κοίτα να δεις....

Saturday, October 21, 2006

πλατσ! πλουτσ!

..Nόμιζα πως μπορούσα να πετάξω...
πήγαινα πολύ πίσω για να πάρω φόρα,έτρεχα γρήγορα,άνοιγα τα χέρια,ψηλά το κεφάλι
και εεεεεεεεεεε... τίποτα!
..και μετά ξανά και ξανά και ξανά και..... τίποτα!
..μέχρι που μια ωραία μέρα κατάλαβα πως δεν είμαι πουλί...
..είμαι ψάρι,σκέτο ψάρι... ούτε τροπικό,ούτε μοναδικό,ούτε υπο εξαφάνιση...
και μπορώ και γλυστράω ανάμεσα στα δύσκολα,ταξιδεύω μαζί ή κόντρα στα ρεύματα,κρύβομαι για λίγο στα βράχια και όλο κολυμπάω και κολυμπάω
και χαίρομαι που το μπορώ!!

όου γιές!

23 Comments:

  • At 22/10/06 09:57, Blogger Tradescadia said…

    Και πίστεψέ με ξαδέρφη, οι ικανότητες του ψαριού στις μέρες μας είναι πολυ πιο χρήσιμες από εκείνες του πουλιού. Άσε που τα πουλιά γενικώς, όλο γκρεμοτσακισμένα βρίσκονται τελευταία! Καλημέρα!

     
  • At 22/10/06 13:18, Blogger exilio said…

    Ωραίο να παραδέχεται κάποιος την ζωική του υπόσταση!:)

    Μήπως είσαι και πέστροφα;

    Μπεεε;;
    :)))

     
  • At 22/10/06 15:20, Blogger SALOME said…

    Κοίτα, το ψάρι δεν πιάνεται τόσο εύκολα αφού γλυστράει ενώ το πουλί και μάλιστα το έξυπνο πιάνεται απο τη μύτη. Ομως, το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι και γι' αυτό πρέπει να ελέγχεις που χώνεσαι ψαράκι και που τσαλαβουτάς...γιατί και βάλτους έχουμε και σκυλόψαρα και μεγάλα ψάρια που τρώνε τα μικρά....Πάντως μου φαίνεταί ότι απο όνειρο βγήκες και μάλιστα πρωϊνό...κι εγώ κάπως έτσι έγραψα μετά απο καιρό και ενώ ο χρόνος μου ήταν και παραμένει περιορισμένος. Εχω, όμως, ωραίο, τραγούδι...

     
  • At 22/10/06 23:39, Blogger dodo said…

    Γιά ψάρι, πάντως, πολύ ...απογειωμένη φαίνεσαι!

     
  • At 23/10/06 12:34, Blogger Jason said…

    Χα! Δεν καταλάβατε καλά...
    Ούτε τροπικό, ούτε μοναδικό, ούτε υπό εξαφάνιση. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είμαι μαριδάκι!
    Δελφίνι είναι η maika...
    Και κολυμπάει και κολυμπάει...

     
  • At 23/10/06 13:33, Blogger maika said…

    tradescadia
    αχ! αυτά τα γκρεμοτσακισμένα πουλιά..
    ..χτύπησες ξαδέλφη??
    φιλιά
    καλημέρα!

    exilio
    ..ωραίο και απαραίτητο για να μη χάνει κανείς χρόνο νομίζοντας...
    ..αμέ,αμέ είμαι και πέστροφα και πεευθεία.... (σωστό aggele-x-aggele?)..
    καλώς ήρθες προβατάκι!!!
    ..σε χαιρετώ οοοοοοοοοοοοοοοοο ....

    salome
    ξέρω...ξέρω.. υπάρχουν και τα δίχτυα και το τηγάνι.. Προσέχω salome,προσέχω!!
    Παίρνω πολλές φορές το χρώμα του βυθού.. και τη γλυτώνω..
    Τι ωραία που μου τα λες!!
    ..κλείνω γρήγορα κι έρχομαι στο τραγούδι σου...

     
  • At 23/10/06 13:43, Blogger maika said…

    dodos
    ..σ΄ευχαριστώ!!
    ..μου αρέσει αυτό που λες...
    ..αυτό που φοβάμαι είναι μην προσγειωθώ σε κανένα ταψί με τίποτα πατάτες δίπλα μου...

    jason
    ..σου αφιερώνω την αγαπημένη μου φιγούρα λοιπόν...
    ..με δύναμη πολύ έξω απο το νερό,δυο τρεις στροφές στον άερα... και πλούτσ.. πάλι μέσα!!

     
  • At 23/10/06 19:00, Blogger cindaki said…

    Ααααχχ!!!
    Το αγαπημένο μου ποστ!!!
    Τελευταία έχω ένα κόλλημα με τα ψαράκια και ειδικά με τις πέστροφες!(Υπάρχει ειδικός λόγος βεβαίως βεβαίως!)

     
  • At 23/10/06 20:14, Blogger J. said…

    Gruss aus Frankfurt am Main !
    Μου ήρθε αυθόρμητα τώρα που είπες "να πετάξω..."

     
  • At 23/10/06 20:52, Blogger Debby said…

    Εσύ βρήκες τι είσαι!
    Εγώ ακόμα αναρρωτιέμε αν είμαι γατούλα ή λιοντάρι.

     
  • At 23/10/06 21:30, Blogger George Sou said…

    Α, μα τα ψαράκια δε μιλούν, εκτός απ’ τις γοργόνες!

     
  • At 24/10/06 08:02, Blogger weirdo said…

    ..καλές βουτιές, καλή μου maika(M.Π.:).. στα ρηχά και στα βαθιά..!
    Καλημέρα:)

     
  • At 24/10/06 19:26, Blogger Artanis said…

    Άμα λάχει, τα δελφίνια τα βάζουν και με καρχαρίες!
    Very good, όου γιες στο τετράγωνο!

     
  • At 24/10/06 21:37, Blogger maika said…

    sofi-k
    πολύ χαίρομαι καλή μου sofi.
    ..με τις πέστροφες..και με τις πεευθείες έτσι???
    Να είστε πάντα καλά κι εσύ και ο λόγος... σου!!!

    johny b. good
    ..και πέταξες??? ή με το μυαλό κι εσύ???
    ..είπα να σου γράψω κι εγώ γερμανικά αλλά για να μη γελάς μέχρι του χρόνου...και δεν μπορείς να δουλέψεις το άφησα γιά μια άλλη φορά..
    Tchusssssssssss (σωστό? μπά!)

    debby
    λιοντάρι σίγουρα!!!

    g help me
    γοργόνα ε?? λες??
    ..και πάνω που τα είχα ξεμπερδέψει τα πράγματα μες στο μυαλό μου... τώρα άντε πάλι να σκέφτομαι....

     
  • At 24/10/06 21:42, Blogger maika said…

    weirdo
    σ΄ευχαριστώ!! άντε κάνω μία και για σένα!!

    artanis
    ούτε έναν δεν έχω αφήσει....
    ..με βλέπουν και απο καρχαρίες γίνονται λαγοί....
    (λέμε τώρα..)

     
  • At 25/10/06 14:51, Blogger nyctolouloudo said…

    οι άνθρωποι ζηλεύουν τα πουλιά ή τα ψάρια...

    σήμερα μπορεί να είσαι ψάρι, αύριο πουλί!

     
  • At 25/10/06 16:51, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Τι χαρά είναι αυτή!!!!!!

    Να βλέπω το συγγραφικό μου πόνημα να γίνεται αφορμή για συζήτηση. Ο θεέ μου είμαι πολύ ευτυχισμένος!

    Γεια σου ρε Maika με τα ωραία σου!

    Πάντως να ξέρεις πως για μένα και τη sofi-k δεν είσαι απλώς myka, είσαι ourka!!!

     
  • At 25/10/06 16:52, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Μμμ...ναι... ο θεέμου δεν είναι κάποιος συγκεκριμένος...

    Είναι Ω θεέ μου, κλπ...

     
  • At 26/10/06 07:27, Blogger Aphrodite said…

    Ψάρι? Τέλειο! Μπορείς να τραγουδάς κι όσο φάλτσα θες, κανείς δεν περιμένει κορώνες από τα ψάρια, κι έτσι ξεδιπλώνεις ταλέντο ακομπλεξάριστα!

    Μόνο πρόβλημα: να ερωτευτείς πουλί - και πού θα ζήσετε?
    Χμμμμ... Μούμπλε-μούμπλε...

    Ε, άμα δε γουστάρει να βγάλει λέπια (που τα έχει δλδ, λέπια και φολίδες, αρχαίος δεινόσαυρος γαρ) τουλάχιστον μπορείς να το κάνεις λούτσα κάθε που πλησιάζει, για να μάθει!

    Κηπ γουώκινγκ!
    :)

     
  • At 26/10/06 09:17, Blogger αθεόφοβος said…

    Να με προσέχεις,κάνω ψαροντούφεκο!

     
  • At 26/10/06 11:13, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    αυτή είσαι!! έτσι ακριβώς....δικιά μας είναι η γιαγιά.. αμα θέλουμε την κρεμάμε και στο δέντρο!!!
    Όλα τα μπορούμε!!

    aggelos-x-aggelos
    είδες τι εύκολο που είναι ... να νιώθεις ευτυχισμένος!!
    αυτό το οθεέμου πάντως το βρίσκω τέλειο.... το άλλο (ω Θεέ μου) είναι πιο συνηθισμένο....
    ..οοτέμου μου ήρθε πολύ ανεβασμένος αυτή τη φορά και θύμωσα και πήρα τηλέφωνο στονοσέμου να κλείσω ένα εισιτήριο για τις Βρούβες...

    δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι για το yourska... δεν ξέρεις....
    Να είστε καλά κι οι δυό!!!

     
  • At 26/10/06 11:30, Blogger maika said…

    aphrodite
    .. ναι, δεν τραγουδάω .. πια μόνο στο μπάνιο... βγήκα και στο μπαλκόνι... κι όποιος αντέξει...!!
    λέγε μου τέτοια να παίρνω κι άλλο θάρρος... όλους θα τους ξεκουφάνω.. όλους!!

    Να σου πω, πάντως και με τα πουλιά καλά τα πάω...no problem...
    ..γέμισα τον κόσμο χελιδονόψαρα και καρχαρίνια?? εεε,είμαι και λίγο αταχτούλικο....

    γιου του!!
    :o)))))


    αθεόφοβος
    κοίτα να δεις τι θα κάνω..
    Θα κρεμάσω στο λαιμό μου μια ταμπέλα με το maika..
    όταν με δεις, να ξέρεις και να μη μου ρίξεις... Εντάξει??
    τώρα βέβαια δεν ξέρω τι θα γίνει αν κάνουν το ίδιο και τα υπόλοιπα ψάρια....
    λες να γεμίσει η θάλασσα maikοψαρα??

     
  • At 2/11/06 07:18, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Τη λύση του χελιδονόψαρου τη σκεφθήκατε?

     

Post a Comment

<< Home