κοίτα να δεις....

Tuesday, June 06, 2006

Να συστηθούμε!!

Βρε παιδιά... να οργανωθούμε λιγάκι.... ηρεμήστε σας λέω..χικ!...είναι δύσκολα τα πράγματα ... μέχρι αύριο... χικ! πρέπει να ξέρουμε..... να δώσουμε μιά απάντηση....χικ!χικ!

... έπρεπε να πάρω μια σοβαρή απόφαση....

.. μάζεψα λοιπόν τα κομμάτια μου , έβαλα στην άκρη τον εγωισμό μου , άπλωσα στο τραπέζι όλα μου τα χαρτιά , έπνιξα τα πάθη και τις μικροπρέπειες , ξεμπέρδεψα το μεγαλείο απο τις κατινιές και...........................................

.... όπως πάντα δεν κατέληξα πουθενά...... και πως θα μπορούσα εξάλλου??? πως γίνεται να συμφωνείς, κάθε φορά που χρειάζεται και με τους υπόλοιπους εαυτούς σου??? γίνεται? δε γίνεται!! Οι δικοί μου είναι πολλοί και δεν είναι και στα καλά τους..... τραγουδάκι,αστειάκια,γελάκια κι οι αποφάσεις σε εκκρεμότητα....

δε βάζω στόχους, γιατί δε συμφωνούμε στο σχεδιασμό , αποφεύγω τις ονομαστικές εορτές γιατί δεν καταλήγουμε σε κοινό δώρο.... και όταν πρέπει να πάω κομμωτήριο.....έτσι να τα κάνεις... όχι έτσι να τα κάνεις.... όχι έτσι, έτσι ! σου λέω..... ανεμοδαρμένα ύψη το κεφάλι μου.....κι ο κομμωτής με κομμένες φλέβες....

Πρέπει να είχαν πάρτυ οι πλανήτες , την ώρα που γεννήθηκα.... δεν εξηγείτε αλλιώς.... Όλοι μου οι εαυτοί παλαβοί???? Γίνεται? Δε γίνεται!

Βέβαια... η αλήθεια είναι πως μπορεί να μου δυσκολεύουν τη ζωή , να με αποπροσανατολίζουν καθημερινά , να με κάνουν να μην επιστεύομαι ποτέ την κρίση μου , να είμαι μια έτσι και μια γουβέτσι, να κλαίω και να γελάω ταυτόχρονα..... όμως τους αγαπάω και δε θα τους άλλαζα με τίποτα!!!

(ναι καλά δε θα μας άλλαζε λέει, καλά λέει, καλάθια, ποιος πήρε πάλι το κρασί, καλά τα έφαγες όλα τα κεφτεδάκια? που είχαμε μείνει? κοίτα πως μ΄ έκανες τώρα.... ο ψαράααααας... καρέκλες,τραπέζια , σκαμπόοοοοοοοοο..... α!πάγαινε ρε κακομοίρη , πόρτααααααααααααααααα...)

Τι σας έλεγα???

12 Comments:

  • At 7/6/06 09:49, Blogger ηω-λιθικός said…

    επανήλθες δρυμίτερη ....πολύ χαίρομαι ...μέχρι και βλαστάρια έβαλα για να σε επαναφέρω...στην αρχή πηγες να τα πατήσεις και αυτά ,ευτυχώς όμως επανήλθες ...να είσαι ο εαυτός σου ...

    φιλιά
    (παρόλο που είδα ένα μεγάλο παπούτσι πάνω μου)

     
  • At 7/6/06 11:14, Blogger nyctolouloudo said…

    ε1) ωραίος καιρός σήμερα..
    ε2) πρέπει να δουλέψω..
    ε3) θέλεις παρέα;..
    ε4) πω πω!! ένα αγόρι που περνάει..
    ε5) τι θα κάνουμε,που θα πάμε το ΣΚ;
    ε2) πρέπει να διαβάσω πριν κοιμηθώ..
    ε6) πάμε μία βόλτα;
    ε7) θα έχει ενοχές..
    ε8) θέλω να ξεσκάσω, να το ρίξω έξω..
    ε9) θέλω κουβέντες..είμαι μόνος..

    ε2) σιωπή γμτ!, σκασμός σας λέωωωωωω !

    καλό ξεμπέρδεμα!

     
  • At 7/6/06 11:54, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Δεν τα κατάλαβες καλά, κάτσε να σου τα εξηγήσω εγώ που τα ξέρω. Υπάρχει ένας εαυτός, το λέει και η λέξη: ε, αυτός. Μετά υπάρχουν και διάφοροι ε,άλλοι, ε,εκείνοι και ε,απαυτοί.
    Το 'πιασες;;;

     
  • At 7/6/06 17:47, Blogger Jason said…

    Εμένα ο εαυτός μου λείπει για διακοπές αυτόν τον καιρό. Καλοκαίρι είναι... Και, πιστέψτε με, περνάω πολύ καλύτερα χωρίς τη γκρίνια του.

     
  • At 8/6/06 08:27, Blogger maika said…

    @ iolithikos
    ..μακρυά τα παλιοπαπούτσια ,
    μακρυά!! ξου,ξου...
    το βλασταράκι ήταν ό,τι έπρεπε για την περίπτωσή μου ... και σε ευχαριστώ!!!
    Μου αρέσει που μου λες να είμαι ο εαυτός μου , μου δίνει μέχρι και 10 πόντους ύψος...(φτάνω το 2.40..).., μόνο που ακόμα δε μπορώ να αποφασίσω ποιός απο όλους??

    καλημέρα!

    @ μεθυσμένα χρώματα
    .. μέσα είσαι....
    άντε τώρα να πάρεις σοβαρή απόφαση.. Γίνεται? εμ! δε γίνεται!!
    καλημέρα!

    @ θεριό ανήμερο
    εεε, το ΄πιασα πως δεν το ΄πιασα,μη μου ταράζεσαι...
    ο ε,γω και ο ε,συ σε έ,να.....
    καλωσήρθατε στο club...

    @ elinor
    ..αυτή είσαι!!
    συμφωνώ οριζοντίως και καθέτως...
    ..που το είδαν το disorder,δεν καταλαβαίνω... είμαστε απλώς πολλοί μαζί και όπως όλες οι μεγάλες παρέες...καθυστερούμε λίγο στη λήψη αποφάσεων... Κατά τα άλλα όλα in order και το meeting μας συνεχίζεται...

    @ jason
    τυχερούλης λοιπόν και εσύ που τον ξεφορτώθηκες και εκείνος... που πήγε για μπάνια....και γκρινιάζει τις μέρες αυτές,με την ησυχία του!
    Μην του κρατάς κακία πάντως...σε αγαπάει κι ας είναι λιγάκι μουρμούρης!!

     
  • At 8/6/06 14:59, Blogger Кроткая said…

    Έλινορ ακριβώς, και στα δύο σχόλια!

    Μάικα, τώρα που θα πας στην πατρίδα, κανόνισε να συνεχίσεις να γράφεις γιατί πως θα βγάλω το καλοκαίρι εγώ;

    Και φρόντισε να συμφωνήσουν ΟΛΟΙ οι εαυτοί σου σε αυτό.

    Πάω κομμωτήριο τώρα. Ο ένας μου εαυτός λέει κόκκινα και μακριά, ο άλλος λέει κόκκινα και κοντά, ο τρίτος να κρατήσω το φυσικό χρώμα, ο τέταρτος ανταύγειες και μακριά και ο πέμπτος φυσικά και κοντά. Κι εγώ λέω ό,τι πει η κομμώτρια...

    καλά;

     
  • At 9/6/06 08:58, Blogger maika said…

    @ elinor
    καλημέρα!
    .. όλοι κρύβουμε έναν πεινάλα εαυτό ..και αν δεν έχουμε μεταβολισμό ferrari... ο κόσμος το ΄χει τουμπανο , κι εμεις κρυφό καμάρι....
    (σαν κάποιες παχουλούτσικες που νομίζουν πως χωράνε...στο Small..)!

    @ Krotkaya
    καλημέρα!
    ... σ΄ευχαριστώ καλή μου γειτόνισσα.. για τα καλά σου λόγια.. με κάνεις να κοκκινίζω... άσε που μεγαλώνει και το καλάμι μου και δε θα μου το παίρνουν στο αεροπλάνο....

    πώς πήγε το κομμωτήριο???
    σε τί κατάσταση σε βρίσκω???
    αποφάσισε τελικά η κομμώτρια ή οι υπόλοιποι???
    εγώ θα πάω αύριο... μετά θα σου στείλω φωτογραφία μου...να την βλέπεις και να σου φτιάχνει η διάθεση....

    @ menw ektos
    καλημέρα!
    όχι,δεν έχω παράπονο...δε γκρινιάζω.. Μου αρέσει η παρέα τους... αλλά να ..μέχρι να αποφασίσουμε.. αν θα ανέβουμε στο τρένο , ..έχει φύγει...!!

     
  • At 9/6/06 18:36, Blogger cindaki said…

    Βρε maika!
    Είσαι ανεξάντλητη, το ξέρεις;;;

    Όλο και κάποιος εαυτός σου θα το ξέρει!

    Τα φιλιά μου!

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

     
  • At 9/6/06 19:23, Blogger Кроткая said…

    η κομμώτρια αποφάσισε φυσικά. και δεν έκανε πολύ καλή δουλειά αυτή τη φορά... σνιφ.

     
  • At 9/6/06 21:45, Blogger George Sou said…

    Maika
    Αφού μας έμαθες
    Τη τέχνη της θέλησης
    Να εκτιμούμε τη Τρίτη ηλικία
    Να είμαστε κοσμοπολίτες
    Να εκτιμούμε τους φίλους μας (χε, χε)
    Να παρκάρουμε (πως, πως)
    Να χωρίσουμε (δε προλαβαίνω...)
    Μας καλείς για γιορτούλα φιλική ???
    Ωραία λοιπόν.
    Τι ώρα είπαμε (?) ...

     
  • At 10/6/06 11:05, Blogger lemon said…

    Άνοιγε εσύ που και που τον υπολογιστή μη χαθούμε, και τα υπόλοιπα θα πάρουν το δρόμο τους...
    (σήμερα εδω ειναι γκρι και βρέχει-σα Γερμανία..)

     
  • At 10/6/06 16:46, Blogger maika said…

    @ sofi-k
    σ΄ευχαριστούμε πολύ, όλοι μαζί , και λέμε όλοι μαζί γιατί σήμερα η maika φτιάχνει βαλίτσες... και το παιζουμε όλοι φίλοι.... μη θυμώσει και αφήσει κανέναν μας πίσω.....
    γειάααααααααααααααααααα!!!!

    @ krotkaya
    ωχ! ωχ! όπως και να είσαι πάντως εμείς... σε αγαπάμε.... και μεγειά σου!!!

    @ g help me
    επ! καλωσήρθες!!!
    ..τώρα μας έβαλες λίγο δύσκολα...
    ..το πάρτυ αρχίζει στις 7 ή μάλλον στις 8.. όχι,όχι στις 9 αρχίζει...
    με την παλιά ώρα όχι με την καινούρια.... α! γράψε λάθος...με την καινούρια ήθελα να πω!!!
    Καλά,καλά ... έλα ό,τι ώρα θέλεις..
    έτσι κι αλλιώς κάθε ώρα είναι καλή για πάρτυ!!!!
    .. να μας έρχεσαι!!!

    @ chanana
    ΟΕΟ! ΟΕΟ! έλα όποτε θέλεις ΟΕΟ!
    γίνεται χαμός παντού.. ΟΕΟ!!
    Χτες έπαιζαν ,εδώ κοντά, Πολωνία Εκουαδόρ.... Σε ένα ξενοδοχείο δίπλα μας έμεναν οπαδοί του Εκουαδόρ... ε! ρε γλέντια... Το έκαψαν σου λέω!!!
    Βέβαια εισιτήρια δε βρίσκεις τώρα πια , αλλά μη σε νοίαζει θα ντυθούμε και καλά διαιτητές... και θα μπουκάρουμε...ΟΕΟ! δε θα μας καταλάβει κανείς....
    Έλα όμως γρήγορα γιατί κατεβαίνω κι εγώ στην πατρίδα...!!Προλαβαίνουμε να χουλιγκανίσουμε λιγουλάκι!!!!

    @ lemon
    .. όποτε θα βρίσκομαι σε υπολογιστή.. θα τον ανοίγω , εννοείται....(όχι εγώ... ή ο άλλος ή ο άλλος...)
    ..εδώ πάντως απο προχτες έχει ωραίο καλοκαιρινό καιρό! (μη χαλάσει και το Μουντιάλ!!)


    φιλιά πολλά σε όλους σας!!!!
    και καλό καλοκαίρι!!!
    Ελλαδίτσα σού ΄ρχομαι!!!

     

Post a Comment

<< Home