κοίτα να δεις....

Tuesday, May 16, 2006

!!!



Τα ΄χω φορτώσει κι έχω πλέον τελειώσει
Μπαίνω και κάθομαι μπροστά στον οδηγό
Μες στο γαλάζιο φορτηγό,τίποτα πια δε νοσταλγώ
Και δε με νοιάζει που πηγαίνω τώρα εγώ..

...Μια μετακόμιση ξανά στο δρόμο για το πουθενά
και που θα βγάλει δεν το ξέρω ειλικρινά....



..επειδή έχω λέει τη σελήνη μου απέναντι ...
και τον ήλιο μου να με περιμένει στο τηλέφωνο....
δε μου αρέσει να μένω στο ίδιο μέρος για πολύ..
δε μου αρέσει καθόλου να ριζώνω...



(το παραπάνω τραγουδάκι το λέει η Πρωτοψάλτη)

6 Comments:

  • At 16/5/06 23:37, Blogger Кроткая said…

    σε νιώθω, πώς σε νιώθω! επίκειται να κάνω την πέμπτη μου μετακόμιση μεσα σε 4 χρονια, τώρα τον ιούνιο!

     
  • At 17/5/06 07:46, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Λέω στον ήλιο που δε βλέπω "γεια σου ήλιε",
    λέω στο φίλο που δεν έχω "γεια σου φίλε",
    αύριο που θα ξυπνήσω θα 'χει ήλιο
    αύριο θα αποκτήσω κάποιο φίλο.

    Κολλάει σε μια νέα αρχή, έτσι δεν είναι;

     
  • At 17/5/06 10:23, Blogger cindaki said…

    Ααααααχ...
    Τί μου θύμισες τώρα...
    Για χρόνια μετακομίζαμε με τους γονείς μου,λες και δεν μπορούσαμε να ριζώσουμε.Άλλα μας έφταιγαν,όμως λες και η φυγή ήταν η λύση,πάντα αυτήν επέλεγαν...
    Ευτυχώς που αποφασίστηκε το διαζύγιο και πλέον η μετακόμιση δεν είναι ξανά στα σχέδιά μου!
    Είχε όμως κάτι η όλη διαδικασία,για μένα που τη βίωνα σαν παιδί και δεν είχα ευθύνες,παρά μόνο την έγνοια της προσαρμογής...
    Ανακάλυπτα κόσμους!...

     
  • At 17/5/06 10:51, Blogger maika said…

    @krotkaya

    ..μ΄αρέσει.. πως μ΄ αρέσει!!

    @θεριό ανήμερο

    ..παντού υπάρχει μια νέα αρχή!!
    κολλάει....

    αύριο θα έρθω να σε συναντήσω,φόρεσε το καπέλο σου..
    με αγάπη
    ήλιος

     
  • At 17/5/06 11:21, Blogger maika said…

    @sofi-k

    ..αυτό είναι τελικά που μου αρέσει πολύ ... να γνωρίζω πως ζουν και οι παραδίπλα και να βρίσκομαι για λίγο μαζί τους ...

     
  • At 17/5/06 21:57, Blogger Кроткая said…

    Θες να'ρθεις να βάλεις ένα χεράκι και στη δική μας μετακόμιση καλέ;

     

Post a Comment

<< Home