κοίτα να δεις....

Saturday, December 09, 2006

ho! ho! ho!




Ξέρετε γιατί η Ιστορία επαναλαμβάνεται??
Επειδή η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης!!
Αφού λοιπόν με την πρώτη δε μαθαίνουμε..... τα γεγονότα επαναλαμβάνονται μπας και με τη χιλιοστή επανάληψη....κάτι καταλάβουμε!!

...και λέω χιλιοστή..γιατί αν σκεφτείτε πως τα Χριστούγεννα έρχονται κάθε χρόνο,για τα τελευταία 2006 χρόνια και πολλοί δεν έχουν καταλάβει γιατί..... φαίνεται πως ούτε μια φορά ούτε και 1000 φτάνουν.....

Άντε χτυπήστε το κουδούνι λοιπόν..... μέσα είναι!!!
....και μέσα.. βρίσκονται κι όσοι περιμένουν την αγάπη σας....φίλοι μου!!!
Περάστε,περάστε!!

Είναι Χριστούγεννα!! το φωνάζει κι ο βάτραχος στο τραγουδάκι πιο κάτω....


42 Comments:

  • At 9/12/06 15:19, Blogger nyctolouloudo said…

    Μαίρη!!! άνοιξε την πόρτα και κλειστή μη την κρατάς....

    'φχαριστώ που άκουσες! ένας καφές μου φτάνει!
    και τα λουλούδια είναι για σένα!
    οκ. δεν είναι ακριβώς λουλούδια αλλά κλαδιά κερασιάς και αμυγδαλιάς!
    βάλτα στο βάζο με ζεστό νερό και θα ανθίσουν!

    φιλιά πολλά!

     
  • At 9/12/06 18:16, Blogger George Sou said…

    Χαμόγελα, γέλια, τρέλες πολλές.
    Παιδιά ξανα, να τραγουδάμε σε παλαβούς ρυθμούς, μαζί με το βατραχό σου. Μ'αρέσει, έεεεερχομαι!!!!

     
  • At 9/12/06 18:41, Blogger George said…

    Νάμαι και εγώ. Άκουσα ότι θα μας πείς πάλι εκείνο το ωραίο παραμύθι με τον χοντρούλη κύριο που μοιράζει παιχνίδια και ήρθα να το ακούσω. Τα γλυκά δεν θέλουν ψυγείο, βάλτα στο τραπέζι στην καλή σου πιατέλα όμως εεε!

     
  • At 9/12/06 19:31, Blogger dodo said…

    Πότε επιτέλους θα το φιλήσει το βατραχάκι η Mary;

     
  • At 9/12/06 19:46, Blogger weirdo said…

    Ντιιιν..Ντααν.. Να τα πούμε;; :!
    Καλές γιορτές, γλυκιά μας Mary..
    Με πολλή-πολλή αγάπη..:

    (frogo-υπόκρουση φοβερή..:!)

     
  • At 9/12/06 19:50, Blogger SALOME said…

    Περιμένω φωτογραφίες απο το σπίτι!!! Επιτέλους πρέπει να σε γνωρίσω καλύτερα πριν σ' επισκεφτώ με λουλούδια και γλυκά.Αυτό το κουδούνι πάντως είναι μια καλή αρχή, φιλενάδα!

     
  • At 9/12/06 22:46, Blogger Alkyoni said…

    λέω να μη χτυπήσω το κουδούνι όσο έχει αυτό τ όνομα για φέτος πρώτη φορά..
    :)
    καλό σου βράδυ...

     
  • At 10/12/06 09:58, Blogger Desposini Savio said…

    Καλέ ανοίξτε μου να μπω!

    Να έχουμε όμορφες γιορτές Maika και ο χρόνος να "κλείσει" απίθανα!

     
  • At 10/12/06 11:58, Blogger Tradescadia said…

    Ξαδελφούλα, θυμάσαι που στις αρχές του μήνα Ν (ούτε το όνομά του δεν τολμώ να γράψω!) μου είχες πει ότι πριν καλά καλά το καταλάβω, θα στολίζουμε; Ε, είχες δίκιο!! Πες στη Μαίρη να ζεστάνει τους κουραμπιέδες κι έρχομαι!!

     
  • At 10/12/06 16:00, Blogger cindaki said…

    Ήρθα κι εγώ, άνοιξε!!!
    Σ'ευχαριστώ για τη βοήθεια!

     
  • At 10/12/06 20:07, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Εγώ προτείνω να γιορτάζουμε τα χριστούγεννα κάθε τέσσερα χρόνια, όπως την Ολυμπιάδα!

     
  • At 11/12/06 02:07, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Να μαι κι εγώ!
    Κάποιος είχε αφήσει ανοιχτή τη πόρτα..
    Παιδιά, έφερα να τσακίσουμε κάτι μελομακάρονα μούρλιααα!!
    (Φοβού τη Παιδίσκη και δώρα φέρουσα...!)

    :-* σμουτς

     
  • At 11/12/06 02:10, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Να μαι κι εγώ!
    Κάποιος είχε αφήσει ανοιχτή τη πόρτα..
    Παιδιά, έφερα να τσακίσουμε κάτι μελομακάρονα μούρλιααα!!
    (Φοβού τη Παιδίσκη και δώρα φέρουσα...!)

    :-* σμουτς

     
  • At 11/12/06 04:36, Blogger Jason said…

    Χε!
    Πολύ καλό, maika, πολύ έξυπνο.

     
  • At 11/12/06 09:03, Blogger Ναυαγός said…

    ντριιιιιιν, ντριιιιιιν.... άντε ρε θα ανοίξει κανείς;

     
  • At 11/12/06 09:24, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    ..έρχομαι,έρχομαι ν΄ανοίξω...
    Ω,τι όμορφα κλαδιά!!! Πέρασε μέσα , κάτσε,σου ΄χω και Kaesekuchen...


    g help me
    Χαμός θα γίνει.... κι ο βάτραχος αρχηγός.... έλα γρήγορααααααααα!!!


    george
    γλυκά...μούρλια.... ποιά πιατέλα??
    τώρα θα τα φάμε όλα!!
    άντε άπλωσε και τα πόδια σου μπροστά στο τζάκι, σου φέρνω και ένα ζεστό κακάο... κι αρχίζω...
    Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη....
    σσσσ...ησυχιά παιδιά, ο george κοιμήθηκε...Κρίμα,πάλι δε θα καταφέρει να δει τον Αι Βασίλη που του φέρνει το δώρο του....
    αλλά καλύτερα έτσι γιατί αν τον έβλεπε θα του έπιανε την κουβέντα και τότε κανένας άλλος δε θα έπαιρνε δώρο για φέτος....


    dodos
    ...εδώ και ώρα πηδάει το βατραχάκι να φτάσει να χτυπήσει το κουδούνι ... αλλά δε μπορεί!
    Δε το βοηθάς λιγάκι... που ξέρεις μπορεί να είναι ο μαγεμένος πρίγκηπας και αφου τον βοηθήσεις να γίνεις ο κολλητός του...και να σε παίρνει μαζί του σε όλα τα παραμύθια!!!

     
  • At 11/12/06 09:36, Blogger maika said…

    weirdo
    Nα τα πείτε,να τα πείτε.... κι εγώ μαζί... κάτσε να φέρω και το τριγωνάκι μου!!
    πολλά φιλιά!


    salome
    το σπίτι? μα το ξέρεις!! το καράβι που λέγαμε??... το ξέχασες?
    Είναι σπίτι-καράβι με κουδούνι!!
    Προχωρημένα πράγματα!!!
    έλα,πέρασε!!


    alkyoni
    καλώς ήρθες! Πες μου τί όνομα θέλεις να γράφει το κουδούνι κι εγώ το αλλάζω.... έτσι κι αλλιώς ένα όνομα είναι.... μέσα όμως θα περάσεις πολύ καλά.... έχουμε όλοι αγάπη και καλή διάθεση... Σκέψου το!!


    desposini savio
    Είναι δυνατά η μουσική και δεν το άκουγα το κουδούνι.... έλα πέρασε!!! Καλές γιορτες!!! Όλα να είναι τέλεια!!

     
  • At 11/12/06 09:55, Blogger maika said…

    tradescadia
    ...ζεστοί κουραμπιέδες με την άχνη τη ζαχαρίτσα τους... που σου πέφτει και στα ρούχα...μούρλια!!
    Πού ΄σαι Mary... ετοιμάσου....χαμός θα γίνει!!!
    ....ξαδέλφη , φέρε και το ξωτικό σου να παίξει με το δικό μου!...


    sofi-k
    Καλώς την , καλώς την!!
    τα κατάφερες τελικά? θα έρθω να δω... Έλα κάτσε να ξεκουραστείς!
    Γλυκάκι?


    ασκαρδαμυκτί
    ...κάθε τέσσερα χρόνια? δύσκολο το βρίσκω... γιατί τότε θα πρέπει να μεταφέρουμε τη γιορτή στις 29 Φεβρουαρίου και για να γίνει αυτό θα μπλέξουμε με ληξιαρχεία,δημοτικές υπηρεσίες και παράβολα και την πατήσαμε...θα μας πνίξει η γραφειοκρατία...
    Μήπως βαριέσαι να στολίζεις δέντρο κάθε χρόνο?? ή μήπως σε τσαντίζει το ξεστόλισμα?? Αν είναι αυτό ,μη σκάς ... εδώ είμαι εγώ... ο άνθρωπός σας.... ο μέγας στολιστής!!


    παιδίσκη ερωμένη
    ..πώ! πω! κάτι μελομακαρονάρες!!!
    με το ένα,δύο,τριά... ορμάμεεεε!!!

     
  • At 11/12/06 09:58, Blogger annamaria said…

    ...μεσα βρισκονται οσοι περιμενουν την αγαπη σας...

    Τι γλυκο, τι τρυφερο.
    Να εισαι καλα γλυκια μου Μαικα, ολα τα ονειρα σου να βγουν αληθινα!!

     
  • At 11/12/06 10:11, Blogger maika said…

    jason
    ευχαριστώ!
    έλα,πέρασε!! Πάρε και ομπρέλλα... βρέχει κουραμπιέδες μέσα....άνοιξέ τη γρήγορα.....


    ναυαγός
    ..δεν το άκουγα... ρε παιδί μου... γίνεται χαμός μέσα.... Έλα,μπες γρήγορα.... έχει αρχίσει κουραμπιεδοπόλεμος....και καταλαβαίνεις... ώχ! σκύψε...
    Σιγά βρε παιδιά ... να βγάλει πρώτα το μπουφάν του....
    αμάν... φυλάξου ναυαγέ!!! έρχονται 10 κουραμπιέδες μαζί με το κουτίιιιιιιιι....

     
  • At 11/12/06 10:19, Blogger maika said…

    annamaria
    ..αυτή είναι η εικόνα που έχω για τα Χριστούγεννα .... η αγάπη που ίσως τις υπόλοιπες μέρες δυστυχώς να ξεχνάμε να δώσουμε.... Και είναι πολλοί κι εκείνοι που την περιμένουν.... πάρα πολλοι....
    Να είσαι καλά, καλή μου Annamaria και να περνάς πάντα υπέροχα!

     
  • At 11/12/06 10:47, Blogger Fibi said…

    Tok TOk
    Nα τα πούμεεε????
    μέρι χ-μας :)

     
  • At 11/12/06 12:04, Blogger exilio said…

    Εε..να μπώ;Ή θα φάω κανέναν κουραμπιέ στη μάπα;Επ...σιγά βρι!

    Αν σας είναι εύκολο ένα μελομακάρονο!

     
  • At 11/12/06 12:22, Blogger liodara said…

    έλα ντε...ας βγάλουμε για λίγο τη μουντρουχιά και τη μάσκα της σοβαροφάνειας και ας γίνουμε παιδάκια...έστω και για λίγο....

     
  • At 11/12/06 21:03, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ΕΤΟΙΜΗ :εβαλα το κόκκινο σκουφακι μου πηρα το τριγωνακι κιαρχίζωωωωωωωωωωωωωωωω
    `````~~~~~~τριγωνα καλαντααααααααααααααααααα~~~~~~~~~~~~~~~

     
  • At 12/12/06 09:38, Blogger maika said…

    fibi
    και βέβαια να τα πεις!!!
    σ΄ευχαριστώ! έλα πάρε τώρα ένα μελομακάρονο....
    Τι θα πει δε θες μελομακάρονο...?
    3 ευρώ θέλεις? Καλά,3 ευρώ επειδή μου είπες τα κάλαντα???
    Ε,δεν είμαστε καλά....Δεν έρχεσαι μέσα.... μήπως έχουν να σου δώσουν οι άλλοι.....Πιάσε και μια ομπρέλλα.... Τι να την κάνεις???
    θα δεις, θα δεις.....


    exilio
    έλα,μπες προσεχτικά, γωνία γωνία,τοίχο,τοίχο και δεν κινδυνεύεις...Μελομακάρονο ?
    Μόνο ένα? Κοίτα πόσα σου ΄ρχονται??


    liodara
    ακριβώς!! Για πες τώρα, τι προτιμάς για πυρομαχικά.... κουραμπιέδες ή μελομακάρονα??
    Έχει και δίπλες.... διάλλεξε και όρμα....


    sevarose
    ... ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιάααααααααααααααααα!!!
    έλα,πέρνα να κεραστείς....
    μόνο πρόσεχε,εδώ το μέρος είναι μαγικό... τα μελομακάρονα έρχονται και σε βρίσκουν εκείνα.... δε χρειάζεται να τα αναζητήσεις...
    πρόσεχε!

     
  • At 12/12/06 09:53, Blogger Fibi said…

    oxiiiiiiii
    To μελομακάρονο το χρειαζομαιιιιιι
    δεν θέλω χρήματα πάντα εκτιμούσα όταν αντί για χρήματα μας τρατάρανε λογής λογής λιχουδιές, θυμάμαι μια καλή κυριούλα μια φορά μας έδωσε 1 ολόκληρη ΣΑΚΟΥΛΑ γαριδακοφουντουνοδρακουλίνια!!!

    πολύ το χάρηκα :Ρ

     
  • At 12/12/06 22:06, Blogger exilio said…

    Κάτσε να ανοίξω στόμα..στείλε!

    Γκμμ..μσιγμά γβέ!Μου μμποοούκωσες!(μμ..καλέ αυτά είναι και μαμώ!)
    Δε με λές...εσύ τις φτιάχνεις αυτές τις λιχουδιές;Ε..super-duper Maikidion?

    xxx^ν

    :)

     
  • At 13/12/06 02:19, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Νά΄μαι κι εγώ! Άργησα λιγάκι γιατί κάτι πήρε τ΄αυτί μου για μια ...περίεργη βροχή & γύρισα να πιάσω την ομπρέλα μου! Την τούρτα παγωτό να τη βάλω ψυγείο μέχρι να μας τη σερβίρεις; Έφερα & μια γλαστρίτσα Αλεξανδριανό, σου την άφησα δίπλα από την πόρτα.
    Εγώ καλή μου σε παρακαλώ θέλω κι απ΄αυτά τα υπέροχα μελομακάρονα εκτός από κουραμπιέ!
    Ματς-Μούτς!

     
  • At 13/12/06 09:43, Blogger maika said…

    fibi
    ...ένα μελομακάρονο λοιπόν και δυό σακούλες γαριδακοφουντουνοδρακουλίνια στη fibi μας......
    ιέφτασεεεεεεεεεεεεε!!!
    καλημέρα
    ;o))


    exilio
    έλα λίγο πιο αριστερά,λίγο ακόμα... ωραία... και λίγο πιο πίσω και με το ένα,δύο , τρία.....
    πω! πω! σημάδι που ξέρω το άτιμο... Φάε κουκλίτσα μου εσύ και μη νοιάζεσαι... κι αν τελειώσουν εδώ είμαι εγώ....τρέχω και σου παίρνω... Όχι δε φτιάχνω μελομακάρονα γιατί όλο σα μπισκότα μου γίνονται.... Πάω και αγοράζω όμως κάτι μελομακάρονα,μα κάτι μελομακάρονα.... έλα φάε κι άλλο ένα... Εμ! κοτζάμ αφιέρωση μου έκανες έτσι θα σε αφήσω εγώ???
    καλημέρα!!
    ;o))


    ηλιαχτίδα
    Πέρασε ευγενική μου ηλιαχτίδα!!
    Κάθησε... όχι εκεί....εκεί έχουν πέσει κάτι δίπλες... Α,ούτε κι εκεί...εκεί βλέπω κάτι τρίμματα απο μελομακάρονα.... Εδώ έλα,στην πολυθρόνα,δίπλα απ΄το τζάκι!!
    Άνοιξε και την ομπρέλλα σου και τρέχω να σου φέρω ό,τι τραβάει η ψυχή σου!!
    Καλά ρε παιδιά ποιός ρίχνει τρούφες??
    Φυλάξου ηλιαχτίδα!
    καλημέρα!
    ;o))

     
  • At 13/12/06 12:12, Blogger Debby said…

    Μέσα (όπως λες και εσύ) μας είναι τα Χριστουγέννα.
    Ας ελπίσουμε ότι φέτος τουλάχιστον θα τα δούμε, θα τα νιώσουμε και θα τα ζήσουμε όμως πρέπει.

    Καλή μας μέρα!

     
  • At 13/12/06 13:07, Blogger Debby said…

    Εντω μεταξύ με έπιασε μια λιγούρα με τα μελομακάρονα εδώ μέσα που είμαι έτοιμη να πάω καρφί μετά την δουλειά να πάρω!!

     
  • At 13/12/06 15:09, Blogger Artanis said…

    (Για να δούμε...θα μπει σήμερα το σχόλιό μου ή θα προσπαθήσω πάλι αύριο;)

    ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΔΕΝΤΡΟ, ΛΑΜΠΑΚΙΑ, ΜΠΑΛΕΣ, ΓΙΡΛΑΝΤΕΣ, ΚΟΥΡΑΜΠΕΙΔΕΣ, ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ, 5 ΚΙΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΞΕΝΥΧΤΙΑ, ΠΟΔΑΡΟΔΡΟΜΟΙ ΜΕ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ, ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΣΜΑ ΑΝΗΜΕΡΑ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΠΑΡΤΙ, ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΦΑΤΣΕΣ, ΕΥΧΕΣ (ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΛΟΥΣΙΑ), ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑΝΤΑ, ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ, ΚΕΡΑΚΙΑ, ΠΑΧΝΗ ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ, ΠΑΤΑΡΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΕΣ, ΘΛΙΨΗ ΣΤΟ ΞΕΣΤΟΛΙΣΜΑ, ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, ΚΑΛΑ ΝΑ 'ΜΑΣΤΕ!!!!!!!!

     
  • At 13/12/06 15:12, Blogger Artanis said…

    Χουρέι!!!!!!
    Είδες, παιδί μου; Άμα απειλείς τον blogger με το φωτόσπαθο (βζιιν, βζιιιν, χαγιά!) τα βάζει τα σχόλια,

    Επίσης, έχω να δηλώσω ότι οι κουραμπΕΙδες δεν έχουν καμία σχέση με του γνωστούς σας κουραμπΙΕδες. Είναι άλλο γλυκό και η συνταγή είναι θαμμένη και θα παραμείνει το ισόβιο μυστικό μου! ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΗΝ ΔΙΝΩ, ΛΕΜΕ!

     
  • At 13/12/06 21:21, Blogger Alexandra said…

    γλυκό ποστ!!!

    έτσι είναι αυτά... χρειαζόμαστε οι ανόητοι επανάληψη...

     
  • At 14/12/06 11:35, Blogger George said…

    Αχχμμ. Τι γίνεται εδώ; Μόλις ξύπνησα και .... Εεεε που είναι το δώρο μου? Δεν ήρθε ο Αι Βασίλης?
    Δεν πιστεύω να μου κρύβεται το δώρο μου.
    Και εκτός αυτού σας είπα να με ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ.
    Του χρόνου δεν θα σας ξαναεμπιστευτώ. Θα μείνω ξύπνιος. Δεν θα ακούσω άλλο τα πραμυθάκια σας, γιατί νομίζω μου τα λέτε επίτηδες για να κοιμάμε.

     
  • At 14/12/06 16:23, Blogger maika said…

    debby
    μακάρι να μην ξεχάσουμε να θυμηθούμε... έστω γι΄αυτές τις μέρες ,πόσο άνθρωποι.. μπορούμε να είμαστε...
    Άντε και καλά μας μελομακάρονα!!

    artanis
    έτσι ακριβώς.... Σε πείσμα των καιρών εμείς εκεί.... στολίσματα,πατάρια,λαμπάκια,δώρα
    όπως τα λες... Μήπως γίνεται του χρόνου να είμαι κι εγώ πλούσια???
    Όσο για τους κουραμπΕΙδες σου....άμα μου πεις τη συνταγή θα σου πω κι εγώ για τα μελομακάρδονα ... Είσαι??


    alexandra
    σ΄ευχαριστώ!
    ...που θα πάει .... κάποτε θα μάθουμε ... ελπίζω!


    george
    ...μα όχι..μη θυμώνεις... Δεν ήρθε ακόμα ο Αι Βασίλης...κοιμήσου λίγο ακόμα...και μην ανησυχείς ...μόλις τον δω θα σε ξυπνήσω!!! αλήθεια σου λέω...

     
  • At 14/12/06 19:06, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Marry Mary now!
    Mery Christmass!

     
  • At 16/12/06 19:58, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos
    ...διατάξτε!!! Τρέχω!
    ...βλέπω λογοπαίζεις...και εις την Αγγλικήν...
    ..εγώ δε μπορώ....σκέφτομαι εδώ και ώρα και δε μου ΄ρχεται τίποτις...
    άντε και Καδές.. Γιορτές!!!

     
  • At 17/12/06 02:08, Blogger Кроткая said…

    γκλιν γκλον!
    έφερα σοκολάτες!

     
  • At 17/12/06 14:00, Blogger SALOME said…

    Μαλάμω τα κουδούνια σου!! Ε! Τι θα γίνει θα περιμένουμε πολύ ν' ανοίξεις τη πόρτα και να μπούμε? Δεν βλέπεις τι κρύο έχει έξω...ξεκίνησε να ψιλοβρέχει...μεράμε και μέρες πριν απο την αναχώρηση....Σε λίγο θα πρέπει να μετράμε και μέρες πριν αλλάξουμε χρόνο...σκέψου ότι το περιμένουμε πώς και πώς ξεχνώντας την αλήθεια.΄..ότι κι αυτός ο χρόνος πάει στην καμπούρα μας!!!!

     
  • At 18/12/06 08:52, Blogger maika said…

    krotkaya
    καλώς την,καλώς την!! Σοκολάτες?
    Πω!πω! σοκολάτες!!! Δε θα με παρεξηγήσεις αν ορμήξω....έτσι?
    ΟΚ...ορμάω!!! ευχαριστώμμμμμμ!!!


    salome
    Ανοίγω,ανοίγω!!!
    Επ! τι βλέπω? με τις βαλίτσες σου ήρθες?? Θα φύγεις απο μένα κατευθείαν για το αεροδρόμιο ε??
    ...όσο για την καμπούρα... άστην εδώ ,να σου τη φυλάξω... και κοίτα να περάσεις ωραία,χωρίς αυτήν...Κι έτσι όταν θα έρθει και ο καινούριος χρόνος θα κατσικωθεί κι αυτός επάνω της αλλά εσύ δε θα το καταλάβεις....εσύ θα πετάς και θα γλεντάς ανάλαφρη κι ωραία!!!
    Θα αφήσω δίπλα στη δική σου και τη δική μου,να της κάνει παρέα.. και θα τρέξω στο Ρήνο να κάνω ρόδες.....

     

Post a Comment

<< Home