κοίτα να δεις....

Monday, May 07, 2007

...η εφηβεία!!

Καθόμουν που λέτε κι έτρωγα ένα μήλο.....
....επίσης χάζευα και μια μίγα που προσπαθούσε να βγει έξω απο το παράθυρο ,αλλά επειδή το τζάμι στο παράθυρο δεν έχει τρύπα... δεν μπορούσε!! Πετούσε,έπαιρνε λίγο φόρα και ξαναέσκαγε πάνω στο τζάμι και ξανά και ξανά και ξανά!!!
Πρέπει να είχε εκνευριστεί πάρα πολύ.... να είχε θυμώσει αφάνταστα...δε μπορούσε με τίποτα να καταλάβει τι την εμπόδιζε να βγει και να πετάξει......τρελλαινόταν, αλλά δεν το έβαζε κάτω .... Εκεί.... να σκάει στο τζάμι πάλι και πάλι!!!
Της άνοιξα να βγει. Μόλις το κατάλαβε βββζζζζννννν πέταξε μακριά!!! Θα ήθελα πολύ αυτή τη μίγα να μην την φάει κανένα πουλί, την αγάπησα!!!! Μου θυμίζει την κόρη μου.... βλέπει τον κόσμο,τον θέλει ΤΩΡΑ και όλο στα τζάμια σκάει....

Σάββατο 1.30 το μεσημέρι ,ξύπνησε λοιπόν και ήρθε να μου μιλήσει .....(όχι φυσικά η μίγα...)
Εγώ την κοιτάω γλυκά ενώ εκείνη όχι!
-Καλημέρα κούκλα μου!!
-Μάνα, η κολλητή μου έχει 5 στρίνγκς ,το ξέρεις?? (όχι που νομίζατε πως θα μου έλεγε καλημέρα....)
-Που να το ξέρω παιδί μου....το συρτάρι της είμαι??? χαχαχα... καλό έ??
-Ουουουου κατουρήθηκα στο γέλιο ...μιλάμε.... δε με βλέπεις???.... Λοιπόοοοννν...εγώ πότε θα πάρω στρίνγκ???
-Μα,τι να το κάνεις το στρίνγκ βρε κορίτσι μου???
-Ε,τι τι να το κάνω το στρίνγκ ρε μάνα.... να με τρελλάνεις θέλεις??? Να το φοράω θέλω!!
-Έλα μου ντε....να το φοράς θα θέλεις.... τι δηλαδή???? λαστιχάκι για να πιάνεις τα μαλλιά σου να το κάνεις??? Μα ,μια σταλιά βρακί... βρε παιδί μου, δε θα σε κρατάει ζεστή.... θα κρυώνεις....
-Άμα θέλω να είμαι ζεστή , φοράω μπουφάν ρε μάνα ....δεν περιμένω απο το στρίνγκ.....
-Πρωινό δε θέλεις???
-.... στρίνγκ θέλω....
-Ούτε να σκύψεις δε θα μπορείς.... όλο θα σου βγαίνει πάνω απο το παντελόνι και θα φαίνεται και θα σε κοροϊδεύουν οι φίλες σου.... (μαλακία , το ξέρω αλλά αυτό μου ήρθε να πω...)
-.....Ναι,ναι θα με κοροϊδεύουν και δε θα με παίζουν στο κρυφτό..... Ξεκόλλα ρε μάνα....
-Αμ,το άλλο , το ξέρεις το άλλο.... Στο έχει πει η κολλητή σου???
-Ποιό???
-Χάνονται στο πλύσιμο....
-Μάνα....δεν κόβεις τις.....
-Όχι δεν τις κόβω..... τόσες και τόσες έχουν χάσει στρίνγκς στο πλυντήριο .....στην αποχέτευση καταλήγουν..... να μη στο πω? να μη σε προειδοποιήσω...? Τι μάνα θα ήμουν αν δεν σου μιλούσα για τους κινδύνους.... (τι λέω πάλι??? πόσο πιο κάτω θα πέσω Θεέ μου....)
-Μάνα.....κλείστο....μπάζει.... μου λέει ....σαν να λυπάται για την κατάντια μου.... και δώσε και κανένα ευρώ για να πάω να πάρω!!!

-Μα βρε παιδί μου....τι θα πει κι ο πατέρας σου??? το σκέφτεσαι αυτό??? κεραμύδα θα του΄ρθει!!!
-Γιατί να του ΄ρθει κεραμύδα.... Μήπως θα του ζητήσω να το φορέσει???? Εξάλλου έχει ξαναδεί στρινγκ ο μπαμπάς , μαμά μου.... έτσι δε είναι ???
-γκουχ ,γκουχ,γκουχ.... γκουχ γκουχ γκουχ.....
-Μήπως γίνεται πριν πνιγείς .... να μου δώσεις κανένα ευρουδάκι....???
-Μα βρε κορίτσι μου...

(μαλακώνει ,με κοιτάει τώρα γλυκά και μου λέει...)
-Κοίτα μάνα.... έχε μου εμπιστοσύνη.... φοράω στρίνγκ δε σημαίνει πως κάνω πιάτσα στην Ομόνοια, εντάξει???? ούτε εγώ ούτε και καμμιά απο τις φίλες μου, μην ανησυχείς.... Γουστάρουμε τη φάση.... αυτό είναι όλο!!!
-Τώρα ησύχασα!!!! άμα είναι για τη φάση.....εντάξει....... αν και ....

-Α,και που ΄σαι ....τη Δευτέρα έχουμε κατάληψη....
-Πάλι??
-Πάλι ρε μάνα , αφού η μαλακωΚουτσίκου τα έχει σκατώσει τα θέματα....
-Εεεεε ,ναι εεεεε αλλά....
-Αντί να πάει να τραβήξει καμία ξούρα στο μουστάκι της , κάθεται και κάνει νόμους για μας.... Θα μας φτιάξει ιδιωτικά Πανεπιστήμια και η χαρά μας είναι απερίγραπτη.... Άσε ρε μάνα.... Θα ανεβάσει και τη βάση.... Για να βγούμε μετά λαμπροί επιστήμονες.... Μωρέ δε μας χέζει.....
-Να προσέχεις!!! είδες τι έγινε σ΄εκείνο στο Λύκειο,στην προηγούμενη κατάληψη....
-Μάνα κόψε τις ειδήσεις....
-Δε μου λες θα είναι και ο ...Μοϊκανός στην κατάληψη???
-Τον Τάκη λες??? ναι ,θα είναι.... και να ξέρεις,αν και στο έχω ξαναπεί.... ο Τάκης μπορεί να έχει λίγο πράσινα και αλα Μοϊκάν μαλλιά, αλλά με πάει και αν κάποιος με ενοχλήσει τον πλακώνει κιόλας.... Θυμάσαι ,τότε που έσπασε το δόντι του Βαγγέλη που με έβρισε????
-Ξεχνιούνται τέτοιες χαρές,αγάπη μου....??? ξεχνιούνται????

-Και μια και μου τον θύμισες... πάω να τον πάρω τηλέφωνο να μην ξεχάσει να φέρει μαζί του και το Σι ντι ,να ακούσουμε μουσική!! Είναι πολύ καλό παιδί ο Τάκης μαμά!! Πίστεψέ με!
Μαμά,σε αγαπάω πολύ!
-Κι εγώ κουκλίτσα μου!
-Ναι .... αλλά δε φτάνει....
-Τι εννοείς παιδί μου??
-Τα ευρώ ρε μάνα,τα ευρώ!!!!
-Καλά,πάρε!!
- Θέέέέένκς!!!

Α, κι άλλη μια μίγα στο παράθυρο....τα ίδια κι αυτή....όλο στο τζάμι κουτουλάει...
Πάω να της ανοίξω.... όσο κι αν στο σπίτι, δεν κινδυνεύει να τη φάνε τα πουλιά.... γίνεται εγώ να την κρατήσω,να πετάει... εδώ μέσα???? δε γίνεται!!!!

51 Comments:

  • At 7/5/07 13:47, Blogger Stardustia said…

    Για σου βρε maika με τα ωράια σου! Εφηβεία… ω, ναι και πού είμαστε ακόμη… αλήθεια πόσο είναι η κόρη σου; Η μεγάλη μου είναι στα οκτώ, αργούμε ακόμη αν και έχουμε μπει σε κάτι προεφηβικά και να κάτι μυστικά, να τα πρώτα ημερολόγια, να οι πρώτες κόντρες.
    Όχι, στρινγκ δε ζήτησε ακόμη, αλλά δε φοράμε παρά μονάχα αυτό που θα εγκρίνει η ίδια, μεταξύ μας αυτό κι αν το κάνει η μικρή των τριών, ο γιος μου τουλάχιστον ακόμη φοράει ό,τι καλό του δώσει η μανούλα, αν και στα σλιπάκια, ο κύριος είναι πέντε, γίνεται χαμός αν δεν είναι spiderman…
    Καλό κουράγιο!

     
  • At 7/5/07 14:50, Blogger marilia said…

    Υποκλίνομαι, μανούλα!
    Άνοιγε τα παράθυρα να πετάνε οι μυγούλες! Η δικιά μου, πάντα με τη μυγοσκοτώστρα στο χέρι είναι...

    Φιλάκι γλυκό!

     
  • At 7/5/07 15:14, Blogger Jason said…

    Χαχαχα γεια σου ρε maika...
    Εγώ πάντως την εφηβεία την πέρασα και ευτυχώς string ποτέ δε ζήτησα.

     
  • At 7/5/07 15:30, Blogger cindaki said…

    jason, ευτυχώς!!!

    Εμένα η εφηβεία μου εκδηλώθηκε μετά τα 20! Λίγο καθυστερημένη, ξέρω...

     
  • At 7/5/07 17:18, Blogger George said…

    Μην το πείτε του μπαμπά. Κόλπος θα του έρθει.
    Καλά που δεν έχω κόρες!!
    Σε ευχαριστώ θεέ μου!!!

    Πάντως ρε Μάϊκα είσαι καταπληκτική. Αυτό είναι πηγαίο ταλέντο. Αγκαλιές!!

     
  • At 7/5/07 17:22, Blogger ONOMATODOSIA said…

    να τους τα παρουμε...να τελειωνουμε...προσπαθω να πεισω τις δικες μου να βαζουν μποξερακια...με τιποτε!!!

     
  • At 7/5/07 17:24, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Δελφινούλα, νωμίζω πως χρειάζεσαι εντατικά μαθήματα!
    Δεν μπορεί να σε "παίζει" έτσι ένα μικρό!
    Αααα και κάτι άλλο! Τους κάνετε όλα τα χατίρια, τα κακομαθαίνετε και μετά...

     
  • At 7/5/07 17:44, Blogger bidibis said…

    Μέρες προσπαθώ να καταλάβω και σπάω το κεφάλι μου να βρώ τι μπορεί να κρύβεται πίσω από τις φαινομενικά αθώες και χαχανιστικές ιστορίες της μαικα με μικρά παιδιά που θέλουν να μαθουν για το σεξ και ζητάνε ταγκα και άλλα αξεσουάρ.

    Και τελικά το βρήκα!

    Το κλειδί βεβαίως ήταν η στριγκοφορούσα μύγα.

    Το υπονοούμενο ήταν σαφές.Θυμηθείτε μόνο πως λέγεται η μύγα στα Εγγλέζικα ;-)

    Ναι η maica με έμμεσο και χαριτωμένο τρόπο προσπαθεί να σας πουλήσει γκέι παρδαλά εσώρουχα και νέας εσοδείας sex toys. Κατά πάσα πιθανότατα έχει κάποια σχέση με κάποια εταιρία εσωρούχων ή κάποιο sex shop και μέσω του μπλογκ διαφημίζεται πλαγιοτρόπως και τζάμπα με μας να πέφτουμε θύματα της συμπάθειας που συνήθως προκαλούν οι ταλαίπωρες μάνες με τους πολλούς τους γιους και τις κι-εγώ-δεν-ξέρω -πόσες κόρες

    Ιδού η απόδειξη

    Το κλειδί είπαμε είναι η μύγα, μην το ξεχνάτε!

     
  • At 7/5/07 19:19, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    maika,
    Εξαιρετικά ενδιαφέρον το ποστ και μας καίει όλους. Καλά εμείς ...πηδάμε τις φωτιές τ' Αη-Γιαννιού του Ρηγανά, you know?
    Τί τρέλα έχουν όλες τους; Πού να δεις το σκοινί μας του απλώματος στη σειρά χρώματα, φιογκάκια, σχεδιάκια
    ΄Ομως, να πάμε λίγο πίσω στη δική μας αντίστοιχη ηλικία, όλο και κάποιες διαφορές είχαμε με τις δικές μας μητέρες. Μίνι φούστες, κοντά μπλουζάκια, στενά παντελόνια.
    Η διαφορά των γενεών. Εμείς πρέπει να αμβλύνουμε αυτές τις διαφωνίες.
    ΄Ασε τη μυγίτσα να βγει στο φως, στη φύση, και θα θορυβεί στο σπίτι, αν την κρατήσεις βζζζνννν, βζζζννν και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα ψοφήσει.
    Γλαρένια

    (Εσύ άκουσες και ένα σ΄αγαπώ μανούλα, έστω και πάνω στον ενθουσιασμό. Εγώ που ΔΕΝ....)

     
  • At 8/5/07 03:53, Blogger nyctolouloudo said…

    πολύ ζόρικη η μικρή...και ξέρει και τι είναι η πιάτσα στην Ομόνοια!

    από που το ξέρει βρε Μάικα; τι διαβάζεις στα παιδιά;

    ουφ! ευτυχώς που ο δικός μου την πέρασε την αρρώστια αυτή με μποξεράκια και φούτερ μόνο....

     
  • At 8/5/07 08:24, Blogger takis said…

    Πριν ένα χρόνο (μπορεί και περισσότερο) όταν άπλωνα τα ρούχα είδα κάτι μικρά κομμάτια "ύφασμα" με κάτι σαν υφασμάτινο κορδόνι γύρω γύρω που δεν ήξερα τι ακριβώς είναι...αφου τα σήκωσα στο φως του ήλιου προσπάθησα να τα πιάσω με τα μανταλάκια ..δύσκολα..τελικά τα έβαλα και τα 5 σε ένα μανταλάκι και ησύχασα...
    Από τότε έμαθα την ενδυματολογική ποκιλία της μικρής(16χ. σήμερα)...
    Επίσης απο τότε το άπλωμα των ρούχων δεν παρουσίασε άλλη έκπληξη....

     
  • At 8/5/07 11:22, Blogger maika said…

    zoe
    η μεγάλη αλλαγή είναι νομίζω στην Α γυμνασίου.... εκεί τα κορίτσια ωχ ωχ ωχ αρχίζουν να την ψωνίζουν... και οι μαμάδες επίσης!!
    Βρίσκεσαι νομίζω στο σωστό δρόμο...άμα η σουσουράδα σου άρχισε απο τώρα τις κοντρίτσες και τα ημερολόγια... μέχρι το γυμνάσιο το ημερολόγιο θα έχει γίνει χρυσός οδηγός και μάλιστα κλειδωμένος και σε βλέπω να εύχεσαι να το ξεχάσει μια μέρα ξεκλείδωτο ή όταν οι καταστάσεις σφίξουν...να προσπαθείς με κανένα τσιμπιδάκι,να το ανοίξεις !!
    Τα αγόρια έχω ακούσει πως κάπου στο Λύκειο αρχίζουν τα ζόρικα....θα δούμε....
    ...Καλό δρόμο!!!!

    marilia
    νομίζω η μιγοσκοτώστρα δουλεύει... απο το φόβο της για το έξω...
    Όταν κι εγώ ανοίγω το παράθυρο...η ψυχή μου το ξέρει τι βάζω με το μυαλό μου...και πόσο φοβάμαι αλλά επειδή είναι και τόσο ωραίο να τη βλέπω να πετάει χαρούμενη , κάνω το φόβο μου πατατάκια και μασουλάω νευρικά και περιμένω να γυρίσει!
    πολλά φιλιά

    jason
    γεια σου κι εσένα...
    άμα τότε ζητούσες στρίνγκ...σήμερα, μάλλον δε θα σε ξέραμε σαν jason αλλά σαν φτερού....
    ευτυχώς που δεν το έκανες φίλε μου

     
  • At 8/5/07 11:34, Blogger maika said…

    sofi-k
    κάλλιο αργά παρά ποτέ!!
    ίσως να είναι και καλύτερα να την περνάει κανείς στα 20... έχει τότε λιγουλάκι μυαλό παραπάνω και οι μαμάδες ίσως....λέω ίσως.... να ανησυχούν τότε λίγο λιγότερο...
    Εγώ πάλι ,δεν θυμάμαι πότε την πέρασα.... βρε μπας και δεν την πέρασα ακόμα...??? λες???

    georgeblackrosed
    δεν το λέω αλλά όλο και καμιά φορά θα περάσει απο την απλώστρα... που θα πάει.... θα το μάθει....
    Αν τον δω να λιποθυμάει δίπλα στα απλωμένα θα του δώσω μερικά χαστουκάκια (τι μερικά ...όσο τραβάει η όρεξή μου , θα του ρίξω...χε χε χε) και θα του πω...έλα βρε αγάπη μου πως κάνεις έτσι...δεν είναι δα και των αγοριών... Αυτός θα συνέλθει ,θα πει έ,όχι και των αγοριών Παναγία μου και θα ξαναζζζντουππππ...!!!
    κι εγώ θα γελάω κι επειδή κι αυτός στα ψέματα θα έχει λιποθυμήσει....θα μου πει...τι γελάς βρε αναίσθητη... και άμα με πει αναίσθητη....θα του κρύψω το βιβλίο που διαβάζει τώρα για τον Ταρκόφσκυ....για να μάθει...
    συμφωνείς έτσι??

    onomatodosia
    αμ, δε θα τελειώνουμε μου φαίνεται φίλε μου....μάλλον τώρα θα αρχίζουμε...
    περαστικά μας!!

     
  • At 8/5/07 11:57, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    άν ξέρεις κανένα καλό φροντιστήριο για σούπερ ντούπερ εντατικά πες το μου να πάω....πριν μου στρίψει τελείως
    και...
    εντάξει τα ψιλοκακομαθαίνουμε εμείς αλλά αργότερα....όλο και κάποιος θα υπάρχει που θα του αρέσει πολύ αυτό.... ή μήπως δεν το πιστεύεις??...


    dibidis
    (κρύβε λόγια,κρύβε λόγια....)
    μα πως σου πέρασε αυτό απο το μυαλό.... εγώ??? είναι δυνατόν???
    (πες τον αριθμό του λογαριασμού σου,κατονόμασε και το ποσό....και ράψτο ντε....)
    Η φαντασία σου οργιάζει φίλε μου...εγώ ποτέ δε θα μπορούσα να εκμεταλευτώ την παρουσία τόσων φίλων στο μπλογκ μου και να διαφημίσω αυτά ταααα... πρόστυχα....
    (αν σου αρέσει κάποιο στείλε μέϊλ να σου στείλω μια ντουζίνα να σου βρίσκονται ...τι φίλοι είμαστε...
    ήταν ανάγκη να με κάνεις βούκινο...)
    Βρίσκω εντελώς άδικη την επίθεση που κάνετε στο πρόσωπό μου και σας ζητώ να ανακαλέσετε!!!
    (έχουμε κι ένα σχέδιο με τιράντες...μούρλια...)
    Μέχρι τότε έχετε την αμέριστη περιφρόνησή μου...
    (..και ασορτί μπαντάνα...τι λές?? να σου στείλω??)

     
  • At 8/5/07 12:14, Blogger maika said…

    φυρδην-μιγδην
    καήκαμε αδελφούλα μου ,καήκαμε!!!
    Έχεις δίκιο όμως και αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ ...να αμβλύνω τις διαφορές!!! όσο μπορώ φυσικά....
    Δε μένουμε και κοντά να βρισκόμαστε και να χαζεύουμε τη συλλογή μας....αυτό με το φιογκάκι δεν το έχω...
    Όσο για το σε αγαπώ μανούλα...θα το ακούσεις,παραπονιάρα μου, είμαι σίγουρη!!!
    ..εμένα μου το λέει όταν αφού μου βγάλει το λάδι...μετά βγει βόλτα και επιστρέψει ευχαριστημένη και φυσικά δε μου το λέει πάντα και φυσικά συνήθως όταν με κοιτάει μου φαίνεται πως θέλει να με δαγκώσει...


    nyxtolouloudo
    πρέπει να το έχει ακούσει απο μένα...
    Μεγάλωσα,στο κέντρο της Αθήνας, 10 λεπτά απο την Ομόνοια...Πλατεία Βικτωρίας....όλη η χάϊ σοσάϊετι εκεί σύχναζε... Κι έτσι τη λέω συχνά την κουβέντα αυτή.

    Και μια και την πέρασες..με μποξεράκια... αυτήν την τρελλοφάση....για πες.. πόσο κρατάει ρε γαμώτο???

     
  • At 8/5/07 12:22, Blogger maika said…

    takis
    ..τι να πιάσει και το μανταλάκι??
    κι εμένα όλο κάτω μου πέφτουν... η λύση είναι αυτή που λές...όλα μαζί σε ένα μανταλάκι...
    Πιάνουν και λίγο χώρο στην απλώστρα... βρε λες γι αυτό να τα προτιμάει η κόρη μου....για τη δική μου ευκολία...??? Το χρυσό μου....λες???

    Φαντάσου τώρα,Τάκη μου, να πας να πλύνεις τα δόντια σου και δίπλα στην οδοντόβουρτσά σου να δεις και μιά ξένη... (το λέω και ανατριχιάζω...) Κι όταν θα βγαίνεις απο το μπάνιο,στην πόρτα ,να δεις κι έναν τύπο που δεν έχεις ξαναδει να σου λέει, ενώ θα χασμουριέται, καλημέρα πατέρα....
    Έχε μια βεντάλια κάπου εύκαιρη Τάκη μου... κι αχρείαστη να ΄ναι..!!

     
  • At 8/5/07 13:00, Blogger bidibis said…

    Σιγά καλε σε λίγο θα με πεις και ντουμπιντουμπιντάι!

    στείλε ό,τι θες αρκεί να είναι τζάμπα!

    Σε ξεσκέπασα πάντως, έτσι;-)

    Δεν είναι κακό να διαφημίζεσαι μέσω του μπλογκ. Κακός διάλεξες τον πλάγιο τρόπο. Οι πελάτες σίγουρα προτιμούν την ευθύτητα. Πες τους "πουλάω τάγκα, θέλετε;" και θα δεις πόσοι θα τσιμπήσουν. Με λογοτεχνικά τερτίπια δε μπορείς να καταφέρεις πολλά...

     
  • At 8/5/07 16:13, Blogger Artanis said…

    Maika, άκου να δεις, φιλενάδα, πως γίνεται:
    Η μάνα φύση έχει προνοήσει για τα πάντα και σε προστατεύει από τα επεισόδια κρίσεων πανικού, μέσω της επιθυμίας της κόρης σου να ΣΟΥ ζητήσει λεφτά για στρινγκάκια και να σου το πει για ποιο πράγμα τα θέλει (τα λεφτά, όχι τα στρινγκάκια) αντί να σου τα κοτσάρει έτσι-θέλω-φάτσα-κάρτα.
    Αυτή η διαδικασία ονομάζεται "προετοιμασία" για την φάση στην οποία η κόρη σου θα σου κοτσάρει έτσι-θέλω-φάτσα-κάρτα κάποιον τύπο, όπου εσύ θα αναρωτηθείς μόλις τον δεις:
    "Εγώ τα έχω δει τα στρινγκάκια της, γιατί τα πλένω, ο πατέρας της τα έχει δει απλωμένα, ο τύπος αυτός σε ποιά άλλη περίπτωση, πέραν της μπουγάδας, τα έχει ΔΕΙ ;"

    Μάικα;;;
    ΜΑΙΚΑ;;;;;;
    ΜΑΙΚΑ, Μ' ΑΚΟΥΣ;;;;
    ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ;;;
    ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
    (τι το άνοιξα το ρημάδι και τα έγραψα όλα αυτά;)

     
  • At 8/5/07 17:17, Blogger nyctolouloudo said…

    α! Μαίκα, κρατάει μέχρι να σταματήσει να πλένεται 3 φορές την ημέρα...ο δικός μου από γουρούνι που ήταν και σπάραζε στο κλάμα όταν του έλεγα: βρωμάς αγόρι μου, για ρίξε επάνω σου λίγο σαπούνι με νερό, ξαφνικά άρχισε να μη βγαίνει από την μπανιέρα..γιατί η γκόμενα ήταν ήδη στα πόδια του...άσε που ήθελε κάθε φορά και καινούργια πετσέτα,εσώρουχα και ρούχα!
    τώρα που είναι μαζί, του ξαναλέω: βρωμάς αγόρι μου, για ρίξε επάνω σου λίγο σαπούνι με νερό! απορώ πως τον αντέχει!
    πάντως αυτό που λέει η Artanis το έπαθα και εγώ...
    1) βρήκα στριγκάκι κάτω από το κρεββάτι του γυιού και
    2)έρχεται μια φορά η μικρή και μου λέει: αυτά τα μποξεράκια τα ξέχασε ο Ben στο σπίτι μου....τα έχω πλύνει!!!!!



    ευτυχώς που δεν μου τα έφερε βρώμικα!!!

     
  • At 9/5/07 00:48, Blogger αθεόφοβος said…

    Το στριγκάκι δεν έιναι τίποτα.
    Ο κουμπάρος που βρήκε ένα πρωί εξω από την πορτα της κόρης του ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια Νο46;

     
  • At 9/5/07 08:51, Blogger takis said…

    Μάικα, γενικά λέω "μη φοβάσαι" δείχνεις ατρόμητη...
    Μη μου μηλάς για οδοντόβουρτσες..κυκλοφορούν τόσες πολλές στο σπίτι που δεν ασχολούμαι πιά...καλα-καλα ουτε τη δικιά μου αναγνωρίζω πιά..

    Την Artani μόνο θέλω να ρωτήσω, αυτό με την "προετομασία" υπάρχει?
    ειδικά με τους τύπους που παρουσιάζονται ως "μάνα εξ ουρανού"...η μεγάλη μου σε αυτά ήταν πάντως ψυχρός εκτελεστής του τύπου.."μπαμπά, αν έρθει ο ...πες του να περιμένει δεν θα αργήσω..)

    Οσο για τον Αθεόφοβο,
    μη δίνεις σημασία στα νούμερα...καλό παιδί νάναι μωρέ..

     
  • At 9/5/07 10:44, Blogger maika said…

    dibidis
    μα και φυσικά τζάμπα θα είναι....αλλά κι εσύ αν...λέμε αν ...στο μέλλον αντιληφθείς να συμβαίνει κάτι παρόμοιο....στείλε μέϊλ....δεν είναι ανάγκη να....όλα φόρα παρτίδα.... Και φυσικά κι εγώ δε θα σε αφήσω έτσι....εννοείται...
    Ελπίζω η ντουζίνα που σου έστειλα να σου άρεσε!!

    Όσο για το να είμαι ειλικρινής.... μα δε γίνονται έτσι αυτές οι δουλειές.... Άμα βγω και πω...πουλάω τάνγκα,ποιος θέλει??? άντε το πολύ να θέλει ένας...
    Αν όμως το παλέψω και πείσω πρώτα τον κόσμο πως χωρίς ένα τέτοιο βρακί δεν μπορεί να ζήσει...νομίζω πως θα τσιμπήσουν περισσότεροι και θα κονομήσω κι εγώ...


    artanis
    Μα δεν τα λένε έτσι αυτά φιλενάδα μου....ωχ ωχ ωχ...τι να μου κάνει λίγο νερό εμένα τώρα....ωχ ωχ ωχ....στέρνα φέρτε μου να πέσω μέσα να ησυχάσουμε....
    Εμ καλά λες , θα συμβεί κι αυτό... δε θα συμβεί???
    Σ΄αυτό το στυλ...έτσι θέλω-φάτσα-κάρτα έφερε μια φορά τον δικό της.. για να καθήσουν λίγο να ετοιμαστεί η δικιά μου και μετά να βγουν...
    Καλό παιδί το αγόρι,δε λέω....είχε βέβαια ενώ ήταν μελαχροινός μια κατάξανθη τσουλουφάρα ,όρθια σαν κάγκελο... αλλά εντάξει...σιγά τώρα μην κολλήσουμε στις τρίχες...Και επίσης ήταν και ευγενέστατος!!!
    Μπήκε στο σπίτι με χαιρέτησε δια χειραψίας,με φίλησε,χαιρέτησε και τον πατέρα (ο οποίος κάποτε το είχε το μακρύ του το μαλλάκι αλλά έτσι ξανθό και όρθιο δε θα μπορούσε να το φανταστεί ποτέ...και γι αυτό όταν είδε το παιδί έτσι... κάπως γούρλωσε...)
    Μπήκε λοιπόν το ζεύγος..στο δωμάτιο της κόρης και βγήκε μετά απο καμιά ώρα ....
    Περνούσα και ξαναπερνούσα έξω απο το δωμάτιο διακριτικά (κλειστή φυσικά η πόρτα....) και μόνο μουσική άκουγα...
    Λίγο μετά βγήκαν!! Η κόρη μου είχε αλλάξει ρούχα (μπροστά του...φυσικά...)..... και μου ζήτησε να της δώσω μερικά ευρουλίνια... και για τον καλό της γιατί είχε μείνει ταπί κι εκείνος κι έπρεπε να πάνε και για καφέ....
    Οοοο λαρία ό λαρά...χιόνι πέφτει απο ψηλά....
    Μήπως ξέρεις φίλη μου να παίρνεις και την πίεση???

     
  • At 9/5/07 11:28, Blogger maika said…

    nyxtolouloudo
    ε,αφού σου τα έφερε καθαρά,εντάξει... δεν ήταν ανάγκη να ταραχτείς....
    Πω,πω σε φαντάζομαι όταν βρήκες το στρίνγκ,κάτω απο το κρεβάτι του....
    Τι του είπες αλήθεια...??? Αγόρι μου, σου βρήκα τη σφεντόνα σου???
    Καλά πάντως που μου τα είπες!! Έχω κι έναν δεκατριάρη... σκέτο βρωμίκουλα... Μόλις τον δω να πλένεται θα καταλάβω... κι όταν και πάλι το κόψει...θα ξέρω πως τελείωσε!!!
    Σ΄ευχαριστώ!!


    αθεόφοβος
    Γκντούππππ πάρτον κάτω τον κουμπάρο!!! και μετά όμως??? μετά τι έκανε??? Πήρε φαντάζομαι,το χάπι για την πίεση,κέρασε... ένα και την κουμπάρα ,χόρεψαν μαζί το it s rainning men allelhouia...και πήγε να βάλει καφέ να συνέλθει...
    Έτσι??


    takis
    άμα κυκλοφορούν πολλές οδοντόβουρτες...τότε κι εσύ μάλλον ατρόμητος είσαι!!!
    Αλήθεια, πόσες φορές έχεις σκοντάψει σε ξένα παπούτσια??? Την πρώτη φορά που σου συνέβη τι σκέφτηκες??? ...μήπως είπες αααα μα πως μεγάλωσε έτσι το ποδαράκι της κορούλας μου σ΄ένα βράδυ???...και χαρούμενος σκέφτηκες πόσο πολύ θα ψηλώσει....??
    Εγώ νομίζω κάτι τέτοιο θα σκεφτόμουν κι όταν μετά αντίκρυζα τον λεγάμενο.... θά αρχιζα να φωνάζω...κλέφτης ,κλέφτης....
    ;o))

     
  • At 9/5/07 21:15, Blogger Hlias said…

    Ανεκδοτακι...." Μαμα-μαμααα.."
    "Τι θελεις παιδι μου; "
    " Να, τωρα που μεγαλωσα μπορω να φοραω σουτιεν;"
    "ΟΧΙ...Γιωργακι μου!!"
    χμμμμ




    Να ρωτισω και κατι αλλο;
    Οι πανεμορφοι αυτοι διαλογοι ειναι, εν μερη εστω, πραγματικοι;;

     
  • At 10/5/07 14:10, Blogger marilia said…

    Σας απολαμβάνω, το ξέρετε;
    Αφού μου πέρασε από το μυαλό να δώσω το κείμενο στα παιδιά για τη μέρα της μητέρας. Μετά έβαλα τα γέλια και είπα ότι αυτό θα ήταν "για λίγο πιο μεγάλα παιδάκια"! χιχιχιχι!
    Αγκαλίτσα! Τόοοοοση!

     
  • At 11/5/07 00:46, Blogger annamaria said…

    Στην αρχη κοιταζουμε την προσπαθεια "της" να πεταξει.
    Ομως ερχεται η μερα, που ανοιγουμε εμεις το παραθυρο,
    με βαρια καρδια αλλα το ανοιγουμε........
    πρεπει να το κανουμε !!
    Φιλια Μαικα!

     
  • At 11/5/07 08:33, Blogger dodo said…

    Το μυγάκι σου το έχεις μάθει να φυλάγεται μόνο του, ξέρει πιά...

     
  • At 11/5/07 08:42, Blogger adaeus said…

    Ωραία... Να μαθαίνουμε και μεις με τις μικρότερες κόρες!

     
  • At 11/5/07 20:30, Blogger bidibis said…

    Από τότε που άρχισες να με λες dibidi περιπαικτικά πήρε θάρρος και η φίλη σου η άφρο και μου πετάε αδερφιστικα ονόματα όπως bibi-bo :-(

     
  • At 12/5/07 13:54, Blogger bidibis said…

    "Καθόμουν που λέτε κι έτρωγα ένα μήλο....."



    Οκ το πιάσαμε το υπονοούμενο ;-)

    Εντάξει θα πάμε και κει να ψωνιστούμε!

     
  • At 13/5/07 17:21, Blogger takis said…

    Εχεις πρόσκληση για ερωτηματολόγιο το μπλόγκ μου....sorry dear!

     
  • At 14/5/07 12:30, Blogger maika said…

    hlias
    καλόοοοοο!!!
    οι διάλογοι είναι κατά μεγάλο μέρος αυθεντικοί!!! Με δικά μου ...καλύπτω μόνα τα κενά που μένουν τις στιγμές που λιποθυμώ....

    marilia
    σ΄ευχαριστώ για την αγκαλίτσα την τόοοοοση και σου στέλνω κι εγώ μια πιοοοοοο μεγάλη!!!
    Ευτυχώς που δεν τους το διάβασες γιατί άντε μετά να απαντούσες στις τρελλές ερωτήσεις τους...Κυρία,κυρία ποιος ανακάλυψε τα στρίνγκς....κυρία ,κυρία ο μπαμπάς μου έριξε μια χαστούκα στην αδελφή μου και δεν της έδωσε λεφτά να πάει να αγοράσει μερικά που του ζήτησε... κυρία ,κυρία εσείς φοράτε στρινγκ....
    Θα γυρνούσες σπίτι σου το λιγότερο,με πονοκέφαλο!!

    annamaria
    Έτσι ακριβώς φίλη μου. Το ανοίγουμε το παράθυρο και τρέμει βέβαια η ψυχή μας....αλλά κι αυτά πρέπει να πετάξουν...έστω και μ΄ένα κινητό στο χέρι για να τα ακούμε που και που....

     
  • At 14/5/07 12:48, Blogger maika said…

    dodos
    Πόσο μου αρέσει που το λες αυτό!!!
    ..μόνο που πολλές φορές το ξεχνάω...ρε γμτ...και τρομάζω...

    adaeus
    καλώς ήρθες!!!
    μεγαλώνουν πολύ γρήγορα αυτά τα μικρά κοριτσάκια....κράτα σημειώσεις!!!

    bidibis
    My frienb , how bo you bo???
    Σου ορκίζομαι πως αν δεν μου το έλεγες πως σου άλλαξα όνομα,δεν θα το πρόσεχα...
    Μπερδεύω μονίμως το b με το d και γι αυτό και για να αποφεύγω τα λάθη... όταν γράφω με το χέρι,το μπ το γράφω με β ελληνικό.
    Σόρυ!
    Όσο για το bibi-bo της Αφροδίτης εεεεεεε εντάξει μωρέ δεν είναι και άσχημο....

    Δε μπορώ να δω που πήγε πάλι το μυαλό σου με το μήλο που έτρωγα γιατί πατάω τα μπλε γράμματα και πέφτω σε μια πινακίδα...που λέει πως η σελίδα έχει λήξει.... Μα λήγουν και οι σελίδες???
    Αν θέλεις κάνε κάτι...γιατι θα με φάει η περιέργεια...
    πλιιιιζζζ!!


    takis
    έρχομαι να την παραλάβω.... αλλά για να λες σόρρυ.... τότε μήπως κι εγώ πρέπει να λέω γκρρρρρρρ....???

     
  • At 15/5/07 14:44, Blogger Debby said…

    Αχ ρε Maika!
    Τι τραβάς και εσύ!
    Μια ο "μικρός" με τους δεινοσαυρους μια η "μεγάλη" με τα στρίνγκ, θα σε στείλουν αδιάβαστη!!

    Εγώ πάντως είμαι υπέρ των στρινγκ! Είναι πιο βολικά όπως και να το κάνουμε!
    Δώστε στρινγκ στα κορίτσια!

     
  • At 16/5/07 22:40, Blogger FuSmOKer said…

    Χαχαχα!
    Καλησπέρα Maika!
    Είσαι πολύ cool :)

     
  • At 17/5/07 15:29, Blogger maika said…

    debby
    άστα ! έρχεται και το καλοκαίρι...στάλα μυαλό δε θα μου μείνει debby μου!!!

    Δίνουμε,δίνουμε!!!


    fusmoker
    καλώς ήρθες!!!
    να είσαι καλά!!
    σ΄ευχαριστώ!!

     
  • At 17/5/07 20:13, Blogger Fibi said…

    Aπολαυστικότατη, όπως πάντα, ξέρεις να χειρίζεσαι τις καταστάσεις σαν γνήσια μάνα...

    όσο για το στρινγκ παρέπεμψέ την σε ένα παλιό μου ποστ, τα την κάνει λίγο να τα πάίξει και ... ίσως το πει και στις φίλες της :)

     
  • At 19/5/07 22:06, Blogger Aphrodite said…

    Μωρ'θα τυπώσω το ποστ και θα τους το τρίψω στη μούρη όταν μου έρθουν με τα 15 σκουλαρίκια και τα στρινγκς γιατί θα νομίζουν ότι είναι και πολύ χαϊλίκι και είναι και πολύ σπουδαίες και μοναδικές στο είδος τους (τεσπα, αυτές και 2-3 φίλες τους)...

    Αν και υπάρχει και η άλλη μέθοδος, Ηρώδεια αλλά πολύ αποτελεσματική, όπως τότε που το μεγάλο μωρό είδε το καινούριο μωρό... και παρ'όλο που δεν φορούσε πια πάνες (τις είχαμε βγάλει μετά βαίων και κλάδων), με το που είδε το μικρό, ΠΑΝΙΚΟΣ και ΤΕΜΠΕΡ-ΤΑΝΤΡΟΥΜΣ ολη μέρα να βάλει κι εκείνη πάνα... Μια βδομάδα, λέω άστην, θα της περάσει, δυο βδομάδες, χαμός.

    Οπότε πιάνω μια από τις τοσοδούλες του μωρού, την κόβω ώστε να μικρύνει λίγο ακόμα και της την φοράω. "Μαμά δε μου κάνει", "Μα πώς, πώς, μια χαρά σου είναι" "Μαμά με κόβει" "Οχι παιδί μου, ιδέα σου είναι" και της την άφησα μέχρι που με παρακαλούσε να της την βγάλω... Δεν έπαθε τίποτα, αλλά αυτό το discomfort ήταν το μόνο που την έπεισε ότι δεν είναι για εκείνην πλέον...

    Βέβαια δεν είμαι σίγουρη ότι αν της πάρω στρινγκς super XX small θα αποθαρρυνθεί, ίσα-ίσα θα φαίνεται περισσότερος κώλος...

    Μαικα, μελαγχόλησα!
    :(((

    (αλλά κάτι θα βρω και θα στο γράψω, να είσαι σίγουρη!)

    ΥΓ- κι εμείς τα κάναμε, κι αυτά θα τα κάνουν, και μακάρι να είναι μόνο αυτά τα "ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ!" κουλά που θα κάνουν...

     
  • At 20/5/07 22:49, Blogger FuSmOKer said…

    Δεύτερη φορά που μπαίνω εδώ και μόλις διάβασα τα 3-4 τελευταία posts σου και έχω ξεραθεί στα γέλια.
    Ο μικρός σου είναι απίστευτος!
    Να τον χαίρεσαι αυτόν και όλα σου τα παιδιά!
    :)

     
  • At 21/5/07 20:43, Blogger maika said…

    fibi
    σ΄ευχαριστώ,χαίρομαι που το διασκεδάζεις..!!
    όσο για το ποστ σου ,τρέχω να το βρω να της το δείξω... ελπίζω να βοηθήσει!!

     
  • At 21/5/07 21:01, Blogger maika said…

    aphrodite
    καλό αυτό με το στενό πάμπερ...τη σκέφτομαι να απορεί και να προσπαθεί να σε πείσει πως κάτι δεν πάει καλά ρε μαμά σου λέω...και με πιάνουν τα γέλια!!!

    απ΄ό,τι καταλαβαίνεις εγώ δεν μπορώ να κάνω το ίδιο....γιατί τι να κόψω και τι να μείνει και απ΄όσο ξέρεις κι εσύ,στην περίπτωση αυτή όσο κόβεις τόσο καλύτερο!!! άρα δίνω ευρά και πάει και παίρνει και αγοράζω εγώ αιθέρα για τον έρημο τον πατέρα!!

    μη μελαγχολείς aphrodite μου,δεν υπάρχει λόγος... απλά να ξέρεις πως εκεί που θα τους αγοράζεις ρούχα με χρώματα και λουλούδια και κορδελίτσες ασορτί εκεί ξαφνικά θα δεις και τα στρινγκάκια στα άπλυτα και τότε και τα δυο σου μάτια θα κοιτάξουν τη μύτη σου....και ζντούπππ πάρτην κάτω τη μάνα...
    νιώθεις καλύτερα τώρα!!!??

    κι εμείς τα κάναμε κι έχεις δίκιο,μακάρι να είναι τα στρινγκάκια τα μόνο κουλά,μακάρι!!

     
  • At 21/5/07 21:03, Blogger maika said…

    fusmoker
    χαίρομαι πολύ που τα χάρηκες και που γέλασες!!!
    σ΄ευχαριστώ και στα δικά σου!!!

     
  • At 26/5/07 03:13, Blogger Aphrodite said…

    Αχ, τι μου λες ρε φιλενάδα τώρα....

    Προχτές έρχεται το ανθρωπάκι-κλώνος μου του 1.22 (ναι, είναι και ντερέκι για την ηλικία της η σκασμένη) στο πάρτυ της, έχοντας σβερκιάσει ένα αγοράκι (την προσωποποίηση του βλέμματος του "θα παέι μακρυά η βαλίτσα? Με φωνάζουν για μπουγελώματα και γουρουνιές οι άλλοι!") και με το που τον σαβουριάζει τον νέο μπροστά μου, μου ανακοινώνει "ΜΑΜΑ! Ο ΜΑΞΙΜΟΣ!!!"

    Κατάλαβες τι σου λέω?.... Νηπιαγωγείου η μικρά...

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    Εκτη Δημοτικού τη βλέπω Καλλιστεία Playmate!!!

    Στριγνκ μόνο όταν θα πρέπει να ντυθεί... γιατί θα έχει πολικό ψύχος (στη φωτογράφηση...)

    ΑΣΤΑ!!!

    ΜΠΟΥΧΟΥΟΧΥΧΟΥΧΟΥΟΥΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!
    :((((((((((((((

     
  • At 29/5/07 13:04, Blogger maika said…

    aphrodite
    έλα,μην κλαις...
    εγώ νομίζω πως βρίσκεται σε καλό δρόμο ο κλώνος σου!! άμα τους σβερκιάζει απο τώρα...μη φοβάσαι τίποτα... εξάλλου στον έφερε και για να τον γνωρίσεις...είδες?? αυτό θα πει πως η γνώμη σου της είναι πολύτιμη!!! Αν εσύ της έλεγες τώρα.... Καλά,βρε κορίτσι μου , τι του βρήκες του χλιμίντζουρα....??? είμαι σίγουρη πως μέσα σε μια δυό ώρες θα τον είχε στείλει το νέο,στη μαμά του κλαμένο και δαρμένο!
    ..Για τα στρινγκς στη φωτογράφιση ...δε λέω κουβέντα γιατί είμαι καμμένη.... και εδώ κάνω το παπί...πα πα πα!!
    Στην έκτη? τι μου θύμισες τώρα???
    τι ωραία χρόνια....τότε ήταν που μου είπε πως ο Κώστας έδινε ωραία γλωσσόφιλα....αλλά ο Γιάννης καλύτερα...
    Ζντουπ...πάρτην κάτω τη μάικα....

    Λιποθύμησες Αφροδίτη μου??? έλα καλέ σήκω!!! μην κάνεις έτσι!!!
    εξάλλου εδώ θα είμαι κι εγώ να σε βοηθάω... μην ανησυχείς!! έλα,σήκω!!

     
  • At 6/6/07 09:01, Blogger nikosmihalakis said…

    Να σου πω .. η κορη σου διαβαζει το blog ?
    Χα χα χα θα εχει πολυ πλακα ...

    ΑΑ !! Ρε μανα τι τραβας !!!!

     
  • At 4/8/08 01:52, Blogger Kleon Gelastos said…

    Γιώργη Χολιαστού


    ΑΡΡΩΣΤΗ

    Έχετε δει αηδονάκι βραχνιασμένο;
    Άγγελο ίσως με πυρετό;
    Φεγγάρι σε κουβέρτες διπλωμένο;
    Ήλιο με τάση για εμετό;

    Έχετε δει δυο μαύρα καρβουνάκια
    ενώ γελάνε μαζί να κλαιν;
    Δυο του γιαλού ροζ κοχυλάκια
    κόκκινα να 'ναι και να καιν;

    Α! Η αγάπη μου είναι κρυωμένη!
    Ό,τι μου έδινε ρίγος ριγεί.
    Και θα υποφέρει για πολύ η καυμένη
    γιατ' η ανάρρωση θα 'ν' αργή:

    ένα μικρόβιο μέσα της εμπήκε
    με το γνωστό του σφρίγος κι ορμή
    και πώς θα φύγει τώρα που εβρήκε
    τέτoι' αγκαλίτσα-τέτoιο κορμί...

    ---

    Γιώργης Χολιαστός

     
  • At 31/3/10 23:29, Anonymous Anonymous said…

    χρειαζομαι επειγωντως μεχρι τις 10 απριλιου μια εργασια για την εφηβεια για την τεχνολογια 1ης λυκειου με βηματα και τετοια σας παρακλςς οσοι 3ερετε βοη8ηστε

     
  • At 31/3/10 23:31, Anonymous Anonymous said…

    χρειαζομαι επειgωντως την βοη8εια οσων 3ερουν ανα εχετε φιλους παιδια που ισωσ μπορουν ν βοη8ησοθυν ενημερωστε με σ αυτο το site
    anastasia korin8os

     
  • At 13/2/13 20:38, Anonymous Anonymous said…

    Αυτό το άρθρο είναι σελιδοδείκτης αξίζει κατά τη γνώμη μου. Αξίζει να αποθηκεύσετε για μελλοντική αναφορά. Είναι συναρπαστικό ανάγνωση με πολλά θετικά σημεία για περισυλλογή. Δεν έχω να συμφωνήσω σχεδόν σε κάθε σημείο που σε αυτό το άρθρο.

     
  • At 25/7/14 15:32, Blogger George Papadopoulos said…

    Ενταξει ρε παιδια, εχετε δικαιο, ομως ειναι λογικο να γινεται στα κοριτσια, που λετε, μια μερα ηρθε ο γιος μου, και μου εκανε ολο αυτο το σκηνικο, να φανταστιτε, τωρα φοραει ασπρο παντελονι ( κολλητο ), και του φενεται το στρινγκ.


    ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!

     
  • At 10/9/17 23:28, Anonymous Anonymous said…

    Και εγω φοραω string και ειμαι str8
    ειναι βολικο να εσθανεσε το κολο σου ελευθερο ρε κοριτστια
    ΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΧΕΙ ΘΕΜΑ
    ΕΙΜΑΙ 15

     

Post a Comment

<< Home