κοίτα να δεις....

Wednesday, May 10, 2006

16


..χτες βράδυ,που λέτε,δε μπόρεσα να κλείσω μάτι...ούτε το ένα ούτε το άλλο..

..τι να πω? άγχος??..... τα κωλόπαιδα που χτυπάνε τα κουδούνια για πλάκα?? Δεν ξέρω....

.. κανα δυο φορές μόνο ψιλοκοιμήθηκα και είδα και όνειρα...
τί όνειρα δηλαδή....

...αγροί,ήλιος,πουλάκια,τιτιβίσματα (είχα και ήχους) και τσούπππ.... να ΄σου κι ο λύκος να με κυνηγάει με την ΔΕΗ μου στο στόμα.... μούσκεμα απο τον ιδρώτα το μαξιλάρι μου....

... θάλασσα,βουτιές , παιδάκια,κουβαδάκια κι εγώ στο θαλάσσιο στρώμα μου να επιπλέω ευτυχισμένη και γαλήνια και τσούππππ ....να ΄σου τα σαγώνια του καρχαρία Νο 1 .... και στην πλάτη του η ιδιοκτήτρια του σπιτιού να γυρεύει το νοίκι...... έπεσα απο το κρεβάτι μου..

Ε,όχι και στον λίγο ύπνο μου ρε παιδιά....

Δεν πάει άλλο θα ζητήσω βοήθεια, θα βάλω αγγελία.......

... ζητείται ονειροφύλακας.....

8 Comments:

  • At 10/5/06 12:29, Blogger Кроткая said…

    Άμα βρεις περισσότερους από έναν, στείλε κι από δω κανένα, οκ?

     
  • At 10/5/06 13:15, Blogger Λαμπρούκος said…

    Εγώ που είμαι γκομενοφύλακας κάνω?

     
  • At 10/5/06 18:59, Blogger maika said…

    @ krotkaya

    OK! μην ανησυχείς !!

    @ λαμπρούκος

    ... καλό μου ακούγεται....
    μέχρι στιγμής έχουν εμφανιστεί... ένας φαροφύλακας κι ένας τερματοφύλακας.... αλλά μάλλον θα προτιμήσω εσένα....

     
  • At 10/5/06 21:16, Blogger lemon said…

    Κοίτα τι κάνει ο άνθρωπος για ένα ψηφουλάκι...μέχρι και όνειρα στη γερμανία προτίθεται να φυλάξει!
    Είδες βρε κορίτσι μου τι Νομάρχιδες έχουμε εδω στη βόρεια ελλάδα, είδες??
    :))

     
  • At 10/5/06 21:36, Blogger maika said…

    ..α τον πονηρό... κι εγώ πίστεψα πως νοιάστηκε για τα όνειρά μου...
    .. σ΄ευχαριστώ lemon...
    που να το φανταστώ...τόσο μακρυα για μια ψήφο???

     
  • At 12/5/06 13:26, Blogger cindaki said…

    Ονειροφύλακας!?!
    Ωραίο ακούγεται!
    Πού να βρεις όμως κάποιον να του εμπιστευτείς τα όνειρά σου...

     
  • At 12/5/06 16:34, Blogger maika said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 12/5/06 16:37, Blogger maika said…

    ...δύσκολο...
    και με την αγγελία που έβαλα... κανέναν δε βρήκα...
    ..λέω να περιμένω λίγο ακόμα... και μετά θα συνεχίσω να τα φυλάω και πάλι εγώ....

     

Post a Comment

<< Home