κοίτα να δεις....

Monday, November 06, 2006

...είστε όλοι εδώ.....





Σήμερα το πρωί δεν ξύπνησα, δε σηκώθηκα, δεν πλύθηκα, δεν ντύθηκα, δεν ήπια καφέ...
Μπήκα κατευθείαν,σ΄ένα μακρύ , λαχανί αυτοκίνητο , με μεγάλα φανάρια κι άρχισα να τρέχω πάρα πολύ γρήγορα,σε μια τεράστια ευθεία.
Είχα τα παράθυρα ανοιχτά και ο κρύος αέρας μου πάγωνε το πρόσωπο. Μουσική ακουγόταν δυνατά.... κι εγώ έτρεχα,έτρεχα,έτρεχα!! Ο ουρανός ήταν γκρίζος, μερικές αστραπές έτρεχαν κι αυτές, πέρα μακρυά...
Ξαφνικά ο δρόμος κόβεται.... εγώ όμως δεν σταματώ.... συνεχίζω να τρέχω ακόμα πιο γρήγορα,όχι πια πάνω στο δρόμο αλλά πάνω στη θάλασσα!! Έτρεχα,έτρεχα,έτρεχα....
Ένα κόκκινο φανάρι ,με φύκια για μαλλιά, προσγειώνεται ξαφνικά μπροστά μου κι επιτέλους φρενάρω.... Βρέχει φανάρια σήμερα,σκέφτομαι.
Κατεβαίνω απο το αυτοκίνητο,σκαρφαλώνω γρήγορα στην οροφή του,βγάζω απο τη μικρή μου τσέπη τα τεράστια κυάλια μου και κοιτάζω μακρυά.....
Κοιτάζω μακρυά δεξιά,μακρυά αριστερά και ώωωωωωππππ το αυτοκίνητο αρχίζει να ταράζεται,να χοροπηδάει σχεδόν και να ανεβαίνει....
Χάνω την ισορροπία μου,πέφτω στα γόνατα,ένας γλάρος μου κλέβει τα κυάλια,ένα τεράστιο κατάρτι περνάει ,ανεβαίνοντας, μπροστά μου..... και πριν καλά,καλά το καταλάβω βρίσκομαι στο κατάστρωμα ενός τεράστιου πειρατικού καραβιού, που μόλις αναδύθηκε μεγαλόπρεπα, απο το βυθό της θάλασσας!!!!

Δε φοβάμαι καθόλου,δεν τρομάζω σταλιά.... ίσα,ίσα νιώθω στο στοιχείο μου!!!
Φωνές ακούγονται και γυρίζω πίσω μου να δω τι γίνεται...

Το καράβι είναι γεμάτο πειρατές.
Παντού πειρατές!
Πειρατές,όλοι τους γνωστοί μου!!!
Με τα ρούχα τους τα πειρατικά,τα καπέλα τους,τα μαντήλια τους,τα σπαθιά τους,τα χρυσά τους τα δόντια.... Υπέροχα!!
Πηδάω επιτέλους απο την οροφή του αυτοκινήτου μου, που δεν ξέρω γιατί αλλά είχε αρχίσει να ξεφουσκώνει.... κοιτάζω γύρω μου με προσοχή...... και τι βλέπω????

Η salome !! H salome στο τιμόνι του καραβιού!!! Μοίρα δεν της ξεφεύγει απο την πορεία!!!
Ευθεία επάνω τραβάμε.... γραμμή για τα σύννεφα.....!!!! (εμ... 3 καραφάκια ούζο κατέβασε...)

Η sofi-k ψάχνει με το μονοκυάλι της τον Πολικό Αστέρα...
Μα,έχει κεραίες ο Πολικός Αστέρας?? αναρωτιέται δυνατά..
Όχι, sofi μου της λέει ο aggelos-x-aggelos που ήρθε απο μακρυά για να τη φυλάει... όχι,ο Πλάτωνας είναι.... τρύπωσε στην τσέπη σου και τώρα ,κολλημένος στο κυάλι σου,κοιτάζει τ΄άστρα μαζί σου!!! είπε κι έφυγε γρήγορα, για να παει να συνεχίσει να γράφει τα ποιήματα για το ημερολόγιο του 2007!!!

Μπάααααααααμμμμμ...... ακούγεται δυνατά μια κανονιά!!!!
Α, ο jason είναι.... κάνει πρόβες.... έχει αναλάβει να μας φυλάει απο τον κακό τον Σπάροου...
Μόνο που η κανονιόμπαλα σκάει μέσα στο κανόνι και τινάζει τον jason δυνατά προς τα πίσω.... Με τα μάγουλα και τα μαλλιά μουντζουρωμένα , πεσμένος κάτω γελάει με την καρδιά του..... Σηκώνεται ξανά και συνεχίζει με τρελό κέφι!!!
Πίσω και σας έφαγα ,φωνάζει!!

Είμαστε , σίγουρα, σε καλά χέρια!!

Ντρίννν,ντρίννν Κrotkaya τηλεφωνο, έλα,εσένα θέλουν πάλι.. της φωνάζω.
Είναι ο 1235 ος φίλος που σε ζητάει σήμερα....
Η Krot,αφού καθάρισε μαζί με μένα και τον dodos , 5 τσουβάλια πατάτες είχε μόλις ξαπλώσει...
Όμως,επειδή πάνω απ΄ όλα οι φίλοι... τσούπ! σηκώνεται και τρέχει να μιλήσει!

Ο dodos μονολογεί : Άμα με ξαναβάλουν εμένα,στις πατάτες..... καλλιτέχνη άνθρωπο.. θα το τινάξω το καράβι....Θα του ζωγραφίσω εγώ μιά φωτιά.... άλλο πράγμα!!!!

Dodos φωνάζει ο ovi που μόλις άνοιξε την πόρτα της καμπίνας του,ιδρωμένος,κρατώντας μια μεγάλη σφουγγαρίστρα κι έναν κουβά , στα χέρια του.... Έλα, που είσαι βρε παιδί μου.... έχουν μείνει και κάτι κρεμίδια...... άντε έλα!!!!!
Ο dodos ξεχυλίζει πράσινο με μωβ μπουρμπουλήθρες...... γκρρρρρ.....

Να και η eva ! Πάνω απο την πειρατική της στολή,φοράει την ποδιά της μαγείρισσας κι έρχεται τρέχοντας,κουνώντας θυμωμένη ένα μεγάλο ,άδειο βάζο γλυκού....
Βλέπει τον ovi και του ορμάει..... Καλά βρε θηρίο, όλο το γλυκό τριαντάφυλλο εσύ το έφαγες.... Δεν ντρέπεσαι??
Μα τι λές βρε eva?? Είσαι καλά?? διαμαρτύρεται εκείνος , ενώ λίγο σιρόπι γυαλίζει στο μούσι του!!!! Είσαι καλά???
Η eva τον χτυπάει με την κουτάλα της στο κεφάλι και φεύγει για την κουζίνα της....

Λίγο πιο πέρα, η Artanis, προσπαθεί να αφαιρέσει τη σκουριά απο την άγκυρα...
Ματσακόνι και άγιος ο Θεός....
Δείχνει απορημένη!!
Καλά, αναρωτιέται..... όταν τους είπα πως ασχολούμαι με τις τέχνες,αυτό κατάλαβαν??
Ήμαρτον , βρε παιδιά.....!!

Να και η μεθυσμένα χρώματα,
ιιιέεεεπ, τί γίνεται εδώ?? αναφωνεί.
Λες να έχει κύμα?
Για να δώ!!
Σκύβει λίγο στην κουπαστή,κοιτάει τη συννεφοθάλασσα και κλείνει με απορία το μάτι ...
Καλά, αφού φουρτούνα δεν έχει.... εγώ γιατί κάνω οχτάρια???
Γρήγορα,δίπλα της έρχεται τρέχοντας ο g help me . Φρρρρρρρρρρ,σφυρίζει με την τεράστια σφυρίχτρα του! Φρρρρρρρρρρ... Στο μπαλαούρο αμέσως, της φωνάζει..... φρρρρρρρρρρ
Ακούς? Σ΄αυτό το καράβι απαγορεύεται να πίνεις χρώματα... δεν το ξέρεις??? Κοίτα τώρα πως έγινες...
Στο ποιό να πάω?? τον ρωτάει.
Στο μπαλαούρο!! της απαντάει.
Να πας εσύ, του λέει κι εκείνη.
Και γιατί να πάω εγώ ? την ξαναρωτάει.
Ε, και ποιός να πάει,του ξαναλέει εκείνη.
Να πάει ο hlias!!
Και γιατί να πάει ο hlias, λέει ο hlias που εκείνη τη στιγμή είχε σκύψει προς τη συννεφοθάλασσα κι έκανε εμετό... γιατί ήταν αυτός που τελικά είχε φάει τα 2 κιλά γλυκό τριαντάφυλλο της eva και επειδή είχε φάει και το καπάκι.... πρέπει να τον πείραξε...
(ο ovi είχε προλάβει να φάει 2 κουταλιές μόνο..).
Ε, ποιός να πάει λέει πάλι ο g help me και φεύγει νευριασμένος..... μωρέ άμα δε σας φωτογραφίσω εγώ,όλους με διπλές μύτες και κόκκινα μάτια.... να κοκκαλώσει ο δείκτης μου,να κοκκαλώσει....
Μια μπάλλα πέρασε ξυστά πάνω απο το κεφάλι του..... είναι της elenitsa , έχει βάλει στο σημάδι τους γλάρους και χαίρεται που δεν τους πετυχαίνει.... για να μπορεί να δοκιμάζει ξανά και ξανά και ξανά.....

Ξαφνικά,ένα μπλε φως φαίνεται λίγο πιο πέρα....
Βγαίνει απο το αμπάρι ο johny b. good , με μάτια ίδια οι οθόνες της τηλεόρασης...
Καλά,του λέω ,πάλι τηλεόραση έβλεπες??
Μα,γιατί το λες αυτό? με ρωτάει..
Έλα ντε,του απαντώ και του κλείνω με τα μάτια με το τηλεκοντρόλ!

Στο αμπάρι ήταν και η exilio. Μόνο που εκείνη δούλευε,δεν έβλεπε τηλεόραση.
Ταχτοποιούσε σε σειρά τους κλεμένους θησαυρούς μας..... αλλού τα κολιέ,αλλού τα δαχτυλίδια,αλλού τα βραχιόλια,αλλού τα δισκοπότηρα,αλλού τα μαργαριτάρια , αλλού τα ρουμπίνια. (καμμιά φορά τη βοηθούσε και η giramondo αλλά γι΄αυτήν θα μιλήσουμε παρακάτω..)
Όταν πια η exilio κουράστηκε,ξάπλωσε εκεί δίπλα να κοιμηθεί!
Έλα όμως που δεν μπορούσε!
Άρχισε λοιπόν να ζωγραφίζει προβατάκια... 1 προβατάκι, 2 προβατάκι, 3 προβατάκι....
Όταν γέμισε το αμπάρι προβατάκια άρχισε κι εκείνη, επιτέλους να ροχαλίζει ευτυχισμένη!!

Έχει πια νυχτώσει!! Τι ωραία που νιώθω!! Πειρατεύω με φίλους!!! Υπέροχο!!
Στέκομαι στο κατάστρωμα και χαζεύω το γεμάτο φεγγάρι!
Εεεεεεεεε ακούω μια φωνή να έρχεται απο μακρυά.... Κοιτάζω καλύτερα και τι να δώ?
Η aphrodite!! Έρχεται με φόρα μέσα σ΄ένα ανοιχτό τεράστιο κοχύλι!! Εεεεε, περιμένετε κι εμένα!! Περιμένετε!! Τα καταφέρνει,μας φτάνει και τσουπ,πηδάει στο καράβι μας!!
Άντε βρε aphrodite της λέω,που είσαι?? Όλο με κάτι πετσέτες σκεπαζόμαστε...
Τα έφερες τα μεγάλα,ζεστά σεντόνια σου???
Τα έφερα μου λέει καμαρώνοντας,τα έφερα.... κι αρχίζει να μας τα μοιράζει!!

Χαρούμενη για την καινούρια μας άφιξη... χαμογελούσα..... Ένας παράξενος θόρυβος όμως με τρόμαξε και μου έκοψε το γέλιο.... Σαν τρίξιμο πόρτας έμοιαζε...
Όμως δεν ήταν πόρτα! Σκάλα ήταν!! Μιά σκάλα που μεγάλωνε και μεγάλωνε κι απο το φεγγάρι που ξεκινούσε έφτασε μέχρι το καράβι μας!!!
Μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει,βλέπω την Tradescadia να κατεβαίνει τη σκάλα....
Κοίτα να δεις,σκέφτομαι,τί κάνει ο άνθρωπος για να γλυτώσει την αγγαρεία!!!
Βρε ξαδέλφη,μια φασίνα στο αμπάρι σου ζήτησαν να κάνεις.... κι εσύ κρύφτηκες???
Πού να την κάνω?? με ρωτάει.
Στο αμπάρι, της απαντώ.
Στο αμπάρι?? με ξαναρωτάει έκπληκτη..
Ναι, της ξανααπαντάω έκπληκτη κι εγώ....
Στο φεγγάρι άκουσα,ρε γαμώτο!!! στο φεγγάρι!!!
Γυρίζει το κεφάλι της,το κοιτάει,χαμογελάει και λέει.... Τό έκανα όμως ε?? λαμπίκο!!

Κοιτάζω κι εγώ το καθαρό... φεγγάρι και μετά η ματιά μου πέφτει στη salome που περήφανη στο τιμόνι μας ταξιδεύει όλο και πιο μακρυά!!

Κουράστηκα όρθια, πηδάω λίγο και κάθομαι στο μεγάλο και λίγο ψηλό κιβώτιο που ο jason φυλάει τις μπάλλες του κανονιού. Κουνάω τα πόδια μου,χτυπώντας χαλαρά τις φτέρνες μου πάνω του. Ντουπ,ντούπ.... Ντούπ,ντούπ...
Άλλος !! ακούω τότε μια φωνή.... να βγαίνει απ΄ το κιβώτιο....
Τι άλλος λέω??
Άλλος θα πει άλλος λένε ταυτόχρονα η kalioph , η παιδίσκη ερωμένη, alexandra,fibi,aenaos,sevarose,alicia...
Βρε σεις,λαθρεπιβάτες σε πειρατικό??? Γίνονται τέτοια πράγματα??!! Άντε , βγείτε έξω φίλοι μου!!! Βγείτε!!
Τι λαθρεπιβάτες βρε maika μου λένε....
Χαρτιά παίζουμε.... κλείσε τώρα το καπάκι κι άσε μας.....
Πιο κεί, μέσα σ΄ενα βαρέλι ακούω ζάρια και πούλια να χτυπάνε, βγαίνει καπνός ντουμάνι και μουσική ακούγεται δυνατά.... είναι μάλλον ο ηωλιθικός και ο purple ... Πάω να δώ....

Ένα δυνατό πλάααααααααααααατσ με γυρίζει πίσω!
Τι να έγινε πάλι , αναρωτιέμαι...
Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ τίποτα γιατί άλλο ένα δυνατό πλάααααααατσ ακολουθεί !!
Τρέχω,σκύβω προς τη συννεφοθάλασσα και τι να δώ? Τον αθεόφοβο,το δεύτερο πλάτσ, να έχει πιάσει και να φέρνει προς το καράβι μας, τον hlia... Tον hlia που συνεχίζοντας τον εμετό του έπεσε εξαντλημένος στη θάλασσα (το πρώτο πλατσ..)
Η weirdo τους βλέπει,αρπάζει μιά πορτοκαλί φωσφοριζέ πόρτα (πρέπει να την έχει φέρει ο ovi) και την πετάει , με δύναμη, προς το μέρος τους να ακουμπήσουν επάνω της,μέχρι να τους ρίξουμε τη σκάλα της Tradescadia!!

H debby που εκείνη την ώρα ήταν ψηλά στο κατάρτι κι έβλεπε μην πέσουμε σε κανένα σκόπελο, θέλησε να κατέβει να βοηθήσει τον αθεόφοβο,να συνεφέρει τον hlia που εκτός απο το στομάχι του που ήταν χάλια,είχε φάει στο κεφάλι και την πόρτα που πέταξε η weirdo για να τους βοηθήσει....
Δυστυχώς όμως η debby κατεβαίνοντας μπλέχτηκε στα σχοινιά και βρέθηκε κρεμασμένη ανάποδα,να κουνιέται σαν εκκρεμές....

Για καλή της τύχη τη βλέπει η salome και λέει στην Giramondo που ψάρευε για να φάμε....
Τρέχα giramondo ,τρέχα... η debby μπλέχτηκε στα σχοινιά... τρέχα να τη βοηθήσεις...
Η giramondo πετάει το καλάμι της,τρέχει και σαν κισσός σκαρφαλώνει να σώσει τη debby..
Βέβαια το σημείο εκείνο που είχε κάψει o jason ,στις πρόβες του, δεν το πρόσεξε η gir και ωωωπππ χάνει την ισορροπία της,μπλέκεται και νάτη κι αυτή κρεμασμένη ανάποδα, απ΄το πόδι,δίπλα στη debby.. Αχ, πόσο πρέπει να φοβάται.... έχει σφίξει τα χέρια της κρατώντας τις τσέπες της τρομαγμένη.... Δυο μεγάλες μύγες κάθονται στη μύτη της..... κάνει να τις διώξει με τα χέρια και τότε...... βροχή αρχίζουν να πέφτουν τα ρουμπίνια που είχε βουτήξει απο το αμπάρι ,τότε που βοηθούσε... την exilio ... Ούτε ένα δεν έμεινε στις τσέπες της,ούτε ένα....

Βάζω τα χέρια μου στη μέση, αλά Κατίνα....και την κοιτάω... Η giramondo κάνει την κινέζα (έχει γυρίσει τον κόσμο όλο και ξέρει...) Σφυρίζει αδιάφορα και κουνιέται, πέρα,δώθε,πέρα,δώθε....


Το ξυπνητήρι στο κομοδίνο μου χτυπάει σαν τρελό!!!
Εγώ όμως τα μάτια δεν τα ανοίγω...
Πριιιιιιιιιτσ...
να μου φύγετε????
Άστο να χτυπάει ......

77 Comments:

  • At 6/11/06 18:51, Blogger Jason said…

    Καλά δε θα μπορούσες να είχες βρει καλύτερο τρόπο για να το κάνεις αυτό...
    Και είναι τόσο χαρακτηριστικό του τρόπου που γράφεις που είναι σα να έχει την υπογραφή σου!
    Και μεγάλο... Πρέπει να σου πήρε πάρα πολλή ώρα...

    Όσο για μένα, μεγάλη μου τιμή να σας προστατεύω από τον Σπάροου... Αλλά ξέρεις τι με χαλάει...; Πάντα έβρισκα δυσδιάκριτη τη διαφορά μεταξύ σπάρου και Σπάροου. Και έτσι ο Σπάροου, πάντα μου θύμιζε τον τυπά που πήγαινε βόλτα με την κυρία Καβουρίνα στη Ραφήνα και λοιπά και τα καβουράκια όλο κλαίγανε τα καημένα και δε συμμαζεύεται... Ελπίζω εσύ να εννοούσες το Σπάροου, τον Τζακ Σπάροου με τη μοχθηρή φάτσα, και όχι το σπάρο που είχαμε πιάσει πριν πολλά-πολλά χρόνια με τον παπού ψαρεύοντας και τον αφήσαμε να φύγει γιατί τον λυπηθήκαμε...

    Όπως και να 'χει, σε ευχαριστούμε πολύ, Maika...

    Όντως ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ.

     
  • At 6/11/06 19:21, Blogger Alexandra said…

    όλοι οι καλοί χωράνε στα όνειρα της μπλογκόσφαιρας με τον τόσο ιδιαίτερο τρόπο που τα περιέγραψες!

    να'σαι καλά maika (με avatar το alter ego μου)!

     
  • At 6/11/06 20:17, Blogger Tradescadia said…

    Εϊ ψιτ! Ξαδέλφη! Άνοιξέ τα τα ματάκια και ρίξε μια ματιά δίπλα σου! Εδώ είμαστε! Και θα είμαστε! Τα πειρατικά καράβια μόνο τα ποντίκια τα εγκαταλείπουν, κι εμείς από όσο ξέρω δεν έχουμε τέτοια στο δικό μας! Μεγάλο ευχαριστώ που ταξιδεύεις μαζί μου, που ταξιδεύω μαζί σου, είχα καιρό να γελάσω κλαίγοντας και να κλάψω γελώντας! Νά'σαι καλά πάντα! Για δες που απέκτησα ξαδέρφη μέσα σ'ένα πειρατικό...

     
  • At 6/11/06 22:02, Blogger dodo said…

    Πέρασα να δω τί καινούργιο μαγειρεύεις και βρέθηκα να αρμενίζω σ' αυτό το υπέροχα μεθυσμένο καράβι!
    Ας κάνει όση φουρτούνα θέλει τώρα...

     
  • At 6/11/06 22:32, Blogger exilio said…

    Φτούσου Γυριστρούλα...πίσω απο την πλάτη μου..δε ντρέπεσαι!Εκεί θα μείνεις τιμωρία!

    Προτείνω να φέρουμε ένα αρνίον απο τα αμπάρι να το γλεντήσουμε(θυσιάζεται για ιερόν βλογοσκοπό!)
    Ε εσύ λουλούδι με την κόκκινη μύτη...ποτήρια!!
    Καπετάνιε..τι στέκεσαι κει?Αστα δελφίνια ήσυχα επιτέλους και έλα στον χορό!:)))


    (σε ευχαριστώ για τα χαμόγελα...αισθάνθηκα σαν να ήμουν εκεί!Είσαι υπέροχηηηηηη!!)

     
  • At 6/11/06 23:35, Blogger ηω-λιθικός said…

    μοναδικός ο τρόπος να ενώσεις την παρέα της μπλοκόσφαιρας σε ένα πολύ όμορφο και ακρως πειρατικό ταξίδι...
    Νασε πάντα καλά και να μας χαρίζεις το χαμόγελο , με το μοναδικό τρόπο , που μόνο εσύ ξέρεις...

    φιλιά

     
  • At 7/11/06 00:27, Blogger J. said…

    "Γιοχοχο γιοχοχο σ'ένα βαθύύύύύ μπουντρούούούούμι -
    γιοχοχο γιοχοχο μ'ένα μπουκάάάάάλι ρούούούούμι..."
    Αυτό δεν το είδα στην τηλεόραση.

     
  • At 7/11/06 07:04, Blogger Hlias said…

    Ειναι ολα ψεματααα! δεν εφαγα εγω το γλυκο και ποσο μαλλον το καπακι...Να,απλως περναγα εξω απ την κουζινα και ειδα το βαζακι και πηγα κοντα να το μυρισω και καποιος μου εριξε μια κουταλια στο κεφαλι και...μετα δεν θυμαμαι.Αλλα οταν ξυπνησα ειχα το καπακι στο στομα και ειμουνα πασαλιμενος μες γλυκο.ΕΙΜΑΙ ΑΘΩΟΣ ΣΑΝ ΛΕΩΩΩΩ!!!





    καλημερες μεσοπελαγιτικες

    ΥΓ.Ας θυμηθουμε το τραγουδακι που λεει ο Βασιλης "Ενα καραβι παλιο σαπιοκαραβο με κατι ναυτες τρελους blogoπειρατες..."

     
  • At 7/11/06 14:32, Blogger ovi said…

    Xo xo xo!!! Θα σας φτιάξω ένα φαγητό με πατάτες και σολομό ...νά γλείφετε τα δάχτυλά σας ...και με έξτρα φιλανδική βότκα για να γίνει και λίγο μεθυσμένο!!! Πολλά φιλιά!!!

     
  • At 7/11/06 16:29, Blogger maika said…

    jason
    ... μα και φυσικά για τον φοβερό και τρομερό Τζακ Σπάροου μιλούσα και όχι τον σπάρο τον μπερμπάντη...
    Κοτζάμ jason με σπάρο αντίπαλο... πάει? δεν πάει!!!
    Χαίρομαι που είσαι εδώ!
    σ΄ευχαριστώ!


    alexandra
    κι εσύ να είσαι ακόμα καλύτερα!!
    ..το ένα δελφίνι δικό σου, το άλλο δικό μου λοιπόν!



    Tradescadia
    τ΄ ανοίγω .....
    αλήθεια μου έλεγες, δε χάθηκε κανείς....πόσο χαίρομαι!!
    ..ούτε θα προσδεθούμε ούτε τίποτα... θα χορεύουμε και θα ταξιδεύουμε όλο και πιο μακρυά, έτσι???

     
  • At 7/11/06 16:50, Blogger maika said…

    dodos
    ... ε, κι άμα καθαρίσουμε και καμιά πατάτα παραπάνω... δεν πειράζει έτσι?? πάλι φίλοι!
    ούτε πατάτες μας τρομάζουν ούτε φουρτούνες!!!!
    να είσαι καλά!


    exilio
    ..θα καεί το πελεκούδι απόψε!!!
    καλά, εγώ αρνί δε θα φάω αλλά θα τσακίσω τις πατάτες!!!
    Φέρε και μουσική.... ξέρεις εσύ..

    ηω-λιθικός
    ..είδες που σου το έλεγα??
    Περνούσες καλά και δεν το ήξερες , αφού σε είδα!
    σ΄ευχαριστώ!

    johny b good
    ..γιοχοχο γιοχοχο ήπιες όλααα τα ρούούμια....
    γιοχοχο γιόχοχο τσά-κι-σες και τα λουκούούούμια...
    (μάλλον καλύτερα να βλέπεις τηλεόραση...)

     
  • At 7/11/06 16:51, Blogger SALOME said…

    το πιο αγαπησιάρικο, συντροφικό, τρυφερό και παιχνιδιάρικο απ' όλα τα post σου!! Και όχι τίποτα άλλο αλλά ξέρουμε ότι μας έχεις αποκρύψει κι άλλα και μας τα φυλάς παρακάτω. Οπως και να το κάνουμε είμαστε παρεούλα και μάλιστα με σημαίνοντα και σημαινόμενα στοιχεία...που σσστ!! μόνο εμείς τα ξέρουμε. Maikoula είσαι απίθανη και νομίζω ότι μετά απο λίγο καιρό αυτή η παρέα θα δέσει κι άλλο και τότε ίσως(αν το θέλουμε όλοι μας) να βρούμε τον κοινό τόπο των συναντήσεων...μπορεί να είναι και αυτός ο τόπος που ταξίδεψες και που κι εμείς σαλπάρουμε μαζί σου.
    Καλά, να ρωτήσω γιατί τόσο φαγάνας ο Ovi??? Ετσι είναι στ' αλήθεια? Δεν αφήνει γλυκό για γλυκό? Τι λές πάμε να μας κάνει το τραπέζι? Οσο για τα καραφάκια που λές ΕΔΩ το καλό ούζο(Πιτσιλαδής!!)κοπιάστε να το γλεντήσουμε και τότε πάλι θα τραβήξουμε για τα σύννεφα, φιλενάδα.....!!!!

     
  • At 7/11/06 17:19, Blogger maika said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 7/11/06 17:25, Blogger maika said…

    hlias
    ...ναι καλά...
    δεν ήταν κουταλιά αυτό που έφαγες στο κεφάλι.... η πόρτα που σου έριξε η weirdo ήταν ,για να σε σώσει ,που είχες πέσει στη θάλασσα...
    Φαίνεται ήταν γερό το χτύπημα και έχασες μάλλον μέρος της μνήμης σου... Μην ανησυχείς όμως... θα επανέλθει.. σιγά,σιγά...
    Όλο το γλυκό το έφαγες,όλο... για θυμήσου...

    Ωραίο και το τραγούδι σου!


    ovi
    ...πάω να ψαρέψω το σολωμό και τις...πατάτες,εσύ πιάσε τη βότκα,ξεκίνα τα διαδικαστικά... και σε λίγο ραντεβού στην κουζίνα... εντάξει?
    ε,ρε μανούλες μου νοστιμιές στο πειρατικό!! μεθυσμένος σολωμός... μούρλια!!

     
  • At 7/11/06 17:39, Blogger maika said…

    salome
    σ΄ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!
    ...ωραία που θα είναι και τότε!!!
    Μακάρι να τα καταφέρουμε!!
    να είσαι καλά!!!

    για τον ovi ... δεν ξέρω να σου πω... έτσι μου βγήκε... Τώρα, και φαγάνας να μην είναι αν μαγειρεύει ωραίο μεθυσμένο..σολωμό (που δεν έχω φάει ποτέ) φαντάσου τι άλλα ωραία θα ξέρει να μας μαγειρέψει!!!
    Φύγαμε? Φύγαμε!!

    (μην ξεχάσεις το ουζάκι!)

     
  • At 7/11/06 19:00, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Χα χα χα χα χα χα χα χα!!!!!!!!

    Τι καταπληκτικό όνειρο ήταν αυτό!

    Maika είσαι μεγάλη μορφή!

     
  • At 7/11/06 19:30, Blogger elenitsa! said…

    i guess you were dreaming.....

     
  • At 7/11/06 22:31, Blogger cindaki said…

    Απίστευτη όπως πάντα!!!!

    Δεν έχω λόγια!
    Πάλι με χαμόγελα θα κοιμηθώ!
    Να 'σαι καλά maika μου φτιαξες το βράδυ!!!

    Όνειρα τρελλλλά σε όλους μας!!!

     
  • At 7/11/06 22:45, Blogger Artanis said…

    εεεεεεεεε!
    Δεν παίζω!!!!!
    Γιατί εγώ στην άγκυρα και η Άφρο σκάει πάνω σε κοχύλιιιιι;;;;

    ΘΕΛΩ ΣΠΑΘΙ, ΘΕΛΩ ΣΠΑΘΙ!!!!

    Χα γιαααααα! Χρουτς!

    Σε παρακαλώ, δώσε μου ένα σπαθί και να δεις τι θα σου κουρσέψω.
    Σε παρακλώ, σε παρακλώ, σε παρακλώ, σε παρακλώ, σε παρακλώ

    Θα καθαρίσω την άγκυρα, καπετάνιο, σε παρακλώ, δώσε μου ένα σπαθί, σε παρακλώ!!!!

    :-DDDD

    Μεγάλη, έγραψες!
    (Μην ξεχάασεις το σπαθί μου...σε παρακλώ)

     
  • At 8/11/06 00:18, Blogger αθεόφοβος said…

    Πρώτον:δεν έπεσα μόνος μου στη θάλασσα.Κάποιος με έσπρωξε!
    Δεύτερον:Πιστεύω ότι μέ έσπρωξε η Weirdo.
    Τρίτον:πιστεύω επίσης ότι αυτό το διαβολοκόριτσο μου πέταξε και την πόρτα στο κεφάλι!

     
  • At 8/11/06 01:48, Blogger nyctolouloudo said…

    α) γιατί να φάει ο Ovi μόνος του όλο το γλυκό; δεν ντρέπεται;

    β) γιατί να μας μαγειρέψεις σολομό Κ. Ovi και όχι αρκούδα πολική ή τάρανδο; και άμα είναι και ταταρ ακόμα καλύτερα!

    γ) δισκοπότηρα στο αμπάρι;εκκλησίες ληστέψαμε; φτου να πάρει ο διάολος!


    δ) Κ. g help me, άντε φύγεται από μπροστά μου και μη μου κολλάται με μπαλαούρα γιατί θα σας βάψω μετά όλους μαύρους!!

    ε) για ψάξε και την μουτσάτσα exilio ...να δεις αυτή τι έχει τσεπώσει!

    βρε Μάικα, πως ξέρεις ό,τι βάφω/ξεβάφω με το πρώτο ποτήρι;

    Danke süsse!

     
  • At 8/11/06 02:39, Blogger Purple Overdose said…

    Doumania kai dynates mousikes gia mena? Super! It sounds perfect to me! Kisses!

     
  • At 8/11/06 07:04, Blogger Aphrodite said…

    ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ "ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΑΛΗ Η ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ, ΑΛΑΛ ΒΡΩΜΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ"!!!!!

    Διότι σκιάζομαι όταν βλέπω έτσι... Φελλινικό έπος!

    Από την άλλη, άμα είναι tribute στους μπλογκόφιλους (και τι τιμή για μας πραγματικά, κοίτα πόσο μακρύ σου βγήκε, κοίτα κόσμο που σ'αγαπάει!!!), τότε εμείς τι να πούμε για σένα?

    Μαΐκειάδα 400 ποστς πρέπει να βγάλουμε!!!!
    :))))

    Πολλή διαδιχτυακή αγάπη και λίγος ήλιος να φτάσει ίσαμ'εκεί εύχομαι!

    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    (πάλι καλά που με έβαλες να φέρνω σεντόνια και δεν έκανα κάνα σώου οξείας γκουφίτιδας, την άλλη σπεσιαλιτέ μου!!!)

    ΛΟΛ!!!!

     
  • At 8/11/06 07:07, Blogger Aphrodite said…

    @αρτάνις,

    έχω φωτόσπαθο, να στο δώκω?
    :)

    (εμ, τι μας πέρασες, για ερασιτέχνες?! Σταρ γουωρς κι απάνω, όχι παίζουμε!!!!)

    ΝΙΙΙΙΙ!!!!!!

     
  • At 8/11/06 07:08, Blogger Aphrodite said…

    @οικοδέσποινα,

    το εξιτήριο θα το πάρουμε όλοι μαζί ή ένας-ένας?

    ΛΟΛ!!!!

     
  • At 8/11/06 08:11, Blogger weirdo said…

    Αγαπημένη Κυρία Παναγιωταρά, προτείνω να προνοήσετε για ένα σφυράκι πάνω στο κομοδίνο (δίπλα στο ξυπνητήρι, ξέρετε εσείς..:))

    (hlia, συγγνώμη.. ελπίζω να μην έπαθες διάσειση:)

     
  • At 8/11/06 11:04, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos
    πρώτον. Χρόνια πολλά!!
    δεύτερον. σ΄ευχαριστωωωωωω!!

    elenitsa!
    ..κάνω και τίποτα άλλο??

    sofi-k
    χτες,στον ύπνο μου κι εγώ γελούσα!!
    να είσαι κι εσύ καλά!

    artanis
    ..καλά,όταν τελείωσεις με τη σκουριά.... έλα να σου δώσω... μη με παρακλείς άλλο,δε χρειάζεται...
    Έλα να διαξέξεις.... έχω ένα πράσινο,ένα με φίδι για λαβή, ένα με μια Πασχαλινή λαμπάδα κι ένα με λέϊζερ....διπλό......σαν αυτό της aphrodite....που κρατούσε όταν πολεμούσε με τον Άνακιν....
    πρόσεχε μόνο,μην κόψεις το σχοινί που είναι δεμένες η debby και η giramondo και πέσουν και χτυπήσουν , εντάκς???


    αθεόφοβος
    σίγουρα την πόρτα την πέταξε η weirdo αλλά δεν είχε κακό... σκοπό!! οοοοοοχι! Να σας βοηθήσει ήθελε...
    Τώρα αν σε έσπρωξε και στη θάλασσα,δεν ξέρω.... Οι κακές γλώσσες λένε πως αυτός που γυρνούσε θυμωμένος στο κατάστρωμα ήταν ο g help me...
    Πάντως μην κρατάς κακία.... τέλος καλό όλα καλά!!

     
  • At 8/11/06 11:23, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    α. κακώς τον κατηγορήσαμε....
    ο hlias το έφαγε....
    β. άμα είναι να μας μαγειρέψει , ας κάνει ό,τι θέλει... το θέμα είναι να φάμε επιτέλους!!
    γ. και καντηλέρια βουτήξαμε και κάτι παγκάρια...
    δ. ωχ! g help me...προσοχή χρώματα!
    ε. ..λές??

    ..Μπα δεν το ήξερα....τώρα μόλις το έμαθα!!
    φιλιά!


    purple overdose
    όλο στη λούφα ήσουν!!! Καλό έ??

     
  • At 8/11/06 11:38, Blogger maika said…

    aphrodite
    Μπα που να τρέχω τώρα.... καλά είμαι εδώ!!! Με τα ταξίδια μας,τις κουβέντες μας ,τα γέλια μας!

    το άλλο... βέβαια δεν το είπα... πως δηλαδή μαζί με τα σεντόνια σου έφερες και δυο κιβώτια Keep walking.....Το είπα τελικά..!!
    ω,δεν το ήθελα... ήταν τυχαίο!!
    (κολλάει η γκουφίτιδα?? κολλάει!!)

    Εξιτήριο??
    όχι βέβαια...
    μπαλόνια θα πάρουμε....


    weirdo
    πειράζει να έχω εκείνα τα τεράάάάάάστια που έχουν όλοι οι φίλοι μου, τα cartoons???
    με αγάπη
    ΜΠ

     
  • At 8/11/06 11:48, Blogger maika said…

    Σήμερα γιορτάζω και μου κάνατε,χωρίς να το ξέρετε το καλύτερο δώρο!!!!
    Ευχαριστώ!!!


    (όχι αγάπη μου , δεν το είπα για σένα.... και το δικό σου το καλύτερο θα είναι...ναι , βρε κουτέ...
    Τι? στον ποιόν??
    Ποιόν Καραγκούνη βρε καλέ μου,στο Λαλαούνη σου είπα....
    Τι? κλειστός είναι?? καλά όποτε πας εσύ , είναι κλειστός???
    Καλά , καλά φέρε γαλακτομπούρεκα....@%#$*%^&@%#*

     
  • At 8/11/06 12:52, Blogger cindaki said…

    Χρόνια ποοοοολλά,
    σε σέέέέέένα,
    χρόοοοοονια πολλάααααα
    κι ευτυχισμένααααα!

    Δεν είμαι φάλτσα, όχι δεν είμαι!

    maika, καταπληκτική, ανεξάντλητη, μοναδική, χρόνια σου πολλά!
    Να σε χαιρόμαστε όλοι, να σε χαίρονται τα παιδάκια σου και οι δικοί σου άνθρωποι!!!

    Εγώ το πα, ο Νοέμβριος είναι καταπληκτικός μήνας!

    Να παραμείνεις τόσο σπουδαίος άνθρωπος!!!

     
  • At 8/11/06 13:43, Blogger weirdo said…

    Το καλύτερο..:!
    (Άλλωστε θυμόμουνα πως κάπου σας έχω δει, αγαπητό καρτουνάκι..:)
    Χρόνια σας πολλά και καλά!

     
  • At 8/11/06 13:58, Blogger exilio said…

    ΧΡοΝια ΠοΛΛάαααααααααααα Maikara!!!

    Ότι επιθυμείς καλή μου!
    Να είσαι πάντα καλά,γερή και ευτιχισμένη!
    Να προσέχεις αυτόν τον υπέροχο εαυτό!

    ..αα και πάντα με τρέλα!!

    (may the force be with you:PP)

     
  • At 8/11/06 13:59, Blogger exilio said…

    @mpekrouliarika xromata
    Aaaaaa!!Thixtika tora!!!!!:/
    Den tha pareis tpt esu..etsi gia na matheis na me amfisviteis:P

     
  • At 8/11/06 16:18, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Χρόνια πολλά στο καλύτερο παιδί της παρέας!

    Να μας χαιρόμαστε και να μας χαίρονται όσοι μας αγαπάνε!

     
  • At 8/11/06 16:19, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Maika, είσαι αντί να φάμε τις τούρτες μας, να παίξουμε τουρτοπόλεμο;

    Σκύψε...

     
  • At 8/11/06 16:31, Blogger nyctolouloudo said…

    Χρόνια πολλά κοπελλάρα! να σε αγαπάνε, να σε αγαπάμε!

    να σε χαιρόμαστε!

    φιλιά πολλά!


    @ Exilio, μία κούφια ιδέα ήταν ...και εσύ τσίμπησες....και τα έβγαλες όλα στη φόρα.
    άρα δίκιο είχα!
    (ασημένια βραχιόλια έχεις; )

     
  • At 8/11/06 20:52, Blogger maika said…

    Sofi-k
    τόσα πολλά καλά λόγια για μένα....
    ντρέπομαι... αλλά πιό πολύ χαίρομαι!!!
    πολλά φιλιά
    να χαίρεσαι τον aggelo!!


    weirdo
    σ΄ευχαριστώ!! να είσαι πάντα καλά!
    πολλά φιλιά, φεύγω τώρα ββββββββζζζζζζζζζννννννννννν......


    exilio
    σ΄ευχαριστώ, να είσαι καλά με πολλά λα λα λα!!!
    όσο για τρέλα ουουουου
    τρέλα με κορδέλα (λόγω εορτής...)


    aggelos-x-aggelos
    ....και να σκάσουν οι οχτροί μας!!!
    Α και ξέχασα, γύρνα λίγο να σου πω!
    Κλάαααααατσ!!! νόστιμη έ??? είχε μέσα και λίγο κανταίφι....
    ...αλλά και η δική σου η σοκολατένια πεντανόστιμη .... μου έκανε ένα μαλλί..... Τέλειο!!!
    να είσαι καλά, να είστε καλά..!!
    πολλά φιλιά


    μεθυσμένα χρώματα!
    σ΄ευχαριστώ , να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη και να ταξιδεύεις όσο και όποτε σου κάνει κέφι!!
    πολλά φιλιά

     
  • At 8/11/06 23:51, Blogger ovi said…

    Χο, χο χο!!! Λοιπόν με τα γλυκά δεν εχω σχέσεις για διαφορετικούς λόγους αλλά μαγειρεύω. Μαγειρεύω πολύ και ανήκω σε αυτούς που έχουν και ολόκληρο βιβλίο με δίκες μου συνταγές. Σολομό με άνηθο και ιταλικό κατσικίσιο τυρί που έχει τρελάνει τους Φιλανδούς!!! Μάλλον σύντομα πρέπει να απλώσω τραπέζι στο φιλανδικό σπιτάκι μου!!!

     
  • At 9/11/06 01:13, Blogger Aphrodite said…

    ΕΙ!

    ΕΥΡΗΚΑ!

    ΚΑΛΕ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΙΚΑ!!!!

    (ο νονός μου ο Ραν-Ταν-Πλαν θα είναι πολυ περήφανος για μένα!!! Αντανακλαστικά και DNA κυνηγόσκυλου!!!)

    ΚΑΛΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    Να σου ζήσουν όλοι όσοι αγαπάς με όσο το δυνατόν ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ απαιτήσεις από σένα και να σε αγαπούν κάθε μέρα και περισσότερο!!!!

    Και σήμερα να σου κάνουν περισότερα δώρα από χτες!!! After-sales service for once βρε παιδί μου!

    Με πολλή αγάπη,

    Αφροδίτη

    (May the force be with you!)
    :)))))))

     
  • At 9/11/06 01:15, Blogger Aphrodite said…

    Σου έκανα και 40-άρα? Σπλέντιντ! Αντε και μια 100-άρα να ησυχάσουμε!!! Αλλά θέλω βοήθεια, από το πλήρωμα του πλοίου των τρελλών ιφ γιου πληηζ!
    :)))

     
  • At 9/11/06 01:24, Blogger Aphrodite said…

    (ναι ρε χρυσέ μου, τον Βούλγαρη, ΟΧΙ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ, ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ, ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΓΚΑΡΙ ΛΕΜΕ!!!!)

    Εεεε, Μάικα, φιλενάδα, να σε πω, δέχονται επιστροφές χωρίς αποδειξη? Διότι εδώ έχουμε ελαττωματικό προίόν!!!

    (ΜΠΟΥΛΓΚΑΡΙ, ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΡΕ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ, ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕ ΜΕ ΛΙΓΟ!!!)

    Μπααααααααααα!

    Α, και για τουρτοπόλεμο, να φέρω κάποιον να τον παίξετε κι αυτόν λίγο?

    Χρυσέ μου!

    Ελα να σου γνωρίζω τα παιδιά - από δω η... σγούψε μισό λεπτό!

    (ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ!!!)

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

     
  • At 9/11/06 10:07, Blogger Desposini Savio said…

    Αχ να'μουν και'γω εδώ.
    Ωραία τρελοπαρέα..

     
  • At 9/11/06 10:18, Blogger cindaki said…

    Βρε παιδιά, σιγά!
    Μας πήραν όλους οι τούρτες!

     
  • At 9/11/06 10:34, Blogger maika said…

    οvi
    και βέβαια πρέπει να στρώσει τραπέζι.... ένα μεγάάάάάάλοοοοοοο τραπέζι.... κι ας μην έχει και γλυκά , δεν πειράζει....γλυκά θα φέρουμε εμείς....
    Εσύ το σολωμό και όλο το βιβλίο των συνταγών σου.....μαγειρεμένο (όχι το βιβλίο μαγειρεμένο... μην κάνεις πως δεν κατάλαβες...)!!
    Δένουμε πετσέτα στο λαιμό..... και
    περιμένουμε....

     
  • At 9/11/06 10:46, Blogger maika said…

    aphrodite
    ...xa xa xa
    και ο δικός μου ο νονός,ο Σιλβέστερ,είναι πολύ περήφανος για μένα επίσης....
    τελευταία κάνω παρέα και με τον ροντράνερ μπιπ μπίιιπ και έχω επηρεαστεί ... θετικά θα έλεγα και απο αυτόν!!

    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και στη δική σου γιορτή θα το κάψουμε το μαγαζί....όλα τα cartoons μαζί...

    ...όσο για τα ελαττωματικά προϊόντα... άσε δεν τα παίρνουν πίσω....
    ... η μπάλα ποδοσφαίρου που μου πήρε είναι η εκατοστή....

    ...α, βρε καλώς το το παιδί... πως σε λένε εσένα αγοράκι μου.... πώς είπες... α! τι ωραίο όνομα...κλάάάάτσ! νόστιμη έ?? έλα πάρε λίγο και στην τσεπούλα,για το σπίτι....

    εντάξει Αφροδίτη,ευχαριστημένη??

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΤΡΙΑΛΑΡΟΛ...
    ;o))))

     
  • At 9/11/06 10:53, Blogger maika said…

    desposini savio
    ..μα είσαι κιόλας εδώ...
    σκύψε γρήγορα.... τούρτα στον αέρα!!!
    καλώς ήρθες!!


    sofi-k
    ..δεν φταίω εγώ... ο aggelos το ξεκίνησε....
    Μα πως σου πάει κι εσένα η σοκολατίνα βρε sofi μου....
    α, κι αυτό το σιροπιαστό στον ώμο...πολύ μοδάτο...
    α, και δυό κερασάκια στο γιακά ...
    είσαι πολύ όμορφη σήμερα!!
    ;o)))

     
  • At 9/11/06 15:06, Blogger Artanis said…

    ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ!!!!!!

    Πήρα εκείνο με το διπλό λέιζερ και βζζζζζζζ! έκοψα το άλλο με το φίδι στην λαβή και τα ένωσα και τώρα έχω ένα σούπερ-ντούπερ σπαθάριον που κάνει βζζζζ! βζζζζζ!! βζζζζζζζζ!!!

    ΧΑΑΑΑΑ ΓΙΑΑΑΑΑ!

    Μην μου πετάτε εμένα τούρτες, λέω, θα σας τις κάνω κομματάκια! βζζζζ! βζζζζ! βζζζζζ!

    ΑΜΑΝ!

    Ντεμπούλαααα μου;;;;;
    Γκιραμόόόόντο;;;;;

    Αμάν, με πιάσαν στο κατόπι..

    Συγγνώμη,δεν το 'θελα, σας ορκίζομαι μηηηηηη, όχι, δεν φταίω εγώ αυτοί μου πέταγαν τούρτ- σπλατς! -ες.
    Μάικα, βοήθειαααααα!
    Άφρο, πιάσε ένα σεντόνι, σου λέω και τύλιχτες, βοή-σπλάτς-θεια.

    Τι θα γίνει με τις τούρτες σας, ρεεεε!

    Κορίτσιααααα! Κοιτάξτε τι έχω δω!!!
    Τουρτίτσα!

    Ουφ, επιτέλους σταματήσανε.....

    ΧΑΑΑΑΑ ΓΙΑ!

    Βζζζζζζζ! Νίκησα με την δύναμη του σπαθαρίου μου και πάω να κάνω εξάσκηση φωτόσπαθων με την Άφρο.

    Ώρε, θεά! Βούτα τον σολωμό από την ovi και πάμε στο κατάστρωμα να κάνουμε τούμπες!

    Sofi, μάζεψε τον Άγγελο, έχει θαφτεί κάτω από δεκαπέντε στρώματα τούρτας...Που είσαι, ρε εορτάζων να σε πω χρόνια πολλά; Άσε, θα περάσω από τα μέρη σας...

    My dear friends, may the force with us be!!! (ala Γιόντα)

     
  • At 9/11/06 15:07, Blogger Artanis said…

    Καλέ, maika, χρόνια πολλά!
    Βζζζζζζζ!
    Άνοιξε και το μέλι σου, ντε!

     
  • At 9/11/06 16:15, Blogger dodo said…

    Χρόνια πολλά και δημιουργικάάάάά!!!
    (Εδώ το ασκέρι ξεσάλωσε, ποιός το κυβερνά το πειρατικό; - μη πάει και βρεθούμε παρέα με τους πειρατές τού Αστερίξ... :)

     
  • At 9/11/06 17:05, Blogger nyctolouloudo said…

    θέλω ένα κουταλάκι, ένα πιάτο και μία χαρτοπετσέτα παρακαλώ!!




    @ Οvi, όχι σολομό....κρεατικά πλς!
    (kiitos )

     
  • At 9/11/06 18:05, Blogger maika said…

    artanis
    ...ωραία η μάσκα προσώπου απο τούρτα που φοράς.....
    εμ, όταν βρέχει τούρτες δεν παίζουν με τα σπαθιά....
    τι να σου κάνει ένα σπαθί κι ας είναι διπλό και κάνει βζζζζζζζ,βζζζζζζ....
    Εδώ χρειάζεσαι ασπίδα... κανένα ταψί ,κανένα μεγάλο συρτάρι.... όχι σπαθί....
    Α, εκεί στα μαλλιά δεν έχεις.....
    κλάάάάτσ.... Τώρα έχεις.....
    Καλά ποιός της το έκανε πάλι αυτό??
    Άφρο??? έλα βγες απ΄το βαρέλι σε είδαμε.... ΩΩΩχχχχ, καλά που έσκυψα.....
    sorry dodos...δε γινόταν να μη σκύψω... εεεε,ας έσκυβες κι εσύ!!

    ευχαριστώ για τις ευχές!!!!


    dodos
    ήρθες να μου ευχηθείς και κοίτα τι έπαθες.... Πάντως δεν δείχνεις και άσχημα με την σαντιγύ στο μισό πρόσωπο και το παντεσπάνι στο κούτελο....
    ..οι πειρατές του Αστερίξ...??
    κολλητοί μας είναι ,πάλι καλά θα περάσουμε...
    ευχαριστώ για τις ευχές!


    μεθυσμένα χρώματα!
    δεν προλαβαίνεις.....
    σού ρχεταιεεεεεεεεεεε......
    είδες?
    εδώ,σήμερα,πρώτα σερβίρουμε την τούρτα και μετά τα πιατάκια και τα κουταλάκια...
    τι χαρτοπετσέτα?? μπααα!! μάλλον το λάστιχο θα χρειαστείς.....

     
  • At 9/11/06 19:53, Blogger Y. K. said…

    χρονια πολλα!γεματα,ευτυχισμενα,δημιουργικα,ερωτευμενα,υγιη,με φαντασια και ονειρα πολλα ονειρα!
    και να γραφεις, να γραφεις.Μη σταματησεις (για να σε διαβαζουμε...)
    ζεστουλικα φιλακια μαϊκα!!

     
  • At 9/11/06 21:25, Blogger Εύα said…

    επηρεασμενη απο το ποστ σου,οχι μονο εφτιαξα γλυκο τριανταφυλλο αλλα του προσθεσα και ρουμι!!!Ποιον ειπαμε οτι χτυπησα με την κουταλα;Του ζητω ταπεινα συγνωμη...κι ενα φιλακι για το τραυμα,χαχαχα!Ευχαριστω γλυκια μου για το παρτυ,ηταν το καλυτερο των τελευταιων 20 χρονων.Μακια...

     
  • At 9/11/06 22:10, Blogger George Sou said…

    Ουφ μας έκανε και καλό καιρό, ευτυχώς!
    Μα... τι, γιορτάζει κανείς;
    Πάλι στο τέλος έφθασα, ούτε γλυκάκι ούτε ποτάκι;
    Σνιφ και είμαι και στις μαύρες μου...

     
  • At 9/11/06 23:26, Blogger cindaki said…

    Καλά τα κερασάκια, αλλά η φράουλα που μου κατσε στην μύτη;;;

    Α πα πα, σαν κλόουν έγινα!!!
    Καληνύχτα και όνειρα σοκολατένια!!!

     
  • At 10/11/06 02:08, Blogger Giramondo said…

    Φοβερό!!!Φοβερό!!!

    Δεν θα πω τίποτα για το ρόλο που μου έδωσες...άκου εκεί!!!:Ρ

    Φιλιά πολλά!!
    Πραγματικά πολύ ωραίο!!!

    Υ.Γ. Συγνώμη που άργησα να το διαβάσω...τρέχω αυτές τις μέρες!

     
  • At 10/11/06 03:21, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Τρομερή όπως πάντα, και σπέσιαλ!!!!!

    :)

     
  • At 10/11/06 09:53, Blogger exilio said…

    Μμμμμ...ωραία γεύση έχει η τούρτα!!
    Σοφι σε πειράζει να πάρω ένα κερασάκι;Όχι ε;..ευχαριστώ!

    Αρτάνις!!Σιγά ωρί...θα μας βγάλεις κανά μάτι με αυτό το super duper lightsaber!Kοίτα εκεί την Άφρο να μαθαίνεις ;Ρ

    (μεθυσμένα..α σα δε ντέπεσαι!



    ...........στις 12 έλα στην πρίμνη,πίσω απο το κόκκινο βαρέλι...και φέρε και το πράγμα...τι ποιο πράγμα;Αντάλαγμα δεν έχω;!!Σους μη φωνάζεις..θα μας ακούσουν..σσ)

     
  • At 10/11/06 12:50, Blogger Fibi said…

    καλά μιλάμε φανταστικό όνειρο, σε ευχαριστώ που με έβαλες μέσα του, αν και χαρτοπαίχτρα (χι,χι)


    Χρονια Πολλά και γλυκά, ότι ποθείς, μια αγγαλιά, ένα φιλί

    ΜΟΥΑΑΑΑΑΤΣΣΣΣΣ

     
  • At 10/11/06 12:50, Blogger Fibi said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 10/11/06 15:19, Blogger maika said…

    alicia
    να είσαι καλά! σ΄ ευχαριστώ!!
    τουρτίτσα πήρες???
    όχι?
    αν είναι δυνατόν....
    βρε παιδιά.... στείλτε... ένα κομμάτι...!!!!


    ευα
    ...και ρούμι??? ωχ! πρόσεχε τον johny b good.... θα μας το φάει όλο.... δεν άφησε μπουκάλι για μπουκάλι στο αμπάρι....
    σ΄ευχαριστώ!


    g help me
    ναι,εγώ γιόρταζα αλλά μη στενοχωριέσαι.... κερνάμε και σήμερα.... λίγο ανορθόδοξα βέβαια.... αλλά κερνάμε....
    στέλνουμε πρώτα την τούρτα....και μετά το κουταλάκι.....
    ώπα πρόσεξε σού ΄ρχεται....
    κλάάάτσ....
    μάλλον η εύα το πέταξε....
    ρε συ εύα.... πέτα και το κουταλάκι....
    παιδιά θέλει και ποτάκι ο g ...
    ... purple.. πιάσε σε παρακαλώ το λάστιχο....
    τέρμα οι μαύρες σου έτσι???


    sofi-k
    κι έτσι κούκλα είσαι....
    την καλύτερη φράουλα πήρες.... ανάβει κιόλας!!! δε θα χρειάζεσαι και πορτατίφ....
    φιλιά

     
  • At 10/11/06 15:28, Blogger maika said…

    giramondo
    να είσαι καλά!! και να γυρίζεις!!
    φιλιά


    παιδίσκη ερωμένη
    σ΄ευχαριστώ!
    σα να μου φαίνεται πως έφαγες πολύ γλυκό κι εσύ.... χαρτοπετσετούλα??


    exilio
    ... τι έγινε??? δεν άδειασαν τελείως οι τσέπες σου.....?
    Κατάλαβα... σου έμεινε το χρυσό δισκοπότηρο....σκάλωσε στη φόδρα του γιλέκου σου...ε????
    ε, δεν τρώγεσαι πιά!!!δεν τρώγεσαι..


    fibi
    σ΄ευχαριστώ καλό μου κι ανοιχτομάτικό μου!!!
    φιλιά

     
  • At 11/11/06 02:03, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Κάποιος με έβγαλε φωτό την ώρα που πασαλείφτηκα...
    Η εν λόγω φωτό είναι στο άβαταρ μου...! :P

     
  • At 12/11/06 10:17, Blogger Aphrodite said…

    (χεχεχεχεεεεεεεε!)

    Τι σας έχω εγώ τι σας έχω?

    Ολόκληρο το κατάστρωμα ΛΑΜΠΙΚΟ!!!!!

    Οσο κοιμόσασταν, έφερα εκείνο το παρλιακό την Τίνκερ-μπελ (καλά που δεν μας χάλασε την γοργόνα που κάνουν παρέα εκεί στη Ντίσνευλαντ!) και με τα μαγικά της σας καθάρισε όλους μα όλους... Ιχνος σαντιγύ πάνω σας, μοσχομυρίζετε όλοι!

    Κια ο Πήγασος, καλά, άνευ μαγικών (μου χρωστάει το τέρας από κατι φορές που το ζώον με πέταξε κάτω το ηλίθιο, γιατί βαριόταν ν'ανοίξει ο άχρηστος τα φτερά στο φουλ, σε χαμηλή πτήση, οπότε καλά τού'κανα του ανοικονόμητου, που αντί να τρώει σανό, μες τις τρούφες και τα εκλαίρ μας είναι στο θεόβουνο!!!).

    Εκεί, εμπλοκήηηηηη, σφουγγαρίστρα και κουβάς, και να, κοιτάξτε, όλα λάμπουν!!!!

    Διότι το να συνεχιστεί ο τουρτοπόλεμος σε νιανιά πάτωμα, δε λέει, λέι? Ενώ τώρα που όλα αστράφτουν, μπορούμε να το ξανακ...

    Ωπ! Α, ήρθαν και τα παιδιά από το catering του Floca, πού να αφήσετε τις 70 τούρτες?

    Μα, πολύ προσεκτικά εδώ, στο πορτάκι δίπλα στα σανίδια, και μη μου τους ξυπνήσετε! Ναι, φέρτε και τους καφέδες, σιγά - σιγά, είπαμε, κοιμούνται οι άνθρωποι, τόση μάχη έγινε!!!

    Κι άντε, Μάικα, μόλις ξυπνήσετε, και μου φάτε σπιτική τυρόπιτα (όλο το ξημέρωμα φούρνιζε η Εστία, αμ πώς!), περιμένουμε το σύνθημα, έτσι?!

    Πωπω, δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από ένα τουρτοπόλεμο να δέσει η παρέα (και να καθαρίζει άλλος, βασικό αυτό!) και μάλιστα, ξανά και ξανά και ξανά!

    (να δω τι μούτρα θα κάνει ο Κάπταιν-Χούκ όταν του επιστρέψουμε το πλοίο μες τη μπίχλα!)

    Α, και Πήγασε παιδί μου, πάενε πάρε μπαταρίες για το φωτόσπαθο της αρτάνις και βότκες και σωλωμούς για τα παιδιά, όλα εγώ θα τα σκέφτομαι?!

    Αντε, να δούμε τι ώρα θα ξυπνήσετε, λέω για ζέσταμα να ρίξω κάνα-δυό ταρτάκια στα ψάρια, έτσι, κι αν δεν τα πετυχω, τουλάχιστον να πάρουν μεζε...

    Να μου ζήσεις Μάικα με τα ωραία σου! Και νομίζω ότι όλο το τημ εδώ άνετα μπορούσαμε να διοργανώνουμε δεξιώσεις γάμων, ε?

    :))))))))))))))))

    ΛΟΛ!!!!

     
  • At 12/11/06 10:18, Blogger Aphrodite said…

    Αιντε κι έχει υπέροχη Κυριακή έξω! (μα κοιτάξτε τούρτες, μες το παράπονο, εμείς δεν έχει πτήση σήμεραααα?!)
    :)))))))))

     
  • At 12/11/06 16:17, Blogger Кроткая said…

    Αχαχαχαχα! Και άργησα να το πάρω είδηση, ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ! Τόσες μέρες να έχω να περάσω από δω! Αποζημιώθηκα όμως και με το παραπάνω, αλλά καταγγέλω πως ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΕΓΩ σακί με πατάτες διότι κάνω δίαιτα κι έχω 2 μηνες να βάλω πατάτα στο στόμα μου!!!!

     
  • At 12/11/06 21:37, Blogger maika said…

    παιδίσκη ερωμένη
    ...για να μη πεις πως δεν έφαγες δηλαδή....

     
  • At 12/11/06 22:27, Blogger maika said…

    aphrodite
    πω,πω!!! λάμπει ο τόπος!!!!
    γέμισε νεραϊδόσκονη!!!!
    ωωωωω! κι εμείς λάμπουμε!!

    και τούρτες... κι άλλες τούρτες... τι ωραίες τούρτες!!! τι ωραίες ιπτάμενες τούρτες!!!!
    Και τι ωραία που κοιμούνται όλοι!!
    τώρα θα δούνε.....!!!!
    Αλλά καλύτερα να μη βιαστώ... πρώτα θα απολαύσω την τυρόπιτα που μοσχοβόλησε.... να αφήσω και για τους άλλους??? ε,ναι θα αφήσω... ένα κομματάκι.. μη με πούνε και μοναχοφαγού....
    Αχ!Αφροδίτη τι όμορφα που μας φρόντισες πάλι!!!
    Ξέρεις αν η τινκερ-μπελ έχει κενό αύριο???
    έχει ε?
    ωραία!!!
    Τον καιρό τον είδες σήμερα? Τι έλεγε?
    Θα βρέχει τούρτες άκουσα!
    Κι εσύ το ίδιο δεν άκουσες??
    Θα βοηθήσεις έτσι? Ε,δυό χέρια έχω μόνο... πόσες μπορώ να πετάξω το καημένο?!!
    Επ,τι είναι αυτό που αναβοσβήνει εκεί κάτω?? Ναι,ναι εκεί...
    Α,η artanis είναι... προσπαθεί να βάλει τις μπαταρίες στο σπαθί της... Σιγά μη μας καταλάβει και αρχίζει τα βζν βζν βζν και τους ξυπνήσει όλους....

    Λοιπόν με το ένα , δύο, τρία....
    αρχίζουμε....??!!

    Μα και βέβαια μπορούμε όλοι μαζί να διοργανώνουμε δεξιώσεις γάμων αλλά άντε να μας διώχνουν μετά.... που αφού τα ετοιμάσουμε όλα στην εντέλεια, θα θέλουμε να κάνουμε πως είμαστε οι καλεσμένοι και αφού φάμε τα κουφέτα και συγχαρούμε τους νεόνυμφους θα γυρνάμε ανάμεσα στον κόσμο με ένα κομμάτι τούρτα στο χέρι.... και ξέρεις εσύ τώρα...
    Μπάχαλο πάλι!!!
    Και αν υπάρχει πισίνα και μας πετάξουν μέσα , πάλι καλά... θα πλυθούμε κιόλας....
    αλλά αν αμολήσουν κατά πάνω μας τίποτα σκυλιά... τη βάψαμε...
    βέβαια θα έχουμε την artanis με το σπαθί της και ίσως και να έρθει και ο Μπάζ με το λαμπάκι του... αλλά και πάλι....
    Αν πάντως το οργανώσουμε καλά... θα σκίσουμε έτσι!!!
    ;o))))))))

    ΤριαλαΛΟΛ!!

     
  • At 12/11/06 22:41, Blogger maika said…

    Krotkaya
    άστα χαμός έγινε!!! κοντέψαμε να το βουλιάξουμε το καράβι!!!
    ..μα και βέβαια δεν έφαγες τις πατάτες...μόνο το σακί..! το είδα κι εγώ!!!
    Βέβαια ο ovi μου είπε πως όσο μαγείρευε το σολομό όλο εκεί γυρνούσες και όλο και κάτι μασουλούσες... και δεν ήταν τσίχλα!!
    έλα,μην ανησυχείς δεν θα το πούμε πουθενά.... μεταξύ μας είμαστε!!

     
  • At 12/11/06 22:50, Blogger Aphrodite said…

    Πώς το έλεγε ο κόκκορας του Αρκά? "Ελπίζω να υπάρχουν χάπια για την περιπτωσή μου, γιατί δεν αντέχω το ηλεκροσόκ"? Ε, διαβάζω όλο το ποστ και τα σχόλια, κι όσο πάει τόσο πιο πολύ γελάω μόνη μου... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ! Γειά σας κι εσάς φίλοι!

    Λοιπόν, για να δω, για να δω, εμ, να δανειστώ μία τούρτα για τον καλό μου για ένα επαναληπτικό μάθημα, διότι έχει μείνει μετεξεταστέος?

    ΔΑΡΛΙΝΓΚ! ΓΙΑ ΚΑΜ ΔΩΘΕ, ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΤΑΡΘ ΒΕΗΝΤΕΡ ΚΙ ΕΛΑ ΜΙΣΟ ΠΟΥ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ!

    (έτοιμοι? έτοιμοι? να μάθει να δίνει προ-ύπνειο γάλα στα παιδιά, τρεις γουλιές μέσα, ενάμισυ ποτήρι απ'όξω!)

    (φωτοστέφανο)

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!!

     
  • At 13/11/06 09:57, Blogger maika said…

    aphrodite
    έτοιμοι λέει...?! χαρά μας!!!!

    Πόσα ξέρει.. ο Αρκάς!!!
    Έχω ταυτιστεί πολλές φορές με τον κρατούμενο Ωραιόπουλο....
    Είχε φέρει ο Ερυθρός Σταυρός δώρα για τους κρατούμενους και ο δεσμοφύλακας στο μικρόφωνο ανακοίνωνε : Τα δώρα και φέτος θα μοιραστούν αλφαβητικά....
    Οπότε φωνάζει ο Ωραιόπουλος : σκατά!!! (ποτέ δεν είχε περισέψει δώρο μέχρι να έρθει η σειρά για το επίθετό του..)
    ...κάπως έτσι κι εγώ...
    Αλλά και οι διάλογοι ανάμεσα στο Χλέμπουρα και το Βαγγέλη...φανταστικοί...

    σήμερα το γάλα (μόνο το ένα..) το έριξα εγώ.....τραπέζι,καρέκλα,τοίχος,πάτωμα....γκρρρρρρρρ...
    ευτυχώς που τέλειωσαν οι τούρτες....
    ;o))))

     
  • At 13/11/06 23:06, Blogger Debby said…

    Καλά ε??? Είσαι άπαιχτη!!!
    Πως και δεν το πήρα νωρίτερα χαμπάρι αυτό το post!!???

    Καλά!! Πρέπει να διαβάσεις Τομ Ρομπινς!! Μιοιάζεται στην τρέλλα!!

    Ξεκινώντας το διάβασμα λέω πάει! Το όνειρο που είδε μας λέει!!
    Αλλά μετά έφτιαξες γαμώ τα σενάρια!!
    Ευτυχώς δηλαδή που δεν φοράω φούστες συχνά!! Ακους εκεί κρεμασμένη ανάποδα!!! χαχαχαχαχ!!
    Να 'σαι καλά, με έκανες και γέλασα νυχτιάτικα!!

     
  • At 14/11/06 00:56, Blogger maika said…

    debby
    να ήξερες πως σε περίμενα!!!
    χαίρομαι που σου άρεσε!!!
    να είσαι καλά!!

    (ποιός σου είπε πως δε φορούσες φούστα??? μην κοιτάς που δεν το σχολιάσα....)
    ;o)))))

     
  • At 15/11/06 08:02, Blogger Debby said…

    Αυτό είναι το πιο γλυκό σχόλιο που διάβασα τόσο καιρό στα blogs...

     
  • At 15/11/06 12:02, Blogger maika said…

    debby
    :o))))))))

     
  • At 6/12/06 20:10, Blogger Alkyoni said…

    μου θύμισες το τραγούδι του σαββόπουλου..αυτό με τις παρέες...
    και στης νύχτας το λαμπάδιασμα κλπ κλπ....
    "άμα είναι όλα άγραφα κάτι θα βγει..."
    πολύ καλό
    !!!!!

     

Post a Comment

<< Home