κοίτα να δεις....

Tuesday, June 17, 2008

10 και μία άχρηστες πληροφορίες.....

Ο mad με προσκάλεσε κι εγώ άλλο που δεν ήθελα...δέχτηκα να παίξω σε αυτό το παιχνιδάκι για τις 10 και μία άχρηστες πληροφορίες για μένα!!! σελίδες μπορώ να γεμίσω αλλά σήμερα θα κρατηθώ και θα περιοριστώ σ΄αυτές τις ολίγες...
λοιπόν....

1. όταν φοράω γυαλιά ηλίου δεν ακούω....
και μην πει κανείς πως τα στερεώνω μέσα στα αυτιά μου γιατί θα κάνει μέγα λάθος!

2. είδα το mamma mia και το καταχάρηκα!!!

3. παπούτσι Νο 37

4. τις πιο πολλές φορές βάζω βενζίνη λίγο πριν μείνω...
έχω κάνει προσπάθειες να το αλλάξω αυτό αλλά τι να πω....σαν μια ανώτερη δύναμη να μου λέει να μην το κάνω.... (εύχομαι αν κάποια στιγμή μείνω ...αυτή η ανώτερη δύναμη θα έρθει να σπρώξει...)

5. γελάω πολύ με αυτούς που φωνάζουν στους πάγκους της λαϊκής διάφορα τρελά....
εεεεεεεεεδω τα καλά τα πορτοκάλια ,έλα κυρία, τα καλύτερα ιέχω λέμεεεεεε, τα πιο σπέσιαλ,τα πιο ζουμεράαααα, εγώ δεν είμαι απλός παραγωγός, είμαι ο ζούμερμαν!!!!

6. μου αρέσει το milko και να βουτάω μέσα μπιστότα μιράντα...μμμμμ

7. μου αρέσουν τα θερινά σινεμά !!!! οι καρέκλες του που δεν είναι σε σειρά, ο ουρανός απο πάνω, να είσαι απ΄έξω περιμένοντας να μπεις και να ακούς τους διαλόγους των ηθοποιών, πυροβολισμούς, αυτοκίνητα να σπινιάρουν και ό,τι άλλο διαδραματίζεται στη σκηνή ....χωρίς να το βλέπεις.... Τι ωραία !!!!

8. χάνω τις κάλτσες του άντρα μου.... όχι όλες.... μόνο τη μία απο ένα ζευγάρι...δεν ξέρω πως γίνεται αυτό... πρέπει να είμαι ο David Coperfield...
Επίσης του αλλάζω χρώμα στα εσώρουχα.... του τα κάνω ροζ ή γαλάζια και μετά με κυνηγάει να με κρεμάσει αλλά εγώ τη γλυτώνω...'Οταν βλέπει καμιά κουλτουριάρικη ταινία στην τηλεόραση κατεβάζω το γενικό και φωνάζω...βραχυκύκλωμα,βραχυκύκλωμα .... κι εκείνος πάλι με κυνηγάει να με κρεμάσει αλλά αρχίζω τις γλύκες και δεν του πάει καρδιά να το κάνει!

9. όταν παίζω πόρτες στο τάβλι ,όταν μαζεύουμε πούλια, κλέβω λιγάκι....

10. γράφω τα ψώνια που έχω να κάνω σ΄ένα χαρτάκι αλλά το χαρτάκι δεν το παίρνω μαζί μου....

και 1. θα ήθελα να ήμουν γιατρός χωρίς σύνορα...



.. ωραία που είναι να παίζουμε !!!!

31 Comments:

  • At 17/6/08 10:14, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    πω πω αυτό στο οχτώ. πόσο πειραχτήρι! για το βραχυκύκλωμα λέω. λολ. καλημέρες!

     
  • At 17/6/08 11:16, Blogger Dr_MAD said…

    Βραχυκύκλωμα! χαχαχα

    ΚΟΙΤΑ πώς κάνουν τα μυρμήγκια εδώ! Ετσι όπως κάνουν όταν μπαίνει η γλώσσα μέσα στο σπίτι, έτσι κάνεις? χαχαχα

    Εννοείται ότι δεν πρόκειται ποτέ να παίξω μαζί σου τάβλι! Αλλά σε αυτό με τις κάλτσες μοιάζουμε. Ασε που ταιριάζω πάντα λάθος...

    pS: ΟΧΙ γιτρός χωρίς σύνορα, αλλά γιατρός του κόσμου. Εχει διαφορά στο ήθος ;-)

     
  • At 17/6/08 14:40, Blogger αθεόφοβος said…

    Αυτός ο σύζυγος είναι υπόδειγμα προς αποφυγήν αφου δεν σε έχει πνίξει με το βραχυκύκλωμα που του κάνεις.

     
  • At 17/6/08 15:18, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    1. Θα είναι χρήσιμο να τα φοράς πίσω απ' τις μισάνοιχτες πόρτες... θα γλιτώνεις την ξεφτίλα! :Ρ

    2. Χρησίμευσε αφ' ενός γιατί το καταχάρηκες κι αφ' ετέρου γιατί με ενέπνευσε...!

    3. Υπάρχουν και χειρότερα...

    4. Εύχομαι να εισακουστείς εκείνη την ώρα!

    5. Γιατί όχι? Είναι φοβερά όσα σκαρφίζονται :)

    6. Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...

    7. Κι εμένα... και στην πόλη μας, έχει ήδη αρχίσει τις προβολές!!!

    8. Να ανταλλάξουμε? Ίσως κάποιες μπορούν να ταιριάξουν μεταξύ τους...

    9. Τότε θα σε παίξω ΦΕΥΓΑ :Ρ

    10. Join this club 2

    και 1. Τα σύνορα? συμφωνούν?

    χα χα χα χα χα χα χα χα

    Διασκεδαστικότατη ανάρτηση as always!!!

    Φιλιά :) :) :)

     
  • At 17/6/08 19:24, Blogger dodo said…

    Άγιος άνθρωπος ο συζυ-γάτος σου! :-)

     
  • At 17/6/08 22:28, Blogger Skouliki said…

    και μιλκο και μπισκοτα ..και 37 παπουτσι κλεφτρα ζαβολιαρα ??

    βρε εσυ εισαι δικια μας γιουπι !!

     
  • At 18/6/08 10:54, Blogger maika said…

    b a s n i a
    και να ΄ταν μόνο αυτό!!!
    που να στα λέω!!
    καλημέρες και σε σένα!
    ;0)))


    mad
    χαχαχα!!! έτσι ακριβώς κάνω!!!
    μα απο που με βλέπεις???χαχα!!

    ναι και στο ταίριασμα μαντάρα τα κάνω κι εγώ...μάλλον ταιριάζω τις μονές που μένουν χωρίς ταίρι!
    ε,τι δηλαδή να μείνουν μαγκούφες λόγω διαφοράς χρώματος?

    μα κλέβω γιατί όλο χάνω...
    κλέβω,προσπαθώντας να γλυτώσω το διπλό...
    οπότε και να παίξουμε ,εσύ θα κερδίσεις κι ας έχω βάλει τα μισά πούλια στην τσέπη, πριν αρχίσει το μάζεμα....

    γιατρός του κόσμου λοιπόν!!!
    μακάρι να μπορούσα!!..
    ;0)))


    αθεόφοβος
    ε,μα αν ήξερες τι ταινίες προτιμά να βλέπει...
    αλλά τι σου λέω τώρα?
    κι εσύ σίγουρα αυτές θα προτιμάς!!!
    η πλάκα είναι που καμιά φορά κάθομαι μαζί του να δω κι εγώ ..Ταρκόφσι ,ας πούμε και όλο κοιτάω το ρολόι μου και το χτυπάω γιατί νομίζω πως έχει σταματήσει.... κι εκείνος μια με κοιτάει περιφρονητικά και μια γελάει!!
    ;0)))

     
  • At 18/6/08 11:12, Blogger maika said…

    το τέρας της αμάθειας...
    1. ωραία... να κυκλοφορώ με γυαλιά ηλίου στο σπίτι... να μην ακούω , να μη βλέπω κιόλας... τέλεια...
    2. σε ενέπνευσα?? χάου??
    6. και τι σπαστικό να κόβονται τα μπισκότα και να πέφτουν στο μίλκο και να τρέχεις για κουτάλι...
    8. καλή ιδέα!!! θα γλυτώσω και τις φωνές...maikaaaaaaaaaaaa που είναι η άλλη η γκρί....???
    ουφ πια!!
    9. εεεεε,ναι και στο φεύγα...τα ίδια κάνω χε!
    10 και 1. θα γίνω του κόσμου τελικά οπότε και να μη θέλουν δεν πειράζει...
    να είσαι καλά!!
    φιλιά επίσης
    ;0)))



    dodo
    άσε, λαχείο του έτυχε,λαχείο!!!
    ;0)))


    skouliki
    χαχα!!
    τελικά, είμαστε πολλοί εκεί έξω!!!!
    πάντως τα παπούτσια σου δεν τα πήρα εγώ κι ας μου κάνουν,
    εντάξει???!!!
    ;0)))

     
  • At 18/6/08 13:49, Blogger One Happy Dot said…

    Λοιπόν ο άντρας σου είναι πολύ τυχερός άνθρωπος καθώς ποτέ δεν θα βαρεθεί να βλέπει τα ίδια και τα ίδια εσώρουχα! :)

     
  • At 18/6/08 14:31, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Ακόμη και εδώ μου αρέσει αυτοσαρκασμός σου...

    6. Τα γλαρόπουλα τρελαίνονταν για Μιράντα βουτηγμένα σε νερό. Από ένα μπωλ με νερό το καθένα και τα μπισκότα παραμάσλ

    7. Τρελαίνομαι ε τα καλοκαιρινά σινεμά!!!!!

    8. Το καταδιασκέδασα! ΄Οσο για τις κάλτσες έχω μια τσάντα με μονές και όποτε λείπει κάποια τις ταιριάζουμε.
    Πού να βγάλεις άκρη εδώ μέσα....

    9. Ζαβολιάρα σαν το Γλάρο μου.

    "Και σε κλέβω...και χάνω...." (το παράπονό του όταν βεβαίως χάνει..)


    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 18/6/08 14:48, Blogger  ZouZouna said…

    Γειτόνισσα....
    1. Εγώ όταν φοράω γιαλιά γενικά δεν ακούω η στραβή !
    4. Ενα χαμόγελο στον απο πίσω και θα τσακιστεί να σπρώξει. Πετυχαίνει
    5. Πεθαίνω να πηγαίνω στην λαϊκή κι εγώ
    6. μμμπλιάχ, το μίλκο
    7. κι εμάς, κι εμάς
    Μια χαρά τα παιδία παίζει.
    Φιλιά πολλά

     
  • At 18/6/08 18:37, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Βρε Δελφίνω, είμαι το αντίθετο του άντρα σου λέμε! Αγοράζω επίτηδες άσπρα εσώρουχα, για να "δημιουργήσω" χρωματίζοντάς τα στο πλυντήριο! χεχε

     
  • At 19/6/08 16:18, Blogger maika said…

    one happy dot!!
    ..του το έχω πει κι εγώ και μου είπε να κόψω τις μαλακίες και να πάω να του πάρω καινούργια γιατί τόσο παλ χρώματα... δε γουστάρει να φοράει!!!
    Άσε που μια φορά τον είδε κι ένας κολλητός του σε κάτι αποδυτήρια και γέλαγε ο ηλίθιος και έγινε ο δικός μου μπαρούτι!!! Βέβαια κι ο κολλητός ένα ψιλοροζάκι σώβρακο φορούσε οπότε κάπως τη βόλεψα πάλι...
    ;0)))


    φύρδην-μίγδην
    αν λοιπόν κάποτε βρεθούμε, θα κάτσω με τα γλαρόπουλά σου και θα τσακίσουμε τα μιράντα σε νερό,θα μπορέσουμε να συζητήσουμε για το θέμα των καλτσών,μετά θα παίξουμε τάβλι...αλλά καλύτερα να παίξω με το γλάρο σου που ξέρει και τους κανονισμούς...χε!! και μετά να πάμε κι ένα θερινό σινεμαδάκι!!!
    τέλεια!!!
    ;0)))

     
  • At 19/6/08 16:38, Blogger maika said…

    γλυκο-κερασο-ζουζούνα!!
    γειτόνισσά μου !!!
    1. αν λοιπόν συναντηθούμε να μη φοράμε γυαλιά γιατί δεν πρόκειται να πούμε κουβέντα!!
    4. καλό αυτό!! πιάνει έτσι? δοκιμασμένα πράγματα?
    5. όταν άκουσα τον ζούμερμαν...τρελάθηκα στο γέλιο!!
    7. αχ!θερινό ... και να ρουφάς την πορτοκαλάδα μέχρι την τελευταία σταγόνα και όταν δεν έχει άλλο να ρουφάς τον αέρα με θόρυβο και να σε στραβοκοιτάνε οι γύρω...
    φιλιαααααααααααααααα


    ασκαρδαμυκτί
    σωστός !!!!
    αλήθεια....
    όταν δημιουργείς...με άσπρο,μπλε και κόκκινο μαζί τι σου βγαίνει??
    ;0)))

     
  • At 19/6/08 16:55, Blogger takis said…

    Μαζι σου και στα 10...

    Διαφωνώ με το άχρηστες πληροφορίες...
    τώρα μπορώ να σου κάνω δώρο τις μπότες Καρβάλι που σκεφτόμουνα κάποτε...

    ΥΓ μη κάνεις κανένα αστείο κακομοίρα μου και έρθεις μαζί μου να δεις Ταρκόφσκι (ο αγαπημένος μου..)

     
  • At 19/6/08 22:30, Blogger maika said…

    takis
    ..πάντως δεν το έκανα επίτηδες...εγώ τη θεώρησα άχρηστη την πληροφορία για το Νο παπουτσιού μου
    αλλά τώρα που το έφερε και η κουβέντα....μήπως μπορώ να διαλέξω και χρωματάκι??
    Ταρκόφσκι? και να χάσω τέτοια ευκαιρία??
    πάντως... η αλήθεια είναι πως το μόνο που έχω δει ολοκληρωμένο και που αφορούσε στον Ταρκόφσκυ είναι μια καταπληκτική συνέντευξή του την οποία του είχε πάρει και την είχε κινηματογραφήσει η γυναίκα του η ιταλίδα,αν δεν κάνω λάθος...
    όχι για να μη λες δηλαδή...
    ;0)))

     
  • At 20/6/08 03:10, Blogger DR PAKO® said…

    Με σκλάβωσες με το 10+1!!!
    Τα φιλιά μου, "άχρηστα"...

    Υ.Γ. : Mad, το videάκι τα σπάει! Δες εδώ http://happytreefriends.atomfilms.com/
    κι άλλα!!!

     
  • At 21/6/08 12:36, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Σ' ευχαριστώ, για την έμπνευση... και όχι μόνον!

    Να είσαι και να περνάς πάντα καλά :)

     
  • At 21/6/08 21:58, Blogger Jason said…

    Κι εγώ...

    2. είδα το mamma mia και το καταχάρηκα!!!

    και...

    7. μου αρέσουν τα θερινά σινεμά !!!!

    αλλά...

    1. όταν ΔΕ φοράω γυαλιά δεν ακούω....

    :)

     
  • At 22/6/08 18:20, Blogger Dr_MAD said…

    Εγώ είμαι και μόνος σπίτι! Δε θα ήθελα να ακούω τις τσιρίδες για το κακό ταίριασμα! χαχαχα

    [ακολουθούν μερικές κραυγές μυρμηγκιών που σου έστειλα την άλλη φορα LOL]

     
  • At 23/6/08 08:31, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Σου απαντώ εγώ...γιατί ο Askard...μονάζει....
    ΄Ασπρο+μπλε+κόκκινο....ΜΩΒ maika... ΜΩΒ...
    :-)))

    Καλή σου εβδομάδα!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 24/6/08 17:51, Blogger maika said…

    dr pako
    έτσι που τα λες τώρα...
    με σκλαβώνεις κι εσύ!!!
    ;0)))


    το τερας...της αμάθειας...
    όχι, εγώ σε ευχαριστώ γιατί ήρθα και είδα την ανάρτησή σου για το mamma mia και πήρα μια χαρά,μα μία χαρά!!!
    όχι,δύο χαρές πήρα...
    μα τι λέω...άκου δύο...1002 πήρα!!!
    να είσαι κι εσύ πάντα πάντα μα πάντα καλά και χαρούμενη!!!
    ;0)))


    jasonnnnnn
    2. λες να χορεύαμε δίπλα δίπλα???!!!
    μα να μη μου μιλήσεις...
    μα ούτε ένα γειά!
    1. άρα εσύ ,όταν δε φοράς γυαλία χρειάζεσαι ακουστικά!
    έλα,δεν πειράζει...
    κανείς δεν είναι τέλειος!!...
    χα!
    ;0)))

     
  • At 24/6/08 18:05, Blogger maika said…

    mad!
    η περίπτωσή μου πρέπει να είναι πολύ σοβαρή...
    άμα καμιά φορά μένω μόνη μου και δεν ακούω τσιρίδες για τις κάλτσες...νομίζω πως έγινε πυρηνική καταστροφή και πως έχω μείνει ο μόνος άνθρωπος πάνω στον πλανήτη...
    μήπως να πάω να κοιταχτώ? λες?

    κι εδώ ακολουθούν οι κραυγές που μου έστειλες!!
    ;0)))


    φυρδην-μιγδην!
    αααααααα ώστε ξέρεις κι εσύ!!!!
    ...να σου πω κι ένα μυστικό...κάποια μέρα βγήκε απο το πλυντήριο ένα βρακί του σαν τη σημαία της Γαλλίας....ούτε και ξέρω πως το πέτυχα αυτό....αντι να μπλεχτούν τα χρώματα ,έβαψαν το βρακί το ένα χρώμα δίπλα στο άλλο...
    τι σου είναι κι αυτά τα πλυντήρια,έ???

    ;0)))

     
  • At 24/6/08 18:07, Blogger maika said…

    φίλοι μου !!!
    θα λείψω για λίγες μέρες αλλά μην ανησυχείτε....
    θα σας ξανάρθω!!!!
    φιλιά!!!
    ;0)))))

     
  • At 24/6/08 18:35, Blogger takis said…

    Κανόνισε κακομοίρα να λείψεις όπως πέρυσυ....
    φέτος δεν σε αφήνουμε να τη κοπανίσεις...
    θα δώσεις στίγμα που, πως, γιατί...

    θα βράσεις στο μπλόγκιν όλο το καλοκαίρι..

    ΥΓ Νάσαι καλά βρε γλυκό θηρίο(γλυκό και θηρίο γίνεται? για σένα μόνο ..., εχω να αγοράσω και τις μπότες σου...καλοκαιριάτικα..)

     
  • At 25/6/08 00:21, Blogger maika said…

    takis
    άμα δεν πάρεις μπότες ,δε γυρνάω λέμε!!!χα!!
    μπάι,μπάι!!
    ;0)))

     
  • At 26/6/08 10:54, Blogger Dr_MAD said…

    :-O

    PS: Μη σκας. Και πυρηνική καταστροφή να γίνει, αναζήτησέ με. Είμαι σαν τις κατσαρίδες εγώ

     
  • At 26/6/08 23:05, Blogger athinovio said…

    καλησπέρα maika

    τα λες πολυ καλά, ειδικά εκει στο 8

    επίσης τρελάθηκα με το προηγούμενο post

    όταν μεγαλώσουν τα δικά μου ελπίζω να μην πάθω κι εγώ τα ίδια
    :)

    που μάλλον θα την πατήσω....

     
  • At 27/6/08 09:34, Blogger zouzouna said…

    καλημέρα,
    βγάλε τα γιαλιά ηλίου να σου πω !!!
    Σήμερα φιλοξενείσαι στο εξοχικό μου !!!!
    ακουσεεεεεεεεεεεεεεεεεες????
    μάτς

     
  • At 2/7/08 12:09, Blogger marilia said…

    Πού παααααααααααααααθ;; Πού;;; Ουάαααααααααααααααααααααααααααα!!! Τώρα που ήρθα εγώ, εσύ φεύγεις; Λιγμ!

    Όσο για τις "δημιουργίες" του... "μοναχού", έχω να πω ότι έχει ταλέντο! Πετυχαίνει το μπλε όσο κανείς!!! Στο δε ροζ, όσο κι αν προσπαθώ, δεν τον φτάνω! χιχιχιχι!

    Γλυκοσνουποφιλάκια τόοοοοοοοοοοοοοοσα! Να ομορφοπερνάς και να μην εξαφανιστείς, ε;

     
  • At 2/7/08 14:37, Blogger maika said…

    mad!
    ελπίζω να το εννοείς βέβαια και όχι όταν θα σου χτυπάω τα κουδούνια να μου το παίζεις ..δε σε ξέρω ,δε με ξέρεις,υποφέρω κι υποφέρεις!!!
    με αγάπη
    tereza!
    %~))


    athinovio
    καλώς ήρθες!!!
    ..καλλιτέχνης κι εσύ,έτσι???
    ..κράτα δυνάμεις!!! όλοι την πατάμε κάποτε!!!!
    να είσαι καλά
    ;0))


    zouzouna!!
    τρέχωωωωω!!!!
    φιλιά!
    ;0))


    marilia
    έλα μην κλαιθ...ήρθα...αλλά θε λίγο κθαναφεύγω....για να κθαναέρθω όμωθ...

    φύλαγε λοιπόν τα ρούχα σου marilitsa μου γιατί ο μοναχός..σου δε θα σου αφήσει άσπρο γι΄άσπρο μου φαίνεται!!!!
    ;0))

     

Post a Comment

<< Home