κοίτα να δεις....

Thursday, June 12, 2008

...ξεφτιλίστηκα!!!!

Ο γιός μου τα ΄φτιαξε με την Ταγκερού...
Άκου Ταγκερού...! απο πού να είναι ??
...και άντε και το όνομα να το καταπιώ... αλλά το άλλο? το άλλο πως να το καταπιώ???
Θέλει λέει να την πάει στο φίλο του το Σίμο να του την πάρει...
Ναι,ναι να του την πάρει... και μάλιστα τον παρακαλούσε κιόλας.... Έλα ρε, του έλεγε...να έρθω με την Ταγκερού μου να μου την πάρεις...!

Και να πως άρχισαν όλα...
Σκούπιζα με την ηλεκτρική και είχα φτάσει έξω απο το δωμάτιο του γιού μου και επειδή (ως συνήθως) βαριόμουν να πάω και να βγάλω την πρίζα για να συνεχίσω το σκούπισμα και στο υπόλοιπο σπίτι , τέντωνα με τρόπο...το καλώδιο ,με την ελπίδα να φτάσει και λίγο πιο δω...ως την πόρτα του δωματίου του,αν ήταν δυνατόν...
Για κακή μου τύχη... το ριμάδι δεν τέντωσε , αλλά βγήκε απο την πρίζα μαζί με όλη την πριζοκατάσταση και λίγο τοίχο επίσης..... και το βουουουουου που κάνει η σκούπα όταν λειτουργεί , σταμάτησε και μέσα στην ησυχία που απλώθηκε ξαφνικά , η φωνή του γιού μου ακούστηκε να λέει
...έλα ρε, μην είσαι μαλάκας.... Να σου ΄ρθω με την Ταγκερού μου να μου την πάρεις???

Γούρλωσαν τα ματάκια μου...
΄Ενα ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι πήγε να βγει απο το στόμα μου αλλά το έπνιξα!

και συνεχίζει...
Κι εγώ χτές για τον κοιλαρά σου είδες τι έκανα, έτσι??? Ό,τι μου ζήτησες του έκανα...

Στην αρχή σκέφτηκα να μπουκάρω στο δωμάτιό του και να γίνει χαμός.
Μετά όμως προτίμησα να στήσω αυτί στην πόρτα του για να μάθω περισσότερα... ( άμα καίγεται η γούνα μου ξεχνάω τι έχω διαβάσει στη σελίδα τάδε ,του τόμου τάδε ,της Νέας Παιδαγωγικής και πέφτω πολύ χαμηλά.....)

και συνεχίζει...
ρε συ, δεν πάμε να πιάσουμε και κανένα ρούμ στο Ρούϊν??? (νάτα,νάτααα!! λέω εγώ... Νάτα και τα ξενοδοχεία.... που να είναι το Ρούϊν... που το βρήκε....ποιος του το είπε....)
Το αυτί μου είχε βεντουζάρει στην πόρτα για τα καλά .... Αν ξαφνικά τραβιόμουν, θα έμενε εκεί κολλημένο σίγουρα ...

και συνεχίζει...
χώσε λίγο και το όπλο σου,ρε.... (Χριστούλη μου...που έχει μπλέξει?? και όπλα?? θα τρελαθώ!!)
Δεν κρατιέμαι άλλο και μπουκάρω....
Τι γίνεται εδώ βρε παιδί μου..φωνάζω... Τι είναι αυτά που λες??? Τι σου συμβαίνει???
Τι λες ρε μάνα? έλεος... τι έπαθες??
Εγώ τι έπαθα??? Εσύ,τι έπαθες?? Ποια είναι η Ταγκερού? λέγε! γιατί θέλεις να σου την πάρει ο Σίμος.... Τι είναι αυτά τα πράγματα???
Κούλαρε ρε μάνα.... σλόου ντάουν.... λέμε.... η Ταγκερού μου είναι του υπολογιστή ....
Αααααααα ωραία! τα έχει και με άλλον η κυρία .... στριγκλίζω εγώ....
Τι λες ρε μάνα??? τι φωνάζεις??? ποιά κυρία? Θα ακούσεις ή θα γκαρίζεις???
Λέγε,λέγε...ακούω.... Ποιά είναι η Ταγκερού και γιατί θέλεις να σου την πάρει ο Σίμος....? τι πράγματα είναι αυτά που κάνετε???
Όχι να μου την πάρει ρε μάνα.... Να μου την εξπάρει του έλεγα!!! χαχαχα!!
Γελάς βρε αναίσθητε... ? για γέλια είμαστε?? Και ο κοιλαράς του Σίμου? Κάτσε να πάρω τη μάνα του τηλέφωνο!! να της πω.... να ξέρει η γυναίκα...
Ποιος κοιλαράς ρε μάνα? Άσε το τηλέφωνο! Έλα εδώ... Ο Χιλεράς θέλεις να πεις...χαχαχα!! Κι ο Χιλεράς στο παιχνίδι είναι.... Καλά,μιλάμε..... έχεις τρελή φαντασία..... χαχαχα!!!
Ναι,παιχνίδι και κουραφέξαλα.....Και το Ρούϊν? Και το χωμένο όπλο....???στη φαντασία μου είναι κι αυτά?? αφού σε άκουσα....
Πως με άκουσες δηλαδή? Στήνουμε και αυτί τώρα , μανούλα???? Ντροπή! Θα σε μαλώσω!!! τσ,τσ,τσ!!!

Αν δεν με έβαζε μπροστά στον υπολογιστή να δω πως έπαιζε ένα on line χαζοπαίχνιδο....ακόμα θα φώναζα!!
Την πάτησα!
Ξεφτιλίστηκα!!
...πάω για ένα ριμπάθ και ξαναέρχομαι.....

28 Comments:

  • At 13/6/08 06:01, Blogger marilia said…

    χαχαχαχαχαχαχαχα!

    Πιάσε ένα φιλί πολύ πρωινό και φεύγω για δουλειά!

    Καλημέρααααααααααααααααααα!!! :):):)

     
  • At 13/6/08 12:36, Blogger  ZouZouna said…

    Τζά, ήρθα γειτόνισσα! Και σου το είχαν πει όταν ήσουν μικρή "δεν κρυφακούμε"... Ωχ, έρμη μάναααααα!
    καλά να πάθεις βρε ! καλά να πάθεις. Αλλά γέλασα πάααααααααααααρα πολυ
    υ.γ. ναι, πες μας, πως πηγαίναμε και στο ίδιο σχολείο κιόλας στην πιάτσα, εκείνα τα χρόνια... χι χι χι! αν και μεγαλύτερη σου (απο ότι είδα), δεν μου ξέφευγε "κατηγορία" εκείνα τα χρόνια...

     
  • At 13/6/08 12:43, Blogger bidibis said…

    Και εγώ που νόμιζα ότι η Ταγκερού ήταν καμιά που φορούσε Ταγκά! Έχει παράδοση το μπλογκ αυτο με τα στριγκακια!

     
  • At 13/6/08 16:21, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Kαλά... έχεις πολύ βρόμικο μυαλό η γυναίκα!

     
  • At 13/6/08 16:35, Blogger αθεόφοβος said…

    Αυτά παθαίνει κανείς οταν τσιγκουνεύεται να πάρει μια παραδουλεύτρα για να του καθαρίζει το σπίτι!

     
  • At 13/6/08 17:46, Blogger Skouliki said…

    bre axaxaxxaxaxaxaxa δεν σε πιστευωωωωωωωωωωωω .... γελαω σαν χαζο μονη μου λεμε

     
  • At 13/6/08 20:17, Blogger dodo said…

    LOL!!!

    Άλλη φορά, ΚΑΙ ηλεκτρική ΚΑΙ απορροφητήρα ΚΑΙ στεγνωτήριο ΚΑΙ την Τιβί στην ανάγκη να επιστρατεύσεις, γιά να μη ξαναμπείς στον πειρασμό να κρυφακούσεις! ;-)

     
  • At 14/6/08 06:38, Blogger Dr_MAD said…

    Χαχαχα! Μου θύμισες τη διαφήμιση του ΟΤΕ για την Ευρυζωνικότητα ΚΟΙΤΑ!

    Έχεις και προσκλησούλα για παιχνίδι ;-)

    Καλό Σαββατοκύριακοοο

     
  • At 14/6/08 07:03, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Αυτά παθαίνεις για να στήνεις αυτί...:Ρ :Ρ

    χα χα χα χα χα χα χα

    Μ' αρέσει να σε διαβάζω... με μουσική υπόκρουση τους ΑΒΒΑ!!!!

     
  • At 14/6/08 11:22, Blogger maika said…

    marilia
    το ΄πιασα, το ΄πιασα!!!
    σ΄ευχαριστώ!!!
    καλημέραααααααααααααααααα και σε σένα και καλό τριήμεροοοοοοοοοοοο!!
    ;0)))


    γλυκο-κερασο-ζουζουnα
    καλώστην!!! καλώστην!!
    άστα! και κρυφάκουσα και καρφώθηκα... Η ξεφτίλα!!
    ..κι ο γιός μου πάντως ακόμα γελάει!!!
    υ.γ
    λύκειο πήγα στο 2ο ,μόλις έγινε μεικτό!!
    ε,δε μπορεί όλο και σε κάποια κατηγορία...θα συμπέσαμε!!! εκείνα τα χρόνια...
    ;0)))


    bidibis
    αααα σε βρίσκω κι εσένα αδιάβαστο!
    αλλά τώρα πια γνωρίζεις... και αν τύχει να ακούσεις να μιλάνε για Ταγκερού θα ξέρεις και δε θα γίνεις ρεζίλι,όπως εγώ!! (άκου αυτή που φοράει Ταγκά...αν είναι δυνατόν!? η παράδοση... του μπλογκ τούτου σώζει!!!!)
    ;0)))

     
  • At 14/6/08 11:33, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    εντελώς!!
    αφού σκέφτομαι να του βάλω σκούπα , να ησυχάσω!!!!
    ;0)))


    αθεόφοβος
    ...μα όποτε πήρα με ξεπάτωσε στις δουλειές!!!!
    απαπαπα!!!
    (και μια και τo ΄φερε η κουβέντα για δουλειές...δεν ξέρεις τι χαρά θα πάρω μόλις εφευρεθεί το ελαστικό καλώδιο!!!)
    ;0)))


    skouliki
    γέλα skouliki γέλα!!!
    κι εγώ γελάω... τι άλλο μου μένει να κάνω πια!
    καλώς ήρθες!!!
    ;0)))

     
  • At 14/6/08 11:56, Blogger maika said…

    dodo
    έχεις δίκιο!!
    θα ηχογραφήσω και ένα κομπρεσέρ σε λειτουργία και θα το έχω κι αυτό να παίζει...για σιγουριά!!!
    ;0)))


    mad
    πω!πω!! πόσο ταυτίζομαι με αυτόν τον πατέρα!! χαχα!! είχα γελάσει πολύ με αυτή τη διαφήμιση και τώρα τη λούστηκα κιόλας!!!
    ευχαριστώ για την πρόσκληση! έρχομαι να την πάρω!
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!
    μπάϊ!!
    ;0)))


    το τέρας της αμάθειας...
    την πάτησα,την πάτησα άσχημα!!
    Δεν το ξανακάνω με τίποτα... (εεε, δεν παίρνω και όρκο δηλαδή γιατί και πριν τοοο περιστατικό... πάλι ορκιζόμουν πως ποτέ μα ποτέ δε θα έκανα κάτι τέτοιο!!..)

    όσο για τους ABBA πήγα και είδα το musical mamma mia που παίζεται στο Badminton (κάπως έτσι γράφεται) και τρελάθηκα στο χορό,τέλειο ήταν!!

     
  • At 14/6/08 15:10, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Εγώ δεν μπόρεσα να το δω...:( οι αποστάσεις βλέπεις!!! Αλλά οι ΑΒΒΑ είναι απ' τους αγαπημένους μου :)

    Έχω όλα τους τα τραγούδια!!!

     
  • At 15/6/08 00:04, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    λολ και πάλι λολ.
    άκου, βλέπε, ρώτα, μίλα!

     
  • At 15/6/08 00:27, Anonymous Anonymous said…

    Αχ βρε το παιδί Lineage επαιζε!
    :D
    Κακιά συνήθεια...
    Τα φιλιά μου!

     
  • At 15/6/08 16:00, Blogger maika said…

    το τέρας της αμάθειας...
    μπορεί να έχασες το musical αλλά μη σκάς...έμαθα έρχεται και ταινία με το mamma mia!
    Θα τη δούμε , έτσι?
    Ε,ρε θα καεί το πελεκούδι!!!λέμε!
    ;0)))


    b a s n i a
    καλώς ήρθες!
    εγώ φαίνεται την πάτησα γιατί τα έκανα με λάθος σειρά....
    άκου , μίλα , ρώτα , βλέπε...
    ;0)))


    mary_anne
    καλώς ήρθες!!
    ααααααααααα, το ξέρεις κι εσύ!!!
    τι κόλλημα που έχει φάει... νομίζω πως και να τον μπουγελώσω την ώρα που παίζει, δε θα ενοχληθεί και θα συνεχίσει σα να μην έχει συμβεί τίποτα...
    ;0)))

     
  • At 15/6/08 19:10, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Τστστστστς.....
    Να μάθεις άλλη φορά να μην κρυφακούς...
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 16/6/08 03:23, Blogger DR PAKO® said…

    Αν και σε διαβάζω καιρό, νομίζω πως δεν έχω σχολιάσει ποτέ, αλλά απόψε δεν κρατήθηκα... είπα να αφήσω ένα :
    "χαχαχαχαχαχαχαχαχα"!!!
    Να είσαι καλά, και εσύ, και τα παιδιά σου!!!

     
  • At 16/6/08 09:31, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Kαλά, δε ντρέπεσαι λιγάκι;;;
    Και ...τεμπέλα και ...περίεργη και ...φαντασιόπληκτη και ...άσχετη και ...ασυγκράτητη, αλλά και ...οπισθοδρομική;;;!!! Έχασα πάσα ιδέα για σένα!
    Βρε το έρημο το παιδί τί τραβάει! Δεν του φτάνει η αγωνία του για την Ταγκερού, να έχει & "τέτοια" μάνα!
    Γιέ της maika, σου δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου! Ακούς εκεί...!
    Μα άν πρέπει να σου δίνει το καϋμένο συνέχεια εξηγήσεις για όλα, πού να βρει μετά το παιδί χρόνο για διάβασμα, έ;!
    Σοβαρέεεεεεεεεεψου! Τέτοιες μαμάδες είναι που ωθούν τα παιδιά τους να παίζουν μόνο παιχνίδια στα "Πισιά" & να μή διαβάζουν καθόλου!
    Τσ-τσ-τσ κι από μένα...

     
  • At 16/6/08 14:40, Blogger maika said…

    φυρδην-μιγδιν
    άστα,άστα!!!
    ξεπεσμός...
    ντρέπομαι..
    να σου πω κι ένα μυστικό,σσσσ...
    ευτυχώς που δεν τα έγραψα και όλα όσα η ζωή...με αναγκάζει... να κάνω...γιατί δε θα ήθελες ούτε σε ζωγραφιά να με δεις!...
    ;0)))


    dr pakoR
    χαίρομαι λοιπόν που σήμερα άφησες σχόλιο και μάλιστα γελαστό!!!
    καλώς ήρθες!
    ..αυτό το R στον κύκλο ,στο τέλος του dr pako πως το έβαλες??
    (ΟΚ Οκ είμαι ασχετότατη...το ομολογώ!!! για άλλη μια φορά!)
    ;0)))


    ηλιαχτίδα
    αχ!
    που να πάω να κρυφτώ??
    δε φταίω εγώ ο όφις με παρέσυρε...
    (αυτό είναι απο αλλού αλλά δε βαριέσαι άμα ο άνθρωπος έχει ξεφτιλιστεί πιάνεται απ΄όπου να ΄ναι!!)
    Πάντως για να ξέρεις,
    αυτός διαβάζει!
    το τρελοκομείο η κόρη μου δεεεεν που όμως δεν παίζει στο πισι! χα!
    άρα?
    άρα τουλάχιστον την αδιαβασία...δεν την προκαλώ εγώ! χα!
    για όλα τα άλλα ΟΚ..χτύπα κι εσύ! θα το αντέξω!!
    ;0)))

     
  • At 17/6/08 01:22, Blogger Skouliki said…

    τι τραβας και εσυ η δολια μαναααα

     
  • At 17/6/08 07:31, Blogger One Happy Dot said…

    Τι το ήθελες κι εσυ γυναίκα μάνα να τεντώσεις το ρημάδι το καλώδιο? Λίγο ακόμα και θα σε καλωδιώναμε εσένα μετά τα πολλαπλά εγεκφαλικά που παρολίγο να πάθεις! Καλημέρες με πολλά κουράγια και καλύτερη ακουστική! :)

     
  • At 17/6/08 09:42, Blogger maika said…

    skouliki
    άστα! που να στα λέω!!!!


    one happy dot
    μέχρι να εφεύρει κάποιος το ελαστικό καλώδιο...εγώ θα έχω ξηλώσει όλες τις πρίζες μου φαίνεται...
    όσο για τα εγκεφαλικά μπαααα θα με έχουν προλάβει τα ηλεκτροσόκ γιατί η τρέλα δεν πάει στα βουνά....
    όταν λες καλύτερη ακουστική...εννοείς να βάλω και ποτήρι στην πόρτα???χε!!
    ;0)))

     
  • At 17/6/08 23:14, Blogger  ZouZouna said…

    Πάω στο μέηλ σου για λεπτομέρειες επι του γειτνιακού θέματος.!!

     
  • At 19/6/08 07:26, Blogger Giorgos Varvakis said…

    Γέλασα με την ψυχή μου πρωινιάτικα! Να είσαι καλά!! Καλημέρα

     
  • At 19/6/08 16:56, Blogger maika said…

    γλυκο-κερασο-ζουζούνα
    τέλεια ήταν!!!


    gvarvakis
    καλώς ήρθες!!
    χαίρομαι πολύ που γέλασες!!!
    ...εγώ να δεις...
    ;0)))

     
  • At 5/7/08 21:04, Blogger tzonakos said…

    Χαχαχα, πωπω δεν παίζεσαι, άμεσα μπαίνεις στα λινκς μο0υ, όχι οτι αυτο είναι και σπουδαίο, αλλα να σε βρίσκβ ρε παιδί μου χαχαχα, εκανα νεο συκώτι :)
    Χάρηκα που σε βρήκα λέμε :))

     
  • At 13/7/08 23:44, Blogger maika said…

    tzonakos
    μόλις σήμερα είδα το σχόλιό σου ...ε,καλά ξουράφι είμαι...
    χαίρομαι που γελάς!!!
    να είσαι καλά!!!
    ;0)))

     

Post a Comment

<< Home