κοίτα να δεις....

Wednesday, April 11, 2007

...σεξουαλική διαπαιδαγώγηση...

Ήμουν στο αυτοκίνητο,οδηγούσα,τραγουδούσα... να μπορούσα στα σύννεφα να΄χα εγώ βενζινάδικοοοο... κι ο μικρός μου που καθόταν στο πίσω κάθισμα, μου λέει....
....μαμά, τί είναι οι καρπότες???
....τι είπες ? του λέω εγώ και τον κοιτάω απορημένη μέσα απ΄τον καθρέφτη...
....τι είναι οι καρπότες ,βρε μαμά??
....οι καρπότες??? ξαναλέω...
....ε , ναι οι καρπότες.... λέει...
Πιέζομαι πολύ τώρα για να μη γελάσω και σοβαρά , σοβαρά του απαντώ...
...ε, είναι κάτι που βάζουν οι μπαμπάδες για να μην κάνουν οι μαμάδες μωρά...
Αλλά γιατί ρωτάς θησαυρέ μου, που τις άκουσες τις "καρπότες"??? δεν το διόρθωσα φυσικά....το βρήκα πολύ αστείο...
Δεν πρόσεξε καθόλου την ερώτησή μου και μου ξαναλέει...
....και που το βάζουν το κάτι,μαμά??
Τώρα κάνω εγώ πως δεν ακούω και ξαναρωτάω....
.... μα, που τ΄άκουσες αυτά αγοράκι μου???
....Το έλεγε, μου λέει, ο Βασίλης στο τηλέφωνο που είχε πάρει χτες ο Στέλλιος και γέλαγε και του είπα... Βασίλη τί είναι οι καρπότες που λες στο Στέλλιο και μου είπε πως είναι μπαλόνια και μετά με έδιωξε απο το δωμάτιο και μου έκλεισε και την πόρτα..... Είναι μαλάκας ο Βασίλης,μαμά.... όλο με πετάει έξω και όλο μιλάει στο τηλέφωνο και με την Ξανθή που μοιάζει με αγγούρι.... Ρε μαμά θα μου πεις που τις βάζουν..... (το χαβά του ο μπόμπιρας...)

("Καρπότες",μαλάκας,αγγούρι... θα τον πνίξω τον μεγάλο μου....)

Θέλεις παγωτό ήλιε μου???
Ναί, μου λέει....
Μπράβο φεγγάρι μου!!!
Του παίρνω τον αγαπημένο του πύραυλο,τον τρώει χαρούμενος κι εκεί που λέω... ευτυχώς το ξέχασε....ξαναρωτάει....
ε,μα που τις βάζουν βρε μαμά οι μπαμπάδες.... θα μου πεις???
Ε, στο πουλί τους τις βάζουν βρε καμάρι μου πιά..... του λέω ψιλοτρελλαμένη με την επιμονή του ..... κι αμέσως παίρνω αποφασιστικά μια βαθειά ανάσα και πάνω που πάω να αρχίσω την ανάλυση... και σαν να μην ήταν δα και το πουλί τους...που μόλις είχα ξεστομίσει τίποτα το σπουδαίο.... μου ρίχνει κι άλλη μιά...
...Και γιατί,μαμά, δε βάζουν οι μαμάδες τις καρπότες για να μη μπαίνουν μωρά στην κοιλιά τους??
εεεεε, να , κοίτα αγόρι μου....εεεε
Πριν να πω καμιά εκατοστή έεεεεε , να, εεεεεεε..... μου ξαναλέει..
...τώρα ο μπαμπάς έχει βάλει την καρπότα του??? ή μήπως δεν πρόλαβε και σου μπήκε εσένα κανένα μωρό???
Όχι, βρε αστέρι μου,δεν μου μπήκε....... πρόλαβε ο μπαμπάς,πρόλαβε.... και....
Πάντως μαμά κι εσύ και η Κατερίνα και η Σοφία έχετε πουλί-γραμμή και γι ΄αυτό που να το δέσετε το μπαλόνι, ε,μαμά???
Έλα μου ντε!! που??? πρέπει να είμαι η πιο χαζή μαμά..... πως με μπέρδεψε έτσι το άτιμο....

ααααα μαμά, ο Παναγιώτης....
πούντος καλέ,πούντος λέω εγώ με αγωνία..
Νάτος,νάτος εκεί, εκεί με το σκύλο.....
Βγάζω το κεφάλι μου απο το παράθυρο του αυτοκινήτου και φωνάζω με όλη μου τη δύναμη Παναγιώτη,Παναγιωτάκη.... εδώ,εδώ γιούχουουου.....
(μ΄έσωσες Παναγιώτη μου,μ΄έσωσες...)

Ο μεγάλος μου δεν είχε τέτοιες απορίες σ΄αυτήν την ηλικία.... Ήταν σίγουρος πως το μωρό-αδελφάκι που είχα στην κοιλιά μου κάπου πρέπει να το είχα καταπιεί.... κι έτσι δε με ζάλιζε...
Αυτός εδώ όμως ο μικρός , είναι μου φαίνεται πιο προχώ!!!!

Μιλάω λίγο με τον μπαμπά του Παναγιώτη και συμφωνούμε να πάμε σπίτι μου για καφέ και να παίξουν και λίγο και τα παιδιά.
Δεν προλαβαίνω να βάλω μπροστά, κι ακούω τον δικό μου να λέει.....
Παναγιώτη, ευτυχώς ο μπαμπάς μου έχει δέσει την καρπότα του στο πουλί του και δε μπήκε στην κοιλιά της μαμάς μου μωρό γιατί εγώ δε θα κάθομαι να του προπονώ τα πόκεμον......

Ο μπαμπάς του Παναγιώτη κόντεψε να μου μείνει απο τα γέλια,ενώ εγώ που δεν τον ξέρω και πολύ καλά,ντράπηκα κι έγινα σαν παντζάρι.....
Ξεφτιλίστηκα....



......θα τον πνίξω τον μεγάλο....

56 Comments:

  • At 12/4/07 11:22, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Ρε συ Μάικα, κλαίω απο τα γέλια!

    χαχααχααχ!!!

    Καρπότες, πουλί-γραμμή, σου μπήκε κανα μωρό, και ο μπαμπας του Παναγιώτη...!! χαχαχαχχααχαχαχαχα!!

    Έλιωσα λέμε έλιωσα!

     
  • At 12/4/07 13:20, Blogger cindaki said…

    Απίστευτος!
    Ο μικρός Πλάτωνας ήταν αυτός;;; Μα τι παιδιά έχεις βρε συ maika!!!αστέρια!

    Ακόμα γελάω!

     
  • At 12/4/07 14:49, Blogger Tradescadia said…

    Για άλλη μια φορά, ξαδέρφη, με έκανες να κλαίω από τα γέλια! Τα σέβη μου και βαθιά υπόκλιση στον μικρό σου!

     
  • At 12/4/07 21:01, Blogger Σπύρος said…

    Μου θυμήζεις με το παραδειγμα σου τον εαυτό μου, που είχα ρωτησει πολυ μικρος τον πατέρα μου ""Μπαμπά? πώς με έκανες?" και μου απάντησε "Φίλησα την μαμα σου στο λαιμό και βγήκες?" και του απαντάω εγω "Καλά βρε μπαμπά είπαμε για χαζό με περνάς?"χαχαχ!
    Ειναι απιστευτες οι ερωτήσεις που κάνουν τα μικρά , ειχει πολυ γέλιο ο μικρος σου

     
  • At 12/4/07 22:45, Blogger George Sou said…

    ...καρπότες και Πόκεμον...
    Α ρε γμτ το 'ξερα, αυτό το νέο βιβλίο της ιστορίας θα κάνει τη ζημιά...

     
  • At 12/4/07 22:56, Blogger dodo said…

    Προς νέα γενιά: "Carp(ot)e Diem"

     
  • At 12/4/07 23:06, Blogger George said…

    Καλά μιλάμε είσαι δημόσιος κίνδυνος. Με έχεις κάνει να κόβεται η ανάσα μου απο τα γέλια. Ρε σύ σε κάθε πόστ πρίν ακόμα αρχίσω να διαβάζω ξεκινώ να γελάω. Που τα βρίσκεις ? Άκου καρπότες. Ο μπόμπιρας αυτός έχει μοιάσει σίγουρα στην μαμά του.
    Το παράξενο βέβαια είναι ο μεγάλος που μάλλον είναι πολύ μεγάλος και με ξάφνιασε, και δεύτερον που δεν έκανε ποτέ τέτοιες ερωτήσεις. Μα εσύ είσαι μικρούλα αυτός πως είναι μεγάλος? Βρέ απο τα δώδεκα τον έκανες? :*****

     
  • At 13/4/07 00:06, Blogger Aphrodite said…

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
    γκΝΤΟΥΒ!

    (πέσιμο)

    Μη ρε Μάικα, λυπήσου με....

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....

     
  • At 13/4/07 01:09, Blogger annamaria said…

    Σε θαυμαζω σε ο,τι γραφεις,
    το ξερεις,
    ομως αυτη τη φορα,
    ο μικρος σου,
    εκλεψε την παρασταση !!
    Μπορω να φανταστω ποσο καμαρωνεις και με το δικιο σου!!

     
  • At 13/4/07 19:48, Blogger Alexandra said…

    λολ!
    απίθανη μάνα και γιοί!

    γέλαγα σαν χαζή!

    φιλάκια

     
  • At 13/4/07 20:51, Blogger maika said…

    παιδίσκη ερωμένη
    ..άστα εγώ κόντεψα να σκάσω όταν άρχισε.... δεν ήθελα και να γελάσω για να μη νομίζει πως μου λέει χαζομάρες και στενοχωρηθεί,οδηγούσα και έλεγα τώρα θα τρακάρω... έπρεπε και να σκεφτώ τι του λένε τώρα....
    με τρέλλανε!!

    sofi-k
    ναι Σόφη μου, ο Πλάτωνας!!!
    όταν σε δώ έχω να σου πω τα κουφά!!!!... ας πούμε... μήπως ξέρεις που πάνε τα Χριστούγεννα όταν περνάνε????

    tradescadia
    επ! ήρθες???
    ...αυτό με την υπόκλιση να το σκεφτώ λιγάκι γιατί όποτε σκύβω για να βάλω τα παπούτσια μου ορμάει στην πλάτη μου και συνήθως πέφτουμε κάτω γιατί όπως λέει έχει κάτι ποντίκια δυνατά και με νικάει...

     
  • At 13/4/07 21:06, Blogger maika said…

    lockheart
    θα ήθελα να έβλεπα το βλέμμα του μπαμπά σου εκείνη τη στιγμή...!!
    Σκέφτομαι να κάνω ποστ τις ερωτήσεις των παιδιών μου και να δω τι θα μου λέγατε να τους απαντούσα....

    g help me
    μεγάλη ζημιά σου λέω....
    αλήθεια ξέρεις αν το 1821 τα παιδιά μασούσαν τσίχλες???
    λες να κοιτάξω το βιβλίο της Ιστορίας??

    dodos
    νέα γενιά προς dodos...
    μεγειά το κινητό!!! πρέπει να είναι πολύ καλή μάρκα, έτσι??
    .......

    oh captain,my captain..άσε να τα λέμε μεταξύ μας .... Μάλλον καταλαβαινόμαστε καλύτερα!!

     
  • At 13/4/07 21:15, Blogger maika said…

    george
    ε,μα και βέβαια στα δώδεκα τον έκανα....τι καλός που είσαι!!!
    ο μικρός μου μοιάζει σίγουρα.... κάνουμε κάτι διαλόγους τρελλούς τελείως και γελάμε και οι δυό... με πιάνει ο άτιμος και το καταχαίρομαι!!!
    όσο για τον μεγάλο... ε,σιγά και τον μεγάλο δηλαδή... του δημοτικού κι αυτός.... Μη σε μπερδεύει το θέμα της συνομιλίας του στο τηλέφωνο.... Ερωτήσεις έκανε κι αυτός πολλές αλλά όχι απο τόσο νωρίς. Είχα προλάβει να προετοιμαστώ και κάπως....

     
  • At 13/4/07 21:27, Blogger maika said…

    aphrodite
    ωχ! χτύπησες Αφροδίτη μου???
    Βρε Πλάτωνα πιάσε ένα χανζαπλάστ να βάλουμε στη φίλη μου που έπεσε.... όχι το διορθωτικό αγόρι μου....μη γελάς βρε ζουζούνι.... ούτε την μπλέ την μονοτική ταινία... α,μπράβο την καφέ!!!
    μπράβο αγοράκι μου....
    Μα που πας βρε Αφροδίτη μου , κάτσε να σε περιποιηθούμε!!!!

    annamaria
    αν καμαρώνω λέει!!!!
    σίγουρα όσο κι εσύ το δικό σου το αστέρι!!

    alexandra
    που να δεις που προσπαθούσαν να με πείσουν να κάνω σκέϊτμπόρντ.... έλα ρε μαμά, μου έλεγαν ,θα σε κρατάμε εμείς.... και φυσικά ανέβηκα και φυσικά σιγά μη με κράτησαν....

     
  • At 14/4/07 12:49, Blogger Σπύρος said…

    1000 συγνώμη που παρεμβαίνω εδω προς επικοινωνία μαζί σου..

    Αλλά στο blog μου μάλλον στο πρώτο ποστ που απάντησες δεν είδες κατω το αρχείο που μπορείς να κατεβάσεις είναι κάτι σαν εκπληξη ελπίζω να το δεις...φιλια και συγνωμη και πάλι

     
  • At 14/4/07 17:44, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Όλα ήταν φοβερά, αλλά αυτό το "πουλί γραμμή" δεν παίζονταν...

    Από σήμερα θα το λέω κι εγώ έτσι!

     
  • At 15/4/07 02:38, Blogger annamaria said…

    Τα ιδια και εγω...δε λεει τιποτα!!
    Μα εχουμε αστερια!! ;)

     
  • At 15/4/07 13:25, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΚΙ ΑΛΛΟ ...ΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΟ ΧΕΧΕΧΕ να συνελθω πρωτα η γυναικα !!

     
  • At 15/4/07 13:29, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ,,η μικρη μου γυρω στα 4 ειχε βαλει δυο κουκλες και τις ειχε σκεπασει με ενα πετσετακι καιτο κουνουσε πανω κατω
    ..γιατι τις εκανες ετσι παιδακι μου .. τι παιζουν;
    ΄..την ρωτω ...;
    Ά μαμα κιεσυ τιποτα δεν ξερεις ..αστες ησυχες..
    ετσι κανουν ερωτα.....το ειδα στην τηλεοραση!!
    ειναι απιστευτα τα μικρα!

     
  • At 15/4/07 19:02, Blogger Hlias said…

    Να αρχισουν να με ζωνουν τα φιδια;; Ποσο χρονον ειναι ο νεος με τις καρποτες;; Να ξερω να ετοιμαζομαι!!!!



    Χριστος Ανεστη!

     
  • At 15/4/07 19:19, Blogger takis said…

    Τώρα να σου πω οτι γέλασα και εγώ θα ειναι κοινότυπο...Δεν ξέρω αλλα με τα παιδιά δεν ξεκαρδίζομαι...προσπαθώ να σκεφτώ τι θα τους έλεγα αν ήσαν μεγάλοι...καμιά φορά ταιριάζει άλλες οχι...ειναι μία τέχνη και αυτό (να μεγαλώνεις παιδιά) απλή αλλά σημαντική τέχνη(όπως όλα τα απλά πράγματα στη ζωή)

    Τι με έχει πιάσει γμτ μου και "φιλοσοφώ" με ένα τόσο αστείο ποστ!...
    ίσως γιατί τα δικά μου παιδιά έχουν πια μεγαλώσει και το να ακούω τέτοιες ιστορίες μου φέρνει και νοσταλγία...
    Από την άλλη, συμπίπτουμαι στα ποστ "σεξουαλική διαπαιδαγώγηση" εσύ, "λαγνεία" εγώ !..

    Μετα πάσχα καθυστερημένες ευχές και από μένα επίσης (έλλειψα, με μη ιντερνετική πρόσβαση!)

     
  • At 15/4/07 19:30, Blogger Desposini Savio said…

    έξυπνη μαμά, έξυπνο παιδί! τι άλλο;
    φιλιά καλή μου
    (ζωγράφισες με το ποστ, απίθανο)

     
  • At 15/4/07 21:11, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Χαιρετίζω σε, ω μέγα εσύ αντικαταθλιπτικό σκεύασμα-ασμάτων!

     
  • At 16/4/07 10:23, Blogger Stardustia said…

    προς maika από ομοιοπαθή μαμά: κάτι τέτοιες στιγμές σε αποζημιώνουν για όλη την εβδομάδα κούρασης και τρεχάλας... είναι απίθανα τα μικρά...

     
  • At 16/4/07 15:23, Blogger maika said…

    lockheart
    τα φιλιά τα κρατάμε,συγγνώμες δε χρειάζονται...
    να είσαι καλά!

    ασκαρδαμυκτί
    άκου κι αυτό...
    έβλεπε σουτιέν σε μια βιτρίνα και μου λέει... μαμά,γιατί βάζεις εσύ σουτιέν?? του λέω..εεεε (όλο με εεεεεεε αρχίζω τις απαντήσεις μου...) ...για το στήθος παιδί μου,να μην πηγαίνει πάνω κάτω όταν τρέχω... (την είπα πάλι...)
    και μου λέει....
    η θεία Κατερίνα όταν τρέχει έτσι πάει ο κώλος της...μαμά...
    δε φοράει στον κώλο της σουτιέν μαμά ??? Ο συνειρμός!!
    γέλαγα ώρες!!!

    annamaria
    εδώ η χαζομαμάδες εκεί οι χαζομαμάδες... που είναι οι χαζομαμάδες!!!!
    εδώ! εδώ!!

    sevarose
    στα 4???
    πάντα μπροστά... οι κοριτσάρες!!
    άκου πάνω κάτω το πετσετάκι...χαχαχα!!
    ήθελα να σε έβλεπα εκείνη την ώρα πως έμεινες να την κοιτάς....χαχαχα

     
  • At 16/4/07 15:41, Blogger maika said…

    hlias
    ...να αρχίσουν να αρχίσουν.... αυτά τα μικρά ξεπετιούνται εκεί που δεν το περιμένεις...
    γύρω στα 4 με 5 κάνουν τις πιο τρελλές ερωτήσεις...
    όχι ότι μετά σταματούν δηλαδή... απλά αλλάζουν επίπεδο...
    να σε δω τι θα απαντάς!!!

    Χρίστος Ανέστης!!! έτσι έλεγε ο άλλος μου γιός κάποτε στην Ανάσταση και αληθώς Ανέστης....
    έτσι το άκουγε... πολύ γέλιο!!


    takis
    Τέχνη ε?? Δηλαδή να νιώθω και λίγο καλλιτέχνης??? Ωραία τα λες!!!
    αλλά......
    πως την άντεξες Τάκη μου την εφηβεία τους??? πέρασε γρήγορα??
    σου άφησε κανένα σημάδι???
    Το τηλέφωνο το έκοψες ή συνέχισες να το πληρώνεις βρίζοντας???
    Όταν ήταν να πάρεις βαθμούς... έπαιρνες και ηρεμιστικά πριν... ή δεν χρειαζόταν??? Τα βράδυα ξενυχτούσες στο μπαλκόνι ή μήπως δεν έχεις μπαλκόνι???
    Λαγνεία έ??
    σού ΄ρχομαι....

     
  • At 16/4/07 15:54, Blogger maika said…

    desposini savio!
    σ΄ευχαριστώ!!! μοναδική , ανεπανάληπτη, υπέροχη, λαμπερή...desposini(αυτό το έξυπνη που μου είπες....με ψήλωσε 10 πόντους!)
    να είσαι καλά!!!
    φιλιά!!!


    aggelos-x-aggelos
    για μένα ήταν αυτό??? μήπως για κάποια άλλη πίσω μου???
    πες όχι,πες όχι!!!
    aggelos: Όχι!!
    ε,τώρα με κάνεις και κοκκινίζω....σ΄ευχαριστώ πανμέγιστε ...λιθρινοπλάστη....
    φιλιά!


    zoe
    ομοιοπαθής ε???
    πόσο δίκιο έχεις!!!
    το απόλυτο χαλαρωτικό!!!
    καλώς ήρθες!!

     
  • At 16/4/07 17:12, Anonymous Anonymous said…

    Απίστευτο!!!

    Σούπερ αστεία ιστορία:))))

    Ο πιτσιρίκος φοβερός. Αλλά κ ο μεγάλος, είμαι σίγουρη, επίτηδες του τα λέει. Το έκανα κ εγώ στον αδερφό μου, για να ζαλίζει τους μεγάλους κ να γελάω:))

     
  • At 16/4/07 18:40, Blogger marilia said…

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Δεν το πιστεύω ότι σε πρωτογνωρίζω με αυτό το ποστ!!!!!! Όλα τα λεφτά!!! Χαχανίζω, αλλά αρχίζω να μονολογώ αυτό το... σουξεδάκι που ακούω πολύ τελευταία: "Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά"!!! :):):):):) Για την ώρα αρκούμαι σε "δευτεροκλασάτες" ατάκες των μαθητών μου...

    e-φιλιά! Και ένα ξεχωριστό στο μικρούλη! :)

     
  • At 16/4/07 19:18, Blogger Jason said…

    Χαχαχα πλάκα έχουν αυτά...
    Εγώ θυμάμαι την αδερφή μου ουουουου πόσα είχε πει κατά καιρούς...

     
  • At 16/4/07 21:45, Blogger Debby said…

    ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
    Ε! τον μπόμπιρα! Απαικτος μιλάμε!!

    Και πανέξυπνος! Τίποτα δεν αφήνει να πέσει κάτω!!

     
  • At 17/4/07 10:20, Blogger maika said…

    zoi20
    ...όχι μόνο για να ζαλίζει τους μεγάλους αλλά μετά οι μεγάλοι να πλακώνουν και το μικρό...(λέμε τώρα..)
    μου λέει μια μέρα ο μικρός...
    μαμά,μαμά,κοίτα...και μου δείχνει το μεσαίο το δάχτυλο...
    τι κάνεις εκεί βρε σκατό... του λέω
    ...γέλασε και το έβαλε στα πόδια...ο μεγάλος έκανε πως δεν ήξερε τίποτα... κάποιος άλλος πρέπει να του το έδειξε βρε μαμά...όλα εγώ πρέπει δηλαδή να του τα μαθαίνω...??? μου είπε κι έφυγε σφυρίζοντας...

    marilia
    θα έχεις ακούσει όμως κι εσύ...ΤΑ απίστευτα!!!
    λέει μια μέρα ένας φίλος μου δάσκαλος σ΄ένα μαθητή του μπόμπιρα..
    Καλά βρε παιδί μου την τσάντα σου απο την Παρασκευή που τελειώσαμε το μάθημα μέχρι σήμερα Δευτέρα,δεν την άνοιξες καθόλου???
    Την άνοιξα κύριε...απαντάει ο σπόρος..
    Την άνοιξες και τι έκανες δηλαδή??
    ξαναρωτάει ο φίλος μου.
    Ε,έβαλα μέσα το σάντουϊτς λέει ο μικρός και ο φίλος μου έσκασε φυσικά στα γέλια!!!

    καλώς ήρθες!!
    φιλιά


    jason
    ναι,αλλά θα έχεις πει κι εσύ όμως... ουουουουου πόσα θα έχεις πει!!!

    debby
    φάτσα ο τύπος!!! είναι και φαφούτης αυτόν τον καιρό οπότε και τίποτα να μην πει τον βλέπω και γελάω...έτσι κι αλλιώς...

     
  • At 17/4/07 13:51, Blogger takis said…

    Ατελείωτη Μάικα...και στα σχόλια...

    επανέρχομαι να σου πω μόνο σιγά στο αυτάκι οτι η δυσκολότερη περίοδος ειναι 16 χρονών(+-1χρόνο)..ειδικά για το 1ο παιδί να πάει και να μη ξανάρθει αυτός ο χρόνος...ευτυχώς κράτησε λίγο και τώρα τον "καμαρώνω" πάλι...η μικρή ειναι τώρα 16 αλλά αυτή έχει μανία με τον χορό και περνάει μια χαρά..και τη γλυτωσα.. (εννοείται οτι το σχολείο εχει φορτωθεί στον κόκκορα...)

     
  • At 17/4/07 14:14, Blogger marilia said…

    Ναι, αλλά ο φίλος σου δεν είχε τον παρακάτω -χθεσινό- διάλογο με μαθητή!!!

    Στίχος του Σολωμού: "...μέσα στες εκκλησίες τες δαφνοφόρες..."
    Ερώτηση:
    -Τι συμβολίζει η δάφνη, ξέρουμε;
    -Την ειρήνη!
    -Την ειρήνη τη συμβολίζει η ελιά. Άλλος;
    -Το Πάσχα! Ρώτησαν τη δάφνη πού είναι ο Χριστός κι αυτή τους είπε "πάει εκεί με τους άλλους".

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όπα, είπα, λέω! Όπα κοίτα με γελώ, είπα κοίτα με γελώ, δεν κλαίωωωωωωωωω!!!

     
  • At 17/4/07 15:34, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Καλά ρε Μάικα, γιατί τρέχει η θεία Κατερίνα;

     
  • At 17/4/07 16:44, Blogger maika said…

    marilia
    καλό!!!
    να σου πω τώρα ...κι εγώ το πρώτο που σκέφτηκα όταν μίλησες για δάφνη.... ήταν η φακή....
    καλά που δε με έχεις μαθήτρια....
    (τι τάξη έχεις?)

    ασκαρδαμυκτί
    κάνει τζόκινγκ....
    έρχεται το καλοκαίρι και θέλει να βγει στις παραλίες να σκίσει...
    Όταν τη βλέπει ο Πλάτωνας να τρέχει καρφώνει τα μάτια του στο πισινό της που ανεβοκατεβαίνει και όλο χαμογελάει....

     
  • At 17/4/07 17:15, Blogger marilia said…

    Τουλάχιστον η φακή προκύπτει συνειρμικά. Λογικό. Αλλά αν μου βγάλεις εσύ λογική την παραπάνω απάντηση του δικού μου μπόμπιρα, της Δ' τάξης, θα κάνω το πτυχίο μου... χαρτοπόλεμο!

    Μπορώ να στείλω το ξεκαρδιστικό σου ποστ σε φίλους μου, ε; Μετά του... link-ακίου σου, βεβαίως βεβαίως!

    Καλησπεροφιλιά! :)

     
  • At 17/4/07 18:37, Blogger bidibis said…

    dibgiadib brother is watching you!

    Ωω μον διέ, τι ήταν τούτο που έπαθες;

    Θα μπορούσες να του είχες δώσει μυριάδες άλλες εξηγήσεις πριν καταλήξεις στην πιο τραγική. Για παράδειγμα θα μπορούσες να τον είχες ρωτήσει αν γνωρίζει τι είναι η παπουτσοθήκη. ¨Επιτα θα του εξηγούσες ότι η παπουτσοθήκη είναι ή θήκη στην οποία ο παππούς τοποθετεί τα δικά του πράγματα. Άρα οποιαδήποτε θήκη δεν ανήκει στον παππού ονομάζεται καρπότα!

    Τα παιδιά το μυρίζονται το πονηρό και έχουν μια τάση να σε εκθέτουν την πιο ακατάλληλη στιγμή εκεί που δεν το περιμένεις. Η δική μου η εξήγηση δε θα του έξανε καμιά εντύπωση και να είσαι σίγουρη πως θα είχε ξεχάσει τη λεξη καρπότα εως ότου ερχόταν, φυσικά, η κατάλληλη στιγμή.

    Σε μια αντίστοιχη περίπτωση που ρωτήθηκα τι σημαίνει ανώμαλος το εξήγησα με όρυς χαλικόδρομου.

    Στο προφυλακτικό όμως πιάστηκα και γω απροετοίμαστος και λεω "δεν ξέρω ρώτα τη μάνα σου". Μετά προσπάθησα να το εξηγήσω με όρους προφυλακτήρα στο αυτοκίνητο αλλά ήταν πολύ αργά - το είχε πιασει το υπονοούμενο.

    Για την καπότα και όχι καρπότα σκέφτομαι πω ότι είναι το καπό του αυτοκινήτου στα Ιταλικά. Δεν ξέρω όμως αν πρέπει να κλείσω και το μάτι μου όμως.

     
  • At 17/4/07 19:48, Blogger weirdo said…

    Κ ο ρ υ φ α ί ο !!!!
    Άπαιχτος ο μπόμπιρας!! (όχι πως δεν το περιμέναμε, με τέτοια μαμά :p!!)

     
  • At 18/4/07 01:07, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Άσχετο, αλλά
    δείτε αν θέλετε, αυτό!

    Σας προειδοποιώ όμως πως θα σοκαριστείτε... Φροντίστε να έχετε χρόνο στη διάθεσή σας, γιατί είμαι βέβαιη πως θα θελήσετε να διαβάσετε & τα προηγούμενα posts.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ΥΣ: ΣΥΓΝΩΜΗ αν σας ψυχοπλάκωσα, μα αυτά συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας...

     
  • At 18/4/07 09:05, Blogger maika said…

    takis
    μα πως μου ξέφυγε το σχόλιό σου...?
    έχω κι εγώ στα 16-1 την πρώτη μου κι έχω λαλήσει....
    σα να είναι 5 παιδιά διαφορετικά σε ένα....
    λαλαλί λαλαλό θα μου στρίψει λέω εγώ...

    ε,ρε τι τραβάει όμως κι ο κόκκορας.... τι βάρη σηκώνει!!!

     
  • At 18/4/07 09:27, Blogger SALOME said…

    Μου φαίνεται οτι το παιδί μοιάζει αρκετά στη μαμά και το ψάχνει το πράγμα...Γι' αυτό μην σε παραξενεύει "το μήλο κάτω απο τη μηλιά θα πέσει".... Καλά το χειρίστηκες πάντως. Στην εφηβεία είναι πάντως πιο πολύπλοκα τα πράγματα και ελπίζω μέχρι τότε να έχεις και το ίδιο κέφι αλλά και επιπλέον σοφία για να τα χειριστείς αυτά τα 'λεπτά' και ευαίσθητα θέματα που γράφουν σε υιούς και κόρες....γλυκειά μου.

     
  • At 18/4/07 09:52, Blogger maika said…

    marilia
    έχεις δίκιο...έχω και τα ελαφρυντικά μου εγώ....
    αλλά ο μαθητής σου απίθανος....ρώτησαν τη δάφνη που είναι ο Χριστός χαχαχαχα....τέλειος!!!
    Το ποστάκι μου είναι και δικό σου!!
    κάντο ότι θέλεις!!!
    καλημέρα!!!!


    dibidis
    ω!! dibgiadib brother ...
    Κελ σουρπρίζ!!!
    Με βλέπεις ε??
    Ε,τώρα δε θα με βλέπεις....
    πάω να κρυφτώ κάτω απ΄το τραπέζι... κάτσε να πάρω και το πληκτρολόγιο...να κουκουλωθώ και με την κουβέρτα...
    ε,τώρα σιγά μη με βλέπεις...
    ωχ ξέχασα τον καφέ μου...κάτσε να βγω λίγο να τον πα....
    καλά ρε γμτ μου πήρες τον καφέ???
    ..και τα κουλουράκια???
    α,καλάαααα

    ωραία η ιδέα σου για την παπουτσοθήκη αλλά δυστυχώς δεν τη σκέφτηκα....΄Ασε που και να την είχα σκεφτεί δηλαδή και να του το είχα πει....λίγες ώρες μετά θα του είχε ξεράσει όλη την αλήθεια ο μεγάλος μου και ο μικρός θα με κορόϊδευε άγρια....
    άκου τι με ρώτησε ο μεγάλος...
    άκουσε τον Πανούση σ΄ενα τραγούδι που λέει...η πρώτη μάνα τραβεστί... και ήρθε να με ρωτήσει τι εννοεί ο ποιητής....
    Ευτυχώς καθάριζα κρεμίδια κι έκλαιγα και του είπα να φύγει για να μην κλάψει κι εκείνος και πως θα του έλεγα μετά....
    Ακόμα κλαίω και τον αποφεύγω....
    Έχεις καμιά ιδέα καλή??? γιατί δε βλέπω να τη γλυτώνω για πολύ....

    όσο για το ανώμαλος....λέω αν με ρωτήσει... να του πω πως είναι ονοματεπώνυμο.... Άνωμ Άλλος....
    (το έχω δει στο Φρανκεστάϊν Τζούνιορ)

    τώρα εσύ όταν του πεις πως καπότα είναι το καπό στα ιταλικά κλείσε καλού κακού και το μάτι σου γιατί θα ανακαλύψει γρήγορα την αλήθεια ο μάγκας... ε,μη σε περάσει και για άσχετο!
    ;o)

     
  • At 18/4/07 09:59, Blogger maika said…

    weirdo
    σ΄ευχαριστώ!!! όταν του λένε πως μοιάζει στη μαμά του νομίζει πως του κάνουν πλάκα....
    πως το παίρνει δε μπορώ να καταλάβω... ελπίζω κάποια στιγμή να μου πει....

    ηλιαχτίδα
    πάω να δω....

     
  • At 18/4/07 11:35, Blogger Artanis said…

    Maika μου, μου έφτιαξες τη μέρα και το υπόλοιπο της εβδομάδας, μιλάμε ότι τέτοιο γέλιο δεν έχω ξανακάνει!!!!
    Το πρόβλημά του ήταν τα Πόκεμον!!!!

    Είσαι φοβερή μαμά!

     
  • At 18/4/07 13:31, Blogger bidibis said…

    "άκουσε τον Πανούση σ΄ενα τραγούδι που λέει...η πρώτη μάνα τραβεστί..

    Έχεις καμιά ιδέα καλή??? γιατί δε βλέπω να τη γλυτώνω για πολύ...."


    Δεν είναι κακό να λες καμιά φορά ότι δεν ξέρεις.

    Πες ότι είναι μια ξένη λέξη, όπως το πορτατίφ για παράδειγμα, της οποίας το νόημα δεν ξέρεις.

    Αλλά κι εσύ Πανούση τα βάζεις να ακούνε;

    To Σουζάνα, Σουζάνα... δεν τους το έβαλες ακόμα, υποθέτω.

    Θέλω να δω τι θα τους πεις για τους Βούλγαρους όταν θα ακούσουν το "Βούλγαροι, Βούλγαροι, χανούμισσες, βαζέλες..."

     
  • At 18/4/07 18:31, Blogger Ναυαγός said…

    Σόι πάει το βασίλειο;

    Αν και βέβαια οι γενιές αλλάζουν και πλέον οι μπόμπιρες έχουν πολύ εξειδικευμένες απορίες.

    Αλήθεια θυμάσαι εσύ πότε ρώτησες και ποιον για πρώτη φορά τι είναι η καρπότα;

    :))))

     
  • At 19/4/07 08:22, Blogger takis said…

    Ναυαγέ
    Σιγά μη ρώτησε η Μάικα για την καρπότα...ήξερε ήδη τα πάντα...γι αυτό έκανε και πολλά παιδιά !...

    Αλήθεια Μάικα μου, 3 εχεις? γιατί μπερδεύτηκα στο μέτρημα..εγω πάντως 3 μέτρησα...αν είναι ετσι χαιρετώ τους ομοιοπαθείς...

     
  • At 19/4/07 09:57, Blogger maika said…

    salome
    salome μου γλυκειά...σ΄έχασα!!
    αλλά τώρα που ήρθες σε βρήκα!!...
    σ΄ευχαριστώ για τη μηλιά!!!!
    ...έχω και στην εφηβεία...
    στο τέλος νομίζω θα μου στρίψει τελείως....λέω,λέω,λέω μου λέει και η κόρη μου ,μου λένε και οι φίλες της και μου αρέσει βέβαια πάρα πολύ...τις πιο πολλές φορές νιώθω πιο άνετα με τις φίλες της κόρης μου παρά με τις μαμάδες τους... και μου αρέσει αυτό πάρα πολύ αλλά δεν ξέρω αν με παίρνει τελικά κανείς στα σοβαρά....ούτε απ΄τους μικρούς ξέρω ούτε απ΄τους μεσαίους ούτε κι απ΄τους μεγάλους....

    artanis
    χαίρομαι που γέλασες!!!
    να είσαι καλά!!
    ε,μα ξέρεις τι πρόβλημα είναι να προπονείς πόκεμον....μια του νερού,μια της φωτιάς και να χάνεις και τον Πίκατσου????
    ..ευτυχώς που φόρεσε ο μπαμπάς την καρπότα του....δηλαδή...

     
  • At 19/4/07 10:05, Blogger maika said…

    dibidis
    καλά λες, θα λέω κι ένα δε ξέρω και εύχομαι να μη με ζαλίζουν μετά...

    ο μεγάλος πήρε μόνος του το ΣιΝτί..και το ξεσκόνισε....όταν μου ήρθε με την απορία...φρόντισα και τα εξαφάνισα όλα του Πανούση...
    Και το Βούλγαροι,Χανούμισσες κλπ το άκουσε βέβαια και με ρώτησε βέβαια αλλά επειδή το ποδόσφαιρο βρωμάει πολύ... βρήκα την ευκαιρία και έβγαλα το άχτι μου απαντώντας του....
    Τη Σουζάνα όχι,δεν την άκουσε ...ευτυχώς... (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω... τι να πω??)΄
    ξέρεις...δε θέλω να κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες... αλλά λες, άραγε να τα καταφέρω???

     
  • At 19/4/07 10:20, Blogger maika said…

    ναυαγός
    αυτό υποψιάζομαι κι εγώ...όπως τα λες...σόϊ πάει!!!

    αν θυμάμαι λέει.....
    δηλαδή δε ρώτησα ακριβώς....τι είναι.... αλλά είπα σ΄ένα θείο μου αν είχε αγοράσει τις καρπότες του γιατί μια φίλη μου μου είπε πως όλοι οι άντρες αγοράζουν κι έφαγα μια σφαλιάρα..... ακόμα βουίζει το κεφάλι μου.... (πρέπει να ήμουν γύρω στα 14 και ήθελα να του κάνω και λίγο φιγούρα....)
    Απο τότε τις έκοψα τις ερωτήσεις!!!


    takis
    είδες τι είπα στο ναυαγό,έτσι??
    ρώτησα και δεν ξαναρώτησα....
    Καλά τα μέτρησες, 3 έχω!!!
    Κι εσύ έ?
    Κι εσείς με τις διακοπές της ΔΕΗ το πάθατε...???
    μια η ΔΕΗ,μια η χαλασμένη τηλεόραση ... ε,δε θέλει και πολύ ο άνθρωπος!!!
    φιλιά

     
  • At 19/4/07 21:19, Blogger bidibis said…

    Τα παιδιά αν και δεν γνωρίζουν το νόημα των πονηρών λέξεων μοιάζουν να αντλούν ιδιαίτερη ικανοποίηση όταν τις ξεστομίζουν. Δεν ξέρουν τι σημαίνουν αλλά μάλλον μια εσωτερική φωνή τους καθοδηγεί να τις πουν διότι είναι απαγορευμένες, άρα καλές και εύηχες, και συν τοις άλλοις θα τα καταστήσουν αντικείμενο της προσοχής των μεγάλων, πράγμα που είναι και βασική τους επιδίωξη, φαντάζομαι.

    Για παράδειγμα έχω ακούσει άπειρες φορές παιδάκια να επαναλαμβάνουν ακατάσχετα τη λέξη γ*!@#$ με τη συνοδεία αντικειμένων ή χωρίς, ποτέ όμως τη λέξη στρουκτουραλισμός ή τη φράση "κολεκτιβοποίηση της παραγωγή".

    Γιατί άραγε;

     
  • At 20/4/07 09:31, Blogger maika said…

    dibidis
    αμάν! τι λέξεις είναι αυτές βρε dibgiadib μου.... μου ΄χει τελειώσει και ο Μπαμπινιώτης...

    Είναι γεγονός πάντως πως τα παιδιά δεν τις προτιμούν....
    άλλη πλάκα έχει να πει ένα παιδί γ@!%#$ ή μαλ%@^)$ και να τα πάρει στο κυνήγι η μαμά και καθόλου πλάκα δεν έχει να πουν στρουκτουραλισμός και κολεκτιβοποίηση της παραγωγής (μα που τις βρήκες κι εσύ?...) και να τα κοιτάξει η μαμά σα χαζή και να αρχίσουν οι γιαγιάδες τα ξεματιάσματα με τα λάδια και τα κάρβουνα και να τα τρέχουν μετά και σε τίποτα ψυχολόγους. Έτσι δεν είναι??

    Πριν απο μερικά χρόνια βρεθήκαμε, αναγκαστικά και πάλι ,εκτός Ελλάδος. Η χαρά του μεγάλου μου ,που τότε ήταν ο μικρός μου , ήταν να λέει βρισιές στο δρόμο δυνατά. Του άρεσε που έλεγε όποια βρωμερή λέξη ήξερε και οι άλλοι αδιαφορούσαν.
    Βέβαια στο παιχνίδι έπαιρνα μέρος κι εγώ ... Έλεγα εγώ σκατούλες ,έλεγε αυτός μαλα... έλεγα εγώ τις λάϊτ βρωμερές κι εκείνος τις χειρότερες που ήξερε και ήταν πανευτυχής. Γελούσαμε πολύ και οι δύο.
    Μετά το τέλος του παιχνιδιού δε λέγαμε πια καμιά γιατί άν λέγαμε δε θα ξαναπαίζαμε.
    Μετά απο λίγο ,δεν έβρισκε κανένα ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο παιχνίδι... και σταμάτησε και να βρίζει!!!

    Άλα μου κολπάκι!! Καλή???

     
  • At 25/4/07 22:12, Blogger Christos said…

    χαχχαχαχαχαχααχα!!! πολύ φάση πρέπει να έχει ο μικρός....
    είμαι νέος στην παρέα, αυτό είναι το πρώτο δικό σου ποστ που διαβάζω και έσκασα στα γέλια....πάω να διαβάσω και τα άλλα....

     
  • At 26/4/07 09:20, Blogger maika said…

    christakos
    καλώς ήρθες!!! χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
    να είσαι καλά!!

     
  • At 6/6/07 09:07, Blogger nikosmihalakis said…

    ΘΕΟΣ !!! ΘΕΟΣ !!!

    Ο μικρος θα γινει μεγαλος αληταμπουρας ..

    χα χα χα χα

    μιλαμε για μορφη @!!!!

     

Post a Comment

<< Home