κοίτα να δεις....

Tuesday, September 12, 2006

...χικ!!

Ε λοιπόν γύρισε μόνος του...
λίγο μεθυσμένος ήταν όμως και ανησύχησα..
δεν τον ρώτησα τίποτα,δεν του θύμωσα και είμαι
και πάλι μια χαρά!!

Θυμήθηκα κι ένα ανέκδοτο...

Γίνεται λοιπόν μια συζήτηση για δίαιτες.... και λέει κάποιος..
εδώ και λίγο καιρό, κάνω τη δίαιτα του Ουϊσκυ...
Του ουϊσκυ?? αναρωτιούνται οι υπόλοιποι. Και καλά πως πήγε,έχασες τίποτα?
Ναί βέβαια...μεγάλη επιτυχία σας λέω... την προηγούμενη εβδομάδα έχασα 3 μέρες....

Καλό ε??
Όχι?

Ε πως όχι δηλαδή?? Καλά θα θυμηθώ κανένα καλύτερο και επανέρχομαι.... δημήτρια....

21 Comments:

  • At 12/9/06 11:05, Blogger Debby said…

    Καλό είναι ένα μεθύσι που και που... Αρκεί να μην σου γίνει συνήθεια βέβαια!

     
  • At 12/9/06 11:46, Blogger maika said…

    debby

    καλώς την!!

    ..και φυσικά δίκιο έχεις!

    ο κοπανατζής εαυτούλης μου πάντως μάλλον απο χαρά πρέπει να μέθυσε!!

    Πήγε εκεί που τραβούσε η καρδούλα του και γύρισε να με βρεί γιατί ούτε αυτός μπορεί χωρίς εμένα ούτε εγώ χωρίς και... αυτόν... !!

     
  • At 12/9/06 14:27, Blogger Purple Overdose said…

    ...:)

     
  • At 12/9/06 15:20, Blogger Stavros Katsaris said…

    !!!!!!!

     
  • At 12/9/06 19:12, Blogger dodo said…

    Την επόμενη φορά να σε πάρει μαζί του να μεθύσετε παρέα, είναι πολύ πιό διασκεδαστικό- και δεν χάνεσαι και εύκολα!

     
  • At 12/9/06 19:49, Blogger Εύα said…

    τωρα καταλαβα πως αδειασε το μπουκαλι με τη βοτκα αφου εγω δεν ηπια ουτε γουλια,χικ!!Φτιαξε καφε,τωρα ειναι που τον χρειαζομαι,χαχαχα!

     
  • At 12/9/06 20:44, Blogger maika said…

    purple overdose

    ..μπορούμε να μιλάμε και με σήματα μορς..χε χε, να είσαι καλά!


    stavros katsaris

    καλώς ήρθες!
    Να περνάς να τα λέμε πού και πού αλλά να με αφήνεις κι έμενα να μιλάω λιγάκι... !!! όχι όλο εσύ!!


    dodos

    έχεις απόλυτο δίκιο για το κοινό μεθύσι αλλά είσαι σίγουρος πως δε θα χαθούμε ή καλού κακού να κρεμάσουμε σημείωμα με τη διεύθυνσή μας,στο λαιμό μας???

    eva

    ..έλα βρε ευάκι χικ! μόνο η βότκα χικ! είδες πως άδειασε? χικ! χικ!
    μήπως αντί για καφέ χικ! να φτιάξω πράσινο..?χικ!

     
  • At 13/9/06 10:17, Blogger Кроткая said…

    αχ, πάλι καλά! κι ανησύχησα! ουφ!
    θέλω κι εγώ από κείνο το πράσινο!

     
  • At 13/9/06 10:37, Blogger Εύα said…

    Πρασινο,καταπρασινο,μονο να ανοιξει το ματι ρε γμτ :-)
    Κροτ,θα κανουμε καταληψη στην κουζινα της Μαικας,τι λες;;;;

     
  • At 13/9/06 15:17, Blogger ovi said…

    Καλά, Φιλανδέζα είσαι;

     
  • At 13/9/06 20:59, Blogger George Sou said…

    Καλησπέρα,
    σχετικά με προηγούμενη ερώτηση σου, όχι, καμία ενόχληση ίσα, ίσα που μου αρέσει κιόλας.
    Σε παρακαλώ να συνεχίσεις έτσι...
    Όσο για το ποτάκι και τα μετά του, ε καμιά φορά μπορεί να είναι για καλό!
    Αν έχει και καλό τέλος...
    Φιλικά :>)

     
  • At 14/9/06 02:31, Anonymous Anonymous said…

    Εγω πάλι όταν έκανα δίαιτα μέσα σε 2 βδομάδες είχα χάσει ....14 μέρες!:P

     
  • At 14/9/06 08:31, Blogger maika said…

    krotkaya

    ε, όλο καφέ,καφέ...
    ας πιούμε και λίγο πράσινο,μπλε,μια ωχρα,ένα λιλά...

    eva

    ναι,ναι ελάτε για κατάληψη...εγώ θα σας ψωνίζω κι εσείς,για να περνάει φυσικά η ώρας σας την ώρα της κατάληψης, όλο και κάτι καλό να μαγειρεύετε... ωραία ιδέα ε?


    ovi

    δηλαδή οι Φιλανδέζες λένε,θες να πεις , ωραία ανέκδοτα??.... ;)


    g help me

    ουφ μου έφυγε ένα βάρος!! σ΄ευχαριστώ πολύ!
    ..για το τέλος τώρα,μετά το ποτάκι, στη δική μου περίπτωση ήταν καλό... γύριζε το ταβάνι,χόρευε ο καναπές,το ένα μου παπούτσι έμεινε έξω απο το σπίτι και οι βρύσες στην μπανιέρα έτρεχαν όλο το βράδυ... το σπίτι λούνα πάρκ...


    aenaos

    απαπα!! να το προσέξεις αυτό...
    η τόσο μεγάλη απώλεια ημερών... σε τόσο μικρό διάστημα,σε οδηγεί ... έξω απο την Κόρινθο,πίσω απο το φούρνο, δίπλα στης κυρα Βάσως!!!
    Να προσέχεις....

     
  • At 14/9/06 09:17, Blogger SALOME said…

    Μάλλον κατά βάθος ζήλεψες γιατί λόγω διαίτης δεν μπορούσες να τα πιείς κι εσύ αφού είναι γνωστό πώς παχαίνει το ποτό!!!Και ως προς την αντιμετώπιση, σύμφωνώ με τον Ovi...

     
  • At 14/9/06 09:24, Blogger Εύα said…

    λεω να αρχισω με λαχανοντολμαδες,πώς σου φαινεται;Γεμιστα,κατι που να με κανει να φαω ολη τη μερα μου στην κουζινα σου,χαχαχα

     
  • At 14/9/06 15:54, Blogger Artanis said…

    Δώστου, κορίτσι μου, να καταλάβει!
    Εύγε!

    :-)

     
  • At 14/9/06 17:44, Blogger maika said…

    salome

    ..όοοοοοχι δεν παχαίνει το ποτό!
    ..αυτό μια χαρά κρατιέται... εγώ τα πήρα τα κιλά....κι οι σοκολάτες μου σιλουέτες οι άτιμες... χε χε χε!!
    ..ναι η αντιμετώπιση ομολογώ ήταν πολύ βορείων προδιαγραφών... αλλά τι να κάνω? τον αγαπάω τον εαυτούλη μου κι αφού γύρισε όλα του τα συγχωρώ...

    eva

    μα ακόμα εκεί είσαι?? λαχανοντολμάδες? γεμιστά? λιποθυμία θα μου ρθει.. Μου μύρισαν κιόλας... Τρέχω για τα υλικά και περιμένω!!


    artanis

    ..μα καλή μου artanis δε χρειάζεται να γράφεις το σχόλιό σου διπλό.. χικ! όχι τριπλό είναι τώρα.. χικ! όχι τώρα έγινε πάλι διπλό.. όχι λάθος τριπλό είναι...χικ!

    Μα τι γίνεται εδώ μέσα χικ! κάποιος πήγε τη χικ! βεράντα μου απο την άλλη μεριά...μπααααααα!

    ..άντε γειά μας...!!

     
  • At 14/9/06 22:32, Blogger Jason said…

    Ρε maika...

    Πολύ το γουστάρω αυτό το blog!!!
    Μου φτιάχνεις τη διάθεση κάθε φορά...

     
  • At 15/9/06 10:35, Blogger maika said…

    jason

    πολύ γουστάρω που γουστάρεις!
    να είσαι καλά και να μας έρχεσαι!

    θενκς..

     
  • At 18/9/06 14:18, Blogger porter said…

    Καλό!

     
  • At 18/9/06 23:57, Blogger maika said…

    γούρι

    ...τρέχω για λαχείο!!
    ευχαριστώ!!!

     

Post a Comment

<< Home