κοίτα να δεις....

Monday, May 21, 2007

ερωτηματολόγιο....





Ο Τakis μου έκανε την τιμή να μου πετάξει το μπαλάκι με τις ερωτήσεις!

Του το επιστρέφω λοιπόν με χαρά...γεμάτο απαντήσεις κι αν τον πετύχει στη μύτη,να ξέρετε πως δεν το έκανα επίτηδες!!!...


(1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι :

Να ξέρω πως οι άνθρωποι που αγαπώ πολύ είναι καλά,στο σώμα,στο μυαλό,στην ψυχή κι έτσι ,ήσυχη εγώ να τρώω μερέντα με το κουτάλι της σούπας !!

(2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί ;

η υπηρέτρια.... ελάτε κυρία,μου λέει, έτοιμο το πρωινό.....έτοιμα και τα παιδιά... περιμένουν να σας φιλήσουν για να φύγουν...

(3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια :

με τις καρπότες... του γιού μου..

(4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι:

..και ξανά προς τη δόξα τραβά...

(5) Το βασικό ελάττωμά σας:

...καίω κάρβουνο

(6) Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;

σ΄αυτά που διορθώνονται

(7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσθε περισσότερο;

με τη Δουλτσινέα! ε,όχι και δεν είναι ιστορική προσωπικότητα! που ζείς??

(8) Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

όλοι του κόσμου οι Δον Κιχότες.....

(9) Το αγαπημένο σας ταξίδι:

όλα τα ταξίδια είναι αγαπημένα!

(10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς:

Ρόμπερτ Μουζίλ, Ουμπερτο Έκο,Ζοζέ Σαραμάγκου
.... μα καλά,το πίστεψες???
....έλα σύνελθε βρε... πλάκα έκανα... άντε σήκω!!
πάντως τελευταία διαβάζω πολύ Καββατρία!

(11) Ποιαν αρετή εκτιμάτε σε έναν άντρα;

το χιούμορ του,την εξυπνάδα του,την καλή του καρδιά! (α,και να μην είναι κότα!)

(12) … και σε μια γυναίκα;

το χιούμορ της,την εξυπνάδα της,την καλή της καρδιά!

(13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

πήρες θάρρος ,βλέπω!!

(14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους :

πάλι δεν έχει ζεστό νερό? άμα ξανακάνω μπάνιο τελευταία....ελάτε να με φτύσετε....

(15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε:

δε μπορώ να πω πως με σημάδεψε κιόλας....αλλά ήταν και το μόνο που διάβασα 3 φορές , ο Αλχημιστής!

(16) Η ταινία που σας σημάδεψε:

έχεις μια μανία με το σημάδεψε....τι απωθημένο είναι αυτό?.... θα σου έλεγα να το κοιτάξεις...
.... και δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να τα ρωτάς όλα στον ενικό.. τελοσπάντων....
All that tzaz, Ο κύκλος των χαμένων ποιητών , Σινεμά ο Παράδεισος


(17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος:

ο γιός μου!

(18) Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;

καμία!

(19) Το αγαπημένο σας χρώμα :

το πορτοκαλοκόκκινο

(20) Το αγαπημένο σας ποτό:

η μπύρα

(21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

που έγινα φίρμα και η δημοσιότητα έβλαψε την προσωπική μου ζωή!!

(22) Τι απεχθάνεσθε περισσότερο από όλα;

τον άνθρωπο-γουρούνι ... και τους παπαράτσι της διπλανής πόρτας!

(23) Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

άκου όταν δε γράφω..!!?? καλό!!! όταν λοιπόν δε γράφω... παίζω κρουστά σε μια μικρή οικογενειακή μπάντα!

(24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας:

να θέλω να χορέψω... και να μην μπορώ

(25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα ;

στην περίπτωση που θα πρέπει να ομολογήσω με ποιους συνεργάστηκα και ανατινάξαμε τη γέφυρα!

(26) Ποιο είναι το μόττο σας;

..αν δεν πουλήσεις λίγο μούρη,σε έχουν όλοι χεσμένο!

(27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

τη σκεφτόσουν πολύ αυτήν την ερώτηση βρε γρουσούζη????

(28) Εάν συναντούσατε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

έλα βρε Μάικα μη βαράς??? θα επανορθώσω σου λέω!!!

οι επιθυμίες σου διαταγές μου!!!

(29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτόν τον καιρό;

στην καλύτερη, το μυαλό μου στην καλύτερή του φόρμα, να χτυπήσω και ξύλο ντουκ,ντουκ,ντουκ! μα, ποιος χτυπάει καλέ,τέτοια ώρα ??


35 Comments:

  • At 22/5/07 13:18, Blogger nyctolouloudo said…

    έλα, άνοιξε βρε Μάικα....!ουφ! στους παπαράτσι είπα ό,τι η Ντιάνα ζει και έφυγαν από την πόρτα σου....
    ουαου..!
    ah! wie kann ich so sexy aussehen wie du?

     
  • At 22/5/07 13:42, Blogger Tradescadia said…

    Καλά ξαδέρφη, αυτό με τη μερέντα και το κουτάλι της σούπας...με πέθανε! Τι μου θύμισες τώρα...Μετά από αυτή την βαθιά σου εξομολόγηση, οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι περήφανη που συγγενεύουμε! Φιλιά!

     
  • At 22/5/07 20:32, Blogger Hlias said…

    Παντα απολαυστικη!!! :)

     
  • At 22/5/07 21:58, Anonymous Anonymous said…

    Αυτό με την υπηρέτρια, φοβερό!
    :))))

     
  • At 23/5/07 00:55, Blogger cindaki said…

    Να σαι καλά βρε maika!!! Αν και κάτι μου λέει πως με τέτοια παιδιά που έχεις, σίγουρα θα έχεις ξαναγελάσει από τις καρπότες και μετά!!!

    Φιλιά πολλά!
    Καλό βράδυ!

     
  • At 23/5/07 10:15, Blogger maika said…

    nyctolouloudo
    έφυγαν έτσι??
    είσαι σίγουρη?? Ανοίγω!!! Έλα μπες,μπες γρήγορα!! Μα τι τραβάω αδελφουλα μου δε λέγεται!!
    Α,ρε μάνα Φύση,με έκανες κουκλάρα και κοίτα τώρα....Προσωπική ζωή μηδέν!!

    όσο για την ερώτησή σου...ξέρεις...Κοσμοπόλιταν ,σελίδα 42!!
    ;o))

    tradescadia
    κι εγώ είμαι περήφανη!! ωραία η μερέντα ,έτσι?? άμα τη βάζεις και πάνω σε φρέσκο ψωμάκι...ωχ Παναία μου!!!
    φιλιά!

    hlias
    σ΄ευχαριστώ!!
    :o))



    zoi20
    είδες? είδες? μα δε μπορείς να φανταστείς τι ενοχλητική που είναι!! ειδικά όταν μου ανοίγει τα παντζούρια,μου τραβάει το πάπλωμα και μου υπενθυμίζει τα ραντεβού μου.... μου έρχεται να την πνίξω με τη ζώνη της μεταξωτής μου ρόμπας.....


    sofi-k
    η αλήθεια είναι πως έχω ξαναγελάσει, αλλά εκείνη η φορά δεν είχε μόνο γέλιο αλλά και όλα τα άλλα που έλεγα κι έτσι μου έμεινε!!
    φιλιά
    καλημέρα!!

     
  • At 23/5/07 11:46, Blogger If...ιγένεια said…

    (5) Το βασικό ελάττωμά σας:

    ...καίω κάρβουνο

    χαχαχαχ..

     
  • At 23/5/07 14:42, Blogger marilia said…

    χιχιχιχιχιχιχι! Υπέροχη, ως συνήθως!

    Μμμαααααατς! :)

     
  • At 23/5/07 23:06, Blogger George said…

    Μα καλά εκτός απο την πένσα και το τασάκι έκλεψες και την μερέντα μου;
    Εεεεε είσαι ανυπόφορη!!
    Θα βγάλω ανακοίνωση στο χωριό να σε προσέχουν!

    Ακούς εκεί καίω κάρβουνο;

     
  • At 24/5/07 09:05, Blogger weirdo said…

    Ήμουν σίγουρη ότι είσαι σπαθί-άτομο.. Δεν καρφώνουμε ποτέ τα φιλαράκια...:p

    /Εχμ.. ξέρεις εσύ τώρα.. (25)/
    :)

     
  • At 24/5/07 13:05, Blogger Christos said…

    πολύ καλές απαντήσεις.....συμφωνώ με τη Ζωή,αυτό με την υπηρέτρια πολύ καλό!!!
    Άσχετο τελείως, στην Γερμανία μένεις μόνιμαή έχεις σκοπό να γυρίσεις...Σε ποια πόλη μένεις???

     
  • At 24/5/07 15:35, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Θα σου πετάξω στο κεφάλι την "πολιτεία" του Πλάτωνα μπας και σε συμμαδέψει και κάποιο βιβλίο!

     
  • At 24/5/07 15:54, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    χαχαχαχαχαχα!!
    Πάντως Μάικα σε ένα σημείο δεν έχεις δίκιο, εγώ είμαι ερωτευμένη με ένα γουρουνάκι εδώ και καιρό..!

     
  • At 24/5/07 18:46, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Το καταδιασκέδασα, να 'σαι καλά!

    Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 25/5/07 08:39, Blogger bar-ufo-s said…

    (1) Κι εγώ καλά είμαι. Μπορείς να την τρως με την κουτάλα που σερβίρεις τη σούπα.
    (2)Ελπίζω την υπηρέτρια να μη τη λένε Βεράντα
    (3) Άλλος γελά κι άλλος ...καρπούται
    (4)Βιάσου! Τραβάνε όλοι προς τα κει και γίνεται χαμός στο δρόμο
    (5)Σε παρακαλώ, όταν περνάς από το blog του Τάκη, στο ρελαντί τις μηχανές γιατί μας πνίγει το ντουμάνι
    (6)Προσπάθησε λίγο περισσότερο γιατί αυτά που διορθώνονται δεν είναι λάθη
    (7) Είναι, είναι !!
    (8)Μπα!! Που είναι κρυμμένοι αυτοί. Τόσες και τόσες Δουλτσινέες ψάχνουν
    (9)Διάλεξε αυτό που δε θα κάνεις ποτέ. Θα σου μείνει πιστό μέχρι το τέλος
    (10)Αν έχεις Καββα τρία, σταμάτα γιατί θα πέσεις στην πλεονεξία
    (11)Κικιρίκουουυυυυυυυυυ
    (12)Εδώ οι κότες δεν παίζουν;;
    (13)Δεν τον άκουσα
    (14)Σουξέ μεγάλο. Κι εγω το σφύριξα πολλές φορές κι άλλες τόσες έκανα μπάνιο με το σάλιο απ' το φτύσιμο
    (15)Μα τι αλχημεία έκανε;; Πρόσεξε πάντως γιατί στις τέσσερις καίγεσαι
    (16) Συμφωνώ. Πρέπει να το κοιτάξει
    (17)Να αναρτήσεις ένα έργο του
    (18) Αυτό μάλιστα είναι επιτυχία. Αν και περίμενα ότι θα είναι ο γιος σου που είναι ο αγαπημένος σου ζωγράφος
    (19)Θα συμβουλευτώ το photoshop
    (20) H μπύρα Duvel
    (21) Πάλι προς την πλεονεξία ρέπεις. Προσεξέ το
    (22)Αν έχει τρυπούλα μπορείς να τον κάνεις κουμπαρά. Θέλω κι εγώ διπλανή πόρτα. Η πιο κοντινή που έχω απέχει 400 μέτρα
    (23) Οχι, οχι δε θέλω τη δική σας για διπλανή
    (24)Εμένα πάλι το αντίθετο. Να μπορώ κάποτε να χορέψω και να μη θέλω
    (25)Στ' άρματα στ' αρματα εμπρός στον αγώνα
    (26)Πράγματι, αλλά σκέψου να τη πουλήσεις και να μην αποφύγεις το χέσιμο. Μια χεσμένη μούρη
    (27) Καλά του το λες του άθλιου
    (28) Ωχ! Καλά που το είπες για να παίρνω παντού μαζί μου και τους φουσκωτούς.
    (29)Οχι παιδί μου το κεφάλι σου!

     
  • At 25/5/07 09:43, Blogger maika said…

    if...igeneia
    καλώς ήρθες!
    ..και όμως κάρβουνο καίω...μέχρι να πάρω μπρος...εσύ μπορεί να έχεις φτάσει στη σελήνη σου λέω!

    marilia
    κι εσύ γλυκειά όπως πάντα!!!
    μμμάαατσ κι εσένα!

    george-rose
    μπαααααααααα αφού σου είπα δεν την πήρα εγώ την πένσα!! όσο για το τασάκι, πως σου ήρθε πάλι αυτό?? Τι να το κάνω το τασάκι?? δεν καπνίζω!
    και δε μου αρέσει και το χρώμα του όνυχα λέμεεεεεε!!
    Και η μερέντα είναι δικιά μου και μόνο δικιά μου. Τη δική σου την έφαγες και δε θυμάσαι! Και μην κρύβεσαι τώρα κάτω απο το τραπέζι για να μου την αρπάξεις,γιατί σε βλέπωωω george!!!


    weirdo
    Τα φιλαράκια ποτέ!! Μην ανησυχείς...ούτε για τη γέφυρα θα τους πω ούτε και για την κλοπή εκείνης της μυστικής φόρμουλας ούτε τίποτα!! Ντοντ γουόρυ!Ομερτά!!
    ;o)

     
  • At 25/5/07 10:08, Blogger maika said…

    christakos
    ..με καταπιέζει λίγο αυτή η παλιουπηρέτρια αλλά τι να κάνω...θα το αντέξω κι αυτό!!
    Όσο για το άσχετο, είμαι στο Ντύσελντορφ και ναι κάποια στιγμή θα γυρίσω.
    καλημέρα!


    ασκαρδαμυκτί
    αααααααα ώστε εσύ μου το πέταξες....και γυρίζω τώρα σαν αυτούς που σημάδευε ο Ζορρό! Να ένα Πλα που μου έμεινε στο κούτελο πάνω στο καρούμπαλο!!
    Κι εσένα όμως χωρίς σημάδι σε βλέπω... μωρέ κάτσε να δεις...εκείνο το περι Ποιητικής του Αριστοτέλη...μωρέ που το έχω βάλει...που το έχω....
    α,νάτο!! το βρήκα!!!
    Χα! Άρπα το!!
    Σε πέτυχε? σε πέτυχε??

    παιδίσκη ερωμένη
    φίλη μου ,για να είσαι ερωτευμένη μαζί του πρέπει να είναι ένα καλό γουρουνάκι!
    Εξάλλου τα γουρουνάκια μια χαρά είναι.... Οι γουρούναροι όμως δεν τρώγονται με τίποτα!!

     
  • At 25/5/07 10:10, Blogger maika said…

    φυρδην-μιγδην
    χαίρομαι πολύ!!
    να είσαι καλά κι εσύ!!!!

     
  • At 25/5/07 10:47, Blogger maika said…

    και τώρα bar-ufo-s οι δυό μας!
    1. η κουτάλα δε χωράει στο βάζο της μερέντας αλλιώς θα το είχα κάνει κι αυτό σίγουρα!
    2.όχι δεν την λένε Βεράντα,ευτυχώς!
    3. έτσι είναι η ζωή!
    4. θα πάω απο το Ε1.. και θα κόψω δρόμο!
    5. ΟΚ θα προσέχω!
    6. είναι! είναι!
    7. κόλλα το!
    8. μα καλά, τα κίντερ έκπληξη δεν τα ξέρεις??
    9. άμα είναι να μην το κάνω,ας μη μου μείνει πιστό!
    10. Ζήλεια! ζήλεια!
    11. κόκορας ΟΚ,εκτός κι αν είναι αυτός του Αρκά!
    12. εδώ, οι κότες το ΄σκασαν!!
    13. ποιος ήρθε!
    14. φρίκη!
    15. εμένα πάντως μου άρεσε!
    16. είδες κόλλημα?
    17. το έχω κάνει!
    18. ο γιός μου δεν είναι δική μου επιτυχία. Είναι δική του...είναι αυτόφωτος! (χαζομαμά όχι αηδείες,ε?)
    19. όπως νομίζεις
    20. ...μπύρα να ΄ναι!!
    21. δεν φταίω εγώ, η φαντασία μου τα φταίει!
    22. ούτε για κουμπαρά δεν τον θέλω... Όσο για πόρτα,πες τι σχέδιο θέλεις και θα σου στείλω! Μη σκας!
    23. καλά,θα σου στείλω τη δική μου τη διπλανή!! ή καλύτερα να σου στείλω μία απο το ισόγειο!! Μα δε φαντάζεσαι πόσο θα χαρείς!!! χε!
    24. όπως τη βρίσκει κανένας...
    25. ..βροντάει ο Όλυμπος λαλα.. η Γκιώνα!
    26. αυτό δεν το είχα σκεφτεί...πάω να βρω άλλο!
    27. ε,μα το έχει παρακάνει!!
    28. ευλογείτε!!
    29. το κεφάλι μου δεν κάνει ντουκ ντουκ...κάνει πόϊονγκ πόϊονγκ πόϊονγκ!!!

     
  • At 25/5/07 14:41, Blogger takis said…

    Μάικα θα σκέφτομαι όλα αυτά που έγραψες εκει στα αγαπημένα μου βουνά της Νοτ. Πίνδου..όλο το Σαβ/κο...τον τελευταίο καιρό εχω πήξει λίγο επαγγελματικά...αλλα μη νομίζεις οτι θα γλυτώσεις πιπεράτα σχόλια..άσε που εχω και τον Μπαρούφο στο πόδι μου τώρα ή στα πόδια μου.... (πολύ γέλιο με τα σχόλια σας...)

    Η Υπηρέτρια δίνει ρέστα όντως, αυτό μπορώ να το πώ για τώρα..
    με κοντή ποδίτσα τη φαντάζομαι και τη καυτή σοκολάτα να καίει...

    Δεν προλαβαίνω άλλα ..θα τα φανταστείς ..και κοίτα, μη μου κάνετε το σπίτι κόλαση εσύ και ο Μπαρούφος όσο λείπω...εσένα πιο πολύ εμπιστεύομαι..(τρομάρα μου!..)

    Εντάξει, θα φιλήσω τα χώματα της Πίνδου για σένα..

     
  • At 26/5/07 03:20, Blogger Aphrodite said…

    Κοίτα, στη μερέντα ωραίο ντιπ κάνει μια ολόκληρη σοκολάτα (με γέμιση φράουλα κατά προτίμηση), ή πολλά-πολλά γκοφρετίνια στυλ Caprice, ή σοκοφρέτες βρε αδερφέ.... δε λερώνεις και κουτάλια...
    :))))

    Η Υπηρέτρια ήταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!

    Αχ βρε μαικα, την αρχι(δω)νοσοκόμα της πτέρυγας να τη νομίζεις υπηρέτρια βρε... αχ τρυφερούδι, κι εγώ έτσι τη νόμιζα στην αρχή, και μετά... ξύπνησα!!!

    Είδες όμως, τι καλή κοπέλλα που είσαι, εγώ στην αντίστοιχη ερώτηση απήντησα εντελώς βιτριολικά...

    Α! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ - και φυσικά απήντησα κι εγώ να μου φέρνει κρουασάν με μερέντα μέσα... (κάπου πρόσφατα στο comments blog μου είναι, αλλα ειμαι χώμα για λινκ!)

    Αν δεν ταιριάζαμε... δε θα συμπεθεριάζαμε...

    ΡΕ ΛΕΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΣΟΥΜΕ και να ησυχάσουμε φιλεναδα?

    Να τα παντρέψουμε από τα 16 και να κάνουμε διακοπές με τον Καββατρία?!?!?!

    :))))))))))))))))))))))))))))

     
  • At 26/5/07 10:24, Blogger dodo said…

    LOL!
    Επιτέλους! Μάθαμε πού οφείλεται όλη αυτή η ενέργεια και η θετική διάθεσή σου: στην ΜΕΡΕΝΤΑ! ;-)
    Ή μήπως όχι;

     
  • At 26/5/07 11:36, Blogger ovi said…

    :)

     
  • At 26/5/07 15:47, Blogger Christos said…

    εμένα οι γονείς μου ήταν στο Μονάχο για 5χρόνια,ο πατέρας μου δίδασκε σε ελληνικό σχολείο και η μητέρα μου καθόταν στο σπίτι και επειδή ήξεραν και ξέρουν πολλούς μετανάστες σκέφτηκα να σε ρωτήσω,μήπως και προέκυπτε καμία φιλία...

     
  • At 27/5/07 02:51, Blogger Jason said…

    Χαχαχαχαχαχαχα...
    Καλά ε... Ήξεραν σε ποιον έστειλαν το ερωτηματολόγιο.
    Από τα καλύτερά σου, maika, ακόμα γελάω!!!

     
  • At 28/5/07 13:33, Blogger Debby said…

    Αχ βρε Μαικα! Από όλα τα βιβλία του κόσμου τον Αλχημιστή βρήκες να διαβάσεις τρεις φορές????

    Τουλάχιστον κατάφερες να συνομωτήσει το σύμπαν σε αυτό που θες???

     
  • At 29/5/07 10:57, Blogger maika said…

    takis
    ..μια χαρά παιδί είναι ο μπαρούφος!! Φαντάζομαι πως τώρα που γύρισες απο την Πίνδο ,το σπίτι να είναι μια χαρά. Ξέρεις,επειδή έλειψα κι εγώ έβαλα τον μπαρούφο να μου ορκιστεί πως θα στο πρόσεχε σαν τα μάτια του!!!
    Και είμαι σίγουρη πως το έκανε!
    Α, το τζάμι το σπασμένο,δεν το έκανε εκείνος...ο αέρας το έκανε που γυρνούσε πολύ θυμωμένος... και ούτε για τον καφέ στο χαλί,ξέρω τίποτα ,αλλά ούτε και ποιος γέμισε την κουζίνα λουκουμάδες....
    Κατά τα άλλα ,όλα καλά ,έτσι?

     
  • At 29/5/07 11:24, Blogger maika said…

    aphrodite
    μα και βέβαια σοκοφρέτες....πολλές σοκοφρέτες....θησαυρός οι σοκοφρέτες....το καλύτερο πράγμα οι σοκοφρέτες!!!!

    μααα,τι θέλεις να πεις....δεν είναι υπηρέτρια?? γι αυτό τα smarties που μου δίνει και τρώω είναι τόσο πικρά... Α,την καθίκω!!!
    Καλά που μου το είπες !....Πάω αμέσως να στερεώσω τον κουβά με το σαπουνόνερο πάνω στην πόρτα....
    Ευτυχώς που είσαι κι εσύ στο διπλανό δωμάτιο....Για σήμερα θα έλεγα να φορέσεις κι εσύ το κράνος σου και να παίξουμε τη Μάχη!! Καλό??

    Κι αυτό με το συμπεθεριό...καταπληκτίκ!!! Μέσα!!! ε,ρε κάτι ξάπλες που έχουμε να ρίξουμε!!!!

    ;o))))))))))

     
  • At 29/5/07 11:53, Blogger maika said…

    dodos
    χε!
    λες?? να σου πω την αλήθεια,δεν το είχα σκεφτεί αυτό!! κάτι για μια βίδα μου υποψιαζόμουν....


    ovi
    Καλημέρα γείτονα!! γυρίσατε??
    έρχομαι για καφεδάκι!


    christakos
    Καλημέρα!! παραλίγο φίλε μου μικρέ!

    jason
    χαίρομαι που γελάς!!!
    πολλά φιλιά!!


    debby
    ε,ήταν και λίγες σελίδες....μια χαρά το βρήκα!!
    πάντως το κόλπο με το σύμπαν...δεν το έχω πετύχει ακόμα!!!
    Αλλά δεν απογοητεύομαι....που θα μου πάει ,θα το καταφέρω!!
    ;o)))

     
  • At 29/5/07 15:02, Blogger nikosmihalakis said…

    καλα μιλαμε οτι εισαι μορφη ...

    γιιιχααα βισνι θιελ. σουζ . τ αλογακ .

     
  • At 30/5/07 10:20, Blogger markos-the-gnostic said…

    καλά στα πε ο θεούλης. τον έχεις στρώσει κι αυτόν

     
  • At 31/5/07 15:51, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Πάρε αεροπλάνο κι έλα στην "Ουρανούπολη"!
    Σε λίγο αρχίζει η εκδίκαση της αίτησης διαζυγίου και πρέπει ν' ανέβεις στην έδρα...

     
  • At 1/6/07 00:50, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία (www.fakellaki.blogspot.com), σας ενημερώνουμε ότι:

    α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
    β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
    γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία - http://giatinamalia-blog.blogspot.com/. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε!!

    (Πρέπει να είναι έτοιμο το κείμενο & στα Γερμανικά!)

     
  • At 4/6/07 11:02, Blogger maika said…

    nikosmihalakis
    καλώς ήρθες!!
    σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...με κακομαθαίνετε όμως!!
    ιιιχααα κάου μπόυ!!


    markos-the-gnostic
    ε, ό,τι μπορούμε κάνουμε κι εμείς!! μα,όχι δηλαδή...πες μου...είναι συμπεριφορά Θεού αυτή??
    τσ τσ τσ!!


    ασκαρδαμυκτί!!
    αμάν....τρέχω!!!

     
  • At 4/6/07 11:06, Blogger maika said…

    ηλιαχτίδα

    :o)

     

Post a Comment

<< Home