κοίτα να δεις....

Tuesday, October 31, 2006

άδραξε τη μέρα!!!




..απο τις 20 και 36 χτες έως και τις 10 και 42 σήμερα, μια φωνή μέσα μου με είχε ζαλίσει λεγοντάς μου..... άντε τεμπέλα σήκω, άδραξε τη μέρα.... άδραξε τη μέρα..... άδραξε τη μέρα...
Με έσκασε ......
Έτσι είσαι ? της λέω... Τώρα θα δεις!!

Σηκώνομαι,ούτε τις παντόφλες δεν έβγαλα, και βγαίνω στο δρόμο.... Ψάχνω απο δώ,ψάχνω απο κεί,τρέχω,ξανατρέχω ,πέφτω,ξανασηκώνομαι, λαχανιάζω ... ...κι εκεί ,στη στάση απέναντι , τη βλέπω τη μέρα (για την Παρασκευή που φάνηκε..) Επιτέλους, σκέφτηκα... Την πλησιάζω σιγά,σιγά μπας και μου φύγει..... καιεεεεεεεεεεεεε
τώρα, θα σε αδράξω της φωνάζω και τη βουτάω απο τα μαλλιά .....
Αμ,δε σε αφήνω με τίποτα..... άντε πες τα μου πια όλα,δείξτα μου όλα... πες μου που είναι??? Της άφηνα τα μαλλιά,την έπιανα απο το γιακά και ξανά απο τα μαλλιά και ξανά απο το γιακά..... μίλα μου παλιοπαρασκευή , μίλα μου....
Άσε με , άσε με μου φώναζε κι αυτή.... μη με τραβάς.... δεν είμαι η Παρασκευή σου λέω.... άσε με .. η Κυριακή είμαι..... η δασκάλα της Τετάρτης....

Έμεινα με τα χέρια τεντωμένα και κοκκαλωμένα..... Ποιά? Η Κυριακή.. της Τετάρτης??

Πάλι λάθος έκανα,ρε γαμώτο.....
Και πάνω που τόλμησα να βγω και να το παίξω λίγο μάγκας κι εγώ.......
Λάθος...
Τι τα θέλω τα τολμηρά , αφού δε μου πάνε...
απαπαπα.....
σα να κάνει και κρύο ,εδώ έξω , μου φαίνεται...
πάω μέσα!!
έχω και δουλειά....
μωρέ άμα ξανακούσω εγώ τις χαζοφωνές..... ελάτε να με φτύσετε.....


..πολύ μου αρέσει αυτή η διασκευή του modern times..
ακούγεται έτσι??

28 Comments:

  • At 31/10/06 16:28, Blogger elenitsa! said…

    το παραπεντε χθες το ειδες?? να αφιερωσουμε στις γιαγιαδες το ποστ σου????

    χαχαχαχ

    καλημερα

    ε

     
  • At 31/10/06 19:16, Blogger exilio said…

    ΩΩ,Τσαμπουκαλού η κυρία Maika..loool!
    Μ'αρέσει η αποφασιστικότητα σου!
    ..never give up!:)

    (ωραία η διασκευή!Την είχε παλιά στην μέθοδο των τριών..πλάκα είχε αυτή η σειρά:))) )

    xxxxxx

     
  • At 31/10/06 19:31, Blogger cindaki said…

    Αχ βρε maika, είπες να κάνεις κι εσύ κάτι και το κανες λάθος;;;

    Αμάν βρε κορίτσι μου!

     
  • At 31/10/06 19:35, Blogger Debby said…

    Τι θες να αδράξεις εσύ την μέρα?
    Περίμενε να σε αδράξει εκείνη καλύτερα!!

     
  • At 1/11/06 08:24, Blogger dodo said…

    Μέσα, πιό σίγουρα.
    Γιά να ξέρει και ο... Σάββας που να σε βρει, αν θελήσει να σε αδράξει αυτός πρώτος!

     
  • At 1/11/06 14:56, Blogger Jason said…

    Βεβαίως ακούγεται και είναι τέλεια!!!

    Πάντως εμένα μου περισσεύει μια Πέμπτη, άμα τη θες στην αφήνω στη διάθεσή σου...

     
  • At 1/11/06 17:29, Blogger Tradescadia said…

    Την επόμενη φορά που θα πάνε οι μέρες να σου κάνουν τσαλιμάκια, βούτα τις από τα μαλλιά και άδραξέ τις ανεξαρτήτου ονόματος και λοιπών στοιχείων! Και τις φωνούλες...μη σταματήσεις να τις ακούς! Φιλί της Τετάρτης...

     
  • At 1/11/06 17:42, Blogger Giramondo said…

    Για βούτα από τα μαλλιά ότι βρεθεί μπροστά σου και μέρες και ώρες και λεπτά...και ότι βρεθεί πρόχειρο μπροστά σου...κάποιος λόγος θα υπάρχει!...και θα σου πει που είναι!

    φιλιά πολλά

     
  • At 1/11/06 20:56, Blogger Hlias said…

    Α! μην κανεις διακρισεις με τις μερες, οποια και να βρεις ομπρος σου πιαστην και αλλαξε της τα φωτα...αμ πως,μην σε κανουνε αυτες οτι θελουν.


    καλο μηναααα

     
  • At 1/11/06 22:27, Blogger Кроткая said…

    10 μέρες έλειψα κι έρχομαι και βλέπω τραγούδια, πετάγματα, πλιτς, μέρες που αδράττονται! τι γίνεται εδώ καλέ;

    ξέρεις τι λέω; να ξαναδοκιμάσεις την άλλη ενδομάδα με μια Τρίτη ας πούμε! Η να πάρεις την Πέμπτη του Jason, δανεική μέρα κάνει;

     
  • At 2/11/06 09:32, Blogger maika said…

    elenitsa!
    ..και βέβαια το είδα!
    και βέβαια να το αφιερώσουμε....
    Η Θεοπούλα είναι το είδωλό μου....
    ..όταν μεγαλώσω θέλω να της μοιάσω!


    exilio
    ... τι νόμιζες δηλαδή??
    μασάει η maika ταραμά? δε μασάει... (λίγο μόνο.....ε,καλά λίγο πιο πολύ.... ε,καλά αρκετό θα έλεγα....ε,καλά καμιά φορά τον μασάει και όλο....)
    ..είναι νόστιμος τελικά!!


    sofi-k
    τι να πω sofi μου, δε ξέρω...
    όταν εγώ πάω δεξιά ο θησαυρός τρέχει προς τα αριστερά....
    Μου κάνει κάτι παιχνίδια η μέρα,άλλο πράγμα....

    debby
    ..λες αν καθίσω και την περιμένω όόόόταν με βρεί να μου φερθεί καλύτερα τελικά??? Ας το δοκιμάσω κι αυτό...Τι έχω να χάσω?? άντε καμιά Δευτέρα ίσως...

     
  • At 2/11/06 09:44, Blogger maika said…

    dodos
    ..άμα δεις τον Σάββα πες του πως δεν είναι εντάξει...
    όλο τον περιμένω κι αυτός με αγνοεί... δεν έρχεται.... όλο τον Κυριάκο μου στέλνει που βαριέται κι όλο μέσα καθόμαστε....


    jason
    Πέμπτη,Πέμπτη... κάτσε να δω το ημερολόγιό μου....α πα πα πα πα...δε γίνεται Πέμπτη.... έχω πολλές και κοιτάω κι εγώ πως να τις ξεφορτωθώ.... Αν σου περισεύει καμμία Τρίτη όμως... ευχαρίστως...
    (και μισή να είναι.. εμένα μου φτάνει...)


    tradescadia
    ωραίο το φιλί της Τετάρτης κι ας το έλαβα Πέμπτη...
    Λες να συνεχίσω να τις ακούω??
    έχω αρχίσει να νιώθω σαν την Ιωάννα της Λωραίνης πια...
    θα λαλήσω.....
    φιλί Σαββατοκύριακου!!..μουτσ!!

     
  • At 2/11/06 09:51, Blogger maika said…

    giramondo
    ..ΟΚ θα το κάνω....αλλά αμα είναι να φάω ξύλο που να έρθω να σε βρω??? όχι βέβαια για να το μοιραστούμε ,έτσι για να μου βάλεις καμμιά κρεμούλα για τις μελανιές.....
    φιλιά

    hlias
    τέτοια λέγε μου,τέτοια... να μην αφήσω καμία στην ησυχία της ε?
    να τις πατήσω όλες κάτω ε?
    φεύγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
    καλο μήνα και σε σένα

    krotkaya
    άντε και μας έλειψες!
    είδες καλή μου,όσα φέρνει η στιγμή... δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος....
    μπα,ποιά Τρίτη να δοκιμάσω....
    ο hlias λέει όλες να τις βουτήξω...και λέω να το τολμήσω...
    αλλά καλύτερα μη φύγεις πάλι .. αν χρειαστεί να έρθω προς τα κει να κρυφτώ για λίγο , εντάξει??

     
  • At 2/11/06 13:56, Blogger Hlias said…

    Δες το mail σου και αδραξε το template σου!!!!!

     
  • At 2/11/06 16:47, Blogger SALOME said…

    @Πάλι σκανταλιές κάνεις!!! Ακου άδραξε τη μέρα! Καλά υπάρχουν κι άλλες προτροπές με λιγότερα Ξ που είναι και αντιαισθητικά στην προφορά (βαρβαρίζουν...) ξέρεις εσύ...εγω θα σου πρότεινα αυτο του Ελύτη: "πιάσε το Πρέπει απο το Ι και γδάρετ μέχρι το Π"!!

     
  • At 3/11/06 03:44, Blogger nyctolouloudo said…

    ρίξε τα ζάρια...
    και αν δεν φέρουν αποτέλεσμα φώναξε ένα μέντιουμ!

     
  • At 3/11/06 19:50, Blogger Alexandra said…

    charming!

     
  • At 4/11/06 12:51, Blogger maika said…

    hlias
    ευχαριστώ.... λες να τα καταφέρω τελικά να το αδράξω.....???

    salome
    έχεις δίκιο ...ξύδι,ξύλο,ξέρα...
    ακολουθώ τυφλά τη συμβουλή σου...
    αφού τελείωσα με το Ι του ΠΡΕΠΕΙ,
    συνέχισα με το ε που το έβαλα στο φούρνο με πατατούλες...και τώρα είμαι στο Π που με δυσκολεύει λιγάκι.. αλλά που θα μου πάει.. θα το πιάσω και σιγά σιγά το Πρεπει θα γίνει, εύχομαι,μια παλιά ανάμνηση...


    μεθυσμένα χρώματα!
    άστα....πάλι ντόρτια ήφερα... που λέει και το λαϊκόν άσμα...
    μέντιουμ έ?? είναι και αυτό μία λύση....


    alexandra
    καλώς ήρθες και thanks!!!

     
  • At 5/11/06 16:27, Blogger exilio said…

    Ηey!Πώς πάει το day-hunting?Κυριακή σήμερα ;)

     
  • At 6/11/06 11:17, Blogger Y. K. said…

    Δευτερα σημερα!! Αποκλειεται να σου ξεφυγε η σημερινη μερα-εφιαλτης για ολους!! :) maika το blog σου αναδεικνυει εναν ανθρωπο γεματο ζωντανια-μεταδιδεις θετικα vibes! :)

     
  • At 6/11/06 12:11, Blogger maika said…

    exilio
    ...άστα να πάνε....
    δε μου φτάνει που τσακώθηκα με τις μισές κι ενώ για όλους είναι Κυριακή... για μενα είναι Τρίτη... άλλαξε και η ώρα και τα έχω χάσει τελείως.... τι μπέρδεμα ο χρόνος.. τι μπέρδεμα!!

    alicia
    καλώς ήρθες!!
    η πρώτη που τσακώνομαι είναι η Δευτέρα....φυσικά....
    αν θέλεις να της ρίξω καμμιά και για σένα πολύ ευχαρίστως...
    Πές το κι έγινε!!!

     
  • At 6/11/06 21:50, Blogger exilio said…

    Think positive...think maika!:)

     
  • At 7/11/06 10:53, Blogger maika said…

    exilio
    ωραίο!! σ΄ευχαριστώ!!

     
  • At 7/11/06 18:40, Blogger Heliotypon said…

    Καλή πατρίδα συντρόφισα... Φαίνεται ότι σου λείψαμε (βάζω κι εμένα μέσα κι ας μην είμαι στη λίστα...)

     
  • At 8/11/06 06:58, Blogger Aphrodite said…

    Αυτό που μ'αρέσει περισσότερο στο μπλογκ σου είναι που πραγματικά είναι ο ορισμός της θετικής ενέργειας!!! Τα λες με τρόπο που ζηλεύω και σε χαίρομαι - και μια μικρή εξομολόγηση: καμαρώνω για σένα που με πέντε αράδες δίνεις αυτό το twist ν'αντέξουμε τη μέρα μας, όταν άλλοι με δεκάααααδες σειρών δεν λένε ούτε τα μισά!!!

    Αίντε πορπάτα!

    :))))))

     
  • At 9/11/06 11:25, Blogger maika said…

    heliotypon
    ..οι καλοί παντού χωράνε!!!
    θα σε βολέψουμε κι εσένα... έλα πέρνα μέσα!!


    aphrodite
    ..αφού μου το λες εσύ θα το πάρω 100 φορές πάνω μου....
    ..πορπάτα εσύ.... κι εγώ έρχομαι..

    σε χαιρετώ,σε φιλώ, σ΄ευχαριστώ!
    ;o))))

     
  • At 10/11/06 03:24, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    αα! Γιατί δεν σχολίασα εγώ εδω?

     
  • At 10/11/06 23:59, Blogger maika said…

    παιδίσκη ερωμένη
    ..είδες τί έπαθες??

     

Post a Comment

<< Home