κοίτα να δεις....

Sunday, March 18, 2007

το σουξέ της weirdo!!!

Μου χάρισε η weirdo 5 λέξεις (υδράργυρος,συρματόπλεγμα,εξανεμίσω,νοθεία,παράκαμψη)για να τις παιδέψω λιγάκι! Το έκανα λοιπόν και τη στιγμή αυτή παραδίδω σε σας ,αγαπημένο μου κοινό, το τελευταίο μου δημιούργημα....ένα ποίημα με τίτλο
"Ο Πολικός Αστέρας" !!!


Χτύπησε ο υδράργυρος
40 με τη μία
πάνε να μου την πάρουνε
την όμορφη Μαρία.

Θα λιώσω απο τον πυρετό
για τη γλυκειά μου αγάπη,
που μου την προξενεύουνε
με τον παλιοχασάπη...

Είναι μεγάλος κερατάς
και κάνει και νοθεία
λέει πως είναι ελληνικιά
η κότα απ΄την Περσία...

Γεμάτο εκατόευρα
το ΄χει το πορτοφόλι
μα πρόκειται αγάπη μου
για μέγα χαζοβιόλη...

Με συρματόπλεγμα χοντρό
πάει να σε τυλίξει
μα η γερή μου η γροθιά
το μάτι θα του πρήξει!

Και μέσα στο χασάπικο
μολότωφ θα σκορπίσω
την άθλια περιουσία του
θα την εξανεμίσω!

Βάστα γερά Μαρία μου
και μην ξεχνάς το Λάκη
που πάνω στην παράκαμψη
σου έσκαγε φιλάκι!!!


Πω ρεεεεε τι έγραψα πάλι!!!

(αγαπητοί μου εκδότες.... να ξέρετε πως θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.....)

20 Comments:

  • At 18/3/07 16:19, Blogger Marina said…

    Καλά πραγματικά ΕΓΡΑΨΕΣ! Φανταστικό το άσμα..
    μήπως χαραμίζεσαι που δεν το καλλιεργείς και επαγγελματικά?

     
  • At 18/3/07 16:33, Blogger nyctolouloudo said…

    μπράβο βρε παιδί!!!
    υπέροχο αλλά και η αποκάλυψη μετά από τόσο καιρό;
    .................

    αχ! Μαρία αχ! Μαρία
    η Μάικα έχει αλλάξει μπυραρία...
    μέχρι χθές μας πούλαγε άπλυτα πιάτα, νεροχύτη
    και ήταν αυτή που έσερνε τους άντρες απ' τη μύτη
    και σήμερα μας ήρθε ο ουρανός σφοντύλι
    κρατάτε άντρες σταθερά στα μάτια το μαντήλι
    τονίζει με ένα τραγουδάκι
    πως όλοι την φωνάζουν Λάκη!

    τ' ακούς Τάκη;

     
  • At 18/3/07 17:50, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Eγώ το μελοποίησα κι όλας!
    Σε στις αρχοντορεμπέτικο...

     
  • At 18/3/07 17:50, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Στιλ... ήθελα να πω...

     
  • At 18/3/07 18:38, Blogger George said…

    Μιλάμε οι εκπλήξεις διαδέχονται η μία την άλλη. Εκτός απο αλληγορική συγγραφέας σήμερα διαπιστώνω πως είσαι και καταπληκτική στιχουργός. Το τραγούδι αυτό θα κάνει 40.000 δίσκους. Τώρα αν είναι σερβιρίσματος δεν ξέρω. Θα δείξει. Πάντως ότι και να είναι κράτα μου ένα και για μένα.!!!!
    ;-))))))))))))))))))))))))

     
  • At 18/3/07 19:01, Blogger weirdo said…

    Δεν έχω λόγια... !!!
    (Όταν γίνεις suuuper-duuuper διάσημη, δεν θα μας ξεχάσεις, καρτουνάκι μου, ε; εε;; εεεεε;;;;; :p!)

     
  • At 18/3/07 19:13, Blogger ναυαγός said…

    Απόψε έχω νταλκά
    να σε πιανα ρε Λάκη
    και με τον κοφτερό μπαλντά
    ...σου κόψω το πουλάκι.

    Σε χασάπικο στυλ...

     
  • At 18/3/07 20:56, Blogger dodo said…

    Καημένε Σαρμπέλ- λάθος Μαρία διάλεξες να πας στην Eurovision!
    Μήπως προλαβαίνεις ακόμη, πριν δώσει αλλού η maika το δικό της; ;-)

     
  • At 19/3/07 12:14, Blogger takis said…

    Τι τσιγγουνιές του George...άκου 40.000 δίσκοι!...ξέχασε μηδενικά, Μάικα μη στεναχωριέσαι επάνω στον ενθουσιασμό έγινε το λάθος...

    Αδυνατώ να σχολιάσω, με ξεπερνάει, είχα να νιώσω ετσι μετά τη τελευταία ποιητική βραδιά στο...δεν λέω ονόματα

    Υ.Γ. Εκει με τα εκατόευρα και μέγα χαζοβιόλι δεν πιστεύω να υποννοείς κάτι...

    Μεθυσμένα Χρώματα

    Βλέπω οτι και εσυ δεν πας πίσω...
    τον πας τον στίχο....

    Αλλα και ο Ναυαγός,

    με τον νταλκά του Λάκη
    δεν ξέρω αν θα μείνει ζωντανό πουλάκι...

     
  • At 19/3/07 13:59, Blogger Debby said…

    Οντως τι έγραψες πάλι!!
    Φαντάζομαι σου είναι σχετικά εύκολο! Τουλάχιστον σε σχέση με μένα που στην καλύτερη περίπτωση θα πάθαινα γλωσσοδέτη!

     
  • At 19/3/07 16:27, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ,συμφωνω με ντοντουλη ,,ετοιμαζε απο τωρα τραγουδακι για την επομενη γιουροβιζιον ..

     
  • At 19/3/07 21:26, Blogger maika said…

    marina
    Αχ και νά ΄ξερες....κύκλωμα χρυσή μου, κύκλωμα μεγάλο.... μου έχουν κλείσει την πόρτα της δόξας στη μούρη.... Αλλά που θα μου πάει...θα την ανοίξω και τότε θα τους δείξω...!!!

    μεθυσμένα χρώματα
    τι να κάνεις??
    Την άλλαξα την μπυραρία...
    γιατί η δισκογραφική η εταιρία
    είχε μπουχτίσει λέει απ΄τα κορίτσια
    κι έψαχνε για Λάκη καψούρη και με βίτσια...

    μην το πεις στον Τάκη...


    ασκαρδαμυκτί
    ντραν, ντράν!!!

    αν και νομίζω πως και το ρόκ εν ρολ θα του πήγαινε κι αυτό...


    george
    ΟΚ θα σου κρατήσω αυτόν με τις βούλες.... άκου σερβιρίσματος δίσκοι??? αυτό είναι σου λέω σουξέ...όχι ψέματα.... θα το ακούς σε λίγο απο το ραδιόφωνο και θα τρίβεις τα μάτια σου και αν τότε οδηγείς κιόλας.... την πάτησες....

     
  • At 19/3/07 22:06, Blogger maika said…

    weirdo
    ποτέ,ποτέ!!! Εξάλλου ήσουν μαζί μου απο τα πρώτα μου βήματα... θυμάσαι??? Μπορεί να φτάσω ψηλά αλλά τους φίλους μου δεν πρόκειται να τους ξεχάσω.... ποτέ....
    κλάψ!! συγκινούμαι τώρα....


    minimastoboukali
    Σκοπό σου έβαλες...αμάν
    να πάρεις την καλή μου
    και ξεστομίζεις απειλές
    για τ΄ όμορφο πουλί μου...

    πίσω χασάπη φθονερέ
    μακρυά απο την Μαρία
    εγώ για την αγάπη μου
    πνίγω όλα τα θηρία....


    dodos
    εμ δεν ήξερε
    εμ δε ρώταγε κιόλας....
    Τι να του κάνω τώρα?? Προλαβαίνω?
    Δεν προλαβαίνω!!

    takis
    τώρα που μου εξήγησες για τα νούμερα,με ησύχασες γιατι να σου πω ήμουν έτοιμη να σκάσω....
    μα να μην καταλαβαίνει ....
    Δεν πειράζει που δεν σχολιάζεις...
    καταλαβαίνω το σοκ... και δε σε παρεξηγώ....
    Υ.Γ
    μα, αν είναι δυνατόν..??!!


    debby
    Γενικώς οι μπούρδες μου έρχονται πολύ εύκολα στο κεφάλι.
    άρα,ευτυχώς που εσένα σε πιάνει γλωσσοδέτης...γλυτώνεις!!

    sevarose
    ξεκινώ αμέσως....ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις κι εσύ για να συνεχίσω...

     
  • At 19/3/07 23:45, Blogger Ναυαγός said…

    Τσου ρε Λάκη, τσου ρε Λάκη
    με τ' ανύπαρκτο πουλάκι
    άσε κάτω τη Μαρία
    μη σου κάνω την κηδεία

    ο χασάπης κι αν φθονεί
    έχει ατρόμητη ψυχή
    κι η Μαρία τον γουστάρει
    για τ' ωραίο παλαμ...

    εννιότε και ως minimastboukali

     
  • At 20/3/07 00:53, Blogger Aphrodite said…

    Aφού της έσκαγε φιλάκι κι όχι το αμάξι στους γκρεμνούς, να το πάρει το κορίτσι!!!

    Τι γέλιο ήταν αυτό!

    Γειά σου μάικα με τα ωραία σου!!!!

     
  • At 20/3/07 17:53, Blogger Alexandra said…

    μα που το σκέφτηκες! απίθανη είσαι!

     
  • At 20/3/07 20:12, Blogger dodo said…

    Πέρασες από τού Ovi;

     
  • At 21/3/07 13:01, Blogger αθεόφοβος said…

    Από τον τίτλο του ποιήματος αυτόν τον Λάκη για τον ψυκτικό δίπλα στο χασάπικο τον κόβω!

     
  • At 22/3/07 09:24, Blogger Εύα said…

    ως επισημη μανατζερ σου,εγω θα δινω τα χαρτακια με τους αριθμους προτεραιοτητας.Εκτος απο την οργανωση των events και το promotion φυσικα.Γλυκο τριανταφυλλο δεν τους κερναμε,το θελουμε για παρτη μας,χαχαχα!!

     
  • At 22/3/07 12:35, Blogger maika said…

    ναυαγός
    ..κοίτα χασάπη...
    ξέρουμε κι ας μην πολυμιλάμε...
    3 πλαστικές του έκανες
    κι όλοι μ΄αυτό γελάμε!!

    γι΄αυτό και πρόσεχε καλά
    το νέο σου κομμάτι...
    να μην κοπεί η προέκταση...
    και βγάλει κάνα μάτι...

    aphrodite
    γειά σου κι εσένα Αφροδιτάρα!!

    alexandra
    μα δεν το σκέφτηκα εγώ... οι 5 λέξεις της weirdo με παρέσυραν...

    dodos
    :)

    αθεόφοβος
    επιτέλους και κάποιος που πρόσεξε το κρυφό υπονοούμενο του τίτλου...
    Στην αρχή σκέφτηκα να βάλω για τίτλο το Διπολικός Αστέρας αλλά τότε όλοι θα μπερδεύονταν και θα νόμιζαν πως είναι ηλεκτρολόγος ο ήρωάς μας.... κι έτσι το άφησα πολικός για να μη με λέτε και ψεύτρα μετά....

    ευα
    σιγά μη μας φάνε και το τριαντάφυλλο.... και Νόμπελ ποίησης να μου τάξουνε εμείς γλυκάκι τριαντάφυλλο νόου γουέι....αμ πως...

     

Post a Comment

<< Home