κοίτα να δεις....

Monday, November 20, 2006

.....o βλάκας.....

Πήγα πριν λίγες μέρες, που λέτε, να παρακολουθήσω μια βιντεοπροβολή σ΄ένα γνωστό Ινστιτούτο που κατά καιρούς κάνει διάφορες παρουσιάσεις!
Δεν είχα ξαναδεί ποτέ πριν και ήμουν πολύ περίεργη!
Είπαμε, νοικοκυρά,νοικοκυρά αλλά ψιλοψάχνομαι κι εγώ....

Aπό το σπίτι μου έφυγα με καλό καιρό , λίγα μέτρα όμως πριν να φτάσω στο Ινστιτούτο άνοιξαν οι ουρανοί .... ενώ η ομπρέλα, που έχω πάντα στην τσάντα μου , δέν άνοιγε με τίποτα... και όταν ύστερα απο πολλή προσπάθεια τα κατάφερα.... μου την πήρε ο αέρας....

Κακό σημάδι σκέφτηκα.... και έτρεξα γιατί σε λίγα λεπτά θα άρχιζε η προβολή.
Μπήκα στην αίθουσα,κάθησα στη θέση μου και μέχρι να κλείσω το κινητό και να κρεμάσω το βρεγμένο μπουφάν μου , στην πλάτη της καρέκλας μου, το βίντεο άρχισε να τρέχει....

Σε πολύ κοντινό πλάνο γυρνούσε ,χωρίς ήχο, μια σειρήνα περιπολικού.....
γυρνούσε,γυρνούσε,γυρνούσε κι εγώ με αγωνία περίμενα..... μέχρι που φταρνίστηκα,sorry δε μπόρεσα να κρατηθώ,έχουν βραχεί και τα πόδια μου και μάλλον την άρπαξα,είπα στο διπλανό μου αλλά αυτός..... σημασία δε μου έδωσε.....

Η εικόνα άλλαξε και μέσα από ένα φούξια και μαύρο δρόμο άρχισαν να έρχονται κατά πάνω μας , με μιά παράξενη και αφύσικη κίνηση... κάποιοι τύποι, αγέλαστοι με μαύρα γυαλιά στα οποία μαύρα γυαλιά υπήρχε η αντανάκλαση ενός άσπρου προβολέα....... μαύρα γυαλιά με μια βούλα άσπρη στη μέση......
Έρχονταν και δεν έφταναν.... για 2 λεπτά περίπου...
... τα γυαλιά χωρίς τη βούλα,τα γυαλιά με τη βούλα.... χωρίς τη βούλα..... με τη βούλα.....χωρίς τη βούλα.... με τη βούλα......και μετά έμεινε μόνο η άσπρη βούλα να γυρίζει ,να γυρίζει , να γυρίζει....
Ωπα,maika,σκέφτηκα.... λες να θέλουν να μας υπνωτίσουν και να μας σουφρώσουν τα πορτοφόλια.... το νού σου..... (μεγάλωσα σε ζόρικη γειτονιά και όλο στο κακό ο νούς μου...)
Άρχισα λοιπόν να κοιτάω μια με το ένα μάτι και μιά με το άλλο για να γλυτώσω την παγίδα... παρόλ΄ αυτά , η αλήθεια είναι πως είχα αρχίσει να γλαρώνω,να χαλαρώνω,να γλαρώνω,να χαλαρώνω.... να γλα.... να χαλ....ών...ω.... μου πέφτει το κεφάλι μπροστά ... και ξαφνικά ακούγεται , πολύ δυνατά ο ήχος της προηγούμενης σειρήνας!!!! ίου ίου ίου ίου ίου....
Κατατρόμαξα ...... Παναγία μου, είπα , τι ήταν αυτό???? Φωτιά πιάσαμε???
Κρατούσα δυνατά τα χέρια της καρέκλας μου και κοιτούσα μια τους μπροστινούς μου, μια τους πισινούς μου .... τίποτα αυτοί ..... ατάραχοι....
Σκηνοθετική άποψη ήταν!!!
Καλά που δεν πετάχτηκα να φύγω .... ρεζίλι θα γινόμουν!!

..Πρέπει να έχασα μερικές σκηνές γιατί τώρα οι τύποι είχαν φτάσει στις γραμμές ενός τρένου. Το τρένο ερχόταν γρήγορα..... οι τύποι είχαν σταματήσει πάνω στις ράγες.... κοντινό το τρένο που ερχόταν,κοντινό οι τύποι με τα γυαλιά πάνω στις ράγες, ήχος πάλι τίποτα..... σφύριγμα τρένου δεν ακουγόταν πουθενά..... η αγωνιά εξελισόταν μόνο με τις εικόνες, στο μουγγό....
Και νά σου το τρένο να γεμίζει την οθόνη,έτοιμο να βγει να πατήσει κι εμάς ένα πράγμα...
και οι τύποι να το κοιτούν αδιάφορα.... και ξανά το τρένο να έρχεται με λύσα....
κι εκεί που λέω.... ωχ! πάνε οι άνθρωποι , τους πάτησε...... αυτοί με γρήγορο fast forward βρέθηκαν έξω απο τις γραμμές και με γρήγορο rewind πάλι πάνω στις γραμμές και δώστου μιά έξω , μιά πάνω..... μιά έξω, μιά πάνω και το τρένο να ορμάει και να ορμάει ...... τρελάθηκα,ζαλίστηκα και τουουουουουουου σφυρίζει και το ριμαδοτρένο ξαφνικά..... και μου κόβεται εμένα και πάλι η χολή.....
Φτιάξε τον ήχο χασάπηηηηηηηηηηηηηη..... μου ήρθε να φωνάξω..... αλλά κρατήθηκα!!!
Ήσυχα maika μου λέω, ήσυχα.....κουλτούρα δεν ήθελες?? φάτη τώρα!!!

Πλάνο εσωτερικό......
Μέσα σε βαγόνι, οι πρωταγωνιστές φορούν στα πρόσωπά τους στενά , νάϋλον καλσόν.....οι μύτες τους πατημένες,τα μάγουλά τους τραβηγμένα κάτω, τα μάτια τους μισάνοιχτα..... όπως οι ληστές σε τράπεζα δηλαδή .... Οι συνεπιβάτες τους δεν τους δίνουν καμία σημασία.... δεν τους ρίχνουν ούτε μία ματιά..... διαβάζουν την εφημερίδα τους,τρώνε ,συζητούν σα να μη συμβαίνει τίποτα παράξενο δίπλα τους....
Ε,ρε κωμωδία θα είναι σκέφτηκα και άρχισα να γελάω..... χα,χα,χά,χ,χ, , , το κατάπια στο τέλος το γέλιο μου..... Οι διπλανοί μου με κοίταξαν με περιφρόνηση..... και απο πίσω ακούστηκε ένα τσ,τσ,τσ.....
Ξεφτιλίστηκα!!! Ευτυχώς τα φώτα ήταν κλειστά και δε φάνηκε το κοκκίνισμα στα μάγουλά μου....

Μετά σαλάμια,κιμάς,κρέας και αίμα και μουσική τρομαχτική και γέλια υποχθώνια... και κραυγές ..... κι ένας μπαλτάς πάλι κοντινό... να κόβει,να κόβει,να κόβει και να πετιούνται τα αίματα και να γεμίζουν την οθόνη...... και στριγκλιές και πρόσωπα τρομαγμένα και να τρέχουν διάφοροι πανικόβλητοι και μια τεράστια σκιά να τους σκεπάζει....
και ένα χέρι μου χτυπάει, δυνατά, την πλάτη...... και πετιέμαι επάνω απο την τρομάρα μου, με κομμένη την ανάσα....
Το μπουφάν σας στάζει στο παπούτσι μου, μου λέει......
βρε δε μας χέζεις κι εσύ του απαντάω ενώ η καρδιά μου χτυπούσε ,δε χτυπούσε.....

Ξανακάθομαι , σταυροκοπιέμαι, ξεφυσάω και τώρα ο Χίτλερ, η Κου-Κλουξ-Κλαν,ο Σαντάμ, εκρήξεις, το φεγγάρι .... κόκκινα μάτια,οι πύργοι,μολότωφ να σκάνε,τα γυαλιά με τη βούλα την άσπρη,ο μπαλτάς,τα σαλάμια..... κλείνουν και τα φώτα ...
... την κάτσαμε λέω....
Η αίθουσα φωτίστηκε κόκκινη ,ένα μεγάλο κουμπί stop εμφανίστηκε στην οθόνη....
όλοι δείχναμε σα σκηνικό απο θρίλερ.... απο μια πορτίτσα βγήκε και ο σκηνοθέτης και όλοι σηκώθηκαν και άρχισαν να χειροκροτούν.....

Ε,δεν είμαστε καλά λέω,καθόλου καλά!
Τους άρεσε ,κατενθουσιάστηκαν..... έπεφτε βροχή το παλαμάκι....

Έβαλα το μπουφάν μου,άνοιξα την πόρτα της αίθουσας κι έφυγα.....
Μόνο εγώ.... οι άλλοι χειροκροτούσαν ακόμα....
Ένιωθα πολύ μεγάλος βλάκας....
Πήγα σπίτι μου και καθάρισα πατάτες.....ηρέμησα.... δε τα μπορώ φαίνεται τα διανοουμενίστικα.... δεν τα πιάνω.....

37 Comments:

  • At 20/11/06 17:28, Blogger nyctolouloudo said…

    την άλλη φορά να πάρεις τις πατάτες μαζί σου....δώρο για τον σκηνοθέτη!

     
  • At 20/11/06 18:58, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    ... και τις ντομάτες για τα γεμιστά...

     
  • At 20/11/06 19:20, Blogger Jason said…

    Το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου είναι να λες τα πράγματα απλά...
    Είναι φυσιολογικό πολλοί, λοιπόν, να μην μπορούν να το κάνουν αυτό.
    Αυτό που δεν είναι φυσιολογικό είναι να υπάρχουν πολλοί που τους χειροκροτάνε γί' αυτό...
    Αλλά τέλος πάντων, δεν πειράζει.
    Όσο για σένα... σ' αγαπάμε ακόμα κι αν είσαι βλάκας...

     
  • At 21/11/06 03:33, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    τσ τσ τσ Μάικα...
    Δεν το κατάλαβες....;

     
  • At 21/11/06 06:11, Blogger Heliotypon said…

    Καλά, δεν κατάλαβες όλους αυτούς τους υπέροχους συμβολισμούς; Με εκπλήσσεις γιατί σε είχα και για διανοούμενη! Δεν κατάλαβες οτι το τρένο συμβολίζει την αγωνία του σκηνοθέτη να φτάσει στο ...ταμείο για να εισπράξει την αμοιβή του για το αριστούργημα; Δεν κατάλαβες ότι οι τύποι με τα γυαλιά ήταν οι ερυνίες που τον κυνηγούσαν; (είχε και τύψεις ο τύπος). Δεν κατάλαβες ότι αυτό που πετσόκοβαν ήσουν εσύ, έτσι, για να διασκεδάσουν (δεν σου το είπαν ε;). Η μετα-φυσική μετα-κοινωνική αγωνία του προλετάριου που εξαγνίζει το αίσθημα πλήρωσης της αντιδραστικής κοινωνικής αναστόμωσης και προωθεί το αγωνιστικό όχημα στη σύγκρουση με τις δυνάμεις της αντίδρασης και την κατακρεούργηση του καπιταλιστικού γουρουνιού με το ίδιο του το χέρι! Δεν τα έπιασες όλα αυτά;

     
  • At 21/11/06 08:06, Blogger Tradescadia said…

    Για να πω την αλήθεια, με κάλυψε ο Heliotypon. Αλλά κι εσύ βρε παιδί μου, πώς πας έτσι απροετοίμαστη; Πιες κανένα μπουκαλάκι πειρατικό κρασάκι πριν, και να δεις πως θα σου βγάζουν όλα νόημα! (Θά'κανες κι έναν ύπνο...μούρλια!). Όσο για τους δήθεν και τα χειροκροτήματα, άστους αυτούς! Έχει γεμίσει ο τόπος. Το θέμα είναι να μπορείς να έχεις την κρίση να αξιολογήσεις αυτό που βλέπεις. (Σπάνια αρετή στις μέρες μας!)

     
  • At 21/11/06 10:04, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    καλό!
    ..και θα του πω.... σημασία δεν έχει το δώρο αλλά το ότι σε σκέφτηκα.... η χειρονομία μετράει...έτσι δεν είναι??
    Κάγκελο θα μείνει!
    χα!


    ασκαρδαμυκτί
    ...ναι σωστά.... μόνο με τις πατάτες δε λέει.... μη με πει και τσιγγούνα....
    σ΄ ευχαριστώ


    jason
    αυτός είσαι!!! τα λες απλά και σε πιάνω... ελήφθη over!
    εγώ να δεις πόσο σας αγαπάω!


    παιδίσκη ερωμένη
    ..έλα μου ντε....?!
    ..μυρωδιά δεν πήρα , που λένε..
    εσύ όμως... όλα τα ΄πιασες ε?
    α,ρε τσακάλι μου εσύ!!!
    ;o)

     
  • At 21/11/06 10:33, Blogger maika said…

    heliotypon
    Tι λες βρε παιδί μου? Έγινε τέτοιο πράγμα κι εγώ να είμαι εκεί και να μην καταλάβω τίποτα...??
    Έπρεπε να σε είχα δίπλα μου να μου μεταφράζεις ....
    ..τράκαρε τρένο με γουρούνι γιατί είχε τύψεις ο σκηνοθέτης,που ήθελε να με κόψει φέτες για να διασκεδάσει.... α, τον αλήτη....
    α,το σκουλήκι....
    μωρέ όλο το ταψί με τα γεμιστά θα του πετάξω...
    Δεν θα τον πετύχω πουθενά.... θα δει!!!
    Όσο για την τελευταία σου παράγραφο...εεεεε.... ναι....
    δίκιο έχεις.... διότι ναι μεν το όχημα.... αλλά εγώ...και η μεταφυσική αγωνία που δεν ....... ε να πηγαίνω σιγά , σιγά.... έχω και λίγο βήχα... Μια χαρά τα λές!!
    Τώρα τα κατάλαβα όλα!!
    Σ΄ευχαριστώ καλέ μου heliotypon!



    tradescadia
    Τι τα ΄θελα? καλά λες!! πήγα απροετοίμαστη.... αλλά και που να το φανταστώ??
    Λες κι οι άλλοι που χειροκροτούσαν να είχαν κατεβάσει πριν κανένα μπουκάλι..?? δεν εξηγείται διαφορετικά....τι να πω?? τόσο δήθεν?? Αξιολόγησαν έτσι μπαμ,μπαμ αυτό που είδαν και το βρήκαν αριστούργημα??? μπάααααα σίγουρα θα το είχαν κατεβάσει το μπουκαλάκι τους.... δε μπορεί....

     
  • At 21/11/06 12:53, Blogger ναυαγός said…

    Έλα ρε συ, κάνουνε προβολές του Αρναούτογλου στη Γερμανία;

    Φοβερο!

     
  • At 21/11/06 13:24, Blogger J. said…

    Την άλλη φορά να τους προτείνεις την εκπληκτική ταινία " Η μοναξιά του μαραθωνοδρόμου".
    Επί δύο ώρες δείχνει σε κοντινό πλάνο έναν τύπο να τρέχει...

     
  • At 21/11/06 13:26, Blogger Georgia said…

    Ένα θα σου πω: σε μία αντίστοιχη προβολή του μεγάαααλης κουλτούρας σου λέει και έχοντας παρακολουθήσει μία απίστευτη αηδία μικρού μήκους, με το που τελειώνει γυρίζω στη διπλανή μου: "Τι Μ@&@%!@ ήταν αυτή!" (σιγά το είπα αλλά εκείνη την ώρα κόπηκε ο ήχος..!) Τόσα απαξιωτικά βλέμματα και τόσα τσ τσ τσ μαζεμένα δε θυμάμαι να 'χω εισπράξει ποτέ!

     
  • At 21/11/06 15:02, Blogger Fibi said…

    Κι εγώ όταν δεν πιάνω κάτι τσαντίζομαι, θες να πεις κάτι κύριέ μου πες το στα ίσα το παίζεις και διανοούμενος, τι μας ζορίζεις δηλαδή, έχουμε και άλλα πράγματα στην κεφάλα μας :)

     
  • At 21/11/06 21:59, Blogger George Sou said…

    Ανησυχώ για σένα. Από Τέχνη, δε κατέχεις και πολλά κατά πως βλέπω.
    Λοιπόν, πάμε ξανά με Ντόναλτ και Μπακς Μπάνυ και βλέπουμε...
    Φιλιά από την ηλιόλουστη Αθήνα :>)

     
  • At 21/11/06 23:07, Blogger Кроткая said…

    Νομίζω πως ο Heliotypon είναι ο μόνος που πιάνει τη βαριά κουλτούρα εδώ μέσα. Τσ τσ τσ! Μα, όλοι σας ακούλτουροι βρε παιδί μου!

    :ΡΡΡ

     
  • At 22/11/06 08:11, Blogger dodo said…

    "Πήγα σπίτι μου και καθάρισα πατάτες"
    Απασχόληση με εξαιρετικά αποτελέσματα: προωθεί την αυτοσυγκέντρωση, καθαρίζει την σκέψη, αφαιρεί το άγχος- και σού μένει κι ο πουρές...

     
  • At 22/11/06 10:49, Blogger maika said…

    minimastoboukali
    μα φυσικά.... γιατί δηλαδή...?
    μόνο εσείς τέτοια χαρά???
    πριιιιιτς!!


    johny b.good
    ..και θα κλειδώσω και την πόρτα να μη μπορεί να φύγει και κανένας τους.....τώρα βέβαια αν πάλι σηκωθούν και χειροκροτήσουν...τότε τί κάνουμε???


    georgia
    αμ,δεν κόπηκε ο ήχος κατά λάθος.... άποψη του σκηνοθέτη ήταν... Αλλά καλά να πάθει... ήθελε να τ ακούσει.. φαίνεται και δεν το ήξερε!


    fibi
    ε,μα πιά.... θα τρελαθούμε τελείως δηλαδή???

     
  • At 22/11/06 10:58, Blogger maika said…

    g help me
    ...και τουϊτυ (αι θινκ αι θο ε πουθι κατ..) και σιλβέστερ και ποπάϋ (αμ Πόπαϋ δε σέϊλορ μαν του του...)
    μην ανησυχείς,που θα μου παει θα τα καταφέρω...
    ηλιόλουστη έ?? εδώ βρέχει γκρρρρ...


    krotkaya
    ..ναι , ναι μας υποσχέθηκε και ιδιαίτερα μαθήματα γιατί αλλιώς που βαδίζομεν αγαπητή μου φίλη... πού???


    dodos
    καλά λες!
    καλύτερα να καθαρίζω πατάτες παρά να τις βλέπω....
    ;o))

     
  • At 22/11/06 17:48, Blogger αθεόφοβος said…

    Και κάθομαι και σε διαβάζω!
    Εσύ δεν έχεις culture έχεις agriculture!άκου πατάτες!!

     
  • At 22/11/06 17:48, Blogger αθεόφοβος said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 22/11/06 19:49, Blogger Alexandra said…

    και εγώ τόση διανόηση δεν την κατανοώ!!!

    η αλήθεια βρίσκεται στην απλότητα.

    (απολαυστική περιγραφή)

     
  • At 22/11/06 21:44, Blogger SALOME said…

    Καλέ γύρισα...και τι βρήκα; Μια διανούμενη νοικοκυρά που ψάχνεται...καλά...έπρεπε να σε είχα μαζί να δούμε πώς εξηγείς τον σουρεαλισμό της Ιερουσαλήμ...και δεν είναι έργο. Είναι αλήθεια. Περιμένετε το post. Ελπίζω το Σαββατοκύριακο..Φιλιά

     
  • At 22/11/06 22:43, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    μήπως αν σου πω πως είχα φτιάξει και ομελέτα μαζί με τις πατάτες, ανέβω κάπως στα μάτια σου??
    άσε που όταν τις έκοβα τους έδινα κι ένα τόσο μοναδικό σχήμα....σα γλυπτό ένα πράγμα....
    ανέβηκα? έτσι??


    alexandra
    μα τι να κατανοήσεις??
    πλίνθοι και κέραμμοι ατάκτως ερημένοι σου λέω...(sorry για τα ορθογραφικά...έχω δεν έχω??)
    να είσαι καλά!!


    salome
    καλώς την, καλώς την!
    Ξεκουράσου κι εμείς περιμένουμε!
    Τι έχουν να δουν τα ματάκια μας ε?
    Να σου εξομολογηθώ και κάτι...
    καλά,που ήρθες σε αυτό μου το ποστ... γιατί στο προηγούμενο έγραφα.... στίχους.... καλά,μη βαράς......ωχ, έλα βρε salome..μη βαράς λέμε.... εντάξει δεν το ξανακ... ωχ,άουτσ.....τι ήθελα και στο είπα???....
    ;o)))

     
  • At 22/11/06 23:26, Blogger Debby said…

    Βρε Maika! Δεν ήξερες και εσύ... δεν ρώταγες?
    :-))

     
  • At 23/11/06 06:14, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Τσακαλάκι είμαι, τσακαλάκι!!

     
  • At 23/11/06 06:45, Blogger Aphrodite said…

    Gooooooodmorning Maikaaaaaaaaaaaa!

    Και φίλοι βεβαίως...

    Το ανησυχητικό δεν είναι που εσύ πήγες και καθάρισες πατάτες. Το ανησυχητικό είναι που αυτός ο τύπος θα τσιμπήσει και επιχορήγηση, και όσο πιο ακαταλαβίστικο, αγγελοπουλικό σε slow motion κιόλας, αβαν-γκαρντ και εξωφρενικό θα είναι το επόμενο, τόσο πιο καλή επιχορήγηση θα λάβει στη συνέχεια...

    Και δεν έχει να κάνει με τέχνη - θα μπορούσε να είναι ένα 2-ωρο στη ζωή μιας μπάμιας ας πούμε.

    Η αληθινή τέχνη όμως είναι στις ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ καρντιά μου!!! Οσο καλύτερες, τόση περισσότερη μπουρουχίαση σηκώνουν από τον τύπο (τον όποιον) ως προίόν!!!

    Αλλιώς δεν πα να παράγεις αριστουργήματα, θα τα φάει η μαύρη σκόνη! Ισως αν οι απόγονοί σου είναι καλοί στις Δ.Σ., γινει κάτι μετά θάνατον.

    Σου μιλάω εκ πείρας, που ούτε αριστουργήματα βγάζω, ούτε καλές δημόσιες σχέσεις κάνω. Οχι θα με φάει η μαύρη σκόνη, θα φτύσει και τα κόκκαλα!

    Κηπ γουώκιν'φιλενάδα!!!

    (η γιαγιά μου θα το έλεγε ποιητικά: χές' και προσπέρνα!)
    :))))))

     
  • At 23/11/06 11:53, Blogger annamaria said…

    Υποκλίνομαι στην Maika γιατί δε χειροκροτεί ό,τι της σερβίρουν!
    Χειροκροτώ εσένα που δεν είσαι δήθεν ………

     
  • At 23/11/06 21:03, Blogger maika said…

    debby
    έλα ντε....
    το ξανακάνω? δεν το ξανακάνω!!
    ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο,που λένε...


    παιδίσκη ερωμένη
    α,ρε τσακαλάκι εσύ!!! πόσα ξέρεις!!

     
  • At 23/11/06 21:27, Blogger maika said…

    aphrodite
    αυτο το "χες και προσπέρνα" τέλειο!!!
    Λέω να φτιάξω ένα μπλουζακι με το παραπάνω και να το φοράω όποτε βρίσκομαι σε τίποτα τέτοια ακαταλαβίστικα..... Λες να παρεξηγηθούν???
    Κρίμα στους ερασιτέχνες που βάζουν την ψυχούλα τους σ΄αυτό που αγαπούν και δημιουργούν απίστευτα πράγματα που φυσικά πηγαίνουν μονίμως άπατα...
    και κάποιες νερόβραστες αηδείες ,λόγω δημοσίων σΧέσεων,όπως μου λες,
    να γίνονται πρωτοσέλιδα..... βρε ούστ απο δώ...
    που θα σας χειροκροτήσουμε κιόλας... Μπάμια με δημόσιες σχέσεις....ε?? καλό!..
    θυμάσαι εκείνο το όξω πούστη απ΄την παράγκα... της Μαλβίνας??
    μάλλον αυτό θα έπρεπε θα είχα φωνάξει πριν βγω απο την αίθουσα...
    φιλιά

     
  • At 23/11/06 21:43, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Η περιγραφή σου κοριτσάκι: ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ! Έριξα πάαααρα πολύ γέλιο. Ευχαριστώ!!!
    Όσο για τους ψευτοδιανοούμενους: μή σκας! Άστους αυτούς να χάνουν τις ώρες τους! Η ζωή είναι αλλού!
    Φιλιά

     
  • At 23/11/06 21:47, Blogger maika said…

    aphrodite
    την άλλη φορά...λέμε τώρα....έλα να πάμε μαζί , με τα μπλουζάκια που λέγαμε, και να καθήσουμε μπροστά απο την οθόνη την ώρα της προβολής....
    Αν πάλι μας περάσουν για κομμάτι της παράστασης...ε,τι να πω... χαιρετούμε και φεύγουμε......ανίατη η δηθενία...



    annamaria
    καλώς ήρθες!!
    Σ΄ευχαριστώ!!
    Εχθρός της δηθενίας κι εσύ έ??
    Να είσαι καλά!!!

     
  • At 23/11/06 21:53, Blogger maika said…

    ηλιαχτίδα
    χαίρομαι που σου άρεσε!!
    Κι εγώ γέλιο έπρεπε να ρίξω εκεί μέσα... αλλά κόμπλαρα... νόμιζα πως δεν καταλάβαινα... ξέρω κι εγώ...
    να είσαι καλά και καλώς ήρθες!!

     
  • At 24/11/06 07:48, Blogger Εύα said…

    την επομενη φορα με κουλουρακι κουλτουρακι λοιπον,οκ?
    Εγω παντως σε προσκαλω σε σεμιναριο υψηλης και βαριας κουλτουρας στα Βλαχικα της Βαρης.Εχει κι ενα καταπληκτικο πολιτιστικο κεντρο στη Δυτικη Παραλια Καλαματας,μουρλια.Απο εκεινα που αγαπουσε ο συγχωρεμενος ο Γιαννοπουλος.Και σε αυτο θα σε παω.Overdose κουλτουρας θα παθεις,στο εγγυωμαι...
    Σμαακια...

     
  • At 25/11/06 09:59, Blogger Desposini Savio said…

    Νομίζω πως για να έρθεις στα ίσα σου τώρα, πρέπει να πας να δεις καμιά επιθεώρηση στο Δελφινάριο !
    καλημέρα :)

     
  • At 25/11/06 19:16, Blogger maika said…

    eva
    ναι,ναι,ναι ένα τέτοιο overdose είναι ό,τι πρέπει.... τουλάχιστον πίνεις μετά και μια coca cola και συνέρχεσαι... ενώ το άλλο δε χωνεύεται με τίποτα σου λέω...
    ;o)))


    desposini savio
    καλώς ήρθες!!
    ..επειδή πήρα γερή δόση... ένα μόνο Δελφινάριο δε με σώζει ....
    Αν τα κάνω 10 λες να με πειράξει??
    :o))

     
  • At 26/11/06 19:39, Blogger elenitsa! said…

    τι τραβας και συ....
    καλησπερα
    ε

     
  • At 27/11/06 15:20, Blogger maika said…

    elenitsa
    ...και λίγα λέω.... άστα!
    φιλιά

     
  • At 19/3/07 08:04, Blogger takis said…

    Αργησα να έρθω γαμώτο μου και τα έχετε πεί όλα !...μα όλα...

    Πάντως γέλασα οχι μόνο με το ποστ αλλα και με τα σχόλια....

    Ρε μη διανοειθείτε ποτέ να πετάξετε γεμιστά...μου αρέσουν πολύ (ασε που μπορεί και σε αυτούς..)

    Υ.Γ. Πάντως από κουλτούρα Μάικα μου, κατάλαβα...ντιπ και εσύ (εγω όπου μυρίζομαι τέτοια προσπαθώ να στρίβω...)

     

Post a Comment

<< Home