κοίτα να δεις....

Saturday, March 31, 2007

...στην Εφορία....

Και τώρα με τις λέξεις του onomatodosia σας παρουσιάζω επιτέλους,και το 4ο μέρος... της Τριλογίας μου... με θέμα Το Ουράνιο Τόξο...

Οι λέξεις ήταν : τσιγάρα,σοκολάτα,νίκη,διαφορετικότητα,ησυχία ! Όμως, επειδή τσιγάρα δε βρήκα, στη θέση τους έβαλα ένα πλαστικό τασάκι...

....δικό σας....


Είχε σειρά το γράμμα μου..
κι έληγε η προθεσμία,
πήρα λοιπόν μιά άδεια
να πάω στην Εφορία.

Το ανύπαρκτό μου εισόδημα
έπρεπε να δηλώσω
κι έτσι ξεκίνησα κι εγώ
να πάω... που να μη σώσω...

Ανέβηκα στον τέταρτο
να μπω μες στο γραφείο
κι εκεί ήταν που περίμενε
το άγριο θηρίο...

Έπαιζε με το κινητό,
μασούσε σοκολάτα
με κόψανε τα μάτια της
σα να ΄μουνα πατάτα...

Συμπλήρωσε το έντυπο
μου λέει με κακία
και έλα πάλι αύριο
που θα ΄χει ησυχία...

Δεν έχω άδεια αύριο,
τώρα μπορώ της λέω.
Μωρ΄ τι μας λες ,μουγκρίζει αυτή,
αχ...μ΄έκανες να κλαίω...

Κι εκεί που ειρωνευότανε
εμένα τον πολίτη,
ένα τασάκι πλαστικό
της έσκασα στη μύτη!

Απ΄τις φωνές της ξύπνησε
η συνάδελφος η Νίκη,
που τρυφερά κοιμότανε
στο άσπρο της μανίκι...

Φωτιές βγάζαν τα μάτια μου,
τα είχα ψιλοπάρει...
μπουκάρει και το εκατό
κι επάνω μου μουντάρει....

Κι ενώ όλοι με σημάδευαν
με όπλα στο κρανίο,
στον τρίτο ένοπλοι ληστές
έκλεβαν το ταμείο!!!

Σαν κύριοι φύγανε μετά,
πήραν και λεωφορείο..
κι εμένα απ΄ τις κατραπακιές
με βγάλαν με φορείο...

Ω! διαφορετικότητα,
που ανθείς στην Εφορία...
οι κλέφτες τη γλυτώνουνε...
κι η maika σε αφασία!!!

γέαααα!!!!

16 Comments:

  • At 31/3/07 22:23, Blogger cindaki said…

    Θεά!!!
    Αστείρευτο ταλέντο!!!

     
  • At 31/3/07 22:24, Blogger cindaki said…

    Κάνω και σεφτέ!!!

     
  • At 31/3/07 22:24, Blogger cindaki said…

    Ήταν να μην πάρω φόρα!!!
    Τι να λέμε τώρα!!!

    Πολλά φιλιά maika!!!

     
  • At 31/3/07 23:49, Blogger αθεόφοβος said…

    Καλά μας έχεις καταπλήξει!!

     
  • At 1/4/07 11:15, Blogger ONOMATODOSIA said…

    χαχα! ωραιο ωραιο.

    γεγονος το ποιηματακι;

     
  • At 1/4/07 12:55, Blogger Ναυαγός said…

    Yeahhhh

    Στην εφορία πλακώθηκε η Μάικα με τη Νίκη
    Κι οι φίλοι σου συνδράμανε να ρίξουνε μανίκι
    yeaahhh Yeahhhh Νίκη Νίκη έρχεται το μανίκι
    Yeaaahhhh Yeaaaahhh Peace brothers

     
  • At 1/4/07 15:20, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Εσύ παιδί μου πας για "Συνήγορος του Πολίτη"!

     
  • At 1/4/07 18:37, Blogger takis said…

    Παιδιά,
    "ή Μαίκα ειν'μες την ευφορία,
    μετά το ΙΚΑ ήρθε η σειρά της εφορίας...
    ασε πουμαι σίγουρος ότι θάρθει και της αστυνομίας..."

    Ακόμα γελάω !

    Υ.Γ. Καμμιά φορά ρε Μάικα σκέφτομαι όλες τις άγνωστες-γνωριμίες της μπλογκόσφαιρας, και....άστο,Νάσαι καλά !

     
  • At 1/4/07 22:43, Blogger dodo said…

    Ασυναγώνιστο- κάθε ένα τους, μοναδικό!

     
  • At 1/4/07 23:12, Blogger Hlias said…

    Αθανατη Ελληνικη πραγματικοτιτα.... ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

     
  • At 2/4/07 20:59, Blogger maika said…

    sofi-k
    Α,ρε Σοφη δεν κρατιέσαι με τίποτα!!! χαχαχα!!
    πολλά φιλιά κι απο μένα!!!

    αθεόφοβος
    ό,τι μπορώ κάνω κι εγώ....

    onomatodosia
    είχα και ωραίες λέξεις όμως!!!
    γεγονός όχι για μένα αλλά που ξέρεις?? ίσως σε κάποιον άλλο να έχει συμβεί,γιατί όχι??

     
  • At 2/4/07 21:10, Blogger maika said…

    ναυαγός
    με συναγωνίζεσαι ή μου φαίνεται μπέϊμπε??
    γέεεεα μεν!! ντραννννννν (αυτό ήταν κιθάρα)...

    ασκαρδαμυκτί
    λες απο κακή νοικοκυρά να πάρω τέτοια προαγωγή??? λες??

    takis
    χαίρομαι που σου άρεσε!
    αλλά γιατί άστο.... έλα πες , δε μας ακούει κανείς...
    κι εσύ να είσαι καλά!!

    dodos
    με τόσα καλά λόγια θα την ψωνίσω μου φαίνεται....
    θενκς!!

    hlias
    και τι μεγάλη πηγή έμπνευσης,έτσι?!?
    σ΄ευχαριστώ

     
  • At 4/4/07 07:50, Blogger weirdo said…

    Αααααααχ! Αθάνατο ελληνικό δημόσιο!
    Τι έμπνευση δίνεις !!
    Μπράβο, μαικάκι μου, έγραψες πάλι...!!!

     
  • At 4/4/07 22:33, Blogger maika said…

    weirdo
    χαίρομαι που σου αρέσει!!!
    να είσαι καλά!
    φιλιά

     
  • At 4/4/07 22:43, Blogger Eleste said…

    Οταν ερθει η ωρα για κανα υπουργειο, φωναξε με να παμε παρεα. Εκει δεν θα τη βγαλεις 'καθαρη' μοναχη!!

    Τρελη ρεντα στο 'στροφαρισμα' ετσι?? Απολαυστικη!

     
  • At 12/4/07 16:39, Blogger maika said…

    elinor
    θα σου χτυπήσω το κουδούνι να κατέβεις.... λέω να βάλουμε μέσα στις τσάντες μας και απο ένα τούβλο....κι αν χρειαστεί να δείρουμε,να είμαστε έτοιμες!!!ΟΚ?

     

Post a Comment

<< Home