κοίτα να δεις....

Monday, June 04, 2007

.... εξετάσεις.....



- Σήκω αγάπη μου να διαβάσεις,δίνεις αύριο....δε θα προλάβεις να βγάλεις την ύλη...
Σήκω σου λέω....
- μμμμμμ κάνει η κόρη μου και κουκουλώνεται...
- Τι μμμ ρε παιδί μου ,σήκω σου λέω...γράφεις αύριο...
- ωωωωωωω κάνει πάλι εκείνη νευριασμένη και με τα μάτια κλειστά... άσε με ρε μάνα, είναι νωρίς ακόμα...
- Τι νωρίς καλέ,τι νωρίς??? ξέρεις τι ώρα είναι???
- μμμμμ....
- μούξης και ξερός.....μία το μεσημέρι είναι.... ακούς??? Μία!!!!
- Μιά?? (εδώ δυσφορεί....)
- Ναι,μία.... μία το μεσημέρι λέω....
- Μα και γιατί ήρθες να με ξυπνήσεις τέτοια ώρα???
- Α,ναι..... πές την μας κιόλας που δεν ήρθαμε και νωρίτερα....
- Τι νωρίτερα ρε μάνα.... θα μας τρελλάνεις??? ξέρεις πότε δίνω....???
- Ε,και βέβαια ξέρω.... αύριο το πρωί.
- Ε, και με ξυπνάς από τώρα???
- ααααααααααα ...... μα δε σε ξυπνάω για να πας να δώσεις... για να πας να διαβάσεις σε ξυπνάω...
- κι εγώ αυτό λέω...( λέει και χασμουριέται). Να σηκωθώ ρε μάνα ,να διαβάσω απο τώρα ενώ δίνω αύριο το πρωί???
- Ε,όχι ξύπνα αύριο στις 7.30 να διαβάσεις ....και στις 8 να πας να δώσεις..!!
- Τώρα μιλάς σωστά μάνα..... άντε κλείσε μου και την πόρτα γιατί θα χάσω τον ύπνο μου με την κουβέντα....
- Σωστά ..... είναι τώρα ώρα αυτή για να χάσεις τον ύπνο σου?? Δεν είναι!!! Δεν είναι!!! Σήκω βρε γαϊδούρι επάνω....Γεωμετρία δίνεις..... δε δίνεις Θρησκευτικά....
- Μα έγραψα θρησκευτικά ρε μάνα... δε θυμάσαι??? (λέει και ξαναχασμουριέται)
- Τώρα μάλιστα ....συννενοηθήκαμε πάλι.... Ναι ,έγραψες....σιγά τι έγραψες δηλαδή!?....Ιησούς Χριστός νικά κι όλα τα κακά σκορπά....έγραψες....σταύρωσες και την κόλα για να κάνεις καλή εντύπωση..... κι αυτό ήταν.... Άκου έγραψες....
- χρρρρρρρρρρ χρρρρρρρρρρρρρρ....
- Έλα Παναγία μου...πότε πρόλαβε να ξανακοιμηθεί και να ροχαλίσει κιόλας....?!
- Καλάααααα φωνάζω εγώ.... σε αφήνω να κοιμηθείς άλλα 10 λεπτά και ξανάρχομαι.... ακούς??
- χρρρρρρρρρρρρρρρ χρρρρρρρρρρρρρρρρρ....

Και φυσικά, σιγά μη σηκώθηκε όταν ξαναπήγα και σιγά μη διάβασε όσο έπρεπε... και σιγά που την παραπάνω άσκηση .... δεν την έλυσε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.... και η κόρη μου.....
Αστέριιιιιιιιιιιι!!!!

36 Comments:

  • At 4/6/07 08:35, Blogger Tradescadia said…

    Μ'αρέσει τρελά να ξεκινάω τη μέρα μου μαζί σου! Γιατί την ξεκινάω με χαμόγελο! Η κοράκλα...κορυφή!! ;)

     
  • At 4/6/07 08:56, Blogger Σπύρος said…

    Πολυ ωραιο κείμενο...Καλημέρα!

     
  • At 4/6/07 10:44, Blogger dodo said…

    LOL!
    Είναι φανερό ότι στην οικογένειά σου δεν πλήττεις ποτέ!

     
  • At 4/6/07 11:51, Anonymous Anonymous said…

    χα χα

    ωραία τα γράφεις!

    Μωρέ δε φταίει το παιδί, η γεωμετρία είναι βλακεία

    μουτς

     
  • At 4/6/07 12:42, Blogger takis said…

    Η δικιά μου παρόμοια..επιπλέον το μόνο που δεν χάνει ακόμα και στη πιο φουλ περίοδο εξετάσεων είναι ο χορός..και μέσα στη τρελλή χαρά ..εννοείται αυτό..και εγω στη γωνία παρακαλάω να πάρει κανένα 10 (στα 20) να τελειώνουν τα δικά μου βάσανα.. για φέτος!

    Ασε βρε Μαίκα τα παιδιά ήσυχα , μας ενοχλούν αυτά ?!..

     
  • At 4/6/07 13:54, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Ρε συ, η κορούλα σου είναι μετεμψύχωση του Πυθαγόρα!
    Δεν χρειάζεται διάβασμα για να γράψει γεωμετρία!

     
  • At 4/6/07 14:34, Blogger cindaki said…

    Τι είπαμε και το ξαναλέμε, με τέτοια μάνα, πως να μη βγουν αστερια παιδιά;;;

    Φιλιά!!!

     
  • At 4/6/07 17:23, Blogger nyctolouloudo said…

    κάτσε βρε, και Ισαάκ να μη λένε τον φίλο της πάλι το μήλο θα της έρθει στο κεφάλι....τι να κάθεται να μαθαίνει για Gravitationsgesetz...

    και τα ευρω ξέρει να τα χαλάει...

    πάντως η αλήθεια είναι ό,τι τα μαθηματικά είναι το καλύτερο μάθημα....!

     
  • At 4/6/07 18:01, Blogger bidibis said…

    "σε αφήνω να κοιμηθείς άλλα 10 λεπτά και ξανάρχομαι.... ακούς??"

    Πωπω γενναιοδωρία!

    Και με δέκα λεπτά που της έδωσες, τώρα νομιζεις πως είσαι καλή μάνα εσύ; Δεν έχει ακούσει το περιλάλητο "ο ήλιος θρέφει τα παιδιά και ο ήλιος τα μοσχάρια";

    Έχετε πάρει χαμπάρι γονείς ότι η μεγαλύτερη μάστιγα του αιώνα μετά τους υπερπροστατευτικούς γονείς είναι η έλλειψη ύπνου;

    Αν θέλεις να σώσεις την ψυχή σου και να έχει ήσυχη τη συνείδησή σου σου προτείνω να πας τώρα αμέσως να ζητήσεις ταπεινά συγγνώμη από την κόρη σου για όλα τα ξυπνήματα που της έχεις κάνει και να τις υποσχεθείς ότι δε θα το ξανακάνεις ποτε. Ποτέ για ζαμέ...

    Και για αποζημίωση δωσ' της μερικά πεντοχίλιαρα να πάει να αγοράσει καινούρια στριγκάκια ;-)

     
  • At 4/6/07 18:57, Blogger bar-ufo-s said…

    Μάνες..μμμ.. ασταμάτητες μηχανές παραγωγής ενοχών. Συνεχίστε, συνεχίστε, μη πτοείστε από μερικά ροχαλητά κι από ένα σταυρό στην κόλα των θρησκευτικών. Οχι καλές μου μη φοβάστε, είναι διαδόσεις των κομμουνιστών ότι τα παιδιά τον βάζουν εκεί γιατί πιστεύουν ότι είστε βρικόλακες και προσπαθούν να σας κρατήσουν μακριά τους. Ακούς εκεί να δίνει γεωμετρία και να μην έχει ξυπνήσει ακόμη!
    (Κι ο δικός μου, κι ο δικός μου ξεκουράζεται μόλις αρχίζουν οι εξετάσεις για να έχει δυνάμεις για το καλοκαίρι)

     
  • At 4/6/07 19:33, Blogger αθεόφοβος said…

    Tι ευτυχία να μην σε έχω μανούλα!

     
  • At 4/6/07 20:08, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    :-)
    Αντιπροσωπευτικότατο δείγμα αυτής της 1000ταλαιπωρημένης περιόδου.Τα ...λουστήκαμε και εξακολουθούμε να τα....λουζόμαστε.
    Τελικά, το μεγαλύτερο άγχος, εμείς οι γονείς το έχουμε..
    Κααααλά να είναι τα παιδιά...
    Ουφ, τί λες τώρα...τόσα συμβαίνουν γύρω μας..

    Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 4/6/07 22:24, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ΑΧ ΒΡΗΚΑ ΠΑΡΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τικαλαααααααααααααααα!!
    να φταξουμε συλλογο ..
    λεω
    ""συλλογος απελπισμενων μαναδων που κυνηγουν τις κορες να διαβασουν ""

    εγω να δειτε τι τραβω
    μιση ωρα διαβασμα μια ωρα διαλλειμμα ..
    συνολο ποσο;
    δεν ειμαικαι καλη στα μαθηματικα γμτ
    ααααα αφαιρεστε ΄
    _και μια ωρα για τα μαλλια λουσιμο στεγνωμα
    _μιση ωρα για ξυρισμα ποδιων

    _μιση ωρα τουαλετα ανά δυωρο

    _διαλειμμα για παγωτο
    _διαλειμα για να δει μαρια η ασχημη και σοου γιου θινκ γιου κεν ντανς

    ___τι μενειιιιιιιιιι;
    πεστε μουυυυυυυ ε

    παντως ενα ειν το καλο μεχρι στιγμής λεει οτι γραφει τωρα τιιιιιιιιιιιι... και που τα γραφει
    δεν ξερω
    (Υγ αριστη μαθητρια)

    μηπως ειμαι υπερβολικηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη;΄

     
  • At 4/6/07 22:27, Blogger Christos said…

    εγώ σαν παιδί και μαθητης θα υπερασπιστώ την κόρη σου!!!
    Αστην να διαβάσει όσο θέλει,όπως θέλει!!!
    Και εγώ με τη μάνα μου έχω το ίδιο πρόβλημα,βγάζω 19και11/13 και με είχε πρήξει να διαβάσω καλά Αγωγή, ένα αστείο μάθημα και της έλεγα ότι θα διαβάσω την παρονή των εξετάσεων και νευρίαζε!!!

     
  • At 5/6/07 08:57, Blogger maika said…

    tradescadia
    Πολύ το χαίρομαι να χαμογελάς!!
    Να είσαι καλά! Η κοράκλα θα με ξεκάνειιιιιιι!!!!

    lockheart
    Καλημέρα! σ΄ευχαριστώ!

    dodos
    Μα ποτέ!!! Κάθε μέρα και μια καινούρια περιπέτεια!!

    zoi20
    ...ναι μωρέ δε φταίει...η γεωμετρία είναι βλακεία και η Ιστορία και τα αρχαία και τα νεα ...επίσης!!!
    μααατσ!
    ;o))

     
  • At 5/6/07 09:16, Blogger maika said…

    takis
    η δική σου χορεύει στις εξετάσεις,η δική μου τραγουδάει στις εξετάσεις.... βρε μπας και έχουμε μείνει πολύυυυυ πίσω???
    Αχ! κάνε Θεούλη μου να την περάσουμε και φέτος την τάξη....κι αν οι κόρες μας έγραψαν βλακείες στις εξετάσεις...ε,κάνε και κανένα θαυματάκι...
    Κράτα γερά takis!!!
    ;o))


    ασκαρδαμυκτί
    Ναι,έτσι νομίζει κι εκείνη....
    αλλά επειδή κι εγώ είμαι της Πυθίας... λέω πως στις εξετάσεις ,έχει γράψει...πατάτες....

    sofi-k
    σ΄ευχαριστώ sofi ,να είσαι καλά....
    για γύφτικο σκεπάρνι καμαρώνω! χε!
    ;o))

     
  • At 5/6/07 09:48, Blogger maika said…

    nyctolouloudo
    εεεεε,ναι... ευτυχώς δηλαδή που και οι καρπουζιές δε γίνονται δέντρα...
    Όσο για τα ευρώ...α,εδώ της βγάζω το καπέλο ...να δεις τι γρήγορα που υπολογίζει πόσα χρειάζεται και πόσο γρήγορα τα εξαφανίζει ,να τρελαθείς λέμε!!! Άρα,τι να τα κάνει τα μαθηματικά? (λες να γίνει ταχυδακτυλουργός?)

    Εμενα πάντως μου άρεσε η φυσική. Με τα μαθηματικά έβγαζα καντήλες!


    bidibis
    Μα τι 10 λεπτά? Κοιμόταν 12 ώρες σου λέω... Πόσο ακόμα να την άφηνα? Και τι νομίζεις... Μπορεί εγώ να ξαναπήγα 10 λεπτά μετά ,αλλά εκείνη σηκώθηκε 3 ώρες μετά.
    Και για ποια ξυπνήματα να της ζητήσω ταπεινά συγγνώμη? αφού δεν ξυπνάει σου λέω....΄Ενα ψιλοδιάλογο κάνουμε....κάτι σα διάλειμμα την ώρα που κοιμάται...σιγά μη ξυπνάει...
    Όσο για τα μόνεϊ...άμα είναι να αρχίσω να της δίνω και απο τύψεις...ε,δε θα μου μείνει μια , πιά!!


    bar-ufo-s
    όχι μόνο μηχανές παραγωγής ενοχών αλλά και τύψεων δικών μας...και λαθών δικών μας και βράσε ρύζι βρε μπαρούφο...
    Μη με σκας κι εσύ τώρα! Κλαίω κι άσχημα και άντε μετά να με σταματήσεις!
    (ε,δίκιο έχεις κι ο δικός σου... Καλοκαίρι είναι αυτό!! Πρέπει να είναι κανείς πολύ ξεκούραστος για να το αντέξει... Καλά κάνει το παιδί!!!)

     
  • At 5/6/07 10:02, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    Μα γιατί το λες αυτό? Ούτε κι εσύ ξυπνάς για να διαβάσεις??
    ;o))


    φυρδην-μιγδην
    ναι,όταν παίρνω βαθμούς και μετά που συνέρχομαι απο τη λιποθυμία, αυτό λέω κι εγώ ...Μωρέ ας είναι καλά και όλα τα άλλα διορθώνονται!
    Εδώ είναι που η κόρη μου με αγκαλιάζει και ησυχάζω. Είναι μια μαλαγάνα!!!


    sevarose
    συμπάσχουμε? συμπάσχουμε?
    Αλλά βρε seva μου άμα το αστέρι σου βγάζει βαθμάρες,μην ανησυχείς.
    Και να διαβάζει ξέρει και να γράφει ξέρει!! Μη τη φοβάσαι! Και 10 ώρες διάλειμμα να κάνει δεν είναι κακό....καλό είναι!!!
    Εμείς εδώ,κάνουμε μόνο διάλειμμα και γι αυτό φρικάρω....

    Άντε βρε,περαστικά μας!!!

     
  • At 5/6/07 10:08, Blogger maika said…

    crhistakos
    Να την υπερασπιστείς christako μου,γιατί όχι. Μήπως γίνεται όμως να της χαρίσεις και μερικούς βαθμούς σου??? Εντάξει,δε λέω, είναι ξύπνια και τα πιάνει γρήγορα, αλλά γίνεται να αντιμετωπίζει όλα τα μαθήματα σαν να είναι Αγωγή??? δε γίνεται!!
    Εσύ,τι γίνεται? Σκίζεις τώρα στις εξετάσεις?

     
  • At 5/6/07 15:38, Blogger An-Lu said…

    Εγώ πάντως βλέπω πως η κόρη σου θα πάει μπροστά!
    Οι βαθμοί ΔΕΝ είναι η ζωή και καλά κάνει που δεν αγχώνεται!
    (τι κατάλαβα που έφαγα κι εγώ τα νιάτα μου στα θρανία;)
    ;-)

     
  • At 5/6/07 17:18, Blogger Fibi said…

    Α σε περικαλώ όλα κι όλα, η μανούλα μου όταν ήταν να με ξυπνήσει για να διαβάσω, με ξύπναγε με τεμενάδες...

    -Κοριτσάκι μου σήκω, αγαπούλα μου να διαβάσεις έχω και κουλουράκια κανέλλας που σου αρέσουν και πιο μετά θα φτιάξω και παστίτσιο!
    (συνοδευόμενα φυσικά απο ένα χαδακι στο μπράτσο, επειδή πάντα κοιμάμαι στο πλάι)

    Πρώτα δείχνεις καλές προθέσεις και μετά τα νύχια σου :)

    Καλή επιτυχίααααα

     
  • At 5/6/07 17:49, Blogger Alexandra said…

    απίθανη!

    καλά περνάτε βλέπω (είναι τυχεροί όλοι τους που σε έχοουν)

     
  • At 5/6/07 20:39, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Εγώ δεν θα ασχοληθώ με την κόρη σου αλλά με τη φωτό.

    Στην αρχή μου φάνηκε ότι είναι ένα ανθρωπάκι που κουβαλάει ένα τρίγωνο. Οπότε δεν κατάλαβα ούτε το here it is ούτε γιατί είναι αστείο.

    Μετά κατάλαβα ότι δεν είναι ανθρωπάκι αλλά πάλι δεν το βρήκα αστείο γιατί όντως here is x, I've got it.

    Μετά θυμήθηκα το Πυθαγόρειο και στεναχωρήθηκα που ανήκω στις ξανθιές και ακόμα παραπέρα...

    Καλή επιτυχία στα υπόλοιπα. Πότε έρχεσαι;

     
  • At 5/6/07 22:51, Blogger Debby said…

    Τι τραβάτε και εσείς οι μαμάδες τώρα με τις εξετάσεις!

    Μάλλον αντί για τα παιδιά οι γονείς είναι αυτοί που τις παίρνουν στα σοβαρά!

     
  • At 6/6/07 08:40, Blogger nikosmihalakis said…

    Αυτο ειναι !!!!

    Ασε το παιδι να κοιμηθει !!!

    θα πραγματοποιησει ειδικη συναντιση στον υπνο της με τον Albet και θα της αναλυσει τα θεματα !!!!!!

     
  • At 6/6/07 20:07, Blogger FuSmOKer said…

    Καταρχάς η κόρη σου είναι πράγματι αστεράκι :)
    Τώρα όσο για τα άλλα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, καλά κάνει. Τα παιδιά ξέρουν καλύτερα απ' όλους σε μερικά ζητήματα.
    Τι νόημα έχει να κάτσει τώρα να διαβάσει ένα κάρο πράγματα που ίσως δεν θέλει?
    Πολύ καλή η γεωμετρία, αλλά είναι μικρή, δηλαδή με τη γεωμετρία και όλα τα άλλα θα ασχολείται; Θα έχει πολύ χρόνο μπροστά της για να δει τι θέλει και να φιλτράρει. Τότε που θα έχει μυαλό για αυτά. Γιατί τώρα είναι μικρή και δικαιολογημένα το μυαλό της τρέχει αλλού :)
    Το κάνουν και από θέμα αντίδρασης πολλές φορές. Εγώ πχ. ο,τι ασχολούμαι, δουλευω και διαβάζω πλέον εδώ και 5-10 χρόνια είναι αυτά που μισούσα έφηβος και προσπαθούσαν να μου βάλουν στο κεφάλι (αλλά δεν έμπαιναν..)
    Απλά στη συνέχεια μόνος μου είδα τι μου αρέσει :)
    Όποτε μπαίνω στο blog αυτό χαμογελάω :)

     
  • At 6/6/07 20:25, Blogger markos-the-gnostic said…

    κι εγώ τα ίδια προβλήματα έχω με το γιο μου αλλά σε ένα επόμενο στάδιο

     
  • At 6/6/07 22:59, Blogger George said…

    Είσαι απίθανη !! Αλλά φαντάζομαι το ίδιο απίθανη πρέπει να είναι όλη η οικογένεια σου.

     
  • At 7/6/07 10:33, Blogger maika said…

    an-lu
    καλώς ήρθες!
    ..και η κόρη μου περίπου,τα ίδια πιστεύει...Θα διαβάσω μου λέει όταν θα χρειαστεί και όσο θα χρειαστεί...γι αυτό άσε με τώρα...κι έβλεπα και ωραίο όνειρο!!!!
    και πάρτην κάτω τη μαμά...

    fibi
    μα fibi μου ... όταν πηγαίνω με το καλό με γράφει εντελώς...
    Έλα κούκλα μου της λέω...τα άστρα έδυσαν ο ήλιος βγήκε... κι αυτή ατάραχη! ΄Ελα της ξαναλέω,κοριτσάρα μου,έλα σιγά σιγά,πέρασε η ώρα.... Μούγγα εκείνη...Γράψιμο κανονικό....
    Ε, και γι αυτό κι εγώ πολλές φορές ξεκινώ κατευθείαν με το δεύτερο βήμα...ξύπνα γαμώ το φελέκι μου... κλπ κλπ!!

    alexandra
    σ΄ευχαριστώ! όμως κι εγώ είμαι ακόμα πιο τυχερή που τους έχω!
    Να είσαι καλά!

     
  • At 7/6/07 10:53, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos
    χα χα χα!!
    έλα βρε aggele,χα! Μα που στο καλό το είδες το ανθρωπάκι?? Άκου ανθρωπάκι...μωρέ άμα δε θέλεις να διαβάσεις ...όλο δικαιολογίες βρίσκεις...
    Είδες όμως που με λίγη καλή προσπάθεια ... το βρήκες!Μπράβο σου! Εύγε! Άμα θέλεις όλα τα μπορείς!!!
    Έρχομαι μέσα στον Ιούνιο,μάλλον, ακόμα δεν ξέρω ακριβώς.
    ;o))

    debby
    Δίκιο έχεις αλλά που θα πάει... θα στρώσουμε κι εμείς... Θα μάθουμε και τότε οι εξετάσεις θα είναι για όλους μας μια υπέροχη περίοδος ξάπλας και αραλικίου!!!
    ;o))

    nikosmihalakis
    ε,άμα είναι να κάνει στον ύπνο της ιδιαίτερα τότε ΟΚ , πάω πάσο!!!
    Πάω να φτιάξω και βυσσινάδα...να του προσφέρω και κάτι του ανθρώπου!!

     
  • At 7/6/07 11:16, Blogger maika said…

    fusmoker
    Να σου πω την αλήθεια,σίγουρα η κόρη μου ξέρει περισσότερα απ΄όσα ήξερα εγώ τουλάχιστον,σ αυτήν την ηλικία αλλά δεν το λέω και κάνω το παπί πα πα πα...
    όμως είναι και αυτές οι πανελλήνιες αργότερα και αγχώνομαι....ρε γμτ!
    Αυτό με την αντίδραση...ξαναπεστο!!
    Το ζω 24 ώρες το 24ωρο!! ..Ωραία
    που περνάμε στην εξοχή!!!
    Χαίρομαι που χαμογελάς στο blog μου! Να είσαι καλά!!

    markos-the-gnostic
    αμαν! τι μου λες τώρα!? έχουμε και επόμενο στάδιο??? δηλαδή εσύ μπαίνεις να τον ξυπνήσεις και τι κάνει ο γιός σου??? σου πετάει παντόφλες και κινητά?? σου έχει βάλει και παγίδες???
    Λες να αγοράσω κράνος??

    george-rose
    Χε! είμαστε όλοι μας νομίζω για τα πανηγύρια (με την καλή έννοια).
    Να είσαι καλά! σ΄ευχαριστώ!!!

     
  • At 7/6/07 13:54, Blogger markos-the-gnostic said…

    αυτά και χειρότερα...

     
  • At 8/6/07 13:32, Blogger J. said…

    Αλλά με το Daddy Cool ξύπνησε, έτσι δεν είναι ; Πρόσεχέ την την κόρη να γίνει επιστήμων άνθρωπος στην κοινωνία, μην καταλήξει και γίνει blogger...
    (Διότι σε λίγα χρόνια αυτό θα φωνάζουν οι μαμάδες: blogger θα γίνεις ανεπρόκοπε, με τα μυαλά που κουβαλάς...)

     
  • At 12/6/07 20:51, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    τελειωσαμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
    μαικα ετοιμασε παρτυυυυυυυυυυυυυυ

     
  • At 12/6/07 21:52, Blogger bidibis said…

    Νέο ποστ με μυρίζει σιγά σιγά με βρέφη να θέλουν να πάνε μόνα διακοπές (με τα αμόρια δηλαδή) και τη maika να χάνει τα μισά της μαλλιά από νευρικό κλονισμό και κρίσεις πανικού τη νύχτα!

     
  • At 13/6/07 10:27, Blogger maika said…

    markos-the-gnostic
    ...χειρότερα??!! τι δηλαδή βάζει σαπούνι στο πάτωμα??? ε ,αμάν δηλαδή!!

    j.
    Τι επιστήμων j. μου...?! Πυρηνικός εννοείς?? μπααα δεν προλαβαίνει...
    κάνει μανικιούρ γαλλικό τώρα και δε θα μπορέσει...
    θυμάσαι που κάποτε έλεγαν...σιγά μη σε αφήσω να γίνεις θεατρίνα...
    Λες τώρα να λένε...σιγά με σε αφήσω εγώ να γίνεις bloggerina?
    Λες?

    sevarose
    όου γιες!!!
    και τώρα τα αποτελέσματα...(για μένα θα είναι ψιλολυπητερή...έχω ήδη αρχίσει την προπόνηση για τη μέρα εκείνη...παίρνω βαθειές εισπνοές και μετά πέφτω στο πάτωμα... Προσπαθώ να μάθω να το κάνω χωρίς να χτυπήσω αλλά ακόμα δεν το έχω καταφέρει...)
    Αλλά για ένα παρτάκι δε θα έλεγα όχι.... μέσα... Να χορέψουμε να ξεχαστούμε!!! Γέεεααα!!

    bidibis
    σσσσ σώπα καλέ μη σ΄ακούσει....
    Μου το είπε κι αυτό αλλά για του χρόνου λέει...
    έκανε κουβέντα απο φέτος για να μπαίνω στο κλιμα ,σιγά σιγά....
    Έλα μωρέ...σιγά μην πάθω νευρικό κλονισμό...γιατί το λες?? Ουφ έχει έναν ήλιο σήμερα...πρέπει να βάλω καπέλο...κάτσε δυο λεπτά να ψάξω...του κάουμποϋ όχι,το κράνος όχι,το σομπρέρο όχι,του Πήτερ Παν όχι....αααα νατο!! αυτό του Ναπολέοντα θα βάλω... Κούκλα θα είμαι.... άκου νευρικό κλονισμό...
    ;o))

     

Post a Comment

<< Home