κοίτα να δεις....

Wednesday, July 02, 2008

...αναπάντητα ερωτήματα...?!




Θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας τις παρακάτω απορίες -δηλώσεις του μικρού μου γιού,που όσο μεγαλώνει τόσο περισσότερα αναπάντητα ερωτήματα....δημιουργεί.....
Κι αν μπορείτε....βοηθήστε με ρε παιδιά!!!!


1. Το Θεό τον έφτιαξαν οι δεινόσαυροι??!!
( το είχα ξαναπεί σ΄ένα παλιότερο ποστ... )
Ρε μαμά.... οι δεινόσαυροι τους έτρωγαν τους ανθρώπους ??
Οι δεινόσαυροι ,αγοράκι μου, έζησαν στη γη πριν απο τους ανθρώπους...
Άρα,μαμά.... αφού οι δεινόσαυροι ήταν πριν απο τους ανθρώπους και τους ανθρώπους τους έφτιαξε ο Θεός... άρα μαμά... το Θεό τον έφτιαξαν οι δεινόσαυροι!!!!


2. κάποια μέρα,μετά απο βροχή,προχωρούσαμε στο δρόμο για το σχολείο και είδε ένα σαλιγκάρι. Στέκεται,γονατίζει, το κοιτάει απο δω ,το κοιτάει απο κει, το ματαξανακοιτάει και με ρωτάει..... ρε μαμά,έχουν κώλο τα σαλιγκάρια???
εεεμμ ναι, έχουν , γιατί να μην έχουν? λέω εγώ....
και που τον έχουν ρε μαμά,μέσα στο καβούκι???


3. κάποια άλλη μέρα,βραδάκι δηλαδή, ήμασταν έξω για φαγητό και ο μικρός νύσταξε και ήθελε να φύγουμε και γκρίνιαζε!!!
Έλα βρε αγάπη μου,σε λίγο θα φύγουμε κι εσύ μπορείς να κοιμηθείς στο δρόμο...
Με κοιτάει καλά καλά,σουφρώνει τα χειλάκια του και λέει καταπίνοντας ένα λιγμό... Μα,μαμά δε θέλω να κοιμηθώ στο δρόμο, θα με πατήσουν τα αυτοκίνητα.....


4. Μαμά τρέχαααα!!!
...άκου μαμά,άκου να δεις τι μου είπε ο μπαμπάς.... μου είπε πως πέρασαν τα Χριστούγεννα!!
Ε ναι,πέρασαν πια μωρό μου ,καλά σου είπε!!
Πέρασαν? μα γιατί? που πήγαν ???
εεεεεεεεεεε ρώτα το μπαμπά σου , αυτός θα ξέρει....


5. Πόσο μεγάλη είναι η Μεγάλη εβδομάδα? σαν και σένα??? (βρε άντε πάγαινε!!!! σκατό.. )


6. Γιατί είπες τη γιαγιά φώκια ,μαμά??
Μα,τι λες παιδί μου.... είπα εγώ τη μάνα μου φώκια?
όχι τη δική σου βρε μαμά, του μπαμπά...
εεεε.... αποκλείεται,αποκλείεται να την είπα φώκια...
την είπες!
δεν την είπα!
την είπες!
κλάααααπ (σφαλιάρα)
καλά, δεν την είπες....


7. Γιατί η θάλασσα είναι κάτω και ο ουρανός επάνω???


8. Η γη δεν είναι στρογγυλή! Είναι ίσια! Δεν βλέπεις??? κι εδώ που κάθομαι είμαι ίσιος κι εδώ ....κι εδώ....κι εδώ.... πουθενά δε γέρνω.....άμα ήταν κύκλος όλο θα έπεφτα....


9. Αφού ο Χριστούλης σταυρώθηκε και πέθανε και μετά ξαναζωντάνεψε ... μήπως είναι φάντασμα???


10. Στεκόμασταν στην ουρά ,στο ταμείο ενός σούπερ μάρκετ....όταν ξαφνικά μια μπόχα φοβερή κόντεψε να μας πνίξει....
Ο μικρός, σιγά μην δε μίλαγε.... λέει.... μαμά, η κυρία μπροστά μας, έκλασε!!!
Σκάσε βρε του λέω εγώ σιγανά, σκάσε, ρεζίλι με έκανες...
Μα αφού έκλασε ρε μαμά...τι να σκάσω μου λες.... θα ξεράσω....μπλιάχχχχ.....


11. Τι χρώμα είναι το άσπρο???


12. Γιατί δε μπορώ να πατήσω τη σκιά μου???



...με αυτά τα ολίγα του μικρού και με τα προηγούμενα των πιο μεγάλων μου.... ελπίζω φίλοι μου να κατανοείτε πια την περίπτωσή μου και να με στηρίζετε όταν σας χρειάζομαι...διότι σήμερα εγώ αύριο εσείς!!!!! τι είναι ο κάβουρας ? τι είναι το ζουμί του??

44 Comments:

  • At 2/7/08 21:51, Blogger dodo said…

    LOL!

    Εύχομαι να συνεχίσει έτσι- με απορίες και ανησυχίες!

     
  • At 2/7/08 22:30, Blogger αθεόφοβος said…

    Το παιδί έχει τετραγωνη λογική!
    Μην του το πείς όμως γιατί θα σε ρωτήσει:
    -Γιατί μαμά υπάρχει και στρογγυλή;

     
  • At 2/7/08 23:29, Blogger Skouliki said…

    αχαχαχχαχααααα



    γιατι τα σκουλικια εχουν κωλο ?????

     
  • At 3/7/08 01:14, Blogger DR PAKO® said…

    Μερικά από τα ερωτήματά του, θα μπορούσες να τα απαντήσεις αν του έδινες απλά να δει το zeitgeist... ή μήπως είναι πολύ μικρός? Χεχε!
    Πάντως για τα 5-6-7 θέλω κι εγώ απάντηση! Και χωρίς σφαλιάρα! Κακούργα μάνα! :P
    Όσο για το 10... η αθωότητα μαζί με την ειλικρίνεια... ειδικά μπροστά σε μία κλανιά στο ταμείο... δίνουν ρέστα!!! Χαχαχα!!!
    Τα φιλιά μου, αναπάντητα...

     
  • At 3/7/08 07:35, Blogger Fibi said…

    Aυτό το παιχνιδάκι "γιατί μαμά?" πάντα το λάτρευα!

    καλημερούδια

     
  • At 3/7/08 07:50, Blogger Tradescadia said…

    Ρε ξαδέρφη, αναρωτιέμαι γιατί αναρωτιέσαι για τις αστείρευτες, πλην αυθεντικότατες, απορίες του μικρού. Εδώ εσύ που μεγάλωσες κι ακόμα αναρωτιέσαι. Ψέματα; Φιλί Πέμπτης και έναν πανέμορφο Ιούλιο!

     
  • At 3/7/08 10:53, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    - Ωραίος ο μικρός σου. Ανήσυχο, πνεύμα ερευνητικό, θέλει αναλύσεις, αποδείξεις και δεν πείθεται με χλιαρές ερμηνείες.

    - Τώρα εσύ γιατί το σφαλιάρισες το παιδί για τη φώκια; Βρε μπας....

    - Χααα...εγώ αύριο πάντως να το παθω, με τίποτε... Μεγάλωσαν πια...
    :-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 3/7/08 11:24, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    του δίνεις τουλάχιστον νουνού;
    όπως στην διαφήμιση;
    γιατί μαμά;
    λολ. καλημέρες!

     
  • At 3/7/08 12:18, Blogger One Happy Dot said…

    Το θέμα είναι ότι οι ερωτήσεις του ειναι απόλυτα λογικές αλλά ουδείς έχει μπεί στον κόπο να τις απαντήσει κρίνοντάς τις ως ανόητες!!!
    Για τις απαντήσεις στο μπαμπά καλό μου....χαμόγελο και χαμήλωμα κεφαλής ενω παράλληλα κοιτάς και το μπαμπά που κρύβεται πίσω από την εφημερίδα και έχει ακόμα ενα λόγο να σε κυνηγάει εκτός από τα ροζ και τα γαλάζια εσώρουχα και τις αγνούμενες κάλτσες! :D

     
  • At 3/7/08 17:16, Blogger marilia said…

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Να είστε καλά όλοι σας! Πάλι χαχάνισα μπροστά στην οθόνη! :)

    σνουποφιλάκιιιιιιιι!!!

     
  • At 4/7/08 13:02, Blogger maika said…

    dodo
    ..κι εγώ το εύχομαι και θα ήθελα πολύ να βρεις και απαντήσεις...!
    ;0)))


    αθεόφοβος
    απαπα! σιγά μην του το πω...δε τρελλάθηκα...
    άσε που μπορεί να με ρωτήσει κιόλας αν η λογική μοιάζει με σπανακόπιτα.... (τετράγωνη κι αυτή...βλέπεις!)
    ;0)))


    skouliki
    έλα μου ντε...έχουν??? γιατί να έχουν? γιατί και να μην έχουν? κι αν έχουν,που στο καλό είναι???
    ;0)))

     
  • At 4/7/08 13:16, Blogger maika said…

    dr pako
    εντάξει!
    εγώ θα σου δώσω απαντήσεις για τα 5,6,7 κι εσύ θα μου πεις τι είναι το zeitgeist OK?
    5. η μεγάλη εβδομάδα είναι πολύ μεγάλη,είναι 10 εβδομάδες μαζί!
    6. δεν την είπα,παράκουσε...
    7. εάν η θάλασσα ήταν πάνω θα έβρεχε συνεχώς θαλασσινά και αν ο ουρανός ήταν κάτω θα σκοντάφταμε όλοι μας στ΄αστέρια!!!
    Ευχαριστημένος??
    ...όσο για το περιστατικό στο σούπερ μάρκετ...που να έβλεπες πως με κοίταξε η μπροστινή κυρία...ν΄ανοίξει η γη να με καταπιει σου λέω....
    ;0)))


    fibi
    καλημερούδια!!
    έχουν πλάκα οι ερωτήσεις..
    οι απαντήσεις όμως...
    ό,τι κι αν απαντήσω όλο και κάτι καινούριο θα με κολλάει στον τοίχο...
    ;0)))

     
  • At 4/7/08 13:39, Blogger maika said…

    tradescadia
    κρύβε λόγια,κρύβε λόγια...
    σσσσσ , μίλα πιο σιγά .. μη μας ακούσει ο μικρός...
    εγώ ξαδέλφη μου ακόμα πιστεύω πως με μια μεγάαααααααααλη σκάλα μπορώ να πάω στο φεγγάρι....τι να λέμε τώρα?...
    α,και μια και το ΄φερε η κουβέντα.. κατά τις 10 θα σε περιμένω στον πορτοκαλί κρατήρα... ελπίζω να μην έχεις τη σκάλα σου για σέρβις!!!
    ;0)))


    φύρδην-μιγδην
    με την καμμία...που λέει και η κόρη μου...
    όχι μόνο δεν πείθεται αλλά πολύ συχνά με κάνει να νιώθω ένας μεγάλος βλάκας!!
    ..και τώρα που το αύριο είναι σήμερα και σε λίγο θα είναι χτες...ελπίζω με το θέμα ¨φώκια¨ να μην το έπαθες...
    Πως την είπες τη γιαγιά ,μαμά???
    φώκια???
    καλά,με ένα 30ευρω καθάρισες...λέξη δε θα της πω,λέξη...
    (νομίζω πως όταν θα μεγαλώσει χειρότερα θα με μπερδεύει!!!)
    ;0)))

     
  • At 4/7/08 13:58, Blogger maika said…

    b a s n i a
    χα!!
    να σου πω!
    του έδινα νουνού μέχρι που ανακάλυψα πως το πετούσε στο νεροχύτη και πως μόλις με έβλεπε έκανε πως σκούπιζε και το στόμα του απο τα γάλατα! με δούλευε το σκατό!!
    ;0)))


    one happy dot
    ε,λοιπόν μου θύμισες το ανέκδοτο όπου ο μικρός όλο ρωτούσε το μπαμπά του διάφορα...μπαμπά τι είναι αυτό,μπαμπά τι σημαίνει το άλλο, μπαμπά γιατί αυτό.. μπαμπά γιατί το άλλο....
    Ο μπαμπάς ατάραχος,διάβαζε την εφημερίδα του και δεν του έδινε σημασία.
    Η μαμά, που τόση ώρα άκουγε απο το διπλανό δωμάτιο, φωνάζει στο μικρό...ε,σταμάτα πια, τον ζάλισες τον πατέρα σου.
    Δεν πειράζει αγάπη μου,λέει ο μπαμπάς, άστο το παιδί να μαθαίνει....
    ;0)))


    marilia
    χαίρομαι που χαχάνισες!! εγώ να δεις!!!
    να είσαι κι εσύ καλά και να χαχανίζεις!!!
    φιλιά χαζομαμαδίστικα!!
    ;0)))

     
  • At 4/7/08 16:15, Blogger DR PAKO® said…

    Κι εγώ που νομιζα πως η Μεγάλη βδομάδα είναι μόνο 6 βδομάδες (=40 μέρες, βλέπεις).
    Όσο για το 6, δεν σε πιστεύω! Χεχε!
    Για το 7, μπορώ να σου πω μόνο ότι μερικοί από εμάς, σκοντάφτουμε έτσι κι αλλιώς σε αστέρια... όπως εσένα (μα τί κόλακας, δεν βρίσκεις?)!
    Να και το zeitgeist που σε έβαλε σε απορία : http://www.zeitgeistmovie.com/ (είναι ντοκυμαντέρ, 2 ώρες και κάτι).
    Τα φιλιά μου, αντ-απαντημένα...

     
  • At 4/7/08 21:49, Blogger takis said…

    Α ρε χαζομαμά!
    ε χαζομαμά...

    Εισαι για λύπηση κακομοίρα μου...

    αλλά σιγά να μη σε λυπηθώ...

    ΥΓ Λες νάχουν κώλο τα σαλιγκάρια ε?

     
  • At 4/7/08 22:07, Blogger maika said…

    dr pako
    κόλακας ξεκόλακας εμένα μου άρεσε αυτό!!! να είσαι καλά!!!
    εντάξει,δεν το παίρνω επάνω μου , μη νομίζεις...
    ωχ! η ώρα πήγε έντεκα...τρέχω, πάω για τον ουρανό!!χε!!
    ;0)))


    takis
    μα που το κατάλαβες???
    χα!!!
    όσο για τα σαλιγκάρια...τι να σου πω...λέω να πάρω ένα μεγεθυντικό φακό και να αρχίσω το ψάξιμο!!
    ;0))

     
  • At 5/7/08 08:51, Blogger athinovio said…

    ΕΜΈΝΑ Ο ΔΙΚΌς ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΈΛΥΣΕ.....
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΝΕ ΜΆΛΩΣΑ

     
  • At 5/7/08 16:40, Blogger maika said…

    athinovio
    σε απέλυσε?? χαχαχα!!
    τουλάχιστον...ένσημα σου κολλούσε??
    ;0)))

     
  • At 5/7/08 20:53, Blogger tzonakos said…

    Χαχαχαχα, φοβερά όλα, να σαι καλά μου φτιαξες το κέφι :)
    Συλλογή με αυτά που λένε τα μικρά θα ηταν ενα φοβερό βιβλίο για τις Διακοπές.

     
  • At 6/7/08 00:46, Blogger maika said…

    tzonakos
    χαίρομαι που γέλασες!!
    να είσαι καλά!!!
    ;0)))

     
  • At 6/7/08 14:25, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Στηρίξου πάνω μου...(!) διότι "τί είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του."

    :)))

     
  • At 8/7/08 03:39, Blogger Μπουρμπουλήθρα said…

    Eχεις καταπληκτικο μπλογκ. Καθισα ξημερωματα και διαβασα καμια δεκαρια αναρτησεις. Μπραβο.. Πολυ αστεια και πολυ ωραια τα γραφεις. Καληνυχτα!

     
  • At 9/7/08 09:43, Blogger weirdo said…

    A παπα!!! Αναμείνατε λαμπρή καρριέρα των παιδιών!!!!!!!!

    (α ναι. Και τη δική σας. Τέτοια ταλεντάρα χιούμορ-εξυπνάδας-γέλιου, δύσκολα συναντάει κανείς !!!)

    Φιλάκια πολλάαααααααααααα,... Μαράκι μου :pPp -μην ξεχνιόμαστε, ε;!;-

     
  • At 10/7/08 19:30, Blogger cindaki said…

    Γεια σου μικρέ με τα ωραία σου!!!! Το έχω ξαναπεί, από τέτοια μάνα, μόνο διαμάντια θα μπορούσαν να βγουν!!!! Αυτό με τα σαλιγκάρια μου θύμισε μια παλιά ιστορία με ένα Πλάτωνα! ;)

    Τα φιλιά μου φανταστική maika! Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!

     
  • At 10/7/08 20:53, Blogger maika said…

    το τέρας της αμάθειας!!
    σ΄ ευχαριστώ ! σ΄ευχαριστώ πολύ !δεν ξέρεις πόσο το εκτιμώ αυτό!!!
    πες μου όμως πως δεν χρειάζεται να απαντήσω και στην ερώτηση για το ζουμί και τον κάβουρα....
    ε?
    πρέπει?
    δεν πρέπει?
    ;0)))


    μπουρμπουλήθρα
    καλώς ήρθες μπουρμπουλήθρα!
    χαίρομαι που σου αρέσει εδώ!
    να είσαι καλά!!
    ;0))

     
  • At 10/7/08 21:19, Blogger maika said…

    weirdo
    έχω γίνει κόκκινη σαν πατζάρι!!
    ευτυχώς που δε φαίνομαι...
    επίσης περιμένοντας τη λαμπρή μου καριέρα, χοροπηδάω πάνω κάτω πάνω κάτω απο τη χαρά που μου δίνεις και ελπίζω χοροπηδώντας να μην πέσω στη μαύρη τρύπα που κάποιος μόλις ζωγράφισε....
    ωχ!!
    έπεσα!!!
    α,ρε άτιμο κογιότ...δε θα σε πιάσω στα χέρια μου!!
    πολλά φιλιά
    ΜΠ!!!!χα!
    ;0)))


    sofi-k
    sofa-kiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    α,ρε sofaki! σ΄έχασα!!
    (για σκύψε να σου πω....καλά,διαμάντι είχαμε συμφωνήσει να πεις?? μήπως υπερβάλαμε λίγο και μας κατάλαβαν?)

    χα!την θυμάμαι κι εγώ εκείνη την ιστορία!!
    πολλά φιλιά και απο μένα και να έχεις κι εσύ ένα υπέροχα υπέροχο καλοκαίρι!!
    ;0)))

     
  • At 10/7/08 21:29, Blogger maika said…

    ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ!!!
    Είμαι σε διακοπές!!
    Ξέρω πως χαίρεστε για μένα!
    Εντάξει μη μου στενοχωριέστε που εσείς ακόμα δε φύγατε....
    λίγο υπομονή
    ωχ!
    μη βαράτε καλέ!!!!
    ωχ!!!
    ;0)))

     
  • At 14/7/08 20:44, Blogger  ZouZouna said…

    Aμ. το λέω εγώ και μη προς κακοφαινισμό κανενός. Θέλει κότσια νάσαι γονιόοοοοος. Ωχ μάνα μ!!!
    Αλλα πως θα μαθει...? Νάναι γερός και να τον χαίρεσαι.

     
  • At 15/7/08 17:59, Blogger bidibis said…

    Μαικα ώρες ωρες με δίνεις την εντύπωση ότι μπορεί να είσαι συγγραφέα παιδικών βιβλίων!

    Βγάζεις πολλά λεφτά από αυτο το επάγγελμα;

    Cool πάντως!

    :)

     
  • At 22/7/08 16:46, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Σε καταλαβαίνω κούκλα μου: περνάς τα πάθη της Μεγάλης Εβδομάδας! χιχι

     
  • At 26/7/08 20:58, Blogger nameless1-2 said…

    λολ!!!
    Αυτό με τα σαλιγκάρια το είχα κι εγώ, αλλά σε πιο σιχαμένη μορφή... Νόμιζα ότι τα έκαναν μέσα στο καβούκι και όταν γέμιζε τα πέταγαν έξω....
    Καλό βράδυ!

     
  • At 27/7/08 21:16, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    ΦΛΑΠ (ήχος παλάμης σε μάγουλο)

    Τώρα κάνε ΩΧ!!!

    Τόσες μέρες διακοπές???

    Τι είναι αυτά???

    Δεν αισχύνεσαι???

    χα χα χα

    Εύχομαι να περνάς πολύ καλά!!!

     
  • At 28/7/08 04:32, Blogger Heliotypon said…

    Μου θύμισε τη δική μου παιδική ηλικία ο γιός σου! Κι εγώ συχνά με τέτοιες ερωτήσεις έφερνα σε δύσκολη θέση τη μάνα μου... Παραδείγματα: α) Ποιά ήταν η πεθερά του Θεού; β) Η Κα Σούλα γιατί δεν παντρεύτηκε, επειδή είναι άσκημη; (μπροστά η Κα Σούλα...) κι άλλα τέτοια.
    Πού ξέρεις, μπορεί να γίνει μεγαλοφυία, σαν ...εμένα :-)

     
  • At 31/7/08 22:01, Blogger maika said…

    να ΄μαι πάλι...
    αφήστε τα...
    έτρεχα με τη μαμάκα μου...
    ανεύρισμα στο κεφαλάκι της...
    φόβος , αγωνία , αναμονή.....
    αλλάααααααααα
    τα κατάφερε!!!!!!!!!!
    ουφ ουφ ουφ!!! και πάλι ουφ!
    2 βδομάδες σκατένιες....
    να πάνε και να μην ξανάρθουν...
    σε κανέναν...
    ποτέ!

     
  • At 31/7/08 22:26, Blogger maika said…

    γλυκοκερασοζουζούνα!!!
    και που να σου τα πω και όλα....
    να είσαι καλά γειτόνισσα!
    ;0)))


    bidibis
    μπαααα
    ...σε είδος με πληρώνουν...ντοματούλες για σάλτσα (ξέρεις..απο κείνες τις πολύ μαλακές) , ρυζόγαλα (χωρίς κανέλα γιατί έτσι το προτιμώ) και κανένα εισιτήριο για παραστάσεις που δε βλέπει κανένας....
    άστα...
    τζίφος...
    ;0)))


    ασκαρδαμυκτί
    μα τελικά πόσο μεγάλη είναι η Μεγάλη εβδομάδα?
    έλα,πεεεεεεεεεεεεεεεεεες!
    ;0)))

     
  • At 31/7/08 22:42, Blogger maika said…

    nameless1-2
    καλώς ήρθες!
    ...πω πω πω τι σιχαμένη εκδοχή είναι αυτή...
    μα καλά και πως τα πέταγαν έξω δηλαδή??
    και μη μου πεις πως είχαν και κανένα λάστιχο ποτίσματος μέσα στο καβούκι γιατί ααααα!!!


    το τέρας της αμάθειας!!
    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!
    Παναία μου!!
    τι βαρύ χέρι ειν΄τούτο...απαπαπα!
    άστα αν δεν είχε συμβεί το παραπάνω...στη μητέρα μου θα ήμουν σε διακοπές...
    βέβαια τώρα που πάει καλύτερα θα την πάρω και θα φύγουμε μαζί για Αίγινα και ναι θα διακοπεύσω λέω...αρκετά...
    και όχι δεν αισχύνομαι...
    χα!
    καλά που έσκυψα και τη γλύτωσα τη φάπα...τη δεύτερη...χα!!
    ;0)))


    heliotypon
    καλώς ήρθες!
    ε,ρε τι θα τράβαγε κι η μανούλα σου...
    άκου λέει γιατί δεν παντρεύτηκε η κυρία Σούλα η άσχημη...Αλήθεια...
    η κυρία Σούλα πόσες φορές σου είχε τσιμπήσει τρυφερά....το μαγουλάκι??
    Όσο για την πεθερά του Θεού εγώ ξέρω ποια είναι...
    Είναι η γυναίκα του Αγιου Βασίλη...
    γιατί όχι δηλαδή....?
    ;0)))

     
  • At 1/8/08 15:39, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Το παίρνω πίσω... :(


    Καλό μήνα και περαστικά εύχομαι!

     
  • At 6/8/08 13:39, Blogger marilia said…

    Σνουποφιλάκι τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο! :)

     
  • At 8/8/08 16:41, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Eλπίζω όλα να είναι καλά τώρα και να απολαμβάνεις διακοπές!!!

    Φιλιά :))

     
  • At 21/8/08 18:22, Blogger Sigmataf said…

    XAXAXAXAXAXAXAXAAXXAAXXAXAXAAXAXAXA..........


    TELEIO!

     
  • At 25/8/08 13:38, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Περαστικά στη μανούλα σου!
    Και το κείμενο όπως πάντοτε ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ! Φυσικά, το παιδί μιας "τέτοιας" μανούλας, τί θα μπορούσε να είναι;!!!
    Αλλά εσύ βρε παιδί, πού χάθηκες ΠΑΛΙ;;; Είπαμε διακοπές, αλλά τόσο καιρό; Κι εμείς οι έρημοι, εδώ να ...πήζουμε; Αδικία δεν είναι;
    Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
    Φιλάκια

     
  • At 1/9/08 09:04, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Καλό μήναααα

    :))

     
  • At 1/9/08 19:10, Blogger marilia said…

    Καλό φθινόπωρο!

    Πώς είσαι, δελφινάκι μας;

    σνουπομμμμμμματς!

     

Post a Comment

<< Home