κοίτα να δεις....

Monday, April 30, 2007

....o Θεός!!



Πριν απο αρκετό καιρό,κοιτούσαμε εγώ και ο μικρός μου,ένα βιβλίο με δεινόσαυρους.
Μικροί δεινόσαυροι,μεγάλοι δεινόσαυροι, δεινόσαυροι κότες άγριες, φυτοφάγοι,σαρκοφάγοι...

...όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να του διαβάζω τα ονόματά τους....

Εγώ - Αυτός είναι ο τυρανόσαυρος,αυτός ο μοσάσαυρος,αυτός ο κομψογνάθος,αυτός ο πτεροδάχτυλος....αυτός ο...

Μικρός - Τον καμπουρογαμόσαυρο δεν τον έχει το βιβλίο μαμά??
Εγώ - Ποιόν??
Μικρός - Τον καμπουρογαμόσαυρο!
Εγώ - Ποιον καμπουρογαμόσαυρο παιδί μου? που τον έχεις δει? υπάρχει τέτοιος δεινόσαυρος?
Μικρός - Ε,και βέβαια υπάρχει,ρε μαμά! Πριν που ο θείος ο Χρήστος έβλεπε ειδήσεις στην τηλεόραση, τον είδε και είπε.....καλώστον τον μαλάκα τον καμπουρογαμόσαυρο.... Τον είπε και μαλάκα... μαμά!!
Εγώ - γκρρρρρρρρρ... (που θα μου πάει? δε θα ξανάρθει ο αδελφούλης μου? θα ξανάρθει!!
θα βάλω τότε το μικρό να τον ρωτήσει τι πάει να πει.... σε έφτυσε η Καιτούλα θειούλη μου?!
για να μάθει....)
Εγώ - Λοιπόν,αρκετά με τους καμπουρογαμόσαυρους.... κοίτα τώρα εδώ .... και του δείχνω τη σελίδα με τα αυγά των δεινοσαύρων!
Μικρός - Πω! Πω! κάτι αυγά!!!! Καλά ρε μαμά και πως τα έσπαγαν τα αυγά τα μωρά για να βγούν? με κατσαβίδι??
Εγώ - Τι κατσαβίδι παιδί μου, πού να το βρουν το κατσαβίδι μέσα στο αυγό?? (μα,τι σοφή που είμαι...!!) Τα μωρά δεινοσαυράκια είναι πολύ δυνατά μωρά και μπορούν και το σπάνε το αυγό τους..... Τα πιο αδύναμα μωρά είναι τα μωρά ανθρωπάκια και ....

Μικρός - Μαμά, τους τρώνε τους ανθρώπους οι δεινόσαυροι???
Εγώ - Όταν ,αγάπη μου, ζούσαν στη γη οι δεινόσαυροι , οι άνθρωποι δεν είχαν γίνει ακόμα!! Άρα πού να τους βρουν να τους φάνε??? (μα τι σοφή που είμαι....ε?)
Μικρός - Και πότε έγιναν οι άνθρωποι ??
Εγώ - Ουουουου πολύ μετά, πάρα πολύ μετά....
Μικρός - Μαμά, τον πρώτο πρώτο πρώτο πρώτο άνθρωπο τον έφτιαξε ο Θεός,έτσι??
Εγώ - Ναι,έτσι ! (αν άρχιζα τίποτα ιστορίες για τους προγόνους μας τους πιθήκους....θα με μούρλαινε τελείως...)

Μικρός - Σίγουρη είσαι???
Εγώ - Ε,ναι σίγουρη.....
Μικρός - Και τον Θεό ποιός τον έφτιαξε , μαμά???
Εγώ - Ωχ!! εεεεεεεεεεεεε νομίζω μας τελείωσε το γάλα.... για κάτσε λίγο να πάω να δω...
(καθυστερώ όσο μπορώ μπας και ξεχαστεί,ψάχνω και στο συρτάρι να βρω κανένα κίντερ έκπληξη, να του πάω.... μα,τι στο καλό.....όλα τα έφαγαν? χτές τα πήρα..... και ξαφνικά τον ακούω να φωνάζει!!!)
Μικρός - Μαμάααααααα, μαμά το βρήκα!!!!
Εγώ - Τι βρήκες ,αγάπη μου???
Μικρός - Το Θεό!!!!
Εγώ - Που καλέ????
Μικρός - Το Θεό τον έφτιαξαν οι δεινόσαυροι ,μαμά!!!
Ναι ,σου λέω ...έτσι είναι... Οι δεινόσαυροι έφτιαξαν το Θεό και ο Θεός μετά έκανε τους ανθρώπους για να μην τους φάνε οι δεινόσαυροι!!!!
Εγώ - Μπράβο αγόρι μου,μπράβο!!! Μα τι έξυπνο παιδάκι που είσαι ,καμάρι μου!!!

Αγκαλιαστήκαμε,χορέψαμε,έφαγα εγώ τα κίντερ αυγουλάκια,συναρμολόγησε εκείνος τα παιχνιδάκια έκπληξη και ξανανοίξαμε το βιβλίο...

Μικρός - Ρε μαμά,τι τρώνει οι καμπουρογαμόσαυροι???
Εγώ - (άντε πάλι!!) Καρπαζιές τρώνε..... λέω ψιλοθυμωμένη....
Μικρός - Έλα ρε μαμά.... άκου καρπαζιές....πλάκα έχεις μαμά... χαχαχαχα.... αλλά θα μου πεις τώρα τι τρώνε???
Εγώ - Να πάρεις το θείο το Χρήστο να σου πει....αυτός θα ξέρει.... Αμάν πια!!!

Έκλεισα το βιβλίο και τον έβαλα για ύπνο νωρίς γιατί το πρωί θα πηγαίναμε μια εκδρομή.

Στην εκδρομή μας λοιπόν, στο μέρος που πήγαμε είχε και ένα μεγάλο καθολικό ναό. Ήταν πολύ εντυπωσικός και ο μικρός είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό και όλο με ρωτούσε....
Σε ένα σημείο του ναού στάθηκε,κοίταξε και άρχισε.....
μικρός - τι είναι αυτές οι εικόνες μαμά???
εγώ - αυτές οι εικόνες δείχνουν τη πορεία του Χριστού προς το Γολγοθά, είναι ο δρόμος του Σταυρού και τον έχουν όλες οι καθολικές εκκλησίες..... ο δρόμος του Σταυρού,απ΄ότι βλέπεις τελειώνει όταν κατέβασαν το Χριστό απο το σταυρό.... (μέχρι εδω την ιστορία την έχει ακούσει και δε με έχει ρωτήσει και τίποτα τρελλό...)
Μικρός - πέθανε ο Χριστός μαμά??
Εγώ - για λίγο!
Μικρός - τι για λίγο ρε μαμά?
Εγώ - επειδή ήταν ο γιος του Θεού, ο Θεός τον ζωντάνεψε.... μα δε σας μίλησε αυτή η δασκάλα σας για την Ανάσταση???
Μικρός - ναι , αλλά δεν κατάλαβα τίποτα.... πως τον ζωντάνεψε δηλαδή...???? Δηλαδή μετά ο Χριστός έγινε φάντασμα???
Εγώ - ε,όχι και φάντασμα....
Μικρός - ε, τι έγινε?
Εγώ - ζωντάνεψε και ήταν και πάλι οπως πριν....κανονικός άνθρωπος....
Μικρός - και αφού έγινε πάλι κανονικός που πήγε μετά??? έμεινε εδώ και γέρασε μετά ή ο Θεός δεν τον άφησε να γίνει ούτε κανονικός γέρος????

(ρε μπας και στα κρυφά έχει διαβάσει τον κώδικα Ντα Βίντσι????)

Εγώ - εεεεεεεεεεεεεε να...... επειδή ο Χριστός ήταν ένας πολύ καλός άνθρωπος και οι άλλοι άνθρωποι ήταν πολύ κακοί..... ο Θεός δεν τον άφησε να μείνει στη γη για να μην τον πειράζουν και τον πήρε μαζί του στον ουρανό!!!

Μικρός - στον ουρανό??? μα εκεί μου είπες πως πήγε ο παππούς σου όταν πέθανε......
ο Θεός τι κάνει εκεί???? έχει πεθάνει κι αυτός????
Εγώ - όχι,δεν έχει πεθάνει....
Μικρός - ε,τότε ???
Εγώ - τι τότε βρε παιδί μου..... αλλού είναι ο Θεός αλλού είναι ο παππούς μου.... είναι πολύ μεγάλος ο ουρανός.....

Μικρός - έχει και σπίτια ο ουρανός μαμά??
Εγώ - τι σπίτια βρε αγόρι μου.....
Μικρός - ε,σπίτια βρε μαμά..... σπίτια κανονικά..... όχι σαν αυτά στη Μονόπολυ....τα άλλα....
Εγώ - κοίτα παιδί μου επειδή με πονάει το κεφάλι μου τώρα..... άσε να πάμε καλύτερα να φάμε και τα λέμε άλλη ώρα..... εντάξει????
Μικρός - καλά,αλλά θα μου πεις ,εντάξει????
Εγώ - ναι,ναι.....θα σου πω......πάμε τώρα ,δε μπορώ άλλο.....


....και τώρα φίλοι μου, εγώ να σας αφήνω σιγά σιγά.....έχω να πάρω και το ζουρλομανδύα μου απο το καθαριστήριο..... βιάζομαι και λίγο.... με καταλαβαίνετε, έτσι δεν είναι??!!!


την παραπάνω ιστορία τη θυμήθηκα όταν πέρασα απο τη debby που είχε τις προάλλες ένα ανάλογο ποστ....

57 Comments:

  • At 30/4/07 14:14, Blogger cindaki said…

    Ε, καλά! Δε χρειάζεται να το ξαναπούμε! Ο μικρός είναι πανέξυπνος!!!
    Φτού σου αγόρι μου!!!

    Βιβλίο γράφεις!
    Οι απορίες του μικρού Πλάτωνα!!!

     
  • At 30/4/07 14:19, Blogger αθεόφοβος said…

    Αυτές τουλάχιστον είναι απορίες που στις ρώταγε όταν είσαστε οι δυό σας.
    Εγώ που ρώτησα μικρός την μάνα μου με δυνατή φωνή μέσα στο λεωφορείο: μαμά τι είναι έκτρωση;
    Ευτυχώς ήταν κοντά σε στάση και με κατέβασε τρέχοντας!

     
  • At 30/4/07 19:41, Blogger Tradescadia said…

    Ρε ξαδέρφη, λουμπάγκο θα πάθω άπό τις βαθιές υποκλίσεις! Ετοιμάσου για τον εκδοτικό οίκο λοιπόν! Από παιδί κι από τρελό, δε λένε μαθαίνεις την αλήθεια;

     
  • At 30/4/07 20:06, Blogger Aphrodite said…

    Καλά, αστέρι ο νέος! Θα τον καμαρώσεις πολιτικό ολκής κάποια στιγμή, όχι σαν αυτούς τους μπουχέσες που έχουμε...

    Ειδικά αυτό με το Χριστό μου φάνηκε τρομερά αστείο...
    :))))

    Οπου νά'ναι μου έρχεται κι εμένα, προχτές κιόλας το 3μισάχρονο: "πρέπει να πεθάνουν τα μωρά της οικογένειας όταν παντρεύονται ο μπαμπάς κι η μαμά?"

    "Ορίστε?"

    "Μα πώς γίνεται και σε όλες τις φωτο του γάμου σας δεν υπάρχουμε εμείς? Αφού μόλις συναντά ο μπαμπάς τη μαμά και λίγο μετά που θα αγαπηθούν, κάνουν παιδιά, εμάς που μας κανατε σε λίγο που γνωριστήκατε, και παντρευτήκατε όπως μου έχεις πει πολύυυυυ καιιρό μετά, πού είμαστε? "

    Σκατά. Τα κίντερ δεν πιάνουν πια. Θέλει κάτι πιο δυνατό....
    :)))

     
  • At 30/4/07 20:08, Blogger Aphrodite said…

    @αθεόφοβε,

    δεν πειράζει, κι εγώ είχα ρωτήσει τον παππού μου σε οικογενειακό τραπέζι αν είχε περίοδο.
    :)))

     
  • At 30/4/07 21:11, Blogger marilia said…

    Άψογος ο μικρός! :):) Αυτά περί... Θεού είναι τα πιο δύσκολα. Άντε να του εξηγήσεις... Τι αντοχές έχουν οι μαμάδες, τελικά; Και τα "δικά μου", τα σκασμένα, ρωτάνε περί Θεού και πιθήκων και κάνουν και τη χαρακτηριστική ερώτηση: "Εσείς, κυρία, τι πιστεύετε;"... Πίκραααααα!! Μόνο που εγώ δεν μπορώ να τα μπουκώσω κίντερ... :(:(:(

     
  • At 1/5/07 15:31, Blogger Fibi said…

    Kαλά όταν αρχίζουν τα μικρά τις ερωτήσεις γίνονται απίστευτα, πολύ μου αρέσει! (Στα παιδιά των άλλων βέβαια γιατί δικό μου δεν έχω ακόμα;Ρ)
    Αλλά δεν νομίζω να αντέξουν τόση αλήθεια τα μικρά παιδιά, θα απογοητευτούν πριν καλά καλά βγουν στην κοινωνία...

     
  • At 1/5/07 18:29, Blogger George said…

    Άψογος ο μικρός. Οι ερωτήσεις υπέροχες, και τα κίντερ δεν πιάνουν. Τελικά αλήθεια τους δεινόσαυρους ποιός τους έκανε;
    .... Όχι Μάϊκα δεν θέλω Κίντερ αυγουλάκι!!!
    Καλή Πρωτομαγιά.

     
  • At 1/5/07 22:49, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Πού είσαι ρε Σνουπίτσα-δασκαλίτσα να βοηθήσεις τις καημένες τις μαμάδες;

    Πάντως πάλι καλά που δε σε ρώτησε τι τρώει ο σαβουρογαμόσαυρος....

     
  • At 1/5/07 23:13, Blogger marilia said…

    Μα, καλέ μου, δήλωσα ήδη ανεπαρκής!!!

     
  • At 2/5/07 02:52, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Χαχαχα! Βρε Μάικα, απο τα γέλια παραλίγο να ξυπνήσω τον κούκλο που κοιμάται εδώ δίπλα μου!

    Που λες, εγώ έχω ακόμα αντοχές και εξήγησα στα ξαδερφάκια μου, ένα ολόκληρο μεσημέρι, το Πάσχα που μας πέρασε, για τον Χριστό, τον Θεό και τα συναφή..
    Στο τέλος ο μεγάλος, (7 ετών), είπε:

    -Νάνα, ο Χριστούλης ξέρει μπάνιο..;

    -Ο Χριστούλης είναι πάνσοφος Αλέξανδρε, τα ξέρει όλα!"
    -απάντησα με σιγουριά

    -Εγώ τον αγαπώ τόσο τον Χριστούλη, που όταν ξαναέρθει στη γη σαν άνθρωπος, αν τον βρω, θα του πω να πάμε μια μέρα όλοι μαζί στις νεροτσουλήθρες εδώ στη Ναύπακτο, εντάξει..; Και επειδή είσαι μεγάλη όπως ο Χριστούλης, να έρθεις κι εσύ μαζί, γιατί μπορεί να βαρεθεί όταν εμείς θα παίζουμε στη πισίνα, να του κάνεις παρέα ε..;

    -....
    (τι να απαντήσω..?)

    (Γυρνάει αμέσως στον 5χρονο αδερφό του και λέει) :

    -Στέφανε, θα πάμε με τον Χριστούλη στης νεροτσουλήθρες, θα έρθεις?

    (Ο μικρός κουνάει τους ώμους και απαντά) :

    -Ναι, αλλά καλύτερα να του πούμε να φτιάξει εδώ στο χωράφι νεροτσουλήθρες να παίζουμε εμείς και να έρχεται όποτε θέλει..!



    Απο τότε εγκατέλειψα τις προσπάθειες...!!!!

     
  • At 2/5/07 03:21, Blogger nyctolouloudo said…

    άσε το παιδί να εκφραστεί ελεύθερο σε όλα τα επίπεδα.....

    άμα δεν πιάνει με το Kinderüberraschung δοκίμασε με το Kindermilchschnitte....

     
  • At 2/5/07 10:14, Blogger takis said…

    Κατ'αρχή αναρωτιέμαι ποιόν αποκάλεσε καμπουρογαμόσαυρο, και μαλάκα, ο θείος Χρήστος...
    Δεύτερον , γιατί δεν του έλεγες για τους πιθήκους ...και αν δεν σε πιστεύει να ρωτήσει τον Θείο Χρήστο να του δείξει κάποιους στην τηλεόραση για να πειστεί...

    Μωρέ, με την οικογένεια που έχει μπλέξει ο μικρός τι περιμένεις..."δεν εχει τον θεό του"..

    Υ.Γ. Λες εμένα χαζομπαμπά ε??!!
    Χαζομαμά..σου έχει πάρει τα μυαλά ο μικρός (τα λίγα εναπομείναντα δηλ...)
    Υ.Γ.2 Ξέρεις τι ωραίο είναι να γυρίζεις μαυρισμένος από τα χιονισμένα βουνά της Ηπείρου και να γελάς με ενα τόσο γλυκό πόστ?
    να μου τον φιλήσεις εκ μέρους μου

     
  • At 2/5/07 21:10, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ..θεός ο μικρός......................................

     
  • At 2/5/07 22:21, Blogger Alexandra said…

    lol!
    your posts are killing me! and the dino-names!

    filakia delfinaki moou!

     
  • At 3/5/07 02:03, Blogger Jason said…

    Χαχαχαχα αυτά είναι. :)
    Από μικρό κι από τρελό, λένε...
    Ρε μπας και τον έφτιαξαν δεινόσαυροι το θεό; :)

     
  • At 3/5/07 07:57, Blogger Debby said…

    Τώρα ακόμα κατάφερα να το διαβάσω ολόκληρο!!

    Λύθηκα στο γέλιο! Ο μικρός είναι διαμάντι!!
    Θέλω πολύ να τον γνωρίσω!!!!

     
  • At 3/5/07 09:45, Blogger maika said…

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ .... ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ!!!
    ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ....


    sofi-k
    σ΄ευχαριστώ!
    έχεις δίκιο για το βιβλίο, μόνο που καλύτερα να το πούμε οι απαντήσεις του μικρού Πλάτωνα...γιατί στο τέλος αυτή που μένει με ένα κάρο ερωτήσεις είμαι εγώ....

    αθεόφοβος
    σκέφτομαι το σκηνικό μέσα στο λεωφορείο και γελάω...εσύ να ρωτάς, κοιτώντας την, φωναχτά κι εκείνη να γίνεται μπαρούτι και να σε κατεβάζει βιαστικά ή καλύτερα να σε πετάει έξω με τις κλωτσιές...χαχαχα!!! αλήθεια ,μετά σου εξήγησε???

    tradescadia
    άστα ξαδέλφη ....το βιβλίο ...με αυτά που θα περιγράφει...θα θεωρηθεί ,το λιγότερο, αιρετικό και βλέπω το Χριστοδουλότατο....να κάθεται στα σκαλιά της μητρόπολης και να το τρώει με λύσσα....

     
  • At 3/5/07 09:51, Blogger maika said…

    aphrodite
    άν άρχισε απο τα 3,5....σε βλέπω στα 5 της να την έχεις κάνει λαχείο....και να γυρνάς σαν την Αστέρω στα βουνά....δίπλα μου....
    (γιατί κι εγώ για κει με βλέπω...)

    μα κι εσείς...να εξοντώνεται τα μωρά....αίσχος....

    ο παππούς σου ,αλήθεια, όταν σε άκουσε να τον ρωτάς αν έχει περίοδο... (μα πως σου ήρθε??χαχαχα) έπεσε απο την καρέκλα του, έπεσε με την καρέκλα του ή μήπως δάγκωσε την καρέκλα του????

     
  • At 3/5/07 10:15, Blogger maika said…

    marilia
    και φυσικά ό,τι πει η δασκάλα είναι νόμος και το πιο σωστό πάντα...
    έρχεται πολλές φορές ο μάγκας και μου λέει διάφορα... μας είπε η κυρία ότι η θάλασσα έχει χρώμα κίτρινο.... Βρε αγόρι μου ,του λέω, μάλλον δεν άκουσες καλά....τι κίτρινο μου λες....μπλέ είναι η θάλασσα....
    Όχι , η κυρία είπε κίτρινο!!
    Μα αφού την έχεις δει τη θάλασσα και ξέρεις πως είναι μπλέ...
    Όχι, είναι κίτρινο ....το είπε η κυρία!!!!!
    Βέβαια η γυναίκα σίγουρα κάτι άλλο τους είχε πει αλλά ο μικρός μου...αυτό άκουσε....και αφού το είπε η κυρία....τελείωσε...είναι κίτρινη!!!
    Θεός η κυρία!!!
    γι΄αυτό κι εσένα φαίνεται σε ρωτάνε να τους πεις....είσαι η σοφή τους!!!
    καλά ξεμπερδέματα φίλη μου!!


    fibi
    κι όμως την αντέχουν περισσότερο απ΄ότι νομίζεις...αρκεί ,πιστεύω , να τους την πεις,χωρίς να τα τρομάξεις.... Δύσκολο , πολύ δύσκολο αλλά δεν μπορείς να τα παραμυθιάζεις. Βλέπει ο μικρός μου ανθρώπους στο δρόμο ,άστεγους,φορτωμένους με τα πράγματά τους,να ζητάνε χρήματα και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί άλλοι τους δίνουν χρήματα και άλλοι όχι....
    Τι λένε τότε fibi μου???
    βράστα!!!
    άντε και στα δικά σου!!!!


    georgeblackedrose
    δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό δεν μου το ρώτησε ο μικρός...
    τώρα σε σένα που είσαι μεγάλο παιδάκι μόνο την αλήθεια μπορώ να πω και πιστεύω να μη φοβηθείς και να το αντιμετωπίσεις ψύχραιμα....
    λοιπόν , οι δεινόσαυροι ...κατέβηκαν στη γη με αλεξίπτωτο.... έμεναν αλλού πριν αλλά εκεί που έμεναν έγινε χαμός απο μετεωρίτες...εκρήξεις,φωτιές...της τρελλής... κι έτσι φόρεσαν τα αλεξίπτωτά τους και πήδηξαν στη γή!!
    εντάξει georgeάκο μου....άντε,νάνι τώρα!!!

     
  • At 3/5/07 11:05, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    προς το παρόν αυτήν την ερώτηση δεν μου την έχει κάνει...
    μάλλον ο θείος ο Χρήστος δεν του έδειξε ακόμα κανέναν σαβουρογαμόσαυρο...και γι΄αυτό αγνοεί την υπαρξή τους....ευτυχώς...


    παιδίσκη ερωμένη
    σίγουρα και όταν μου έγραφες για τα ξαδέλφια σου το ίδιο θα γελούσες κι ελπίζω τελικά να μην το ξύπνησες το κουκλί!!!!

    καταπληκτικοί οι μπόμπιρές σου....
    αχ πήγες να τους εξηγήσεις, κι εσύ σαν καλή θεία ,που τα ξέρει όλα γύρω απο το Χριστούλη,τι ήταν και τι του έκαναν ... και να...τρέχα τώρα για βουτιές με το Χριστούλη στις νεροτσουλήθρες και πιείτε και κανένα καφεδάκι μαζί όσο οι μαφίες σου.....θα παίζουν....και ζήτα του και να χτίσει νεροτσουλήθρες και κοντά στο σπίτι τους γιατί αυτός όλα τα μπορεί....
    κι αν δεν μπορεί,πως δε μπορεί,γιατί δε μπορεί ,εδώ τόσα και τόσα έκανε.... ε,θεία??


    nyxtolouloudo
    να εκφραστεί το αφήνω....αλλά αν καμιά φορά με δεις αντί για μάϊκα να λέω πως είμαι μια ωραία πεταλούδα... να καταλάβεις...και σε παρακαλώ να με βοηθήσεις να επανέλθω...σιγά σιγά!!
    σ΄ευχαριστώ για τη συμβουλή....θα τις δοκιμάσω και τις γαλακτοφέτες κι ό,τι γίνει....

     
  • At 3/5/07 11:24, Blogger maika said…

    takis
    μα Τάκη μου κυκλοφορούν τόσοι πολλοί καμπουρογαμάσαυροι...όλο και κάποιον θα πέτυχε κι ο θείος ο Χρήστος στις ειδήσεις....για να του δείξει του μικρού....
    όσο για τους πιθήκους...σε πρόλαβε...λέει συχνά...άντε ρε μαλάκα χιπαντζή ξεφλούδισε καμιά μπανάνα κι έλα μετά να μας μιλήσεις
    για την οικονομία της χώρας....
    και μετά αρχίζει τα ξεφτιλισμένε,παπάρα κλπ κλπ... οπότε κι ο μικρός αρχίζει τις ερωτήσεις....

    Υ.Γ 1 και χαζομαμά είμαι και χαζή μαμά τελικά....ο τέλειος συνδυασμός!!
    Υ.Γ 2 αφου λές πως είναι γλυκό το ποστ μου θα σου τον φιλήσω 1000 φορές...αλλλλλλά αυτό το μαυρισμένος απο τα βουνά της Ηπείρου πως το πετάς έτσι βρε Τάκη μου....έτσι τα λένε αυτά....σιγά σιγά...τι θελεις δηλαδή ...να χάσω κι αυτό το λίγο που μου έχει μείνει??? δεν κάνει....

     
  • At 3/5/07 11:34, Blogger maika said…

    sevarose
    ...όλα τα μικρά ,θα έλεγα... οι θεοί μας!!!


    alexandra
    χαίρομαι που σου αρέσουν φίλη μου!!
    είναι όλα τους απο τη ζωή κι απο τον Πλάτωνα (όχι τον αρχαίο φιλόσοφο... τον δικό μου,τον μικρό)
    βγαλμένα!!!!!
    φιλάκια πολλά επίσης!!!


    jason
    ..τι να σου πω?? εγώ πάντως έχω αρχίσει να το πιστεύω....γιατί όχι??? έτσι κι αλλιώς έζησαν στη γή πριν απο αυτόν...σίγουρα... Έχεις δει πουθενά να λέει πως ο Θεός έφτιαξε δεινόσαυρους??? Είχε η κιβωτός του Νώε,μέσα κανένα δεινόσαυρο??? όχι...άρα έζησαν πριν απο το Θεό και γιατί να μην τον έφτιαξαν κι αυτοί δηλαδή??

    debby
    σ΄ευχαριστώ!!
    μα και βέβαια θα στον γνωρίσω!!!
    Ετοιμάσου όμως.... όταν θα βρεθούμε έλα διαβασμενη!!!!

     
  • At 3/5/07 18:13, Blogger Eleste said…

    δωράκι!

    και καλό κουράγιο!! :))

     
  • At 4/5/07 01:43, Blogger annamaria said…

    Μπορει να φανταστεις ποσα χρονια πισω με γυριζεις με τις αποριες του κουκλου σου??
    Ολο ερωτησεις που δεν "υπηρχαν" απαντησεις μου εκανε!!
    Δωσε του ενα φιλακι απο μενα!

     
  • At 4/5/07 08:58, Blogger dodo said…

    Ο μικρός φαίνεται να έχει πάρει την σπιρτάδα τής μαμάς του!

    Τελικά, έχει σπίτια ο ουρανός ή όχι; ;-)

     
  • At 4/5/07 12:18, Blogger markos-the-gnostic said…

    τους θυμάμαι αυτούς τους φοβερούς διαλόγους που είχα προ αμνημονεύτων χρόνων κι εγώ με το γιο μου. εγώ την κατα-έβρισκα...

     
  • At 4/5/07 13:16, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Το καταδιασκέδασα, γιατί δεν είμαι ...στη θέση της μαμάς.
    Σκέψου τώρα εσύ, να σε ρωτάνε πέντε, να πηγαίνουν αργότερα σχολείο και να μη διαβάζει κανένα στα γαφεία τους. ΟΟΟΟΟΛΟΙ μα ΟΟΟΟΛΟΙ στο τραπέζι της κουζίνας, εγώ μετά το γραφείο να μαγειρεύω για την επομένη, να σιδερώνω, να τους διαβάζω και.... αυτοί να τρώγονται...
    :-)
    Γλαρένιες αγκαλιές

    (Υ.Γ. Γλυκό φιλί στα μαλλάκια του από μένα)

     
  • At 4/5/07 19:43, Blogger bidibis said…

    Εγώ πάλι σου προτείνω να βάλεις το μικρό να ακούσει το podcast του Ανδρουλάκη με το Γραμματικάκη για το σύμπαν.

    Και θα μάθει και θα γίνει σοσιαλιστής/πασοκατζής ταυτόχρονα.

    Τι καλύτερο μπορεί να θέλει κανείς για το παιδί του καλέ;

     
  • At 4/5/07 21:48, Blogger Christos said…

    πολύ φάση ο μικρός....
    πόσο χρονών είναι??

     
  • At 5/5/07 16:33, Blogger maika said…

    elinor
    τέλειο το δωράκι!!!!
    σ΄ευχαριστώ,ό,τι πρέπει για την περίπτωσή μου...!!!
    να είσαι καλά!!!

    annamaria
    όπως τα λες....ερωτήσεις που συνήθως δεν ...υπάρχουν...απαντήσεις...
    Νομίζω βέβαια πως μάλλον δεν τα καλύπτουν πλήρως οι δικές λύσεις-ερμηνείες.... όταν μιλάνε μεταξύ τους...Η Απόλαυση!!! ...βρίσκουν τις απαντήσεις που τους αρέσουν...σε όλα!!!
    σ΄ευχαριστώ για το φιλάκι....τρέχω να του το δώσω!!!

    dodos
    μπαααα! μην κοιτάς τι γράφω εδώ ...στο ρίαλ λάϊφ...είμαι μεγάλο χαϊβάνι.... ακριβώς το αντίθετο της σπιρτάδας...
    πάντως σ΄ευχαριστώ!!
    Όσο για τον ουρανό...μα και βέβαια έχει σπίτια και μάλιστα επιπλωμένα... καλά,δεν το ήξερες? τα μπουμπουνητά που ακούς από τι νομίζεις πως γίνονται.....? τους καναπέδες και τα τραπέζια τραβάνε,να τους αλλάξουν θέση... μα καλά ούτε κι αυτό το ήξερες??? Επίσης...έχει και περίπτερα....κάθε γωνία κι ένα περίπτερο....κάθε περίπτερο και μια γωνία....

     
  • At 5/5/07 16:48, Blogger maika said…

    markos-the-gnostic
    κι εγώ την καταβρίσκω, εννοείται!!
    Αλήθεια,άραγε γνωρίζεις πως αν στις 25...δεν είχαμε νικήσει τους Τούρκους,τώρα θα νομίζαμε πως είμαστε Τούρκοι??? δηλαδή εμείς έλληνες θα ήμασταν αλλά δε θα το ξέραμε και θα νομίζαμε πως είμαστε τούρκοι.... γκτουππππ...

    φυρδην-μιδγην
    πως με πιάνεις!!! φυσικά,δε θα γινόταν κι αλλιώς... 5 φατσούλες να ρωτάνε κι η μαμά να ανακατέυει το φαγητό να μην κολλήσει... ή αφού κολλήσει... και να διαβάζουν όλα μαζί και το ένα να εξαφανίζει τη γόμα του άλλου και να χάνουν τα μολύβια και κάποιο να λέει.. 6 και 5 μας κάνει 9.... Τι 9 ?να λέει το άλλο...και μαμάααααααααα το πρόβατο με ωμέγα γράφεται....???
    Σίγουρα με καταλαβαίνεις!!!
    Να είσαι καλά και να τα χαίρεσαι!!!
    φιλιά

     
  • At 5/5/07 16:55, Blogger maika said…

    πάτησα τα μπλε γράμματα.....και με πήγαν βόλτα στου Ανδρουλάκη αλλά δεν άκουσα τίποτα.... Γραμματικάκης άφαντος....όβερ!!
    έχω διαπράξει κοτσάνα ή μήπως πήγα αργά και είχαν φύγει????

    Ενημερωσέ με σε παρακαλώ γιατί αν είναι να γίνει γρήγορα το παιδί σοσιαλιστής πασοκατζής πρέπει να βιαστώ!!!!


    christakos
    να είσαι καλά!! κι εσύ πάντως απίθανος είσαι...κι ας μην είσαι 7!!

     
  • At 5/5/07 17:55, Blogger bidibis said…

    Αν αναφέρεσαι σε μένα, όχι δεν έκανες βλακεία, εγώ μάλλον την έκανα που δε σε έδωσα οδηγίες

    Θα πας στη δευτερη λίστα στο sidebar που ονομάζεται Ιδεες & Μουσικες του Κοσμου και θα πατήσεις το podcast 10 και 9 που λέει universe - gramatikakis

    αν θες τα κατεβάζεις κιόλα

     
  • At 5/5/07 19:42, Blogger δ.σ said…

    Ά εδώ είναι το λημέρι σου.! Πρέπει να σε διαβάσω λίγο περισσότερο ,είμαι νιούμπι,αλλά θά μάθω πού θα πάει;
    Περιμένω τα σχέδια για την απαγωγή..
    Πώς είναι ο καιρός εκεί;;
    Άν κάνει κρύο, να φορέσω δύο ζουρλομαντίες..

     
  • At 6/5/07 12:24, Blogger maika said…

    dibibis
    ελήφθη όβερ!!!
    σ΄ευχαριστώ!!!
    πάω να φέρω και τον μικρό να το ακούσουμε παρέα...μάλλον εκείνος θα καταλάβει περισσότερα!!


    δ.σ
    καλώς ήρθες!! καλώς ήρθες!!
    ΟΚ ,προχωρώ λοιπόν!!! ...θα χρειαστώ ένα χάρτη, ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα...όχι αυτό της τηλεόρασης...(του θύματος εννοώ..) στολές παραλλαγής...με λίγα κλαριά για το κεφάλι ,ένα κινητό για να μιλάμε και μια εφημερίδα για να κάνουμε πως διαβάζουμε....
    Αλλά για πες μου, ποιόν θα απαγάγουμε???

    Κρύο δεν έχει,μην πάρεις δύο ζουρλομαντύες , πάρε αυτόν με τα τιραντάκια!!
    ;o))

     
  • At 6/5/07 16:00, Blogger δ.σ said…

    Λουκρητία!

    Εγώ με σένα μιλούσα ,και μπήκε κάποια maika και μάς διέκοψε.. Όπως είπαμε λοιπόν, «γάτα εισαι και γυρίζεις» και .. τα ρέστα τα λέμε μετά..
    Δέν θα ξεχάσω τα τιραντάκια!

     
  • At 6/5/07 21:32, Blogger Stardustia said…

    Μάικα, γεια,
    λίγο έλειψα και έγινε "κατακλυσμός" σχολίων!!!
    Εμείς είχαμε προ καιρού δράματα σχετικά με τον άλλον κατακλυσμό - του Νώε! Πώς τα ξεδιάλεξε ο Νώε, πώς τα μάζεψε όλα, τι έκανε τους δεινόσαυρους, γιατί εξαφανίστηκαν όμως και οι ιχθυόσαυροι, αφού εκείνοι κολυμπούσαν -παρένθεση, η μεγάλη από 2 1/2 ετών δηλώνει παλαιοντολόγος!!!!- και πώς πήρε όλα τα ζουζούνια.
    Μέχρι που είδαμε Φαντασία 2000 όπου κάτι κακοί δράκοι κρατούσαν με το ζόρι φυλακισμένους κάποιους πήγασους και ξεκαθαρίσαμε τουλάχιστον, γιατί δεν υπάρχουν πλέον αυτοί...
    Άστα, φιλενάδα, απορίες και απορίες, αλλά μια μέρα χωρίς αυτές και νομίζω ότι είναι άρρωστα...

     
  • At 7/5/07 16:46, Blogger maika said…

    δ.σ
    Αυτή η μάϊκα όλο έτσι πετιέται!!!
    Αλλά νομίζω ήρθε η ώρα να αποκαλυφθείς.... μήπως είσαι ο Γαβρίλης??? μήπως ο Κυριάκος???

    αύριο θα είμαι το πρωί στην ΕΒΓΑ,πάω να πάρω γάλα για τη γριά...άμα θέλεις έλα να μιλήσουμε...

    γουϊθ λαβ
    Λουκρητία


    zoe
    ευτυχώς το θέμα.. με τα ζουζούνια δε τον έχουμε πιάσει...καθόλου... Ούτε μπορώ να φανταστώ τι θα του απαντούσα αν με ρωτούσε πως ο Νώε μάζεψε στην κιβωτό του τα ζουζούνια....Απαπαπα!
    Φοβάται τις αράχνες πάρα πολύ και μάλλον γι αυτό για ζωύφια δεν έχει απορίες....
    για τους δεινοσαύρους πρέπει νομίζω να το ξανακοιτάξεις το θέμα... δεν υπήρχαν δεινόσαυροι τότε ,σου λέω γιατί αν υπήρχαν...θα τους είχαν φάει όλους τους ανθρώπους και όλα τα ζώα πριν απο τον κατακλυσμό.... ίσως να είχαν φάει και το Νώε....
    Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!!

     
  • At 7/5/07 17:31, Blogger δ.σ said…

    Ναι, ναί λέγε με Γαβρίλη λέγε με Γαβρίλη, λέγε με Κυριάκο ,λυώνω ..,πάμε ΕΒΓΑ άχ πώς μ΄ αρέσει ,σε περιμένω .. έξω στήν ΕΒΓΑ ,λέγε με Γαβρίλη..
    διάλειμμα...
    Πούςς οκ κράμ Λουκρητία
    (φιλιά κι αγκαλιές στα σουηδικά)
    Υστερόβουλο:ποιοί ειναι αυτοί;
    πάλι αδιάβαστος ήρθα.. Αλλά ακόμα διαβάζω.. τώρα ειμαι εκεί που κάποιος σε ξυπνάει τη νυχτα με το τηλέφωνο. γράφεις όμορφα... Ε,ρέ ΝΙΑΤΑ !!

     
  • At 8/5/07 12:48, Blogger maika said…

    δ.σ
    κάτσε βρε βιαστικέ... Σου έχω κι άλλα ονόματα να διαλλέξεις... Βαγγέλης,Ασώματος,Μοντεχρήστος και Χλέμπουρας.... όλοι τους ήρωες του Αρκά!!!
    Κι εσύ λέγε με πλιζ Λουκρητία η Νιάτα!!!
    πουςς οκ κραμ Γαβρίλη μου, ό,τι πεις!!!

    να είσαι καλά,σ΄ευχαριστώ!!!
    ;o))

     
  • At 8/5/07 12:59, Blogger δ.σ said…

    Άχ νάχα τα Νιάτα μου!!!
    Ευχαριστώ νάσαι καλά..
    ο Μοντεχρήστος σου
    puss och kram

     
  • At 8/5/07 13:30, Blogger δ.σ said…

    Φεύγοντας ξέχασα να πάρω το σκίτσο.

     
  • At 9/5/07 13:20, Blogger maika said…

    δ.σ
    τέλειο το σκίτσο Μοντεχρήστο μου!!!
    Να περνάς να μου κάνεις παρέα γιατί ο αυτός ο μούχλας ο Καστράτος έχει καταντήσει ανυπόφορος...
    Λουκρητία!
    ;o)))

     
  • At 10/5/07 08:48, Blogger δ.σ said…

    Λουκρητία μου!

    Σε περίμενα έξω απ την ΕΒΓΑ. Δέν ήρθες! Κοίτα πόσο στενοχωρεμένος είμαι..
    ο Μοντεχρήστος σου ο ισοβίτης
    Υ.Γ
    πολύ φασαρία κάνουν αυτοί επάνω στην εφηβεία... Έ ρέ Νιάτα.

     
  • At 10/5/07 22:08, Blogger maika said…

    δ.σ
    ...για να επανορθώσω θα έρθω αύριο ,να σε βοηθήσω με το μαγαζί , να ξεπουλήσουμε όλα τα γάλατα και τα παγωτά και μετά να το κάνουμε και λαμπίκο!!!
    Μη μου είσαι τόσο θλιμένος!!

    (η φωτογραφία είναι υπέροχη,έχεις πολλή φωτογένεια Μοντεχρήστο μου!!)

    Σ΄αφήνω τώρα, πάω να χτυπήσω το κουδούνι στα παιδιά απο πάνω.... μας τρέλλαναν πιά!!
    ;o))

     
  • At 11/5/07 08:21, Blogger δ.σ said…

    Η ΕΒΓΑ Στίς γωνιές της Αθήνας .Απ το ΒΗΜΑ

     
  • At 19/5/07 09:30, Blogger δ.σ said…

    Μένει ακόμα εδώ η Λουκρητία μου;
    Παρακαλώ δώστε της αυτό το πακέττο είναι απ΄το flowewr-mail

     
  • At 21/5/07 21:07, Blogger maika said…

    δ.σ
    και βέβαια μένει εδώ και το πήρε το λουλουδικό της και το χάρηκε και πάρα πολύ!!
    και άμα ήξερε πως κάνεις το κόλπο με τα μπλέ γράμματα θα έστελνε κι εκείνη στον Μοντεχρήστο τα πιο σπέσιαλ δώρα!!
    α,ρε Μοντεχρήστο πόσα ξέρεις!!!

     
  • At 22/5/07 08:07, Blogger δ.σ said…

    Τα μπλέ γραμματάκια τα χρωματίζουμε ως εξείς:
    Πάμε σ αυτήν την διεύθυνση και διαβάζουμε τίς λεπτομέρειες για "χρήση συνδέσμων" (links)

    ο Μοντεχρήστος σου

     
  • At 29/5/07 14:41, Blogger maika said…

    δ.σ
    τσα!

     
  • At 29/5/07 14:53, Blogger maika said…

    δ.σ
    σ΄ευχαριστώ Μοντεχρήστο μου!!!
    σ΄ευχαριστώ για το κόλπο με τα μπλε γράμματα!!!! πάω να δώ τώρα τι άλλο θα σου στείλω!!!

     
  • At 30/5/07 07:16, Blogger δ.σ said…

    Μάκια
    "....o Θεός!!",βοήθησε!
    Συγχαρητήρια!
    Ευχαριστώ για το τσά!
    Τώρα λέω να ψάξω σε κανα παληατζίδικο να αγοράσω ένα ερκοντίσιον για τη γρια..
    Τί λές εσύ; καλή ιδέα;

    Μοντεχρήστος φορ έβερ

     
  • At 4/6/07 19:53, Blogger maika said…

    δ.σ
    καλά θα κάνεις!
    αλλά ξέρεις τώρα,μη ξοδευτείς....
    πάρτης εκεί μια μεταλική ποδιά,βάλε απο πίσω κι έναν ανεμιστήρα...κι έτοιμο το ερκοντίσιον!! Α,μην ξεχάσεις να κολλήσεις κι ένα αυτοκόλλητο με καμιά γνωστή μάρκα γιατί αυτή άμα δει μάρκα γνωστή και να μη δουλεύει το μηχάνημα ,πάλι ευχαριστημένη είναι!!! Φιγουρατζού Μοντεχρήστο μου, φιγουρατζού η γριά!!!

     
  • At 13/6/07 08:00, Blogger δ.σ said…

    Λουκρητία! c/o maika.
    Τί κάνεις τίς νύχτες στου καρφούρ;
    Κι εγώ σε περιμένω στην ΕΒΓΑ :-(

    Σου στέλνω μια φωτογραφία μου.. Μέ κάνανε μάους- πάντ, ουσουμπώ (USB)
    Κούκλος δέν είμαι;;
    Ο Μοντεχρήστος σου -σε άδεια.

     
  • At 16/6/07 23:44, Blogger maika said…

    Μοντεχρήστο μου... μα τι είναι αυτά που λες?? Εγώ στα καρφουρ?
    Όποιος στα είπε αυτά είναι ψεύτης μεγάλος!
    Αφού ξέρεις τώρα, όλο μέσα στο σπίτι με τη γριά κάθομαι και σκέφτομαι πως να την ξεκάνω!!

    Φεύγω κι εγώ για καλοκαιράκι!
    Να περνάς καλά Μοντεχρήστο!!

    γουίθ λαβ
    Λουκρητία!

     
  • At 20/6/07 08:54, Blogger δ.σ said…

    Καλές διακοπές Makia

     

Post a Comment

<< Home