κοίτα να δεις....

Sunday, January 21, 2007

....έκπληξηηηηη!!


Ε,όχι ρε γαμώτο..... ποιός το θυμήθηκε πάλι?
Όσο εγώ θέλω να ξεχνάω τη μέρα των γενεθλίων μου όλο και κάποιος .... θα βρίσκεται να μου τη σπάει!!!
Η μαϊμού πρέπει να μου την έκανε.... της χάρισα πέρσυ έναν πυροσβεστήρα για να σβήσει τα κεράκια των γενεθλίων της .... και φαίνεται παρεξηγήθηκε....εγώ να βοηθήσω ήθελα.....

Πάντως όχι, δε θα τσαντιστώ,θα σβήσω όμορφα,όμορφα τα κεράκια μου (κάτσε να τα μετρήσω κιόλας μη μου έβαλε και παραπάνω η φώκια...) και θα την ευχαριστήσω για την ωραία της έκπληξη.....
Διότι φίλοι μου τι είναι δηλαδή η ηλικία?? ένα νούμερο είναι , τι άλλο? ... που μια το διαβάζεις 24 και μια 42..... ε, και?????

42 Comments:

  • At 21/1/07 22:05, Blogger nyctolouloudo said…

    24 = 2+4 = 6
    42 = 4+2 = 6
    ...................
    = 12!

    μωρό μου, ακόμα δεν έβγαλες τους φρονιμίτες σου....
    ένα μπαλλέτο να είναι η ζωή σου
    και μιά κουβερτούρα η αγκαλιά σου!
    να τα χιλιάσεις σου εύχομαι!
    να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν!

     
  • At 21/1/07 22:20, Blogger maika said…

    έχεις απόλυτο δίκιο!!!
    σ΄ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου... θα τις κρατήσω όμως για το τέλος Ιουλίου που θα έχω τα γενέθλιά μου!!

    Δεν έχω σήμερα γενέθλια αλλά η κάρτα με την καμηλοπάρδαλη μου τα θύμισε και με ψιλοτάραξε κιόλας...
    πολλά φιλιά

     
  • At 21/1/07 22:59, Blogger Fibi said…

    Είμαι ευτυχής όταν θυμούνται τα γενέθλιά μου, πετάω στα σύννεφα όταν με θυμούνται!!!
    Αλλά μες τον Αύγουστο ποιόν να με θυμηθεί προπαρομονή 15άυγουστου κιόλας...

    Μόνο εκείνος, που μου κάνει τις πιο ευχάριστες εκπλήξειες ever :)

     
  • At 22/1/07 06:56, Blogger George said…

    Δεν μπορεί κάποιος έχει γενέθλια. Έτσι κιαλλιώς εγώ μπήκα εδώ να ευχηθώ χρόνια πολλά. Λοιπόν θα σου τραγουδήσω και ένα τραγουδάκι.
    Να ζήσεις .......
    και χρόνια πολλά
    μικρή να μείνεις
    χωρίς καθόλου μαλλιά.

     
  • At 22/1/07 09:12, Blogger Tradescadia said…

    Καλά ξηγήθηκε η μαΪμού! Σημασία πάντως δεν έχουν οι αριθμοί, ούτε τα κεριά στην τούρτα. Το πώς αισθάνεσαι έχει σημασία! Καλημέρα ξαδέρφη!

     
  • At 22/1/07 11:23, Blogger SALOME said…

    Η ηλικία είναι πλασματικό γεγονός μέσα στο χρόνο...ωστόσο, είναι αυτό με το οποίο μας προσδιορίζουν οι δημοσιογράφοι " γυναίκα 37 ετών....άνδρας, 40 ετών
    κ.λ.π. λές και η ηλικία είναι σημείο αναγνώρισης υπόπτουή θύματος, παιδί μου κατασκευή είναι η ηλικία και για μας τις γυναίκες "κατασκευάρα" αφού μετά απο μια ηλικία μας λένε ότι έχουν και ημερομηνία λήξης χα! χα! ενώ οι άνδρες ημερομηνία ανάνηψης.......αλλά για να επανέλθουμε στα θετικά καιι τα αισιόδοξα Χρόνια Πολλά με υγεία και πολλές - πολλές δημιουργικές παρεμβάσεις στη ζωή και στα blog των καλώ φίλων, όσων είμαστε!

     
  • At 22/1/07 11:31, Blogger Ναυαγός said…

    Τώρα έγραψες ένα ποστ για γενέθλια και γενέθλια δεν έχεις. Φοβόμαστε λίγο τον χρόνο που περνάει; Well don't. Σχεδίασε τον, φαντάσου τον, κορόιδεψέ τον, αλλά μην τον φοβάσαι. Τα γενέθλια είναι παντελώς ασήμαντη γιορτή.

    Carpe diem, που έλεγαν και στον dead poets society.

     
  • At 22/1/07 13:49, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Καλέ μπήκα για ευχές, και τελικά το ζωάκι της φωτό έχει γενέθλια!!?

    χαχαχαχ...!!

    Τη καλημέρα μου, και καλή βδομάδα..!!

     
  • At 22/1/07 14:23, Blogger Debby said…

    Χρόνια σου πολλά γλυκειά μου Maika!!

    Ευχομαι να είσαι πάντα καλά για να σε χαιρόνται όσοι σε αγαπάνε!

     
  • At 22/1/07 15:56, Blogger maika said…

    fibi
    μα και μόνο οι εκπλήξεις απο εκείνον φτάνουν και περισεύουν για να πετάς στα σύννεφα...
    Συνέχισε έτσι!!!

    george
    ...αυτό για τα μαλλιά ξέρω τί είναι....μάλλον εγώ σου είχα ευχηθεί πράσινα.... και παίρνεις τώρα το αίμα σου πίσω....
    Μπορείς να λες ό,τι θέλεις... έτσι κι αλλιώς ξέρεις πως δεν είναι σήμερα τα γενέθλιά μου...
    Κρατώ μόνο το μικρή....

    tradescadia
    αυτό λέω κι εγώ... Άμα η ψυχούλα σου πετάει... πετάς και στα 142,έτσι δεν είναι!!??!!

    salome
    Kι εγώ μαζί σου....
    άκου ημερομηνία λήξης...τα κοριτσάκια.... Πριτς!!!
    Να είμαστε όλοι καλά και να γραφόμαστε.... και η ταυτότητα να βγαίνει πάντα ψεύτρα φίλη μου...
    (απο το στόμα μου και στου Θεού τ΄αυτί...)

     
  • At 22/1/07 16:09, Blogger maika said…

    ναυαγός
    ε, λίγο....τι λίγο δηλαδή??
    carpe diem... το θέλω αλλά μέχρι στιγμής δεν τα καταφέρνω...
    Άσε που όσες φορές το τόλμησα τα έκανα μαντάρα.... άλλη μέρα πήγα να αδράξω και άλλη άδραξα....
    είχα κάνει κι ένα post ,πριν λίγο καιρό, με αυτή μου την περιπέτεια... Δράμα σου λέω...

    παιδίσκη ερωμένη
    ναι , η φίλη μου η καμηλοπάρδαλη έχει γενέθλια και σκέφτηκα να την τιμήσω....
    εγώ αργώ ακόμα... 27-7 , κάθε 4 χρόνια.....

    debby
    σε μπέρδεψα debby μου... δεν έχω γενέθλια αλλά η κάρτα μ έκανε να τα θυμηθώ....βέβαια με τη ζέστη των ημερών θα μπορούσε να είναι και Ιούλιος και να τα έχω κι εγώ....
    Κρατώ τις ευχές σου όμως για τότε και σ΄ευχαριστώ!!

     
  • At 22/1/07 16:26, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ΧΕΧΕΧΕ ΕΓΩ ΤΟ 40 ΤΟ ΚΑΝΑ ...Ο4 ΡΕ ΜΑΙΚΑ...ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ...ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΑΣΕΛΑ ΧΕΧΕΧΕ
    ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ..ΔΥΟ

     
  • At 22/1/07 18:49, Blogger exilio said…

    Mην αγχώνεσαι σου λέω..;)

     
  • At 22/1/07 19:16, Blogger cindaki said…

    Καλέ έχασα επεισόδια?
    Ω, ντροπή!!!

    Γλυκειά, γλυκύτατη maika, χρόναι πολλά πολλά και ευτυχισμένα!!!

    Να είσαι πάντα καλά, περιτρυγιρισμένη απο ανθρώπους που σε αγαπούν και σε νοιάζονται!!!!

    Πολλά φιλιά!

     
  • At 22/1/07 21:19, Blogger Desposini Savio said…

    ναι βρε! και'γω 23 είμαι....

     
  • At 22/1/07 21:19, Blogger Desposini Savio said…

    και Χρόνια Πολλά! μη ξεχνιόμαστε Maika μου γλυκειά

     
  • At 22/1/07 22:11, Blogger Hlias said…

    Να ζησεις maikoula και χρονια πολλααα!!! Χρονια πολλα με υγεια και δημιουργικοτητα!! Και αν καποιος παει να σε πληγωσει φερτου τον πυροσβεστηρα στο κεφαλι!



    Πολυχρονες καλησπερες!

     
  • At 22/1/07 23:58, Blogger Debby said…

    Οπως βλέπεις δεν είμαι η μόνη που μπερδεύτηκε!
    Τούρτες είδαμε, κεράκια είδαμε, για ηλικίες διαβάσαμε! Ε! Δεν θέλει και πολύ!
    Αλλά σαν τι πειράζουν οι ευχές? Ας είναι και άκαιρες ας είναι και διπλές!
    Μωρε και τριπλές ας ήτανε!

     
  • At 23/1/07 09:31, Blogger maika said…

    sevarose
    ...μπράβο,μπράβο και τα παλιά δοντάκια να τα πετάς στα κεραμύδια... εμένα η μαμά μου έτσι κάνει με τα δοντάκια μου.....
    Ωχ, φεύγω τώρα γιατί ο Γιωργάκης που πήρε το κουβαδάκι και πάω να τον πλακώσω....
    Σ΄ευχαριστώ λοιπόν κι εγώ προκαταβολικά!!

    exilion_moutonidion
    σώπα καλέ.... ήπια μισό κιλό βαλεριάνα και τώρα είμαι μια χαρά....

    sofi-k
    σου την έσκασα!!! Όμως sofaki μου κρατώ και τις δικές σου ευχές για τον Ιούλιο γιατί τότε είναι τα γενέθλιά μου....
    Πως τα κατάφερα πάλι έτσι??
    Εμ το έχω πει,δεν το έχω πει???
    οι γκάφες είναι ο δεύτερος εαυτός μου...
    Να είσαι καλά!

    desposini savio
    ...σε λίγο καιρό θα με περάσεις κιόλας....(σκέφτηκα να τα γιορτάζω κάθε 4 χρόνια οπότε αν εσύ συνεχίζεις να τα γιορτάζεις τα δικά σου κανονικά... ε,που θα πάει? θα με περάσεις!!)
    ευχαριστώ για τις γλυκειές ευχές σου.... τις κρατώ για τον Ιούλιο...

     
  • At 23/1/07 09:38, Blogger maika said…

    hlias
    σ΄ευχαριστώ καλέ μου hlias και για τις ευχές και για τη συμβουλή (λέω πρώτα να του τον αδειάσω στη μούρη και μετά να του τον σκάσω και στο κεφάλι... τι λές?)
    Τουρτίτσα κερνάω τον Ιούλιο πάντως...

    debby
    έτσι ακριβώς!! Με την γκάφα μου αυτή κονόμισα ευχές για να βγάλω τον χειμώνα και την άνοιξη μαζί!!
    Το καλοκαίρι εύχομαι να μου ξαναευχηθείς για να την περάσω καλά και τις υπόλοιπες εποχές!!
    Να είσαι καλά!!

     
  • At 23/1/07 11:23, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ,,τι μόνη σου σα πας ;
    ..έλχομαι κιεγω να τον πλακώσουμε μαζί . εμένα μου τλαβούσε τα κοτσιδακια πριν το βλωμόπαιδο
    ..χεχεχε

     
  • At 23/1/07 13:47, Blogger cindaki said…

    Τι να πω, με μπέρδεψες...

    Θα σου τα ξαναπώ σε κάνα δίμηνο τα χρόνια πολλά, και μετά ίσως το θυμηθώ και τον Ιούλιο!!!

    Εξάλλου οι ευχές, όταν τις εννοείς, ταιριάζουν πάντα, έτσι δεν είναι;;;

     
  • At 23/1/07 16:17, Blogger liodara said…

    ΧΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Ό,τι επιυθυμείς σου εύχομαι...και να σαι πάντα καλά....!Υγεία και ευτυχία για σένα και όσους αγαπάς....!

     
  • At 23/1/07 16:44, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Μπράβο σοφή μου φίλη! Τί 24, τί 42! Πολύ μου άρεσε! Εμένα βέβαια δε με συμφέρει να λέω : τί 34 τί 43! Δεν πειράζει, θα προτιμήσω την πρόσθεση: 3+4=7! Τέλεια! Αύριο ξαναρχίζω σχολείο λοιπόν!
    Μπράβο & στην καμηλοπάρδαλη (που τους μπέρδεψε όλους)! Να είναι καλά το ζωάκι! Τα πόσα να κλείνει άραγε;
    Φιλάκια

     
  • At 23/1/07 21:50, Blogger dodo said…

    Στην καμηλοπάρδαλη, τις ευχές μου και ένα... κασκόλ δώρο- τα υπόλοιπα, τον Ιούλιο!

     
  • At 24/1/07 07:23, Blogger Aphrodite said…

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    Γιορτάζει το καμηλοπάρδαλο? Μια χαρά, δε βλέπω να το νοιάζει! Χρόνια του πολλά και να μην ψηλώσει άλλο, δεν θα βρίσκει γαμπρό!

    Ούτε και κανέναν μας θα έπρεπε να τον νοιάζουν τα χρόνια που περνούν - στο καλό και με τη νίκη!! Οπότε κι εγώ έχω θεσπίσει να γιορτάζω την ονομαστική μου εορτή και ουχί γενέθλιον πλέον! Πότε είναι βέβαια δεν θυμάμαι, ειλικρινά, κάπου το Σεπτέμβριο νομίζω γιορτάζει μια ανθυπο-οσία Αφρω...

    Κι έτσι κάθε χρόνο λέω ένα γιορτάζω τότε, στο περίπου, και κάνω πάρτυ όταν βολεύει! Δεν είναι καλύτερα έτσι?
    :)))

     
  • At 24/1/07 07:27, Blogger Aphrodite said…

    Α, και κάτι κουφό!

    Στο νοικοκυριό είσαι χύμα, κι είμαι με το 5-ετές χρονοδιάγραμμα και το betadyne παραμάσχαλα. Στα γενέθλια και τα λοιπά κοινωνικά όμως είσαι σχολαστική σε σημείο... υπενθύμισης ότι έχεις λαμβάνειν ευχάς "έναντι", ενώ εγώ ... τελείως χύμα (το ρήμα με βήμα στο κύμα!)
    :)))

    Εμ, το ποτάκι που κεράσατε αγαπημένη ήταν της κατηγορίας Τζέκυλ και Χάιδ(ω) και το πάθαμε αυτό αμφότερες?

    ΛΟΛ!

     
  • At 24/1/07 16:34, Blogger Alexandra said…

    οι 40ρες ισον με δύο 20ρες!!!

    χιχι, είμαι σίγουρη ότι δεν μοιάζεις πάνω από 35. ΣΥΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ 40 ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ 30!!!

     
  • At 24/1/07 22:36, Blogger annamaria said…

    Εγω λεω μονο την καλημερα μου, στελνω και ενα γλυκο φιλακι
    oσο για τις ευχες θα τις πω τον Ιουλιο!!
    ;))

     
  • At 24/1/07 23:16, Blogger maika said…

    sevarose
    ...θα του βάλω εγώ τρικλοποδιά και μόλιςςςςς πέσσσσσει ρίχτου μια με την τσσσσουγκράνα σσσστο κεφάλι και πάμε να κρυφτούμε γιατί ο χαζζζοςςςς τα λέει όλα σσσστη μαμά του....

    sofi-k
    είμαι σίγουρη πως οι ευχές σου πιάνουν.... γι΄αυτό και κάθε δυο μήνες λέω να σε μπερδεύω για να μου εύχεσαι!!!

    liodara
    κι εσύ να είσαι καλάααααααααααααααααααααααααααααα
    και να χαίρεσαι!!! κρατώ και τις δικές σου ευχές για τον Ιούλιο....

    ηλιαχτίδα
    δικά σου είναι τα χρόνια... ό,τι θέλεις τα κάνεις.... 7? Ωραία λοιπόν 7!! Πως πάει το σχολείο?
    Σε ποιό γράμμα έχετε φτάσει??
    Ω! πήρες και άριστα με αυτοκόλλητο φραουλίτσα!!! μπράβο , μπράβο!!!
    Όσο για την καμηλοπάρδαλη όσο κι αν είναι .... δεν της φαίνεται καθόλου!!!

     
  • At 24/1/07 23:38, Blogger maika said…

    dodos
    η καμηλοπάρδαλη σε ευχαριστεί για το κασκόλ... έχει πονόλαιμο και το δώρο σου την ανακούφισε...
    εγώ - Ιούλιο - γυαλιά ηλίου - ΟΚ?

    aphrodite
    Ωραία τα έχεις βολέψει!!!
    Αλλά κι εγώ καλοκαιράκι δεν είμαι σπίτι κι έτσι το παρτάκι κάνει κι αυτό διακοπές....
    άμα ήμουν σε όλα χύμα...θα με είχε καταπιεί το κύμα.... κατά βάθος μου αρέσει να με θυμούνται στα γενέθλιά μου... μην κοιτάς που γκρινιάζω....είναι που καμιά φορά σκέφτομαι το χρόνο-δρομέα.... και με πιάνουν διάφορες αγωνίες....και μετά ευτυχώς με πιάνουν πάλι τα γέλια....ζουμ τριαλαρί λαρό...

    κράτα με να σε κρατώ ν ανεβούμε στο βουνό... εσύ με τα αντισηπτικά κι εγώ μες στη λάσπη...Μια χαρά θα είμαστε!
    λες ν΄αλλάξουμε ποτό??

     
  • At 24/1/07 23:47, Blogger maika said…

    alexandra
    Ε,καλά.... πρώτη φορά μου λένε πως δε μοιάζω πάνω απο 35 χωρίς να με έχουν δει.... Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι το ίδιο μου λένε...
    Αλλά καλά αυτούς τους πληρώνω...εσύ πως???
    Μήπως είσαι μέντιουμ??? (μόλις εξασφάλισες τα 100 ευρώ που λέγαμε...σσσσσσσ).

    annamaria
    σ΄ευχαριστώ και για το φιλάκι και για τις μελλοντικές ευχές!!!
    να είσαι καλά!!

     
  • At 25/1/07 01:21, Blogger αθεόφοβος said…

    Υπαρχει και η δυνατότητα να γιορτάζεις τα γενέθλια που θέλεις συνεχώς ,δηλαδή 42 χρονών 2,3,4 ...φορές,όσες φορές θέλεις.Ετσι στα 52 εσύ είσαι 42 ετών και γιορτάζεις για 10η φορά τα ίδια γενέθλια!

     
  • At 25/1/07 09:21, Blogger George said…

    Εδώ και καιρό δεν μπορώ να μπώ εδώ. Ο παλιοβλόγκερ δεν με αφήνει. Σήμερα του την έφερα. Έκανα πως μπαίνω απο άλλη πόρτα και τον ξεγέλασα. Έτσι τώρα βλέπω την απάντηση σου. Αφού δεν έχεις γενέθλια γιατί κρατάς το μικρή; Ααα ότι μας συμφέρει κάνουμε ε;
    Λοιπόν παίρνω πίσω το μικρή και λέω
    πολύ μικρή να μείνεις;
    Φιλάκια

     
  • At 26/1/07 08:58, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    καλά λες!! άσε που έτσι, μετά απο λίγα χρόνια ,θα έχω και την ίδια η ηλικία με αυτούς που πριν...τους περνούσα κάτι λίγο....θα με φτάσουν όλοι....
    Ωραία ιδέα!

    george
    ευτυχώς που πάντα υπάρχουν κι άλλες πόρτες!!
    μα και βέβαια κρατώ ό,τι με συμφέρει... όπως εξάλλου κάνουμε όλα εμείς ,τα μικρά παιδάκια...
    και με τις σημερινές ευχές σου... όλα εμείς τα πολύ μικρά παιδάκια...
    Και για να το σοβαρέψουμε λίγο...
    άσε κάτω το κουβαδάκι μου, το μπλε είναι το δικό σου βρε george... το κόκκινο είναι δικό μου....φέρτο ντε.... μαμάαααααααααααααααααα!!
    φιλιά

     
  • At 27/1/07 11:26, Blogger Φοινιξ said…

    Χρόνια σου πολλά Μάϊκα ξαθ ευτυχισμένα γεμάτα υγεία χαρά και χαμόγελο

     
  • At 27/1/07 14:24, Blogger ovi said…

    Καθηστερημένος αλλά ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Αυτή είναι η καλύτερη ηλικία, στο λέω απο πείρα!!! Τώρα ξεκινάς μόνο προσπάθησε να πάρεις το καλύτερο απο τα χρόνια που έχονται!!!

     
  • At 27/1/07 14:25, Blogger ovi said…

    χαχαχα!!! τελικά μπερδεύτικα κι εγώ!!! Οτι θέλουμε διαβαζουμε!!!

     
  • At 28/1/07 20:41, Blogger maika said…

    φοίνιξ
    να είσαι καλά!! κι εγώ και η καμηλοπάρδαλη σε ευχαριστούμε πολύ!! εγώ θα ευχαριστήσω ξανά τον Ιούλιο!!!
    φιλιά

    ovi
    Χαίρομαι που το ακούω!! Λες να μείνω σ΄αυτό τον νούμερο για καιρό ή να το αλλάζω κάθε χρόνο?
    Να πάρω τα καλύτερα ε?
    Καλά,βάζε μου ιδέες,βάζε μου ιδέες!!
    φιλιά!

     
  • At 3/2/07 16:04, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Συγγνώμη για την καθυστέρηση!
    Χρόνια πολλά!
    Ρε συ, μεταξύ μας τώρα... τι σχέση έχει ένα μιξιάρικο 24 χρονών με μια κατασταλαγμένη γυναικάρα των 42;
    Εγώ πάντως το λέω: σας χαρίζω τις 20άρες και παίρνω τις 40άρες!

     
  • At 7/2/07 19:49, Blogger Παράφωνος... said…

    Άργησα;
    Χρόνια πολλά για του χρόνου τότε.
    Αφου δεν μπόρεσα να είμαι ο πρώτος ας κρατήσω την πρωτιά για την επόμενη εορτή :)

     
  • At 12/2/07 16:25, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί!
    κι εγώ άργησα να δω τις ευχές....
    πέστα βρε ασκαρδαμυκτί μου!!


    παράφωνος
    ..έτσι κι αλλιώς δεν είχα γενέθλια εγώ αλλά η φίλη μου η καμηλοπάρδαλη... κρατώ λοιπόν τις ευχές για του χρόνου και σου φυλάω λίγη τούρτα για τότε... λες να χαλάσει ? μπαααααααααααα!
    καλώς ήρθες!!

     

Post a Comment

<< Home