κοίτα να δεις....

Friday, March 09, 2007

..ο χάλιας!!




Λοιπόν ο τύπος έχει αρχίσει να μου δίνει στα νεύρα!!!

Τι γράμματα μου στέλνει,τι μέϊλ,τι αναπάντητες μου κάνει δε λέγεται!!

Μου έστειλε και τη φωτογραφία που βλέπετε και απο πίσω έγραφε.... Αι γουίς γιου γουέρ χίαρ!!

Μα τι να τον κάνω ρε γαμώτο?? Πως να κυκλοφορήσω μαζί του?? Είναι φάτσα αυτή για να την κοιτάς και να τη φιλάς...??? Ναι ,για τον Μπράντ σας μιλάω..... Του Τζώρτζ του τον έχω κόψει το βήχα εδώ και καιρό.... άσε που όταν του είπα...μωρό μου ως εδώ ήταν... Καληνύχτα και Καλή Τύχη... αυτός πήγε και το έκανε ταινία για να σκάσω..... να δώ τι έχασα....
Μμμμμμμμμμμ σιγά.....

Ο Μπράντ όμως με πολιορκεί..... Μα είμαι με άλλον του λέω.....
άι ντοντ κερ μου λέει.... Αι κεντ λιβ γουϊδάουτ γιου μου ξαναλέει.....
Μπατ άι λοβ Τανάσις, του λέω...
Φακ Τανάσις, μου λέει
Φακ γιού, του λέω εγώ...
Γουίθ γιού, μου λέει...
Γιου καντ μπι ίτεν του ξαναλέω (δεν τρώγεσαι δηλαδή...) και του το κλείνω!!!

Τι να σας πω?!

Ούφ....με κουράζει πολύ.....
Δεν κοιτάει τα χάλια του.... μου θέλει κι έρωτες......


Συμπέρασμα....
Μπράντ, μάϊ μπόυ, γιου άρ α σιλι ίντιοτ εντ γιου μαστ ριαλάϊζ δατ....
οι πιο όμορφοι άντρες είναι αυτοί που μας αρέσουν.....!!!! σόου , στρίβε ράϊτ νάου... Αντερστέντ???

52 Comments:

  • At 9/3/07 11:53, Blogger takis said…

    Ρε συ Μάικα αυτος δεν ειναι ο τύπος που έκλεψε την Αντζελίνα Τζολί απο τον Ναυαγό? ή μάλλον (κατά τον Ναυαγό...) από την απελπισία της γιατί την απέρριψε ο Ναυαγός κατέληξε σε αυτόν τον ξανθομπάμπουρα...Μπερδεύω τα ονόματα αλλα μάλλον αυτός πρέπει ναναι...αλλά όλοι αυτοί μοιάζουν ή θα έπρεπε να πω ΜΟΥ μοιάζουν?!..χα χα (ασε να μη μου στεναχωρηθεί ο Ναυαγός..)

    Υ.Γ. Ευχαριστώ για τις ευχές σου
    Γέλασα πολύ με το πόστ σου..Με τα χάλια σου δηλ !..... χα χα

     
  • At 9/3/07 12:56, Blogger akis said…

    ΑΙ ΝΤΟΝ ΚΕΑΡ ΓΟΥΑΤ ΓΙΟΥ ΣΕΙ,ΑΙ ΘΙΝΚ ΓΙΟΥ ΛΑΙΚ ΧΙΜ ΕΝΤ ΟΛ ΔΙ ΑΔΕΡΣ ΑΡ ΣΙΤΣ ΣΟYΙΤΙ ΜΑΙΚΑ.
    ΟΚ SUGA?

     
  • At 9/3/07 14:23, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    Ι ΝΤΟΝ ΣΠΙΤ ΙΓΚΛΙΣ.. ΧΕΧΕΧΕ
    mono sto ellanta exo spiti

     
  • At 9/3/07 14:24, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    kai siga mi se xaranizame gia ton mprant
    greek tanasis for ever

     
  • At 9/3/07 14:35, Blogger nyctolouloudo said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 9/3/07 14:37, Blogger nyctolouloudo said…

    σάμθινγκ ιτ ρανσ ιν δε τζίπσις....που δεν τον θέλεις!
    δώδε μου το τηλ του και θα σου πω μετά το:

    όσα φτάνει η αλεπού πηδιέται και τα πιάνει...

     
  • At 9/3/07 14:46, Blogger nyctolouloudo said…

    ες λεμπεν ντι μπλοντεν!

    άκου εκεί ξανθομπάμπουρας...(ακα Takis)
    υπάρχουν πιο ευγενικές φυσιογνωμίες από τους ξανθούς;
    τι να τα κάνω τα γύφτικα μαυροτσούκαλα;

    θέλω και ένα ξανθό Labrador !!!!!!!!!

     
  • At 9/3/07 19:40, Blogger Eleste said…

    lolololol!!

    kala o brad mas proekupse stalker ths maikoulas mas?? Ti allo tha doume epitelous!

     
  • At 9/3/07 19:41, Blogger Eleste said…

    Vraxos esy koritsi mou kai ton Tanasi apo konta etsi?!?!

     
  • At 9/3/07 20:58, Blogger Debby said…

    ΡΕ!! Προβλήματα που έχει ο κόσμος! ]

    Αντε τέλειωνε μετον γιατί δάυτον γιατί σου έχω δουλειά!! :-)

     
  • At 10/3/07 00:03, Blogger George said…

    Καλά ρε μάικα! Δεν φτάνει ότι με απέρριψες. Με έκανες και βούκινο ρε σύ. Τι να πώ τώρα. Θα πάω στην Ατζελίνα για απόψε γιατί με έκανες χάλια. Με προσκάλεσε άλλωστε για ένα Γιάννη που περπατάει! Χαχαχαχα!
    Καλά μιλάμε πράγματι τελικά το μαξιλάρι πρέπει να είχε μέσα την τσαγιέρα. Την ψάχνω απο χθές και δεν την βρίσκω. Σε παρακαλώ μόλις ξεμπερδέψεις απο τον Tanasi στείλε μου την. Δεν μπορώ να κάνω τσάϊ.
    Ο παντοτινός δικός σου George
    Καλά ξεμπερδέματα και με τον Μπράντ. Να τον προσέχεις είναι πολύ τσιμπούρι αυτός.

     
  • At 10/3/07 00:15, Blogger Aphrodite said…

    Νομίζω στό'χα γράψει παλιά, αλλα΄τεσπα, κολλάει πολύ εδώ.

    Κάποια στιγμή που είχε παντρευτεί ο (κι εσύ Λάμπης, Μπάμπη μου!)Λιβιεράτος, ήμουν επί καμμιά βδομάδα άρρωστη κι είχα σαπίσει στην τιβι. Ε, το βράδυ προς την ίαση, βλέπω στον ύπνο μου ότι με κυνηγούσε σε ένα παρτυ και κάποια στιγμή με στριμώχνει.

    Τον κοιτάζω -λιγωμένη μεν, βράχος ηθικής δε- και του λέω "Μα δε γίνεται, είμαι με τον Γιάννη".

    Και μου λέει ο Λάμπης "Ε, και?"

    "Μα τι λες ε και? Δεν μπορώ σου λέω, έχω πρόβλημα!"

    Οπότε μου απαντά: "Καλά ρε πουλάκι μου, δεν έχω εγώ πρόβλημα που είμαι με την Εύη, κι έχεις εσύ που είσια με τον Γιάννη?!"

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!

    (α ρε μαικα, ούτε στον ύπνο μου να του τα φορέσω ρε γμτ!)

    ΥΓ- αν είναι πάντως να σε διευκολυνω φιλενάδα, θα την κάνω την αγγαρεία, αναλαμβάνω τον ξανθομπάσμένο εγώ, αμέσως, και δεν θα τον ξαναδείς! ΟΚ?! :))))

     
  • At 10/3/07 14:32, Blogger ONOMATODOSIA said…

    τα ιδια τραβαω με αντζελινα και παμελα.
    ασε ασε...

     
  • At 10/3/07 15:54, Blogger NetKerveros said…

    Έτσι μπράβο κοπέλα μου! Δείξτους να καταλάβουν!

     
  • At 10/3/07 16:20, Blogger Jason said…

    Καλά του τα λες.
    Άντε γιατί πολύ αέρα έχουν πάρει μερικοί-μερικοί...

     
  • At 10/3/07 22:00, Blogger Ναυαγός said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 10/3/07 22:00, Blogger Ναυαγός said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 10/3/07 22:08, Blogger cindaki said…

    Και τι νομίζεις κύριε, ότι επειδή έχεις ωραία φάτσα και επειδή έχεις κάνει καριέρα και όλες οι γκόμενες έχους αφίσες σου πάνω από το κρεβάτι τους για να είσαι ο πρώτος που θα δούν όταν ξυπνήσουν και ο τελευταίος πριν κοιμηθούν, ε, τι νομίζεις;
    Ότι όλες σε γουστάρου,ε;;;

    Όχι κύριε!
    Άι στα τσακίδια!

    Έχουμε κάτι παιδιά εμείς!!!
    Ουουουου!

     
  • At 10/3/07 23:12, Blogger dodo said…

    Δεν το λυπάσαι το παλληκάρι...

     
  • At 11/3/07 06:59, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Μάικα.. Άφησέ τα όλα και Τανάση και Μπραντ..

    Το νέο είδωλο: Ντέιβιντ Σάντος του blogger...

     
  • At 11/3/07 10:05, Blogger Hlias said…

    Να πω πως δεν σε καταλαβαινω,ψεματα θα ειναι! Τα ιδια τραβαω και εγω, μια η αντζελινα μια η παρις (ναι ναι και αυτη) μια η Ζετα...αντε πια παρατηστε με σας βαρεθηκα... :):)



    'μερααααα

     
  • At 11/3/07 11:56, Blogger Fibi said…

    Ποτέ δεν με τράβηξε ειλικρινά ένα όμορφος άνδρας, δεν μου εμπνέουν καμία εμπιστοσύνη, την ομορφιά την βρίσκω σε λεπτομέρειες και στις μικρές ατέλειες, ένα σημαδάκι, μια οθλίτσα κάτι που να δηλώνει μοναδικότητα ¨τι περνάμε κι εμείς"

    Καλημέρεςςςςςς

     
  • At 11/3/07 13:03, Blogger Ναυαγός said…

    Έχω να δηλώσω:

    Το τσόγλανο αυτό ετών 40 και φεύγα που το παίζει γιουγκ μπόι και τα ρίχνει στα Μάικά μας:

    1. Βάφει το μαλλάκι και του το βάζουν κάθε βδομάδα μέσα σε εκείνο το κουβούκλιο στο κομμωτήριο. Διαβάζει Cosmopolitan όση ώρα του παίρνει.

    2. Τη μύτη του την έφτιαξε ένας Αμερικάνος πλαστικός, ο Φουστανέισιον

    3. Το βράδυ κοιμάται με μπριζόλες στη μάπα (άπαχες)

    4. Το σετάκι στέρνο - κοιλιακοί είναι το ίδιο τρικ που κάνει και ο Φλωρινιώτης με την πανοπλία, μόνο που είναι υποδόριο.

    5. Το αντίστοιχο δικό μου σετάκι είναι καλύτερο.

     
  • At 11/3/07 13:04, Blogger Ναυαγός said…

    Οπότε Τανάσις ντον'τ γουόρι!

     
  • At 11/3/07 18:50, Blogger maika said…

    Παιδιά.... απο χτές τρέχω,τρέχω,τρέχω περισσότερο απ΄ότι έτρεχα,έτρεχα,έτρεχα και γι΄αυτό ενώ εσείς σχολιάσατε, εγώ δεν σχολίασα τα σχόλιά σας ακόμα....
    Λάϊφ στ(ρ)ινγκς σαμ τάϊμ....
    σι γου τουμόροου μαϊ φρέντς!!!

     
  • At 11/3/07 20:05, Blogger habilis said…

    O Θeos soυ δινει ευkeries ,kane malakies....

     
  • At 11/3/07 21:51, Blogger George Sou said…

    ντιτ γιου σει στ(ρ)ινγκς?
    δλδ ο λεγάμενος δε ?...?
    αχ αντζολινα μου...

     
  • At 12/3/07 11:34, Blogger Artanis said…

    Βέρι γκουντ του ξηγήθηκες, μάι γκιρλ!
    Βέρι γκουντ!
    ΤΑΝΑΣΙΣ ΡΟΥΛΖ!

     
  • At 12/3/07 12:29, Blogger cindaki said…

    Αχ βρε maika, τι τρέξιμο είναι αυτό!
    Κουράγιοοοοο!!!

     
  • At 12/3/07 16:33, Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said…

    Eίδες όμως θράσος που το έχουν μερικοί ξανθόψειρες;! Εδώ βρε φίλε, για χάρη του Έλληνα μεσογειακού ταμπεραμέντου Τανάση φτύσαμε κοτζάμ Τζόρτζι, εσένα θα γυρίσουμε να κοιτάξουμε;;;... Άντε πήγαινε βρες καμμιά Αντελινούλα, γιατί κοτζάμ Μάικα δεν είναι για τα μούτρα σου!!! Έμπαινε φιλενάδα!
    Φιλάκια!

     
  • At 12/3/07 16:36, Blogger annamaria said…

    Τι ζόρι τραβάς και εσύ ρε παιδί μου, μπορώ να σε καταλάβω!
    Σε καταλαβαίνω τόσο που σκέφτομαι να κάνω μια θυσία για σενα και το Τanasi.
    Να, λέω να πάω να βρω τον κολλητό του, αυτόν βρε που κάθεται δίπλα του, να του μιλήσω, να τον παρακαλέσω, να κάνω κάτι βρε αδελφέ.......

    Αχ, αυτός ο αλτρουισμος μου θα με φάει…..

     
  • At 12/3/07 20:15, Blogger maika said…

    takis
    αφού πρώτα είχε απορρίψει την Κάθριν Ζέτα Τζόουνς μετά (λέμε τώρα) απέρριψε και την Αντζελίνα και μετά ξύπνησε και είπε.... πω!πω! 3 το πρωί είναι ακόμα... και άλλαξε πλευρό γιατί είχε πιαστεί...

    βέβαια για να μη στενοχωριέται ο ναυαγός μας , δε του χαλάμε χατάρι και κάνουμε πως τον πιστεύουμε... έτσι Μπραντ?? εμμμ takis ήθελα να πω.... Μα κι εσύ φτυστός βρε παιδί μου!!! Τίποτα δεν του άφησες!!!

    akis
    krive logia,krive logia....
    maybe Tanasis ιζ ον λάϊν εντ χι γουίλ σφαξ μι .....
    Αι μαστ μπι βερι κερφουλ χάνεϊ!!!


    sevarose
    πέστα φίλη μου!!! με τον παλιοκομπλεξικό πια...... ουφ!!!

    μεθυσμένα χρώματα
    ΟΚ σημείωνε...001009378857-2
    φαντάσου λέει να το έπαιρνες και να έβγαινε στο τηλέφωνο Το παιδί, να δω τι θα του έλεγες....αλεπού μου...
    Τέλειο το ξανθό,δε λέω, αλλά υπάρχουν όμως και κάτι μελαχρινά...
    Χριθτούλη μου κάτι μελαχρινά!!!
    ...

     
  • At 12/3/07 20:53, Blogger Sigmataf said…

    Δεν ξέρω τι λες εσύ...

    εγώ έχω σχέση κατα 50% με τη Νικόλ.
    Βέβαια αυτή δεν το ξέρει ακόμα.

    ;)

     
  • At 13/3/07 09:40, Blogger SALOME said…

    Κοίταξε εμένα μου αρέσει ο Μπράντ Πήτ αλλά δεν μ' έχει ενοχλήσει ποτέ και μάλιστα επειδή τον παρακολουθώ χωρίς να υπάρχει πιθανότητα να τον δώ και να μου την πέσει...τον εκτιμώ περισσότερο απο μακρυά. Μερικές φορές χρειάζονται και οι πλατωνικοί έρωτες...έχουν κι αυτοί τον λόγο τους στη ζωή...

     
  • At 13/3/07 10:28, Blogger maika said…

    elinor
    όπως τα λες....ο προσωπικός μου Stalker...και το ενοχλητικό μου τσιμπούρι....αλλά εγώ εκεί...δεμένη στο κατάρτι...ν΄ακούω τις Σειρήνες... και να μην τις ακολουθώ γιατί κάπου στο βάθος....με περιμένει ο Τανάσις που υφαίνει και ξηλώνει το χαλί στο αργαλειό....
    ντοντ γουόρι μάϊ λαβ... σου΄ρχομαι...

    debby
    ένα ντουζάκι κάνω κι έρχομαι...
    κι αναλαμβάνω δράση.... σου ΄χω κάτι ταινίες.... βερι σπέσιαλ...

    george
    έλα βρε george .... ο κόσμος το΄χε βούκινο κι εσύ κρυφό καμάρι.... όλοι ήξεραν πως με κυνηγούσες... μην κοιτάς που δεν το έλεγαν...
    αλλά κι εσύ βρε παιδί μου... μα να μη δείξεις πια καμμία ανωτερότητα...μα με τη τσαγιέρα...
    και να περιμένεις πως θα σου τη στείλω και πίσω....οποίος ξεπεσμός ....
    Μπάϊ δε γουέϊ... η ιστορία που πρέπει να σου γράψω πολύ με παιδεύει... σκληρέ....

     
  • At 13/3/07 10:47, Blogger maika said…

    aphrodite
    σ΄ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση... αν θα μπορέσεις το Σάββατο να τον αναλάβεις θα σου χρωστώ μεγάλη χάρη...

    Καλά, το κι εσύ Λάμπης Μπάμπη μου ,τέλειο.... Μου έχουν πει πως είναι γεγονός και όχι ανέκδοτο... τέλειο...πολύ γέλιο...

    Κάποτε διάβαζα τον κόκκορα του Αρκά και γελούσα με τα παθήματά του....ούτε και στις φαντασιώσεις του δεν του κάθονταν οι κότες που λαχταρούσε...
    Σήμερα όμως....τι να πω....μάλλον του μοιάζω... μαμάαααααααααάαααα...

    Mπάϊ δε γουέϊ Γιάννης μάϊ φρεντ γιού αρ ε βερι λάκι μαν!!!


    onomatodosia
    κι εσύ ε??? υπομονή βρε παιδί μου... Μα είναι αυτοί του Χόλυγουντ κάτι τσιμπούρια... απαπαπα!!!

    netkerveros
    σ΄ευχαριστώ για την συμπαράσταση...
    άμα σας έχω όλους στο πλευρό μου... θα το πηδήξω... κι αυτό το εμπόδιο....που θα μου πάει..??

    jason
    ...μα είδες πια.... δηλαδή τι νόμιζε.... πως εκείνος θα με καλεί κι εγώ θα τρέχω.... ινάφ ιζ ινάφ...

     
  • At 13/3/07 11:04, Blogger maika said…

    sofi-k
    πες τα sofi μου... κι επειδή δηλαδή και κάποιες άλλες... τον έχουν και για screensaver στους υπολογιστές τους και σε φανελάκια και σε καπελάκια νομίζει πως θα μας κάνει και ό,τι θέλει... πριτσσσσ....
    πές τα φίλη μου!!!
    ....σσσσσσ....μην μας ακούσουν.....Σόφη, μόλις φύγει ο aggelos έλα να δούμε την Τροία,
    να λιώσουμε....

    ακους εκεί δηλαδή.... το ψώνιο....


    dodos
    ...λες να το λυπηθώ έ?? μμμμ... καλά , για να το σκεφτώ λιγάκι και βλέπουμε...
    ΟΚ το σκέφτηκα!!! θα το λυπηθώ...
    με έπεισες!!!

    παιδίσκη ερωμένη
    μα τι ΄ναι τούτο πάλι??? Τζίσους, γουότ α γκάϊ!!!! ουρά θα κάνουμε ποιά θα τον πρωτοχαρεί!!!???...

     
  • At 13/3/07 11:09, Blogger maika said…

    hlias
    βιταμίνες Ηλία μου , βιταμίνες.... απαπαπα.... αλλιώς δεν τα βγάζεις πέρα.... Μπαίνει και η άνοιξη,θα λυσσάξουν .... πρόσεχε!!!

    μέραααααααααααααααα!!!!


    fibi
    μπράβο καλή μου fibi!!
    τουλάχιστον με σένα δε θα τσακωθώ για δαύτον.... μην αλλάξεις γνώμη , έτσι??? βράχος, ΟΚ???

     
  • At 13/3/07 11:43, Blogger maika said…

    ναυαγός
    ...α,τον παλιοξεφτίλα.... ώστε έτσι έ??? που θα ξυπνούσα δίπλα του και θα τον έβλεπα με τις μπριζόλες και θα τρόμαζα....που θα τον συναντούσα δίπλα μου στο κομμωτήριο,με την κάσκα στο κεφάλι του να διαβάζει το Κοσμοπόλιταν και θα γελούσαν όλες μαζί μου....που θα του έπεφτε καμιά μύτη στο τραπέζι την ώρα που θα τρώγαμε... και τι θα του έλεγα τότε δηλαδή.... Μπραντ μάϊ λαβ...μου φαίνεται πως τρέχει... η μύτη σου????
    Μα κάτι είχα υποψιαστεί.... τόσο κούκλος,έλεγα, και να μου έχει γίνει τσιμπούρι.... Κάτι δε μου πήγαινε καλά....
    Σ΄ευχαριστώ ναυαγέ!! με έσωσες!!

    Και μια και το ΄φερε η κουβέντα... αλήθεια, το δικό σου το σετάκι καλό??? βγαίνει εύκολα? πλένεται??

     
  • At 13/3/07 11:59, Blogger maika said…

    habilis
    wellcome
    ...λες βρε παιδί μου???
    αν είναι τελικά να το δούμε με θεολογική ματιά.... ε,τότε έχεις δίκιο... πρέπει να το δεχτώ....
    νο μορ μαλακίες ενι μορ....
    θενκς!!!

    g help me
    μα εκείνη φταίει....
    ιφ γιου ντοντ στρινγ... του είπε...
    αί εμ γκόνα λιβ γιου φορ εβερ...
    κι έτσι αυτός το δέχτηκε και μετά του έμεινε....κι επειδή τελικά διαφώνησαν στο χρώμα,χώρισαν και τώρα κολλάει σε μενα....που έχω λέει περισσότερη κατανόηση... μα καταλαβαίνεις δηλαδή τι τραβάω ??

    artanis
    θενκς μάϊ φρεντ!! μπατ σαμ τάϊμς αϊ φιλ σορυ φορ χιμ... εντ αϊ θινκ αϊ γουίλ σακριφάιζζζζζζζζζ μάισελφ....σουννννν....

     
  • At 13/3/07 12:06, Blogger maika said…

    sofi-k
    ...σαν τα άλογα στον ιππόδρομο... και στο τέλος χάνω κιόλας....
    πολλά φιλιά

    ηλιαχτίδα
    Να είσαι κάλα!!! Λέγε μου τέτοια,λέγε μου.... γιατί με τα πολλά νομίζω πως οι δυνάμεις μου με εγκαταλείπουν και φοβάμαι πως στο τέλος θα υποκείψω....

    annamaria
    αλήθεια?? Θα το κάνεις αυτό για μένα??? Τέτοια θυσία?!! Χαίρομαι που και στις μέρες μας υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα....όλα για τη φιλία!!! Σ΄ευχαριστώ!! Δε θα το ξεχάσω ποτέ!!!

     
  • At 13/3/07 12:06, Blogger markos-the-gnostic said…

    τι ενοχλητικόι τύποι

     
  • At 13/3/07 12:19, Blogger maika said…

    sigmataf
    ...νομίζω πως πρέπει να της το πεις.... Μη σου κόβει τα φτερά η δική μου περιπέτεια.... Μπορεί εσύ να περάσεις καλύτερα.... Μην κολλάς , προχώρα!!!
    Γκουντ λάκ (όχι το σπρέϋ,έτσι?)
    ;o))

    salome
    μακρυά κι αγαπημένοι δηλαδή???
    Είναι όμως λίγο βασανιστικό ρε γαμώτο... κοιτάτε και μην αγγίζετε...???
    Ευτυχώς που μένει στην άλλη άκρη....γιατί αν τον είχαμε γείτονα....ωχ,ωχ ωχ...όλο κάτω απο τον ντους θα την βγάζαμε....

     
  • At 13/3/07 13:14, Blogger maika said…

    markos-the-gnostic
    άστα,άστα markos...απαράδεκτοι!!!

     
  • At 13/3/07 13:35, Blogger George said…

    maika η ανναμαρία για τον george μιλούσε; Εδώ είμαι ανναμαρία !! Ουου!!!!!!! Εδώ βρέ δεν με βλέπεις!!!!!!
    Βρέ δεν με βλέπει τόσο καιρό;
    maika φώναξε την καλέ και ξεχνάω και την τσαγιέρα.

     
  • At 13/3/07 15:03, Blogger Alexandra said…

    δεν θα τσακωθούμε... κλούνει για μένα!

     
  • At 13/3/07 16:18, Blogger cindaki said…

    Πάντως όσον αφορά την Τροία, εγώ έλιωνα για τον Έκτορα, Eric Bana!...

     
  • At 13/3/07 17:59, Blogger maika said…

    george
    εντάξει, τρέχω να την προλάβω...
    annamariaaaaaaaaaa περίμενε,
    περίμενε σου λέω.... εδώ είναι ο george ...μη φεύγεις....
    Ευτυχώς με άκουσε!! Άντε λοιπόν πιτσουνάκια μου... καλά να περάσετε!!!

    τσαγιέρα κομμένη... ΟΚ??


    alexandra
    ευτυχώς γιατί δεν τους μπορώ τους τσακωμούς... όλο χάνω...

    sofi-k
    εγώ και για τον Έκτορα!!! φωτιά ήταν ο άτιμος!!! φωτιά!!!
    Άντε πήρα και πατατάκια, έλα!!

     
  • At 15/3/07 22:52, Blogger annamaria said…

    Αχ George μου καλα που υπαρχει και η καλη μας φιλη η Μaika με το blog της και σε βρηκα!!
    Ποσο χαιρομαι!!!!

     
  • At 16/3/07 12:33, Blogger maika said…

    annamaria
    ευτυχώς ήρθες.... δε μπορούσα να τον ησυχάσω με τίποτα!!! σου λέω..

     
  • At 16/3/07 16:06, Blogger George said…

    Αχ !!!! Ούτε έχω καταφέρει να ησυχάσω. Το αντίθετο νομίζω μου συμβαίνει!

     
  • At 17/3/07 21:09, Blogger maika said…

    ε,μα τώρα τι θέλεις να κάνω??
    να σου φτιάξω λίγη βαλεριάνα??

     

Post a Comment

<< Home