κοίτα να δεις....

Monday, December 04, 2006

..και πάλι ...περαστικά μου....





....Σήμερα ήρθε το ετήσιο εκκαθαριστικό της ΔΕΗ , σήμερα ήρθε η ασφάλεια του αυτοκινήτου, σήμερα χάλασε το ασανσέρ και ανέβηκα στον 5ο με τα πόδια και 5 σακκούλες απο το σούπερ μάρκετ στα χέρια , σήμερα κατέβηκα απο τον 5ο με τα πόδια ,σήμερα πήρα και τους βαθμούς απο το σχολείο της κόρης μου.... Ευτυχώς είχα πάει μαζί με δυο φίλες μου κι έτσι όταν λιποθύμησα μου έριξαν δυο γερά χαστούκια και απ΄ό,τι μπορείτε να δειτε και στη φωτογραφία ...... συνήλθα και είμαι μια χαρά!!!!

......κι επειδή πάνω απ όλα είμαι και σέξυ..... ακούστε και το τραγουδάκι μου....


33 Comments:

  • At 4/12/06 11:34, Blogger dodo said…

    Και είναι μόλις μεσημέρι...;D

     
  • At 4/12/06 13:16, Blogger SALOME said…

    μα εσύ δεν είσαι που θα τους φάς όλους???!!!! Επάνω τους, λοιπόν. Ασε, φιλενάδα, μια απο τα ίδια κι εδώ στην άκρια του πελάγους, στα σύνορα με την Ανατολή, στην ομίχλη του πέρατος, στη κουκίδα της γής!!! Μόνη μας παρηγοριά ότι τον άλλον μήνα θα είναι μια απο τα ίδια αλλά έχουμε ακόμα χρόνο μέχρι τότε και, μάλιστα ως αδιόρθωτοι προγραμματίζουμε ταξίδι στο Λονδίνο!!! Αδιόρθωτοι σου λέω!

     
  • At 4/12/06 13:24, Blogger weirdo said…

    Xιχι!
    Μα τι παιδί είστε σεις..; :p
    Χαρά Θεού..:)
    Περαστικούλια σας..!

     
  • At 4/12/06 14:02, Blogger Ναυαγός said…

    "Ζίμερα είναι μία ωραία ημέρα"

    Ότο Ρεχάγκελ

     
  • At 4/12/06 15:52, Blogger annamaria said…

    Ελα μια χαρα ειναι ολα!
    Εκανες την γυμναστικουλα σου, η κορουλα ο,τι βαθμους και να πηρε μια χαρα, γιατι ειναι η λατρεια σου...sexy εισαι, τι γκρινιαζεις???
    Αλλα ερωτηση ξανθιας και καθολου κοσμογυρισμενης πες μου στη Γερμανια τι γινεται με το ρευμα??
    Καθε χρονο??
    (καπου στο προφιλ σου διαβασα Γερμανια)

     
  • At 4/12/06 18:39, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ...ΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΆ ΤΑ ΛΙΓΑ ΗΤΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ//ΧΕΧΕΧΕΧΕ
    ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ...ΤΡΙΠΛΑ
    ...ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..

     
  • At 4/12/06 20:31, Blogger Debby said…

    Αντε βρε Maika! Κατάφερες και βγήκες αλώβητη και SEXY μετά από όλα αυτά!!
    Αλλες στην θέση σου θα είχαν γίνει κουρέλι!! (και εγώ μια από αυτές!!)

     
  • At 4/12/06 21:26, Blogger Εύα said…

    χμ,μηπως να σου δωρισω κι εσενα το μαγικο ραβδακι;
    Εισαι και σεξυ κι οποιος αντεξει,ενα σου χαμογελο θα τους στειλει ολους λεμε!!

     
  • At 4/12/06 21:45, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Και γιατί δεν βλέπεις και τη θετική πλευρά;
    Μένεις σε ρετιρέ, έχεις αυτοκίνητο, η κορούλα σου είναι υγιής, το ίδιο φαντάζομαι κι ελπίζω κι εσύ....
    Όσο για τις δυσκολίες... όπως γράφει και κάποιος προλαλήσας... πάνω τους και τις φάγαμε!

     
  • At 4/12/06 22:24, Blogger George said…

    Ένα παλιό και καλό σύνθημα έλεγε:
    "Είμαστε πέντε - έξι όμορφοι και σέξυ".
    Κάνε κουράγιο αύριο ξημερώνει μιά καινούργια ημέρα. Σίγουρα δεν θα είναι όπως αυτή που περιγράφεις.

     
  • At 4/12/06 23:08, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Βρε αφού έχεις τον Μπατονέτα-μαν, μη φοβάσαι τίποτα...!!

    Χιχι

     
  • At 5/12/06 10:32, Blogger maika said…

    dodos
    ...η υπόλοιπη μέρα ευτυχώς πήγε καλύτερα.....με τη σέξυ μου ματιά...όλα διορθώθηκαν..!!


    salome
    ..ακριβως όπως τα λες..αθιόρθωτοι!!
    αλλά μεταξύ μας τώρα...χίλιες φορές αδιόρθωτοι ταξιδιώτες παρά διορθωμένοι.. πολυθρονάτοι!!
    Κοίτα να περάσεις τέλεια!!


    weirdo
    πρέπει να είμαι η ΜΠ με λίγο απο Tazmania,Γκούφι,Pokemon και Καρχαριομάχο....μου φαίνεται...
    ..γκρινιάζω λίγο αλλά εμείς τα cartoons τελικά , δε παθαίνουμε τίποτα!!!


    ναυαγός
    "Λόλα να ένα μήλο"

    (ε,τι δηλαδή μόνο ο Ρεχάγκελ θα λέει ό,τι θέλει?)...
    ;o))

     
  • At 5/12/06 10:45, Blogger maika said…

    annamaria
    ε, όταν δε μπορώ να κάνω κάτι να αλλάξω τις καταστάσεις...γκρινιάζω λίγο και μετά μου περνάει...βέβαια αν δεν είχα και αυτό το sexy look τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πιο δύσκολα... αλλά ευτυχώς που το έχω... και με σώζει... (και να σκεφτείς πως στη φωτογραφία δεν έχω βγει και πολύ καλή...)
    Τώρα για το ρεύμα εδω,στο Γερμανία κοίτα τι γίνεται. Ανάλογα με τα τετραγωνικά του σπιτιού σου και τα μέλη της οικογένειας που μένει στο σπίτι σου λέει η ΔΕΗ.. ότι κάθε μήνα θα χρεώνεσαι με ένα ποσό... ας πούμε 60 ευρώ. Αν κάψεις περισσότερο,στο τέλος του χρόνου σου έρχεται ένα εκκαθαριστικό και πληρώνεις τη διαφορά. Αν πάλι κάψεις λιγότερο καταθέτουν αμέσως,στο λογαριασμό σου τα ρέστα... Είδες η ΔΕΗ?


    sevarose
    ..μου έχουν τύχει και περισσότερα...προσπαθώ να το ξεχνάω όμως....΄Αστα!!
    περαστικά και σε σένα λοιπόν... για όταν θα σου χρειαστεί...


    debby
    ...σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει...
    και πάνω απ΄όλα διατηρώ πάντα σε φόρμα τη sexy όψη μου...και όπως είπα και πιο πάνω...η φωτογραφία που βλέπεις δεν είναι και απο τις καλύτερές μου... μπορεί να βάλω και καμιά άλλη για να φανεί καλύτερα η sexy εμφανισή μου...

     
  • At 5/12/06 10:48, Blogger exilio said…

    Γυναικάρα εσύ!

    Καλημέρα!!

    xxxxxx!!

     
  • At 5/12/06 11:11, Blogger maika said…

    ευα
    ...αν σου περισεύει κανένα...ευπρόσδεκτο!!
    Το λάγνο βλέμμα μου... και το μαγικό σου ραβδάκι θα με κάνουν ανίκητη..!!!


    ασκαρδαμυκτί
    ..μωρέ 10 , 10 τις τρώω τις δυσκολίες... αλλά να ,κάποιες φορές μου κάθονται λίγο βαριές, κάτι σαν τις φακές δηλαδή...
    ..όσο για τη θετική πλευρά και βέβαια τη βλέπω όταν όμως τρύπησε η σακκούλα και άρχισαν τα πορτοκάλια να κατεβαίνουν τρέχοντας απο τον πέμπτο....ενώ η κόρη μου με τη μουσική της στ΄αυτιά ,χαμπάρι δεν πήρε και ο μικρός ήθελε τσίσα και έψαχνε, κοντεύοντας να με ρίξει, τα κλειδιά στη τσέπη μου....ε,ψιλομουρλάθηκα....


    george
    ..ωραιότατο το σύνθημα και διαχρονικότατο.... όμως κι εμείς οι sexy τύποι έχουμε τα προβλήματά μας.... τί να κάνουμε....??
    Ναί,σήμερα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα... ήρθε μόνο η δόση της πιστωτικής....και σε λίγο λόγω έργων θα μας κόψουν για 3 ώρες το νερό....
    ;o))


    παιδίσκη ερωμένη
    ...σε όλες τις δύσκολες στιγμές,τρέχει και με σώζει....
    Χτες όμως μάλλον είχε το ρεπό του....
    :o))

     
  • At 5/12/06 11:15, Blogger maika said…

    exilio
    ..είδες? είδες?? έχω αυτό το κάτι βρε παιδί μου....
    φιλιά

     
  • At 5/12/06 12:48, Blogger Fibi said…

    Μια τέτοια μέρα όνειρο (!) το θες το χαμογελάκι σου...

    για πληροφορίες εντός:

     
  • At 5/12/06 13:43, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Σκέψου όμως (Θεός φυλάξοι) να έπεφτες εσύ από τη σκάλα αντί για τα πορτοκάλια, να σε απέλυαν, να είχαν διώξει την κόρη σου από το σχολείο, να έπαιρνε φωτιά το σπίτι σου... Υπάρχουν & Π Ο Λ Υ χειρότερα λοιπόν!
    Εσύ εξάλλου, που είσαι & τόσο sexy δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!
    Φιλάκια καλή μου!

     
  • At 5/12/06 16:11, Blogger Jason said…

    Αφού δε μασάς λέμεεεεε...
    Βγάλε την επιθετικότητα από μέσα σου και πέσε να τους φας!!!

     
  • At 5/12/06 17:31, Blogger Tradescadia said…

    Και σήμερα...μετά από όλα αυτά έχεις το πνεύμα να αυτοσαρκάζεσαι! Βαθιά υπόκλιση ξαδέρφη!

     
  • At 5/12/06 17:40, Blogger Alexandra said…

    ... μερικές μέρες είναι απλά χειρότερες από τις άλλες!


    φυσικά σέξυ και όποιος αντέξει!

    φιλιά πολλά

     
  • At 5/12/06 22:06, Blogger George Sou said…

    Βάστα γερά,
    θα ‘ρθουν και καλύτερες μέρες, μαζί με το εκκαθαριστικό της εφορίας...

     
  • At 6/12/06 08:23, Blogger nyctolouloudo said…

    you are too sexy for the world too sexy....!
    Volker, you are too sexy for the girls too sexy....!!!

     
  • At 6/12/06 15:02, Blogger annamaria said…

    Ηρθα παλι για να διαβασω και σε ευχαριστω που μου ελυσες την απορια!
    Φιλακια!!

     
  • At 6/12/06 22:04, Blogger maika said…

    fibi
    ..ήρθα και το πήρα!!! και το καταχάρηκα!!


    ηλιαχτίδα
    ..μη μου λες τέτοια τώρα... Χριθτούλη μου.... όχι....
    άμα το βλέπεις έτσι... τότε μια χαρά είμαι ηλιαχτίδα μου... μια χαρά....και ναι πάνω απ΄όλα sexy...


    jason
    ...κάτσε να δω που την έχω βάλει,την επιθετικότητά μου....
    μια στιγμή... μωρέ κάπου εδώ είναι... άμα τη βρώ λες να τους την πετάξω στα μούτρα έ???
    ..σα να μου αρέσει η ιδέα!!!

     
  • At 6/12/06 22:16, Blogger maika said…

    tradescadia
    .... αυτοσαρκάζομαι διαρκώς ξαδέλφη.... πρωί,μεσημέρι,βράδυ...
    αλλιώς δε βγαίνει....


    alexandra
    ...δηλαδή η σειρά είναι κάπως έτσι...χειρότερα,χειροτερότερα,σκ..α??
    ..φαντάσου και να μην ήμουν sexy...τι θα μου συνέβαινε δηλαδή??


    g help me
    ...ευτυχώς!!! τι ωραία που θα είναι εκείνη η μέρα!!! εγώ θα σε φωνάζω Ναπολέοντα κι εσύ θα με φωνάζεις Ιωσηφίνα.... μια χαρά θα είμαστε!!!


    μεθυσμένα χρώματα
    όου γιές,όου γιές μπεϊμπυ... όου γιές.... 2 σ6 4 μάι λοβερ.... όου γιές... (ε,ρε πάλι στους στίχους το ρίξαμε...)


    annamaria
    Να είσαι καλά!!
    φιλιά

     
  • At 7/12/06 12:39, Blogger liodara said…

    Τι έπαθες καλέ ? Τι κωλομέρα ήταν αυτή? Τι έγινε με την κορούλα...? Δεν τα πήγε καλά?Αν όχι να μου τη φέρεις να τη στρώσω , όπως έχω στρώσει τ΄ανήψια μου και δεν σηκώνουν κεφάλι....!

     
  • At 7/12/06 22:42, Blogger exilio said…

    Και ήθελα να σου κάνω μια αφιέρωση αλλά δεν προλαβαίνω!Απο Δευτέρα ;)

    Καλοβράδυ!
    Φιλιάα!

     
  • At 8/12/06 11:58, Blogger Hlias said…

    Θα μπορουσαμε χαριτολογοντας να πουμε οτι ηταν απλος μια γεματη μερα που σιγουρα δεν την ξεχνας ευκολα...θα μπορουσαμε ομως απ την αλλη να πουμε...αι σιχτιρι κωλομερα...:):)



    ερχονται καλητερες μερες!!!

     
  • At 8/12/06 20:08, Blogger ONOMATODOSIA said…

    immer locker bleiben.
    schönen abend.
    ßa8mous to fleßarh.gia na doume ta dika mou manaria ti 8a kanoun.
    germaniko pane ta dika sou.
    emeis griechisch.mh xasoume to ßusinno.telos pantwn.

     
  • At 8/12/06 22:54, Blogger maika said…

    liodara
    καλώς την!
    τα στρώνεις έ?? δε μου λες κι εμένα το κόλπο??


    exilio
    ...καλά θα το αντέξω κι αυτό... θα περιμένω... τουλάχιστον θα είναι για καλό!!
    καλό ΣΒΚ!


    hlias
    ψηφίζω το 2ο.... και περιμένω τις καλύτερες μέρες.... εδώ και μιά βδομάδα... γκρρρρ!!


    onomatodosia
    καλώς ήρθες!!
    κι εμένα σε ελληνικό πάνε τα μπουμπούκια μου.... βαθμούς, το Γενάρη θα πάρουμε αλλά προς το παρόν μας ενημέρωσαν-προετοίμασαν.... οι καθηγητές για να μη μας έρθει κανένας ταμπλάς μετά τις γιορτές.... ή για να μας έρθει τότε και ο δεύτερος...
    τι να σου πω,δεν έχω καταλάβει ...
    ;o))

     
  • At 9/12/06 14:12, Blogger Artanis said…

    Τι έγινε σεξοβόμβα μου; Μαζί μας περιέλαβε ο κερατάς ο Μέρφυ;
    Περαστικά μας!!!

    Και πολλλλλλά φιλιά!

    Υ.Γ. Που θα πάει...
    Δεν είναι στο χέρι του.
    Ρόδα είναι και γυρίζει!

     
  • At 9/12/06 19:21, Blogger maika said…

    artanis
    ....μπορεί να μας την έφερε.... αλλά μασάμε εμείς??? όχι βέβαια...
    μόλις γυρίσει η ρόδα...αν δε μας πατήσει...θα δει τι έχει να πάθει!!
    φιλιάαααααααααααα

     

Post a Comment

<< Home