κοίτα να δεις....

Monday, November 13, 2006

....αποκαλύψεις....

Ήρθε πια ο καιρός να σας ομολογήσω πως έχω ένα κρυφό ταλέντο....
Δεν ήθελα να σας το πω απο την αρχή για να μη σας κομπλάρω και εξαιτίας του ταλέντου μου αυτού νιώσετε μειονεκτικά και δεν σχολιάζατε.....
Τώρα όμως πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται πια να συμβεί και τολμώ να σας αποκαλύψω πως γράφω στίχους......ε, ναι το ομολογώ!!!!
Με πολλή χαρά και με μεγάλη συγκίνηση σας αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι που είχα γράψει για το διαγωνισμό της Γιουροβίζιον αλλά με έφαγαν οι εταιρείες οι μεγάλες οι οποίες παραποίησαν το στίχο μου κι εκμεταλεύτηκαν την έμπνευσή μου......για να προωθήσουν το Δάντη και την παρέα του.... (εδώ,εγώ κλαίω...)

...δικό σας.....


My number του

σου,σου,σου και
μου,μου,μου
μου τραγουδάς my number του!

και του σκυλιού
και του γατιού
του τραγουδάς το number του! (εξήγηση: το λέει πικραμένος)

Μέ έχεις τρελάνει και είμαι στα ήντα,
ο πυρετός μου χτυπάει πενήντα...
χοληστερίνη έχω για δύο
και πίεση εικοσιδύο...

Κι όμως εσύ μου τραγουδάς
my number του
και με πονάς!!

Εντάξει το ξέρω , είμαι κοντός
μα είμαι όμως και γιατρός
και τώρα σου λέω, το number του
άντε και πέστο κάπου αλλού... (εξήγηση:έχει θυμώσει τώρα)

σου , σου ,σου και
μου, μου, μου
μου τραγουδάς my number του!!

Τι κι αν δε βλέπω πολύ μακρυά (εξήγηση:ξαναμαλάκωσε)
κι ακούω μόνο απο κοντά....
Τα αισθήματά μου είναι βαθειά
και έχω και πολλά λεφτά!!

Κι όμως εσύ μου τραγουδάς
my number του
και με πονάς!!! (εδώ η μουσική διακόπτεται και ακούγεται
ηχητικό εφέ απο δυνατό κλείσιμο πόρτας...)



εξήγηση: επειδή δεν έχω έτοιμο το βιντεο κλίπ του, θεώρησα απαραίτητο να σας εξηγώ απο δίπλα... κάποια πραγματάκια για να μπείτε πιο εύκολα στο κλίμα του τραγουδιού....

Σας φιλώ!

42 Comments:

  • At 14/11/06 01:20, Blogger dodo said…

    Δρόμος λαμπρός ανοίγεται: να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα νούμερα, στο του θα μείνεις;!

    Το ταλέντο, τελικά, δεν κρύβεται... Γέλασα πάρα πολύ με τον καημένο τον γιατρό- τι να κάνει, ερωτεύτηκε!

     
  • At 14/11/06 09:00, Blogger Debby said…

    Λοιπόν ταλαντούχο πλάσμα κάτι πρέπει να κάνεις!!
    Πρώτα απ'όλα να αλλάξεις τον τίτλο του blog σου!! Σίγουρα θα βρεις κάτι που να αντικατοπτρίζει πλήρως το ταλέντο σου!!
    Εδώ μας προσφέρεις δωρεάν ψυχαγωγία πρώτου επιπέδου!!

     
  • At 14/11/06 11:03, Blogger Jason said…

    Χαχαχα...
    Ταλέντο μεγάλο είσαι maika!
    Ποιος είναι αυτός που σε έχει νάμπερ του και σε ενέπνευσε να γράψεις αυτό το άσμα...; Να έρθω να τον καθαρίσω αφενός (ωσάν τον Σπάροου...) και να τον ευχαριστήσω αφετέρου που ήταν αφορμή για τέτοια μεγάλη δημιουργία!!!
    Χα!!!

     
  • At 14/11/06 12:13, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    αχαχαχα!

    Είσαι απίστευτη...
    (περιττό να πω, πως το διάβαζα τραγουδιστά...!)

    Μου έφτιαξες το κέφι πάλι :) !!

     
  • At 15/11/06 02:23, Blogger nyctolouloudo said…

    τι να σου πω γλυκιά μου τώρα τι;
    που έφυγες μαζί με το γατί
    και μ' άφησες να κλαίω μοναχός
    μουλάρωσα ας ειμαι και γιατρός!

    το αίνιγμα δεν είναι μες στο του
    αλλά στα κάστανα επάνω στη φουφού
    η σφίγγα μου 'πε ό,τι ήσουνα αλλού
    πασπάλιζες την γούνα άλλου λαγού...!

     
  • At 15/11/06 10:15, Blogger maika said…

    dodos
    μα και βέβαια δε θα μείνω στο του... με περιμένουν κι άλλα νούμερα....
    ..τι να κάνουμε άνθρωποι είναι κι οι γιατροι...!!
    ;o))


    debby
    σ΄ευχαριστώ πολύ καλή μου debby,
    λες να το πω..."κοσμική ταβέρνα το Ηρώδειο"???? ή μήπως παραείναι βαρύ...
    πάω να το σκεφτώ....
    ;o))


    jason
    όχι,εντάξει μην ανησυχείς δεν χρειάζεται να επέμβεις.....
    αν με είχε νάμπερ του θα τον είχα καθαρίσει μόνη μου...
    τώρα για το αριστούργημα.. που μόλις διάβασες δε μου χρειάστηκε μούσα...
    ξεπήδηξε απο το μέσα μου .... αβίαστα.... έτσι απλά!!!
    αυτά τα πράγματα ή τα ΄χεις ή δεν τα ΄χεις καλέ μου jason....ε??


    παιδίσκη ερωμένη
    χαίρομαι που το διασκέδασες!
    αλήθεια,με τι ρυθμό το τραγουδούσες??


    μεθυσμένα χρώματα
    αφού θέλησες γιατρός να γίνεις
    πρέπει να ξέρεις πως μονάχος θα μείνεις..
    σιγα μην περιμένω εσένα να σχολάσεις
    φεύγω με το λαγό και άντε να με πιάσεις....

    (μήπως να συνεργαστούμε να κάνουμε δίσκο??)

     
  • At 15/11/06 12:11, Blogger Debby said…

    Μια χαρά τα πας με τους ευφάνταστους τίτλους!!
    Μπορείς να μαζέψεις μερικούς και να τους βγάλεις σε ανοιχτή ψηφοφορία!

     
  • At 15/11/06 19:58, Blogger Alexandra said…

    υπέροχο!!!! lol!

     
  • At 15/11/06 23:23, Blogger cindaki said…

    Είσαι αστέρι!
    Είσαι αστέρι!
    Είσαι αστέρι!

     
  • At 16/11/06 04:00, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Με το ρυθμό του number one... :P

     
  • At 16/11/06 10:36, Blogger Hlias said…

    ma-i-ka, ma-i-ka!!!!

    κιαααλοοοο, κιαααλοοοο!!!


    Δωσε τους στιχους σου στους θαυμαστες σου!!!
    Μ'αρεσε....

     
  • At 16/11/06 11:09, Blogger J. said…

    O,τι καλύτερο έχει γραφτεί από την εποχή του «Ο σκύλος μου είναι γκέι» !

     
  • At 16/11/06 12:54, Blogger Fibi said…

    Μέσα σ' όλα τα + ΄σου βάζουμε και άλλο 1. Αλήθεια μήπως να σε στείλουμε σε κανένα talend-show???

    καλά να περνάς

     
  • At 16/11/06 13:35, Blogger Кроткая said…

    LOLLLLL!
    Μάικα και Μεθυσμενα χρωματα, αμα συνεργαστειτε θα βγει ο Φοιβος στο ταμειο ανεργιας!!!

     
  • At 16/11/06 20:01, Blogger maika said…

    debby
    ε,κι αν μαζευτούν πολλοί και δε μπορέσουμε να καταλήξουμε,φτιάχνω μια τεράστια ταμπέλα και τους βάζω όλους....
    σωστόν?


    alexandra
    λολ,τριαλαλόλ,
    σ΄ευχαριστώ


    sofi-k
    κι εσύ!
    κι εσύ!
    κι εσύ!


    παιδίσκη ερωμένη
    μη,όχι σε παρακαλώ, όχι με αυτό το ρυθμό.... μου έκλεψαν την ιδέα αυτοί οι άνθρωποι,με εκμεταλεύτηκαν....


    hlias
    έλα βρε θαυμαστή μου, τα παραλές , ένας απλός άνθρωπος είμαι κι εγώ...αλλά εαν επιμένεις για τους στίχους μου που έχω καλά κρυμένους...κοίτα τι θα γράψω τώρα,ακριβώς απο κάτω... στον johny b.good....


    johny b.good
    να είσαι καλά,με συγκινείς....και κοίτα τώρα που είπες σκύλο τι μου κατέβηκε.... (ΤΟ ανεπανάληπτο!!)

    Θα το ρίξω στον φενγκ σούϊ
    για να μάθει να με ακούει
    το σκυλι μου το φευγάτο
    που όλοι το φωνάζουν γάτο!!!

    Πω,πω τι έγραψα πάλι!!


    fibi
    όχι,ακόμα δεν είμαι εντελώς έτοιμη... κάτσε να προπονηθώ λίγο στο περπάτημα πάνω σε σχοινί και θα σου πω....
    ;0))


    krotkaya
    λες έ??
    Φοίβο πες αλεύρι.....

     
  • At 16/11/06 22:26, Blogger αθεόφοβος said…

    Να προσφέρω και έγώ ένα συνδετικό κρίκο για το έπόμενο ποιήμα;

    Αλλά εγώ θα πάω να βρώ
    τον άλλονε με το καρρό
    να γίνει αυτός το νάμπερ θρί
    εκεί ψηλά εις το Καστρί!

     
  • At 17/11/06 03:34, Blogger nyctolouloudo said…

    το νάμπερ θρί εις το Καστρί
    το έφαγε η άταχτη μιμή
    γι αυτό προχώρησε στο ναμπερ φορ
    ντελιριουμ θα πάθεις στο ροκφορ

    Μaika...

    θα γίνω ένας μάγειρας τρανός
    τον θέλω τώρα θα φωνάζεις ..τι θεικός!
    τα μαξιλάρια θα ξεσκίζεις τα σεντόνια
    στα νυχτικά σου θα σκοτώνεις τα γλαρόνια!

    μα εγώ θα έχω φύγει μακρυά
    με αραπίνες θα γυρνάω στην Μπαρμπαριά
    με ντέφια θα χορεύουν στην κουζίνα
    και εγώ καρσιλαμά μεσ' την πισίνα!

     
  • At 17/11/06 08:40, Blogger weirdo said…

    Συμβουλή: Να βάζετε copyright μετά από κάθε αριστούργημα, δι'αποφυγίν ενδεχόμενου κλόπυράιτ..:p. Οι απανταχού Δάντηδες καραδοκούν..:
    (Μα τι χαρισματικό cartoonάκι είστε.;;:)
    Καλημέρα,.. κα Μαίρη..:pP)

     
  • At 17/11/06 17:18, Blogger Εύα said…

    δεν μπορω να στιχουργησω τοσο καλα ειναι η αληθεια αλλα μπορω να απολαυσω το μεγαλειο των στιχων της Μάικας και των Μεθυσμενων Χρωματων αναβοντας την τσιγαρουκλα μου οση ωρα περιμενω να νικηθει το ατιθασο ξανθο της κομης μου απο το νεο μειγμα βαφης που τους τοποθετησα.Την προωθηση του δισκου την αναλαμβανω ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ!

     
  • At 17/11/06 21:21, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    ευχαριστώ για τη βοήθεια,είσαι και πολύ φιλος λέμε..
    ..κοίτα τώρα να δεις τι έγινε...

    θρι,θρι,θρι
    και θρι,θρι,θρι
    εγώ αγάπη μου
    είμαι φρι!!

    Και αν απόψε σου στάζω μέλι
    αύριο φεύγω με το Βαγγέλη!

    Το Καστρί δε με σηκώνει
    έχει πολύ στενό μπαλκόνι..
    Πήγαινε χτύπα στη Μιμή
    που έχει ρίξει και την τιμή!!
    ;o)) R


    μεθυσμένα χρώματα
    ..δες πως το εξέλαβα...εγώ
    ..ο γιατρός για να τον προσέξει της υπόσχεται να αλλάξει....
    να γίνει μάγειρας,όπως λέει κι ο στίχος σου....

    Τι ξεπεσμός,τι ξεπεσμός
    απο τρανός,σπουδαίος γιατρός
    στη Μπαρμπαριά να μαγειρεύεις
    και τσιφτετέλια να χορεύεις...

    Κελ ντεκαντάνς,κελ ντεκαντάνς
    θα σε δουλεύει και η Ορτάνς
    και η γλυκειά σου η αραπίνα
    θα σου την κάνει σε ένα μήνα!!!

    ούτε και φάϊβ,ούτε και φορ
    και φάτο μόνος σου και το ροκφορ!!!
    ;o))) R


    weirdo
    σ΄ευχαριστώ για τη συμβουλή,δε θέλω και να την ξαναπατήσω ....
    Το πρόσεξες το R που πρόσθεσα στις τελευταίες δημιουργίες μου ??
    τώρα δεν κινδυνεύω έτσι???
    φιλιά και ββββββζζζζζζζζννννννν....


    eva
    μήπως να άφηνες την ανάγνωση για σήμερα....μήπως επηρεασθεί η βαφή σου και η ξανθή κόμη σου, γίνει λαχανί...???
    Πότε υπογράφουμε τα συμβόλαια είπαμε???

     
  • At 17/11/06 21:49, Blogger Εύα said…

    κοκκινο επιτυχημενο το χρωμα μάικα γλυκια μου χαρη στο στιχουργικο σας πονημα!Τα συμβολαια οσονουπω,τραταρω το γνωστο γλυκακιον και αρχιζω επαφες με γνωστο κλαμπ για την πρωτη σας συναυλια,αμ πως!!:Ρ

     
  • At 17/11/06 22:37, Blogger maika said…

    eva
    Ω! τι υπέροχο κόκκινο χρώμα!!!
    Τέλειο! τέλειο!
    και το τριαντάφυλλό σου και όλα σου!!
    Και συναυλία είπες??
    Τρέμετε στιχουργοί..... έρχομαι!!!
    Πρέπει να βγάλω και φωτογραφίες για αυτόγραφα.... πώ,πω προλαβαίνω??


    salome
    κοίτα τι αριστουργήματα... δεν είσαι εδώ για να διαβάσεις.....

     
  • At 17/11/06 23:23, Blogger nyctolouloudo said…

    Maika....


    δεν έχω ανάγκη από σένα
    στα έχω όλα μαζεμένα
    κατασκευάζεις σχέδια τρανά
    μα είναι κούφια σαν τα αβγά

    να πας με τον Βαγγέλη τον λαλά
    ευχή να πάρεις κι απο παπά
    εγώ δικιά μου είμαι με τριο
    γιατί διαθέτω σουπερ μπριο

    ταυτόχρονα θα τρώω τα λεφτα
    υπερατλαντικά με τα μωρά
    μου 'στειλαν και τα άστρα μια φλασιά
    πως μου πουλάς σαλταρισμένο τσαμπουκά.

    κελ ντεκαντάνς,κελ ντεκαντάνς
    εσύ φωνάζεις μες' την τρανς
    θα καταρρεύσεις στην Κωνστάνς
    στο ίδιο κελί με την Ορτάνς

    bye, bye baby
    ciao, ciao bambina
    Hasta la vista, baby
    θα την περνάω σούπερ φίνα!

     
  • At 18/11/06 00:25, Blogger dodo said…

    Έβρεξε τόσους στίχους εδώ- πλημμυρίσαμε...
    Πού να σταλεί το sms με την ψήφο μας γιά την επιλογή τού καλύτερου;

     
  • At 18/11/06 10:55, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα

    μπορεί ο Βαγγέλης να είναι λαλά
    αλλά δε μοιάζει και με κουβά...

    στο καλό και να μας γράφεις
    το μαλλάκι σου να βάφεις
    κι όταν σε μένανε πάλι γυρίσεις
    αν σου ανοίξω να ΄ρθείς να με φτύσεις....

    κι αν τσαμπουκά σου έστειλα ψιλοσαλταρισμένο
    πρόσεξε τώρα, σου πετώ ριζόγαλο
    ληγμένο....


    φαντάσου τώρα, μεθυσμένα χρώματα να τα λένε όλα αυτά ,τραγουδώντας όπως στην όπερα!!! Έ, ρε σουξέ!!


    dodos
    έχουμε και κουβά...(αν είδες λίγο πιο πάνω...)
    όχι,δε χρειάζεται να ψηφίσεις.
    Στο δίσκο που μας υποσχέθηκε η eva πως θα κάνουμε.... θα τα βάλουμε όλα τα τραγούδια...
    Μήπως θα ήθελες να μας φτιάξεις το εξώφυλλο??? Τι λές??

     
  • At 18/11/06 11:05, Blogger maika said…

    boy on a chair
    ... έχω καταθέσει την πατέντα τους και είμαι ασφαλής....μην ανησυχείς!

    Όμως κι εσύ τι κάθεσαι?
    γιατί δε γράφεις κάτι
    ίσως η τύχη, σήμερα
    σ΄ εσέ.. κλείνει το μάτι!

    καλώς ήρθες!

     
  • At 18/11/06 13:32, Blogger cindaki said…

    Καλημέρα!!!

    Σήμερα γιορτάζει το παληκάρι σου καλή μου???
    Αν ναι, χρόνια του πολλά!!!
    Να τον χαίρεσαι!
    Μόνο χαρές να ζείτε και ευτυχισμένες στιγμές!!!

    Να του δώσεις τις ευχές μας και ένα φιλί!
    :ο)

     
  • At 18/11/06 18:48, Blogger George Sou said…

    Έχεις πάντως μια κλίση ή κλήση (;) προς το ποιοτικό...
    Να το δεις.
    Οπωσδήποτε.
    !!!
    :>)

     
  • At 18/11/06 18:51, Blogger George Sou said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 18/11/06 21:44, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    σόρυ γλυκιά μου αλλά ... ξου ξου ξου!

     
  • At 18/11/06 21:47, Blogger maika said…

    sofi-k
    ναι,ναι,ναι γιορτάζει!!!
    σας ευχαριστώ για τις ευχές και τα φιλιά!! Του τα έδωσα ,του είπα πως είναι απο τη sofi και τον aggelo που έχουν το σαλιγκάρι που του είχα δείξει τη φωτογραφία του,πριν λίγο καιρό και αφού με έβαλε να του το ξαναδείξω,χαμογέλασε γιατί χαίρεται που έχει για συνονώματο ένα μικρό σαλιγκάρι... και μου ζήτησε να σας στείλω όχι δύο φιλιά όπως νόμιζα, αλλά 103...
    103 φιλιά λοιπόν!!!!

     
  • At 18/11/06 21:55, Blogger maika said…

    g help me
    το πρόσεξες κι εσύ λοιπόν!
    σ΄ ευχαριστώ για τη συμβουλή...
    Θα το κοιτάξω....
    ξέρεις κανένα καλό γιατρό???


    ασκαρδαμυκτί
    έτσι ξηγιέσαι σε μένα που σ΄ είχα
    στα όπα,όπα κι ας είχα και βήχα...!

     
  • At 19/11/06 13:47, Blogger cindaki said…

    103 φιλιά!!!

    Ο υ ά ο υ !!!

    Γέμισε το σπίτι μας πλατωνικά φιλιά!!!

     
  • At 19/11/06 16:12, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Καλή μου maika χρόνια πολλά και από μένα για τον γιο σου!!!

    Sorry για χτες αλλά δεν πρόλαβα να μπω καθόλου. Η καλή μου βέβαια κάλυψε την απουσία μου αλλά τώρα είμαι και εγώ εντάξει.

    Να τον χαίρεσαι και να χαιρόμαστε και εμείς το pet μας!

    Πολλά φιλιά!!!

     
  • At 19/11/06 16:34, Blogger maika said…

    sofi-k
    ...ελπίζω να τα μοίρασες σωστά, έτσι??

    aggelos-x-aggelos
    σ΄ευχαριστώ
    να είσαι καλά και φυσικά να είστε πάντα καλά.... μήπως η sofi δεν κράτησε για τον εαυτό της κανένα φιλί και προτίμησε να τα δώσει όλα σε σένα???

    ;o))))

     
  • At 19/11/06 18:46, Blogger nyctolouloudo said…

    να τα χιλιάζει ο γυιός σου βρε....!
    ελπίζω να έχει πάρει πολλά από την μαμά του!

     
  • At 19/11/06 22:03, Blogger ovi said…

    Oλα τα λεφτά!!! Να δώσω τους στοίχους στον κυριο Lordi που είναι γείτονάς μου; :D

    Πολλά φιλιά απο τη σκοτειν'η πιά Φιλανδία!

     
  • At 20/11/06 00:49, Blogger Aphrodite said…

    (DDDDDDDD!!!!
    (DDDDDDDDDDD!!!
    (DDDDDDDDDDDDDD!!!!
    (DDDDDDDDDDDDDDDDD!!!

    Οικοδέσποινα είσαι τρελλοκομείο, αλλά κι εσείς φίλοι δεν πάτε πίσω!!! Τι γέλιο ήταν αυτό!!!

    Κι αν σας έρθω στο καρέ σας
    κι είμ'εγώ το νάμπερ φάιβ,
    ε, θα φέρω το Μεντράνο
    όταν θα τα πούμε λάιβ!!!

    Κι άμα γίνουμ'όλοι τσίρκο,
    ποιός θα είν'το νάμπερ έξ,
    που μετά τις χαιρετούρες,
    θα το ρίξουμε στο ....?

    ΛΟΛ!

    Αντε, μη στο χαλάω, με το καλό και στη Γιουροβίζιον!!!

    Και χρόνια πολλά σου/του και αγάπη πάντα και πάντα, ε?

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    (και χίλια ευχαριστώ για το πάρτυ, ήταν εκπληκτικό!)

     
  • At 20/11/06 04:26, Blogger nyctolouloudo said…

    maika

    έψαξες πολύ για να τον βρείς;
    γιατί δεν ρώταγες να κατατοπιστείς
    που ντερλικώνει στα σκοτάδια
    και ρεύεται σαν δυό βουβάλια

    τον προκομμένο να τον κάνεις παστουρμά
    και να του βάλεις μανιτάρια και κιμά
    και αν τον πουλήσεις για κεφτέ
    στα σίγουρα θα κάνεις και σεφτέ

    κι' αν τον πουλήσεις για ερπετό
    θα είναι ένα και τ' αυτό
    και γυρισμό σε σένα δεν θα κάνω
    τόσο μικρός δεν θέλω να πεθάνω!

     
  • At 20/11/06 13:35, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    σ΄ευχαριστώ για τις ευχές!
    Είχε τη γιορτή του,Πλάτωνας!
    όλα μου τα έχει πάρει ,όλα...
    φιλιά


    ovi
    Χριθτούλη μου.... μένεις δίπλα στον κ.Lordi!! Aν δεν φοβάσαι μη σε φάει....ναι, δώσε του σε παρακαλώ τους στίχους... μπορεί να του αρέσουν και να θελήσει να τους τραγουδήσει....σ΄ευχαριστώ σκοτεινή Φιλανδία!!

     
  • At 20/11/06 13:47, Blogger maika said…

    aphrodite
    ..μόνο τρελλοκομείο.... και βάλε,και βάλε....

    όλοι με ζουρλομανδύα
    στο Μεντράνο ας βρεθούμε
    και με σεξ και χαιρετούρες
    πιο καλά θα γνωριστούμε!!!

    μόνο Eurovision ...
    εγώ το πάω για μιούζικαλ!!!
    Ευχαριστώ και για τις ευχές,θα του τις δώσω του μικρούλη μου (είχε τη γιορτή του,Πλάτωνας -ναι υπάρχει και Άγιος Πλάτωνας και γιορτάζει,18-11)
    Το επόμενο πάρτυ ,στα εγκαίνια των σχολίων σου, έτσι??? Χαμός θα γίνει!!!

     
  • At 20/11/06 14:01, Blogger maika said…

    μεθυσμένα χρώματα
    θα τον ταϊσω παστουρμά
    να ζέχνει 10 μέρες
    να μην τον θέλει πια καμμιά
    κι ας τάζει σε όλες βέρες...

    να πάει στη μανούλα του
    να τρώει τραχανά
    να βρω την ησυχία μου
    να να να να να να να να!!

     

Post a Comment

<< Home