κοίτα να δεις....

Sunday, September 24, 2006

..και ξανά και ξανά...

Έχετε δει τη σκηνή όπου η μπαλαρίνα,όλο χάρη, πηδάει στην αγκαλιά
του χορευτή κι αυτός δεν την πιάνει??
Ε, εγώ ήμουν αυτή...
Ούτε στις πρόβες με έπιασε ούτε στην επίσημη παράσταση ούτε και ποτέ....
Κι εγώ εκεί.... όλο να νομίζω πως την επόμενη φορά θα με πιάσει...

Κι όταν τότε που οι κακοί με κυνηγούσαν,πάνω απο τα βαγόνια του τρένου
που έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα κι ο αέρας με έσπρωχνε με μανία προς
τα πίσω κι εγώ αντιστεκόμουν και στο τέλος γκρεμοτσακίστηκα.......
ξανασηκώθηκα και την ξαναπήγαμε τη σκηνή.... και ξανά..... και ξανά!

Και για να μην σας κουράζω.. τότε που έκανα το Ζορρό και πηδούσα απο το
φλεγόμενο μπαλκόνι του Ντε Λα Βέγκα, στο άλογό μου, που με περίμενε απο κάτω..
αυτό την τελευταία στιγμή, όλο έφευγε..... κι εγώ ξαναπηδούσα κι αυτό ξαναέφευγε...
Δεν έμεινε ούτε μία φορά... Κι εγώ εκεί.... όλο να νομίζω κι όλο να ελπίζω....

Άρα....
μπορεί σήμερα να πληκτρολογώ με τη μύτη (είναι η μόνη που δε μου έχει
σπάσει..) αλλά ξέρω πως μόλις βγω απο το γύψο, πάλι τα ίδια θα κάνω....
α, μισό λεπτό .... χτυπάει το τηλέφωνο.... Ναί,λέγεται.... Ναί ,είμαι ακόμα στο γύψο...
Αλήθεια λέτε??? Μα και βέβαια μπορώ..... Αύριο,στις 10 λοιπόν.....Εγώ σας ευχαριστώ...

Τι σας έλεγα? .... Το National Geographic ψάχνει για κάποιον με τα προσόντα μου... να κάνει την κολώνα σ΄ένα αρχαίο ναό που γκρεμίζεται.... Γίνεται να μην πάω???

25 Comments:

  • At 24/9/06 22:27, Blogger Jason said…

    Μα επιτέλους...
    Δε βρέθηκε ούτε ένας άνθρωπος να εκτιμήσει τα πνευματικά σου χαρίσματα και τον ψυχικό σου κόσμο...;
    Εντύπωση μου κάνει.
    Σε μία εποχή που ο εσωτερικός πλούτος αξιοποιείται στο μέγιστο, σε μία εποχή που δεν εκμεταλλεύεται το σώμα και την εμφάνιση, σε μία εποχή όπου το θέαμα δεν εντυωπσιάζει τα πλήθη...
    Εντύπωση μου κάνει.

    Όπως και να 'χει, σου εύχομαι καλή επιτυχία στη σταδιοδρομία σου ως κολώνα.

    Σε ευχαριστούμε.
    Μας κάνεις υπερήφανους.

     
  • At 24/9/06 22:34, Blogger George Sou said…

    Λοιπόν, μην απελπίζεσαι έστω κι αν δεν κερδίζεις τι χειροκρότημα, μοιράζεις απλόχερα το γέλιο...

     
  • At 25/9/06 08:36, Blogger dodo said…

    Σημασία δεν έχει ότι πέφτεις.
    Σημασία έχει ότι ξανασηκώνεσαι. Και είσαι εκεί. Με τον γύψο σου, με τα δεκανίκια, τους μώλωπες, τα τσιρότα, τους επιδέσμους...Και με το ΧΑΜΟΓΕΛΟ!

     
  • At 25/9/06 10:44, Blogger Tradescadia said…

    Απλά κάποια στιγμή παύεις να περιμένεις ότι θα είναι κάποιος εκεί για να σε πιάσει. Κάνεις το άλμα στο κενό και ξέρεις ότι πάντα υπάρχει το ρίσκο είτε να προσγειωθείς ομαλά, είτε να γκρεμοτσακιστείς. Αλλά ξέρεις κάτι ξαδερφούλα; Εσένα τα σημάδια σου και ο γύψος που σου έμεινε είναι πολύτιμοι, γιατί τα αξιοποίησες δεόντως! Με τσαμπουκά! Κολώνα; Κολώνα!

     
  • At 25/9/06 19:33, Blogger ovi said…

    :D

     
  • At 25/9/06 19:34, Blogger maika said…

    jason
    ..κι εμένα μου κάνει εντύπωση αλλά τι να γίνει??? δε μπορώ να κάνω κι αλλιώς... τι δηλαδή ... να βγω στο μπαλκόνι και να φωνάζω εδώ το υπέρλαμπρο άστρο... εδώ καλέ ... μα που κοιτάς? εδώ λέμε... τσ! τσ! δε γίνεται!!

    Και μετά το ξανασκέφτομαι... θα μπορούσε να είναι και χειρότερα..
    ..να ήμουν ας πούμε, πίσω απο την κολώνα.... και να μη μ΄ έβλεπε κανείς...

    Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές!
    Και να είσαι σίγουρος πως θα βάλω τα δυνατά μου και θα σκίσω!!!!

    g help me
    σ΄ευχαριστώ για τις γλυκές σου κουβέντες!
    με αγάπη
    Τσάρλι Τσάπλιν...

    menw ektos
    προσέχω καλή μου φίλη,μην ανησυχείς!! Συνήθως πάντως πέφτω στο ίσιωμα.... στα κατσάβραχα τα καταφέρνω καλύτερα μου φαίνεται...
    Να είσαι καλά!

    dodos
    ...μα μήπως με βλέπεις απο πουθενά?? Έτσι ακριβώς είμαι...ειδικά αυτόν τον καιρό...
    Μα απο πού με βλέπεις??
    Τώρα τί κάνω δηλαδή? Για πες!
    Το βρήκες πάλι...
    κουνάω τη μύτη μου χαμογελώντας....
    Φιλιά

    tradescadia
    ..γερά κόκκαλα στο σόϊ μας...κι εσύ κάπως έτσι να υποθέσω? κολώνα?
    κολώνα! Σιγά σιγά θα έρθουν κι οι Πυραμίδες.... και θα είμαι εκεί και έτοιμη...
    φιλιά στη θεία...

     
  • At 25/9/06 20:04, Blogger maika said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 25/9/06 20:07, Blogger maika said…

    ovi
    ... κι εσύ με τη μύτη??
    :0))

     
  • At 25/9/06 20:34, Blogger Giramondo said…

    Όλα είναι θέμα εξάσκησης!!Μαθαίνουμε και αντέχουμε!
    Δεν κάνεις την κολώνα...μία Καρυάτιδα είσαι. :)

    φιλιά

     
  • At 25/9/06 20:56, Blogger cindaki said…

    Αχ βρε maika, γυναίκα καριέρας!
    Να προσέχεις!
    Θα γυριστεί το superwoman όπου να'ναι... δε γίνεται να λείπεις από εκεί!!!

     
  • At 25/9/06 21:18, Blogger Кроткая said…

    μα μου λες σε παρακαλώ πολύ πού στο καλό την βρίσκεις τόση δημιουργική φαντασία και την μετατρέπεις σε τόσο όμορφα κείμενα; πού; πού;

    κάθε φορά που μπαίνω εδώ μέσω, το στόμα μου γίνεται ολοστρόγγυλο από την έκπληξη και το θαυμασμό!

    τσκ!

     
  • At 26/9/06 09:12, Blogger maika said…

    Giramondo
    ..Καρυάτιδα?? πολύ μου αρέσει αυτό...

    Θα γράφω λοιπόν στο βιογραφικό μου πως έχω παίξει και την Καρυάτιδα...
    (είναι πιο κουλτουριάρικο απο το Ζορρό και μου προσθέτει.. κι ένα κύρος...άντε μπορεί και δύο...)

    sofi-k
    αλήθεια μου λές? Superwoman??
    Ο ρόλος της ζωής μου...δεν πρέπει να τον χάσω με τίποτα...Και μια και τα προσόντα του ρόλου τα έχω...τρέχω να ξυρίσω το μουστάκι μου...μη μου σταθεί αυτό εμπόδιο τώρα....

    krotkaya
    ..μα σε είχα δασκάλα μου, το ξέχασες???
    σ΄ευχαριστώ πολύ


    Καλημέρα σας!!!!

     
  • At 26/9/06 12:08, Blogger nyctolouloudo said…

    από πηλό και εσύ;

    σιδερένια λοιπόν....

     
  • At 26/9/06 16:00, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν περισσότερες ακτινογραφίες από φωτογραφίες! Έχω και ένα φίλο έτσι. Κατάγματα από moto cross, από αυτοκίνητα, από αναρρίχηση, από mountain bike και από ότι άλλο extreme sport υπάρχει.

    Δεν νομίζω ότι σου ταιριάζει η ευχή σιδερένια. Σίγουρα μέχρι τώρα θα έχεις περισσότερες λάμες και βίδες από κοκάλα!

    Αλλά είσαι γερό σκαρί!

     
  • At 26/9/06 19:40, Blogger Kallioph said…

    χεχ μ εκανες και γέλασα
    να 'σαι καλά
    περαστικά :)

     
  • At 26/9/06 21:53, Blogger Кроткая said…

    σμααααααααααακκκκκκκκκ!

    :))))))

     
  • At 26/9/06 21:54, Blogger Кроткая said…

    σμααααααααααακκκκκκκκκ!

    :))))))

     
  • At 27/9/06 00:10, Blogger J. said…

    Ουάου !

     
  • At 27/9/06 11:41, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    Σιδερένια? μμ! το προσπαθώ!
    να είσαι καλά!!

    aggelos-x-aggelos
    ..να σκεφτείς όταν περνάω απο το ανιχνευτή μετάλλων στο αεροδρόμιο,ξεσηκώνεται το σύμπαν απο τη σειρήνα.... Οι ελενχτές (και οι ελενπροχτές...) νομίζουν βέβαια πως έχω καταπιεί πιστόλι αλλά σιγά τώρα μην κάτσω να τους εξηγήσω...

    kallioph
    χαίρομαι που σου άρεσε!
    κι εσύ να είσαι καλά και καλώς ήρθες!!!

    krotkaya
    σμααααααααααααααααααακ και σε σένα!!
    :o))

    johny b.good
    όου γιες μπέϊμπε...
    φιλιά

     
  • At 27/9/06 14:04, Anonymous Anonymous said…

    xaxaxaxaxaxaax
    Apisteyto ,mou arese arketa!(oxi den gelaw me tin katastasi,alla katalavainw pws noiwtheis!!)

     
  • At 27/9/06 20:49, Blogger Debby said…

    Καλέ τι είναι αυτά που διαβάζω?
    Για επικινδυνες αποστολές το έβαλες?

     
  • At 29/9/06 10:49, Blogger maika said…

    aenaos
    ...έλα γέλα και με την κατάσταση... δεν πειράζει...
    Έτσι κι αλλιώς κι εγώ το ίδιο κάνω!!

    debby
    .. α! όχι στις Επικίνδυνες Αποστολές ζήτησα στον Τομ Κρουζ να παίξει... Είναι φιλαράκι μου καλό (χάνει λίγο αλλά δε
    βαριέσαι..) δέχτηκε κι έτσι αυτά τουλάχιστον τα ακροβατικά τα γλύτωσα..!!

     
  • At 30/9/06 11:22, Blogger Heliotypon said…

    'Εχω μιά πιό δύσκολη αποστολή για σένα: Κόρινθο-Πάτρα με αυτοκίνητο! Αν την βγάλεις αυτή χωρίς πολλά σπασίματα θα βγάλεις οποιαδήποτε αποστολή!

     
  • At 30/9/06 15:59, Blogger SALOME said…

    Μα το έχω καταλάβει πια ότι επιδιώκεις το επικίνδυνο με σκοπό την απομυθοποίησή του...κι απο την άλλη αυτός ο περίφημος αυτοσαρκασμός αποδεικνύει πόσ τρυφερή, γλυκειά καλλιτέχνης σε όλα ακόμα και στο χορό είσαι; Τώρα γιατί οι άλλοι δεν σε πιάνουν ή το άλογο δεν είναι απο κάτω την κατάλληλη στιγμή; Μα πώς αλλιώς αυτή η ξεχωριστή μας Maika θα είχε να λέει και να ονειρεύεται;

     
  • At 1/10/06 22:44, Blogger maika said…

    heliotypon
    άστα... ξέρω...
    έχασα φίλο εκεί...
    Να προσέχεις!

    salome
    αχ! πόσο ωραία με διαβάζεις...
    χαίρομαι και γελάνε και τα μουστάκια μου...
    α,όχι ξέχασα τα ξύρισα τα μουστάκια για να μπορέσω να παίξω στη Superwoman που μου είπε η Sofi-k.


    φιλιά σε όλους!

     

Post a Comment

<< Home