κοίτα να δεις....

Friday, March 02, 2007

..και τώρα???

Σήμερα έχασα τα κλειδιά μου!
Νευρίασα πολύ,έβρισα,τα έβαλα με τον ήλιο ,το φεγγάρι,τον ηλίθιο που με κοιτούσε πρωί πρωί με κάτι μάτια τρομαχτικά και ένα μεγάλο ,μακρύυυ φρύδι,το χαλασμένο φανάρι, την άλλη που όποτε με βλέπει να παρκάρω ,έρχεται και μου μιλάει γερμανικά,με ύφος αυστηρό , ενώ ξέρει πως δεν πολυκαταλαβαίνω..... έριξα και μια κλωτσιά στην πόρτα..... και τότε μπήκε στο κεφάλι μου μια σκέψη πολύ βασανιστική...!!!

Που βρίσκεσαι Μάικα ,με ρωτάω. Πού στέκεσαι? Κλείστηκες άραγε έξω? ή μήπως κλείστηκες μέσα τελικά?? Μέσα στον κόσμο ,έξω απο το σπίτι ή μήπως έξω απ΄τον κόσμο και μέσα στο σπίτι???? Κι αν μέσα είναι το σπίτι μου τότε το έξω τί μου είναι???
Θα μπω ή θα βγω άν ανοίξω την πόρτα???
Να τον φωνάξω άραγε τον κλειδαρά ή μήπως δε μου χρειάζεται...???
Χεεεεεεελλλλλπππππππππππ!!!!

30 Comments:

  • At 3/3/07 01:31, Blogger annamaria said…

    Α,
    δεν ξεκινουν ετσι εναν μηνα!!
    Χαλαρωσε, σκεψου μονο πως για ολα φταινε παντα οι αλλοι και ποτε εσυ!!
    Αυτος με το μακρυ φρυδι...
    εδω μου καθησε, αυτος φταιει για τα κλειδια σου, τον καταλαβα με το που τον ειδα :)
    Τα φιλια μου!!

     
  • At 3/3/07 07:21, Blogger Alexandra said…

    τελικά όλα καλά;

    παλαιότερα κλεινόμουν μία φορά τη βδομάδα απ'έξω...

    φιλιά καλό μου!

     
  • At 3/3/07 10:38, Blogger ONOMATODOSIA said…

    feurwehr να φωναξεις.ειναι φθηνοτερη απο κλειδαραδες...

     
  • At 3/3/07 16:08, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    πολυ θαθελα κιεγω νατα χασω μαικα μια μερα ..και να μη μπω καθολου σπιτιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    ειδικα σαββατοοοοοοο

     
  • At 3/3/07 16:30, Blogger Φοινιξ said…

    Τυχερή΄είσαι που κλειδώθηκες έξω και όχι μέσα...

    Τώρα το έξω απο το μέσα ο κάθε ένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά...
    Καλό σου μήνα

     
  • At 4/3/07 02:07, Blogger nyctolouloudo said…

    βάλε τα μέσα έξω και δεν θα σε ματιάσει το γερμανικό φρύδι....
    την επόμενη φορά ρίξτου ένα χαμόγελο με ένα φάσκελο!
    υγ, έχω μοιράσει κλειδιά σε όλη την πολυκατοικία..

     
  • At 4/3/07 12:08, Blogger αθεόφοβος said…

    Τα ρημάδια έχουν μιά μόνιμη επιμονή στο να χάνονται !!

     
  • At 4/3/07 20:20, Blogger Debby said…

    Δεν θα ήθελα με τίποτα να χάσω κλειδιά! Είναι το χειρότερο μου!

    Αν και δεν έχω χάσει ποτέ, εντούτοις παλιότερα έχω κλειδωθεί αρκετές φορές απέξω γιατί τα έχω ξεχάσει από την μέσα μεριά της κλειδαριάς!

    Ξέρεις τι θα πει απελπισία?? χωρίς κινητό νυχτιάτικά???

     
  • At 5/3/07 01:09, Blogger Jason said…

    Έλα ρε maika, αφού έχουμε ξαναπεί δε μασάς εσύ...

    Θα φέρεις το έξω μέσα, το μέσα έξω, δεν ξέρω πώς θα το κάνεις, θα τη βρεις την άκρη.

     
  • At 5/3/07 11:19, Blogger maika said…

    annamaria
    κι εγώ αυτόν έχω στη μπούκα....
    μα και βέβαια οι άλλοι φταίνε...πάντα....
    χαίρομαι που συμφωνούμε!
    φιλιά

    alexandra
    όλα καλά,ευτυχώς!!
    ...εύχομαι τώρα να μην κλείνεσαι 2 φορές....
    φιλιά

    onomatodosia
    ευτυχώς τα βρήκα και δε μου χρειάστηκε κανείς τους....θα το ξέρω όμως για την επόμενη φορά , σ΄ευχαριστώ!

    sevarose
    στο εύχομαι απο την καρδιά μου!!!
    ...και μετά να βρεθούμε και να το παίζουμε στενοχωρημένες.....χεχεχε!

    φοίνιξ
    λες ε??
    πάντως όσο σκέφτομαι τόσο μπερδεύομαι.... μάλλον θα το κόψω (το να σκέφτομαι εννοώ..) γιατί μου φέρνει ζαλάδα.... απαπαπαπα....

     
  • At 5/3/07 11:33, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    Καλά λες!! Θα βγάλω όλα μου τα έπιπλα στο διάδρομο...κι έτσι δε θα με νοιάζει.... Κι όταν θα βγει το γερμανικό φρύδι να γκρινιάξει για το νέο ντεκόρ του διαδρόμου,θα του ρίξω κι ένα φάσκελο για να μάθει...
    Σ΄ευχαριστώ για τη συμβουλή!!!

    σε όλους κλειδί??? μα τότε..θα μπορούσες και να αφήνεις την πόρτα σου ανοιχτή,με το χαλάκι για εμπόδιο... και να μην έχεις ανάγκη κανέναν τους...

    αθεόφοβος
    ..όλο στην κοπάνα ο νούς τους...
    στο σπίτι με τίποτα....

    debby
    και μένα η χειρότερή μου είναι... αλλά για τα κλειδιά μου ,η καλύτερή τους.... τους έχει γίνει πια συνήθεια....
    ...δε μένουμε και κοντά να σου έλεγα να συναντιόμασταν και να βρίζαμε παρέα...

     
  • At 5/3/07 11:37, Blogger maika said…

    jason
    ε,καλά!!! εννοείται!!!
    αλλά αυτό το δε μασάω είναι το δεύτερο στάδιο...
    στο πρώτο,με πιάνει μια μαύρη μαυρίλα που κρατάει απο μερικά λεπτά έως μερικές ώρες... και μετά ξυπνάει ο Ζορρό μέσα μου και βγαίνω στην αντεπίθεση!!!
    ιιιιχχααααααααα!!!

     
  • At 5/3/07 13:03, Blogger sadosadist said…

    Για να βγει κανείς πρέπει να έχει μπει και για να μπει πρέπει να έχει βγει.

    Μέσα έξω λοιπόν!!!

    Μονίμως μέσα ή μονίμως έξω δεν το λέει ούτε το καμασούτρα!!!

    :-))))

    Καλημέρα

    :-)))

     
  • At 5/3/07 17:26, Blogger Ναυαγός said…

    Την έχεις ζήσει την εποχή που δεν κλειδώναμε ποτέ τα σπίτια μας;

    Αυτό που έζησες είναι κάτι τόσο βασανιστικό πια!

    Το λένε και αλλοτρίωση του ανθρώπου μέσα στο περιβάλλον της πόλης.

    Είδες τρεις προτάσεις χωρίς ούτε μία μπούρδα. Δεν έλεγε να γράψω και τέταρτη χωρίς μπούρδα, έστω και ονομαστική.

     
  • At 5/3/07 21:17, Blogger George said…

    Μου έκανε την χάρη ο μπλόγκερ να με αφήσει. Έχω βρεί τον μπελά μου με το δικό σου μπλόγκ. Αμάν πιά. Με κλειδώνεις συνέχεια απ'έξω. Έπρεπε να χάσεις φαίνεται τα κλειδιά σου για να μπορώ να μπώ. Καλά να πάθεις λοιπόν ;-). Αν είναι να μπορώ να μπαίνω εδώ, να τα χάνεις συνέχεια. :**

     
  • At 5/3/07 23:12, Blogger david santos said…

    Helo! How are you? This text is very good
    Good week for you. Thank you
    By

     
  • At 6/3/07 00:18, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Τί σημασία είχε μέσα ή έξω; Αρκεί που τα έχασες! Αρκεί που εσύ ήσουν εκεί, καλή μου! Γιατί, άσχημα ήταν να ξεκουραστείς & λιγάκι από το μέσα ή το έξω; Λέω εγώ τώρα...
    Καλό Μήνα πάντως!
    Φιλάκια

     
  • At 6/3/07 07:57, Blogger dodo said…

    Πάω να κρεμάσω τα κλειδιά μου στ' αυτί, σκουλαρίκι, γιατί δεν θα αντέξω να μού συμβεί να τα χάσω- αυτός ο προβληματισμός που περιγράφεις είναι τρομακτικός!

     
  • At 6/3/07 09:51, Blogger weirdo said…

    Ααα!
    Έχω την ίδια υπαρξιακή απορία πολύ συχνά: Ποιό είναι το μέσα και ποιό το έξω;!;
    Την επόμενη φορά που θα κλειστείς (κούφια ή ώρα) απ'έξω, θα σε περιμένω με την πετσετούλα σου στην παραλία, μέχρι να εμφανιστεί ο κλειδαράς.
    (Δεν πιστεύω το Ι.Χ. -μοκετούλα- να βρίσκεται μέσα στο σπίτι, ε, καρτουνάκι μου ;:!p)

     
  • At 6/3/07 16:28, Blogger akis said…

    Τα βρηκες τελικα?

     
  • At 6/3/07 18:20, Blogger SALOME said…

    Πάλι την καταστροφή έφερες!!! Να ασχολούμαστε με τα κλειδιά σου όλοι, να ψάχνουμε να τα βρούμε δεξιά-αριστερά, πάνω -κάτω, ξεμυαλισμένη, τι φταίμε εμείς να καθόμαστε απέξω μέσα στο κρύο και να μη έχουμε ένα ποτηράκι νερό μπολις μπούμε....!!!

     
  • At 6/3/07 21:37, Blogger maika said…

    ihadafarminafrica
    τώρα είναι που μπερδεύτηκα περισσότερο...
    δηλαδή...αν κατάλαβα καλά... βγήκα,τα έχασα τα ρημάδια και τώρα για να μπω... πρέπει να αποστηθίσω το καμασούτρα??? Κι εγώ που νόμιζα πως ο κλειδαράς θα μου έλυνε το πρόβλημα......

    ναυαγός
    ...και βέβαια το έχω ζήσει!!! και ήταν τόσο ωραίο!!!
    Βέβαια έχω αφήσει την πόρτα μου ανοιχτή κι έχω φύγει και σήμερα!!
    Τίποτα δε συνέβη αλλά φοβήθηκα τόσο που τώρα..κλειδώνω και τραβάω την πόρτα και μια δυο φορές για να σιγουρευτώ...
    Όσο για τις μπούρδες...μην ανησυχείς....πάρε δυνάμεις και μετά τις ξαναρχίζουμε...
    Πάντως εγώ αντέχω λιγότερο...μετά απο δυό σειρές...δεν κρατιέμαι άλλο και τσούπ την εκσφενδονίζω...

     
  • At 6/3/07 21:44, Blogger maika said…

    george
    εγώ λέω να τον κοροϊδεούουμε τον κυρ μπλόγκερ... Όποτε δηλαδή ετοιμάζω ποστ, στο τέλος θα λέω φτού πάλι τα έχασα τα κλειδιά μου... Θα το ακούει αυτός ,θα το χάβει...γιατί τόσο του κόβει... κι έτσι εσύ τσουπ θα τρυπώνεις.!!!
    Σύμφωνοι? Μην πληρώνω και κάθε τόσο για το ξεκλείδωμα... κρίμα..

    david santos
    hello,welcome!!
    thanks
    buy buy!!

    ηλιαχτίδα
    να σου πω... το σκέφτηκα κι αυτό...να έκανα μια μεγάλη κοπάνα και με δικαιολογητικό απ΄τον κλειδαρά.... Δε θα ήταν κι άσχημα... Για να το ξανασκεφτώ λοιπόν!!!

     
  • At 6/3/07 21:57, Blogger maika said…

    dodos
    φρίκη σου λέω,φρίκη...
    Βάλε όμως και λίγη κόλλα για να μη σου πέσουν με τίποτα...
    Αλλά και πάλι... αν αυτά σου κολλήσουν στο αυτί,πως θα την ανοίξεις την πόρτα?? Άλλο πρόβλημα κι αυτό... μπα,μάλλον θα πάω να πάρω καμμιά ασπιρίνη γιατί πολύ φιλοσοφώ και μ΄επιασε πονοκέφαλος...

    weirdo
    απαπα αυτό είναι προβληματισμός εφιάλτης... αλλά γιατί να σκάμε τώρα???
    κράτα μου τη θέση και καταφθάνω!!
    κούφια ξεκούφια η ώρα ... πάλι θα τα χάσω... οπότε φύλα μου σε παρακαλώ τον τουϊτυ....

    akis
    τα βρήκα!!! όλα ΟΚ!! Τώρα να μπήκα ή αν τελικά βγήκα... ακόμα δεν το ξέρω...

    salome
    μα και βέβαια θα πιούμε νεράκι,μην ανησυχείς... τι με πέρασες καλέ??
    ξεμυαλισμένη ναι!! αφιλόξενη με τίποτα!!! Έτσι θα σας αφήσω,ξεπαγιασμένους και διψασμένους??? Νοου γουέϊ!!!

     
  • At 6/3/07 23:27, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Μου φαίνεται αρχίζεις να χάνεις την ισορροπία που είχες μικρή!

     
  • At 7/3/07 12:53, Blogger liodara said…

    Καλέ τι σου συνέβη?Να δείρουμςε κανέναν???

    ε???

    ε????
    ???
    Να βάλω τις φωνές???Έφριξα καλε~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 7/3/07 22:41, Blogger George said…

    Έχεις γράμμα στο μπλόγκ μου. ;-)

     
  • At 8/3/07 19:34, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    μπααααααααααα....μια πέφτω,μια σηκώνομαι αλλά στο τέλος και πάλι ισορροπώ!!! ξεχνιέται η ισορροπία??? νο γουέϊ....

    liodara
    πρώτον ρίξε μία στον σμιχτοφρύδη το γείτονά μου,μετά στην αντιπαθητική που μου μιλάει ενώ δεν την καταλαβαίνω και μια στην καφετιέρα μου που χάλασε και κάνει μισό φλυτζάνι καφέ σε 3 τέταρτα!!
    σ΄ευχαριστώ !!

    george
    ελήφθη over!!

     
  • At 8/3/07 19:56, Blogger takis said…

    Δεν ξέρεις το ρητό "Κτύπα να βεβαιωθείς οτι είσαι εξω"?, απλό.
    Δεν ξέρεις ποτέ, μπορεί και να σου ανοίξει κάποιος..

    Υ.Γ Καλως σε βρήκα, ήρθα εδώ διαβάζοντας τα παρόμοια με εμένα σχόλια που έκανες στον Ναυαγό...πλάκα ειχε

     
  • At 9/3/07 11:28, Blogger maika said…

    takis
    καλώς ήρθες!!!
    τέλειο το ρητό!!! επιτέλους λύθηκε η απορία μου....
    Θα γίνει το αγαπημένο μου μπλουζάκι....
    σ΄ευχαριστώ!!

     

Post a Comment

<< Home