κοίτα να δεις....

Monday, February 25, 2008

..η δημοσιογράφος maika!





...βρε μπας και είμαι δημοσιογράφος και δεν το ξέρω??
άλλη μια μέρα που ακούω πως οι μπλόγκερς είναι δημοσιογράφοι...
βρε μπας....??
αν κρίνω βέβαια απο τη σημερινή μου ανάρτηση η οποία
εμπεριέχει.. προβληματισμό,εμπεριστατωμένη άποψη και αποδείξεις ....
τι να πω???
ακόμα και το βιβλίο που έχω αυτή τη στιγμή ακριβώς δίπλα μου και που ο onomatodosia με προσκάλεσε να παίξω μ΄αυτό... δείχνει να είναι απόδειξη της δημοσιoγραφικής μου ιδιότητας...
τρέχω λοιπόν στη σελίδα 123 , 5η σειρά...και αντιγράφω :

αμοβολές
Καραμανλή 98 Αχαρνές..... 2102462018
Προβάδη Αφοι
χρώματα,σιδηρικά Κορωπί

(από τις μπλε σελίδες του Χρυσού Οδηγού επαγγελματιών Αττικής...)

Άραααα???
Είμαι!!

18 Comments:

  • At 26/2/08 11:10, Blogger Dr_MAD said…

    Χαχαχαχα! Τέλειο...
    χαχαχαχα...
    Τελικά κανείς δε γλίτωσε από το blogοπαίγνιο, αλλά εσύ του έδωσες και κατάλαβε! Κι εγώ που είχα ενδοιασμούς να γράψω για άντερα ακι σπλήνες...

    Και ΝΑΙ είσαι δημοσιογράφος (τι λέω ο Χριστιανός). Καλημέρες ;-)

     
  • At 26/2/08 14:41, Blogger  ZouZouna said…

    Α, χα, χα, χα ! Η λεζάντα όλα τα λεπτά. Επίσης αυτό που διάβασα στο προφίλ σου ! Γιούπιιιιιιιι, του club κι εσύ !! Χι, χι, χι ! Να ζήσεις καλή μου.
    Οσο για το προηγούμενο ποστ, με έκανες να τρέξουν τα μάτια μου απο τα γέλια. Φιλιά πολλά

     
  • At 26/2/08 16:44, Blogger ONOMATODOSIA said…

    χαχα!
    δε παιζεσαι.

    ουνμεγκλιχ.
    μη ξεχναμε και το γερμανικο μας...

     
  • At 26/2/08 22:01, Blogger Ιφιγένεια said…

    Η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά !! Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις , είσαι !!
    :))

     
  • At 26/2/08 23:32, Blogger marilia said…

    Ντροπή σου να ξεφτιλίζεις ένα... ευφυέστατο παίγνιον! Για να μάθεις, θα σε καλέσω στο επόμενο παιχνιδάκι που θα μου κάνουν πάσα! χιχι!

    Καληνυχτοσνουποφιλί σβουριχτό!

     
  • At 26/2/08 23:47, Blogger takis said…

    Καλά !! και θέλω να κάνω αμμοβολή στη σιδερένια εξώπορτα !..
    πάνω στην ώρα!

    Το αστείο είναι οτι είναι αλήθεια!!χα,χα ..Θενκς Μάϊκα.

     
  • At 27/2/08 08:16, Blogger rain said…

    Καλά, είσαι φοβερή! Εμένα πάλι ο σύζυγος με κοίταγε μυστήρια. Δεν πιστεύω, λέει, να πας φυλακή ή να βγεις σε κανένα παράθυρο!!!!Μας έχουν τρελάνει. Για ψάξτο εσύ ως δημοσιογράφος να τον καθησυχάσεις τον άνθρωπο!:) Καλημέρα σου

     
  • At 27/2/08 09:14, Blogger ONOMATODOSIA said…

    ουνμεγκλιχ.
    κοτσανα πεταξα.σορρυ.

    unglaublich ηθελα να πω.
    απαιχτη,απιστευτη,φοβερη...

     
  • At 27/2/08 09:14, Blogger maika said…

    mad
    σ΄ευχαριστώ που αναγνωρίζεις κι εσύ τη νέα μου αυτή ιδιότητα!!!
    απο σήμερα θα ξέρω πως έχω στο πλευρό μου και την επιστήμη!!!
    ε,ρε μανούλες μου...θα σκίσω λέμε!!
    (μα,γιατί είχες ενδοιασμούς?? άμα οι σπλήνες και τα άντερα ήταν στη σελίδα 123, μέσα ήσουν... γιατί κόλλησες??)
    ;0))


    αγριο κερασοζουzouna
    κι εγώ γέλασα τρελλά με τη λεζάντα!
    καλά, ξέρεις τι γίνεται έξω απο την πόρτα του κλαμπ μας για εγγραφές...χαμός σου λέω!!
    !να είσαι καλά!
    φιλιααααααααααααααα


    onomatodosia
    ..το προσπαθώ!! χε!
    viele dank φίλε!


    ιφιγένεια
    καλώς ήρθες!
    τέλεια έτσι?!
    ...μα τουλάχιστον για μένα είναι ολοφάνερο...πως είμαι δημοσιογράφος!! Φαντάσου πως σήμερα που κοιτάχτηκα στον καθρέφτη είχα ψιλοκιτρινίσει κιόλας...! (με είδε και ο markos the gnostic και μου το είπε!)
    ;0)))

     
  • At 27/2/08 09:37, Blogger maika said…

    marilia
    μα γιατί το ξεφτίλισα?? αφού αυτό το βιβλίο είχα δίπλα μου... το άλλο του Ζοζέ Σαραμάγκου ήταν λίγο πιο μακρυά (γκουχ γκουχ...)
    τι ήθελες δηλαδή? να κάνω ζαβολιά και μετά να μη με παίζετε?? πριτσ!
    φιλί σπέσιαλmaikistiko ουρανοκατέβατο!!!


    takis
    τίποτα δε μου ξεφεύγει εμένα,τίποτα!!
    (ευτυχώς για σένα που το βιβλιο του Σαραμάγκου που μόλις είχα τελειώσει,για δεύτερη φορά...,δεν ήταν πολύ κοντά μου...τυχερέ!)
    ενι τάϊμ takis!


    rain
    δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς σύζυγε της rain!
    σε διαβεβαιώ!!!
    εξάλλου δεν είναι κακό να βγαίνεις στο παράθυρο... ίσα ίσα,παίρνεις και τον αέρα σου,χαιρετάς τη γειτόνισσα,χαζεύεις τα πουλιά,σημαδεύεις τους περαστικούς με το φυσοκάλαμο και μετά κρύβεσαι...
    μην ανησυχείς! μια χαρά είναι!
    καλημέρααααααα


    onomatodosia
    δηλαδή ήταν κακό το ουνμεγκλιχ??
    εγώ πάντως για καλό το πήρα...
    τα γερμανικά μου είναι... όσο πατάει η γάτα...
    φιλιά!

     
  • At 27/2/08 11:08, Blogger nyctolouloudo said…

    ....χαχαχαχαχαχαχα!
    για κοίτα για αλουμινόπορτες στην περιοχή της Καλαμάτας σε παρακαλώ....

    ναι ρε, είσαι δημοσιογραφάρα....

     
  • At 27/2/08 13:30, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    "...βρε μπας και είμαι δημοσιογράφος και δεν το ξέρω??"
    Είσαι! Και φαίνεσαι...!

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!

     
  • At 27/2/08 20:02, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Εγώ μετατράπηκα σε δαιμόνιο ρεπόρτερ και ... ξεμπροστιάζω τον Σπίθα! χεχε

     
  • At 1/3/08 19:23, Blogger George said…

    επιτέλους να και ένας μπλόγκερ που δεν φοβάται να παραδεχτεί οτι είναι δημοσιογράφος.
    Τώρα δλδ θα μας πείς και τους εκβιασμούς που έκανες τον τελευταίο μήνα??????
    Ε?????

     
  • At 3/3/08 08:59, Blogger maika said…

    nyctolouloudo
    ιεφτασεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
    όλα τα βρίσκω,όλα τα ανακαλύπτω!
    για περάστε παρακαλώ!
    5 κρίκοι ένα τάληρο (ουπς σόρυ,έμπλεξα τα επαγγέλματα...)
    ;0)))


    το τέρας tησ αμάθειασ
    σ΄ευχαριστώ!
    δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που όλοι εσείς οι τόσο αξιόλογοι φίλοι μου αναγνωρίζετε ,χωρίς δεύτερη σκέψη, αυτή μου την ιδιότητα!
    σ΄ευχαριστώ κι άλλη μια!!!
    ;0)))


    ασκαρδαμυκτί
    συνάδελφεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
    αν θέλεις μπορούμε και να συνεργαστούμε και να πάμε τη μπλογκόσφαιρα ακόμα πιο μπροστά!!!
    να μην αφήσουμε κανέναν αξεμπροσιαστό!!! ε??
    ;0)))


    george
    σσσσσσσσ σιγά βρε παιδί μου και θα με εκθέσεις....
    σσσσσσσ...
    άκου εκβιασμούς...τσ τσ τσ....
    (κάτι ξέεεερει,κάτι ξέρει... ΟΚ...
    λέγε πόσα θες για να το ράψεις...έλα,λέγε...)
    ;))

     
  • At 3/3/08 20:56, Blogger Ανασα του Βορρα said…

    Μένω άφωνη!
    Είναι καιρός που βλέπω αυτό το blogoπαίγνιο.Είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοιο υπέροχο κείμενο!

    Τι περιεκτικότης!
    Τι προσθαφαιρετικός λόγος!
    Τι σουρεαλίστικ!
    Τι χρώματα!
    Τι σιδηρικά!
    Τι άμος!
    Τι Αφοί!!!!!!!
    Ξέρω...εκφράζομαι υπερβολικά αλλά αφού έτσι νοιώθω;
    Τι να κάνω να το καταπιέσω;

     
  • At 4/3/08 10:57, Blogger weirdo said…

    Μας έκαναν καλό οι παρατεταμένες καλοκαιρινές διακοπές, cartoonάκι μου κι αλλάξαμε επάγγελμα, ε..; :)

    Από Μ.Π., λοιπόν, σας μετονομάζω Π.Α. (Πίκος Απίκος - δαιμόνιος δημ/γράφος Φρουτοπίας)

    φιλάκια πολλά:)

     
  • At 4/3/08 19:41, Blogger maika said…

    ανάσα του βορρά
    άκου λέει να το καταπιέσει...απαπαπαπα!! εκφράσου όπως νοιώθεις,ελεύθερα κι ωραία!!!
    τώρα μάλιστα που βλέπω πως σε συγκίνησε το βιβλίο που διάβαζα...και ειδικά η παράγραφος με τις αμμοβολές...
    τι να πω!? έχουμε τα ίδια γούστα!!!

    καλώς ήρθες!!



    weirdo
    τρέχω να βρω καπαρντίνα,καπέλο,γυαλιά και μια εφημερίδα για να κρύβομαι και ξεκινώ την νέα καριέρα μου!
    Όλα θα τα ανακαλύψω,όλα!!
    φιλιά
    Π.Α

     

Post a Comment

<< Home