κοίτα να δεις....

Tuesday, September 30, 2008

...Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Μα όλα απο μένα θα περνάνε??
Ως πότε πια???
Ουφ!!

Εκεί λοιπόν που ήμουν στο τηλέφωνο και μιλούσα με Ελβετία , με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Ερευνών Πυρηνικής Ενέργειας , για την πρόοδο του πειράματος που ξεκινήσαμε.. πριν 20 μέρες , για την ανακάλυψη του σωματιδίου Πρίτς...και κατ΄ επέκτασιν την ερμηνεία της δημιουργίας του Σύμπαντος.... εκεί ακριβώς χτυπάει το κινητό μου και ποιος ήταν....?? όχι,πείτε μου ποιος ήταν???
Ο Μπους ήταν...
Μα το μαλάκα...κάτι ώρες που βρίσκει να παίρνει...
Γουότ δε φακ βρε Τζώρτζ του λέω.... ντοντ γιου νόου αμ μπίζι??
Γιές,γιές maika μου λέει...μπατ άϊ νιντ γιορ χελπ....
Μπιγκ Μπανγκς αρ γκόϊνγκ του χελ ράϊτ νάου εντ άϊ ντοντ νόου γουοτ του ντου...
Άϊ ντοντ κερ , του λέω εγώ... Γιου γιούζντ του χεβ δε karpouzi εντ δε knife του.... Νάου γουότ??
Πλιζ maika,πλιζ... ντεν ίμε ο Γκιόργκος παγκαπούσες μιά φοδά???
ούτε μια φοδά,ούτε δύο...φάκ γιου....του λέω
και Μπαααααανγκ του το κλείνω...
μα τον βλάκα...

Το cern ήταν ακόμα στη γραμμή..
περίμεναν οδηγίες μου σχετικά με τις ταχύτητες που πρέπει να αναπτυχθούν , τους χρόνους και το πόσο κενό θα πρέπει να είναι το κενό...
μερσί maika μου λένε.... α μπιεν το....
μερσί τους λέω κι εγώ και πορτμπαγκάζ.... (ε,αυτά τα γαλλικά ξέρω)

Τη μέρα μου την έκλεισε ένα τρίτο τηλέφωνο που μου έκαναν απο το Άγιο Όρος.
Ήταν ο Εφρέμ.
Με 50 ευρώ που του έστειλα κανόνισε και μου συγχωρέθηκαν όλες μου οι αμαρτίες και αν είχα και περισσότερα ήξερε κι ένα καλό άλογο να μου προτείνει κι αν είχα και ακόμα περισσότερα θα χτυπούσα τη Λίμνη του Μαραθώνα !!
Αχ,πάτερ μου δεν έχω....
Τζιζεζ maika μου λέει! Μα μία δεν έχεις?....Και δε μπορώ να κάνω και κάτι για να σε βοηθήσω κι εγώ βρε παιδί μου.... Δε βγαίνω ο άνθρωπος... δε βγαίνω.... Αλλά τελοσπάντων ,μη στενοχωριέσαι.... Υπομονή....΄Εχει ο Θεός.....
Σε κλείνω τώρα .... πούλησα ένα δασάκι εδώ πιο κάτω και κάνουμε τα συμβόλαια μωρέ..... άντε φιλάκια....hasta la vista baby!!
..Άστα να πάνε πάτερ....
..Άστα....

...η μέρα μου πάντως ήταν γεμάτη .... νες πα???

22 Comments:

  • At 1/10/08 09:14, Blogger tzonakos said…

    Πρέπει να πεις τι αμαρτίες είχες να δω αν φτάνουν τα 50 ευρω και για μενα.
    Και πές του Τζόρτζ του Μπούς(τη) να μη σε ενοχλεί οταν εισαι μπήζει γιατι θα κανεις κανα λάθος και τη βάψαμε !

    Καλημερα και Καλό Μήνα.

     
  • At 1/10/08 09:18, Blogger Skouliki said…

    ελααααααααααααααααα...
    σε ζητουν στο τηλεφωνο
    η Χιονάτη ειναι ρωταει αν ισχυει σημερα για καφε?


    καλο μηνα

     
  • At 1/10/08 10:13, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    λολ...έτσι! πολύ καλό μήνα εύχομαι!

     
  • At 1/10/08 11:23, Blogger One Happy Dot said…

    Ζεις ενα δράμα...και αυτός ο Γιώργος τόσο ανασφαλής με τα παιχνίδια του που καταντάει γραφικός! Εν πάσει περιπτώση αν δεν ξέρει τι να κάνει ας στραφεί στο διαχρονικό cltr+alt+del και ας περιμένει! Έχουμε κι ενα μουσακά να σιάξουμε!!!!

     
  • At 1/10/08 11:27, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Χαχα....
    ΄Εχει ο θεός....
    Καλά λέει ο Γλάρος μου.... δεν είχε για το γιο του για μας θα έχει;....

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και μακριά από πορτμπαγκαζ.....

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 1/10/08 13:58, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Μαϊκούλα, εγώ είμαι φτηνότερος!
    Σε εξομολογώ μόνο με 20 ευρώ! Και με άλλα 10 σου κάνω και μασαζάκι!

     
  • At 1/10/08 15:51, Blogger Leviathan said…

    xaxa..poli gelasa!!na sai kala!!!50 euro e?mia xara!! :)
    kalo mesimeri!!

     
  • At 1/10/08 21:49, Blogger marilia said…

    Τα 10 για το μασαζάκι μην τα δώσεις, γιατί δε θα προλάβεις να το ευχαριστηθείς, θα του 'χω κόψει τα χεράκια εγώ!!!!

    Μα κι εσύ, καλή μου, κλείνε κάνα τηλέφωνο όταν μιλάς στο άλλο! τς τς τς! Κανείς δε σέβεται το χρόνο του άλλου πια!!!

     
  • At 2/10/08 14:08, Blogger maika said…

    tzonakos
    αμαρτίες έχω πολλές και υπό άλλες συνθήκες το σβήσιμο θα μου κόστιζε μια περιουσία...ευτυχώς όμως που αυτές τις μέρες στον Άγιον Όρος έχουν βάλει προσφορές....κι έτσι καλά τη βόλεψα...
    Τρέχα να προλάβεις!!!
    Όσο για τον βλάκα...1000 φορές του το έχω πει αλλά....δεν....
    Το χαβά του... μόλις βρει τα σκούρα με παίρνει τηλέφωνο κλαίγοντας....
    Τα μπουζόνιά μου μέσα....
    έχεις δίκιο , ένα λαθάκι μου και πάμε όλοι περίπατο....μα το βλάκα..!!
    ;0)))


    skouliki
    πες της ΟΚ,θα μπορέσω ,αρκεί να μη φέρει πάλι μαζί της τον συναχωμένο και τον γκρινιάρη....
    Μου φτάνουν τόσο που έχω στο κεφάλι μου...ουφ!
    ;0)))


    b a s n i a
    μα είδες τι τραβάω?!!
    Τζίζες πια!!
    ;0)))

     
  • At 2/10/08 14:14, Blogger tzonakos said…

    What is "μπουζόνια" ?????

     
  • At 2/10/08 14:30, Blogger maika said…

    one happy dot
    του είπα να πάει να γραφτεί στους ανώνυμους ανασφαλείς αλλά θέλει λέει να πηγαίνω κι εγώ μαζί του ,να του κρατάω το χέρι...
    ωχ Θεέ μου...τι άλλο θα μου ζητήσει ?!...
    ...και καλά λες...δε θα κάψουμε και το μουσακά μας για χάρη του...ας περιμένει... αμαν πια!
    ;0)))


    φυρδην-μιγδην
    Σωστά τα λέει ο Γλάρος σου, πολύ σωστά... Μα δε βγαίνει παιδί μου, δε βγαίνει....
    απο πορτμπαγκάζ ΟΚ μακριά, αλλά απο σακ βουαγιάζ όμως???
    ;0)))


    ασκαρδαμυκτί
    άμα είναι 20 ευρώ
    για την εξομολόγηση, ΟΚ θα σου ΄ρθω αλλά μασαζάκι ασκάρ μου μην τάζεις γιατί με τι χέρια θα το κάνεις??? Καραδοκεί η marilitsa...
    Φυλάξου!!
    ;0)))

     
  • At 2/10/08 14:33, Blogger maika said…

    tzonakos
    αααα τα μπουζόνια και τα φερμιόνια μοιάζουν στην κατάληξη με τα ηλεκτρόνια και τα νετρόνια αλλά δεν έχω ιδέα τι είναι...τώρα με το πείραμα στην Ελβετία τα άκουσα!!!
    ;0)))

     
  • At 2/10/08 14:36, Blogger tzonakos said…

    A ! Eννοείς ΜΠΟΖΟΝΙΑ χαχαχα οκ...
    Καλό :)

     
  • At 2/10/08 14:52, Blogger maika said…

    leviathan
    καλώς ήρθες!
    χαίρομαι που γέλασες!
    ..βέβαια δεν ξέρω αν τα τραβούσες εσύ όλα αυτά αν θα γελούσες αλλά εντάξει...και πάλι φίλοι!!
    ..και ναι! μόνο με 50 ευρώ έχεις κλεισμένη θέση στον Παράδεισο,σε δωμάτιο με θέα στους καταράκτες,πρωινό ιντερνάσιοναλ,τζακούζι καθώς και τα αεροπορικά εισιτήρια στη μπίζνεσ κλασσ!!!
    συμφέρει!!!
    Μέϊ δε φορσ μπι γουίθ γιού!!!
    ;0)))


    marilitsa
    ντον γουόρυ marilitsa!
    μόνο για την εξομολόγηση θα πάω!
    εγώ στο ένα κουβούκλιο κι ο Ασκάρ στο άλλο! ντοντ γουόρυ!!!
    όσο για το τηλέφωνο άστα...
    και χταπόδι να ήμουν ,πάλι σε τόσα τηλέφωνα δε θα απαντούσα...
    Τι να κάνω όμως?
    Ο κόσμος περιμένει να τον σώσω!!!
    ουφ κι έχω και κομμωτήριο....
    ;0)))

     
  • At 2/10/08 14:58, Blogger maika said…

    tzonakos
    ε,μάλλον αυτά θα εννοώ...
    μα τι είναι αυτά τα μποζόνια?? με τι μοιάζουν?? τι γεύση έχουν??
    ξέρεις??
    ;0))

     
  • At 2/10/08 18:25, Blogger takis said…

    Με τόσες υψηλές γνωριμίες που έχεις πρέπει να σε προσέχουμε ιδιαίτερα ...μη στείλεις κανένα μπουζόνιο και μας βρεί κατακέφαλα...

    Αυτό το σωματίδιο πρίτς μου εχει γίνει έμμονη ιδέα...
    δεν ξέρω γιατί τα εχω συνδυάσει με μαύρες τρύπες, θεωρίες υπερχορδών , θεωρίες του χάους, παράλληλων συμπάντων...

    Φαντάζομαι οτι γνωρίζεις οτι σύμφωνα με την ειδική και γενική θεωρία της σχετικότητας ο χρόνος ως τρισδιάστατος χώρος θεωρείται ως μια τετραδιάστατη πολλαπλότητα που λέγεται χωροχρόνος...

    σκέψου τώρα τι θα συνέβαινε αν ο χρόνος άρχιζε σιγά σιγά να εξαφανίζεται απο το σύμπαν!...

    Δεν θέλω να συνεχίσω...
    πήγαινε να δεις αν έρχομαι πρώτα...

    Α ρε Μάικα, μόνο άν ήξερες τι είδους αστρική σκόνη είσαι...
    να μη μιλήσω για κάτι σκόνες που κυκλοφορούν γύρω μας...
    και μας πουλάνε και αγοράζουν χωρίς να το παίρνουμε είδηση..

    Κάνεις και μουσακά είπες?
    βάλε και κανένα πρίτς μέσα...

     
  • At 3/10/08 10:45, Blogger maika said…

    takis
    ..δύσκολα μου έβαλες αλλά θα σε παλέψω!!
    1. το μποζόνιο δεν είναι κατσαρόλα να το φας στο κεφάλι και να κινδυνέψεις
    αν δεν κάνω λάθος μοιάζει με πασχαλίτσα...
    2. σκύψε να σου πω ,μη μας ακούσει και κανείς... το σωματίδιο πριτς,δε λέγεται πριτς αλλά κάπως έτσι που τώρα ακριβώς δε θυμάμαι αλλά σιγά μην κολλήσουμε στα ονόματα ...
    3. πόσα θες να μας τρελάνεις??
    άκου λέει να καταπιεί τον χρόνο το σύμπαν...Και τι είναι δηλαδή το σύμπαν να καταπίνει χρόνους? φάλαινα είναι? κι ο χρόνος τι? ο Τζεπέτο?? μήπως να κοιταχτείς??
    4. εντάξει πήγα...δεν έρχεσαι! κρίμα..κι έφτιαξα και μουσακά!!
    5. αστρική έ??? είσαι σίγουρος? δηλαδή εγώ τόσο καιρό, τσάμπα τα φοβόμουν τα ξεσκονόπανα???
    σ΄ευχαριστώ!
    ;0)))

     
  • At 4/10/08 01:27, Blogger Μπουρμπουλήθρα said…

    O μαι γκααντ!! Ο τζωρτζ ειναι οντως τοσο ηλιθιος οσο φαινεται στην τιβι ή οχι.. Βλέπεις δεν εχω παρτιδες με τον Μπους γιατι ειμαι στο αντιπαλο στρατοπεδο.. Ξερεις Ομπαμα και τετοια.. Τι εγινε τελικα στο cern, την κλεισανε την μαυρη τρυπα; Θα ειμαι απολυτα σιγουρη οτι λυθηκε το προβλημα μονο αν μου πεις οτι εσυ ησουν που εδωσες τις οδηγιες στου Ελβετο-Βελγους φιλους μας! Καλο σαββατοκυριακο και καλό μηνα!

     
  • At 4/10/08 15:34, Blogger ΣΠΙΘΑΣ said…

    Άστα να πάνε...!
    Κλήθηκες σε παίγνιο. Θα γίνεις ...ντανταϊστρια-)

     
  • At 4/10/08 18:44, Blogger Fibi said…

    Kαλησπερούδια τρελλό κορίτσι, ελπίζω να μην σε διέκοψα απο κάτι :)

    καλή συνέχειαααααα

     
  • At 5/10/08 09:39, Blogger marayia said…

    λολ! εχεις ενα απι8ανο χιουμορ!
    Εβαλα λινκ στο ποστ μου παλιοτερο αρθρο σου για την ημερα των ζωων..
    ( ελπιζω να μη σε πειραζει ..) .
    Αλλωστε λεω τα καλυτερα για τον τροπο που το απεδωσες!
    Την καλημερα μου :-)

     
  • At 6/10/08 13:46, Blogger maika said…

    μπουρμπουλήθρα
    τέρμα βλάκας που λένε...όσο δεν πάει...να σκεφτείς όσες φορές του λέω φακγιού ..γδύνεται και περιμένει...άστα!
    Μην ανησυχείς για το cern,όλα καλά.
    Βέβαια δεν την κλείσαμε την μαύρη τρύπα διότι (άντε σου λέω και τα απόρρητά μας..) ένας δυό που την πλησίασαν για να την κλείσουν έπεσαν μέσα...δράμα...δράμα...
    Όλα όμως θα πάνε καλά,ντοντ γουόρυ!!
    ;0)))


    σπίθας
    τι θα γίνω??? ντανταίστρια?? ωραίο μου ακούγεται...
    ;0)))


    fibi
    όχι δε με διέκοψες...κάτι σκηνοθετικές συμβουλές στον Αγγελόπουλο έδινα αλλά εντάξει μόλις το είχαμε κλείσει...
    ;0)))


    χειμωνιάτικη λιακάδα
    σ΄ευχαριστώ
    χαίρομαι που σου άρεσε κι εκείνο το παλιό μου κειμενάκι για τα ζώα!
    και για το λινκ που λες,χαρά μου!!!
    ;0)))

     

Post a Comment

<< Home