κοίτα να δεις....

Thursday, September 07, 2006

..ψάξε Ντόλυ


Το βράδυ της μέρας εκείνης... ήταν ακόμα χειρότερο...
Το έβγαλα υπνοβατώντας (έτσι μου είπαν) ...
Σηκωνόμουν απο το κρεβάτι , πήγαινα στο συρτάρι με τις κάλτσες,έπαιρνα ένα ζευγάρι,το κρατούσα σφιχτά με τα δυό μου χέρια,το κοιτούσα με απελπισία και φώναζα Πήτερ Παν,Πήτερ Παν...
Το πρωί ξύπνησα με όλες μου τις κάλτσες αγκαλιά!
Αστειάκια , αστειάκια? λέω στον καλό μου που με κοιτούσε παράξενα. Θα μπορούσες να μου είχες φέρει πρωινό στο κρεβάτι ,όχι τις κάλτσες μου....και μάλιστα όλες!!
Με φασκέλωσε φυσικά και μετά μου εξήγησε!!

Παραξενεμένη λίγο,σηκώθηκα,έφτιαξα πρωινό στα παιδιά και απο ένα τοστ για να πάρουν στο σχολείο και τα έβαλα στις τσάντες τους μαζί με ένα ζευγάρι κάλτσες... (είχα μια έντονη επιθυμία για ζαβολιές..). Φίλησα τα παιδιά και τον καλό μου (έριξα και στην τσέπη του μια βρώμικη κάλτσα) και κοίταξα γύρω μου ψάχνοντας.... τι? δεν ξέρω!

Έβαλα στην τηλεόραση το DVD με το Καραγκιόζη γιατρό ,έφαγα αγγουροντομάτα για πρωινό,φόρεσα το small μπλουζάκι που φυλούσα κάτω κάτω στην ντουλάπα μου (μου κόπηκε η αναπνοή απο το σφίξιμο) , τη φούστα που κι αυτή δε μου κούμπωνε εδώ και καιρό... κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και φυσικά... διαπίστωσα πως αυτή που με κοιτούσε .. δεν ήμουν εγώ!!
Το έχω ξαναπάθει. Μετά απο το σεισμό του 99,μετά απο μιά κουραστική μέρα,μετά απο μεγάλη χαρά ή λύπη,μετά απο το ξύλο που έφαγα στην πορεία για την Παγκόσμια Ειρήνη και Αδελφοσύνη.

Έφυγε ο άλλος μου εαυτός.... με άφησε κι έφυγε... οι ζαβολιές που σας έλεγα...

Πού να πήγε πάλι ρε γαμώτο?? Τι θα κάνω τώρα? Έτσι μισή,δε μπορώ ,δε γίνεται..

Ψάχνω στο καλάθι με τα άπλυτα,τίποτα. Στην κατάψυξη,ανάμεσα στα κρεατικά, τίποτα.
Στο καρότσι της λαϊκής,στις κατσαρόλες,στα πιατικά,στα μαχαιροπήρουνα τίποτα.
Πρέπει να μου έπεσε στο χαλάκι του μπάνιου κι όταν το τίναξα να μου γκρεμοτσακίστηκε ο εαυτούλης μου στον ακάλυπτο..
Ή μήπως τον ρούφηξε η ηλεκτρική σκούπα? Μήπως μου τον έπνιξε η σφουγγαρίστρα??
Να κοιτάξω άραγε στα σκουπίδια? Ε όχι και στα σκουπίδια....
Α! να δω και στο κουτί που φυλάω το Lower, το Proficiency,το Basico,το Πτυχίο, τα ένσημα που μάζευα... Να σας βράσω κι εσάς ... Τίποτα κι εδώ??

Που να είναι πάλι?
Θυμάμαι πως μια φορά τον είχα βρει,στο πατάρι, μέσα σε μια βαλίτσα..μιά άλλη στη σκηνή ενός θεάτρου,να παίζει την Λυσιστράτη,μια άλλη να χορεύει στην Λίμνη των Κύκνων,μια άλλη να ξεναγεί τουρίστες στις Πυραμίδες και μια να κάνει τον πειρατή σ΄ ένα αραγμένο καϊκι ,στον Πειραιά....

Τώρα όμως? Σήμερα?

17 Comments:

  • At 8/9/06 15:51, Blogger Tradescadia said…

    Ξαδέλφη...να σου πω ένα μυστικό; (Μεταξύ μας είμαστε ούτως ή άλλως!) Κοίταξε ανάμεσα στις σειρές της τελευταίας παραγράφου!Εκεί είναι κρυμμένο το τρελόπαιδο! Και όταν το βρεις, αγκάλιασε το, δώστου κι ένα γλυκό φιλί και φύλαξέ το κάπου όμορφα...για να μη χάνεται και σου κοστίζει!

     
  • At 8/9/06 20:38, Blogger George Sou said…

    Μπα μη ψάχνεις, γυρνά μόνος του πίσω!

     
  • At 8/9/06 20:38, Blogger George Sou said…

    Και μετά, σα να μη πέρασε μια μέρα...

     
  • At 9/9/06 11:01, Blogger maika said…

    tradescadia

    Ε,λοιπόν πάντα το ήξερα πως είμαστε ,κατά βάθος,κατά μήκος και κατά ύψος... τρυφεροί άνθρωποι στο σόι μας....
    Πάω να ψάξω!!

    g help me

    ... λες δηλαδή άμα κουραστεί.. να γυρίσει?? Μακάρι!

    g help me

    ..κάτι ξέρεις εσύ!

     
  • At 9/9/06 12:37, Blogger Εύα said…

    φτιαξε καφε κι ερχομαι να ψαξουμε παρεα.Μετα μοως θα βοηθησεις να βρω κι εγω τον δικο μου,ναι;
    Μακια..

     
  • At 9/9/06 12:42, Blogger ovi said…

    :)

     
  • At 10/9/06 09:36, Blogger Jason said…

    Μα μήπως είναι καλύτερα να τον αφήνουμε να φεύγει μερικές φορές...;
    Ή, τέλος πάντων, άμα φεύγει, να μην τον κυνηγάμε...;

    (Αυτά είπε και η σύζυγος στο σύζυγο ένα βράδυ και την άλλη μέρα το σκύλο τον είχε πατήσει τριαξονική)

     
  • At 10/9/06 13:00, Blogger maika said…

    eva

    ..λες να είναι κάπου μαζί?
    Λέω να αρχίσουμε απο τις κούνιες..
    άντε έλα , φούσκωσε ο καφές!!

    ovi

    για να χαμογελάς κάτι ξέρεις εσύ..
    :) ;)

    jason

    ωχ! μη μου λες τέτοια...
    απ ΄ότι είδα λείπει και το mp3 player...θα το φοράει στ αυτιά και δε θα προσέχει καθόλου γύρω του...

    .. όπου ακούω γάβγισμα θα τρέχω...
    Μα πως με μπέρδεψες έτσι βρε παιδί μου. Με στενεύει και αυτό το μπλουζάκι... , να προσέχω τώρα και τα γαβγίσματα... ουφ!

     
  • At 10/9/06 18:32, Blogger dodo said…

    Όπως καταλαβαίνω, ειδικά στο κουτί με τα διπλώματα αποκλείεται να κρυβόταν...
    Στον σιδηροδρομικό σταθμό κοίταξες;

     
  • At 10/9/06 21:49, Anonymous Anonymous said…

    Απο τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις όσον αφορά blog.Πολύ όμορφα κείμενα!

     
  • At 11/9/06 09:21, Blogger maika said…

    dodos

    καλά το κατάλαβες... ούτε απ΄έξω απο αυτό το κουτί ,δε θέλει να περνάει..

    αχ και να ήξερες πόσο του αρέσουν οι σιδηροδρομικοί σταθμοί... τα λιμάνια... τα αεροδρόμια..

    Μα τι κάθομαι? Τρέχω! Να πήγε κατα κει?


    aenaos

    ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    (σσσ.. μη μας ακούσει και κανείς...τα 50 ευρώ που σου έταξα πες πως είναι κιόλας στην τσέπη σου...)

     
  • At 11/9/06 12:14, Anonymous Anonymous said…

    50?!?!?!!??!100 Είχαμε συμφωνήσει!Τς τς τς τς τς τς τς τς!
    χαχαχαχαχαχαχα
    Καλημέρα καλή εβδομάδα! :)

     
  • At 11/9/06 15:34, Blogger maika said…

    aenaos

    έπεσα στην ανάγκη σου και με εκμεταλεύτηκες... ακου 100...
    ε,ρε σε τι κενωνία ζούμε!!

    μπα δε συμφέρεις,θα μιλήσω στην ξαδέλφη μου που τα λέει και ωραία και δε ζητά και money...

    :-)

     
  • At 11/9/06 21:18, Blogger Εύα said…

    κι εγω φτηνα θα σου'ρθω...τι ψυχη εχει ενας καφες κι ας ειναι με τρεις κουταλιες,χαχαχαχα!Ασε που ΚΑΙ θα τρομαξω το γειτονα,ΚΑΙ στο ψαξιμο θα σε βοηθησω ΚΑΙ κολοκυθοκορφαδες θα φερω,χαχαχαχα!

     
  • At 12/9/06 08:59, Blogger maika said…

    eva

    θησαυρός είσαι!
    έλα και βάζουμε και 4 κουταλιές καφέ..... (είμαι και κουβαρντού η άτιμη..)

    :-) (-:

     
  • At 13/9/06 10:15, Blogger Кроткая said…

    εκεί, εκεί στο στενό μπλουζάκι είναι!

    (πωπω, τι μου έκανες πρωί πρωί!)

     
  • At 14/9/06 09:41, Blogger maika said…

    krot

    ..υπάρχουν και τα μεγαλύτερα νούμερα... μη μου ΣΤΕΝΟχωριέσαι!!

     

Post a Comment

<< Home