κοίτα να δεις....

Monday, February 11, 2008

...σαν τα χιόνιαααααααααααααααα....


Αχ παιδιά!!!!!

Πού να σας τα λέω..... έγιναν τόσα πολλά απο το καλοκαίρι και μετά....και χάθηκα και σας έχασα..... μα σίγουρα δε σας ξέχασα.... και σας αφιερώνω με αγάπη το τελευταίο μου πεπόνημα...
Εκεί που σκούπιζα ξανά
το βρώμικο μπαλκόνι
μ΄άρπαξαν και μου φούσκωσαν
μες στην καρδιά μπαλόνι!
Τα είδα όλα φίλοι μου
και το Χριστό φαντάρο
κι έμεινε τρύπια η κάλτσα μου
τρέχω να τη μαντάρω...
Ταψιά γαλακτομπούρεκο
θέλω να σας κεράσω
γιατί μου λείψατε παιδιά,
αν δε σας βρω θα σκάσω.
Σιγά ρε συ,
γιατί βαράς?
αν δεν το τρως ΟΚ
σ΄ένα λεπτό , θα σου΄ ΄χω εγώ,
απ΄ το καζάνι το παλιό
σοκολατίτσα φοβερή
γλυκά γλυκά να ρέει!!!
(η ζωγραφιά απεικονίζει τη μάχη που έδωσα και πήρα....)
αυτά!

36 Comments:

  • At 11/2/08 11:30, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Ααααααα......
    Το πιο όμορφο ξεκίνημα για μια εβδομάδα χαρούμενη, συντροφιά με καλούς φίλους.
    Η χαρά μου απερίγραπτη!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!
    ΓΕΡΗ, ΔΥΝΑΤΗ,ΑΚΜΑΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!

    Φιλί και μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά

     
  • At 11/2/08 11:32, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Η πρώτη ήμουνα;
    Σίγουρα μπήκα με το δεξί...που λένε, και με εγκάρδιες ευχές..
    ΄Ασε, δεν ξέρω τι γράφω...είμαι συγκινημένη!!!
    :-))))))))))

     
  • At 11/2/08 12:21, Blogger ONOMATODOSIA said…

    τι ωραια που εισαι παλι εδω!

    αν καταλαβα περασες μια περιπετεια.

    γερη και δυνατη να εισαι για παντα ...

     
  • At 11/2/08 13:15, Blogger nyctolouloudo said…

    γιουπιιιιιιιιιιιιι!γιουπιιιιιιιιιιιιι!
    γιουπιιιιιιιιιιιιι!γιουπιιιιιιιιιιιιι!
    είσαι πάλι εδώ!!!!!!

    περαστικά σου, δυνατή και γερή!!!!!!
    φτου σου, φτου σου μανάρι μου!

     
  • At 11/2/08 14:08, Blogger marilia said…

    Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!! Το δελφινάκι μαααααααααααααςςς!!!

    Γερή και δυνατή να 'σαι πάντοτε!

    Φιλάκι γλυκό γλυκό και αγκαλίτσα τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοση! :)

     
  • At 11/2/08 14:22, Blogger rain said…

    Σε καλωσορίζω κι εγώ και να είσαι πάντα καλά, να μείνουν όλα πίσω σου και τώρα μόνο μπροστά με χαμόγελο..Καλημέρα σου

     
  • At 11/2/08 14:53, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Είμαι σχετικά καινούρια στην "παρέα"... και κάπως αμήχανη ομολογώ γιατί βέβαια δεν μπορώ να σε καλωσορίσω αφού προφανώς είσαι "παλαιότερη"!
    Καλώς σε βρήκα ομως μπορώ να το πω!
    :) :)

     
  • At 11/2/08 16:19, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Eπιτέλουουουουουουουουους!!!!!
    Άντε, γιατί μας έλειψες δεν ξέρεις ΠΟΣΟ...
    Καλώς μας ξανάρθες τρελοκομειάκι μας! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ξέρεις πως τώρα μετά το μπαλονάκι είσαι ανακαινισμένη & ολόφρεσκη, έτσι;!!!
    Να φύγει & να μην ξαναγυρίσει ποτέ αυτό το παλιοπρόβλημα! Να είσαι σιδερένια από δω & πέρα για να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου για πολλά-πολλά-πολλά χρόνια & να σε χαίρονται κι αυτοί (οι τυχεροί)!!!
    Και μην ξεχνάς: "Κάθε εμπόδιο για καλό" ή αλλιώς: "ουδέν κακό αμιγές καλού", έτσι; Πάντα βγαίνουν πολλά καλά από τέτοιες περιπέτειες με την υγεία μας (αναθεωρούμε εμείς τα σημαντικά της ζωής μας, αναθεωρούν οι γύρω μας, κ.λ.π.)!
    Οπότε τώρα κοίτα να ΜΗΝ κουράζεσαι (ούτε με το blogging βέβαια) & φυσικά ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ, έτσι;
    Φιλιά ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ,
    Χαίρομαι απίστευτα που θα σε έχουμε πάλι κοντά μας, έστω & ιντερνετικά, ειλικρινά!!!!
    Άντε & τ καλοκαίρι θα σε περιμένω & από Ρόδο μεριά για μπανάκια & διακοπούλες!

     
  • At 11/2/08 16:22, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Α! Και η ζωγραφιά φοβερή (ο Πλατωνάκος σου πρέπει να είναι υπέροχο πλασματάκι, αλλά πώς όχι με τέτοια μαμά;!) αλλά & το γαλακτομπούρεκο & τη σοκολατίτσα εγώ θα τα τιμήσω υπέρ του δέοντος! Να είσαι καλά, μου άνοιξες την όρεξη!

     
  • At 11/2/08 16:31, Blogger Tradescadia said…

    Είμαι πολύ χαρούμενη που σε ξαναβρίσκω και εδώ. Τεράστια αγκαλιά! Μου έλειψες ρε ξαδέρφη!

     
  • At 11/2/08 17:50, Blogger Jason said…

    Επιτέλους!
    Και είχα αρχίσει να ανησυχώ σοβαρά.
    Αφού είσαι καλά, τα άλλα όλα δευτερεύοντα.

    Βλέπω δεν έχασες τη φόρμα σου πάντως... :)

     
  • At 11/2/08 18:21, Blogger takis said…

    Καλά που πέρασα απο τη Νυχτολούλοδο και είδα το σχόλιο σου κάτω απο το δικό μου.....

    Ειχα ξαναπεράσει απο το μπλόγκ πριν καιρό και είχα δει ερημιές...

    Η πλάκα είναι οτι σε σκεφτόμουνα αυτές τις ημέρες.. να έκανα μια αφιέρωση στην απουσία σου ...αλλά ευτυχώς με πρόλαβες!

    Α βρε Μάικα, κάποιο πρόβλημα υγείας κατάλαβα?
    Ολα καλά τώρα ελπίζω.

    Προσωπικά μου έλλειψε η φρέσκια ματιά σου και το ιδιαίτερο χιούμορ σου...
    Πολύ χάρηκα που επέστρεψες... συγκίνηση είναι η λέξη..

    Συγκίνηση, που προς το παρόν υπερτερεί της διάθεσης για χιούμορ...
    προς το παρόν είπα!...γιατί ο λύκος δεν αλλάζει!

     
  • At 11/2/08 19:23, Blogger  ZouZouna said…

    Σούρχομαι απο Γλαρένια μεριά και σε βλέπω για πρώτη φορά. Καλώς με βρήκες, καλώς σε βρήκα. Κι επειδή είναι μέρα γιορτινή για μένα, δεν θα ξεχάσω να περνώ απο εσένα.
    Ολα καλά εύχομαι λοιπόν !

     
  • At 11/2/08 23:18, Blogger George said…

    Μαϊκούλα μου
    σε καλωσορίζω και εδώ. Μου έλειψες! Πέρναγα ξαναπέρναγα μα εσύ εξαφανισμένη. Ούτε ένα σημείωμα τίποτα. Ντροπή σου που άφησες έτσι έρημο το σπιτάκι σου.
    Τέλος πάντων όμως δεν σε μαλώνω γιατί όπως διάβασα πέρασες κάποια περιπέτεια και ελπίζω ότι τώρα είσαι γερή και δυνατή.
    Αλήθεια λέω χάρηκα πολύ που σε ξαναδιάβασα. Περαστικά και να μην ξανάρθει η κακιά γυναίκα (αλήθεια η ασθένεια γυναίκα δεν είναι;) που σε κράτησε μακριά μας.
    Μια μεγάλη αγκαλιά και φιλιά.
    Εκπληκτικό το καινούργιο σου πεπόνημα :)))

     
  • At 11/2/08 23:43, Blogger maika said…

    φύρδην-μίγδην
    Αααααααααααα!!
    η δική μου η χαρά είναι ακόμα πιο απερίγραπτη!!!! Σ΄ευχαριστώ για το δώρο στο μπλογκάκι σου!!! Κόντεψε να μου ξεφουσκώσει το μπαλονάκι απ΄τη χαρά!!!! Να είσαι καλά,πάντα!!!!΄
    ;0))))))))))

    οnomatodosia
    σ΄ευχαριστώ!
    τώρα πια όλα καλά!!
    κι εσύ να είσαι ακόμα πιο καλά!
    :0)))

    nyctolouloudo
    φτύσε με ,φτύσε με γιατί μου έχουν τελειώσει και τα σκόρδα (κάτι κύβοι σκόρδου μου έχουν μείνει μόνο,αλλά αυτοί στο μάτι δεν πιάνουν!)
    φιλιά!!

     
  • At 11/2/08 23:53, Blogger maika said…

    marilia
    φιλιά και αγκαλιές κι απο μένα γλυκειά marilia. Πόσο χαίρομαι που σε βρίσκω και πάλι!
    ;0))))


    rain
    καλωσήρθες κι εσύ rain!!!
    να είσαι καλά και να τα λέμε!!
    :0))


    το τερασ τησ αμαθειασ
    ό,τι θέλεις μπορείς να πεις!!
    χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ!
    άκου εκεί...αμήχανη....πιάσε μισό ταψί γαλακτομπούρεκο και κάτσε να τα πούμε...άντε...
    ε,καλά...μισό είπαμε...όχι όλο!!!

     
  • At 12/2/08 00:10, Blogger maika said…

    ηλιαχτίδα!
    εμένα να δεις πως μου λείψατε!!!
    αλλά τώρα θα βαρεθείτε να με βλέπετε....λέμε τώρα... σίγουρα με λίγο πιο μειωμένους ρυθμούς αλλά δεν το ξανακουνάω ρούπι!
    να είσαι καλά! πάρε και χαρτοπετσέτα γιατι γέμισες σοκολάτες...
    και όχι δεν καπνίζω,μόνο γλυκά τσακίζω!!!
    φιλιάαααααααα


    tradescadia
    αχ βρε ξαδέλφη σε άφησα μόνη με όλο το τρελόσογό μας να σε πρήζει...θα επανορθώσω όμως! αύριο κιόλας,μην πας στο θείο Χαρίλαο! θα πάω εγώ και θα ακούσω για μια ακόμη φορά, όλες τις ιστορίες του απο τον πόλεμο του΄40 χωρίς να κοιμηθώ!! Στο υπόσχομαι!
    ;0))


    jason
    όχι φίλε μου ,δεν έχασα τη φόρμα μου....ένα αθλητικό παπούτσι έχασα μόνο,μαύρο nike, μήπως το είδες?
    να είσαι καλά!!!!!
    ;0))))))))))

     
  • At 12/2/08 02:26, Blogger Dr_MAD said…

    Εισερχόμενο via Γλαρένια,
    που την εμπιστεύομαι στις προτάσεις της

    Καλημέρες και καλή εβδομάδα λοιπόν
    (αν και λίγο καθυστερημένα)
    Φιλί κουκλα *σμακ

     
  • At 12/2/08 06:59, Blogger Σπύρος said…

    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ :)!!! ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ :)! ! ! ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ :)

     
  • At 12/2/08 07:48, Blogger cindaki said…

    Αααααα!!!! Αγαπημένη μου!!!

    καλώς ήρθες! Ε, πόσο πια να άντεχες μακριά μας! Αν δεν άκουγα τη φωνούλα σου, να πάρω τη δόση μου, δε θα άντεχα χωρίς maika! Θα το χα πάθει το στερητικό!

    Φιλιά πολλά γλυκειά μου! να προσέχεις τον εαυτό σου!
    Σ' αγαπάμε όοοοολοι τόοοοοσο πολύ!!!

     
  • At 12/2/08 08:21, Blogger maika said…

    takis
    κι εγώ συγκινούμαι και χαίρομαι για τα ωραία λόγια σου και ορίστε και η απόδειξη:
    λύκε,λύκε είσαι εδώ???
    παίρνω τη μαγκούρα μου και σε κυνηγώωωωωωωωωωωωωωω
    (χε!)
    να είσαι καλά!
    ;0))


    αγριο κερασοζουζούνα
    καλωσβρεθήκαμε λοιπόν!!!
    χρόνια σου πολλά και απο δώ!!
    να είσαι καλά αλλά τουρτίτσα δεν κέρασες....έμεινε καθόλου ή την τσακίσατε όλη???


    george
    άστα,άστα το άφησα το σπιτάκι μου και απο χτες σφουγγαρίζω,ξεσκονίζω,πλένω τζάμια ,κάνω και τοίχους ουφ..
    να είσαι καλά!!
    ;0)))

     
  • At 12/2/08 08:32, Blogger maika said…

    mad
    καλωσήρθες εισερχόμενο via γλαρένια!
    πέρασε,πέρασε ,
    γαλακτομπουρεκάκι?
    έλα τώρα που παχαίνει το γαλακτομπούρεκο....
    εγώ μια χαρά το βρίσκω...ούτε μισό γραμμάριο δεν έχει πάρει το καημένο...
    κάτσε λίγο να ζυγίσουμε και το σοκολατάκι...
    α,ωραία, μια χαρά κι αυτό!!!!
    ;0)


    lockheart
    γεια σου αλυσοδεμένη καρδιά!!!
    καλως σε βρήκα και σένα, να είσαι καλά!!!
    (άντε και γρήγορα να βρούμε το κλειδί για το λουκέτο αλλιώς να πιάσω μια τανάλια να ξεμπερδεύουμε με την αλυσίδα σου!)
    ;0)

     
  • At 12/2/08 08:40, Blogger maika said…

    sofi-k
    εμ πως να μην ακούσεις τη φωνούλα μου....Απο χτες στέκομαι στο μπαλκόνι και ξελαρυγγιάστηκα να φωνάζω sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
    άντε,πάω μέσα τώρα γιατί εκτός απο το "εγώ να δεις στερητικό μου" έπαθα και κρυοπαγήματα!!
    φιλιάααααααααααα

     
  • At 12/2/08 16:24, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Αφού τώρα είναι όλα καλά... καλώς ξανανταμώσαμε!
    Εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και να μην χρειαστεί να μας ξαναλείψεις!
    φιλάκια...

     
  • At 13/2/08 16:22, Blogger An-Lu said…

    Yessssssss!
    Καλώς μας ξανάρθες ανανεωμένη και δροσερή!

     
  • At 14/2/08 13:39, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ!!! ΣΗΜΕΡΑ & ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ

     
  • At 17/2/08 08:38, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Ήρθαν τα χιόνιαααααα (έτσι λένε αυτοί που ξέρουν?)
    Τέλειωσε το γαλακτομπούρεκο... :)
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

     
  • At 18/2/08 16:00, Blogger marilia said…

    Ζεστό χιονοφιλάκι! :)

     
  • At 18/2/08 19:21, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Τελευταίος και καταϊδρωμένος.

    Welcomeeeeeeeeeeeee back maikaraaaaaaaaa!!!!!!

     
  • At 19/2/08 16:15, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    κι εγώ δε θέλω να ξαναλείψω αλλά και πριν δεν ήθελα και που δεν ήθελα όμως κοίτα να δεις τι έπαθα...
    φιλιάααααα

    an-lu
    γιες γιες γιές
    να είσαι καλά 1000 φορές και βάλε, για το ανανεωμένη και δροσερή που μου είπες!!!!
    ;0))))

    ηλιαχτίδα
    χρόνια πολλά κι εσένα και όμορφα και γλυκά και όπως τα θέλεις!!
    ;0)))


    το τέραθ τηθ αμάθειαθ
    ..χε σου άλλαξα λίγο το όνομα αλλά έχω βγάλει δόντι και πδεβδιδω λιγάκι...
    άκου τέλειωσε το γαλακτομπούρεκο...
    τρέχω να φέρω κι άλλο...αλλά είπαμε βρε παιδί μου ένα ένα τα κομμάτια...σιγά σιγά
    όσο για τα χιόνια...άστα εμεινα εκτός Ελλάδος γιατί ο Βενιζέλος είχε κλείσει...γκρρρρρρρρρρρρρρ

     
  • At 19/2/08 16:19, Blogger maika said…

    marilia
    ευχαριστώ και στο επιστρέφω μαζί με μια χιονόμπαλα....χε σε πέτυχα!!
    ;0)))


    aggelos-x-aggelos
    θενκ γιου μαϊ φρεντ,θενκ γιου φρομ δε μποτομ οφ μαϊ χαρτ!!
    φιλιααααααααααααααααααα aggelaraaaaaaaaaa

     
  • At 20/2/08 08:56, Blogger Debby said…

    Βρε καλώς το παιδί!!!
    Μα έλειψε το άπαιχτο ταπεραμέντο σου και φυσικά το απίθανο ταλέντο σου στην ποίηση!!

    Τέλος καλό όλα καλά! Αυτό μετράει! Το αποτέλεσμα!
    Καλώς μας ήρθες!
    Και εύχομαι να μείνεις εσύ τουλάχιστον γιατί εγώ θα την κάνω για λίγο καιρό τουλάχιστον με ελαφρά πηδημάτάκια!!

    Θέλω όμως όταν επιστρέψω να σε βρω εδώ!! Γερή, δυνατή και κυρίως γελαστή όπως τώρα!!

    Φιλιά πολλά!!

     
  • At 20/2/08 14:42, Blogger maika said…

    debby
    πολύ χαίρομαι debby μου που έχεις αναγνωρίσει το ποιητικό μου ταλέντο...το εκτιμώ αφάνταστα,να το ξέρεις!!

    να είσαι καλά και να χαρείς όσο περισσότερο μπορείς την καινούρια,γλυκειά και μοναδική αυτή περίοδο της ζωής σου!! Με το καλό!!!

    ( και που ΄σαι debby...ό,τι χρειάζεσαι εδώ είμαι εγώ...σφύρα!! όλο και κάτι θα θυμάμαι να σου πω!!! Πολύ χαίρομαι για σένα!!!)
    φιλιαααααααααα

     
  • At 22/2/08 17:39, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Αααααααααααααααααα!
    Να σαι!

     
  • At 12/7/18 03:54, Blogger joyce ocar said…

    Γεια σε όλους, είμαι Joyce Ocar με το όνομα και είμαι από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.. Γράφω αυτή την επιστολή, διότι είμαι πραγματικά ευγνώμων για ό, τι ο κ. John Leo έκανε για μένα και την οικογένειά μου, όταν σκέφτηκα ότι δεν υπήρχε ελπίδα ήρθε και να κάνει έναν τρόπο για μένα και την οικογένειά μου, δανείζοντας μας δάνειο, με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%. Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ο Θεός έστειλε και γνήσια δανειστές δανείου στο διαδίκτυο, αλλά για να μου μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειό μου χωρίς σπατάλη πολύ χρόνο, ώστε αν είστε εκεί έξω ψάχνει για ένα δάνειο οποιουδήποτε ποσού θα ήθελα να σας συστήσει στον κ. John Leo τη διαχείριση direc Tor της εταιρείας John Leo δάνειο γιατί είναι ένας Θεός έστειλε ο άνθρωπος που μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας για πάντα.... Έτσι, αν θέλετε πραγματικά να κάνει μια καλύτερη ζωή χωρίς καμία έλλειψη Ταμείο.... Θα σας συμβούλευα να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω αυτού του e-mail παρακάτω johnleoloancompany@gmail.com

     
  • At 12/7/18 03:55, Blogger joyce ocar said…

    Γεια σε όλους, είμαι Joyce Ocar με το όνομα και είμαι από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.. Γράφω αυτή την επιστολή, διότι είμαι πραγματικά ευγνώμων για ό, τι ο κ. John Leo έκανε για μένα και την οικογένειά μου, όταν σκέφτηκα ότι δεν υπήρχε ελπίδα ήρθε και να κάνει έναν τρόπο για μένα και την οικογένειά μου, δανείζοντας μας δάνειο, με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%. Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ο Θεός έστειλε και γνήσια δανειστές δανείου στο διαδίκτυο, αλλά για να μου μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειό μου χωρίς σπατάλη πολύ χρόνο, ώστε αν είστε εκεί έξω ψάχνει για ένα δάνειο οποιουδήποτε ποσού θα ήθελα να σας συστήσει στον κ. John Leo τη διαχείριση direc Tor της εταιρείας John Leo δάνειο γιατί είναι ένας Θεός έστειλε ο άνθρωπος που μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας για πάντα.... Έτσι, αν θέλετε πραγματικά να κάνει μια καλύτερη ζωή χωρίς καμία έλλειψη Ταμείο.... Θα σας συμβούλευα να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω αυτού του e-mail παρακάτω johnleoloancompany@gmail.com

     

Post a Comment

<< Home