κοίτα να δεις....

Monday, November 17, 2008

...εδώ είμαι εγώ....






Σήμερα έβαλα τα καλά μου και πάω να διασκεδάσω...
Θα ξεκινήσω πλακώνοντας στο ξύλο αυτούς στην ΟΝ telecoms..
Μετά θα συνεχίσω να τους δέρνω ...
και μετά λέω να τους ρίξω λίγες φάπες ακόμα...
Ίσως σταματήσω και στη ΔΕΗ για λίγες καρεκλιές..
Στην ΕΥΔΑΠ θα πάω αύριο..
Και οπωσδήποτε θα περάσω να πάρω και το σήμα για το αυτοκίνητο... (το καλύτερο ξύλο εκεί το ρίχνω...χα!)
Με κόβετε να κολώνω???
Χα!
Η μαγκούρα που κρατάω είναι νίντζα στάϊλ....
Τραβάει ο εχθρός τη μαγκούρα για να μου την πάρει , του μένει στο χέρι το εξωτερικό της κομμάτι και αποκαλύπτεται μπροστά στη μούρη τους το κρυμένο σπαθί μου!!
Χα!

Φεύγω τώρα...
Επειδή για μερικές μέρες, λόγω αλλαγής παρόχου, δε θα έχω σύνδεση , σας αφήνω για λίγο , με τη φωτογραφία μου να σας θυμίζει πως είμαι ο άνθρωπός σας και πως όποιος με χρειαστεί ,δεν έχει παρά να μου το πει και θα τρέξω να καθαρίσω για πάρτη του..!!!

;0))

32 Comments:

  • At 17/11/08 13:24, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    χαχα! έχεις φωτογένεια!
    ευδαπ με περιμένει και μένα.
    μετά τη διαρροή.
    να δανειστώ την μαγκούρα;
    λολ.

     
  • At 17/11/08 14:07, Blogger marilia said…

    Είδατε τι... Μάικα έχω εγώ; Χμμ! Όποιος μπορεί τώρα, ας με πειράξει! Μια φωνή να βάλω κι έφτασε.

    Μάαααααααααααααααικαααααααααααααααα!

    Όχι, τίποτα... δοκιμάζω τη φωνή μου...

     
  • At 17/11/08 16:20, Blogger One Happy Dot said…

    καλά είσαι κούκλα και μέσα στη μόδα! Ελπίζω να ξεμπερδέψεις σύντομα και χωρίς απώλειες! Δεν μας παίρνει να κάνουμε μπάνιο με εμφιαλωμένο και blogging με το ασύρματο που κλέβουμε από το γείτονα! καλό κουράγιο! :)

     
  • At 17/11/08 17:31, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    ερωτεύσιμη η κυρία...

     
  • At 17/11/08 18:20, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Πάλι φεύγεις???
    Μα καλά μετά από τόσες τούρτες τι έχεις να περιμένεις, άλλωστε!!

     
  • At 17/11/08 20:22, Blogger maika said…

    b a s n i a
    εεεμμ ναι...αν και δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ..μιά φωτογένεια την έχω..το άτιμο!!
    βέβαια πιστεύω πως και το καπελάκι μου προσθέτει αρκετή γοητεία!! έτσι?!
    τη μαγκούρα ευχαρίστως να στη δανείσω... την έχω προπονήσει πολύ καλά...βλέπει πια δημόσια υπηρεσία (και όχι μόνο) και σεληνιάζεται λέμε....
    χα!!
    ;0)))


    marilia
    έλα ρε marilia και με κοψοχόλιασες...
    μόλις είχα βγει απο το μπάνιο και προσπαθούσα να δέσω το μπουρνούζι μου...
    δε φωνάζουν έτσι βρε παιδί μου...

    Μα και βέβαια κανείς δεν πρόκειται να σε πειράξει πια!!! δείξε στους εχθρούς σου τη φωτογραφία μου και θα το σκεφτούν πολύ να σε βλάψουν!!!
    ;0)))

     
  • At 17/11/08 20:33, Blogger Αστερόεσσα said…

    Καλησπέρα σας, κυρία Μπάτμαν!
    Όταν καθαρίσετε όλους τους κακούς, σας έχω και μια μακροσκελή λίστα τσεκαρισμένων καρακακών.
    Στο σημειωματάριό μου έχω και προτεινόμενους τρόπους θανάτου με κλιμάκωση μαρτυρίων, αλλά μόνη μου μπερδεύομαι τι τρόπο φόνου να επιλέξω και τελικά δεν τον διαπράττω.
    Ζω ένα δράμα!

     
  • At 17/11/08 20:39, Blogger maika said…

    one happy dot
    φτύσε με μη με ματιάσεις γιατί εμένα με πιάνει το μάτι και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ υποφέρω! Τα έχουμε αυτά εμείς τα ομορφοκόριτσα!!!
    ...αυτό με το ασύρματο του γείτονα θα ήθελα να μου το εξηγήσεις καλύτερα...σιγά όμως , μη μας ακούσει και κανείς..σσσ..
    σ΄ευχαριστώ!!
    ;0)))


    ασκαρδαμυκτί
    ε,καλά τώρα...
    πού να με δεις και με μαγιό...
    δε σου λέω τίποτα...
    o Βεζούβιος!!!
    ;0)))


    σπίθας
    όχι,δε φεύγω, να δείρω πάω!!
    έχω ήδη προβλήματα σύνδεσης και απο αύριο σίγουρα θα έχω περισσότερα και δεν ξέρω και για πόσο και τώρα ποιος θα σου φτιάχνει τοστ και ποιος για να σε καταλάβει θα πρέπει να σε διαβάζει συνήθως πολλές φορές??
    λες τώρα με την αλλαγή, εκτός καθυστερήσεις και φουσκωμένο λογαριασμό να μου έρθει και φώτιση?...
    λες?
    ;0)))

     
  • At 17/11/08 20:49, Blogger maika said…

    αστερόεσσα
    καλησπέρα κυρία αστερόεσσα!!
    ε,λοιπόν σήμερα είναι η τυχερή σας μέρα!!
    Το δράμα σας έλαβε τέλος!!
    Οι καρακακοί είναι η ειδικότητά μου! Δώστε μου εμένα καρακακούς και πάρτε μου την ψυχή...
    Βέβαια δε θα συμφωνήσω με την χρήση κλιμακωτού μαρτυρίου διότι δεν έχω την ανάλογη εμπειρία αλλά θα σας παρακαλέσω να με αφήσετε να χρησιμοποιήσω την παραδοσιακή μέθοδο της μαγκουριάς!!!
    Είμαι εξπέρ λέμε!!
    Μπάμ τους σκάω μιά... και πάρτους κάτω όλους!!! Αν χρειαστεί ξέρω και καράτε!!
    Για ένα φεγγάρι νταλαβεριζόμουν με τον Μπρους Λι και μου είχε μάθει πολλά κόλπα!!
    Δώσε τη λίστα και απόψε κοιμήσου ήσυχη!!
    ;0)))

     
  • At 17/11/08 20:57, Blogger Αστερόεσσα said…

    Πήγα κι εγώ να εκπαιδευτώ σε Σαολίν βεριτάμπλ, αλλά κόπηκα στα άλματα από στέγη σε στέγη παγόδας.
    Χμ, αρχίζω:
    ΔΟΥ στην Ελλάδα
    ΔΟΥ στη Δανία
    Εταιρίες φωτός, νερού, τηλεφώνου, τηλεόρασης, γκαζιού, Ασφάλειες... ουφ, ουφ...
    Έχω και άντρες μέσα...
    Έχω και συγγενείς...
    Έχω και γείτονες...
    Ελλάδα και Δανία... Είναι πολλοί σου λέω! Μια μπαστουνιά τι θα κάνει;
    Καμιά βομβίτσα νετρονίου έχουμε;

     
  • At 17/11/08 22:16, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Χαχα.....
    Με τη μαγκούρα καθαρίζεις maikoula μου;

    Πότε έρχεσαι για το σήμα...για να λείπω;...
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 18/11/08 01:17, Blogger αθεόφοβος said…

    Εχω δει και αλλού να έχουν προβλήματα με την ΟΝ δεν είσαι η μόνη.

     
  • At 18/11/08 09:12, Blogger takis said…

    Δηλαδή να ευχαριστούμε την ON telecoms που θα σε κρατήσει μακριά μας μερικές μέρες?

    Ο καινούργιος πάροχος ξέρει τι μούτρο είσαι?
    Θα σε καταγγείλω εγω..ασε..

    Σιγά ρε με τη μαγκούρα νίντζα..
    ο παππούς μου εμένα είχε μία γκλίτσα......
    (πρέπει να ψάξω να τη βρώ όμως..)

     
  • At 18/11/08 14:22, Blogger marilia said…

    Maika, γιορτάζει σήμερα ο φοβερός και τρομερός γιός ή κάνω λάθος; Μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά εγώ θα του στείλω ένα σβουριχτοφιλί!

    μμμμμμμμμμμμμαρφ! ;)

     
  • At 19/11/08 12:18, Blogger Skouliki said…

    μην λες ΔΕΗ αυτο θα θιξω και εγωωωω...απαππαππαπα δεν θελω να πληρωσωωωωωωωωωωωω

     
  • At 19/11/08 13:47, Blogger maika said…

    αστερόεσσα
    κι εγώ στη δοκιμασία αυτή δεν πήρα παραπάνω από τδία αλλά μετά τα έφτιαξα με τον Ζαν Κλωντ Βαντάμ και μου το έμαθε αλλά μετά στην εξεταστική μου ..επιτροπή ήταν ο πρώην μου, ο Μπρους Λι που σου έλεγα και με κόψανε ρε γαμώτο...αδικία..
    Στο θέμα μας τώρα...
    νετρονίου,νετρονίου...μωρέ κάπου εδώ τις είχα...για περίμενε λίγο...
    ..... μπα ούτε στο συρτάρι με τα ζυμαρικά είναι ούτε σ΄αυτό με τις κάλτσες ούτε πάνω στη βιβλιοθήκη...΄
    Μα τελικά όταν ψάχνεις κάτι το σύμπαν συνωμοτεί και δεν το βρίσκεις με τίποτα...
    Μη φοβάσαι όμως...έχω τη μαγκούρα μου...
    Μέχρι τα Χριστούγεννα θα στους έχω δείρει όλους!!!
    ;0)))


    φυρδην-μιγδην
    ωχ όχι!! εσένα δε θέλω να σε δείρω!
    βάλε στο γραφείο σου φωτογραφίες με γλάρους για σύνθημα...να ξέρω να μη μπουκάρω...
    φυλάξου γλαρένια!!
    ;0)))

     
  • At 19/11/08 13:59, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    δώσε τηλέφωνα να τους μαζέψω, να πάμε παρέα και να τους το κάνουμε το μαγαζί παζλ...
    ;0)))


    takis
    καρφί!!
    τι έχω δηλαδή?
    επειδή είμαι δυναμική και άμα τσαντίζομαι ορμάω??
    ..και καλύτερα να μην τη βρεις τη γκλίτσα του παππού σου γιατι τότε εκτός απο καρφί θα είσαι και ντεμοντέ!!
    ;0)))


    marilia
    μα και βέβαια γιόρταζε το αστέρι μου,το καμάρι μου,η ψυχή μου!!!
    σ΄ευχαριστώ εκ μέρους του για το φιλί.... μόλις το έλαβε!!!
    ;0)))


    skouliki
    άμα θέλεις έλα μαζί ,να πάμε να τους αλλάξουμε τα φώτα!!!!
    ;0)))

     
  • At 20/11/08 06:03, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Και εγώ εδώ είμαι:)
    Καλημέρα!

     
  • At 20/11/08 22:06, Blogger maika said…

    σπίθας
    τι σύμπτωση!!
    καληνύχτα!
    ;0)))

     
  • At 21/11/08 20:09, Blogger Αλητισσα said…

    Εγω δεν πάω να πληρώσω λογαριασμούς γιατί ξεχνιέμαι και κάνω ψώνια και μετά δε μου μένουν λεφτά για τους λογαριασμούς και μου κόβουν το τηλέφωνο και με απειλούν να μου κόψουν το ρεύμα..
    Κακοί άνθρωποι!!

     
  • At 23/11/08 07:28, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Αυτό το καπέλο σου κάνει ωραία μέση!!! :Ρ

    Για το μονόκλ δεν έχω λόγια...

    χα χα χα χα χα χα

    Σε αναμένουμε :))

     
  • At 23/11/08 15:29, Blogger Leviathan said…

    na er8o na deiroume mazi? :) me to kalo na epistrepseis edo!filia!

     
  • At 25/11/08 23:17, Blogger dodo said…

    Ακόμα δέρνεις;- εύγε, μη το βάζεις κάτω! :-)

     
  • At 26/11/08 05:46, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Maikaaaαα!!!

    Καλημέρα..
    :)

     
  • At 26/11/08 20:43, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Maikaaaa!
    Καληνύχτα, σσσσσς.
    ...ήρθα κρυφά:)

     
  • At 27/11/08 18:27, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Σου έκοψαν το ιντερνετ επειδή έδερνες!!!

     
  • At 29/11/08 14:31, Blogger ONOMATODOSIA said…

    mach sie fertig,
    alle.

    arogante arschloecher.


    ωρε,τα μιλαω ακομη τα γερμανικα μετα απο δυο χρονια εδω...

     
  • At 5/12/08 11:52, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Δέρνει, ακόμη!!

     
  • At 18/12/08 14:33, Blogger DR PAKO® said…

    Μάάάναααααα!!!
    Πού είσαι και μου χρειάζεται η μαγκούρα?
    Αν και κανονικά, όλοι μου λένε "ξύλο που το θες"... :P
    Να είσαι καλά και όπως λένε στο πανηγύρι, το τσίρκο και το λούνα παρκ : "συντομεύετε... η παράσταση αρχίζει"... άντε, μην αργείς!
    Τα φιλιά μου, καθαρισμένα... (για πάρτη σου) :)

     
  • At 19/12/08 10:08, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Έλα!
    Και θα φέρω Νουγκατίνες!!

     
  • At 20/12/08 06:52, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Αλλαγή παρόχου είπαμε?

    Φέξε μου και γλίστρησα, δηλαδή!

     
  • At 20/12/08 18:29, Blogger Fibi said…

    κλείνω τα μάτια σε όλα και σου στέλνω σχολιο-ευχές

    ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

     

Post a Comment

<< Home