κοίτα να δεις....

Tuesday, May 20, 2008

....Άγιος ο Θεός....

Μπαίνει που λέτε η κόρη μου φουριόζα φουριόζα και αρχίζει....

...άκου ρε μάνα τι μου είπε το ούφο...
Ποιό ούφο βρε κορίτσι μου?? τι έγινε πάλι??
Αυτή η 20 σε όλα, η απουσιολόγος της τάξης μου...
Ε, δεν είναι και ούφο επειδή έχει 20.....
Με πιάνει λοιπόν ΤΟ ΟΥΦΟ λέμε , στο διάλειμμα , εκεί που τα λέγαμε με τα παιδιά στο καπνιστήριο....και
Στο καπνιστήριο? Γιατί ήσουν στο καπνιστήριο?? Περνούσες??
Όχι μωρέ έψαχνα τον αναπτήρ...... εεεε περνούσα δηλαδή.... και ....
Καιξις και ξερός.... μια σακούλα αναπτήρες έχω μαζέψει απ΄το δωμάτιό σου....και όλο δεν είναι δικοί σου μου λες.... και όλο ...θα έπεσε απο τον Τάκη,τον Μάκη , τη Σούλα.....σε μένα τα πουλάς αυτά....??
Εεεε,ναι τους πουλάω καιεεεε βγάζω χαρτζηλίκι....
Αχ,το καημενούλι μου....το κοριτσάκι με τα σπίρτα....κρίμα μωρέ....
Όχι σπίρτα ρε μάνα,αναπτήρες είπαμε....
Κόφτο γιατί αααα!!!
...και άντε , λέγε τι έγινε με την απουσιολόγο??
Α,ναι ...με διέκοψες και πήγα να το ξεχάσω.... Με βλέπει λοιπόν ΤΟ ΜΠΑΖΟ και μου λέει : μακάρι να μείνεις απο απουσίες γιατί σου αξίζει να μείνεις.... και εξάλλου δεν έχεις κάνει και λίγες.... να μείνεις να το φχαριστηθώ.....
Ωχ! μα γιατί?... Κι εσύ? Εσύ, τι έκανες,τι της είπες?
Της είπα να πάει να γαμηθεί με τον κουασιμόδο.....
Και γιατί με τον Κουασιμόδο , ρωτάω εγώ (ε,τι να κάνω αυτό μου ήρθε..)
Καλά ρε μάνα επικοινωνείς???.... εκεί κόλλησες...?? Ακούς εκεί, να μου πει τέτοιο πράγμα!.... είναι που νομίζεις πως καλοί μαθητές σημαίνει και καλά παιδιά.... μμμμ
Εγώ??
Ναι, εσύ!!!
(εδώ, εγώ ξύνω λίγο το κεφάλι μου και μετά κοιτάω το ρολόι μου....)
Μα,καλά βρε παιδί μου.... έτσι ξαφνικά της ήρθε? Μήπως της έκανες τίποτα?
Τι να της κάνω ρε μάνα, είσαι καλά?? Ποιος τη χέζει.... μάλλον την πειράζει που με γουστάρει ο Πάνος , ο άλλος ο απουσιολόγος, ΤΟ ΠΑΙΔΙ! γιατί μας είχε δει που φασωνόμασταν στο πάρτυ του .... και που τον γουστάρει και το μπάζο και οι φίλες της και αυτός τις έχει γραμμένες και σίγουρα θα της τη βαράει που έχω κάνει και τρελλές κοπάνες,ενώ αυτή ούτε μία.... Τολμάει? Δεν τολμάει!!!
Όπα,όπα ....φρένο.... τι εννοείς όταν λες τρελλές???? (το φασωνόμασταν το κατάπια..) Πόσο τρελλές??? Παραπάνω απο αυτες που έχω δικαιολογήσει??
Εεεεε δεν θυμάμαι....και ακριβώς....
Α,μη μου λες τέτοια....δηλαδήηηη μπορει και να μείνεις???
Που να μείνω??
Στην τάξη ρε παιδάκι μου.... που να μείνεις δηλαδή?? στη βεράντα??
Χα ! πως τα λες ρε μάνα!!! Πλάκα έχεις!!! Εεε, όχι και στην τάξη.... Λοιπόν.... εγώ... να φεύγω τώρα!
Τι να φεύγεις? Που να πας? Έλα εδώ,σου λέω.... που πάς???
Δεν προλαβαίνω.... με περιμένει η Μαρία για να.... διαβάσουμε..... γειαααααααα!
Τι γεια ρε??? έλα δω....ελ....

Εδώ και καιρό το έχω ρίξει στη θρησκεία....
Κοιτάω προς τον ουρανό και όλο λέω.... Αχ!Θεούλη μου,εσύ που με καταλαβαίνεις, πες μου σε παρακαλώ.... τι να κάνω??? Τι???
Συνήθως.. δε μου απαντάει.... και εγώ ψιλοθυμώνω και του φωνάζω.....
Ακούς καλέ????

και μετά , για να είμαι καλυμμένη σε περίπτωση που ο Δικός μας είναι κουφός.... παρακαλάω και τους αλλοδαπούς Θεούς να βάλουν το χεράκι τους ,να περάσει το αστέρι μου την τάξη, γιατί τι άλλο μπορώ να κάνω βρε παιδιά??.... Τι?????

22 Comments:

  • At 20/5/08 21:12, Blogger marilia said…

    Ουλπ! Ψυχραιμία, μανούλα, ψυχραιμία! Κανονικά παιδάκια έχεις! :):)

    φιλάκι γλυκό

     
  • At 21/5/08 01:00, Blogger αθεόφοβος said…

    Να πείς Δόξα τω Θεώ που γουστάρει τον Πάνο σκέψου να σου έλεγε ότι γουστάρει την Κατίνα!

     
  • At 21/5/08 01:55, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Να σκεφτείς αυτό που λέει ο Αθεόφοβος! Και να πεις στην κοράκλα σου πως ξέρεις πως είναι υπεύθυνο παιδί (αφού εσύ την ανέθρεψες:-)) & ακόμη πως της έχεις εμπιστοσύνη!!!
    Είμαι βέβαιη πως έχετε δώσει από μικρά στα παιδιά να κατανοήσουν τους σωστούς λόγους για τους οποίους σπουδάζουμε & μορφωνόμαστε, άρα δεν πρέπει να ανησυχείς μανούλα!
    Πάντως η "απουσιολόγα" απερίγραπτη: πολύ κομπλεξάρα... Τί μου θύμισες τώρα! Έξι χρόνια το κράταγα το ρημάδι, αλλά θέλω να πιστεύω πως οι συμμαθητές μου μ΄αγαπούσαν πραγματικά, εγώ είχα φτάσει να παίρνω απουσίες γιατί έκρυβα εκείνους... Όμορφα χρόνια όμως!
    Υπέροχος όπως πάντοτε ο τρόπος αφήγησής σου mama-Maika!
    Φιλάκια

     
  • At 21/5/08 18:22, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Mamma mia!!! Ψυχραιμία...

     
  • At 22/5/08 10:24, Blogger dodo said…

    ΩΧ!!! ;-)

     
  • At 23/5/08 03:31, Blogger Jason said…

    Χαχαχα πλάκα έχει. :)
    Πόσο μου έχει λείψει η εποχή του σχολείου...

    Welcome back, Maika...

     
  • At 23/5/08 21:03, Blogger takis said…

    Τι πάει να πεί τι άλλο να κάνεις?

    Συνέχισε τη προσευχή...
    θα πρόσθετα και νηστεία, αλλά δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεσαι, απο άποψη κιλών...
    Η μόνη λύση που λες..

    ΥΓ Μικρό σχόλιο για Αθεόφοβο και Ηλιαχτίδα.
    Σιγά ρε παιδιά, η ομοφυλοφιλία δεν είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί σε ένα παιδί...
    ειδικά στις εφηβικές ηλικίες.

     
  • At 23/5/08 22:19, Blogger maika said…

    marilia
    μα και βέβαια ψυχραιμία...τι άλλο?
    ψυχραιμία βεβαίως βεβαίως...
    ψυ-χραι-μί-α ..σιγά το δύσκολο...
    ααααααααααααααααααααααααα
    όχι , δε στρίγκλιξα...
    πως σου φάνηκε???
    ;0))


    αθεόφοβος
    Δοξα τω Θεώ, Δόξα τω Θεώ, Δόξα τω Θεώ !!!


    ηλιαχτίδα
    εσένα οι συμμαθητές σου σίγουρα σε αγαπούσαν....την απουσιολόγο της τάξης της κόρης μου όμως,η κόρη μου τουλάχιστον,τη βλέπει και βγάζει σπυριά... Αν μπορούσε να της δώσει να φάει το απουσιολόγιο,θα το είχε κάνει...
    να είσαι καλά
    φιλιαααααααααααα

     
  • At 23/5/08 22:55, Blogger maika said…

    το τέρας της "αμάθειας"
    ψυχραιμία και ψυχραιδύο!!! άστα!
    ...και μια και το ΄φερε η κουβέντα....το mamma mia πήγα και το είδα και το καταχάρηκα!!! τέλειο!!
    ;0))


    dodos
    καλως βρεθήκαμε και πάλι!!
    Ωχ,Αχ,Ουχ,γκρρρρρρρ και όλα εις την ν σου λέω!!!!
    ;0)))


    jason
    ...κι εγώ γελάω πάντως...
    Γκρινιάζω,νευριάζω,λιποθυμώ, βγάζω καπνούς και φωτιές αλλά γελάω κιόλας!!!
    φιλιά


    takis
    άμα είναι να περάσει την τάξη,να την κάνω τη ριμάδα τη νηστεία,να την κάνω!!!
    Είσαι σίγουρος πως θα πιάσει? Mήπως ξελιγωθώ τσάμπα?? το έχεις δοκιμάσει?

    ...πάντως αν μαζί με όλα όσα μου κάνει τα έφτιαχνε και με την Κατίνα... θα το έπαιζα άνετη,δε λέω...αλλά όταν δε θα με έβλεπε κανείς θα χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο....
    ;0))

     
  • At 23/5/08 23:12, Blogger takis said…

    Αυτό το κεφάλι πρέπει να αντέχει...
    μία σε πόρτα το βαράς.. μία σε τοίχο...
    θα τα χαλάσεις όλα στο σπίτι..

    εγω λέω κοίτα τη Μάικα ..για να μη γκρεμιστεί το σπίτι απο τις κεφαλιές...
    τα παιδιά θα βρούνε το δρόμο...
    εσύ προσευχή και νηστεία, εκείνα το δρόμο!...

    Λέει και η Μαρίλια, κανονικά παιδάκια έχεις...μα όλα τα παιδιά είναι κανονικά ...
    οι γονείς όμως είναι?

     
  • At 24/5/08 22:23, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Δελφινοκόριτσο, ο Θεός σε άκουσε και σου έστειλε τον ιδανικό γαμπρό (δηλαδή εμένα), άνθρωπο θεολόγο και ειδικευμένο σε πιπινοκαταστάσεις!
    Δεν πιστεύω να σε πειράζει που είμαι 40;

     
  • At 26/5/08 04:17, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Eμ, maika μου, αφού η τύπισσα είναι τόσο "κακίστρω" με το δίκιο της η μικρή να την έχει άχτι!

    Τakis, δίκιο έχεις: η ομοφυλοφιλία δεν είναι το χειρότερο που μπορεί να τύχει σε έναν/μία έφηβο! Είναι όμως (προσωπική μου εκτίμηση) από τα χειρότερα που μπορεί να τύχουν στο γονιό ενός εφήβου! Γιατί ό,τι & να λέμε, έναν ...ντουβρουτζά τον παθαίνεις, όσο προχωρημένος κι αν είσαι!

     
  • At 26/5/08 11:01, Blogger maika said…

    takis
    Αντέχει λέει???
    Αυτό δεν είναι κεφάλι takis,χύτρα ταχύτητας είναι!!! (το ταχύτητας.. έχει να κάνει με το μυαλό μου,το μοναδικό!!!) Το σπίτι ΟΚ,το στοκάρω συχνά και δε φαίνεται τίποτα!
    Όσο για τους γονείς ... πολλοί είμαστε για κλωτσιές,δυστυχώς!!
    Θεωρούμε τα παιδία μας κτήμα μας και το παίζουμε συχνά πυκνά τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικές μηχανές... (έτσι δεν τις λένε??)
    ;0))


    ασκαρδαμυκτί
    Σ΄ευχαριστώ Θεούλη μου....αλλά μήπως ακούει και κανένας άλλος εκεί πάνωωωω???

    ΄Οχι ότι έχω αντίρηση πως είσαι σίγουρα Ασκάρ μου ένα καλός γαμπρός (αφού σε στέλνει και ο Θεός...) αλλά η κόρη μου εμας των 40 κλπ μας θεωρεί λέει χούφταλα.. το κωλόπαιδο....
    ;0))


    ηλιαχτίδα
    ...που να μάθει η κακίστρω πως το αστέρι μου...στη βιολογία, αντέγραψε και απο το δικό της γραπτό (της κακίστρως..) και φυσικά έγραψε καλά...χωρίς διάβασμα...
    Θα μου το φάει το κορίτσι μου!
    ;0))

     
  • At 31/5/08 15:19, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Το πόσο ιασκεδάζω ις περιγραφές σου με τα παιδιά δε λέγεται.
    Τα άτιμα (και δεν είναι μόνο η εφηβεία τους) από τότε που καταλαβαίνουν τον εαυτό τους, θελουν γερά ....συκώτια
    ΄Ολα τούτα όμως...έλα ομολόγησέ το...μας κάνουν και χαμογελάμε, μας δίνουν ζωή και κουράγιο για να συνεχίζουμε
    :-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 31/5/08 15:21, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    ΄Ελα, δεν πέρασα σωστά τον κωδικό, αναφέρομαι στο περσινό ποστ του Μαίου με τίτλο "Η εφηβεία"
    :-)

    Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 1/6/08 07:10, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Καλό καλοκαίρι :)

     
  • At 1/6/08 16:58, Blogger bidibis said…

    Μια συμβουλή θα σου δώσω (εντάξει κλεμμένη είναι, αλλά ταιριάζει στην περίπτωση σου)και βάλ' την καλά στο μυαλό σου.

    Παντρεύτηκες πολύ νωρίς!

     
  • At 1/6/08 19:40, Blogger George said…

    Υπέροχη στους διαλόγους με τα παιδιά. Αλλά τι να πείς με τα σημερινά παιδιά δεν βγάζεις άκρη.
    Γερά να είναι και όλα τα άλλα ξεπερνιούνται βρε.
    Πάντως αυτό το φασωνόμασταν ρε συ δεν το κατάλαβα! Τι γίνεται ρε γμτ τόσο πίσω μείναμε;

     
  • At 4/6/08 08:08, Blogger maika said…

    φύρδην-μίγδην
    ε, ναι το ομολογώ!!! όταν ξαναμπαίνω στα ρούχα μου...τα ξεχνάω όλα! και τα σκέφτομαι και γελάω και νιώθω υπέροχα που τα βλέπω να αλλάζουν και να με αμφισβητούν και να μου κρύβουν και διάφορα και να διαφωνούμε και να τσακωνόμαστε και μετά να με γράφουν και να μη με υπολογίζουν και να με θεωρούν μπούφο...και γερουσία....και έλα ρε μάνα που ζεις?? καιεεεεεεεεεεεεεε τα χάπια μου... τα θυμήθηκα και κάπως μου ΄ρθε πάλι....
    σε αφήνω γλαρένια , πάω να πιω νερό....και να συνεχίσω!!
    πολλά φιλιά
    ;0))))


    το τέρας της αμάθειας...
    Ναι,ναι,ναι!!!
    καλό καλοκαίρι....χωρίς τσούχτρες...!!!!
    ;0)))


    bidibis
    νωρίς μου την έδωσες...
    αλλά σ΄ευχαριστώ! πάντα υπάρχει χρόνος για ένα καλό φαγητό και ένα μπάνιο στη θάλασσα!!
    περαστικά?? μα γιατί περαστικά??
    μια χαρά είμαι!!
    α,δεν πήρα και τη μάσκα μου...
    ;0)))


    george
    Γερά να είναι και όλα τα άλλα τα αντέχουμε. Έχεις δίκιο!
    ..έχω και ζουρλομανδύες σε διάφορα χρώματα και είμαι πάντα μες στη μόδα!!
    όσο για το φασώνομαι..άκου...
    φασώνομαι θα πει φιλιέμαι..με κάποιον,έτσι γιά τη φάση..μου αρέσει αυτός-η και επειδή είμαστε κάπου και περνάμε καλά φασωνόμαστε και λιγάκι επειδή κάνει καλό και στα νεφρά και βελτιώνει και το κυκλοφορικό μας σύστημα....
    Γκιέγκιε??
    Πόσα ξέρω η άτιμη...
    ;0)))

     
  • At 4/6/08 13:43, Blogger One Happy Dot said…

    άγιος ισχυρός...και η κόρη σου είναι όπως όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας και το γεγονός ότι σου μιλάει για τέτοια θέματα μόνο καλό μπορεί να είναι. Και ο Πάνος μπορεί πραγματικά να είναι ΤΟ παιδί (αρα έχει γούστο) και η απουσιολόγος να είναι Η προκατελειμένη απέναντί της (αρα έχει διορατικότητα) και...οι αναπτήρες ίσως δεν είναι δικοί της και τους πουλάει για το χαρτζιλίκι της (οκ αυτό απλά ας κάνεις ότι το πιστεύεις! :) ) αρα είναι και οικονόμα! Μην ξεχνάς πότε ότι τα παιδιά δεν λένε ψέμματα...λένε την αλήθεια με δικά τους λόγια! Καλό μεσημέρι με χαμόγελα!

     
  • At 6/6/08 14:53, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    maika μου, καλησπέρα :)

    Κατ' αρχήν να ρωτήσω πως τα πάτε με τις εξετάσεις...?

    Και να επισημάνω ότι και οι "τσούχτρες" χρειάζονται...!

    χα χα χα χα χα χα

     
  • At 6/6/08 17:22, Blogger maika said…

    one happy dot!
    καλώς ήρθες!!!
    πολύ μου αρέσει αυτό που λες για τα ψέματα...
    θα το σκέφτομαι και θα παρηγοριέμαι...
    ...μα τελικά η κορούλα μου είναι όλο προσόντα!!!! σ΄ευχαριστώωωωω!!!
    να είσαι καλά!
    τώρα σε αφήνω...μόλις ήρθε το αστέρι μου και επειδή την πονάει λέει...λίγο η μέση της θέλει κάπου να την πάω με το αυτοκίνητο...γιατί δεν μπορεί να περπατήσει....
    (και τώρα εσύ θα μου πεις πως δεν είναι μούσι αυτό αλλά η δική της αλήθεια....?!!! καλάααααα΄....)
    γειαααααααααα
    ;0))


    το τέρας της αμάθειας...
    καλησπέρα!!!
    λοιπόν τώρα, τι να σου πω...
    με τις εξετάσεις λοιπόν....εεεεε,
    α,ναι τι λέγαμε???
    α,για τις εξετάσεις λέγαμε....
    εεε,ναι...ευτυχώς που έφτιαξε και ο καιρός και δε βρέχει....
    στο θέμα μας τώρα...
    λέει λοιπόν πως γράφει όσο της χρειάζεται και να μην ανησυχώ...
    Τι υπολογισμούς έχει κάνει δεν ξέρω να σου πω....
    Ελπίζω μόνο να τα έχει μετρήσει σωστά και να μη μείνει...ρε γμτ...

    Όσο για τις τσούχτρες...λες τελικά να χρειάζονται?? γιατί όχι ? για να το λές κάτι θα ξέρεις!!!
    χεχεχε!!!

    μπάϊ!!!!
    ;0)))

     

Post a Comment

<< Home