κοίτα να δεις....

Tuesday, October 17, 2006

...Σκουπίζουμε???

Λοιπόν το φιλοσόφησα το πράγμα...
..από τη σκούπα στο σφουγγαρόπανο και απο το καθιστικό στην κουζίνα ο δρόμος είναι γεμάτος ερωτηματικά...
Και γερά διόδια... πληρώνεις για την διαδρομή αυτή και προειδοποιητικές πινακίδες για εμπόδια και επικίνδυνες στροφές στο δρόμο .... δεν υπάρχουν!

Καλά... δεν παίζομαι λέμε.... Αν όλα αυτά τα έχω σκεφτεί, ενώ είμαι ακόμα στο καθιστικό.... φανταστείτε τί έχει να γίνει όταν φτάσω.... στο μπάνιο ας πούμε...

..απο τη μέχρι τώρα έρευνά μου.... λοιπόν καταλήγω στα παρακάτω...
Η χαρά είναι σαν τα καθαρά τζάμια... μονίμως καποιος στα γεμίζει δαχτυλιές!
Η λύπη είναι σαν τη λαδιά.... δεν φεύγει ποτέ!
Η μνήμη είναι σαν το κάψιμο στο αγαπημένο σου πουκάμισο...
που ή το πετάς και το ξεχνάς και ησυχάζεις
ή που το φυλάς,
συχνά πυκνά το κοιτάς και βάζεις τα κλάματα...

ντρίν!!!ντρίνννννννννν!!
ωχ! το κουδούνι ... ποιος να είναι πάλι??

Η αμνησία... σαν το άδειο ψυγείο... Το ανοίγεις με λαχτάρα και μένεις με τη λαχτάρα...
Η υπομονή σαν να κλείστηκες έξω στο μπαλκόνι.... Ελπίζεις πως κάποιος θα έρθει και θα σου ανοίξει..

ντρινννννννννν!! ντρίννννν!! ωωω λύσαξε πια!!
ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
απ΄ το τρελάδικο πάλι....
Καλά ρε .. ποιός κάρφωσε??

Η προδοσία.... σαν την τούμπα που τρως στη μέση του δρόμου.....
εσύ έχεις τα χάλια σου και οι άλλοι γελάνε.....

Φεύγω τώρα....
Καλά που έχω γειτόνισσα τη Ραπουνζέλ.... θα κατέβω απο κεί....

19 Comments:

  • At 17/10/06 15:02, Blogger Tradescadia said…

    ΥΠΕΡΟΧΟ!ΥΠΕΡΟΧΟ!ΥΠΕΡΟΧΟ!
    "Η μνήμη είναι σαν το κάψιμο στο αγαπημένο σου πουκάμισο...
    που ή το πετάς και το ξεχνάς και ησυχάζεις
    ή που το φυλάς,
    συχνά πυκνά το κοιτάς και βάζεις τα κλάματα..." Ξαδέλφη, από τα καλύτερά σου! Βαθιά υπόκλιση!

     
  • At 17/10/06 21:46, Blogger Кроткая said…

    δλδ εγώ που έφαγα τούμπα στο πεζοδρόμιο τις προάλλες ποιος με πρόδωσε; η πλάκα του πεζοδρομίου που έλειπε;

    Ζωγραφίζεις πάλι!

     
  • At 17/10/06 22:11, Blogger Jason said…

    Γεια σου ρε maika με τα ωραία σου...

    Τα post σου πάντα αξίζουν την αναμονή!

     
  • At 17/10/06 22:45, Blogger SALOME said…

    Μήπως πρέπει να σταματήσεις να σκέφτεσαι συνέχεια την προδοσία;;; Στο τέλος θα την προκαλέσεις. Βρε παιδάκι μου άμα είναι ο άλλος να φύγει ε! θα φύγει. Τι νόημα έχουν οικλειδωνιές και τα ψυγεία;

     
  • At 17/10/06 23:34, Blogger dodo said…

    Εξαιρετικό! Το φιλοσοφικό λεξικό τού νοικοκυριού...
    Έχω κλειστεί στο μπαλκόνι!

     
  • At 17/10/06 23:56, Blogger Debby said…

    Δεν θα μπορούσα ποτέ να σκεφτώ όλες αυτές τις παρομοιώσεις!
    Εχεις φοβερό τρόπο σκέψης!

     
  • At 18/10/06 00:01, Blogger cindaki said…

    Μα είσαι πραγματικά ανεξάντλητη!!!
    Πολλά φιλιά maika!

     
  • At 18/10/06 08:13, Blogger Aphrodite said…

    Ακόμα γελάω!!!

    ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ!!!!

    Η εκδίκηση λένε πως είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, ε?

    Ε, κρύο ή ζεστό,
    πάντα πιάτο εκλεκτό!

    Υπογραφή: Αφρο

    (Αϊντε γιατί έχω και παραδουλεύτρα σήμερα! Δυστυχώς μόνο για το σπίτι, αν και ευχαρίστως νοίκιαζα μία να ζήσει τα χαμαλίκια μου τα σημερινά, να παω εγώ για ύπνο μέχρι αυριο...!)

    (έρχονται και τα σχόλια στο τσαρδί μου, με ρυθμό αρχαίου σαλιγκαρούθ βέβαια, αλλά έρχονται...)
    ;)

     
  • At 18/10/06 09:27, Blogger Kallioph said…

    χεχε καλημέρα :)

     
  • At 18/10/06 22:11, Blogger maika said…

    tradescadia
    Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    krotkaya
    ..μάλλον αυτός που δεν σου είπε τίποτα για την πλάκα που έλειπε...
    Να είσαι καλά!

    jason
    γεια σου κι εσένα jasonάρα!

    salome
    Καλά λές... Τι νόημα έχει να τον κρατάω κλειδωμένο στο ψυγείο...σαν τσιπούρα?? Θα τον πετάξω στη θάλασσα (μαζί με το ψυγείο...) κι άμα θέλει να φύγει ας κολυμπήσει και ώρα του καλή....

    dodos
    στο μπαλκόνι ε?
    ..ζωγραφίζω ένα αυτοκίνητο κάμπριο και μόλις περάσω κάτω απ΄το μπαλκόνι σου,θα κορνάρω 2 φορές και πήδα! Μη φοβηθείς, έτσι κι αλλιώς εμείς τα καρτούν.. δε χτυπάμε... ε??

     
  • At 18/10/06 22:34, Blogger maika said…

    debby
    ..σκέφτεσαι πολύ καλύτερα και πολύ περισσότερο!! είμαι σίγουρη!

    sofi-k
    κι εσύ θησαυρός!!!
    πολλά φιλιά sofi

    aphrodite
    ναι,ναι,ναι... κι αμα το φας και με τη χύτρα μαζί.....γίνεται ακόμα πιο εκλεκτό.... δε νομίζεις?!

    περαστικά και με τα χαμαλίκια σου... αν και αυτά δεν περνούν.. ποτέ.

    ..άντε σαλιγκαράκια μου... λίγο ακόμα και φτάσαμε!!..
    φιλιά


    kallioph
    να είσαι καλά!
    καληνύχτα!
    :o))

     
  • At 19/10/06 22:44, Blogger George Sou said…

    Είδες, έχει και τα ωραία της η ζωή...
    Των άλλων (στη περίπτωση σας, αγαπητή γειτόνισσα...)

     
  • At 20/10/06 11:14, Blogger Hlias said…

    Ηρθα, διαβασα καταλαβα(;) και ειπα να αφησω ενα σχολιο...
    Αλλα δεν εχω λογια να περιγραψω,δεν...
    Δημιουργικο μυαλο,εξυπνες σκεψεις!



    Ηλιολουστη καλημερα

     
  • At 20/10/06 15:18, Blogger nyctolouloudo said…

    εχεις πρόβλημα; πάρε την πυροσβεστική τηλ. τρέχει για τις γάτες....

    τα φιλιά μου!

     
  • At 21/10/06 13:09, Blogger maika said…

    g help me
    Καλά τα λες...
    .. απο σήμερα λοιπόν θα το παίζω κι εγώ ..άλλος...μπας και διορθωθεί η κατάστασις...
    καλέ μου γείτονα!!

    hlias
    σ΄ευχαριστώ πολύ!!
    Σίγουρα το Ηλίας βγαίνει απο το ήλιος!!
    Να έχεις λοιπόν κι εσύ μια πιο, πιο ,πιο ηλιόλουστη μέρα!!

    μεθυσμένα χρώματα
    νιάου,νιάου,νιάου....
    τρέχω να τους τηλεφωνήσω!!
    πολλά φιλιά

     
  • At 21/10/06 19:56, Blogger Εύα said…

    σφουγγαρισμα,πλυσιμο πιατων,μαγειρεμα,φτιαξιμο ντουλαπας και ντουλαπιων κουζινας,μπαλκονι και γλαστρες,πλυντηρια και απλωμα ρουχων,αστα πανω μου.Κι αμα κουραστω,θα κατσω στον καναπε,θα σε παρω αγκαλιτσα και θα σου πω ενα παραμυθι.Να θυμηθω μονο να σου φερω γλυκο τριανταφυλλο...

     
  • At 23/10/06 15:55, Blogger maika said…

    eva
    ..και μόνο που το σκέφτηκες..με ξεκούρασες!!! αχ! τι ωραία που είναι!! (...και το γλυκό..μεγάλο βάζο έτσι???)
    πολλά πολλά φιλιά

     
  • At 2/11/06 07:19, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Ουδόλως κακή νοικοκυρά!

     
  • At 2/11/06 11:16, Blogger maika said…

    παιδίσκη ερωμένη
    μπάαααααααα... όλα κάτω απο το χαλί τα κρύβω....

     

Post a Comment

<< Home