κοίτα να δεις....

Tuesday, September 23, 2008

...οι 3 ευχές!!




Α! πολύ μου αρέσουν τα παιχνίδια!
Το έχω ξαναπει!
Πιο πολύ βέβαια μου αρέσουν οι ζαβολιές!
Όχι για να κερδίζω! Αλλά για να μην κερδίζουν ανενόχλητοι αυτοί που όλο κερδίζουν!
Μα είναι κάποιοι που μόνο κερδίζουν....
Ξεκινάς να παίξεις μαζί τους κι έχεις χάσει απο τα αποδυτήρια....!
Ε! εκεί , με αυτούς είναι που κάνω τις περισσότερες....
Κάνω και με τους άλλους...
δεν ξέρω γιατί....
Ή μάλλον ξέρω....
Το πιο ωραίο παιχνίδι είναι Οι ζαβολιές!!


Και τώρα μετά την πρόσκληση που μου έστειλε ¨το τέρας της αμάθειας¨ (αυτό με τα μπλέ γράμματα που τα πατάς και φεύγεις δεν ξέρω να το κάνω.... σόρυ αμάθεια....)
πιάνω δουλειά.....


1. ευχή για μένα : Μία και μόνη..... Να πιάνουν πάντα οι ευχές μου! Ό,τι εύχομαι να γίνεται!

2. ευχή για φίλους : Να είναι καλά αλλά έτσι και είναι φίλοι μαϊμού να γεμίσει το σπίτι τους μπανάνες..... αυτοί να τις πετάνε και αυτές να ξαναγυρίζουν!!

3. ευχή για εχθρούς : Να χάνουν συχνά τα κλειδιά τους, τις τσάντες τους ,να χτυπάει το ξυπνητήρι τους λάθος ώρα.... μέσα στη νύχτα ας πούμε... , να βάζουν τα ψώνια τους σε λάθος πορτ μπαγκάζ....μέσα στο δικό μου ας πούμε, να μη βρίσκουν το φορτιστή τους , να βγαίνουν απο το κομμωτήριο και λίγο πιο κάτω να αρχίζει να βρέχει παπάδες....(και κυριολεκτικά αν γίνεται) και όταν θα περιμένουν στην ουρά για να αγοράσουν εισιτήρια για την αγαπημένη τους παράσταση, με το που θα έρχεται η σειρά τους να μην έχει πια ούτε ένα τοσοδούλι εισιτηριάκι.....χα!
Γι΄ αυτούς ευχήθηκα κάτι παραπάνω .... αλλά είπαμε.... ζαβολιές!!!

;0)))

18 Comments:

  • At 23/9/08 11:05, Blogger Ελευθερία Αραβανή said…

    καλέ τα περισσότερα τα εύχεσαι για τους εχθρούς σου?περισσότεροι είναι οι εχθροί? ή σε απασχολούν περισσότερο?....καλώς σε βρήκα

     
  • At 23/9/08 12:14, Blogger Skouliki said…

    ακου μπανανες χαχαχαχαχαχ

    και παχαινουν και ολας :))


    καλημερααααααα

     
  • At 23/9/08 13:04, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    και να πηγαίνουν για φαί και να αργούν και να δίνουν το τραπέζι τους αλλού και να τελειώνει το φαί και και και :)
    καλησπέρες!

     
  • At 23/9/08 22:26, Blogger tzonakos said…

    A, πολυ μου άρεσε αυτο για τους εχθρούς, χαχαχα να χάνουν συνέχεια τα κλειδιά τους !!!
    Καλό :)

    Και οι φίλοι - μαϊμού χαχαχα !

     
  • At 23/9/08 22:54, Blogger zouzouna said…

    Καλή μου, εκει που γράφεις το κείμενο, απο πάνω έχει ένα σχεδιάκι πρασινούλι. Πατάς και μαυρίζεις (σέρνεις το ποντικάκι και γίνεται...μαύρο) στο όνομα που θέλεις στο κείμενο να πατάνε και να πηγαίνουν στο ποστ του, και ανοίγει ένα πινακάκι. Εκεί αντιγράφεις το όνομα του μπλογκ που θέλεις ! τόσο απλό. φιλιά

     
  • At 24/9/08 06:50, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    ζαβολιάραααα...

    χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    Τέλειο!!!

    Καλημέρα :)))

     
  • At 24/9/08 08:06, Blogger maika said…

    ελευθερία αραβανή
    καλώς ήρθες!
    έλα μου ντε...
    τι μ΄έπιασε?
    μάλλον με απασχολούν περισσότερο...
    ξέρω γω?
    δε θα ήταν όμως τέλειο η καθημερινότητά τους να ήταν κάπως έτσι?
    εκεί που είναι έτοιμοι να βάλουν σε εφαρμογή τα ύπουλα σχέδιά τους....να μη βρίσκουν τα κλειδιά του σπιτιού τους και του αυτοκινήτου τους για να φύγουν και να είναι και το κινητό τους χωρίς μπαταρία και ο φορτιστής εξαφανισμένος.... άσε γιατί άμα συνεχίσω θα μου έρθουν κι άλλες ευχές...
    ;0)))


    skouliki
    ε,ας μην ήταν εχθροί μου να μην τους συνέβαινε αυτό....
    χμ!
    καλημέραααααααα και σε σέναααααααα
    ;0)))


    b a s n i a
    ναι,ναι,ναι!!!!
    ..και αφού τελικά βρουν μέρος για να φάνε να έχουν ξεχάσει το πορτοφόλι τους και να τους κοιτάει ο σερβιτόρος ξεφτιλιστικά... και όλος ο κόσμος επίσης...και μετά να πλένουν πιάτα όλο το βράδυ...
    τέλειο!
    καλημέρα!

     
  • At 24/9/08 08:22, Blogger maika said…

    tzonakos
    είδες τι καλή που είμαι?
    ούτε να τους σπάσουν το αυτοκίνητο ευχήθηκα ούτε να τους σκιστεί το ακριβό τους δερμάτινο είπα ούτε να τους κλέψουν την πιστωτική είπα...
    βέβαια...
    τώρα που το σκέφτομαι...μμμ
    δε θα ήταν και άσχημα....
    ;0)))


    zouzouna
    σ΄ ευχαριστώ! σ΄ευχαριστώ!!
    θα το κάνω!! αν δεν τα καταφέρω θα σου χτυπήσω το κουδούνι.. εντάξει?!
    αχ! γι΄αυτό είναι οι φίλοι!
    όλα τα καλά σου εύχομαι παλιά μου γειτόνισσα...(για να μη φεύγουμε και απο τις ευχές που λέγαμε..!!!)΄
    ;0)))


    το τέρας της αμάθειας...
    εσύ δηλαδή δεν?
    έλα! πες την αλήθεια,δεν μας ακούει κανείς....
    ούτε μια τόση δά ζαβολίτσα?
    μα,γίνεται??
    καλημέρα!!

    α,ξέχασα...πολύ καλός και ο παπάς χαχαχαχα!!

    ;0)))

     
  • At 24/9/08 20:59, Blogger takis said…

    Nα πω οτι θάθελα να ημουν εχθρός σου?!...πα,πα,πα..
    Ακόμα και το φίλος το φοβάμαι...
    φαντάζεσε να υποψιαστείς οτι είμαι φίλος-μαϊμού?!....

    Εισαι και ζαβολιάρα!ευτυχώς που δεν κερδίζω πάντα...
    δηλ. συνήθως χάνω..
    οπότε μήπως μου μάθεις καμία ζαβολιά?..ετσι, να μου βρίσκετε!...

     
  • At 24/9/08 22:14, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Στους εχθρούς μας ευχόμαστε να χάνει κι η ομάδα τους!

     
  • At 25/9/08 00:33, Blogger Μπουρμπουλήθρα said…

    Συνοπτικα ευχεσαι στους εχθρους να τους κηνυγαει η αιωνμια και ακαταπαυστη γκαντεμια.. Χαχαχαχα.. Μακαρι οσα ευχεσαι για εσενα και τους δικους σου ανθρωπους να βγουν αληθινα.. Α και που 'σαι.. με ρεγουλα τις ζαβολιες να μην σε καταλαβουν!

     
  • At 25/9/08 14:17, Blogger marilia said…

    Και να τους καεί το μόντεμ, επίσης! :Ρ

     
  • At 25/9/08 17:03, Blogger maika said…

    takis
    ...αν πάντως....
    λέμε αν...
    αν βρεις το σπίτι σου γεμάτο μπανάνες και μετά αρχίσουν να σου χτυπάνε το κουδούνι, κάθε λίγο και λιγάκι, γορίλες που θα κοπανάνε το στήθος τους και μαϊμούδες που θα ξεψειρίζουν τα κεφάλια τους γελώντας δυνατά, να ξέρεις εγώ θα τις έχω στείλει...για να μάθεις να κοροϊδεύεις...χμ!

    όσο to να σου μάθω κι εσένα τις ζαβολιές μου... τρελός παπάς σε βάφτισε...
    αυτά είναι μυστικά που φυλάγονται με προσοχή! δεν τα λέω πουθενά!
    αποκλείεται! αποκλείεται!
    ;0)))


    ασκαρδαμυκτί
    και σε κάθε αγώνα της ομάδας τους ένα αυτογκολάκι κι ένα χασοπεναλντάκι απαραιτήτως!!!


    μπουρμπουλήθρα
    ..και επίσης οι γκάφες τους να μην έχουν σταματημό...
    για τις ζαβολιές μου μην ανησυχείς...δεν κάνω πάντα τις ίδιες..προσέχω!!!
    ;0)))


    marilia
    ναι marilitsa μου και αυτό!! και φαντάσου να είσαι κάπου και να μπορείς να τους βλέπεις να κοπανάνε το κεφάλι τους στο πληκτρολόγιό τους, απελπισμένοι και να γίνεται και μια διακοπή ρεύματος ξεγυρισμένη και να μην δουλεύει και το ασύρματο τηλέφωνό τους ούτε κεριά να βρίσκουν και ...απαπα άσε μην αρχίσω πάλι!
    ;0)))

     
  • At 26/9/08 23:23, Blogger Skouliki said…

    καλο σκ ευχομαι
    με πολλα χαμογελααααααααααααα
    χωρις μπανανες :)

     
  • At 27/9/08 00:12, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Να ζήσουν οι εχθροί μας, για να μας βλέπουν & να παιδεύονται-τρελλαίνονται!!!!!!!!!!
    Φιλάκια βρε παιδί!

     
  • At 30/9/08 10:46, Blogger One Happy Dot said…

    wow....οι ευχές για τους εχθρούς είναι πολλές σε μια ειπωμένες με μια ανάσα! Επαγγελματική δουλειά καλή μου Maika! ;)

     
  • At 30/9/08 14:16, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Ααααααα.......έεεετσι πες μου.... γι' αυτό δε βρήκα εισιτήριο για τη Madonna και μου 'χαν τάξει πως ήταν σίγουρο
    ;-)))))

    Καλό σου και ζαβολιάρικο απόγευμα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 30/9/08 17:59, Blogger maika said…

    skouliki
    σ΄ευχαριστώ και όχι,μπανάνες δεν είχε...
    ;0)))


    ηλιαχτίδα
    ..αρκεί να μη μας ματιάζουν κιόλας γιατί δεν έχω φτιάξει ακόμα την πλεξούδα με τα σκόρδα που κρεμάω για κασκόλ....και κινδυνεύω...
    ;0)))


    one happy dot
    σ΄ευχαριστώ,σ΄ευχαριστώ!!
    η αλήθεια είναι πως..είχα και αναπνευστήρα...δε γινόταν αλλιώς!
    ποτέ δεν τα βγάζω πέρα με τους εχθρούς....
    ;0)))


    φυρδην-μίγδην
    μα είδες τώρα τι έγινε?
    φορούσες εκείνο το τεράστιο καπέλο με τις μπανάνες..και μπερδεύτηκα...σε πέρασα για άλλη...
    εεεεεεεεεμμμμμμμμ αν σου βρω ένα καλό εισιτηριάκι για αγώνα του Champions League θα με συγχωρέσεις??
    ;0)))

     

Post a Comment

<< Home