κοίτα να δεις....

Thursday, March 22, 2007

...κι άλλες 5 απο τον ηω-λιθικό...

Πάλι στα ζόρικα λοιπόν...
Κοιτάξτε λέξεις τώρα... ανιδιοτέλεια,αρχέγονο,σύγχρονος,βαμβάκι,ουρανός....
Μη μου πείτε πως δεν είναι δύσκολες....
Χαλάω όμως εγώ χατήρι??? όχι βέβαια!!!
Λοιπόν ηω-λιθικέ και φίλοι μου αγαπημένοι , βουαλά!!


Στο μπάνιο εκαθόμουνα
κι έψαχνα για βαμβάκι,
να καθαρίσω ήθελα
τ΄ωραίο μου μουτράκι.

Κοιτούσα μα δεν έβρισκα,
κόντεψα να φλιπάρω,
κλείνω την πόρτα πίσω μου
και τρέχω ευθύς να πάρω!

Στο σούπερ μάρκετ έφτασα
το πρόλαβα πριν κλείσει,
σ΄είδα που μάζευες κουτιά
που είχανε κυλήσει..

Ένα αρχέγονο ένστικτο
με έσπρωχνε μοιραία...
κάτι μου έλεγε σιγά..
κουμπάρο έχει στην Τροχαία...

Δίχως ανιδιοτέλεια
στην έπεσα ,το λέω
μα μ΄έχουν γράψει τρεις φορές
κι αυτό δεν είναι ωραίο!!

Επάνω στα κιβώτια
κι ύστερα εκεί στη βρύση
σου δόθηκα δυό τρεις φορές
και μου ΄σβησες την κλήση!!

Λύνονται όλα εύκολα
στο σύγχρονο τον κόσμο,
να μην ξεχάσω φεύγοντας ,
να πάρω λίγο δυόσμο!

Έχει ένα σκούρο ουρανό,
νομίζω πως θα βρέξει
για ό,τι εκμυστηρεύτηκα
μη σας ξεφύγει λέξη...



Την αποκλειστικότητα του ποιήματος αυτού την παραχωρώ στον ovi που είναι και εκδότης και ξέρει και σίγουρα θα καταλάβει την αξία του...

16 Comments:

  • At 22/3/07 17:13, Blogger annamaria said…

    Ποσο καλα ξερεις να φτιαχνεις διαθεσεις!!
    Αχ ρε Μαικα...να σαι καλα!!

     
  • At 22/3/07 17:26, Blogger George said…

    Υπέροχη maika! Πές μας απο που αγοράζεις συνέχεια αυτό το κέφι;

     
  • At 22/3/07 18:44, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 22/3/07 18:47, Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said…

    εχω κι εγω κανα δυο κλησεις ρε μαικα
    ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΤΟΝ εχει κουμπάρο κανα τροχονομο στα νοτια να ..μου τις σβησει ;...χεχεχεχε
    αρε μαικα που τα βρισκεις χεχεχε

     
  • At 22/3/07 22:37, Blogger takis said…

    Υπάρχει και σε παράφραση
    π.χ.
    Στο μπάνιο εκαθόμουνα
    κι έψαχνα για πετσετάκι
    να καθαρίσω ήθελα
    τ'ωραίο μου μ..κι

    Κοιτούσα μα δεν άντεχα
    κόντεψα να τα πάρω
    κλείνω τη πόρτα πίσω μου
    και τρέχω να...ξαπλάρω
    (γα να μη πώ το άλλο...) κλπ.

    Υ.Γ.Δεν ειμαι σε κέφια πάντως σήμερα
    ούτε χθές...ίσως και προχθές...μπορεί και αντιπροχθές..

     
  • At 23/3/07 01:26, Blogger dodo said…

    LOL! LOL!

    Η λεπτομέρεια τού δυόσμου, με... τσάκισε!

     
  • At 23/3/07 16:25, Blogger Ναυαγός said…

    Από αύριο ντύνομαι τροχονόμος και βγαίνω για κλήσεις στην παραλιακή. Τελεία και παύλα.

     
  • At 23/3/07 17:15, Blogger Alexandra said…

    εμένα με άγγιξε ο κουμπάρος και η τροχαία!

    (το χιούμορ δεν κρύβεται)

     
  • At 23/3/07 21:57, Blogger Fibi said…

    Ένα θα σου πω φιλενάδα... χαραμίζεσαι :)

    καλησπέρες

     
  • At 24/3/07 06:14, Blogger Παιδίσκη ερωμένη said…

    Χαχαχα!! Καλημέρα Μάικα!

     
  • At 25/3/07 14:13, Blogger maika said…

    annamaria
    να ΄ξερες ποοοοοοοοσοοοοοοοο μου αρέσει αυτό!!!
    κι εσύ να είσαι καλά!!

    george
    δεν το αγοράζω φίλε μου, είναι σπιτικό και χειροποίητο!!!

    sevarose
    είναι παντού δικτυωμένος ο τύπος... μην ανησυχείς.... θα το φροντίσει το θέμα σου... μου είπε!!! χε χε χε!!

    takis
    εσείς οι κροίσοι όλο εκεί ο νούς σας.... στο σόκιν....
    Εδώ έχουμε θέμα σοβαρό... κι εσύ...
    Τι έχεις και δεν είσαι καλά καλέ μου πλούσιε... ήταν μάπα οι φωτογραφίες που τράβηξες στο τζετ και καταρακώθηκες???.... είδες τελικά που τα λεφτά δεν είναι το παν??

     
  • At 25/3/07 14:21, Blogger maika said…

    dodos
    ...κάποιος τηγάνιζε κεφτεδάκια την ώρα που εγώ πάλευα με την έμπνευσή μου και η μυρωδιά με παρέσυρε....
    νά ΄χαμε ένα τώρα έ??

    ναυαγός
    ..ελπίζω να σε πρόλαβα και να μην πήρες τους δρόμους...
    Το θέμα δεν είναι να κόβεις κλείσεις.... το θέμα είναι να σβήνεις...
    Δε με προσέχεις, δε με προσέχεις!!!

     
  • At 25/3/07 14:36, Blogger maika said…

    alexandra
    χωρίς αυτόν , ο ήρωάς μας θα ήταν ένα μηδενικό....
    ;o))

    fibi
    ααααααααχχχχχχχ!! παλιοζωή φίλη μου,παλιοζωή.....

    παιδίσκη ερωμένη
    καλημέρα παιδίσκη μου,καλημέρα!!

     
  • At 26/3/07 10:40, Blogger Ναυαγός said…

    Maika

    Πές μου τι πιο άμεσο, αντρικό και ερωτικό, από το να κόβεις κλήσεις και μετά να τις σκίζεις επιτόπου!

    Δε με πιάνεις, δε με πιάνεις!

     
  • At 26/3/07 22:14, Blogger maika said…

    άμα είσαι της Τροχαίας ΟΚ,μέσα!!!
    αλλά άμα δεν είσαι??? και κυκλοφορείς με μπλοκάκια....και κόβεις και σκίζεις...μάλλον υπάρχει πρόβλημα....

     
  • At 28/3/07 01:20, Blogger nyctolouloudo said…

    Μάικα, χαραμίζεσαι...πρέπει να μελοποιηθούν τα ποιήματά σου!!!

    Τανάση, έχεις μεγάλη μούσα!

     

Post a Comment

<< Home