κοίτα να δεις....

Tuesday, September 16, 2008

....το νέον έτος!!!


Ε,λοιπόν φτάνει πια....
Η κατάσταση έχει φτάσει στο αμήν!
Χρειάζομαι απαντήσεις!
Σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό και βασανίζω το μυαλό μου και χάνω τον ύπνο μου τα βράδια κι έτσι μου ΄ρχεται να βουτήξω τον κακό μου το γείτονα απο τα πέτα και να τον ταρακουνήσω δυνατά και να τον κολλήσω στον τοίχο και να τον κάνω να μου απαντήσει, να μου πει την αιτία,να μου κατονομάσει το φταίχτη,να μου εξηγήσει...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αλλάζουμε έτος τον Ιανουάριο και όχι το Σεπτέμβριο...

Η προηγούμενη χρονιά θα έπρεπε,νομίζω, να τελειώνει μετά το καλοκαίρι!! Αστερίες,κύματα,τηγανιτές πατάτες,μπύρες,καρπούζι,ομπρέλλες και χρωματιστά καπέλα θα έπρεπε να στολίζουν το ω έλατο , ω έλατο που κι αυτό θα έπρεπε να ...ήρθε στο σπίτι
πάλι...όχι το καταχείμωνο αλλά τώρα το φθινόπωρο.....κι ας μην έχει και φύλλα...


Και κάτω απο το δέντρο, που βέβαια θα μυρίζει θάλασσα ,να μη βάζουμε τη φάτνη αλλά μια μεγάλη οθόνη που θα δείχνει όχι τους 3 Μάγους και την παρέα τους.... αλλά αυτούς που αλλάζουν το βρεγμένο τους μαγιό στην παραλία , που με το ένα χέρι προσπαθούν να κρατήσουν την πετσέτα μην τους πέσει και με το άλλο κατεβάζουν με χάρη...το μαγιό τους που σπρώξε με το χέρι,σπρώξε με το πόδι...τελικά γλυστρά στις πατούσες τους...και μετά
και άλλες σκηνές...βουτιές απο ώμους , απο βάρκες, από βράχια, πυργάκια από άμμο... σορτσάκια,φανελάκια και πετσέτες απλωμένα να στεγνώνουν, τζιτζίκια , κόσμο σε θερινά σινεμά , παραστάσεις θεατρικές σε αυλές σχολείων κλειστών για τις διακοπές, Φάροι , γλάροι, καράβια να καταφθάνουν στα λιμάνια ,τους λογαριασμούς να γεμίζουν το ταχυδρομικό κουτί στο σπίτι στην πόλη..... απαπα όχι , όχι αυτό να μην το έχει..... και να έχει επίσης και παγωτό σοκολάτα με φλουρί!!!

...και επειδή ο γείτονάς μου δεν θα ξέρει.... μόλις τον συναντήσω θα του τα ψάλλω... βρε άντε χάσου κι εσύ άσχετε!....



Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος παιδιά!!

και σιγά σιγά ... και
καλό μας χειμώνα...

26 Comments:

  • At 16/9/08 15:54, Blogger marilia said…

    Ουλπ! Ήρθε πάλι η Μάικαααααααα! Ζουζουνοφιλάκιιιιιιιιιιι! Και καλό... φθινόπωρο, καλέ! Το ξέχασες;

     
  • At 16/9/08 23:37, Blogger tzonakos said…

    Απο 2 Ιουλίου μεχρι σημερα ειναι 2,5 μήνες.
    Μεγάλη η απουσία σου.
    Αλλαγή χρονιάς τον Σεπτέμβρη θα ηταν καλά. Πιο σωστά.
    Μπορούμε και να κάνουμε πρωτοχρονιές στις παραλίες, σούπερ ε ;

    Χάρηκα που εμφανίστηκες ξανά.
    Καλό φθινόπωρο.

     
  • At 17/9/08 09:20, Blogger Skouliki said…

    χαχχα βασικα τωρα που το συζητας επειδη και εγω ειμαι στα ΜΜΕ το τηλεοπτικο ετος ειναι αυγουστος με αυγουστοςαρα εχεις απολυτο δικιο λεμε

    καλημερα

     
  • At 17/9/08 10:21, Blogger athinovio said…

    θέμα ισημεριών δυστυχώς, μάικα.
    θα χρειαστεί να πιάσεις το σύμπαν από τα πέτα....ικανή σε έχω :)

    καλή χρονιά να έχουμε και καλά μυαλά

     
  • At 17/9/08 12:59, Blogger maika said…

    marilia
    ωραίο το ζουζουνοφιλάκι σου!!!
    σ΄ευχαριστώ! και σου στέλνω κι εγώ άλλα 10!!
    όχι, δεν το ξέχασα... αλλά νομίζω πως έχει καιρό να εμφανιστεί...
    ;0)))


    tzonakos
    ..είμαι λιγάκι της κοπάνας...ελπίζω να μη με αφήσετε στην ίδια τάξη...
    Πρωτοχρονιά στις παραλίες, τέλειο!!!
    κι εγώ χάρηκα!!!
    ...όσο για το φθινόπωρο...καλό να είναι αλλά δεν νομίζω να έρθει...
    ;0)))


    skouliki
    το ήξερα πως δεν θα ήμουν η μόνη που το πιστεύει....
    πολύ χαίρομαι για τα ΜΜΕ
    και φυσικά όταν θα θελήσετε να φτιάξετε δέντρο...πες να έρθω να σας βοηθήσω!!
    ;0)))


    athinovio
    δηλαδή αν δεν είχαμε ισημερίες..τι θα κάναμε? ..δε θα αλλάζαμε έτος ποτέ?? θα ζούσαμε στο 0 για πάντα?
    απαπα φρίκη...
    κάτσε να συναντήσω το σύμπαν...και τα λέμε...
    όλα καλά να τα έχουμε!
    ;0))

     
  • At 17/9/08 13:56, Blogger Limokondoros said…

    Δεν θέλω ποτέ να μου κάνει το παιδί μου τέτοια ερώτηση...

     
  • At 17/9/08 14:38, Blogger Μπουρμπουλήθρα said…

    Δεν το πιστεύω αυτό που διαβάζω! Ηθελα να κάνω ακριβώς την ίδια ανάρτηση! Συμφωνώ απόλυτα με όσα λές. Και βέβαια τωρα πρέπει να γιορτάζεται η Πρωτοχρονιά. Τωρα να μπαίνουν οι νέοι στόχοι, τωρα να παίρνουμε τα δωρα. Τελικά τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται! Χαχαχα.. Φιλιά!

     
  • At 17/9/08 14:42, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 17/9/08 14:45, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Αν μιλάμε για το γείτονα που σου τη λέει όταν τραγουδάς στο μπάνιο καλά θα κάνεις να τον κολλήσεις στον τοίχο...!

    Όσο για την αλλαγή της χρονιάς, μη ρωτάς κανέναν... στόλισε τα φύλλα της καρδιάς σου με χρώματα κι αρώματα από το καλοκαίρι και... «Happy New Year!»

     
  • At 17/9/08 15:18, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Πολύ παραδοσιακή σε βρίσκω!
    Το εκκλησιαστικό έτος, εδώ και 2000 χρόνια, αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου!

     
  • At 17/9/08 23:43, Blogger takis said…

    Mωρέ και εγώ τώρα αλλάζω έτος...

    τώρα, πως συνέπεσε και η εκκλησία να γιορτάζει μαζί μου...θα ρωτήσω τον Ασκάρ...τα ξέρει όλα αυτός..

    Καλά, τα ξαναλέμε τη 1η Ιανουαρίου ..ξαναγιορτάζω τότε ..άλλα δώρα ...(Μήπως βάλουμε και άλλη αρχή Μάρτιο ή Ιούνιο?..και άλλα δώρα..)

     
  • At 18/9/08 00:39, Blogger αθεόφοβος said…

    Πάντως έχουμε διαπιστώσει ότι το καλοκαίρι πέφτεις σε χειμερία νάρκη και εξαφανίζασαι!

     
  • At 18/9/08 08:05, Blogger maika said…

    limokondoros
    καλώς ήρθες στο μπλόγκ των αναζητήσεων...των σε βάθος αναλύσεων και γενικώς της υψηλής διανόησης!!!!
    ό,τι κι αν σε ρωτήσει το παιδί σου μην ανησυχείς...
    πες το μου κι αν ξέρω θα σε βοηθήσω , αν πάλι δεν ξέρω κάνε πως δεν άκουσες....
    ;0)))


    μπουρμπουλήθρα
    δικιά μου!!!
    χαίρομαι που έκανες κι εσύ την ίδια σκέψη!!
    και τώρα τι μας μένει μόνο?
    μας μένει να βρούμε ένα έλατο και νάτο το 2009!!
    απλό?
    ;0)))


    το τέρας της αμάθειας...
    τον είχα ξεχάσει αυτόν το βλάκα.. αλλά τωρα που μου τον θύμησες άμα τον συναντήσω....ακους εκεί?!
    Σ΄ευχαριστώ που με στηρίζεις!!!
    μα τι ωραία που πέρασα με το τραγούδι και τις βαρκούλες που μου έστειλες!!! να είσαι καλά και ο καινούριος χρόνος.. να σου φέρει ό,τι καλό ξέχασε ο παλιός!!!
    ;0)))

     
  • At 18/9/08 08:36, Blogger maika said…

    ασκαρδαμυκτί
    μωρέ τόσα χρόνια να μην έχω πάρει χαμπάρι τίποτα ...
    μα να μη μου το πει κανείς?
    ...και να νομίζω πως έχω το κόπυ ράιτ μιας τέτοιας ιδέας...
    ασκάρ δεν έπρεπε να μου το κάνεις αυτό...
    ας μου το έλεγες με τρόπο..
    ;0)))


    takis
    θαύμα! θαύμα!!
    μετά απο μια τέτοια αποκάλυψη νομίζω πως πρέπει πια να βλέπεις την εκκλησία με άλλο μάτι!!
    ..ίσως αυτό της κουζίνας!
    ...μα κι εσύ...μην έχεις τα δώρα στο μυαλό σου...
    δεν είναι λόγος αυτός για να αλλάζουμε έτος...νο!νο!νο!
    τώρα βέβαια ...αν επιμένεις...εδώ είμαι εγώ....όσα και να μου πάρεις θα τα αντέξω!
    γι αυτό δεν είναι οι φίλοι?
    ;0)))


    αθεόφοβος!
    χαχαχα!!
    έριξα κάτι ύπνους αδελφέ μου!!
    πω! πω!!κάτι ύπνους!!!
    μα τα άτιμα τα τζιτζίκια...μόλις τα ακούω υπνοτίζομαι!!!!
    κι εκεί που το βράδυ πάω να ξυπνήσω ακούω τους γρύλους και ωωωωπππ ξανακλείνουν τα ματάκια μου!!
    Είδες?
    Δε φταίω εγώ!!!
    ;0)))

     
  • At 18/9/08 13:38, Blogger athinovio said…

    Tώρα που το θυμήθηκα: οι κινέζοι πότε έχουνε πρωτοχρονιά?
    μέσα στον Σεπτέμβριο θαρρώ, έτσι δεν είναι?

     
  • At 18/9/08 18:04, Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said…

    Α, γειά σου.... να καθιερωθeί σαν ένα έθιμο καθ'όλα ελληνικό και όχι ξενόφερτο...
    ΄Ακου γαλοπούλα.... Κολιούς και σαρδέλες στα κάρβουνα να έχει το τραπέζι, καλαμαρο....χτάποδα και ούζα maikούλα μου...
    :-)_))

    Χα... δυναμική όπως πάντα η επιστροφή σου.

    Φιλί αι Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At 18/9/08 19:23, Blogger b|a|s|n\i/a said…

    αυτό με τον γρύλλο το είπες στον γείτονα; :)

     
  • At 19/9/08 09:15, Blogger zouzouna said…

    Παλιο... γειτονάκι μου, μεγάλα ερωτήματα και δύσκολα σε βασανίζουν....!
    με άγριες διαθέσεις γύρισες ! Δώσε μια του γείτονα να εκτονωθείς, πήγαινε Αυστραλία να κάνεις Χριστούγεννα στις παραλίες και "συμμάζεψε" παιδί μου εαυτόν και συγκεντρώσου, δεν φτάνει ο καιρός που δεν υπακούει έχουμε κι εσένα με τις απορίες σου!

     
  • At 19/9/08 14:27, Blogger maika said…

    athinovio
    αν υποψιαστώ πως οι κινέζοι μου έχουν κλέψει την ιδέα θα σκάσω απ΄το κακό μου...
    όλα έχουν γίνει πια κινέζικα...
    ε,όχι και η Πρωτοχρονία μου!!
    ;0)))


    φύρδην-μίγδην
    ναι , ναι σαρδελίτσες,χταποδάκια,καλαμαράκια και ούζα άντε και καμιά μπυρίτσα!!
    αυτή είσαι!!!
    και αντί για κάλαντα να τραγουδάμε ...Στου Μπελαμί το ουζερί....και το βράδυ να υποδεχόμαστε τον καινούριο χρόνο με νυχτερινό μπάνιο στις παραλίες!!!
    πω! πω! τέλεια θα είναι!!
    ;0)))


    b a s n i a
    έτσι που το πάει θα του το πω καμιά ώρα..
    ε,μα να μην ξέρει να μου απαντήσει , να μην έχει να μου δώσει και γρύλλο για το αυτοκίνητο νυχτιάτικα....πάει πολύ!!!
    ;0)))


    zouzouna
    παλιο....γειτόνισσά μου κι εμένα!
    Μα και αυτοί οι αυστραλοί τον Ιανουάριο τη γιορτάζουν γμτ...
    Εγώ θέλω τώρα σου λέωωωω!!!
    ...και πως να συμμαζευτώ? γίνεται?
    έτσι και χαλάσει ο καιρός...έχει να φάει κλωτσιές ο γείτονας που θα πάει σύννεφο...
    ;0)))

     
  • At 20/9/08 10:05, Blogger Sideras said…

    Είσαι απίθανη ,με έκανες να γελώ. Καλώς σε βρήκα και ευτυχισμένο το καινούργιο έτος ,χρονιά πολλά! Για το Πάσχα σε ποιο μήνα λες να πέφτει; : ))))
    Καλημέρα σου

     
  • At 20/9/08 11:53, Blogger τo τέρας της «αμάθειας» said…

    Έχεις προσκλησούλα "...με το νέον έτος!!!" :)

     
  • At 21/9/08 01:15, Blogger Jason said…

    Και οι Αυστραλοί τον Ιανουάριο γιορτάζουν, ναι, απλώς εκεί είναι καλοκαίρι και έχει πολλή πλάκα να βλέπεις τους Αγιοβασίληδες να βουτάνε στις παραλίες!

    Welcome back, maika.

     
  • At 21/9/08 22:45, Blogger dodo said…

    LOL! Ειδικά η μεγάλη οθόνη αντί φάτνης, είναι λαμπρή ιδέα!
    Στο μεταξύ, πάντως, μπορείς να μεταναστεύσεις στο νότιο ημισφαίριο, όπου οι θερινές σχολικές διακοπές αρχίζουν τις παραμονές τών Χριστουγέννων και η Πρωτοχρονιά γιορτάζεται στις παραλίες!

     
  • At 22/9/08 12:15, Blogger Εύα said…

    που εισαι εσυ,καλέ;πού χαθηκες,σε ποια παραλια;Καλως ξαναματαηρθες λοιπον και...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ βρε!
    μακια...

     
  • At 23/9/08 09:03, Blogger maika said…

    sideras
    καλώς ήρθες sidera!
    χαίρομαι που γέλασες!
    Το Πάσχα? έλα μου ντε πότε να το γιορτάζουμε κι αυτό??
    Το Καθολικό ή το Ορθόδοξο..?
    απαπα μπέρδεμα..
    Το βρήκα!
    στη θάλασσα να το γιορτάζουμε κι αυτό την άνοιξη!
    τον Επιτάφιο στις παραλίες και την Ανάσταση κοντά στους φάρους!!!
    τέλειο?
    τέλειο!
    ;0)))


    το τέρας της αμάθειας...
    γουστάρω!!!
    σου ΄ρχομαι!!!
    ;0)))


    jason
    χα! οι Αγιοβασίληδες με μαγιό και αντιηλιακό και να παίζουν ρακέτες και να πίνουν γρανίτες και τα παιδάκια να σκαρφαλώνουν πάνω τους και εκείνοι απο μια τεράστια τσάντα θαλάσσης να τους δίνουν δώρα!!!
    τέλειο! τέλειο!!
    να είσαι καλά!
    ;0)))

     
  • At 23/9/08 09:17, Blogger maika said…

    dodo
    μάλλον για κει με βλέπω...να γιορτάζω Χριστούγεννα,Πρωτοχρονιές κάνοντας μακροβούτια! γουστάρω!! έτσι πρέπει να αλλάζουν οι χρονιές...ζεστά... όχι μέσα στο καταχείμωνο!!
    Εκεί στο Νότο!!!
    ;0)))


    εύα
    εύα, ευάκι ...εσύ είσαι???
    πολύ χαίρομαι που είσαι εσύ!!
    καλή χρονιά και σε σένα και φτιάξε και κανένα γλυκάκι για να γιορτάσουμε το νέο έτος! καλοκαιρινό έτσι?!
    ;0)))

     

Post a Comment

<< Home