κοίτα να δεις....

Tuesday, March 13, 2007

7 ταινίες θα σου πω.....

Μου το ζήτησε η debby....
και γι αυτό με χαρά σας παρουσιάζω τις 7 ταινίες που πριν καιρό περιμένατε να τις δείτε προσεχώς.....

Σινεμά ο Παράδεισος ( το είδα 5 φορές )
Ο κύκλος των Χαμένων ποιητών (το είδα μόνο 2 γιατί όλο έκλαιγα)
Il postino (... όταν μαγνωτοφωνούσαν τον ήχο των κυματων ήμουν κι εγώ εκεί....)
Η θάλασσα μέσα μου (ενώ νόμιζα πως θα ψυχοπλακωθώ ...έγινε ακριβώς το αντίθετο!!)
Τα παιδιά της Χορωδίας (υπέροχη..... 2 φορές)
Love actually (τέλεια!!!)
Match Point (όου γιές!!)
Moulin Rouge (μου αρέσουν τα μιούζικαλ)

Ο μικρός Πρίγκηπας (ήμουν πολύ μικρή τότε.... όταν η ταινία τελείωσε ,κάθησα στο πάτωμα του σινεμά κι έκλαιγα.... σηκωτή με έβγαλαν....)
Μπαμπούλες α.ε (ταινιάρα..... έσκισε ο Μπαζόφσκυ!!)
Τα ρομπότ (ταινιάρα κι αυτή!!)
Toy story (τι να σας λέω τώρα???)

Οι 4 τελευταίες είναι παιδικές..... δεν πειράζει , έτσι???
Και οι 7 πρώτες είναι 8.... χε χε!!

Είπα να βάλω και μία του Φελίνι και δύο του Αγγελόπουλου και άλλη μία του Τζιμ Τζάρμους αλλά σιγά μη με πιστεύατε μετά......



και τώρα ....
aphrodite,ναυαγέ, sofi-k, dodos, alexandra, salome, george, μεθυσμένα χρώματα, sevarose , artanis , ovi, onomatodosia, aggele-x-aggele, jason, annamaria, παιδίσκη ερωμένη, ihadafarminafrica , φοίνιξ, αθεόφοβος, weirdo, tradescadia, desposini savio, g help me, liodara, elinor , sigmataf, johny b good, akis, takis, ηλιαχτίδα, exilion, fibi, hlias, εύα, ηω-λιθικός, netkerveros, παράφωνος, ίον, ασκαρδαμυκτί ,markos-the-gnostic ........ όλοι εσείς οι 7 τις ταινίες σας παρακαλώ!!!

24 Comments:

  • At 13/3/07 18:25, Blogger dodo said…

    7 χρόνια στο Θιβέτ
    Οι 7 Σαμουράι
    Sinbad, ο θρύλος τών 7 θαλασσών,
    Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι,
    Τα 7 σπαθιά,
    7 χρόνια φαγούρα,
    Έξη ημέρες, 7 νύχτες

    7x ;-)

     
  • At 13/3/07 21:36, Blogger George Sou said…

    ... Μπαμπούλες, Φελίνι και δύο του Αγγελόπουλου και άλλη μία του Τζιμ Τζάρμους...
    α καλααα...

     
  • At 13/3/07 22:29, Blogger akis said…

    -ONCE UPON A TIME IN AMERICA
    -TA ΠΙΚΡΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑ ΦΟΝ ΚΑΝΤ
    -ΦΑΝΝΥ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    -BITTERSWEET LIFE
    -ΣΙΝΕΜΑ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ
    -ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ
    -ΕΛΑΦΟΚΥΝΗΓΟΣ


    Μια μικρη γευση μαικα

     
  • At 14/3/07 07:44, Blogger Debby said…

    Εκτός από το Love Actually το οποίο είδα αλλά δεν θυμάμαι μία (που πάει να πει δεν μου έμεινε τίποτα) όλα τα άλλα τα έχω δει και μου άρεσαν πολύ!

     
  • At 14/3/07 10:41, Blogger cindaki said…

    ooooooooooooooooook!!!

    Πάλι θα πιάσουμε δουλειά!
    Μ' αρέσουν τελικά αυτά τα παιχνίδια!

     
  • At 14/3/07 11:52, Blogger Ναυαγός said…

    Τώρα θα επεκτείνω και εδώ μου φαίνεται το νόημα του προηγούμενού μου ποστ (αυτό που είμαι σα μίγα ντε), με όλα αυτά τα παιχνίδια που μας βάζετε να παίξουμε.

    Τελικά όμως τη γλιτώνεις λόγω του "Σινεμά ο Παράδεισος", μεγαλύτερη ταινία του οποίου υπήρξε μόνο το "Βασικά Καλησπέρα σας", με Στάθη Ψάλτη, Πάνο Μιχαλόπουλο κ.τ.λ., κ.τ.λ.

     
  • At 14/3/07 12:14, Blogger takis said…

    Περίμενε και θα δείς...να κοιτάξω στο αρχείο ταινιών στο τζέτ μου...και άλλη μια γρήγορη ματιά στο γιώτ... (ναι, στο καράβι δεν βλέπουμε μόνο το "παλαμάρι του Βαρκάρη" ...υπάρχουν και άλλες αξιόλογες...όπως "τι σου κάνω μάναμ "κλπ)...

    Υ.Γ. άν κατάλαβες καλά ο Ναυαγός μόνο Μίκυ Μάους βλέπει....

     
  • At 14/3/07 13:50, Blogger markos-the-gnostic said…

    εκτός απ το love actually και το moulin rouge που δεν είδα συμφωνώ πάρα πολύ καλές

     
  • At 14/3/07 18:49, Blogger ONOMATODOSIA said…

    καλες.

    αλλο παιχνιδι.με τις 5 λεξεις.

    wir warten...
    wenn du lust hast!

     
  • At 14/3/07 20:26, Blogger aggelos-x-aggelos said…

    Εντάξει λοιπόν!

    Αφού έτσι το θέλεις να γίνει!

     
  • At 14/3/07 21:09, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Ε όχι και τον υπνο-Αγγελόπουλο ρε συ δελφινοκόριτσο...

     
  • At 15/3/07 00:13, Blogger nyctolouloudo said…

    το Moulin Rouge δεν το είδα και ούτε θα το δω...
    με τις άλλες ταινίες συμφωνώ απόλυτα!


    υγ σου βρήκα τα λεφτά!

     
  • At 15/3/07 00:13, Blogger nyctolouloudo said…

    δηλ, εγώ θα στα δώσω....

     
  • At 15/3/07 02:12, Blogger Jason said…

    Γουάου, έχουμε αντίστοιχο γούστο, ποιος θα το 'λεγε.

    Εγώ τις σκυτάλες που έχω παραλάβει τις έστειλα ήδη αλλού, ευχαριστώ για τη σκέψη πάντως!

     
  • At 15/3/07 04:04, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Καλή μου, εγώ παρότι σας ...κούνησα με λύπη μου μαντήλι (αν μπεις στο blog μου θα καταλάβεις), δεν μπορώ φυσικά να σου αρνηθώ αφού είσαι από τις αγαπημένες μου blogers!
    Θα το κάνω όμως κι εγώ εδώ στα σχόλιά σου. Λοιπόν:
    Ο κύκλος των χαμένων ποιητών (κι εμένα με άγγιξε πολύ),
    Braveheart (αυτό να δεις, έχω & μια φοβερή αδυναμία στον άτιμο τον πρωταγωνιστή που είναι & κούκλος!)
    Ο τελευταίος των Μοϊκανών,
    Ο εξορκιστής (ναι, κι αυτή!),
    Η σιωπή των αμνών (για τον άπαιχτο ερμηνευτικά Χόπκινς!),
    Μάτια ερμητικά κλειστά,
    Αστερίξ & Οβελίξ - επιχείρηση Κλεοπάτρα (το εννοώ)!
    Φιλάκια καλή μου, Καλή σου μέρα!

     
  • At 15/3/07 10:20, Blogger maika said…

    dodos
    Και οι 7 ήταν υπέροχες!!!!

    :o)) :o)) :o)) :o)) :o)) :o))
    :o))


    g help me
    ...σσσσσ μη μας ακούσουν.... τις τελευταίες τις έβαλα για φιγούρα βρε παιδί μου.... Μη με περάσει ο κόσμος και για καμιά άσχετη ....
    σσσσσσσσσ...

    akis
    ...ναι, αλλά τι γεύση!!! σκέτη πραλίνα με φουντούκια!!! τέλεια!!

    debby
    εμένα είναι πολύ αγαπημένη μου...χιούμορ,ωραίοι ηθοποιοί (όλοι Άγγλοι) και πολύ Χριστουγεννιάτικη!!! πολύ την χάρηκα!!!

     
  • At 15/3/07 10:29, Blogger maika said…

    sofi-k
    κι εμένα μου αρέσουν τα παιχνίδια..
    κι αφού δε γίνεται να βρεθούμε όλοι μαζί να παίξουμε κρυφτό...ας παίξουμε μπλογκοπαιχνίδια!!!

    ναυαγός
    ...πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος,Κούλααααααααααααααα....
    οπότε μετά ρίχνεις κι ένα φακ και τα έδεσες πάλι τα υλικά!!!

    Θυμάσαι τη σκηνή ,στο Σινεμά ο Παράδεισος, όπου ο κινηματογραφιστής πηγαίνει να δώσει εξετάσεις στο σχολείο μαζί με τον πιτσιρικά και του ζητάει να τον βοηθήσει κι εκείνος επειδή είναι θυμωμένος μαζί του του δείχνει το μεσαίο του δάχτυλο....??
    Άσε μην αρχίσω να θυμάμαι γιατί με βλέπω να σου γράφω 2 ώρες!!
    αααα κι εκείνη η υπέροχη σκηνή όπου προβάλεται η ταινία και έξω απο το σινεμά,στους τοίχους των σπιτιών ,στην πλατεία....
    ΟΚ το κόβω...
    CUT!!!

     
  • At 15/3/07 10:44, Blogger maika said…

    takis
    ναι μωρέ ,για δες και μέσα στο θησαυροφυλάκιο μην σου έχει πέσει καμία....στη λίμο???
    μα και βέβαια στο καράβι έχεις αξιόλογες ταινίες εκτός απο το παλαμάρι....σε πιστεύω...
    Πάντως ,για να αποκτήσει μεγαλύτερη αξία η συλλογή σου, πάρε οπωσδήποτε να δεις και το Δαγκουσέμι και το Φιλισέμι...100 Όσκαρ η καθεμία έχουν κερδίσει...

    λες ο ναυαγός να θύμωσε που έχασε την κόπια του Μίκυ Μάους και γι αυτό να έβριζε τόσο,στο πόστ του???

    markos-the-gnostic
    μάλλον έχεις δει και τον Κώδικα Ντα Βίντσι... αλλά δεν το ομολογείς... Έλα markos...παραδέξου το, δεν πρόκειται να το πω πουθενά,στο ορκίζομαι...

    onomatodosia
    σ΄ευχαριστώ!!! σου΄ρχομαι γκλάϊχ...

     
  • At 15/3/07 10:56, Blogger maika said…

    aggelos-x-aggelos
    ...μμμ,πρέπει να ήταν ωραία ταινία,αλλά δυστυχώς δεν την έχω δει....λες να την πάρω σε ντι-ντι-ντι???

    ασκαρδαμυκτί
    ε,καλά λέμε και καμμιά βλακεία για να περνάει η ώρα....μην μου συγχύζεσαι!!

    μεθυσμένα χρώματα
    μα γιατί δε θέλεις να το δεις?? Έχεις κάτι με τη Νικόλ... εντάξει είναι λίγο αγγούρω... αλλά σάμπως θα την παντρευτούμε??...

    σ΄ευχαριστώ για τα λεφτά....είσαι φίλη!! πάω στον takis να του το πω κι αυτουνού ,να χαρεί!!
    Τα λέμε στο νησί Upolu...που θα πας έμαθα για γεύμα.... Θα έτρωγα κι εγώ μαζί σου αλλά επειδή με πειράζει ο αστακός,θα έλεγα να φάω μια τυρόπιτα για μεσημεριανό και να συναντηθούμε μετά για καφέ!!

     
  • At 15/3/07 11:04, Blogger maika said…

    jason
    γουάου κι απο μένα!!! χαίρομαι που συμφωνούμε κινηματογραφικά!!

    ηλιαχτίδα
    φεύγεις ε?? Ώρα καλή στην πρύμνη σου!!! υποσχέθηκες πως δε θα χαθούμε όμως.... έτσι???

    ο εξορκιστήηηηηηςςςςςςςς???
    Θες να με τρελάνεις??? Χριθτούλη μου.... Εγώ είχα κάνει να συνέλθω μήνες αφότου την είχα δει....
    Νόμιζα για καιρό πως κάτι κρύβεται το βράδυ κάτω απο το κρεβάτι μου,πίσω απο τις κουρτίνες....μπρρρρρρρρρρρρρρ

     
  • At 15/3/07 12:03, Blogger weirdo said…

    Ευχαριστώ! Θα ανταποκριθώ:)
    Σου έχω κι εγώ ραβασάκι, καρτουνάκι μου..:!!

     
  • At 15/3/07 16:07, Blogger George said…

    Ήδη το έκανα maika ευχαριστώ. Όμορφες οι ταινίες σου ειδικά εκείνεςοι τελευταίες οι Παιδικές.

    Υ.Σ. Ρε σύ maika που την έστειλες; Ακόμα περιμένω. ;-)

     
  • At 16/3/07 06:35, Blogger Alexandra said…

    match point, oh yes baby!

    i loooooove johnathan rhys myers!

    makia kai efharisto!

     
  • At 17/3/07 21:06, Blogger maika said…

    weirdo
    τρελαίνομαι για ραβασάκια!!!
    έρχομαι να το πάρω!!!


    george
    ...άντε,άντε...
    για κοίτα πίσω σου...


    alexandra
    Μι του μάϊ φρεντ!!
    φιλιά

     

Post a Comment

<< Home