κοίτα να δεις....

Friday, May 05, 2006

12



.. όταν άρχισα να ψάχνω κι εγώ για δουλειά,διαπίστωσα πως τα όνειρά μου στην Ελλάδα δε χωρούσαν...

.. ήθελα να ταξιδέψω,να γνωρίσω ανθρώπους,πολιτισμούς,να βρεθώ,να χαθώ,να χορτάσω τη ζωή....

.. στη φωτογραφία δίπλα,με βλέπετε σε μιά σκηνή απο την ταινία στην οποία με πήραν για κομπάρσο.. (είμαι στην πρώτη καμήλα και παριστάνω τον τέταρτο χαμένο μάγο που δεν κατάφερε τελικά να παραστεί στη γέννηση στη Βηθλεέμ... ... τα πλάνα μου ήταν ολα μακρινά,λόγια δεν είχα,το σκηνικό αφίσα .. και δε θυμάμαι και να πληρώθηκα τελικά..)!!

..όμως δεν το έβαλα κάτω..... (η συνέχεια στο επόμενο...)

2 Comments:

  • At 6/5/06 22:25, Blogger paragrafos said…

    Κομπάρσος τότε, πρωταγωνιστής τώρα! Στη ζωή.

    Με αγάπη

    Παράγραφος

     
  • At 6/5/06 23:14, Blogger maika said…

    ..δεν έχω άλλα λόγια για σένα...

    και πάλι σ΄ευχαριστώ

     

Post a Comment

<< Home