κοίτα να δεις....

Monday, June 05, 2006



προλαβαίνουμε να χωρίσουμε??

δεν ξέρω...τα πήρες τα παιδιά απο το σχολείο??

τα πήρα,πλήρωσες το δάνειο??

το πλήρωσα,έκλεισες ραντεβού για τη μικρή στον οδοντίατρο?

ναι, πήρες δώρο για τη μανούλα μου?

τη μανούλα σου...χμ... ναι της πήρα..μια κορνίζα με τη φωτογραφία μου...

μμμ καλά... όταν της την προσφέρεις να φοράς κράνος καλύτερα...

ήρθε και η ΔΕΗ...

πάλι?

πάλι! 5 ώρες υπερωρία εσύ,3 εγώ .... εντάξει θα πληρωθεί κι αυτό...

και μετά?

και μετά ναι προλαβαίνουμε , προλαβαίνουμε να χωρίσουμε.... ουφ!

Κι έτσι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα κι ο έρωτας την έκανε για άλλες παραλίες.....κι η αγάπη..... έμεινε στο ημερολόγιο να γιορτάζει μαζί με την ελπίδα.. και τη σοφία....

13 Comments:

  • At 5/6/06 14:31, Blogger maika said…

    iolithike

    διαβάζοντας το δικό σου ,το σχετικό με την αγάπη,post πήρα την ιδέα και την έφερα στα μέτρα μου.... Φίλοι έτσι??

     
  • At 5/6/06 14:41, Blogger Debby said…

    Για τους ίδιους λόγους που δεν προλαβαίνουμε να χωρίσουμε , για τους ίδιους δεν προλαβαίνουμε να αγαπηθούμε...

     
  • At 5/6/06 19:18, Blogger Jason said…

    Και αυτός debby είναι άλλος ένας λόγος που δε μας απασχολεί και πολύ να βρούμε το χρόνο να χωρίσουμε...

     
  • At 5/6/06 21:23, Blogger ηω-λιθικός said…

    Καλά έκανες μόνο που μάλλον επηρεάστηκες και έχασες την αισιοδοξία και το χιούμορ των προηόύμενων ποστ ....είναι όμως δύο οπτικές διαφορετικές με το ίδιο αποτέλεσμα ...μου αρέσει αυτό..

     
  • At 5/6/06 21:57, Blogger mickey said…

    Αμάν! Ούτε να χωρίσουμε δεν προλαβαίνουμε πια :))

    Το ζήτημα είναι να μη μπει η σκέψη. Από κει και μετά ...χρόνος βρίσκεται :(

     
  • At 5/6/06 22:59, Blogger cindaki said…

    Με... μένα?...

    Αχ, δεν πρέπει να αφήνουμε τη ζωή μας να ρουτινιάζει...

    Υπάρχουν τόες ωραίες στιγμέςνα χαρούμε ακόμη και στην καθημερινότητα, αρκεί να μην γκρινιάζουμε, να μην ρουτινιάζουμε και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά...

     
  • At 6/6/06 01:14, Blogger Purple Overdose said…

    Απογοητευμένη σ’ ακούω...; :(

     
  • At 6/6/06 10:35, Blogger maika said…

    debby
    μπα , το να αγαπηθούμε είναι νομίζω το εύκολο..
    η καθημερινότητα ως δια μαγείας εξαφανίζεται, η καρδούλα μας πετάει και όλα μοιάζουν υπέροχα!!

    jason
    ..μπορείς να ξεκινήσεις κι απο τη ανάποδη... χώρισε πρώτα και μετά τρέξε να αγαπηθείς... μήπως έτσι προλαβαίνεις??

    iolithikos
    δεν έχεις άδικο...
    αυτές τις μέρες νιώθω σαν τα κουλουράκια που απο τη μιά έχουν ψηθεί καλά και απο την άλλη κάηκαν..

    mickey
    αφου να σκεφτείς για να κάνω μπάνιο .. δεν πάω εγώ ... στέλνω άλλον.. (δεν προλαβαίνω σου λέω..)
    Έχεις δίκιο..
    άμα σου μπει η ιδέα..έχεις κάνει μια καλή.. αρχή!!

    sofi-k
    με σένα!
    Κι εγώ δεν τη μπορώ τη μουρμούρα
    αλλά τελευταία όλο τη διώχνω κι όλο μου ξανάρχεται...
    τι τη φοβερίζω , τι της κρύβομαι ... αυτή εκεί να με βρίσκει..

    purple overdose
    κι εγώ έτσι με ακούω και δε μου αρέσει καθόλου... άσε που χάνω συνέχεια και στο μουντζούρη...
    (τον ξέρεις τον μουντζούρη??)
    επειδή όμως δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος.. σε λίγες μέρες που θα πλατσουρίζω στη θάλασσα όλα θα μου περάσουν...


    φιλιά σε όλους!

     
  • At 6/6/06 12:09, Blogger Aphrodite said…

    Αυτή την εποχή ζούμε φάση τρελλού έρωτα και πάλι:

    Οταν άνοίξε χτες το ψυγείο για να πάρει μπάμιες να τις ζεστάνει (πόσο ντελίβερυ να φάει σε μια βδομάδα ο έρμος?!), μια που εγώ κοίμιζα παιδιά, βλέπει το κίτρινο post-it που είχα γράψει πάνω "Σ'αγαπώ" και ήξερε ότι το εννοώ, πρόλαβα να ζωγραφίσω και μια καρδούλα ντε...

    Και το πρωί μου είχει κάνει μια τελεία με οδοντόπαστα στον καθρέφτη του μπάνιου, που σημαίνει "Κι εγώ" - μην ξοδεύουμε κι ολόκληρο το σωληνάριο τώρα, ξέρετε πόσο έχουν ανέβει οι πάνες?!?!

    :-))))

     
  • At 6/6/06 19:12, Blogger maika said…

    @ taratatzoum
    καλώς ήρθες!
    ε! ρε γλέντια!! κέφια έχεις μου φαίνεται!! Πάντα τέτοια λοιπόν!!
    Να περνάς καλά και να χαίρεσαι!

    @Aphrodite
    ..κι όταν δεεεενν.. σε φάση τρελλού έρωτα?? τότε.... φακές με πενικιλλίνη απο πάνω και τα δόντια πλύσιμο με τον αφρό ξυρίσματος.....!?

    @chanana
    μάλλον έχεις δίκιο...
    έπεσαν οι μπαταρίες μου... μου φαίνεται...
    πάω να ψάξω να τις βρώ...
    σ΄ευχαριστώ!

     
  • At 6/6/06 22:20, Blogger Кроткая said…

    Γιατί μου το κάνεις αυτό απόψε; Γιατί;
    αχ, αχ... δεν γέλασα καθόλου, να ξέρεις...

     
  • At 7/6/06 00:30, Blogger Aphrodite said…

    @maika,

    Τον αφρό ξυρίσματος του τον φυλάω να του πλενω τα δόντια όταν λέει "σκατά!' μπροστά στα παιδιά!!!

     
  • At 7/6/06 08:14, Blogger maika said…

    @ krotkaya
    ωχ, ωχ , ωχ μη μου στεναχωριέσαι...συμβαίνουν κι αυτά... πως να επανορθώσω τώρα???
    ένα ανεκδοτάκι? ένα ωραίο γλυκό?
    ένα ραντεβού με τον Johny Depp??

    @ Aphrodite
    .. σωστή!!! όπως πάντα!

     

Post a Comment

<< Home