κοίτα να δεις....

Sunday, December 21, 2008

Χριστουγεννιάτικη ιστορία....



χτύπα ρε ριμαδοκούδουνο...
άντε ντε...
με περιμένει και το πρόσωπο....
δηλαδή δε με περιμένει ακριβώς...
εγωωωωω την...
ε, να της ευχηθώ θέλω...

χτύπα ρε...
6,5,4,3,2,1...
δε θέλω ν΄αργήσω...
5,4,3,2...
λες να χάλασε??

μας ζάλισε κι ο δάσκαλος με την Ειρήνη στα σπίτια μας...
εγώ θέλω τη Μαρίτσα...
της έχω γράψει και ποίημα... και θέλω να της το διαβάσω...
στην αρχή της είχα γράψει αυτό :
Μαρίτσα μου τα μάτια σου
γλύκαναν την καρδιά μου
σαν τα μελομακάρονα
που μού ΄φτιαξε η μαμά μου!

Αλλά μετά το άλλαξα γιατί μπορεί να με περνούσε και για κανα μαμάκια και δεν το ήθελα αυτό και το έκανα έτσι :
Σαν το αστέρι της Βηθλεέμ
Μαρίτσα μου εσύ λάμπεις
με έχεις κάνει κουραμπιέ
μου το ΄πε και ο Μπάμπης!

καααλά!! θα πάθει την πλάκα της μαζί μου...λέμε..
και μετά λέω να της σκάσω ένα σβουριχτό φιλί και να της ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα!
εεεε κι άμα της πιάσω και λίγο κανα βυζάκι ακόμα καλύτερα....
3 μελομακάρονα στοίχημα έχω βάλει με τον Βασίλη πως δε θα με χαστουκίσει αν τη χουφτώσω...γιατί κατά βάθος ξέρω πως με θέλει...
αλλά άμα με χαστουκίσει...θα πρέπει να του δώσω τα μισά από τα κάλαντα...

χτύπα ρε ριμάδι..

κοίτα να δεις που δε θα προλάβω και θα μου το φάει το κορίτσι ο Χρήστος που με περνάει και στο τρέξιμο και μου τρώει και το κουλούρι... και που πέρσι τα Χριστούγεννα ,στα σκέτς που παίξαμε έκανε τον Ιωσήφ ενώ εγώ... μεγάλη ξεφτίλα.... έκανα τον Καλικάντζαρο!
Και φυσικά τον είχαν ερωτευτεί όλα τα κορίτσια ενώ εμένα με είχαν όλες στο φτύσιμο...

..αλλά κι αν πάλι δεν τα καταφέρω με τη Μαρίτσα??
κάτσε μωρέ να θυμηθώ πως το έλεγα εκείνο το άλλο που είχα γράψει για το Λενιώ...
μμμμμ
α,ναι το θυμήθηκα!
Λενιώ μου, σαν το αμύγδαλο
που πήγε να με πνίξει
έτσι και η αγάπη σου
θα ΄θελα να με σφίξει!!
(εννοείται πως για το φιλάκι και το χούφτωμα ισχύουν τα ίδια...)

Αχ! πόσο μου αρέσει να ερωτεύομαι τα Χριστούγεννα!!!

Ντριιιιιινννννννν!!

επιτέλους , χτύπησε!!!!
αγάπες μου περιμένετέ με !!!
ο έρωτάς σας έρχεται να σας ευχηθεί!!!!
Πίσω Χρήστοοοοοο.....





ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

;0))

31 Comments:

  • At 21/12/08 23:39, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    ε κάθε χριστούγεννα λοιπόν να είσαι περισσότερη ερωτευμένη από ποτέ. :)) καλές γιορτές! αγαπησιάρικες!

     
  • At 22/12/08 08:38, Blogger Νικόλας Παπανικολόπουλος said…

    Καλές γιορτές, με αγάπη και την ζεστασιά εκείνη, που γεννάνε οι καρδιές των ανθρώπων, όταν βρίσκονται κοντά!

     
  • At 22/12/08 13:32, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

  • At 22/12/08 19:58, Blogger αθεόφοβος said…

    Ν΄ασαι καλά για όσα μας έφερες στην μνήμη από χρόνια αρκετά μακρινά πιά!
    Όλες μου τις ευχές για κάθε ευτυχία!

     
  • At 22/12/08 21:12, Blogger athinovio said…

    να'σαι καλά μάικα!
    να περάσεις καλά στις γιορτές και να σου πάει καλά το 2009!

     
  • At 23/12/08 08:46, Blogger akrat said…

    ευχόμεθα....

     
  • At 23/12/08 08:54, Blogger maika said…

    σ΄ευχαριστώ πολύ!!! κι εγώ να είμαι κι εσύ να είσαι κι όλοι μας!!!
    αρκεί βέβαια και τα πρόσωπα... να είναι κι αυτά ερωτευμένα μαζί μας..!!
    μη βρεθούμε να είμαστε δηλαδή σαν το ανέκδοτο που ο κρατούμενος είχε ένα δωμάτιο τσιγάρα, στη φυλακή του, αλλά δεν είχε σπίρτα...
    καλές γιορτές και σε σένα!!!!
    μες στα μέλια!!
    ;0)))


    ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ
    ..όταν βρίσκονται κοντά...καύσωνας,χειμώνα,καλοκαίρι!!! Καλές γιορτές και σε σένα...να σπάσουν τα θερμόμετρα!!!
    ;0)))


    το τέρας της αμάθειας...
    τέλειο σ΄ευχαριστώ!!
    πάω να ψάξω κι εγώ για σένα τώρα...χα! και επανέρχομαι δημήτρια...
    Καλές γιορτές!!
    ;0)))

     
  • At 23/12/08 09:42, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    δηλαδή εσύ είσαι στη φωτογραφία??
    αυτός που κοιτάει το ρολόι ή μήπως αυτός στο πρώτο θρανίο??
    να είσαι κι εσύ καλά,γερός και ευτυχισμένος!!
    ;0))


    athinovio
    σ΄ευχαριστώ!
    κι εσύ να είσαι γερή και δυνατή και να περάσεις φίνα..και μακάρι όλους να μας πάει.. κάπου καλά το 2009!!
    ;0))

    akrat
    περάστε! περάστε!!
    κι εμείς ευχόμεθα και πρώτη σου φορά στο σπιτικό μας κερνάμε και κουραμπιέδες...Α,καλά αφού δε σου αρέσουν οι κουραμπιέδες..ορίστε και μελομακάρονα...Τιιιι ούτε τα μελομακάρονα?? ε,μα...κι εσύ...Λίγο νεράκι?
    καλωσήρθες!!
    ;0))

     
  • At 23/12/08 21:15, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Πες μου Μαρίτσα, κρυφή χαρίτσα
    θα μου το δώκεις κειό το φιλί;
    Τούτ' η καρδούλα, γειτονοπούλα
    σιγοπονάει και καρτερεί!

    χεχε

    Καλές γιορτές κούκλα!

     
  • At 24/12/08 02:16, Blogger DR PAKO® said…

    Καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές και πάντα ερωτευμένη!!!
    Μόνο... πες μας... τί πίνεις, γιορτάρες μέρες? Χαχαχα!!!
    Τα φιλιά μου, μελομακαρονάτα...

     
  • At 24/12/08 14:20, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    ..μπες στη σειρά σου βρε γειτονάκι
    και θα στο σκάσω κειο το φιλάκι!!
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα!!!
    ;0)))


    dr Pako
    Kαλές γιορτές, Καλά Χριστούγεννα , καλά κρασιά..!!!
    όλα τα ληγμένα εγώ τα πίνω... δεν πετάω τίποτα!!!
    να είσαι καλά!!
    ;0)))

     
  • At 24/12/08 17:30, Blogger dodo said…

    LOL- κάθε ένας έχει τις δικές του προσδοκίες... ;-))

    Και τού χρόνου!

     
  • At 24/12/08 22:39, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    " Φύσηξε ΈΡΩΤΑΣ...."!!!
    Καλά Χριστούγεννα, Χρόνια πολλά!
    :)

     
  • At 25/12/08 12:23, Blogger Αστερόεσσα said…

    Kαλά, βρε πουλάκι μου... κι εσύ το Χρήστο βρήκες να ερωτευτείς Χριστουγεννιάτικα; Ξέρεις τι εστί Χρήστος;
    Ρώτα μας κι εμάς, ρώτα μας κι εμάς...
    Αλλά... ο έρως είναι τυφλός, ως λένε.

    Οπότε εύχομαι κι εγώ Χρόνια Πολλά και βίον ανθόσπαρτον με το Χρήστο ή τον Κίτσο ή το Μήτσο!

     
  • At 25/12/08 20:10, Blogger Leviathan said…

    xronia polla polla!!!igeia pano ap ola kai xara!!!na peraseis omorfa tis giortes me agapimena prosopa!!filia!

     
  • At 25/12/08 20:43, Blogger Αλητισσα said…

    Χρόνια πολλά Μάικα υγεία και ευτυχία σ' εσένα και την οικογένεια σου!!

     
  • At 25/12/08 23:32, Blogger maika said…

    dodo
    ..στην κοσμάρα του ο καθένας δηλαδή...!!
    χρόνια πολλά!!!
    ;0)))


    σπίθας
    ..και με πολλά μποφόρ..!!
    ανοίγω πόρτες και παράθυρα...χαμός θα γίνει!!..
    χρόνια πολλά!!!
    ;0)))


    αστερόεσσα
    όλα καλά!!
    μην ανησυχείς για το αίσθημά μου για το Χρήστο... τον ξεπέρασα κιόλας...τον ήθελε και μια Γωγώ και επειδή ήταν και πολύ εαυτούλης ο τύπος και δεν ήθελε να με μοιράζεται με κανέναν άλλο,τον παράτησα..!!

    Α,παραλίγο να το ξεχάσω...ε,λοιπόν μου αρέσει πάαααρα πολύ ο Συλβέστερ που θέλει να φάει τον Τουϊτυ και όλο την πατάει και μένει νηστικός και δαρμένος...τέλειος είναι!!! σ΄ευχαριστώ!!!
    χρόνια πολλά!!!
    ;0)))

     
  • At 25/12/08 23:38, Blogger maika said…

    leviathan
    σ΄ευχαριστώ!!
    κι εσύ να είσαι με αυτούς που αγαπάς και όλοι σας να είστε γεροί και χαρούμενοι και δυνατοί!!
    χρόνια πολλά!!!
    ;0)))


    αλήτισσα
    χρόνια πολλά! γερή και δυνατή κι εσύ και η οικογένειά σου και όσοι σε αγαπούν επίσης!!
    ;0))

     
  • At 27/12/08 14:37, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Περνώ βιαστικά, μόνο για να σου ευχηθώ κι εγώ καλή μου από καρδιάς τα καλύτερα! Υγεία κι Αγάπη για σένα & όλους τους αγαπημένους σου, Χρόνια Καλά & Πολλά!
    Φιλιά

     
  • At 31/12/08 03:07, Blogger annamaria said…

    Μεσα απο την καρδια μου απειρες ευχες για υγεια και ευτυχια σε σενα αλλα και σε ολους οσους αγαπας!!

     
  • At 31/12/08 10:45, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!
    Ευτυχές το νέο έτος:))

     
  • At 1/1/09 12:41, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

  • At 1/1/09 13:40, Blogger Αλητισσα said…

    Καλή Χρονιά Μάικα να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!!!

     
  • At 1/1/09 15:19, Blogger dodo said…

    Kαλή Χρονιά, υγεία και κεφάτες αναρτήσεις!

     
  • At 2/1/09 09:16, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    καλή χρονιάααααα! με όλα αυτά τα συναισθήματα. τα όνειρα. τις αλήθειες. με υγεία. αγάπη. να ξεχειλίσουμε με όλα τα όμορφα που δεν χρειάζεται καν υδραυλικό. :))) καλή χρονιά!

     
  • At 2/1/09 19:16, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

  • At 6/1/09 19:58, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Σόρυ που άργησα κουκλίτσα...
    Έστω και καθυστερημένα σου εύχομαι καλή χρονιά, και πάμντα με υγεία-ευτυχία!

     
  • At 7/1/09 10:22, Blogger takis said…

    Τι γίνεται...
    Μόλις φεύγω για λίγες μέρες αρχίζουν οι έρωτες...

    Για μαζευτείτε παρακαλώ οι γιορτές τελείωσαν τα κεφάλια μέσα..

    ακου χριστουγεννιάτικοι έρωτες...
    μέχρι τώρα είχαμε τους καλοκαιρινούς τώρα μας προέκυψαν και οι χειμωνιάτικοι...
    μαζευτείτε λέωωωω...

     
  • At 7/1/09 13:28, Blogger marilia said…

    Χρόνια Πολλάαααααααααααααα!!!
    Γλυκά (ωσάν μελομακάρονα),
    ευτυχισμένα (γεμάτα κουραμπιεδόσκονη γλυκιά) κι
    ερωτευμένα, γιατί... έτσι μας αρέσει! ;)

    Μμμμμμμμμμμααααααααααααρφ!

     
  • At 8/1/09 23:32, Blogger tzonakos said…

    Ευχομαι Καλή Χρονιά γεμάτη απο ιστορίες ετσι, ανθρώπινες, καθημερινές και ζεστές.

     
  • At 9/1/09 23:08, Blogger maika said…

    ηλιαχτίδα
    annamaria ματαξανάρθες!!
    σπίθα
    τέρας της αμάθειας..
    αλήτισσα
    dodo
    b a s n i a
    φύρδην-μιγδην
    ασκαρδαμυκτί
    takis χμ..
    marilia
    tzonakos
    ..άργησα λίγο αλλά σάς εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου καλή χρονιά!!!!!

     

Post a Comment

<< Home