κοίτα να δεις....

Friday, April 20, 2007

...εγώ δανείζομαι,εσύ δανείζεσαι,αυτός δανείζεται...


Αν ξαναπάρω καταναλωτικό....
μωρέ αν ξαναπάρω εγώ καταναλωτικό....
και αν ματαξαναπάρω εγώ καταναλωτικό...
ελάτε να με φτύσετε !!!
Το όνομα του καραβιού στη φωτογραφία είναι DANIO!
Με όνομα KARTES δε βρήκα ακόμα...αλλά σιγά μη δε βρω....
Μήπως ,αλήθεια, ξέρετε κανένα καπετάνιο να το πάει κατά Σαντορίνη μεριά ....
να το βουλιάξει ,πριν βουλιάξω....??
Κάτι πέτρες που του πέταξα όταν το είδα,δεν του έκαναν τίποτα....
Ίσα,ίσα που μία έσκασε με δύναμη ,πάνω του και μετά γύρισε και με χτύπησε στο δόξα πατρί.... την έπιασα με λύσσα να την ξαναπετάξω και πάνω της είχε τώρα κι ένα σημείωμα .... ΟΙ ΤΟΚΟΙ σας....με φιλικούς χαιρετισμούς....
γκρρρρρρρρρρ!!!!

40 Comments:

  • At 20/4/07 12:41, Blogger Stardustia said…

    Γεια σου, maika, ώστε πήρες καταναλωτικό… χμ, εμείς ακόμη, λέω ακόμη, το έχουμε αποφύγει, αλλά μη νομίζεις και μονάχα αυτές οι ρημάδες οι κάρτες φτάνουν, με τα απλά τα τρέχοντα τα καθημερινά έξοδα, να μοιάζουν με φορτωμένα βαπόρια σαν το δικό σου DANIO [ναι, όντως δεν βρήκα ούτε και εγώ κάτι σε κάρτες, μονάχα ένα παλιό ιστιοφόρο στο www.kardesh-verlag.de αλλά αυτό το kardesh ξεφεύγει πολύ από το «κάρτες» και δε λέει, και ούτε είναι και το όνομα του πλοίου, οπότε… τι το συζητάω…] μόνο που δε λέει, να το βουλιάξεις λέω το πλοίο, δε λέει. Γιατί κάτι τέτοια πλοία μας έχουνε συνήθως ως ακρόπρωρα δεμένους μπροστά μπροστά, να τρώμε όλη τη φουρτούνα στη μούρη… [πάλι καλά που δεν ήταν εορτοδάνειο, αν και τότε όλο και κάποιο καραβάκι στολισμένο θα σου έβρισκα :-)

     
  • At 20/4/07 15:01, Blogger cindaki said…

    Ε, ψιτ, maika, μην σε πάρει χαμπάρει ο Άγγελος! Είναι καμμένη η γούνα του!

     
  • At 20/4/07 15:04, Blogger cindaki said…

    Καλά! Το τραγουδάκι κορυφαίο!!!

     
  • At 20/4/07 18:41, Blogger αθεόφοβος said…

    Οι διαφημίσεις των καταναλωτικών δανείων θα έπρεπε όως τα πακέτα των τσιγάρων να έχουν και μια εικόνα του καταναλωτή όταν το αποπληρώνει!

     
  • At 20/4/07 20:25, Blogger George said…

    Καλά Μάϊκα είσαι καταπληκτική. Το έδωσες τόσο όμορφα. Ειδικά το θέμα των τόκων είναι το κάτι άλλο.
    Βέβαια η ουσία είναι λίγο τραγική.
    Αυτά τα καταναλωτικά μας καταστρέφουν την ζωή.

     
  • At 20/4/07 22:23, Blogger mannia said…

    Hi maika!! εσύ μιλάς για ένα απλά καταναλωτικό δάνειο τι να πω κ εγώ το καημένο (γιατί καημένο είμαι)που εχω παρει ενα επαγγελματικό κ ένα στεγαστικό κ ειμαι μολις 23 ετών?
    Ένα έχω μόνο να πω αυτές οι τράπεζες μας έχουν καταστρέψει!!!

     
  • At 21/4/07 17:16, Blogger ONOMATODOSIA said…

    ναι αυτα τα δανεια...αααχ!

    alles wird gut.

     
  • At 21/4/07 19:09, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Τώρα που το καλοβλέπω μου μοιάζει λίγο με το ... βαπόρι απ' την Περσία πού πιασαν στην Κορινθία...

     
  • At 21/4/07 20:48, Blogger bidibis said…

    Βρε τι να το κάνεις το καταναλωτικό όταν έχεις πιστωτική κάρτα; Άχρηστο είναι...

    Εγω πάλι, από την άλλη, σε (ναι ρε, σε) στοίχημα πως θα ξαναπάρεις καταναλωτικό

    Στη Σαντορινη πάει ο φίλος μου ο Μπάμπης. Εγγυημένο βούλιαγμα - τρεις σκούνες και μια μαούνα έχει βυθίσει μέχρι τώρα. ο φίλος μου ο Μπάμπης είναι από τα βουνά και δεν ξέρει από θάλασσα, αλλά η ανεργία και... ξέρεις, δε χρειάζεται να το πω, τι τον έσυρε στα καράβια!

     
  • At 22/4/07 17:09, Blogger dodo said…

    Μήπως να ζητούσαμε ένα δάνειο γιά την αγορά... σκάφους αναψυχής;

     
  • At 22/4/07 19:49, Blogger Hlias said…

    Oh! dear maika...the poor stay poor the rich get rich..that who it goes...leonard cohen


    ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (φωναζω μπας και το πιστεψω και εγω :):) )

     
  • At 23/4/07 00:10, Blogger Eleste said…

    Bρε κάτι μου θυμίζουν εμένα αυτά τα πλοία! Α ναι, η διαφορά είναι ότι τα δικά μου εγιναν τρανσπόρτερς σε 2 χρονάκια και τώρα πλέουν ως υπερωκεάνια!!

    Τι πέτρες, μόνο με καταπέλτη και βράχους! χαχαχα :P

    χέστα μαικάκι!

    *για να μην πω τίποτις γαλλικότερο*

     
  • At 23/4/07 01:31, Blogger Archimidis P. said…

    Θα μείνω στη φωτό! Καλώς σε βρίσκω!:)

     
  • At 23/4/07 10:08, Blogger takis said…

    Δεν έβαζες τον Τιτανικό ?..μια κ'εξω...

    Ελα ρε πως κάνεις ετσι τώρα ..οταν παίρνεις τα φορεματάκια , τα παπουτσάκια, τα αρωματάκια , τα γκατζετάκια τα..τα...τα...
    καλά είναι ε? ε?
    Πλήρωνε τώρα...χωρίς κλάψες.. γιατί ετσι μόνο κινείται ο κόσμος

    Υ.Γ. Αν δυσκολέψουν πολύ τα πράγματα πες μου να ρωτήσω τους φίλους απο το high jet club..

     
  • At 23/4/07 10:36, Blogger maika said…

    zoe
    καλός βραχνάς κι οι κάρτες...μπρρρ...
    αλλά κοίτα αν μας έχουν για ακρόπρωρα τα παλιοκάραβα λέω να έρθω πρώτα εγώ ,να ξεκολλήσω εσένα απο το δικό σου , μετά έλα κι εσύ να ξεκολλήσεις εμένα απο το δικό μου και να πάνε να βουλιάξουν και αν γίνεται ,να πάνε και κάτω απο τον πάτο της θάλασσας να σωθούμε....zoe μου... η μόνη λύση...

    sofi-k
    θυμάμαι που είχε κάνει ο Άγγελος ένα πόστ ,τα Χριστούγεννα, με τέτοιο θέμα... και έλεγα μπράβο ρε Άγγελε εσύ φαίνεται δε χρωστάς τυχερούλη... κι ενώ σκεφτόμουν τι σχόλιο να του αφήσω....του έβαλες εσύ τη φωνή.... ε,μα τι κάνεις του είπες, Χριστουγεννιάτικα...κι ευτυχώς το άλλαξε το ποστ και σταμάτησα να σκέφτομαι κι εγώ για λίγο τουλάχιστον , το χάλι μου...
    αλλά άμα είναι καμμένη η γούνα του... μόνο ωχ ωχ ωχ μένει να πω...

    το τραγουδάκι είναι απο τα αγαπημένα μου και όλο το έργο φυσικά....fidler on the roof..τέλειο!!

    αθεόφοβος
    ήρθες???
    ωραία η ιδέα σου...φωτογραφία ένας τύπος ή τύπισσα με τα μαλλιά σηκωμένα ,τα μάτια το ένα να κοιτάει στη δύση και το άλλο στην ανατολή...με πορτοκαλί στραβοκουμπωμένο πουκάμισο,λαχανί ριγε παντελόνι,μωβ παπούτσια 5-6 καπέλα στο κεφάλι και τσέπες άδειες.... στο κελί της φυλακής....

    Έχεις δει όμως αθεόφοβέ μου,κανέναν να έχει κόψει το τσιγάρο?? μπαααααααα...
    εδώ όταν τα αγοράζουν λένε στον περιπτερά...α,μη μου δίνεις το πακέτο που λέει πως το κάπνισμα προκαλεί καρδιακά επεισόδια...δώσε μου αυτό με το εγκεφαλικό....
    αχ!βαχ!


    george
    ..μα αυτοί οι παλιοτόκοι...όταν τους βλέπεις...σα να σου πετάνε πέτρα στο κεφάλι,δεν είναι???
    α,ρε κενωνία άτιμη και καταναλωτικιά...μας το ΄πιες το αίμα...

     
  • At 23/4/07 10:54, Blogger maika said…

    mannia
    ωωωωχχχχχχχχχχχχ!!!
    σου εύχομαι απο την καρδιά μου,να τα καταφέρεις να τα αποπληρώσεις,μ΄ένα πόνο...που λένε...
    βάστα γερά!!!

    καλώς ήρθες!!


    onomatodosia
    άστα...τα γ@$%#@%$..
    μακάρι!!

    ασκαρδαμυκτί
    μωρέ λες να είναι αυτό και να τη γλιτώσω??? το πιάσανε έτσι? πες πως είσαι σίγουρος...πεεεεςς!!!
    πλιιιιιζζζζζζζζζ!!!


    dibidis
    μα όχι...
    και το καταναλωτικό για να ξεχρεώσεις τις κάρτες το παίρνεις... δεν το ξέρεις αυτό ε?
    τυχερούλη!!

    στείλε γρήγορα μήνυμα στον Μπάμπη... είναι ανάγκη μεγάλη πεστου... χίλιες φορές να τα δώσω...στο Μπάμπη παρά στους τόκους....τους γαμ@%$...έχει και ανάγκη ο άνθρωπος...μια η ανεργία μια η .... τι να σου κάνει ο άνθρωπος....μην πέσει κι αυτός στη λούμπα...
    πρώτο παιδί ο Μπάμπης!! ο καλύτερος!! θα του πεις έτσι???
    ...και θα με πεις κι εμένα ,να ξέρω ΟΚ?! (αχ αυτά τα με,σε...τρελαίνομαι όταν τ΄ακούω...οι καλύτερες αναμνήσεις μου....σου λέω!!)

     
  • At 23/4/07 11:08, Blogger maika said…

    dodos
    λες???
    καλά λες...δεν ξαναπαίρνω εμπορικό...γεμάτα τα αμπάρια κάρβουνο,κάρβουνο,κάρβουνο...
    όχι άλλο κάρβουνο...
    ενώ με το αναψυχής...άλλο πράγμα το αναψυχής... χλιδή!!!
    ...και μετά ξυπνήσαμε και είπαμε ...α,3 η ώρα...κι αλλάξαμε πλευρό....


    hlias
    καλά τα λέει ο Cohen...
    ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ....


    elinor
    ε,όλοι μας απο κάπου ξεκινήσαμε σ΄αυτη τη ζωή και άλλος τα κατάφερε λιγότερο...κι άλλος περισσότερο....
    κι εγώ όμως το παλεύω... που θα μου πάει...σε λίγο καιρό θα έχω κι εγώ υπερωκεάνειο και θα ταξιδεύει δίπλα στο δικό σου....
    χεστα δις!!!


    archimidis p.
    καλώς ήρθες!!!
    η φωτογραφία είναι στο Ρήνο...
    καλά, ξέρω... είμαι και πολύ φωτογραφική ταλεντάρα έτσι???

     
  • At 23/4/07 11:12, Blogger Debby said…

    Πριν ένα χρόνο εξόφλησα πλήρως ένα δάνειο για το αυτοκίνητο που πήρα και το οποίο είχε διάρκεια 5 χρόνια! Οταν συνέβηκε αυτό ΑΝΑΣΑΝΑ!

    Τις κάρτες όμως συνεχίζω να τις χρησιμοποιώ αλλά πάντα με μέτρο. Κάθε μήνα τις εξοφλώ πλήρως και ούτε τόκοι ούτε τίποτα!

    Σου έυχομαι λοιπόν και εσένα ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ!

     
  • At 23/4/07 11:23, Blogger maika said…

    takis
    καλά,μα αυτός βούλιαξε νωρίς...
    δεν τον πρόλαβα...

    φουστανάκια, τι φουστανάκια?? φτιάχνουν ακόμα φουστανάκια? που???

    δηλαδή ο κόσμος για να κινείται, εγώ πρέπει να κλαίω...
    θα με τρελλάνεις???
    Αυτά σου έκαναν οι κακές παρέες και τα τζετ...
    και στο έλεγα,δε στο έλεγα...
    μην μπλέκεις εσύ μαζί τους...σου έλεγα... θα σε παρασύρουν σε διάφορες ακολασίες και θα σε χαλάσουν κι εσένα...
    αλλά δε μ΄ακουγες...
    όχι,έλεγες...εγώ θα πάω....
    βλέπεις τώρα τι έπαθες???
    Νομίζεις πως είμαι η Κρύσταλ που κλαίει γιατί της έσπασε το τακούνι κι εσύ ο Μπλέηκ Κάρινγκτον στη Δυναστεία....
    σκληρέ!!!!

     
  • At 23/4/07 11:28, Blogger maika said…

    debby
    αχ,εγώ έχω ακόμα δυο χρόνια...
    μέχρι τότε κρατώ την αναπνοή μου....
    σ΄ευχαριστώ για την ευχη...και στα δικά μου λοιπόν!!!

     
  • At 23/4/07 22:49, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 23/4/07 22:51, Anonymous Anonymous said…

    Το θέμα είναι ότι κ να τα πληρώσεις τα δάνεια, ακόμα σε κυνηγάνε οι τράπεζες.
    Το 2001 πήρα καταναλωτικό για το μεταπτυχιακό μου, το ξεπλήρωσα τον επόμενο χρόνο κ από τότε με παίρνουν τηλέφωνο κάθε Παρασκευή κ με πρήζουν για καινούργια δάνεια!

    Τους έχω παρακαλέσει, τους έχω βρίσει με λέξεις λιμανιού, τους έχω απειλήσει τίποτα, κάθε Παρασκευή έχουμε ραντεβού

     
  • At 24/4/07 09:58, Blogger weirdo said…

    Καλά κουράγια, maikάκι μου
    Σε συμπονώ, δεν φαντάζεσαι πόσο..:!)

     
  • At 24/4/07 11:31, Blogger takis said…

    Μία μικρή παρέμβαση (γιατί ακόμα γελάω με τα σχόλια σου)

    Η weirdo φαίνεται ότι δεν εχει καταλάβει καλά...σου στέλνει τη συμπόνοια της...άφθονη..εγώ θα πήγαινα στη τράπεζα και θα τους εξοφλούσα με άφθονη συμπόνοια..πνίξε τους στη συμπόνοια...

    αχ βρε Weirdo, τσεκ με πολλά μηδενικά θέλει το κορίτσι...

    Μάικα μου
    έχεις όλη τη συμπάθεια μου...
    (το πικρό καφέ τώρα ή μετά?)

     
  • At 24/4/07 11:33, Blogger takis said…

    Ξέχασα,
    Υπογραφή
    Ηταν σκληρός και τον λέγανε Μπλέηκ Κάρινγκτον.

     
  • At 24/4/07 23:00, Blogger bidibis said…

    εεε οοο πάρε ένα δάνειο καταναλωτικό!

    Ρε εδω τα παιδάκια στη Βεναζουέλα πεινάνε και σεις κλαίγεστε για την πολυτέλεια που σας παρέχει το σύστημα να λαμβάνετε πίστωση και να ψωνίζεστε στα λουσοπωλεία και στις μπουτίκ.

    Ξέρετε τι θα μπορούσε να κάνει με ένα δάνειο ένα παιδί στη Βενeζουέλα;

     
  • At 25/4/07 00:32, Blogger ναυαγός said…

    maika

    πάρε κι άλλο δάνειο κι έλα να βουλιάξουμε μαζί στον Ειρηνικό... πλάκα κάνω έτσι... αυτοί είναι ικανοί και εκεί να σε βρουν και να σου γυρεύουν τις δόσεις.

     
  • At 25/4/07 10:09, Blogger maika said…

    zoi20
    όποτε σε παίρνουν λέω να λες....λάθος κάνετε.... ή ναι,ποιος είναι δε σας ακούω...αυτές οι παλιογραμμές....ρίξε κι ένα φακ....

    με πήρε μια φορά,χρόοοοονια πριν,μεσα στη νύχτα κάποιος τηλέφωνο και έλεγε πολύ σιγα...χυνω,χύνω
    λέω εγώ... ποιος είναι ? δεν ακούω,θα μιλήσετε ή θα το κλείσω??
    συνέχιζε αυτός τα χύνω αλλά τώρα το έλεγε λίγο πιο δυνατά...
    εγώ εκεί....άν είναι να μη μιλάς γιατί παίρνεις τηλέφωνο βρε χέστη??
    ο τύπος τώρα το φώναζε ακόμα πιο δυνατά....
    εγώ ακόμα την κουφή....αν μ΄αγαπάς πέστο μου ,δεν είναι ντροπή...αλλά μίλα βρε παιδί μου....
    το είπε παλι δυο τρεις φορές ακόμα πιο δυνατά και ξαφνικά το έκλεισε ...
    ή κάποιος ξύπνησε στο σπίτι του και τον τσάκωσε να βογγάει στο τηλέφωνο ή που του την έσπασα τελείως....

    weirdo
    ευχαριστώ αλλά για πες...
    μήπως είσαι εκείνη που όταν έγινε η ληστεία στην τράπεζα και που εγώ έβαλα τρικλοποδιά στο φύλακα για να μην πιάσει τον κλέφτη,εσύ ήσουν που του άνοιξες την πόρτα γιατί εκείνος κρατούσε τους σάκους και δε μπορούσε??? Τι ωραία που συνεργαστήκαμε κι ας μη γνωριζόμαστε!!!

    κι άσε τον Τακη να λέει....
    τον έχει πειράξει ο αέρας στο κότερο...
    εμένα μου φτάνει και που με καταλαβαίνεις...

     
  • At 25/4/07 10:22, Blogger maika said…

    takis
    τον καφέ στο παντελόνι ή στο πουκάμισο???

    κορόϊδευε εσύ ,κορόϊδευε αλλά όταν θα γίνω πάμπλουτη και χρειαστείς λίγα δανεικά γιατί έτσι που τα σκορπάς σίγουρα θα χρειαστείς...
    μην έρθεις να μου ζητήσεις...γιατί τότε θα σου πω κι εγώ ...αχ Τάκη μου έχεις την αμέριστη συμπαράστασή μου αλλά απο δανεικά πριτςςςςςςςςςς....παλιοΜπλέηκ...


    dibidis
    αχ! ναι ! εμένα το σύστημα με αγαπάει τόσο πολύ που όταν μου στέλνει με αγάπη τον λογαριασμό μου στέλνει μαζί και ένα κουλούρι... όχι ολόκληρο...μόνο την τρύπα στη μέση...

    άμα είναι να σωθούν τα παιδιά στη Βενεζουέλα με ένα καταναλωτικό ε,τότε να τους στείλουμε....γιατί δεν το έλεγες κι εσύ πιο γρήγορα???

     
  • At 25/4/07 10:36, Blogger maika said…

    ναυαγός
    ο προσεχτικός...
    ωραία ιδέα!!!
    και σιγά μη με βρούν στον Ειρηνικό...όλη μέρα στη θάλασσα θα είμαι και το βράδυ θα μου φέρνεις στα κρυφά λίγο φαγητό,θα λέμε και καμιά κουβέντα και πλατς πάλι μέσα εγώ!!! σιγά μη με βρούν...

     
  • At 25/4/07 14:30, Blogger nyctolouloudo said…

    όχι ρε Μάικα....όχι ρε Μάικα...!

     
  • At 26/4/07 09:23, Blogger maika said…

    nyxtolouloudo
    κι όμως....νυχτολούλουδό μου,κι όμως...
    βέβαια εγώ έχω εσένα και δε φοβάμαι τίποτα πια αλλά λέμε τώρα για εκείνους που δεν....
    φιλιά

     
  • At 26/4/07 11:38, Blogger takis said…

    Σκέφτομαι τον τύπο στο τηλέφωνο ...μήπως ήθελε να σου μιλήσει για το δάνειο και ντράπηκε τη τελευταία στιγμή ( ή τον πιάσανε οι τύψεις) και τόριξε στις προσωπικές εκμυστηρεύσεις ..χύνω, και άλλα τέτοια προσωπικά...
    λέω μήπως..

    Πέθανα στο γέλιο!.....
    Υ.Γ. το τηλέφωνο σου το έχω?... να σου πώ για μία προσφορά ....

     
  • At 26/4/07 13:06, Blogger Jason said…

    Κύριοι της τράπεζας, αφήστε τη maika ήσυχοι μην έρθω εκεί και γίνει χαμός.
    Βρήκατε καλό άνθρωπο και τον εκμεταλλεύεστε.

     
  • At 26/4/07 22:23, Blogger maika said…

    Takis
    είχα ρίξει κι εγώ μετά ένα γέλιο άλλο πράγμα σου λέω....
    άσε που έμεινα και με την απορία τι να του συνέβη κι εκλεισε έτσι απότομα το τηλέφωνο και δεν ξαναπήρε κιόλας...

    ναι καλά προσφορά...
    να στο δώσω να με παίρνεις και να γελάς μέσα στη νύχτα με τις περιπέτειές μου....έτσι??
    πριτςςςςςςς!!


    jason
    μα είναι φίλε μου .... κάτι τύποι.... απαπαπαπα.... το αίμα θέλουν να μου πιούν....
    σ΄ευχαριστώ πάντως, είσαι φίλος!!

     
  • At 27/4/07 00:01, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Αχ Μάικα κλάφτα, κι εγώ τρέχω με τράπεζες και ξέρω... κλαψ!

     
  • At 27/4/07 21:05, Blogger mata_ntomata said…

    μετά από όλα αυτά είμαι πλέον σίγουρη πως η σουπερκαλιφρατζιλιστικεξπιαλιντοουσους ιδέα μου να γίνω εισοδηματίας αποκτά πραγαμτικό νόημα...
    τα σέβη μου μάικα πολύ ωραία περνάμε στο μλπογκ σας!!!

     
  • At 27/4/07 21:08, Blogger mata_ntomata said…

    (όταν χαζεύεις ενώ γράφεις το "πραγματικά" και το "μπλογκ "αποκτούν άλλη μορφή..)

     
  • At 29/4/07 15:32, Blogger Paranoia said…

    μας "βούλιαξες"...
    φτάνει, είμαστε ήδη στον πάτο!

     
  • At 29/4/07 22:06, Blogger maika said…

    παιδίσκη ερωμένη
    κλαψ κλουψ!!! βάστα παιδίσκη , βάστα κι εσύ!!

    mata_ntomata
    καλώς ήρθες!!
    πολύ χαίρομαι που η γουιθεσπουνφουλοφσούγκαρ ατυχία μου σε οδήγησε σε σωστές αποφάσεις!!!
    καλές επιτυχίες!!! πάντα!!

    paranoia
    καλώς ήρθες!!
    έχει και πιο κάτω τραλαλα... έχει και πιο κάτω....μην ανησυχείς....η ζωή τραβάει την κατηφόρα,η ζωή τραβά την κατηφόρα... πάμε όλοι μαζί,έλα με μια φωνή!!!

     

Post a Comment

<< Home