κοίτα να δεις....

Thursday, February 22, 2007

...5....


sofi-k,aggele,sevarose,aphrodite,μεθυσμένα χρώματα,ηω-λιθικέ,αθεόφοβε,tradescadia ευχαριστώ για την πρόσκληση στην πυραμίδα! (ελπίζω να μην ξέχασα κάποιον)

λοιπόν,
1. είμαι μεγάλο ταλέντο στη ζωγραφική.... μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας απο την προσωπογραφία μου.... μόνη μου την έκανα.... αλήθεια σας λέω!!

2. η μαμά μου δε με γέννησε.... μου είπε πως με αγόρασε για ένα πιάτο φακές απο κάτι τσιγγάνους που επειδή ήμουν ξανθούλα με είχαν για πέταμα...

3. μου αρέσει η ισορροπία (όπως κι αν γράφεται...) όταν ήμουν κάπου στα 10 ανέβαινα στην ταράτσα της πολυκατοικίας που μέναμε και απο κει ανέβαινα ακόμα πιο ψηλά, σε ένα δεύτερο μικρό ταρατσάκι όπου βρισκόταν η κεντρική κεραία του κτιρίου και το οποίο ταρατσάκι γύρω γύρω δεν είχε κάγκελα..... Πήγαινα λοιπόν στην άκρη και περπατούσα ισορροπωντας στις 4 πλευρές του.... Κάτω απο τις 3 πλευρές του...περίμενε....το χάος..... Και να σκεφτείτε πως ήμουν πάρα πολύ ήσυχο παιδί!
Είχα όμως κι εγώ τη βίδα μου.... την ισορροπία.... Ακόμα την έχω....

4. μου αρέσει να χτίζω στην άμμο παλάτια, σούπερ μάρκετ, πύργους,ζούγκλες.... Αυτό που μου τη δίνει δεν είναι όταν έρχεται η θάλασσα και μου τα χαλάει αλλά όταν μου τα πατάνε οι άλλοι.... Τι κακοί που είναι μερικοί....

5. είμαι χορευταρού.... κουνιέμαι σε όλους τους ρυθμούς.... ακόμα και σε αυτόν των τζιτζικιών τα καλοκαίρια..... Μου αρέσουν τα καλοκαίρια να τα περνάω στη θάλασσα. Μου αρέσει να μένω με τις ώρες στη θάλασσα.... όχι για ηλιοθεραπεία.... απα πα πα .... μόνο μέσα στη θάλασσα.... κάνω και μακροβούτια .....κάνω και κουπί..... μεγάλο ταλέντο....
Μου αρέσουν και τα γεμιστά και το καρπούζι με φέτα!!! μμμμ!! και οι σοκολάτες....
Μου αρέσουν οι ζαβολιες στα παιχνίδια....
Χάνω στο τάβλι (όταν μαζεύουμε τα πούλια στις πόρτες.... όταν φέρνω πεντάρες (λέμε τώρα....) δεν παίρνω μονο 4 πούλια.... παίρνω περίπου όσα χωράει η χούφτα μου..... Αλλά όσα και να πάρω πάλι διπλές τις χάνω τις παρτίδες...)!!

Δεν τον μπορώ το χειμώνα!

Έχω μια ιπτάμενη μοκέτα.... όποτε την απλώνω στο μπαλκόνι πέφτει στο ισόγειο.... είναι μικρή ακόμα και μαθαίνει.... Που θα πάει όμως??? (εκτός απο το ισόγειο....) Μόλις μεγαλώσει και μάθει θα με πάει σε κάτι μέρη..... ονειρεμένα!!! Είναι ακριβά τα αεροπορικά κι έτσι έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου για μεγάλα ταξίδια.... πάνω της.....

Αυτά!

και τώρα jason , weirdo , φοίνιξ, ασκαρδαμυκτί, salome , johny b. good σειρά σας!!!!

37 Comments:

  • At 22/2/07 19:03, Blogger Ναυαγός said…

    Ρε Μάικα,

    Δεν ξέρεις πόσο μας έλλειψε το χιούμορ σου και πιο πολύ εσύ!!!!!!!!!!!!

    (μέσα από την καρδιά μου)

     
  • At 22/2/07 19:06, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    καρπουζι με φεεεεεεεεετα ;
    ΄τρελλάινομαιιιιιιιι!!!!!!!
    ..τι είπες τωραααα ,,
    ....πωπωωωω ποσο μοιάζουμε χεχεχεχε
    α και γω τα μαλλιά μου ετσι τα κάνω..χιχιχιχι :))))))

     
  • At 22/2/07 19:49, Blogger Eleste said…

    Και ναι! Καπως ετσι σε φανταζομουν, οπως στο πορτραιτο..!

    καλως μας ηρθες maika.. ακομα και οι 15 αληθειες σου, large σε γλυκα και σε γελιο :)


    xxx

     
  • At 22/2/07 20:20, Blogger Desposini Savio said…

    Εύχομαι να πετάξεις με τη μοκέτα σου!
    welcome back

     
  • At 22/2/07 20:53, Blogger ηω-λιθικός said…

    περίμενα κάτι πιο αντιπροσωπευτικό...
    αλλά ο τρόπος που γράφεις είναι τόσο γλυκός που κάνει ακόμα και τα πιο απλά λόγια να δείχνουν αυτό που πραγματικά έχεις μέσα σου ...

    να σε καλά
    ηω-λιθικός

     
  • At 22/2/07 22:09, Blogger SALOME said…

    Θα απαντήσω στην πρόκληση σύντομα...όσο για την περιγραφή σου καλέ ακριβώς όπως σε περίμενα!!! Τι να σου πώ! Εμείς κάπου γνωριζόμαστε. Θα σε παρακολουθώ, λοιπόν! Παρακολούθα με κι εσύ.

     
  • At 22/2/07 22:10, Blogger SALOME said…

    Το πρόβλημα είναι που θα κάνω πάσα εγώ τώρα;;;!! :(

     
  • At 23/2/07 11:38, Blogger markos-the-gnostic said…

    ισορροπία πάντα χρειάζεται σ αυτούς τους δύσκολους καιρούς

     
  • At 23/2/07 11:42, Blogger maika said…

    ναυαγός
    λέγε μου τέτοια,λέγε μου τέτοια!!!!
    πολλά φιλιά μέσα κι απο την δική μου καρδιά!!! (...γίνεται αυτό???)
    :o))

    sevarose
    έχεις δοκιμάσει και το σταφύλι με κασέρι??? κι εσύ ταλέντο στη ζωγραφική ε???
    χε χε χε!!!

    elinor
    να είσαι καλά!! Μα είδες τι ωραίο πορτραίτο που μου έφτιαξα!! Λίγο η δική σου φαντασία και λίγο το ταλέντο μου στη ζωγραφική ... άν κάποτε συναντηθούμε θα με αναγνωρίσεις αμέσως λοιπόν!!
    ;o)))

    desposini savio
    αχ! κι εγώ μου το εύχομαι!! Αν κάποτε γίνει θα περάσω να σε πάρω κι εσένα για βόλτα. ΟΚ?

    ηω-λιθικός
    ήμουν σίγουρη πως με τις τόσο ευαίσθητες κεραίες σου δε θα χρειάζονταν περισσότερα λόγια για να με καταλάβεις!!
    κι εσύ να είσαι καλά!!

    salome
    ..μα κι εγώ το ίδιο πιστεύω!!!
    Βάζω λοιπόν μαύρα γυαλιά και μακρυά καπαρντίνα και αρχίζω την παρακολούθηση....
    Όσο για την πάσα.... η αλήθεια είναι πως δεν έχουν μείνει και πολλοί.
    φιλιά

     
  • At 23/2/07 11:59, Blogger Debby said…

    Ούτε εγώ τον μπορώ τον χειμώνα!!!

     
  • At 23/2/07 13:57, Blogger nyctolouloudo said…

    είσαι ένα γλυκό τσιγγανάκι που γεννήθηκε σε καρπούζι ζωγραφίζοντας προσωπικές θαλασσινές ισορροπίες σε κάστρα κλέβοντας τζιτζίκια χορεύοντας με τα μουσικά ταξίδια της ζαβολιάς...
    πολύ μου αρέσεις.....

     
  • At 23/2/07 14:09, Blogger Jason said…

    Maika, μάλλον δεν πρόσεξες ότι εγώ έχω γράψει 5 και μάλιστα σε συμπεριέλαβα κι εσένα στους επόμενους 5!

    Πλάκα είχαν τα 5 σου.
    Αλλά θα ξέρω να μην παίζω τάβλι μαζί σου...

     
  • At 23/2/07 20:37, Blogger ovi said…

    Θέλω κι εγώ καρπούζι ...και φέτα!!! :)

     
  • At 24/2/07 01:15, Blogger nyctolouloudo said…

    Σου κάνω δώρο ένα τραγούδι!

    Είσαι ένα περιστέρι
    που πετάς στον ουρανό
    πάμε να βρούμ' έν' αστέρι
    σ' ένα κόσμο μακρυνό


    Έλα να έλα να
    να βρούμ' έν' αστέρι
    που πετά που πετά
    ψηλά στον ουρανό

    Είσαι ένα καρδιοχτύπι
    μου 'χεις κόψει τα φτερά
    έλα πάρε μου τη λύπη
    έλα δώσ' μου τη χαρά


    Είσαι έ- είσαι έ-
    ένα καρδιοχτύπι
    μου 'χεις κό- μου 'χεις κό-
    κόψει τα φτερά

    Τα γαρύφαλλα σου μέτρα
    σ' αγαπώ όσο κανείς
    κάνω τη καρδιά μου πέτρα
    και προσμένω να φανείς


    Έλα και έλα και
    και σε περιμένω
    στη γωνιά στη γωνιά
    του δρόμου να φανείς

     
  • At 24/2/07 12:30, Blogger dodo said…

    Γεννήθηκες ξανθούλα, τώρα κοκκινομάλλα;!

    Αυτοί οι κακοί, που πατούν τα έργα σου στην άμμο, να πατήσουν... αχινό!

    Τί να την κάνεις την μοκέτα, πετάς και χωρίς...

    Καλό καλοκαίρι!

    ΜΗ ξαναρρωστήσεις!

     
  • At 24/2/07 13:12, Blogger cindaki said…

    Βρε καλώς το το κορίτσι!!!!

    Είσαι τόσο μα τόσο γλυκιά!!!

     
  • At 24/2/07 20:17, Blogger Aphrodite said…

    Λοιπόν, κανονίζω να σου στείλω πακέτο δύο μικρά τερατίδια για να δω αν θα διατηρήσεις το χιούμορ σου ακόμη και τότε. Αν όχι, σίγουρα θα ανέβεις κλάση και θα απογειωθείς εντελώς (αν και νομίζω πως δεν πάει πιο πάνω, έχεις χτυπήσει στρατόσφαιρα, γελάω ακόμα!). Αν ναι, συγχαρητήρια, θα τα κρατήσεις και θα μαθαίνω νέα τους από τα ποστς σου!

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!

    (α, και ανανάς με cottage cheese επίσης!) :)))

     
  • At 24/2/07 22:10, Blogger George said…

    Βρέ που είχες χαθεί εσύ; Πάλι καλά που άναψα λαμπάδα στο άγιο Φανούριο να σε φανερώσει. Έκανε το θαύμα του μεγάλη η χάρη του. Όχι τίποτα άλλο αλλά θέλω βόλτα με την μοκέτα. Να μεγαλώσει όμως πρώτα και να μάθει να πετά εεεεε; Μην τσακιστούμε κιόλας.

     
  • At 24/2/07 22:39, Blogger maika said…

    markos-the-gnostic
    ...πρέπει να το είχα καταλάβει απο παιδάκι....
    καλώς ήρθες!

    debby
    Άντε μαζεψέτα και φύγαμε... να πάρουμε απο πίσω τα χελιδόνια όταν θα μεταναστεύουν!!

    μεθυσμένα χρώματα
    έτσι ωραία που με περιγράφεις θ΄αρχίσω να μου αρέσω κι εμένα!!
    γειά σου γειτόνισσα!!!

    jason
    ...ήμουν εκτός...για καιρό κι έχω χάσει επεισόδια...
    Μα γιατί να μην παίξεις μαζί μου τάβλι?? Αν είναι γιατί κάνεις κι εσύ ζαβολιές τότε να βρούμε κι ένα διαιτητή... να μας προσέχει...Και τότε ας κερδίσει όποιος τον κοροϊδέψει καλύτερα....

    ovi
    ...βάζω τη φέτα..
    ...βάζεις το καρπούζι??
    Αλλά θα μου πεις και πού να το βρεις εσύ το καρπούζι?? Οπότε,άσε θα τα βάλω εγώ και τα δύο... εσύ φέρε τις χαρτοπετσέτες... Θα κόψουμε το καρπούζι σε μεγάλες φέτες (όχι κομματάκια) με τα δύο μας χεράκια θα τις κρατάμε,θα τις δαγκώνουμε και λίγη φετούλα... και ωχ,ωχ ωχ.... σ΄αφήνω τώρα γιατί λιποθυμώ...

     
  • At 24/2/07 22:52, Blogger maika said…

    nyctolouloudo
    καλώς ήρθες!!
    σ΄ευχαριστώ για το ωραίο τραγούδι!
    να είσαι πάντα καλά!!

    dodos
    ξανθούλα είμαι ακόμα... αλλά δεν είχα κίτρινο μαρκαδόρο κι έβαλα τον πορτοκαλί...
    καλή η ιδέα σου με τον αχινό...
    Θα κρύψω κανα δυό μεσά στους πύργους μου και μόλις τους πατήσουν....χε χε γέλιο που θα κάνω...
    κι εσύ πετάς!! ραντεβού στα σύννεφα λοιπόν!!??

    sofi-k
    σ΄ευχαριστώ καλή μου sofi!!
    ..πέρασα ζόρικα αλλά επανήλθα δημήτρια....

     
  • At 24/2/07 23:10, Blogger maika said…

    aphrodite
    ωραία λοιπόν,το αναμένω με χαρά!!
    έχω κι εγώ ένα τέτοιο πακετάκι... οπότε θα γίνει χαμός... Λέω να κάνω τον Κάπτεν Χουκ και η μαρίδα...το πλήρωμα... έχω και σπαθιά,και καναπέδες για καράβι...θα κρεμιόμαστε απο το φωτιστικό και θα πηγαίνουμε απο καναπέ σε καναπέ και μετά στο τραπέζι για να ξιφομαχούμε με τον Πήτερ Παν...Ωχ,τώρα που είπα Πήτερ Παν...πάνε οι πατάτες που τηγάνιζα...φτου...
    Δε βαριέσαι κάνω δυο τοστ...Και τώρα που είπα τοστ...τα ποστ θα τα γράφουν μόνες τους ή άντε να τις βοηθάω λίγο στη ζωγραφική...ε,τόσο ταλεντο να πάει χαμένο...ΟΚ?

    Ο ανανάς κονσέρβα ή φυσικός???

    george
    ..λες τελικά να με βοήθησε η λαμπάδα σου!!
    Πάντως μην ανησυχείς, μόλις είναι έτοιμη εντελώς θα έρθω να σε πάρω κι εσένα και θα πιάσει ο ουρανός φωτιά απο τις βόλτες..!!!

     
  • At 25/2/07 06:04, Blogger nyctolouloudo said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 25/2/07 06:05, Blogger nyctolouloudo said…

    Maika, σε ευχαριστώ για το καλώς ήρθες αλλά εγώ είμαι το νυχτούλουδο, η μεθυσμένη...
    δεν ξέρω τι το έχει πιάσει και με βγάζει με το όνομα του μπλογκ..!

     
  • At 25/2/07 17:06, Blogger Artanis said…

    Maikaaaa! welcome back!!!

    Όταν η μοκέτα σου μάθει να πετάει, θα με πάρεις και εμένα βόλτα;;;;
    Να πάμε στο φεγγάρι;

    Φιλούνες!

     
  • At 26/2/07 08:15, Blogger weirdo said…

    Κι εγώ θέλω μοκέττα!:p

    (συμπληρώνω, εκτός ζωγραφικής, στα ταλέντα και : 1. στιχουργική, 2. flexibility Τιραμόλα, 3.χιούμορ Χαχανούλη, 4(και σημαντικότερο). χαμόγελα και ψυχούλα..:)

    -ευχαριστώ για το invitation, cartoonάκι μου, σήμερα το είδα..!-

     
  • At 26/2/07 12:59, Blogger exilio said…

    Eίσαι μοναδική!
    Να σαι πάντα καλά!
    Μας έλειψες

    Φιλούμπες!!:))

     
  • At 26/2/07 15:45, Blogger sadosadist said…

    Καλά μου τό'λεγε εμένα η Αφρο, μπες στης maika να μη σου μείνει άντερο, έτσι που μουρτζούφλιαζα με τους κώδικες (όχι τιμής) και τα βίντεος (όχι καρτούνς) κι εκείνη το ίδιο (χεχεχε!) για να στήσουμε την παράγκα (ΑΟΥΤΣ! ΜΗ ΒΑΡΑΣ ΡΕ ΑΦΡΟ!)... Τη Μεγάλη Βρετάννια The Bloggerines!!!

    (υπερπαραγωγή, αλλά τέτοιο χιούμορ...)
    :-)

     
  • At 26/2/07 16:31, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    ...μα είπα κι εγώ...γίνεται να υπάρχει κι άλλο νυχτολούλουδο?? ε,όχι βέβαια!!!

    artanis
    μα και το ρωτάς?! και βέβαια θα έρθω να σε πάρω! και στο φεγγάρι θα πάμε και στη Μεγάλη Άρκτο θα πιούμε καφέ και όπου αλλού θέλεις θα φτάσουμε!!

    weirdo
    θα έρθω κι σε σένα!! Άνοιξε μόνο την μπαλκονόπορτα γιατί δεν έχει φρένο και μη φάω και τα μούτρα μου... ανεβαίνεις και φεύγουμε!!

    όσο για τα ταλέντα....αυτό της στιχουργικής... μου φτάνει που εσύ το κατάλαβες!! οι άλλοι μάλλον δυσκολεύονται... εμ,όταν κλείνω τεράστια νοήματα σε δυο στίχους...φυσικό δεν είναι???

    για τα υπόλοιπα...κοκκινίζω και χαίρομαι!!

    exilion_moutonidion
    σ΄ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυυυυυ
    κι εσείς μου λείψατε!!
    πολλά φιλιά κι απο μένα

    ihadafarminafrica
    εδώ είμαι εγώ... ο άνθρωπός σου!!
    άραξε και ξέχνα τους κώδικες...
    να σου φέρω και λίγο παγωτό?
    Α,κι αν χρειάζεστε για την παράγκα και κανένα σκουπόξυλο για να στερεώσετε τίποτα κουρτινόξυλα...πές μου να φέρω...
    εντάξει??

     
  • At 26/2/07 18:11, Blogger Φοινιξ said…

    Ήταν να μην πάρεις φόρα εσύ...
    Ξέχασες να σταματήσεις...

    Πάντως πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα ανάφερες...

    Όσο για την μοκέτα φέρε την να κάνει παρέα με την δική μου...
    Και αυτή στην εκμάθηση είναι.

    Καλό σου βράδυ

     
  • At 28/2/07 00:44, Blogger Alexandra said…

    i just loved it!
    it is so very you!
    xoxo

     
  • At 28/2/07 15:44, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Μάικαααα!!
    Μας έλειψες πολύ αλλά γύρισες ευδιάθετη όπως βλέπω..
    Και δεν είπες μόνο 5 πράγματα, είπες παραπάνω και καλά έκανες...!!

    Αν και τα πιο πολλά τα φανταζόμασταν..
    (εννοώ το χορευταρού.. το άλλο με τις φακές και τους γύφτους δεν το φανταζόμουν ..)

    χαχαχ!

    Φιλιά πολλά!

     
  • At 28/2/07 20:41, Blogger Sigmataf said…

    Έχω μια ιπτάμενη μοκέτα.... όποτε την απλώνω στο μπαλκόνι πέφτει στο ισόγειο.... είναι μικρή ακόμα και μαθαίνει.... Που θα πάει όμως???

    ;)

     
  • At 1/3/07 22:48, Blogger maika said…

    φοίνιξ
    έχεις δίκιο ... πάντα έτσι κάνω...ξεκινάω και δε σταματάω παρά μόνο όταν ξεκουρδιστώ τελείως...
    Πρέπει με κάποιο τρόπο να βοηθήσουμε τις μοκέτες μας να γνωριστούν. Ίσως βλέποντας η μιά την άλλη προσπαθήσουν τελικά περισσότερο!!
    καληνύχτα!!

    alexandra
    Θενκς ε λοτ!!! alexandra the great!!!

    παιδίσκη ερωμένη
    ...και λίγα είπα παιδίσκη μου...
    δεν είπα ούτε πως υπνοβατώ,ούτε πως παραμιλάω στον ύπνο μου,ούτε πως κάποιες φορές ξεκαρδίζομαι επισης στον ύπνο μου ούτε και πολλά άλλα.... Είναι να μην ξεκινήσω...που λέγαμε πιο πάνω και με το φοίνικα!!
    πολλλλλλα φιλιάαααααααα

    sigmataf
    η μοκέτα μου σου στέλνει την αγάπη της και πολλά φιλιά...
    της αρέσει να αρέσει και χαίρεται όταν μιλούν γι΄αυτήν!!
    ο θαυμασμός σου της δίνει φτεράαααααααααααααα!!!!
    Σήμερα πέταξε απο τον 5ο μέχρι τον 3ο και έπεσε μετά....
    ;o)))

     
  • At 2/3/07 14:44, Blogger akis said…

    Γεια σου Μαικα
    Ιπταμενα χαλια διαθετω δωρεαν...
    Ταξιδια απο την οθονη....
    Καλο σου μηνα

     
  • At 2/3/07 23:00, Blogger maika said…

    Akis
    ααα!! θα σου φέρω τη μοκέτα μου να της μάθουν το κόλπο!!! ...αλλά μέχρι να τα καταφέρει...λέω να στρωθώ στην οθόνη σου!!! κράτησέ μου θέση,...παράθυρο παρακαλώ και όχι στο φτερό ...κι έρχομαι!!!

    καλώς ήρθες!

     
  • At 3/3/07 01:26, Blogger annamaria said…

    Κουκλα εισαι !!!!!!!!!

     
  • At 5/3/07 14:46, Blogger maika said…

    annamaria
    ...ευχαριστώ!!!

     

Post a Comment

<< Home