κοίτα να δεις....

Sunday, March 08, 2009

επαγγελματικός προσανατολισμός.....

-Ε,λοιπόν μαμά το αποφάσισα...
-Δεν θέλω πια να γίνω ούτε δικηγόρος ούτε βιβλιοπώλης ούτε κουρέας ούτε καρδιοχειρουργός!!
-Και τι θα γίνεις τελικά καρδούλα μου??
-Θα ανοίξω στιρ πιτζάδικο!!!
-Τι στιρ πιτζάδικο παιδί μου.... τι είναι αυτά που λες.... που το βρήκες αυτό πάλι???
-Δεν το βρήκα εγώ ρε μαμά.... ο Βασίλης το βρήκε,ο αδελφός μου... αυτός λέει πως θα ανοίξει ένα κι εγώ λέω να ανοίξω ένα πιο ωραίο.. απέναντί του...
-Ε,ναι να είστε και κοντά... άμα ξεμένει ο ένας απο παγάκια να του δίνει ο άλλος....
-Τι παγάκια ρε μάνα??
-Τίποτα παιδί μου.... άσε με , κάτι δικά μου λέω....
-Και στο μαγαζί μου μαμά θα δουλεύουν οι συμμαθήτριές μου... η Άννα,η Κωνσταντίνα,η Βασιλική και η Μαριλένα.... Θα βγαίνουν με το μαγιό τους, μόνο το απο κάτω φυσικά και θα κρατάνε μια κολώνα και θα χορεύουν εκεί γύρω κάτι τραγούδια με κάτι αααααα και μμμμμμμ και φωνές από γυναίκες που έχουν λαχανιάσει... που ακούει ο Βασίλης όταν είναι στο δωμάτιο με τον Ηλία και το Σίμο και τον Κώστα,όταν εσύ πας τον χίπι βόλτα...

-Αααα τους τσόγλανους ... που όταν είμαι σπίτι , μού παίρνουν το κεφάλι με κάτι μπλακ μέταλ χαρντ ντεθ προγκρέσιβ και κουραφέξαλα που λένε πως ακούνε....

-Και ο Βασίλης λέει μαμά πως θα γίνεται ουρά έξω απο το μαγαζί του γιατί θα δουλεύουν γι αυτόν όλες οι συμμαθητριές του οι γυαλιστερές ή γιαμιστερές.. ή κάπως έτσι τις είπε , που έχουν και μεγάλα βυζιά και θα δουλέψει στο στιρ πιτζάδικό του και η αδελφή μας και θα είναι διευθύντρια γιατί είναι ωραία και έχει και πολλούς γκόμενους που θα τους φέρνει στο μαγαζί του και θα χεστεί λέει στα ευρώ...

...στο σημείο αυτό θέλω να σκάσω στα γέλια και να κλάψω ταυτόχρονα.....χαμογελώ παγωμένα... , καταπίνω την ταραχή μου , κάνω αέρα με μια μεγάλη πράσινη αποκριάτικη τσατσάρα που βρήκα πρόχειρη...και ρωτώ το μικρό μου...
- Κι εσύ αστέρι μου???
-Εγώ μαμά μου θα έχω εσένα για διευθύντρια!!!! Ε , μαμά? συμφωνείς? Δε θα με βοηθήσεις λίγο? Ο Βασίλης θα έχει ΚΑΙ συνεταίρους τον Κώστα ,το Σίμο και τον Ηλία ΚΑΙ την αδελφή μας διευθύντρια!!! Εγώ είπα στο Μιχάλη να δουλέψουμε μαζί αλλά αυτός είπε να ρωτήσει τη μαμά του και το μπαμπά του και ακόμα δεν μου έχει απαντήσει κι εγώ βιάζομαι.... Έλα ρε μάνα,δε θα με βοηθήσεις???
-Μα και βέβαια αγόρι μου θα σε βοηθήσω, έτσι θα σε αφήσω??? Αυτό ήταν εξάλλου κι ένα παλιό μου όνειρο.... να διευθύνω μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση.....
-Μπράβο ρε μάνα! είσαι και πρώτη!!!!

Εδώ μ έχουν πιάσει τύψεις....απέτυχα σα μάνα...είμαι ένα μηδενικό... "Στιρ πιτζάδικο Τα 3 αδέλφια!!" ... ούτε πτυχία ούτε μάστερ ούτε τίποτα...!!!
Και θα μου πει και ο πατέρας τους πως εγώ φταίω για το δρόμο που διάλεξαν κι εγώ θα του πω ...κι εσύ δηλαδή τι έκανες... και θα μου πει δούλευα και θα του πω και θα μου πει και θα του πω...βρε άντε άσε μας κι εσύ κι ο γρύλος σου!!!!

Σαν υπνοβάτης πηγαίνω για νερό στην κουζίνα... ο μικρός μου έρχεται κι αυτός ... κάτι ξέχασε ....
-Ααα και ξέρεις μαμά.... εδώ πιο κάτω , θα το ανοίξω το μαγαζί, στην αποθήκη, απέναντι απο το συνεργείο που έκλεισε και που θα το κάνει ο Βασίλης το στιρ πιτζάδικό του!!! Θα είμαστε και κοντά στο σπίτι!!!
-Ε, ναι αγόρι μου....πού να τρέχετε τώρα??? Εδώ κοντά να είστε.... να μας καμαρώνει και όλη η γειτονιά!!!!
-Ναι ρε μάνα!!! έτσι!!!! Πάω τώρα να πάρω τις συμμαθήτριές μου, να τους πω τα καλά νέα!!! Σ΄ευχαριστώ ρε μάνα!!!
-Ναι παιδί μου, πήγαινε....

...Κι εγώ ,αφού αυτοφτυστώ... λέω να πάρω μετά το Γυμνασιάρχη του Βασίλη να του δώσω συγχαρητήρια για το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού και να μην ξεχάσω να στείλω και 2 φάσκελα στο φροντιστήριο που κι αυτό στόχο του έχει την επιτυχία και τη λαμπρή επαγγελματική σταδιοδρομία... όλων των παιδιών...!!!!

Μωρέ μήπως να τους προτείνω μια άλλη επιχείρηση..?
Καθρέφτες,τζάμια ,κρύσταλλα??
Ένα απ΄τα παιδιά μου θα σπάει τζάμια και τα άλλα δυό θα τα επισκευάζουν....
Οι καθρέφτες έχουν πέραση....
Καλά θα πάνε...
Γιατί όχι?

Άσε που θα γλυτώσουν και τη νύχτα...

38 Comments:

  • At 8/3/09 21:06, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    να ανοίξεις επιχείρηση με τζάμια, καθρέφτες, κρύσταλλα και να προμηθεύεις τα στριπτιζάδικα με καθρέφτες και κρύσταλλα!
    :))

     
  • At 9/3/09 08:29, Blogger One Happy Dot said…

    Πωπω μεγαλεία!!! Πρέπει να είσαι περήφανη που τα παιδιά σου έχουν από τώρα αποφασίσει το μέλλον τους και μάλιστα με ολόκληρο business plan σε πλήρη ετοιμότητα! Εγω, όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω καθαρίστρια για να βλέπω ωραία σπίτια...επειδή δεν το κυνήγησα τελικά, θα πεις μια καλή κουβέντα στα παιδιά μήπως με πάρουν στο στιρ πιτζάδικο να γυαλίζω τις κολώνες? Ξέρεις κάτι δαχτυλιές που πιάνουν? Α παπαπαπαπα!!!!

     
  • At 9/3/09 12:19, Blogger dodo said…

    LOL- το είχα επιθυμήσει πολύ αυτό το ύφος!!!
    Δεν γίνεται να μάς ανεβάζεις τέτοια πιό συχνά, παρακαλώ;!

     
  • At 9/3/09 14:52, Blogger marilia said…

    Άπαιχτος, άπαιχτος!!!!!!
    Ψυχραιμία, μανούλα! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    σνουποφιλί σβουριχτό

     
  • At 9/3/09 19:54, Blogger maika said…

    b a s n i a
    ε λοιπόν βρήκα την ιδέα σου πολύ βολική και τους την πρότεινα και μου είπαν πως τρελός παππάς με βάφτισε... και πως το μέλλον βρίσκεται στα στριπτιζάδικα και ο μικρός συμπλήρωσε πως αμα έχει δικό του στιρ πιτζάδικο θα βλέπει γυμνές τσάμπα...και να ξεχάσω τα τζάμια και τους καθρέφτες και τα κρύσταλλα γιατί αυτός ινδιάνος δεν είναι... ό,τι κατάλαβες κατάλαβα...
    (απέτυχα σου λέω σα μάνα...απέτυχα...)
    ;0))


    one happy dot
    business plan ε? λες?
    εδώ που τα λέμε ο μικρός μου ξεφούρνισε και το άλλο... Σκέφτεται σοβαρά στο δικό του στιρ πιτζάδικο να έχει και ντελίβερι...
    Όταν τον ρώτησα τι εννοεί μου είπε πως θα στέλνει τα κορίτσια με μια κολώνα σε σπίτια για να χορεύουν κι εκεί...
    Λες τελικά να είναι επιχειρηματικό δαιμόνιο??
    σ΄ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια...
    μα και βέβαια θα τους μιλήσω για σένα...εσύ με βοήθησες να καταλάβω κι εγώ θα σε βοηθήσω να πλησιάσεις το όνειρό σου!!!
    ..κάνεις και τοίχους??
    ;0))


    dodo
    κι εγώ το είχα επιθυμήσει!
    μου αρέσει που σου αρέσει αυτό που μου αρέσει!!
    Χαλάω εγώ χατήρια??
    ;0))


    marilia
    και ψυχραιμία και ψυχραιδύο και ό,τι χρειάζεται για να τη βγάλω καθαρή...και συμβουλές δεχόμαστε...
    άστα!!
    ;0))

     
  • At 9/3/09 21:10, Blogger αθεόφοβος said…

    Τα παιδιά έχουν απολύτως σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό!
    Ξέρουν απο νωρίς που είναι τα λεφτά!
    Αντε και σε σεξ σόπ!

     
  • At 10/3/09 11:43, Blogger maika said…

    αθεόφοβος!
    μου δίνεις κουράγιο με τα λόγια σου!! λες ε??
    σ΄ευχαριστώ!! στα εγκαίνια πρώτο τραπεζάκι θα σε βάλω...!!
    ;0))

     
  • At 10/3/09 18:44, Blogger Αλητισσα said…

    Μια χαρά τα βρίσκω τα παιδιά σου..
    Αν ήμουν στη θέση σου θα πρότεινα στους γιους μου σπουδές στα οικονομικά και στις δημόσιες σχέσεις και στην κόρη μου στη διοίκηση επιχειρήσεων κι έτσι τέλος καλό όλα κα τα παιδια επιτυχημένοι επιχειρηματίες..
    Εγώ πάλι τι να λέω που ο γιός μου δε θέλει να γίνει τίποτα και η κόρη μου
    τελευταία φορά που έκανε όνειρα για το μέλλον της ήθελε να γίνει Μανικιούρ-Πεντικιούρ!!
    Φιλιά
    Όντως αυτά σου τα κείμενα είναι άπαιχτα!!!

     
  • At 10/3/09 20:47, Blogger Αστερόεσσα said…

    Mια χαρά τα παιδιά και πρακτικά!
    Ούτε ψύλλος στον κόρφο σου!

    Ξέρω και κάτι άλλες Πόντιες που δεν αυτοκτόνησαν όταν έμαθαν ότι οι άλλες πληρώνονταν, αλλά τους ήρθε νταμπλάς όταν έμαθαν ότι δεν τους πληρώνεις... ~☺~

     
  • At 11/3/09 17:10, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Ρε συ Μάικα, να σε δω τσατσά και τι στον κόσμο!

     
  • At 11/3/09 20:35, Blogger Tradescadia said…

    Respect σε αμφότερους τους υιούς ξαδέρφη! Μάλλον το πήρανε νωρίς χαμπάρι ότι με τα πτυχία δεν πάει πια μπροστά ο κοσμάκης και...είπανε να τη δουν αλλιώς!

     
  • At 13/3/09 07:50, Blogger maika said…

    Αστερόεσσα
    ..ωραία! πες μας το τώρα κι αυτό...
    Άκου δεν τους πληρώνεις...
    Από πότε δηλαδή?...
    Α,ρε παλιοζωή..χτύπα...χτύπα...
    ;0))

     
  • At 13/3/09 09:02, Blogger maika said…

    Αλήτισσα
    εδώ μιλάμε για ζεστό πράγμα,σπαρταριστό...αύριο ξεκινάμε λέμε...δεν προλαβαίνουν να σπουδάσουν...έχουμε εγκαίνια σε λίγο...μας την έφερε κι αυτός με τα ξηροκάρπια και τρέχουμε και δε φτάνουμε...
    Επειδή τα παιδιά μου δεν βρίσκουν κάποιον εμπιστοσύνης...για πόρτα..θα σε πείραζε να έστελνες το γιό σου που δε θέλει να κάνει τίποτα??
    Να δεις που η μανικιούρ-πεντικιούρ είναι καλλιτεχνική φλέβα και θα σκίσει...με ατομική έκθεση ζωγραφικής σε Παρίσι και Νέα Υόρκη τη βλέπω...Ντοντ γουόρυ!!
    ;0)))


    Ασκαρδαμυκτί
    χαχα!!
    με φαντάζεσαι?!...
    ποτέ δεν ξέρεις...
    πάω ν΄αγοράσω μεγάλες ψεύτικες βλεφαρίδες χαχα! κατακόκκινο κραγιόν και κόκκινα νύχια...
    πού ΄σαι μάνα να με καμαρώσεις??
    μάθε τέχνη κι άστηνε...
    ;0)))


    Tradescadia
    λες τελικά να ισχύει το απο τρελό κι απο μικρό μαθαίνεις την αλήθεια??
    μακάρι ξαδέλφη! αν αποτύχω και σα μάνα θα σκάσω...
    σ΄αφήνω τώρα...πάω να ετοιμάσω την ταμπέλα του μαγαζιού...και να δω τι θα γίνει με τον τύπο απο την κάβα...
    ;0))

     
  • At 13/3/09 11:29, Blogger takis said…

    Πλάκα πλάκα αν συνεργασθούμε όλοι (μαμάδες μπαμπάδες κλπ) την έχουμε στήσει την επιχείρηση...

    και μετά σου λέει οτι δεν βγάζεις λεφτά απο το ιντερνετ..θέληση να υπάρχει..

    εγω λέω να το παίξω παρκαδόρος...ο Ασκάρ να προσεύχεται για εμάς τους αμαρτωλούς ..ο Σπίθας θα αναλάβει τη πολιτική καθοδήγηση..
    για όλους υπάρχει δουλειά..

     
  • At 13/3/09 21:26, Blogger maika said…

    takis
    τέλειο!
    αλλά λέω όχι μόνο μαμάδες και μπαμπάδες...όλοι μας!! έχει δουλειά για όλους σίγουρα!! κέφι να έχουμε και θα σκίσουμε!!!
    εσύ όμως μου φαίνεται πως είσαι λουφαδόρος...τι παρκαδόρος λες?αφού πάρκινγκ δεν έχουμε στο μαγαζί...
    να ράβεις ξέρεις??
    ;0)))

     
  • At 14/3/09 11:33, Blogger George said…

    έχω πεθάνει στα γέλια! Ήμαρτον !!! τι είναι τούτος ο μικρός???
    Δεν πιστεύω τι διαβάζω!!!!!!

     
  • At 16/3/09 13:48, Blogger maika said…

    geoooooorge!
    χαθήκαμε!!!
    αλλά ξαναβρεθήκαμε!!!
    ..έχει μεγαλόπνοα σχέδια...πού να σου πω και για το άλλο που είχε σκεφτεί...να φτιάχνει σκούπες τούρμπο για πέταγμα...
    ;0)))

     
  • At 19/3/09 10:31, Blogger Luis Portugal said…

    Hello
    It has a nice blog.
    Sorry not write more, but my English is bad writing.
    A hug from my country, Portugal

     
  • At 20/3/09 15:36, Blogger Leviathan said…

    oikogeneiaki epixeirisi loipon!!!teleia lisi!! :) kalispera kai kalo weekend!! :)

     
  • At 21/3/09 06:42, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Ο Ήλιος κι η Σελήνη μοιράζονται τη μέρα

    «μοιράζομαι» κι εγώ μ’ εσάς την ίδια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    Ελπίζοντας ότι είστε όλοι πολύ καλά

    κι ότι το ηθικό σας είναι πάντα ψηλά!

    Υ.Γ. Και διευθύντρια??? Ποιος στη χάρη σου!!! :)))

     
  • At 26/3/09 23:00, Blogger maika said…

    Luis Portugal
    hi Luis!!
    thank you for visiting my blog.
    ;o))

    leviathan
    ..δεν ήταν ακριβώς αυτό που είχα φανταστεί...
    άργησα να μπω στο μπλόγκ μου κι έτσι παίρνω την ευχή σου για καλό ΣΚ γι΄αυτό που έρχεται!!
    καληνύχτα!
    ;o))


    το τέρας της αμάθειας...
    το χαζοηθικό μου ανεβοκατεβαίνει,
    ελπίζω όμως σε σένα αυτό να μη συμβαίνει!!
    κι αν τύχει και προβλήματα προκύψουν στη δουλεία σου πέρνα από τη διεύθυνση..να πιούμε στην υγειά σου!!!
    με αγάπη
    Silvy..
    ;o))

     
  • At 30/3/09 21:11, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Και δίπλα θα ανοίξουμε ένα ζαχαροπλαστείο με νουγκατίνες σπέσιαλ!
    Έγώ θα έχω μια γκλίτσα, ντυμένος βλάχος για κράχτης!

     
  • At 30/3/09 23:17, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Ψιτ, Maika...
    Το ταμείο, αυτό να πάρουμε και να πάμε για κοψίδια!

     
  • At 31/3/09 09:51, Blogger maika said…

    Σπίθα
    ..και το ζαχαροπλαστείο θα το λέμε Η ΣΤΑΝΗ καί ένεκα.. το λουκ σου,θα πουλάμε και τενεκέδες με φέτα!!
    θα καλύπτουμε όλα τα γούστα!!

    Σπίθα
    κάτσε να κονομήσουμε.. πρώτα γιατί προς το παρόν είναι μείον και μας βλέπω να τρώμε κοψίδια και μετά να πλένουμε πιάτα!!
    ;0))

     
  • At 1/4/09 10:31, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Συμβαίνει και σε μένα,

    πάρα πολλές φορές...

    και τώρα που μιλάμε,

    μιά είναι απ' αυτές!


    Μα ο Θεός μου έδωσε,

    μάλλον περίσσια λόξα...

    γι αυτό πάντα τραβάω

    και πάλι προς τη "δόξα"!


    Θα πούμε περισσότερα,

    πίνοντας τον καφέ...

    ε, να 'χουμε να λέμε

    κάτι βρε αδερφέ!


    Σήμερα περισσότερο,

    πέρασα για ευχές:

    "Να έχει ο Απρίλιος

    χαρούμενες αυγές!"


    :))

     
  • At 3/4/09 21:46, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Απίστευτη maika μου...στο σημείο εκείνο που εσυ ηθελες να σκάσεις στα γέλια και να κλάψεις....εγώ χτυπήθηκα....
    :-))))))
    Να είστε ΠΑΝΤΑ καλά!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 17/4/09 22:57, Blogger George said…

    Καλή Ανάσταση μαικούλα. Γεμάτη χαρά και ομορφιά.

     
  • At 18/4/09 00:51, Blogger Fibi said…

    Σου έχω πει πολλές φορές οτι θα ήθελα να σε είχα μαμά, αν είναι να μου κάνεις τα πιο τρελλά μου χατήρια!!!

    Κανόνισε λοιπόν με τον μπαμπά την ώρα του σουβλίσματος να έχετε τον μικρό απο κοντά και να του πεις οτι και αυτό το αρνί σε κολόνα χόρευε και βλέπεις τι έπαθε...

    Καλή Ανάσταση!!!

     
  • At 22/4/09 12:17, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    καλές αναστάσεις! (και από δω) :))
    καθημερινές! αληθινές! όμορφες! ουσιαστικές!
    χρόνια σου πολλά. καλά. τρισευτυχισμένα. ολοκληρωμένα!
    φιλιά πολλά!

     
  • At 26/4/09 15:10, Blogger προφήτηs said…

    πρέπει να παραδεχτώ ότι έχουν φαντασία, μακάρι να λέγαμε και εμείς τα ίδια στη μαμα...πραγματικά θα ήθελα να δω την αντίδρασή της.... αν και νοίζω ότι ποτέ δεν είναι αργά...

    ένα παιδικό αστείο είναι όπως όλα...

    καλησπέρα...

     
  • At 26/4/09 23:23, Blogger marilia said…

    Χριστός Ανέστη και χρόνια σας πολλά! :) Ιστορίες από το... τσούγκρισμα θέλουμε! :):)

     
  • At 1/5/09 06:32, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Μια χαρά τον βρίσκω τον μικρό! Ενημερωμένο κι έξυπνο! Μόνο να τον ενημερώσεις πως μέχρι να μεγαλώσει ίσως το ...επάγγελμα να είναι κορεσμένο (εδώ τώρα & σχεδόν σε κάθε τετράγωνο ξεφυτρώνει κι από ένα "στηρ πιτζάδικο"). Αλλά θα μου πεις όπου υπάρχει ζήτηση, υπάρχει αντίστοιχα & η προσφορά!
    Χρόνια Πολλά & Καλά για όλες τις μέρες, Καλό Μήνα, με υγεία & να τα καμαρώσεις όπως ποθείς κι ευτυχισμένα σου εύχομαι καλή μου!

     
  • At 2/5/09 04:55, Blogger Dr_MAD said…

    καλό μήνα!

    *πού είσαι??? ανάρρωσες? :P

     
  • At 10/5/09 12:27, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Χρόνια Πολλά & Καλά Μανούλα! Και στις μανούλες όλου του κόσμου! Αλλά & σε όσες γυναίκες δεν είναι μάνες αλλά το πόθησαν! Μακάρι να μην πάψουν να το παλεύουν & να γίνει αληθινό το όνειρό τους!
    Την Καλημέρα μου,
    Μαρία

     
  • At 11/5/09 01:17, Blogger MOLEMOU said…

    TI EGINE AKOMA DEN EBGALES THS ADEIES-KALHMERA APO TO MONAXO

     
  • At 13/5/09 17:29, Blogger marilia said…

    Σνουποφιλάκι σβουριχτό!!

    Τι κάνεις, καλέ;

     
  • At 13/8/09 23:54, Blogger Simela Meletlidou said…

    ΧΑ ΧΑ!!!!
    έσκασα να γελώ!!!

    κάστε καλά επιχειριματικές ιδέες τα παιδιά σου - ποιός τη χάρη σουυυυυυ!!!

    ακόμα γελάω!!!
    και δεν θυμάμαι και πώς έφτασα στο blog αυτό.... και μ' άρεσε τόσο και το στιλ και το θέμα που πάω να διαβάσω κιάλλα....

    σου εύχομαι πάντα διάθεση για περισσότερα κείμενα...

    φιλιά από στοκχόλμη

    www.simela.wordpress.com

     
  • At 14/5/13 12:51, Blogger Mario said…

    I personally think your article is awesome! I am intrigued with much of your information and am persuaded to agree with you after reading your material. I'm hoping you'll add more articles on this topic Jusgos Kizi | Friv 4

     

Post a Comment

<< Home