κοίτα να δεις....

Friday, September 15, 2006

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗΣ

Αγαπητο περιοδικό pc screen,

Πέρσι έκανα αναβάθμιση από το Arraboniastikos 5.0 στο Syzygos 1.0 και παρατήρησα πως το καινούριο πρόγραμμα άρχισε να κάνει αναπάντεχες αλλαγές στα λογιστικά φύλλα, περιορισμένη πρόσβαση στις εφαρμογές λουλουδιών και χρυσαφικών που παλιότερα στην έκδοση Arraboniastikos 5.0 δούλευαν απρόσκοπα.
Eπίσης το Syzygos1.0 απεγκατέστησε πολλά άλλα πολύτιμα προγράμματα όπως το Romantikos peripatos v.9.9 και εγκατέστησε άλλα , ανεπιθύμητα όπως τα Champion League 5.0 και Kyriaki sta Gipeda 8.0.

Το Dialogos 1.3 δεν τρέχει πια ενώ το Kathariotita 2.6 προκαλεί κολλήματα και κατάρρευση του συστήματος.
Προσπάθησα να τρέξω το Mourmoura 5.3.1. ..... αλλά εις μάτην.

Μια απελπισμένη γυναίκα


AΠΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητή απελπισμένη γυναίκα,

Έχε υπόψη σου πως το Arraboniastikos 5.0 είναι ψυχαγωγικό πακέτο ενώ το Syzygos 1.0 εiναι λειτουργικό σύστημα. Προσπάθησε να δώσεις την εντολή C:\Nomiza pws me agapouses και εγκατέστησε το Dakrya 7.0 .
Λογικά το Syzygos 1.0 θα εκκινήσει αυτόματα τις εφαρμογές Enoxi 3.0 k ai Louloudia 7.0 .

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!Υπερβολική χρήση του παραπάνω προγράμματος μπορεί να προκαλέσει την κλήση των Katsoufiki Mougamara 2.5 και Byra 6.1 (το Byra 6.1 ίσως προκαλέσει την αναπαραγωγή αρχείων τύπου'' Dynato Roxalito''). Σε καμια περίπτωση δεν πρέπει να γίνει εγκατάσταση του Pethera 1.0 και μην σκεφτείτε,καν,να τρέξετε τα βοηθητικά αρχεία Erastis και Gomenos( δεν είναι συμβατά με το Syzygos 1.0 και μπορεί να προκαλέσουν κατάρρευση του συστήματος).

Συνοψίζοντας,τοSyzygos 1.0 είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα,αν και με περιορισμένη μνήμη,που χρειάζεται κάποιο διάστημα για να εμπεδώσει μερικές καινούριες εφαρμογές. Σκεφτείτε σοβαρά την απόκτηση συνοδευτικών προγραμμάτων που θα βελτιώσουν την απόδοσή του σημαντικά.
Συστήνουμε το Zesto Fai 3.0 , τα Kayta Esorouxa 5.3 και τοTromeriKormara10.1.


Με εκτίμηση PC SCREEN .



(μου το έστειλε μια καλή μου φίλη, η Έφη
και την ιδέα να το κάνω post μου την έδωσε
η Artanis.
Καλό δεν είναι? Όχι? Πως όχι
δηλαδή?
Α,δεν τρώγεστε βρε παιδιά!
Καλά,καλά πάω να βρω τίποτις ..άλλο...)

31 Comments:

  • At 15/9/06 10:33, Blogger Debby said…

    Τέλειο!!
    Είναι πάρα πολύ παλιό αλλά πάντα επίκαιρο!!

     
  • At 15/9/06 10:39, Blogger maika said…

    debby

    παλιό έ?? τι να πω?

    .. όλα τα καλά ,στη ζωή μου, έρχονται συνήθως με καθυστέρηση...

    καλημέρα!

     
  • At 15/9/06 11:18, Blogger Debby said…

    Καλημέρα!! (Τι ανάγωγη που είμαι θέε μου!!)
    Μην σε νοιάζει πάντως! Ξέρεις την παροιμία που λέει, κάλλιο αργά παρά ποτέ!

     
  • At 15/9/06 15:06, Blogger Кроткая said…

    ναι, κι εγώ το είχα ξαναδεί. και κυκλοφορεί και το αντίστοιχο για κυρίες, αλλά δεν είναι τόσο καλό!

    αλλα τουτο ειναι πολυ καλό αλήθεια.

    εγώ που έχω το πρόγραμμα "sygkatoikisi 7.1" κινδυνεύω?

     
  • At 15/9/06 15:18, Blogger Tradescadia said…

    Cousin Maika...και λίγα λες! Τα διαχρονικά στοιχεία δεν πεθαίνουν ποτέ! Η καλύτερη λύση τελικά μου φαίνεται είναι τα...πετάξουμε τα...PC!!! :)

     
  • At 15/9/06 16:24, Blogger dodo said…

    Και ΠΑΡΑ πολύ παλιό;;;
    Μεσάνυχτα είχα, ομολογώ την ασχετοσύνη μου ευθαρσώς...
    Γι' αυτό και το χάρηκα, και μάλιστα το ανέγνωσα δις!

     
  • At 15/9/06 19:37, Blogger SALOME said…

    Πλάκα έχει. maikoula δεν σουρχονται όλα με καθυστέρηση βρε παιδί...μόνο τ' ανέκδοτα....Εμάς πάντως το blog σου μας κάνει κέφι!

     
  • At 15/9/06 21:48, Blogger ηω-λιθικός said…

    πολύ καλό μαικα.... χαίρομαι πολύ , πάντα τέτοια και ελπίζω να μην χρειαστείς ποτέ την απάντηση του περιοδικού

     
  • At 15/9/06 22:03, Blogger Εύα said…

    ΠΑΡΑ πολυ καλο λεμε,να'σαι καλα κουκλα,γελασα με την ψυχη μου!
    Υ.Γ:Ιμαμ Μπα'ι'λντι τρωτε;
    :-)

     
  • At 15/9/06 22:04, Blogger maika said…

    debby

    Έτσι ακριβώς καλή μου debby!
    μη μου ανησυχείς!


    Krotkaya

    ...νομίζω είσαι σε καλό δρόμο...
    ένα ψιλο upgrade κάθε 7 τέρμηνα και όλα θα τρέχουν περίφημα....
    ;)


    tradescadia

    καλά λες ξαδέλφη, για να έχει πιο πλάκα...λέω να μαζευτούμε μεγάλη παρέα και να τα πετάξουμε βροχή στον ακάλυπτο.... Σκίζει το σόι,σκίζει!!


    dodos

    ... είδες? είδες? κι εγώ για καινουριο το είχα και το καταχάρηκα!! oυφ ευτυχώς...γίναμε 2!
    .. σσσ! κάτι μου λέει πως και η Αμερική δεν είναι πρόσφατη ανακάλυψη ε?.... μπα δεν το κάνω ποστ, αυτό το νέο.. με τίποτα!


    salome

    ..δεν παραπονιέμαι πάντως..έρχονται κι ας αργούν!

    Χαίρομαι που σου αρέσει!
    Να είσαι καλά !!

     
  • At 15/9/06 22:17, Blogger maika said…

    ηω-λιθικός

    σ΄ευχαριστώ! χάρηκα που ξανάρθες!
    μη χάνεσαι!
    όσο για τις απαντήσεις...
    έχω ένα βαρέλι γεμάααατο απαντήσεις..
    βάζω το χέρι μου και διαλέγω μία στην τύχη.. Αν δε μου κάνει αυτή,διαλέγω μια άλλη.... και προχωρώ! Σοφόν???


    eva

    ούτε κι εσύ το ήξερες? (πες ναι,πες ναι )... Χαίρομαι που σου άρεσε.
    Ιμαμ είπες???? αμέ αμέ.... ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει... να σου στείλω εισιτήριο??
    :)

     
  • At 16/9/06 09:21, Blogger Εύα said…

    στειλε,στειλε,χαχαχαχα!!Η σπεσιαλιτε μου ειναι το παστιτσιο κι ο μουσακας,χαχαχαχα!!Και σουτζουκακια φτιαχνω,μηπως να ανοιξουμε βρε Μάικα ενα εστιατοριο με βαση την κουζινα σου;
    Μισα-μισα τα κερδη,χαχαχα!

     
  • At 16/9/06 11:25, Blogger Jason said…

    Χα!!!
    Κάπου είχα δει το αντίστοιχο για τα θηλυκά...
    Αν το βρω, θα στο στείλω να το postάρεις ως συνέχεια.
    Φιλιά...

     
  • At 16/9/06 11:53, Blogger dimis said…

    εξαιρετικο... geeky αλλα ακρως διασκεδαστικο

     
  • At 16/9/06 16:42, Blogger SALOME said…

    Λοιπόν maika η σελίδα σου, παρά τις "διαμαρτυρίες¨της είναι απο τις πιο ξεκούραστες και δεν υπάρχει περίπτωση να μην χαμογελάσω όταν διαβάζω κάτι δικό σου. Οσο για το δελφινάκι σου...το καλύτερο!!! Μάλλον σου μοιάζει στην χαριτωμενιά...

     
  • At 16/9/06 20:42, Blogger maika said…

    eva

    ωραία ιδέα! εσύ θα μαγειρεύεις κι εγώ θα δοκιμάζω.... Λαμπρά!!!
    Πότε ξεκινάμε???


    jason

    ναι,ναι περιμένω φίλε μου!


    dimis

    καλώς ήρθες! (...μη μας ακούσει και κανείς... αυτό το geeky είναι καλό?? όχι ότι είμαι εντελώς φσσσσσσσσττττττττττ πόΙνγ αλλά να αυτή η λεξούλα μου διαφεύγει)
    σ΄ευχαριστώ!!!

    salome

    σ΄ ευχαριστώ , τί άλλο μπορώ να πω?
    χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξεκουράζει....
    απο χαριτωμενιές πάντως άλλο τίποτα... που να με δεις όταν στερεώνω στη μύτη μου μια μεγάλη κόκκινη μπάλα ενώ κάνω συγχρόνως ποδήλατο σε μία ρόδα.... Μεγαλείο σου λέω...

    να είσαι πάντα καλά
    φιλιά!

     
  • At 16/9/06 21:06, Blogger Εύα said…

    το γοργον και χαρην εχει Μάικα γλυκια μου.Περιμενω το εισιτηριο,χαχα!

     
  • At 16/9/06 23:33, Blogger dimis said…

    maika, geek (στην περιπτωση μας) ειναι αυτος που παιρνει ορους που συνανταμε στους υπολογιστες και τους χρησιμοποιει στην καθημερινοτητα του. θα μπορουσαμε να πουμε οτι συγγενευει με την λεξη nerd.

    το αν ειναι καλο ή κακο ή κατι ενδιαμεσο αν εισαι geek ειναι προς διερευνηση. :)

     
  • At 17/9/06 00:29, Blogger ovi said…

    Απορία σοβαρή, με τις εφαρμογες linux τι γίνεται; Στην εφαρμογή linux παιζουν μόνο το προγραμμα hokey 4.2
    Αλλο σοβαρό πρόβλημα, το δικό μου λειτουργικό είναι Eimai Antras Re Gamwto 40.8 και το μονο προγραμμα που λειτουργει ειναι Volta Sto Dasos Monos 4.1 4.2 4.3 4.4 4.5 & beta version 5.1 Στο προγραμμα Mourmoura 5.3.1 κανει αυτόματη επανεκίνηση!!!

     
  • At 17/9/06 04:14, Blogger maika said…

    eva

    ..ξεκίνησα κιόλας αποταμίευση...για το εισιτήριό σου και την επιχείρηση Εστιατόριο!!
    Θα σκίσουμε!


    dimis

    σ΄ ευχαριστώ!! Θα σου ΄ρχομαι για ερωτήσεις...(θα σε ζαλίσω..χε χε)
    μπαααα πλάκα κάνω... για να έχω ερωτήσεις πρέπει να καταλαβαίνω και τις απαντήσεις... πράγμα που αποκλείεται δηλαδή...


    ovi

    μα νομίζω πως το λειτουργικό Eimai Antras Re Gamwto 40.8 τρέχει άψογα το πρόγραμμα H douleia kanei tous andres, to giapi , to pilofori, to mistri 0.0 ... ενω το Volta Sto DasosMonos 4.1 4.2 4.3 4.4 4.5 το τρέχει μόνο το λειτουργικό Kokkinoskoufitsa-Lykos 1.0.

    Πως τα έμπλεξες έτσι?
    Αλλά μη φοβάσαι, έπεσες στον ειδικό.... εδώ θα είμαι για να σου λύνω (τα κορδόνια) εεε τις απορίες ήθελα να πω!!

    σσσ!! το linux είναι λάμπα???

     
  • At 17/9/06 15:56, Blogger Кроткая said…

    Μάικα, το linux είναι εναλλακτικά windows, κάτι σαν το indymedia αλλά στον τομέα της τεχνολογίας! :))))

    ΆΜα είναι να μας λύνεις τα κορδόνια, πρέπει να ενημερωθείς και για τις τελευταίες εξελίξεις!
    Εξαιρετική η απάντηση στον Ovi!! Προσυπογράφω! :)

     
  • At 17/9/06 18:56, Blogger dodo said…

    Από "κακή νοικοκυρά" σε geek είναι μόνον ένα μικρό βήμα την σήμερον...

     
  • At 17/9/06 19:49, Blogger ovi said…

    Για να σας ξεμπλέξω, το πρόγραμμα H douleia kanei tous andres, to giapi , to pilofori, to mistri 0.0 δουλεύει μόνο σε πλατφόρμες Game-boy και πάνε για αντικατάσταση από τις πλατφόρμες Magkes Den Iparoun Pia 3.2. Το δε λειτουργικό Kokkinoskoufitsa-Lykos 1.0 το έφαγε ο κ.Gates και το αντικαθιστά με το λειτουργικό Lyke, lyke eisai Dw 2.1 για Windows XP. Παρ΄επιπτοντως τα Linux έχουν μόνο Arkoudes 3.0

     
  • At 17/9/06 20:39, Blogger dodo said…

    Το αυθεντικό πηλοφόρι πλέον μόνον στα ιστορικά λεξικά, υπάρχουν οι μπετονιέρες...
    Τι θα είναι αυτό που "κάνει τους άντρες" άμα αντικατασταθεί και το μυστρί;

     
  • At 17/9/06 22:18, Blogger maika said…

    krotkaya
    σαν τα indymedia αλλά για την τεχνολογία...
    Τί ωραία πρόταση!
    Τί να σημαίνει άραγε??
    Μου αρέσει να ενημερώνομαι και πως τα πιάνω η άτιμη....

    ευχαριστώ για την υποστήριξη!!

    dodos
    φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι...
    να δεις που μια μέρα θα τρίβεις τα μάτια σου ,όχι απο τη σκόνη αλλά επειδή θα δεις τον Gates να με παρακαλάει να συνεργαστούμε και εμένα να του λέω : Νο way!

     
  • At 17/9/06 22:26, Blogger maika said…

    ovi

    ..σε λίγο βγαίνει και το αεροπλανοφόρο tsaf tsouf tsaf tsouf
    to treno perna για να επιτεθεί στο lyke lyke eisai edw και να κατατροπώσει ένα στολο Magkes ,ενώ ο Gates θα παίζει λύρα και θα βλέπει τη Ρώμη του.. να καίγεται...
    Πόσο μου αρέσουν τα κομπιουτερικά και πόσο τα καταλαβαίνω, δε λέγεται... Προφανές? Προφανές!

    dodos
    ..μην ανησυχείς αν και το τελευταίο προπύργιο πέσει κι αυτό ... τα παληκάρια θα φαίνονται πάντα απ΄ τις σκαλωσιέεεεες, ντραν,ντραν!!

     
  • At 17/9/06 23:38, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Γαμάτο!

    Και εγώ το ήξερα αλλά το είχα ξεχάσει εντελώς. Πολύ γέλασα!

     
  • At 18/9/06 22:04, Blogger George Sou said…

    εγώ τρέχω το gamos 13.10 και εχει ακόμη bugs...

     
  • At 18/9/06 23:03, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos

    Παλιό , σαν το παλιό κρασί... όχι σαν το παλιόκρασο.....
    χαίρομαι που σου άρεσε!



    g help me

    ..αν τa bugs είναι απο το μπαγκσμπάνυ τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...μην ανησυχείς κάνει και για firewall..

     
  • At 22/9/06 06:41, Blogger Heliotypon said…

    Τα Gomenos και Erastis είναι πολύ παλιά και κλασσικά προγράμματα και δίνουν πολλές δυνατότητες στο σύστημα αρκεί να είναι προσεκτική η χειρίστρια. Μπορείτε να τα τρέξετε και σε εφεδρικό PC ή να παίρνεε συχνά back-up για να είστε ήσυχες...

     
  • At 22/9/06 20:17, Blogger maika said…

    heliotypon

    καλώς ήρθες!
    ..σα διαφήμιση του προγράμματος Filage ta rouxa sou na exeis ta misa μου ακούγεσαι....

    ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες!!

     

Post a Comment

<< Home