κοίτα να δεις....

Monday, March 26, 2007

στο ΙΚΑ....

Ο takis μου έδωσε λέει 5 λεξούλες εύκολες.... χέρι,πόδι,μάτια,χείλια,άσβεστη...
Δεν ξέρω που πήγαινε ο νους του με τις λέξεις του αυτές.....
Εμένα πάντως με πήγαν κατευθείαν στο ΙΚΑ...


3 μήνες πριν ,το έκλεισα
το ραντεβού στο ΙΚΑ,
50 άτομα ουρά
είχε με το που μπήκα!

Στις 10 ήρθε ο γιατρός
και όταν πήγε μία
βγήκε και είπε σ΄ολους μας
..αρχίζει η Απεργία...

Έβαλε το σακάκι του
κλείδωσε το ιατρείο
πετάχτηκαν τα μάτια μου,
την έκανα λαχείο...

Πού πας,του λέω,είσαι καλά?
Έτσι θα μας αφήσεις?
Sorry μου λέει στ΄αγγλικά
κι ήσυχα να καθήσεις...

Ορμάω καταπάνω του
και κουτουλιά του σκάω
και με μια κίνηση Μπρους Λι
στο πόδι τον χτυπάω!

Αχ! πρόσεχε το Timberland
μου λέει αυτός με μίσος,
δαγκώνω και το χέρι του
και του απαντάω...ίσως...

Καλέστε ένας το εκατό,
δε βλέπετε... με δέρνει...
Κι ένα φρικιό μ΄εναν κουβά,
λίγο νερό του φέρνει....

Χίλια ευρώ μου ζήταγε,
λέει και μια γιαγιάκα,
τι τον κοιτάτε,ρίχτε του,
σας λέω του μαλάκα!!

Άσβεστο καίει μέσα του
το πάθος για κονόμα,
ακούγεται δειλά δειλά
μια νέα νοσοκόμα....

Εμείς καλά δε γίναμε,
κι αυτό μην το ξεχνάτε..
αλλά κι αυτός το ξύλο του...
χρόνια θα το θυμάται!!!



(το I will survive το αφιερώνω στο γιατρό..... το λαλαλαλα που κάπου εκεί ακούγεται το τραγουδάμε όλοι μαζί...)

23 Comments:

  • At 26/3/07 16:55, Blogger ONOMATODOSIA said…

    πολυ καλο.

    ειδες; AOK και παλι ΑΟΚ! ή privatversicherung! χαχα! καλη βδομαδα.

     
  • At 26/3/07 20:09, Blogger dodo said…

    Αξεπέραστο- μέτρο, ομοιοκαταληξία, γλώσσα, νοήματα, ηθικό δίδαγμα...

    Ο Ύμνος τού Αφανούς Ασφαλισμένου!

     
  • At 26/3/07 20:30, Blogger Ασκαρδαμυκτί said…

    Μερακλώθηκες βλέπω....

     
  • At 26/3/07 22:11, Blogger takis said…

    Ομολογώ οτι δεν ειχα σκεφτεί το ΙΚΑ
    Αβυσσος η ψυχή της Μάικας...

    Πάντως φχαριστήθηκες ξύλο..εξεπλήρωσες και τις κρυφές επιθυμίες ολων των ασφαλισμένων..έφτιαξες και εμάς...

    Νάσαι καλά ρε Μαικα εκει στα ξένα..........(αν και δεν ξέρω πια τι είναι ξένο)

     
  • At 27/3/07 00:45, Blogger αθεόφοβος said…

    Μου φαίνεται ότι η Ma-ika έχει πρόβλημα με τα 3/5 του ονόματος της!

     
  • At 27/3/07 00:50, Blogger J. said…

    Αγαπητή Μάικα, νομίζω πως έφτασε η στιγμή για να συγγράψεις το μεγάλο σου έργο, κάτι ισάξιο με την "Ιλιάδα" : Την "Ρουσφετιάδα".

     
  • At 27/3/07 10:01, Blogger Tradescadia said…

    Ξαδέρφη χαραμίζεσαι! Τέτοιο ταλέντο, τέτοιο ομορφιά...Στον εκδοτικό οίκο γρρρρήγορα!

     
  • At 27/3/07 11:12, Blogger Ναυαγός said…

    Εγώ προτείνω να το μελοποιήσω ή να μεσολαβήσω στο Φοίβο για μελοποιήση και να το κάνουμε σουξέ και να το σιγοτραγουδάμε μέσα στις δημόσιες υπηρεσίες.

     
  • At 27/3/07 14:57, Blogger maika said…

    onomatodosia
    1000 φορές!!!
    καλή εβδομάδα και σε σένα
    (έχω και τις δικές σου λέξεις να επεξεργαστώ....χε χε χε!!)

    dodos
    χαίρομαι που αναγνωρίζεις την αξία του...
    όου γιές!!

    ασκαρδαμυκτί
    έ,τις έριξα κι εγώ τις στροφές μου...

    takis
    μωρέ έριξα για όλους μας....το καταφχαριστήθηκα σου λέω...
    ..εδώ τα ξένα,εκεί τα ξένα...που είναι τα ξένα???
    Να είσαι κι εσύ καλά!!

     
  • At 27/3/07 15:24, Blogger maika said…

    αθεόφοβος
    Λεω να το αλλάξω σε Μάκια και να ησυχάσω??? ουφ πιά!!!

    johny
    Βρίσκεις? Βρίσκεις?
    σα να το βλέπω κιόλας γραμμένο...
    ρουσφέτι ρουσφετάκι μου,ωραίο μου ρουσφέτι εσύ η ψήφος του Υπουργού
    εδώ και τόσα έτη....
    Πάω να την ξεκινήσω λοιπόν... Σ΄ευχαριστώ για την ιδέα!!

    tradescadia
    τρέχωωωωωωωωωωωωω
    Είσαι σίγουρη έτσι?? Μην πάω και μου πετάξουν το μπουκ....μου στη μούρη....

     
  • At 27/3/07 15:31, Blogger maika said…

    ναυαγός
    φαντάσου να το τραγουδάμε όλοι μαζί σε στυλ ημισκούμπρια...περιμένοντας το γιατρό...
    γουστάρωωωωωωωωωωωωωω

     
  • At 27/3/07 17:31, Blogger George said…

    Απο μουσικό οίκο:
    Πρός Κυρία Μάικα.
    Διαβάσαμε το τελευταίο σας ποιήμα και μείναμε άφωνοι! Παρακαλούμε θα θέλαμε να προχωρήσουμε στην μελοποίηση του, αλλά επειδή δεν βρήκαμε άλλο τρόπο επικοινωνίας μαζί σας σκεφτήκαμε να σας αφήσουμε αυτό το σχολιάκι.
    Αν επιθυμείτε την συνεργασία μαζί μας παρακαλώ αποστείλετε μας μέϊλ για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες!

     
  • At 27/3/07 18:29, Blogger Alexandra said…

    you keep on killing me! lol!

    ;)

     
  • At 28/3/07 01:15, Blogger nyctolouloudo said…

    Μαικάρα είσαι πρώτη!

    θέλω και εγώ ένα πασχαλινό ποιηματάκι!

    με τις λέξεις:
    χαλβάς, λαμπάδα, αυγά, τσουρέκι, αρνί, κοκορέτσι, μαγειρίτσα.

    έχεις καιρό μέχρι την Μ. Τρίτη!!!!

    καλό Πάσχα Μαικάρα!!!

     
  • At 28/3/07 16:04, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    ικαααααααααααααααααααααααααααααααααααα .............απαπα μακρια απο μαςςςςςςςςςς εευτυχως που αλλαξαμε ταμειο

    πηγε καποιος γνωστος μου για εξετασεις καιτον εβγαλαν εγκυο 3 μηνων χεεεεχεεεεεε

     
  • At 28/3/07 16:25, Blogger annamaria said…

    Ενα δικο σου ποιηματακι την ημερα
    το γιατρο τον κανει περα Μαικα μου!!

     
  • At 30/3/07 11:53, Blogger maika said…

    george
    Αγαπητέ εκδοτικέ οίκε,
    χαίρομαι πολύ που μείνατε άφωνοι αλλά αν προχωρήσουμε σε συνεργασία και δείτε και άλλα δημιουργήματά μου πολύ φοβάμαι πως θα μείνετε και αόματοι...
    Πάντως αν επιμένετε εγώ θα σας στείλω ένα ιμέιλ και ο Θεός βοηθός!!!

    alexandra
    ωχ! συγγνώμη... δεν ήθελα να σου κάνω κακό!!..
    ;o))

    μεθυσμένα χρώματα
    Τρέχω να ψήσω το ποιηματάκι σου!!!
    Καλό Πάσχα και σε σένα! Να περάσεις υπέροχα!
    πολλά φιλιά

    sevarose
    κι εμένα μια φορά μου έλεγε εκεί ένας γιατρός πως φαινόταν καθαρά, πως είχα περάσει κρύωμα... Μα όχι του έλεγα εγώ...αφού καλά ήμουν... Όχι,μου έλεγε εκείνος, είναι φως φανάρι πως περάσατε κρύωμα....
    Μα δεν πέρασα γιατρέ μου...
    Ε,μα τώρα μην επιμένεις κοπέλα μου...
    Τότε να σκεφτείς,είχα πάει για να πάρω κι άλλη μια γνώμη για το κουσούρι που έχω με τις ημικρανίες.
    Αφού δε μου βρήκε και προστάτη...πάλι καλά!!

    annamaria
    να σου γράψω τότε 364, καλή μου για να είσαι πάντα καλά!!!

     
  • At 30/3/07 13:17, Blogger tractatus said…

    Μα τι λές πάλι??!!! Χαρά στην όρεξή σου. Ζωντανεύεις το blogoσυμπαν όπως και νάχει. Και το κάνεις γιατί σου αρέσει να ζωντανεύεις τα πράγματα....συνέχεια σβουρίζεις,λοιπόν!

     
  • At 30/3/07 20:31, Blogger Eleste said…

    μονον ενα δειρατε?? επρεπε να σακατεψετε ολους τους 'ασβεστους' του ιδρυματος, μαϊκα μου!!!!

     
  • At 31/3/07 12:04, Blogger maika said…

    salome
    αν μου αρέσει λέει!?!?
    Πόσο χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!!!
    χορεύουμε??

    elinor
    ήταν να μη γίνει η αρχή μου καλή μου elinor... τώρα που ξεκινήσαμε δε μας σταματάει τίποτα....σιγά σιγά όλους θα τους περιποιηθούμε!!

     
  • At 4/4/07 18:57, Blogger Σπύρος said…

    Tρομερό! το ποίημα στο όνομα της σαπίλας που λέγεται ΙΚΑ.

     
  • At 4/4/07 18:57, Blogger Σπύρος said…

    Tρομερό! το ποίημα στο όνομα της σαπίλας που λέγεται ΙΚΑ.

     
  • At 12/4/07 16:41, Blogger maika said…

    lockheart
    καλώς ήρθες!!
    σαπίλα δε θα πει τίποτα... κάτσε ν΄ανοίξω κανένα παράθυρο γιατί θα σκάσουμε απ΄τη μπόχα....

     

Post a Comment

<< Home