κοίτα να δεις....

Monday, December 18, 2006

...η συνήθεια....

Όταν ήμουν παιδάκι είχα δυο φιλαράκια που με αγαπούσαν πολύ ....

Προσπαθούσαν να με μάθουν να φτύνω τους περαστικούς....
Μόνο που με το που έφτυναν τους απο κάτω.... έτρεχαν κι έφευγαν κι εγώ έμενα να κοιτάω τον φτυσμένο....κι εκείνος νόμιζε πως το είχα κάνει εγώ και ερχόταν, βρίζοντας , να με πλακώσει ..... και φυσικά το έβαζα κι εγώ στα πόδια...κι όπου φύγει φύγει!!!
Μου είχαν κάνει κι άλλες πλάκες..... Μου έλεγαν,στο κρυφτό, πως έπρεπε να τα φυλάω πρώτα εγώ,για να παίξουμε σωστά...... και εγώ έλεγα ναι και αυτοί κρύβονταν στα σπίτια τους κι έτρωγαν και μεσημεριανό κι εγώ τους έψαχνα σε όλο το νησί και όταν γυρνούσα στο σημείο που τα φύλαγα , είχαν πάλι φτύσει και με κέρδιζαν....

Και αργότερα οι φίλες μου.... πάλι τα ίδια...
Άλλα μου έλεγαν κι άλλα εννοούσαν.... Έλεγαν ας πούμε ... θα βρεθούμε στις 8 κι εννοούσαν ... στις 9.... Πήγαινα και περίμενα μόνη μου....
Όταν πάλι τους εκμυστηρευόμουν ποιός μου άρεσε όλο τύχαινε να αρέσει και σε κάποια απο εκείνες..... κι εγώ και πάλι υποχωρούσα.....

Η συνήθεια τελικά μου έμεινε.....
Έμαθα να κινούμαι σαν το αλογάκι στο σκάκι..... 2 βήματα μπροστά κι 1 στο πλάϊ......
κι έτσι....δε φτάνω ποτέ.....στον προορισμό μου,δεν πετυχαίνω ποτέ τον στόχο μου....
Είμαι ακριβώς μπροστά απο το κέντρο του στόχου και τελευταία στιγμή .... στρίβω!!

Με στενοχωρεί αυτό και με κουράζει πολύ αλλά επειδή η maika δεν κολλάει πουθενά ........ αποφάσισα το κουσούρι .... να το βλέπω και κάπως αλλιώς, να το βλέπω λίγο σα μια χορευτική φιγούρα.....που επαναλαμβάνεται κι επαναλαμβάνεται και με απομακρύνει απο τους στόχους μου.... αλλά δε μπορεί..... κάπου θα με βγάλει ρε γαμώτο..... δε μπορεί..... Ε???

48 Comments:

  • At 18/12/06 13:48, Blogger George said…

    Πάψε να το βλέπεις σαν κουσούρι. Κάνε το πλεονέκτημα. Άσε που νομίζω πως to ξέρεις καλά οτι είναι πλεονέκτημα αλλά δεν μας το λές.
    Χρησιμοποιώντας την τεχνική του αλόγου στο σκάκι, πετυχαίνεις να αιφνιδιάζεις τους άλλους. Αλλού σε περιμένουν και απο αλλού τους βγαίνεις. Μπορείς να τους κτυπάς απο μακρυά χωρίς να προλάβουν να καταλάβουν τι πάς να κάνεις. Μεγαλύτερο πλεονέκτημα δεν νομίζω οτι υπάρχει.

     
  • At 18/12/06 15:57, Blogger SALOME said…

    Κατ' αρχήν είσα μια Χορεύτρια με τα όλα της και μάλιστα ένας σκέτος κύκνος με λεπτά-μικρά χεράκια που απλώνουν και προσκαλούν με όλη τους την ευγένεια, με όλη τους την τρυφερότητα. Απο πότε η ευαισθησία έγινε κουσούρι; Απο πότε η συνέπεια ελλάτωμα, παρακαλώ; Οσο για τους στόχους, ένα τόσο μικρό στόχο -της παρέας εδώ μέσα- τον έχεις στο τσεπάκι σου. Γιά κοίτα γύρω σου και δές μήπως εσύ δεν παίρνεις την μαικούλα σοβαρά...????? Πριν φύγω για ταξείδι θα ανεβάσω κάτι πιο γιορτινό αλλά πάντα με περιεχόμενο, θέλω να πιστεύω...

     
  • At 18/12/06 19:28, Blogger Kallioph said…

    όταν κάνεις τα δύο βήματα και πριν κάνεις το τρίτο πλαϊνό για δες...
    μήπως τελικά δεν ήταν αυτός ο στόχος σου; και γι αυτό έστριψες ;;;
    ή μήπως είναι αυτό που λέει ο αγαπητός γιώργος; πετυχαίνεις να αιφνιδιάζεις τους άλλους αλλά και τον ίδιο τον εαυτό σου ;
    τους στόχους τους ακολουθούμε μέχρι τελευταίας πνοής ! με θάρρος :) (μην πω και θράσος ενίοτε :Ρ)

    Σε χαιρετώ :)

     
  • At 18/12/06 22:05, Blogger Hlias said…

    Α! Με προλαβε η kallioph αυτο ακριβος θα ελεγα.Μιας και το τριτο βημα ειναι στο πλαι να βαζεις και εσυ εκει τους στοχους σου. Και κανε και μια ευχη στον santa ειμαι σιγουρος οτι θα βοηθησει πολυ!!
    Γιατι ο santa ειναι η καρδια μας και οτι θελουμε το πετυχαίνουμε.

     
  • At 18/12/06 22:16, Blogger exilio said…

    Η maika δε κολλάει πουθενά ΛΕΜΕ!!!
    Προτείνω να φέρουμε τους στόχους πιο κοντά σε σένα..το πολύ πολύ πιάνουμε ένα σχοινί και αρχίζουμε και τους τραβάμε!

    Πάμε ένα pointe και..ώπ!Προχώρα!

     
  • At 19/12/06 01:41, Blogger annamaria said…

    Μερικες φορες το αλογακι απειλει και την βασιλισσα το ξερεις??

     
  • At 19/12/06 08:40, Blogger Debby said…

    Ετσι σαν και σένα, είναι όλοι οι άνθρωποι που αξίζουν χίλλιες φορές το βάρος τους.
    Και δεν το λέω για να σε κοπλιμεντάρω. Δεν συνηθίζω άλλωστε να το κάνω αυτό. Ειλικρινά θεωρώ ότι είναι μια ανθρώπινη ποιότητα αυτή που έχεις που σε κάνει άξια να αγαπηθείς.
    Οσο και αν νομίζεις ότι βγαίνεις χαμένη εξαιτίας της. Βραχυπρόθεσμα ίσως. Μακροπρόθεσμα βγαίνεις κερδισμένη! Και το ξέρεις!

     
  • At 19/12/06 13:31, Blogger Ναυαγός said…

    Να σου πω; Δε θα ήταν ωραίο να πάμε να ρίξουμε ένα βρίσιμο στο blog του Βενιζέλου;(επειδή δεν έχει άλλος, γι' αυτό).

    Πήγαινε εσύ ρίξε μια βρισιά και θα δω εγώ τι του είπες για να του πω και κάτι ακόμα.

     
  • At 19/12/06 14:32, Blogger Jason said…

    Απαπα... Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι...;
    Φέρτε τους στον Τζακ Σπάροου να τους δείξει τι εστί βερύκοκο!!!
    Και είσαι και λιονταράκι βρε στο ζώδιο και υποχωρούσες πάντα έτσι;

    Maika, έχει σκεφτεί ποτέ ότι ίσως απ' όλα αυτά είναι που έχεις φτάσει σήμερα να είσαι αυτή που είσαι; Ίσως το ότι υποχωρείς να είναι ένδειξη ανωτερότητας και ωριμότητας. Ίσως με όλα αυτά να σου έχει αναπτυχθεί ο πιο έξυπνος τρόπος σκέψης, αυτός που έχει το αλογάκι στο τάβλι. Και η προσαρμοστικότητα.

    Η maika δεν κολλάει πουθενά ξαναΛΕΜΕ. Ναι, χορευτική φιγούρα είναι. Και σίγυρα κάπου σε έβγαζε πάντα, σίγουρα κάπου σε έχει βγάλει ήδη (αυτό στο επιβεβαιώνουμε εμείς) και σίγουρα πάντα κάπου θα σε βγάζει.

    Χορευτική φιγούρα είναι το αλογάκι, γι' αυτό και έχει αδυναμία στα δελφινάκια και τα διάλεξες και για την εικονίτσα. Γι' αυτό και έχεις απαρνηθεί τα λιοντάρια!

    Γεια σου ρε maika!!!

     
  • At 19/12/06 17:34, Blogger nyctolouloudo said…

    αιντε βρε που είσαι άλογο..
    πήγασος είσαι..!

     
  • At 19/12/06 17:48, Blogger maika said…

    george
    ...και απο αλλού τους βγαίνεις....
    Μα δεν Τους βγαίνω απο αλλού...
    βγαίνω απλώς αλλού και χάνομαι... και φτου κι απ΄ την αρχή....
    Άσε που και καμμιά φορά το πλαϊνό βήμα είναι σε χαράδρα....κι άντε μετά να σκαρφαλώσεις...
    όχι ότι δεν ξέρω...
    ξέρω, αλλά κουράζομαι κιόλας...
    σ΄ευχαριστώ πολύ...


    salome
    ...λέω να κορνιζάρω τα λόγια σου και να γεμίσω μ΄αυτά τους τοίχους μου....μπας και αλλάξω κίνηση...
    να είσαι καλά


    kallioph
    ...έλα μου ντε...
    μπέρδεμα οι στόχοι μου,μεγάλο μπέρδεμα....
    ...όλο αυτοαιφνιδιάζομαι τελικά... έχεις πολύ δίκιο....
    Περνάει άραγε ποτέ???

     
  • At 19/12/06 18:03, Blogger maika said…

    hlias
    ..μα εκεί τον βάζω... στο πλάϊ....
    αλλά , είπαμε πάω κατα πάνω του και τσούπ πάλι στρίβω....
    Μόνο ένας santa θα με σώσει μου φαίνεται... δίκιο έχεις.... Προλαβαίνω να του στείλω γράμμα??
    Είναι ανοιχτές οι καρδιές...σήμερα?


    exilio
    άντε βρε παιδιά βάλτε ένα χεράκι...
    εγώ θα σταθώ ακίνητη μόλις κάνω τα δύο μου βήματα... και μόλις δείτε προς τα που στρίβω ... τραβήχτε σιλ βου πλαι (ωραίο το γαλλικό μου?) και το στόχο μου προς τα κεί....
    ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωω


    annamaria
    το ξέρω ,αλλά δεν τα καταφέρνω με τις απειλές καλή μου φίλη...
    αγριεύω για λίγο και μετά πάλι μπεεεεεεεεεεε.... άστα!


    debby
    πόσο μου αρέσει αυτό που λες!!!
    σ΄ευχαριστώ! Θα το πάρω πάνω μου και με βλέπω όλο το βράδυ να χορεύω... 2 βήματα μπροστά κι ένα στο πλάϊ, 2 βήματα μπορστά κι ένα
    στο πλάϊ.... όλο το βράδυ....
    Να δεις που στο τέλος θα μου αρέσει κιόλας....
    Πόσο θέλω να έχεις δίκιο!!!

     
  • At 19/12/06 18:22, Blogger maika said…

    ναυαγός
    ..πήγα! ελπίζω να μην το κάνεις κι εσύ όπως οι φίλες μου....που άλλη ώρα μου έλεγαν να βρεθούμε και άλλη εννοούσαν και εγώ όλο τις περίμενα.... εντάξει??
    Θα πας κι εσύ είπες , ΟΚ?
    Και το ξύλο ... δια δύο ...ΟΚ?


    jason
    α,ρε Τζακ που είσαι όταν σε χρειάζομαι???
    Αυτό για την προσαρμοστικότητα ξαναπέστο που λένε....
    Όπου και να με βάλεις βολεύομαι...
    Λίγο χώρο μόνο να μου αφήσεις για να μπορώ να χορεύω... και τα καταφέρνω,το ξέρω!
    γειά σου ρε jason!


    μεθυσμένα χρώματα
    Ε,ρε κάτι φτερά που μου φόρεσες!!!
    να είσαι καλά! σ΄ευχαριστώ!

     
  • At 19/12/06 19:49, Blogger Alexandra said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 19/12/06 19:51, Blogger Alexandra said…

    καλό είναι να βλέπεις μπροστά!

    άσχετα αν το έμαθες και πληγώθηκες από παιδί...

    η ζωή είναι σκληρή για όλους μας μάικα μου!

    θερμές ευχές και πολλές φωτεινές σκέψεις για όμορφες γιορτές!

    εύχομαι να χιονίσει στα μέρη σας!

     
  • At 19/12/06 19:51, Blogger Alexandra said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 19/12/06 19:52, Blogger Alexandra said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 19/12/06 19:52, Blogger Alexandra said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 19/12/06 20:22, Blogger exilio said…

    Yπονοείς κάτι με αυτό "αγριεύω για λίγο και μετά πάλι μπεεεεεεεεεεε.... άστα!"..ιεε?

    Τα προβατάκια δεν είναι αυτό που δείχνουν(χα!).Αμα θυμώσουν..ποιός τα βαστεί(εε,τι κάνεις εκεί;!..άσε κάτω την ουρά!)

    (και επιτέλους αποφάσισε τι είδος είσαι!)

     
  • At 19/12/06 22:10, Blogger Alexandra said…

    maika,
    παρά τις επώδυνες εμπειρίες, αυτή η συνήθεια σε προστατεύει από νέες πληγές... αυτό ονομάζεται εμπειρία.

    δεν χρειάζεται να σε πληγώνει...

    σε φιλώ και εύχομαι χαρούμενες γιορτές γεμάτες εικόνες, χαρά και ευτυχία

     
  • At 19/12/06 22:11, Blogger Alexandra said…

    ειχε μπλοκάρει ο βλογκερ και τώρα μοιάζω να είμαι βλογκ...

    μπορείς να σβήσεις τα περιττά?

    ευχαριστώ

     
  • At 20/12/06 07:42, Blogger weirdo said…

    Καλή μου.. Μαίρη (:p)
    Κατ'αρχήν, οι εικόνες σου είναι πάρα πολύ οικείες (βλ. φτύσιμο/ εμείς πετάγαμε και κουκούτσια από κεράσια στους περαστικούς απ'το /δικό μου/ μπαλκόνι..:p)..
    Ξέρεις, το να βγάζεις προς τα έξω τα μικρά κομματάκια της ψυχούλας σου, ακόμη κι εκείνα τα παλιά που ίσως πονάνε ακόμη, δείχνει άνθρωπο ακομπλεξάριστο, ευαίσθητο και πολύ-πολύ ώριμο. ΧΩΡΙΣ φόβο τελικά και με πάρα πολύ πάθος. Δεν έχει σημασία τι βήματα κάνουμε. Σημασία έχει ότι κινούμαστε, άρα είμαστε ζωντανοί, υπάρχουμε.
    Ένας τόσο γλυκός άνθρωπος, όπως εσύ, ποτέ δεν χάνεται. Και βρίσκει το δρόμο που πραγματικά του αξίζει..! (Το ξέρεις..:)
    Πολλά φιλιά, αγαπημένο cartoonάκι..!!!

     
  • At 20/12/06 09:12, Blogger cindaki said…

    Μα καλά...δεν είχαν καταλάβει τι διαμάντι είχαν δίπλα τους?...

    Μη μασάς maika, έχεις όλους εμάς!!!

    Πολλά φιλιά!

     
  • At 20/12/06 09:27, Blogger Hlias said…

    οι καλες καρδιες ειναι ανοιχτες ολο το 24ωρο και παρεχουν αψογες υπηρεσιες!!

     
  • At 20/12/06 20:38, Blogger maika said…

    alexandra
    .. το προσπαθώ...όπως όλοι μας καλή μου alexandra.
    όσο για το δεύτερο σχόλιό σου...έχεις δίκιο...νομίζω πως κοντεύω να γίνω πληγεςresistant....
    Να είσαι καλά!

    ...και λίγα λόγια για τον καιρό...
    Να χιονίσει δεν το βλέπω...
    Κάνει απο χτες πολύ κρύο και το πρωί ξυπνήσαμε μεσα στην ομίχλη... αλλά χιόνι δε βλέπω να έρχεται!
    πολλές πολλές ευχές για ό,τι τραβάει η καρδιά σου !!

    α,δε γίνεται να σβήσω την επανάληψη.... γιατί τα τενεκεδάκια έχουν εξαφανιστεί.... αλλά δεν πειράζει θα διαβάζω το σχόλιό σου ξανά και ξανά μέχρι να το εμπεδώσω!!
    καληνύχτα!


    exilion moutonidion
    ...άμα θυμώσουν...ξέρω...χαμός γίνεται..... σου λένε ένα ..ντροπή σου,είσαι κακό παιδί... και πάπαλα... τρέμε κόσμε τα θυμωμένα προβατάκια....
    Όσο για το να αποφασίσω τι επιτέλους είμαι.....δυσκολεύομαι πολύ.... Ξυπνάω σα λιοντάρι ,προχωράω σαν τον ίππο στο σκάκι,βουτάω στα βαθειά με τα δελφίνια και μετά κοιμάμαι σαν πρόβατο.... και φυσικά πολλές φορές παρεμβάλονται και μερικές πεταλούδες, κάτι μέλισσες,ένα κουνούπι καθώς και ο τάρανδος του Αι Βασίλη.... Τι να πω??

     
  • At 20/12/06 21:09, Blogger maika said…

    weirdo
    ...κι εμείς φτύναμε και κουκούτσια...το καιρό που βγαίναν τα κεράσια... κι έκαναν κι ένα λεκέ τα άτιμα....
    Πόσο χαίρομαι που με βλέπεις έτσι δε λέγεται.... πολύ το χαίρομαι...
    ...αν κινούμαστε ??? ουουουου...
    βζζζζζζζζζζζννννννννννννννννν!!!
    πολλά φιλιάαααααααααααααα


    sofi-k
    ...και πόσο μου αρέσει που σας έχω!!! Να είστε καλά!!
    πολλά φιλιά!!


    hlias
    ευτυχώς!!! για να νιώθουμε έτσι πάντα ασφαλείς!!!


    boy on a chair
    ..καλό είναι...δε λέω.
    Μπροστά λοιπόν κι ας στρίβουμε και λίγο... τι πειράζει δηλαδή???

     
  • At 20/12/06 23:12, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Ήταν λίγο θλιμμένο κείμενο αλλά δεν πειράζει...

    Όπως λέει και το μωρό μου έχεις εμάς!

    Kisses!

     
  • At 21/12/06 00:17, Blogger Fibi said…

    Επειδή ήμουν κι εγώ κάποτε το θύμα, κάνε ότι κι εγώ... σε άτομα σκάρτα κλείστους το μάτι και στρίψε απο άλλη πορεία, θα τον βρεις τον δρόμο σου, δεν σε φοβάμαι εσένα :)

     
  • At 21/12/06 23:37, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Θα πω κάτι και θέλω να το θυμάσαι...
    Όταν όλα πάνε στραβά..
    Όταν απογοητεύεσαι απο τα πάντα...
    Και δεν έχεις που να στηριχθείς...
    Να σκέφτεσαι..

    ...τον πράσινο μαχητή σου με τη μπατονέτα!!!!!!!
    Εγώ αυτό κάνω και πιάνει!!!!

    :-* Σματςς

     
  • At 22/12/06 01:55, Blogger dodo said…

    Το αλογάκι μπορεί να περνά από πάνω από όλα τα άλλα στην σκακιέρα- δεν το σταματά κανείς...

     
  • At 22/12/06 14:57, Blogger annamaria said…

    Ευχουλες πολλες για χαρουμενες μερες γεματες απο αγαπη!!

     
  • At 22/12/06 16:40, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos
    Πόσο χαίρομαι που σας έχω!!!!
    Να είστε καλά!


    fibi
    ...έτσι κάνω... στρίβω... και μπάι μπάι!!! όσο για το δρόμο... ακόμα τον ψάχνω... αλλά που θα μου πάει θα τον πετύχω,δε θα τον πετύχω???
    ...και μόλις τον πετύχω θα σου στείλω και το χάρτη να τον μοιράσεις σε όσους τον χρειάζονται!!!


    παιδίσκη ερωμένη
    καλά λες!!! είναι ο πιο δυνατός και πιο αποφασισμένος για όλα μαχητής και φίλος!!!
    Πολύ χαίρομαι που είναι και δικός σου!!!


    dodos
    ...με φαντάζεσαι να νομίζω πως βρίσκομαι σε σκακιέρα και να περνάω πάνω απο όλους και απο όλα... Δε λέω πλάκα θα έχει...Αλλά αν ο ψυχίατρος με ρωτήσει πως το έπαθα αυτό... και γιατί προχωρώ έτσι ...θα σε πείραζε να του πω πως ο dodos μου το είπε???
    Βέβαια άντε μετά να του εξηγήσω ποιός είναι ο dodos....
    Δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα...δύσκολα!!


    annamaria
    επίσης,επίσης,επίσης!!!! ό,τι τραβάει η καρδιά σου καλή μου φίλη!!

     
  • At 22/12/06 17:33, Blogger dodo said…

    "θα σε πείραζε να του πω πως ο dodos μου το είπε???"

    Όχι μόνον δεν με πειράζει, αντιθέτως: να μού τον στείλεις τον ψυχίατρο- τον αναλαμβάνω ευχαρίστως! ;)

     
  • At 22/12/06 20:20, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Προσπάθησε να μεταρέψεις την αδυναμία σου σε προτέρημα!
    Υπάρχουν τρόποι...
    Καλά Χριστούγεννα κούκλα!

     
  • At 23/12/06 21:57, Blogger maika said…

    dodos
    ...πιό τρελαμένο ψυχίατρο δε θα έχεις δει ..... έχω να του πω....ουουουου πόσα έχω να του πω!!! και μετά στον στέλνω , ευχαριστώ!!!


    ασκαρδαμυκτί
    ...το παλεύω αλλά προς το παρόν με νικάει εκείνο....
    Καλά Χριστούγεννα φίλε!

     
  • At 24/12/06 15:46, Blogger nyctolouloudo said…

    Oh Tannenbaum, oh Tannenbaum,
    wie grün sind deine Blätter!
    Du grünst nicht nur zur Sommerszeit,
    nein auch im Winter, wenn es schneit
    Oh Tannenbaum, oh Tannenbaum,
    wie grün sind deine Blätter!


    χρόνια πολλά μικρό δελφίνι!

    όμορφα και ευτυχισμένα!

     
  • At 24/12/06 18:16, Blogger Εύα said…

    σε φιλω γλυκα στο μαγουλακι,να περασεις καλα αυτες τις μερες κι οτι επιθυμεις να το βρεις ή να σε ευρει.Γερή να εισαι παντα κι ευτυχισμενη,δεν ξεχναω το γλυκο τριανταφυλλο,χεχεχε,αλλα μερες που ειναι μοιραζω μελομακαρονα φτιαγμενα απο τα χερακια μου φυσικαααααα!

     
  • At 24/12/06 23:59, Blogger the BluElephant said…

    τα σωστά μεταλλαγμένα κουσούρια είναι αυτά που μα διαφοροποιούνε.. και το διαφορετικό είναι ο σπόρος του κάθε όμορφου…

    όλοι μας ήμαστε άτομα με ιδικές δυνατότητες… απλά πρέπει να βρούμε πως η μαγεία τους θα μας φέρει τα επιθυμητά..

    maika τις καλύτερες ευχές για ένα μαγικό νέο έτος…

     
  • At 25/12/06 01:37, Blogger ovi said…

    Χρόνια σου πολλά και πολλά φιλιά απο τη φιλανδία!!! :)

     
  • At 25/12/06 02:55, Blogger Aphrodite said…

    Καλά, σήμερα είπα αν τη βγάλω καθαρή θα παω ν'ανάψω κάνα κερί (xmas holidays/extended family on acid!), πετάχτηκα για κάτι τελευταίες δουλειές που φόρτωσαν στον ΜΑΛΑΚΑ (φαντάζεσαι ποιόν εννούσαν ε?!) κι όχι μόνο ποδοπατήθηκα, κόντεψα να βγάλω έλκος, πήγαν όλα στραβά κι ανάποδα, έφαγα και Χριστουγεννιάτικη κλήση!!!! Ευτυχώς που ο μπατσουλίνος είχε απομακρυνθεί αλλιώς θα σου έγραφα από το Τμήμα, θα του την είχα βάλει εκεί που ξέρει, ουρλιάζοντας κιόλας, "ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΖΩ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ, ΜΗ ΜΟΥ ΦΟΡΤΩΝΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ!"... Ξέρω, είναι η δύναμη της συνήθειας, πώς σε παίρνουν πρέφα και εμπλοκή ρε παιδί μου... Η πιο φτηνή τους διασκέδαση!

    Κι εν μέσω χαμού, λέω α ρε να ήταν η Μαικα εδώ, θα είχαμε κάνει σώου!!!
    ΛΟΛ!

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ, ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ, ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΟΥΠΕΡ!!!! Υγεία, χαρά, ευτυχία και πολλή αγάπη, να πάνε όλοι στην ευχή και να μείνουν οι πραγματικά όμορφοι κι αγαπησιάρηδες άνθρωποι, που θα σε πλουτίζουν!
    :)))

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

     
  • At 25/12/06 20:39, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    ευχαριστώ μεθυσμένο νυχτολούλουδο,
    να είσαι πάντα καλά , μαζί με αυτούς που αγαπάς!!
    Χρόνια πολλά!!!


    ευα
    ...μελομακάρονα έ?? κι αυτά τα τρώω μη μου στενοχωριέσαι... και απο τα χεράκια σου μμμμμ θα φάω και περισσότερα....
    Να είσαι καλά, να χαίρεσαι και να χορεύεις!!!...


    the bluelephant
    καλώς ήρθες!! ....ένα λεπτό πριν απο τα Χριστούγεννα ήρθες!! Καλό σημάδι...αυτό!!!
    Θα την ψάξω τη μαγεία τους λοιπόν...στο υπόσχομαι... Να είσαι καλά!!!

    Καλή μαγική χρονιά και σε σένα bluelephant !!

     
  • At 25/12/06 20:39, Blogger Artanis said…

    Maikaaaaaaaa!

    Χρόνια πολλά, κουκλάρα μου!
    Είσαι καλά ή σε κατάπιε το πνεύμα των Χριστουγέννων, παιδί μου;
    Τα φτύσατε κι εσείς, όπως κι εμείς; (βλ. Άφρο, αλλά αφαίρεσε την κλήση, καθότι δεν οδηγώ)

    Χιόνισε εκεί ή όχι ακόμα;

     
  • At 25/12/06 21:02, Blogger maika said…

    aphrodite
    χα! χα! χα! Ελπίζω τώρα να είσαι σπίτι πιά!!!! και να ξεκουράζεσαι,με τα πόδια τεντωμένα στο τραπεζάκι μπροστά.... να ζητάς νερό και να στο φέρνουν αμέσως,το τραπέζι να το στρώσεις κουνώντας τη μυτούλα σου... να νιώθεις ανάλαφρη κι ωραία, όλοι να είναι ευχαριστημένοι ,χωρίς να χρειάζεται να κάνεις γι αυτούς τίποτα άλλο.... η πινακίδα με το ΜΑΛΑΚΑΣ...να είναι σβηστή (τη δική μου είδα κι έπαθα να τη σβήσω...είχε κολλήσει στο ΟΝ) και να απολαύσεις επιτέλους τα Χριστούγεννα!!!!

    Εγώ κι εσύ στο τμήμα χα!....και ο μπατσουλινος θα την έβγαζε σίγουρα στο ψυχιατρείο.... Τη Θεοπούλα στη ν δύναμη.... δεν την αντέχει κανείς....

    Να είσαι κι εσύ καλά,γερή και δυνατή με όσους αγαπάς δίπλα σου (όσους δεν αγαπάς ...στά τσακίδια)
    και γεμάτη αγάπη!!!!

    ....και τώρα που σε βρήκα.. τα σεντόνια σου συνεχίζουν να σκίζουν... είναι τόσο αληθινές οι ιστορίες σου που πολλές φορές ανησυχώ... και λέω να δεις που κάτι της συνέβη....εύχομαι να κάνω πάντα λάθος!!! φιλιά Χαλιμά !!!

     
  • At 25/12/06 21:05, Blogger maika said…

    artanis
    ..με κατάπιε και με έφτυσε σαν κουκούτσι γιατί κόντεψα λέει να το πνίξω....
    εσύ???
    Όπου κι αν είσαι όμως να περάσεις υπέροχα και να χαρείς όσο περισσότερο γίνεται και σήμερα και πάντα!!!!
    φιλιάαααααααααααααααα

     
  • At 25/12/06 22:04, Blogger maika said…

    ovi
    Xιόνια πολλά..... ovi
    Kαλές γιορτές
    χρόνια πολλά και καλά!!!!

     
  • At 26/12/06 09:45, Blogger Φοινιξ said…

    Όλοι οι δρόμοι έχουν ένα προορισμό.

    Με χορευτικές φιγούρες θα φτάσεις στον στόχο σου.

    Χρόνια σου πολλά και ο νέος χρόνος να σου αποκαλύψει και να σε πάρει στον προορισμό σου σου εύχομαι.

     
  • At 26/12/06 10:44, Blogger weirdo said…

    Χρόνια πολλά, cartoonάκι μου..!!!!
    Σνιφ..Κλαψ..Λυγμ.. Πολύ σ'ευχαριστώ.. Πολύυυυυυυυυυυ!!!!!
    ΒΒΒζζζννν... Φιλάκια!

     
  • At 26/12/06 14:59, Blogger maika said…

    φοίνιξ
    καλώς ήρθες!!
    ..αυτό ελπίζω κι εγώ.... μακάρι!!

    Καλή χρονιά και σε σένα και ό,τι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί πολύ πολύ πολύ γρήγορα!!!


    weirdo
    όχι κλάψ , όχι!!!
    μόνο ντόϊονγκ,ντόϊονγκ,ντόϊονγκ....
    χοροπηδάμε και προχωράμε!!! και άν θέλουμε τρέχουμε κιόλας ....ξέρεις εσύ.. βββββζζζζζζζζννννννννννννν!!!

    πολλά φιλιά
    σσσσμμμμμμμμουουουτσσσ!!

     

Post a Comment

<< Home