κοίτα να δεις....

Monday, May 15, 2006

21


..οι αγελάδες τρελλές..
..τα γουρούνια με πυρετό..
..οι κότες με γρίπη..
..τα κουνέλια πειραματόζωα
..τα σκυλιά φολιασμένα..
..οι γάτες στειρωμένες
..τα καναρίνια στα κλουβιά
..οι ελέφαντες στο τσίρκο
..τα λιοντάρια χαλιά...
..τα δελφίνια στα δελφινάρια
..οι πιγκουίνοι στα ενυδρεία
..οι καρχαρίες στα ενυδρεία

..όλο το ζωικό βασίλειο έγινε κατοικίδιο...όλο στην υπηρεσία και στο κέφι του ανθρώπου...

..ένα φιλάκι ρε παιδιά.... να γίνω πρίγκηπας ,να τρυπώσω σε κάποιο παραμύθι... γιατί με τόσα που γίνονται γύρω μου δε με βλέπω καθόλου καλά....

11 Comments:

  • At 15/5/06 10:20, Blogger cindaki said…

    Καημένε βάτραχε...
    Μόνο παραμύθι για καταφύγιο μπορείς να βρεις σήμερα...Μόνο σε ένα παραμύθι μπορείς να βρεις φίλους, να ζήσεις χωρίς άγχος...
    Να βρεις μια πριγκήπισσα να σε φιλήσει γι'αυτό που είσαι και όχι για να σε μεταμορφώσει σε κάτι που θα ήθελε να είσαι...
    Όμως είμαι αισιόδοξη!
    Όλα μπορούν να μας τα πάρουν, όχι όμως και τα παραμύθια!...

     
  • At 15/5/06 12:03, Blogger Λαμπρούκος said…

    με τα χάλια που έχεις βλ΄πεω να παραμένεις εσύ βατράχι και εγώ πίθηκος για όλη μας τη ζωή...

     
  • At 15/5/06 14:45, Blogger Marina said…

    Σμούτς

     
  • At 15/5/06 14:46, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Μη στενοχωριέσαι, σου υπόσχομαι να ψάξω να βρω αυτόν που φίλησε τον πρίγκηπα και σε έκανε βάτραχο, και τότε...

     
  • At 15/5/06 18:42, Blogger maika said…

    @sofi-k
    ..ευτυχώς είναι πολύ καλά κλειδωμένα στο κεφάλι μας και δεν κινδυνεύουν!!

    @λαμπρούκος
    ωραία.. μου ΄φτιαξες τη μέρα φίλε..

    @marina
    ευχαριστώ ...μάλλον όμως θέλω κι άλλο... μέχρι στιγμής είμαι ακόμα ο ίδιοοοοοοςςς...

    @θεριό ανήμερο
    ..ναι,ναι πιάστον τον άθλιο και πάτησέ τον κάτω,
    κάντον χαλί να τον πατάμε,κάντον κουβέρτα να τον τινάζουμε....

    σ΄ ευχαριστώ!

     
  • At 15/5/06 22:59, Blogger Кроткая said…

    βάτραχε; ΣΜΟΥΤΣ!

     
  • At 15/5/06 23:34, Blogger Aphrodite said…

    Λέει ο ένας βάτραχος στον άλλον: "Ο βάλτος έχει γεμίσει από ψώνια που νομίζουν ότι είναι μαγεμένοι πρίγκηπες!!!" (Αρκάς)

    Φιλιά με φόρα!

    (ακόμη να λύσουμε το Κυπριακό στου ΝΔ!)

     
  • At 16/5/06 05:15, Blogger ηω-λιθικός said…

    Aν θέλεις να τρυπώσεις κάπου , έχω ένα παράθυρο με παραμύθια , σίγουρα κάνει καλό ... πρόσεχε όμως μην βγεις έξω , "βρέχει" και θα "βραχείς"....
    Οταν και αν βγεις έξω .... θα γράψω και για αυτού του είδους την "βροχή"....

     
  • At 16/5/06 08:39, Blogger maika said…

    @ krotkaya
    κι άλλο, κι άλλο , κι άλλο..


    @ aphrodite
    ..και ο δικός μου βάτραχος γιαλαντζί πρίγκηπας είναι.... αλλά τον αφήνω να νομίζει για να μην μου πληγωθεί...
    ..υπάρχουν και φορές που πιστεύει πως είναι ο Brad Pitt και μου ζητάει να του ζητάω αυτόγραφο....


    όσο για την έρημη την Κύπρο... έγινε πια Γόρδιος δεσμός.. επειδή δε λύνεται,κόβεται ...

    φιλιάαααααααααααααααααααα


    @iolithikos

    ..μη φοβάσαι για μένα φίλε μου , είμαι αδιάβροχος και λαστιχένιος...
    ..τώρα που έχω και το παράθυρό σου νιώθω ακόμα πιο ασφαλής!! θα μπαίνω και θα βγαίνω....
    άφηνέ το ανοιχτό!!

     
  • At 16/5/06 12:21, Blogger Кроткая said…

    smouts, smouts, smouts, smouts.....
    άνρτε, ακόμα βάτραχος είσαι;

    μήπως θυμάσαι στον κοκορα του αρκα που προσπαθει να πείσει ο βάτραχος το γουρουνι να τον φιλησει μηπως ειναι μαγεμενος πρίγκηπας και λεει το γουρουνι: κι αμα κι αμα σε φιλησω και ειμαι εγω μαγεμενος βατραχος και οχι εσυ πριγκηπας, τοτε τι γινεται;

    λολ

     
  • At 16/5/06 21:31, Blogger maika said…

    @krotkaya


    αν υποψιαστώ πως πριν να γίνω βάτραχος ήμουν γουρούνι .... δε ξέρω κι εγώ τί θα γίνει εδώ μέσα....

     

Post a Comment

<< Home