κοίτα να δεις....

Monday, January 15, 2007

..... η πτώση......



To έχω εξάλλου ξαναπεί....

Το παρκάρισμα είναι μεγάλο πρόβλημα.... ή γιατί δε βρίσκεις θέση ή γιατί όταν βρίσκεις δεν ξέρεις τι να την κάνεις....

Αφήστε πια όταν είσαι μέσα σε καράβι και προσπαθείς να καταλάβεις τις οδηγίες... των καραβοπαρκαδόρων....Κόφτο λίγο δεξιά... λίγο είπαμε μανδάμ....ώπαααα...καλή είσαι και τώρα όλο αριστερά.... όταν λέμε όλο εννούμε όλο κυρία μου.... εμένα κοίτα... εδώ στα μάτια.....ίσιωνε τώρα,ίσιωνε.... πήγαινε λίγο ακόμα....λίγο ακόμα....λλλλλλλλλλλλλ........

Λίγο ,λίγο,λίγο..... βγήκα κι εγώ απο το παράθυρο..... Φταίω? Δεν φταίω!! ..... οδηγίες ακολουθούσα.... το είδατε? δεν το είδατε???

34 Comments:

  • At 15/1/07 11:41, Blogger exilio said…

    Tελικά...μην ακούς κανέναν!
    ΠΑΤΑ τους!!

     
  • At 15/1/07 12:03, Blogger Ναυαγός said…

    Αγαπητή Μάικα,

    Χωρίς να είμαι μισογύνης, μεταφέροντας αυτά που έχω ακούσει, θα αναφέρω απλώς πως το παρκάρισμα κυρίως είναι γυναικείο πρόβλημα.

    Αυτό άλλωστε το αποδεικνύει το γεγονός ότι οι γυναίκες ζουν κατά μέσο όρο 5 χρόνια παραπάνω από τους άντρες.

    Τους δίνει bonus ο Θεός το χρόνο που ξοδεύουν στο παρκάρισμα.

     
  • At 15/1/07 16:28, Blogger George said…

    Εύγε maika ! Βλέπω βρήκες επιτέλους τον τρόπο να εξοικωνομίσουμε μερικές θέσεις παρκαρίσματος επιπλέον. Κανονικά θα πρέπει να σε χρηματοδοτήσουν για την εφευρετική εφυία σου. Ελπίζω μόνο μην τυχόν τίποτα ανάγωγοι (όπως π.χ οι ένοικοι του διαμερίσματος) σου έδωσαν μόνο το βραβείο της ανοιχτής παλάμης. Κανονικά θα έπρεπε να σου στήσουν ένα άγαλμα ακριβώς εκεί που πρωτοεφάρμοσες αυτήν την καινούργια τεχνική παρκαρίσματος.
    Και πάλι εύγε!

     
  • At 15/1/07 16:57, Blogger Alexandra said…

    λολ!

    έτσι είναι αυτά! τι να κάνουμε? δεν μπορούμε να είμαστε σε όλα τέλειες και αν δεν έχουμε υδραυλικό τιμόνι... άστα!

    φιλιά

     
  • At 15/1/07 17:13, Blogger weirdo said…

    ..αν πουθενά τριγύρω δεν διαφαίνονται γριούλες, δώστου να καταλάβει!!
    (ελπίζω να μην χτύπησες..)
    Καλησπέρα:

     
  • At 15/1/07 17:27, Blogger cindaki said…

    ναυαγός, καλησπέρα!
    Έχω να πω κάτι. Να οδηγώ δεν ξέρω. Παρόλα αυτά, το καλοκαίρι έκανα μαθήματα με τον άγγελο μου. Μη φανταστείς, 4 μαθήματα. Όταν του είπα να προσπαθήσω να παρκάρω, άλλαξε μερικά χρώματα, αλλά στην προσπάθεια του να με πείσει ότι μπορώ, με άφησε.
    Ε, σε πληροφορώ ότι σχεδόν πάρκαρα με άνεση!

    Όχι, για να μη λέτε αγαπητέ!

    maika, το είδαμε, το είδαμε! Δε φταις εσύ, αν οι άλλοι δε ξέρουν να δίνουν οδηγίες!!!

     
  • At 15/1/07 19:23, Blogger dodo said…

    Τελικά, όμως, έτσι όρθιο πιάνει πιό λίγο χώρο!
    Γιά να το ...ξανασκεφθούμε το ζήτημα!

     
  • At 15/1/07 19:36, Blogger Tradescadia said…

    Ξαδέρφη μου καλή κι αγαπημένη, ένα πράγμα θα σου πω: το ποστάκι σου το διάβασα μετά από μισή ώρα γύρω-γύρω για να βρω να παρκάρω. Ε, νομίζω ότι δικαιούμαι bonus χρόνο ζωής μετά από τόσα μισάωρα (βλ. σχολιάκι ναυαγού). Και όχι επειδή έχω πρόβλημα στο να παρκάρω, αλλά να, στον ένα δρόμο έχει αύριο λαϊκή, στον άλλο έχει οικοδομή και έχουν κλείσει τα πάντα, ο τάδε κυριούλης έχει βάλει την πολυθρόνα στο δρόμο για να βρίσκει να παρκάρει, ο άλλος το καφάσι του, ε...άι σιχτίρ μανδάμ! Τά'πα και ξαλάφρωσα! Και πάρε κι ένα γλυκό φιλί Δευτεριάτικο! Μουτς! (Και by the way...κι εγώ τελικά στο παράθυρο το άπλωσα το ρημαδιασμένο! Τι να πεις...)

     
  • At 15/1/07 19:40, Blogger Jason said…

    Είναι αυτό που λέμε:
    -Έέέλααααα, έέέλααα, έέέλααα...
    *ΓΚΝΤΟΥΠ*
    -Έλα τώρα να δεις τι έκανες...

     
  • At 15/1/07 20:10, Blogger Φοινιξ said…

    θα συμφωνήσω με τον exilion moutonidion...

    Μην ακούς κανέναν και πάτα τους.
    Λιγότερη ζημιά θα πάθεις...

    Αλλά συμφωνώ και με τον ναυαγό!

     
  • At 15/1/07 21:07, Blogger Hlias said…

    Προσεξε να δεις τωρα το δικο μου προβλημα με το παρκαρισμα.Ας πουμε οτι βρηκαμε μετα απο πολλες προσπαθειες την πολυπο8ητη θεση παρκαρισματος,τι κανουμε; βαζουμε την οπισθεν και με τους καταληλους χειρισμους προσπαθουμε να τοποθετησουμε το "τουτουνι" παραληλα με το πεζοδρομιο.ε λοιπον...αν δεν το βαλω με την πρωτη καλητερα να φυγω....μετα δεν μπαινει με ΤΙΠΟΤΑ!!Πως το εξηγειτε εχεις αυτο;;;

     
  • At 15/1/07 22:30, Blogger Ναυαγός said…

    sofi-k said...
    ναυαγός, καλησπέρα!
    Έχω να πω κάτι. Να οδηγώ δεν ξέρω. Παρόλα αυτά, το καλοκαίρι έκανα μαθήματα με τον άγγελο μου. Μη φανταστείς, 4 μαθήματα. Όταν του είπα να προσπαθήσω να παρκάρω, άλλαξε μερικά χρώματα, αλλά στην προσπάθεια του να με πείσει ότι μπορώ, με άφησε.
    Ε, σε πληροφορώ ότι σχεδόν πάρκαρα με άνεση!


    Δίπλα στο πεζοδρόμιο ή πάνω στον άγγελο σου;

    lol εντάξει δεν το συνεχίζω άλλο, μόνο για πλάκα τα λέω αυτά, μην πετάξει καμιά σας λεμονόκουπες.

    Άλλωστε αν δεν μπορείς να κάνεις με τις γυναίκες όλο το σεξ που θέλεις, τουλάχιστο να κάνεις πλάκα μαζί τους.

     
  • At 16/1/07 00:25, Blogger exilio said…

    @ναυαγός

    ..αχαχούχα!!

     
  • At 16/1/07 11:34, Blogger maika said…

    exilion_moutonidion
    ... χαλκομανία θα τους κάνω...
    Κοίτα να δεις!!
    Εϊ,ψιτ κύριε παρκαδόρε...
    για κάνε λίγο δεξιά...ωραία, λίγο αριστερά... έτσι, ναι...σωστός ... και λίγο πίσω....ΟΚ . Τώρα κάτσε ακίνητος γιατί σου ΄ρχομαιεεεε!!!
    Ε,μα με ζάλισε!!!

    ναυαγός
    ...ούτε κι εγώ είμαι μισογύνης... αλλά ξέρω πως είναι αλήθεια...
    Μπορούμε να κάνουμε (εμείς τα κοριτσάκια) πολλά πράγματα ταυτόχρονα ,να απλώνουμε ρούχα ενώ τετραγωνίζουμε τον κύκλο,μιλάμε στο κινητό και υπολογίζουμε την τετραγωνική ρίζα του 1456 αλλά στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα...
    Ε,και??
    Πολύ μου άρεσε αυτό που είπες για bonus χρόνο ζωής απο το Θεό....
    Έχω να παίρνω...ουουουουου!!!
    ζήλεια!!!

    george
    Είδες πως σκέφτομαι το συνάνθρωπό μου... Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!!! Όσο για το βραβείο... προς το παρόν μόνο αυτό της ανοιχτής παλάμης έχω πάρει...
    Η αλήθεια είναι πως έχω κάνει μεγάλη συλλογή....
    Μήπως να έρθεις εσύ να τους εξηγήσεις? Εσένα ίσως και να σε ακούσουν. Εμένα αποκλείεται...

     
  • At 16/1/07 12:06, Blogger maika said…

    alexandra
    ...αμα δεν έχουμε και υδραυλικό τιμόνι και δεν έχουμε και δεξί καθρέφτη επίσης άστα εις την ν....
    Πως καταλαβαινόμαστε!!!

    weirdo
    ...τις προσέχω τις γριούλες πάρα πολύ.... σταματάω την κυκλοφορία για να περάσουν και οι απο πίσω μου μου ρίχνουν καντήλια,μολότωφ,χειροβομβίδες....
    Όχι δε χτύπησα καλή μου φίλη...έχω συνηθίσει τις πτώσεις... και ξέρω να πέφτω πια ,χωρίς να τσακίζομαι!

    sofi-k
    ευτυχώς που το είδες κι εσύ γιατί αλλιώς δε θα με πίστευαν!
    Σ΄ευχαριστώ! Όποτε χρειαστείς κι εσύ μάρτυρα σφύρα κι έφτασα!!!
    Ώστε ταλέντο στο παρκάρισμα έ?
    Μπράβο sofi! Εσύ τουλάχιστον θα μπορείς να τους μπεις στη μύτη....
    Εγώ,με τίποτα....

     
  • At 16/1/07 12:13, Blogger maika said…

    dodos
    είδες? είδες? Άμα το αποφασίσεις... έλα να σου μάθω πως να το κάνεις κι εσύ.... Δεν είναι τίποτα... μη φοβάσαι!

    tradescadia
    ..ταλαιπωρημένη μου ξαδέλφη απ΄όπου και να το πιάσεις το παρκάρισμα...λερώνεσαι...πολύ βρώμικη υπόθεση!
    Πάντως αν ξαναβρεις πολυθρόνα στο δρόμο σου πάτα τη και πάρκαρε απο πάνω της. Εγώ μια φορά έριξα ένα σκουπιδοτενεκε και παρκάρισα πίσω του... άλλο πρόβλημα κι αυτοί οι τενεκέδες... ένα τσακ τους κάνεις και πέφτουν....πφ!!

    jason
    Έτσι ακριβώς!! χα χα χα!! Πως με πιάνεις!!!

     
  • At 16/1/07 12:47, Blogger maika said…

    φοίνιξ
    Moυ αρέσει που συμφωνούμε,πολύ μου αρέσει!! άμα δε σε στηρίξουν οι φίλοι ποιος θα σε στηρίξει??
    Αυτο το bonus απο το Θεό... του ναυαγού και μένα μου άρεσε πολύ!

    hlias
    Να σου πω....
    Ή κάποιος σε ματιάζει την ώρα που παρκάρεις ,οπότε πρέπει να κρεμάσεις απο μια πλεξούδα σκόρδα στους καθρέφτες του αυτοκινήτου σου
    ή κάποιος μετακινεί το πεζοδρόμιο για να σε ταλαιπωρεί φίλε μου... δεν εξηγείτε διαφορετικά
    Ελπίζω να σε βοήθησα...

    ναυαγός
    ...Η sofi είναι αστέρι ...άρα όπου κι αν παρκάρει εμείς θα ζηλεύουμε... για κοίτα τα αστεράκια το βράδυ στον ουρανό....
    ωραία δεν είναι παρκαρισμένα???

    Πλάκα έ?? αμ τις θέλεις τις λεμονόκουπές σου... Έφτιαξα και γιουβαρλάκια που σου αρέσουν.. κι έχω μαζεμένες πολλές.....
    Φυλάξου ναυαγέ....
    Επίθεση κορίτσια!!!!

    exilion_moutonidion
    ...όχι καλέ μη του πετάς την κατσαρόλα με τα γιουβαρλάκια...
    Τι? τέλειωσαν οι λεμονόκουπες?
    Καλά,πιάσε τη σακκούλα με τα μανταρίνια....

    ναυαγός ξανά...
    Καλέ μου ναυαγέ σ΄ευχαριστώ κι απο δώ, άλλες χίλιες φορές για τη μουσική που με βοήθησες να βάλω στο blog μου!! Να είσαι καλά!!!

     
  • At 16/1/07 16:17, Blogger nyctolouloudo said…

    καλά βρε Μάικα, το πεζοδρόμιο έκλεισες;....δεν είδες ό,τι δεν μπορούν να περάσουν τα κοριτσάκια;

     
  • At 17/1/07 14:37, Blogger annamaria said…

    Σαν βγεις στον πηγαιμό
    για το παρκάρισμα
    να εύχεσαι να ναι
    φαρδύς ο δρόμος……

    Τα φιλια μου!!

     
  • At 17/1/07 14:41, Blogger Debby said…

    Ο ναυαγός έγραψε!
    Το είπα στον καλό μου όταν το διάβασα και λύθηκε στο γέλιο!

    Δυστυχώς καλή μου Maika εμείς οι γυναίκες δεν έχουμε καθόλου αίσθηση του χώρου! Είναι γεγονός.
    Κάτι παίζει λέει με το δεξί και αριστερό μέρος του εγκεφάλου!

    Αλλά και τι έγινε? Εμείς να είμαστε καλά και τα αυτοκίνητα ας γίνουν σμπαράλια!

     
  • At 17/1/07 19:06, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ....βρε μηπως ησουν ΄΄λαθραυτοκινητο'' και πηγες να την ..κάνεις απο το πισω παράθυροεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε;΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄χεχεχεχ

     
  • At 18/1/07 14:05, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    ..όχι,όχι δεν το έκλεισα...έβαλα όπισθεν και το πάρκαρα όρθιο για να μην εμποδίζω κανέναν πεζό!!!
    αμ πως?

    annamaria
    Σωστήηηηηηηηηηηηηηη!!!!
    Καλά λες! να είναι πολύ φαρδύς, μα πάρα πολύ φαρδύς , υπερβολικά φαρδύς ......
    καλό!

    debby
    ήταν πράγματι πολύ καλό!
    εγώ δεν το έχω πει πουθενά γιατί όποτε θα παιδεύομαι στο παρκάρισμα κάποιος ... θα με ειρωνεύεται....κοιτώντας το ρολόι του...
    Δεν ξέρω εσύ αλλά εγώ ούτε να προσανατολιστώ μπορώ,εύκολα....(τι εύκολα δηλαδή? ούτε εύκολα,ούτε δύσκολα! Λες να παίρνουμε κανένα bonus και γι΄αυτό?)
    ... εμείς να είμαστε καλά!! ουφ!!
    Συμφωνώ!

    sevarose
    όχι... αλλά τώρα που το λες... μπορώ νομίζω να δικαιολογώ τη στάση μου.... λέγοντας πως αναγκάστηκα να κινηθώ καθέτως .... διότι με κυνηγούσαν!!!
    Ευχαριστώ για την ιδέα!

     
  • At 18/1/07 23:22, Blogger Debby said…

    Να προσανατολιστώ??? Ουτε κατά διάνοια!
    Τώρα τελευταία κάτι κάνω. Με έμαθε ο καλός μου κουτσά στραβά να διαβάζω χάρτη. Προσπαθώ να θυμάμαι που έστριψα, να βάζω σημάδια κτλ.
    Τουλάχιστον δεν χάνομαι!

     
  • At 18/1/07 23:23, Blogger Debby said…

    Να προσανατολιστώ??? Ουτε κατά διάνοια!
    Τώρα τελευταία κάτι κάνω. Με έμαθε ο καλός μου κουτσά στραβά να διαβάζω χάρτη. Προσπαθώ να θυμάμαι που έστριψα, να βάζω σημάδια κτλ.
    Τουλάχιστον δεν χάνομαι!

     
  • At 19/1/07 19:46, Blogger Sigmataf said…

    Εδώ στην Αθήνα το πρόβλημα είναι μέγιστο για άντρες-γυναίκες.
    Μακάρι να έπαιζε παρκάρισμα και πάντα ξέρεις τι να την κάνεις την θέση.

     
  • At 20/1/07 07:21, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Μάικα, εγώ σε κόβω για οδηγάρα πάντως, πέραν των αστεϊσμών..
    Τσακ τσακ, θα βρίζεις και το αυτοκίνητο λιγάκι έτσι μουρμουριστά και όλο και κάπου θα πετυχαίνεις θέση.. χεχε!

    :-* Σματς

     
  • At 20/1/07 15:20, Blogger maika said…

    debby
    πράγματι ο χάρτης είναι κι αυτός μια κάποια λύση....
    αλλά τα σημάδια με τίποτα...μοιάζουν πολύ με άλλα σημάδια και τα κάνω και πάλι μαντάρα....
    Λέω να δοκιμάσουμε τον μιτο της Αριάδνης...

    sigmataf
    ...τελικά το κάθετο παρκάρισμα που δοκίμασα είναι μάλλον η μοναδική λύση...όπως είπε και ο dodos!
    καλώς ήρθες!

    παιδίσκη ερωμένη
    πως με πιάνεις!!!
    πράγματι λίγο με τις βρισιές,λίγο με το αυτί...μπαμ απο δω ,μπαμ απο κει... παρκάρω πολύ σπέσιαλ!!
    χε χε!!

     
  • At 21/1/07 09:07, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Τα δύο μεγάλα προβλήματα των γυναικών στην οδήγηση είναι το παρκάρισμα και η όπισθεν!
    Θα ήταν παρατραβηγμένο αν έλεγα πως το ίδιο συμβαίνει και στη ζωή τους;

     
  • At 21/1/07 13:34, Blogger Aphrodite said…

    Λοιπόν, η λύση είναι μία:

    U MAKE A WHOLE STUNT OUT OF IT!!!

    Δλδ έρχεσαι με την αλεπουδοουρά στην κεραία, Μητροπάνο με ανοιχτά παράθυρα, αυτοκόλλητα "Ιερά Μητρόπολη Αθηνών" και "Doukakis for president" (μουσειακής αξίας!) μαζί, κι αρχίζεις με τα αλάρμ στο φουλ, να μαρσάρεις σα να οδηγείς Formula 1 με κινητήρα νταλίκας, ΓΟΥΑΑΑΑΑΝΓΚ, ΓΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΝΓΚ, ΓΟΥΑΑΑΑΝΓΚΓΚΓΚΓΚΓΚΧΧΧΧΧ!!!!!

    Αν μη τι άλλο, εξαφανίζονται οι τριγύρω γιατί σου λένε άσε, μη μας την πέσει η τρελλή τώρα....

    Ανεβάζεις και καμμιά δυό ροδίτσες στο πεζοδρόμιο, σβήνεις τα αλάρμ (εννοείται, σιγά μην καις μπαρταρία!) και φεύγεις κυρία!

    Αν σου πω ότι έτσι παρκάρω συνήθως... (ή κατευθείαν διπλοπαρκάρισμα και τρέχω με την ψυχή στο στόμα μην κλείσω κάνενα κακομοίρη!)
    :)))

    (ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ?!)

     
  • At 21/1/07 13:38, Blogger Aphrodite said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 21/1/07 13:41, Blogger Aphrodite said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 21/1/07 13:58, Blogger Aphrodite said…

    (σβήσε τα πολλαπλά αντίγραφα πληζ και τι ωραίο τραγούδι! Enya for ever!)

     
  • At 21/1/07 22:14, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    αχ! ατιμούλικο εσύ.... πως τα λες! πως τα λες!! νομίζω όμως πως μας αδικείς...

    aphrodite
    Καλά αυτό με την αλεπουδοουρά δεν το είχα σκεφτεί.... έσκισες πάλι!!!
    ούτε το αυτοκόλλητο Δουκάκης...
    Γουστάρω ιδέες!!!!
    Λες το θα σπάσω κούπες για τα λόγια που πες να με βοηθήσει κι αυτό να παρκάρω εξίσου καλά, μια και Μητροπάνο δεν έχω???

    Είχα κλείσει μια φορά (λέμε τώρα)με το σαραβαλάκι μου έναν τύπο με μια σουπερ ντουπερ αμαξάρα και μόλις επέστρεψα το τι βρισίδι μου έριξε δε λέγεται....είχα και πολλά πιτσιρίκια μαζί μου και δε με έπαιρνε να πω και τίποτα.... μόνο ένα αι λόβ γιου μάι νταρλινγκ του είπα δείχνοντάς του το γνωστό δάχτυλο κι έφυγα....
    ακόμα πρέπει να με βρίζει ....
    πολλά φιλιά

     
  • At 21/1/07 22:14, Blogger maika said…

    aphrodite
    Εnya??

     

Post a Comment

<< Home