κοίτα να δεις....

Saturday, September 02, 2006

ξανά εδώ!


Να ΄μαι πάλι!!

Κουρασμένη και ταλαιπωρημένη όπως όλες οι κακές νοικοκυρές...
Μην βλέπετε που χαμογελάω... η καρδούλα μου το ξέρει...

Σκουπίζω,σφουγγαρίζω,σφουγγαρίζω,σκουπίζω...
Ξεσκονίζω την τηλεόραση,σκονίζεται το τραπέζι,ξεσκονίζω το τραπέζι ,σκονίζεται η τηλεόραση....

Ανοίγω τα παράθυρα να αεριστεί το σπίτι,γίνεται ρεύμα ,κλείνει δυνατά η μπαλκονόπορτα,σπάει το τζάμι... μαζεύω τα γυαλιά , τα ρίχνω στη σκουπιδοσακούλα,τρυπάει η σκουπιδοσακούλα,αδειάζουν οι λεμονόκουπες , τα αποτσίγαρα ,λίγες λαδωμένες ντομάτες και αρακάς στο πάτωμα και φτου κι απ΄την αρχή....

Τα παιδιά πλακώνονται στις μπουνιές , τρέχω να τα χωρίσω, πατάω στο skateboard και όλο χάρη... προσγειώνομαι στα playmobil... τη στιγμή που χτυπάει το κουδούνι της πόρτας... Αφού πάνω στη βιασύνη μου, γλυστρήσω φυσικά μια δυό φορές,βρίσκω την ισορροπία μου και τρέχω για την πόρτα...

Είναι ο απο κάτω ... παραπονιέται για τη μουσική που ακούει δυνατά η μεγάλη μου η κόρη...
Απειλεί ότι θα μου φέρει την αστυνομία... Μπορεί να είμαι ομορφογυναίκα και με καλούς τρόπους αλλά μού ΄ρχεται να τον πιάσω απο το λαιμό ... Τεντώνω τα χέρια μου μπροστα , βάζω δύναμη στα δάχτυλά μου ,γέρνω το κεφάλι μου στο πλάι,σφίγγω τα δόντια και με το που κάνω το πρώτο βήμα να πνίξω το γείτονα.... η μυρωδιά του καμένου μου κόβει τη φόρα.... Κλείνω την πόρτα στα μούτρα του μαλάκα ... και ορμάω στην κουζίνα...
Το τηγάνι φλέγεται.... Ευτυχώς ο ένας μου γιός , που εδώ και μέρες ήθελε να δει πως δουλεύει ο πυροσβεστήρας , τον έχει ήδη απασφαλίσει και ρίχνει αφρό με την ψυχή του....

Η μουσική απο το δωμάτιο της κόρης μου ακούγεται ακόμα πιο δυνατά... παίζει το αγαπημένο της τραγούδι.... θα σπάσω κούπες για τα λόγια που πες....
Η κουζίνα μοιάζει με τις χιονισμένες Άλπεις....
Το τηλέφωνο ουρλιάζει .. ποιός ξέρει πόση ώρα..?? κι εγώ .... εγώ??? τριαλαρί τριαλαρό... άσπρα κοράκια , μαύρα κοράκια... τι προμηνύουν τα άσπρα κοράκια και τί τα μαύρα???

Κι αυτά μόνο μέχρι τις 1.30 το μεσημέρι!! Να συνεχίσω??

22 Comments:

  • At 2/9/06 22:55, Blogger jennstur said…

    http://jennstur.blogspot.com/2006/09/ok-translation-please.html

     
  • At 2/9/06 23:52, Blogger Кроткая said…

    όχι, όχι, να μη συνεχίσεις! Παράτα τα όλα και γύρνα πίσω στις διακοπές!! Ούτε η Μαίρη Παναγιωταρά τέτοια καταστροφή!

     
  • At 3/9/06 11:29, Blogger Εύα said…

    Να δωσω ενα χερακι;Καλυτερα απο το να διαβαζω για την εξεταστικη παντως...αναλαμβανω το γειτονα,συμφωνοι;Θα υποκυψει στις χαρες μου σιγουρα,χαχαχαχα!
    Καλο μηνα(νωρις ειναι ακομα)και καλη συνεχεια.

     
  • At 3/9/06 12:17, Blogger ovi said…

    :D Σε παρακαλώ ...σταμάτα!!!

     
  • At 3/9/06 17:31, Blogger George Sou said…

    Ήρεμα, ήρεμα...

     
  • At 3/9/06 18:01, Blogger maika said…

    krotkaya

    ..μα και στις διακοπές κάπως έτσι είναι τα πράγματα... Αντε καλά κάνω και μπάνια...


    eva

    καλως ήρθες! Καλο μήνα και σε σένα!
    Άμα τον ψήσεις τον ηλιθιο να μη με ζαλίζει θα σου χρωστώ μεγάααααλη χάρη!!! Περαστικά.. και με την εξεταστική σου...


    ovi

    :) ..σταματάω εγώ??? Μόνο πάνω σε κανένα τοίχο...


    g help me

    ναι Οκ ... ίσως αύριο...

     
  • At 3/9/06 21:16, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Καλά το πας... Προχώρα

    Well come back

     
  • At 3/9/06 21:39, Blogger ηω-λιθικός said…

    καλώς ήρθες ...
    έφυγες και χάθηκε το χαμόγελό μας....

     
  • At 3/9/06 22:18, Blogger αθεόφοβος said…

    Υπομονή. Με αυτό τον ρυθμό το βράδυ δεν θα υπάρχει σπίτι οπότε θα ξεκουραστείς!

     
  • At 4/9/06 09:45, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos

    ναι,ναι καλά το πάω... τώρα προσπαθώ να ξεκολλήσω την τσίχλα που κόλλησε ο μικρός μου στα μαλλιά του μεγάλου και να βγάλω απο μια κλειδαρότρυπα 1 σφηνωμένο ευρώ.... ούτε ο Χουντίνι να ήμουν!


    ηω-λιθικός

    ..τώρα τι μπορώ να πω?? σ΄ευχαριστώ!


    αθεόφοβος

    ... και ποιος νομίζεις τα μπάζα θα μαζεύει και θα τα πετάει?? μα μην το σκέφτεσαι πολύ.... η maika ο ποπάϋ!!!

     
  • At 4/9/06 11:01, Blogger weirdo said…

    Μία Μαίρη Παναγιωταρά, λοιπόν..!
    Καλά κουράγια και πάντα με ανάλογη (super) διάθεση..:)
    Καλημέρα:

     
  • At 4/9/06 13:54, Blogger SALOME said…

    Το ηθικό, ωστόσο, είναι ακμαίο...γιατί πάντα υπάρχουν ακι χειρότερα...!!!

     
  • At 4/9/06 16:52, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Σε ευχαριστώ για αυτό που έγραψες στο blog μου. Προσπαθώ...

     
  • At 5/9/06 11:56, Blogger maika said…

    weirdo

    Καλημέρα! Καλώς ήρθες!!

    ..για πιο πολλές απο μία μου φέρνω... σ ΄ευχαριστώ για τις ευχές.. μου χρειάζονται!
    Ωχ! τρέχω... τα μικρά ταϊζουν τη γιαγιά πλαστελίνη.....


    salome

    Kαλώς ήρθες!

    Ευτυχώς που το ηθικό είναι και λαστιχένιο και το προσαρμόζω κάθε φορά.. στα μέτρα μου...

     
  • At 5/9/06 13:08, Blogger cindaki said…

    Καλώς ήρθες!!!

    Μας έλειψες βρε maika!

     
  • At 5/9/06 15:51, Blogger Tradescadia said…

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το υπέροχο χαμόγελο που ζωγράφισες στο πρόσωπό μου! Είσαι η προσωποποίηση του κυνικού ρεαλισμού με μια υπέρμετρη δόση χιούμορ!! Και εις άλλα με υγεία!

     
  • At 5/9/06 23:42, Blogger maika said…

    sofi-k

    κι εσείς μου λείψατε καλή μου Σόφη!!


    tradescadia

    ..έλα βρε ξαδέλφη τα παραλές... και μας κατάλαβαν όλοι...
    (είπαμε να μου γράψεις ένα ωραίο σχόλιο για να εντυπωσιάσω κι εγώ λιγάκι τα πλήθη αλλά διακριτικά,μην καρφωνόμαστε...)

    έτσι κι αλλιώς.. σ΄ ευχαριστώ πολύ!

     
  • At 6/9/06 22:15, Blogger Jason said…

    Καλωσήρθες πίσω...

    Υπομονή συνιστούμε... και ψυχραιμία!!!

     
  • At 7/9/06 00:03, Blogger Artanis said…

    Όχι, συγγνώμη δηλαδή τώρα, αλλά το έκοψες πάνω στο καλό... :-)
    Και δηλαδή πως τελείωσε εκείνη η μέρα;;; Ή δεν τελείωσε και συνεχίζει ακόμη; Χμμμ.
    Καλό φθινόπωρο, maika!

     
  • At 7/9/06 10:11, Blogger maika said…

    @ jason

    καλημέρα!
    σ΄ ευχαριστώ αλλά για ψυχραιμία δεν το βλέπως, προς το παρόν τουλάχιστον. Για αναιμία είναι πιο πιθανό γιατί μέσα σ΄όλα μου έπεσε κι ο σίδηρος κι ακόμα τον ψάχνω...


    artanis

    καλως την!!
    ..απ΄ότι μου είπαν όλο το βράδυ υπνοβατούσα..
    κρατούσα λέει μια κάλτσα σφιχτά με τα δυό μου χέρια,την κοιτούσα απελπισμένη και της φώναζα Τάσο,Τάσο,Τάσο...
    (δεν ξέρω πάντως κανέναν Τάσο)

    Το πρωί ξύπνησα με όλες μου τις κάλτσες αγκαλιά...

    Μήπως να αρχίσω να ανησυχώ??

     
  • At 7/9/06 20:50, Blogger Artanis said…

    Να σου στείλω το upgrade το δικό μου;
    Γιατί και μένα από κάτι ανάλογο ξεκίνησε το φρακάρισμα του συστήματος...
    :-)

     
  • At 8/9/06 12:27, Blogger maika said…

    artanis

    α! δηλαδή στο avatar που χρησιμοποιείς,είσαι εσύ??

    ..στείλτο μου τότε επειγόντως...

     

Post a Comment

<< Home